» »

Smrtno nevarne Slovenske ceste

Smrtno nevarne Slovenske ceste

1
2
»

Double_J ::

A če je kamjon zadaj se pa userješ pa si lepo priden...:)
Dve šivanki...

M-XXXX ::

A če je kamjon zadaj se pa userješ pa si lepo priden...:)

Vsaj jaz do sedaj še nisem doživel, da bi mi kamion vozil par metrov za ritjo...

krneki0001 ::

Kamionarji ne vozijo meter za ritjo - vsaj za mano ne. Bi pa tudi kamionu naredil enako, vendar predvidevam, da so kamionarji bolj inteligentni in bi že po tem, ko bi mu nakazal, da me lahko prehiti, prehitel.

zee ::

Eden od uporabnikov je na prejsnji strani lepo povedal oz. vas opozoril, da se ni nihce vtaknil v to, da so snemalno ekipo med voznjo po omejitvah prav veselo prehitevali (tudi v skarje).

Relevantno vprasanje na tem mestu je torej, koliko je sploh relevantnen tak prispevek? Kajti glede na posnete situacije, zgodbe uporabnika nebivedu in se koga, moje izkusnje (voznja striktno po omejitvah), bi bilo z vecjo gotovostjo mogoce sklepati na izredno nizko (t.j. "podn") prometno kulturo kot na slabe slovenske ceste. Kakovost slednjih bi resda lahko bi bla boljsa, vendar ce se skladno z njihovo kvaliteto (cest, o.p.) ne bo dvignila tudi prometna kultura in se bo raja se vedno skandalizirala ob TV prispevkih, ki kazejo povsem drugo plat, se ne bo spremenilo prav nic.

Prometna kultura je bistveno vecji problema od kvalitete cest.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

solatko ::

nebivedu - Čisto mimogrede - poglej si v zakonu uporabo pomožne zavore. Tudi meni se nalimajo na rit, pa kjer je le možno vozim omejitev +5-10km/h po števcu, kar je nekje v mejah dovoljenega. Opozorim s štirimi smerniki, z rahlim pritiskom na pedal zavor, da se zadaj naredi novoletna jelka in v večini primerov pomaga. Če ne gre drugače, se na varnem mestu umaknem in bedaka spustim naprej. Se mi je večkrat zgodilo, da je model po parih sto metrih padel ravno v radar. Nikoli ne uporabljam za take primere pomožne zavore, tako kot tudi noben drug dober voznik, ki jih poznam. S tem samo kažeš, da nimaš nič več kulture od tistih zadaj, pa tudi kar se tiče živcev si bolj na koncu - obisk specialista bi bil priporočljiv.

Se mi pa smilijo modeli, ki ne znajo vozit z varnostno razdaljo, saj je taka vožnja mučna, trpijo živci pa še avto je veliko v popravilu.

P.s. če bi to storil meni, bi zahteval preiskavo nesreče s tem, da ti stop luči ne delajo ali pa da si namerno uporabil ročno. Ko bi opazili črte zadnjih koles na asfaltu, bi kazen plačal ti, pa še z zavarovalnico bi imel probleme.

krneki0001 ::

Solatko, sem napisal, da uporabljam še več opozoril kot ti
- smernik, da naj me prehiti
- zadnja meglenka (večkrat poblendam, da naj se pač odmakne)
- vsi štirje smerniki
- zmanjševanje hitrosti
- bremzanje na veliko manjšo hitrost
In to traja potem tudi par kilometrov, da se trudim, da bi spravil idiota na večjo varnostno razdaljo ali pa da bi me prehitel. In ko nič od tega ne pomaga, pač ustavim avto in to na način, kjer se mi jebe za avto za mano. Seveda to ne delam na polni cesti, kjer je polno ljudi, ampak na prazni cesti, kjer se debili postavijo meter za terenca, da bi šparali z gorivom, ker vozijo v zavetrju ali pa da bi me prisilili, da bi hitreje vozil (hitreje od omejitev, ker vedo da nekje so policaji, ampak oni bi noreli, ker bi itak tisti spredaj nastradal).


P.S. Če bi ti meni vozil meter za ritjo, lahko jaz trdim, da so pred mano šli trije medvedi in 2 nosoroga čez cesto in sem moral blokirat zavore, da jih nisem zbil. Dokazat ne moreš, ker ti terenec že tako ali tako zelo zakriva vidno polje, če pa si meter za njim, pa sigurno nič ne vidiš naprej in pri taki vožnji nisi imel možnosti videt kaj je pred mano. Torej si v vsakem primeru kriv ti, ker nisi imel prave varnostne razdalje, da bi lahko videl kaj se dogaja spredaj. Pa tudi če meni ne delajo zavorne luči, bi bil kriv ti - nisi imel varnostne razdalje in nisi predvideval, da lahko na avtu pred tabo crkne varovalka in nima zadaj nobene luči (sem imel tak primer, ko so debili na uradnem servisu na maminem avtu montirali radio in skurili par žic(mi ni jasno kako jim je to ratal). Med vožnjo nisi vedel, da ti luči zadaj ne delajo - na srečo je še par takih, ki te na to opozorijo vsaj na križišču in smo zadevo reklamiral). Kolikokrat pogledaš, če ti vse luči na avtu delujejo (razen enkrat na leto, dve, tri na tehničnem pregledu)?

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Prometna kultura je bistveno vecji problema od kvalitete cest.
Se popolnoma strinjam s tem. Kvaliteta cest lahko pripomore samo k večji pretočnosti prometa, zaradi možnih višjih hitrosti oz. zaradi več pasov (kot večjedrno procesiranje... :))
Če bi ljudje vedno prilagodili vožnjo razmeram in dosledno upoštevali CPP, bi bile ceste lahko makadamske, pa ne bi bilo nesreč. Bi se pa promet verjetno v konicah popolnoma ustavil. Ampak nesreč še vedno ne bi bilo. Samo idiotizem voznikov je kriv za nesreče, samo to. Če ne predvidiš poledice za ovinkom, si kriv sam. Če ne predvidevaš traktorja za ovinkom, si kriv sam, ne cesta. Le v izjemno redkih okoliščinah bi se pri tako vestnih voznikih zgodila nesreča. Ampak ker folk tega noče in ne zna zakapirati, se bodo nesreče dogajale.

Zheegec ::

nebivedu: če ti luči ne delujejo si kriv ti, pa če so ti ravno minuto nazaj odpovedale...
Drugače pa nam nekaterim ni potrebno preverjati luči ki ne delujejo, napiše avto sam za vsako posebej če ne deluje ;)

Kar sem pa hotel povedati - kljub vsem tvojim opozorilom in vsemu ostalemu to kar počneš še vedno ni pravilno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Eh. Je irelevantno zakaj se ti nalimavajo na rit. Mene živcira, pa me sploh ne briga ali zaradi varčevanja z gorivom ali česa drugega.
Morebiti bi moral notri dati namesto 20/25W zavornih žarnic tam kake 100/200W. >:D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Saj ni to finta živčnosti, da vozi 1m za ritjo. Finta je, da s tem spravljajo mene v nevarnost. Če bi bilo to varno, mi lahko vozi 10cm za ritjo. Ker me pa s tem ogroža, bom živčen in jezen na tistega zadaj.

krneki0001 ::

nebivedu: če ti luči ne delujejo si kriv ti, pa če so ti ravno minuto nazaj odpovedale...
Drugače pa nam nekaterim ni potrebno preverjati luči ki ne delujejo, napiše avto sam za vsako posebej če ne deluje ;)

Kar sem pa hotel povedati - kljub vsem tvojim opozorilom in vsemu ostalemu to kar počneš še vedno ni pravilno.



Če se ti nekdo zaleti zadaj v avto, potem ni krivo to da tebi luči ne delujejo. Kriv je tisti, ki se je zaletel, Še posebej takrat, ko je bil brez varnostne razdalje.

krneki0001 ::

Saj ni to finta živčnosti, da vozi 1m za ritjo. Finta je, da s tem spravljajo mene v nevarnost. Če bi bilo to varno, mi lahko vozi 10cm za ritjo. Ker me pa s tem ogroža, bom živčen in jezen na tistega zadaj.


Pa saj ravno to je problem. Ti moraš na hitro ustaviti, ker je en otrok priletel od nekod na cesto, idiot zadaj te pa dobesedno porine v otroka in ga zgaziš. Poleg tega tisti za tabo zaradi premajhne arnostne razdalje nič ne vidi naprej in ne more videti recimo visokega ležečega policaja ali dela na cesti.

Tudi to smo že videli - tipček mi je vozil 5m za ritjo pri hitrosti 90km/h po cesti med dvema naseljema(od kamnika proti velki planini). Šla sva mimo table za naselje, kjer sem zmanjšal na vsaj 70 in človek se mi je približal na okoli meter razdalje, nisem upal na manj, ker bi se najbrž zaletel vame. Nato pa tabla 30 in okol 30cm visok ležeči policaj. Ker jaz pred ležečim policajem zaradi idiota nisem upal preveč zabremzat, da se nebi zaletel vame, sem lepo z isto hitrostjo zapeljal čez ležečega policaja. Sicer me je razmetalo, ampak avto je zdržal, se obdržal na istem pasu, tisti za mano, pa je lepo ostal tam malo za ležečim policajem z dolgo črno črto olja za njim.
Bo pač za drugič vedel, da je varnostna razdalja z namenom, ne zato, ker je v zakonu in je zakon zato da se krši.

T0RN4D0 ::

Pyr0, zavorne kar naj ostanejo takšne kot so. Sem pa tudi jaz že razmišljal da bi poleg meglenke še kaj dodal >:D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

amigo_no1 ::

@nebivedu
Lahko poveš katere 3 terence imaš ? Malo sem gledal stara sporočila in vidim da omenjaš nekega daihatsa letnik 1989.

T.A.D.E.J ::

Po ugotovitvah neodvisnih tujih strokovnjakov je 60% slovenskih cest smrtno nevarnih. Najbolj Litija - Ljubljana. Slabe ceste.


Sam se skoraj vsak dan peljem po cesti Litija-Ljubljana. In moram rečt da se prav vedno najde kakšen norc, ki prehiteva v ovinku, v popolni megli, čez polno črto....in pol se niti ne čudim o vsem tem. Delno so krivi tisti res počasni vozniki, velik del tist ko prehiteva, največ pa je tu zame policija!
Te srečam v tednu recimo 2x in še ti stojijo samo tam kjer preide iz 90 na 60, al pa pri tirih za vlak, da gledajo, če boš šel čez rdečo utripajočo lučjo. Mislim SRAMOTA!!! Sramota za našo policijo! Mislim tam ustavlajo siromake, ki komi preidejo omejitveno hitrost, drugje pa te folk prehiteva tud z 130, ko se ti lepo 90 pelješ. Cesta pa je v večjih primerih nepregledna.

blackbfm ::

Na rondo tomačevo je tudi za popizdit..folk goni avte 2x čez omejitev in se vključuje/izključuje kar tako da seka pot. Sploh ni čudno da so tam non stop neke nesreče..potem pa spet izpade kot da je cesta kriva.

MarkookraM ::

Se strinjam z nebivedu in mu ploskam, da je že šest voznikov naučil pomen varnostne razdalje. Nekatere bo izučila samo grenka izkušnja. Čeprav verjamem da je kdo nadaljeval z kretenizmom. Tudi sam prvo opozarjam s smerniki in do sedaj je na srečo zaleglo (beri: prej sem zavil drugam kot je bil on namenjen). Do sedaj sem samo enkrat resno razmišljal o tem ampak ni bila varna situacija in sem enostavno izpustil gas in sma se začela ustavljati...in ustavljati in on še vedno 1mm za mano. Potem pa le vidi da ne bo šlo in mi potrobi in prehiti.

Tista z pokliči policijo pa je tudi ne vem kje, očitno oseba ki je to izgovorila še nikoli ni bila na cesti. Niti peški ne. Pokliči policijo? In naj rečem kaj? Nekdo ne drži varnostne razdalje za mano? In to naj delam med vožnjo? Ali naj pokličem nekje iz varnega mesta? Ker potem bom vsak dan prijavlil kakšnih pet voznikov.

Zgodovina sprememb…

particle ::

Zanimivo je to, da tisti ki se lepijo na rit mislijo da imajo prav. Moja rešitev je pač neandartalska, ampak imam določeno zadovoljstvo od nje. Pustim bedaka naprej, ker je itak ponavadi pred mano ista gneča kot za mano, in se potem peljem za njim dokler ne ustavi. Sledijo "učne ure varne vožnje">:D. Res je da mi je to doslej uspelo le dvakrat, ker se mi ne da daleč prevažati za njimi, ampak je bilo vredno. Seveda je pa tukaj tudi določen rizik, na kakšnega "manijaka" nabašeš:D

kixs ::

Mene dobesedno razfuka samo ena stvar:

Nepoznavanje predpisov!!!

Iz tega sledi vse nadaljne neumnosti, ki se dogajajo na nasih cestah. Od najbolj osnovnih naprej (pravocasna uporaba smerokazev - krozisca!!, voznja po omejitvah in ne brez razloga 20-30km/h manj!!, varnostna razdalja, upostevati tudi druge udelezence in ne, "jaz" sem Bog in Batina in me briga za vse druge!)

krneki0001 ::

Na rondo tomačevo je tudi za popizdit..folk goni avte 2x čez omejitev in se vključuje/izključuje kar tako da seka pot. Sploh ni čudno da so tam non stop neke nesreče..potem pa spet izpade kot da je cesta kriva.


Ali si že kdaj videl, da bi človek iz čisto zunanjega pasu zapeljal čez polno črto(ko greš iz tomačevega proti črnučam), ustavil in čakal, da ga bodo ostali, ki so pravilno vozili, spustili mimo? To sem na tem rondoju doživel 2x.
Ali pa da je človek priletel v rondo z vsaj 100km/h in potem ni speljal ovinka(isto iz tomačevega proti črnučam) in ga je razmetalo, pa je razbil še 3 druge avtomobile, ki pa so normalno vozili.

Ker sem iz tistega konca se najmanj 10x tedensko peljem po tem rondoju (služba in nazaj), pa vidim take bedarije, da verjet ne moreš.

Ali je kaka prepoved, da bi montiral spredaj in zadaj kameri na avto in potem te posnetke objavljal na youtube dnevno, kakšne bedarije počnejo vozniki na naših cestah?

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Rondo tomačevo je zame popolni FAIL by design. Kdor ga je konstruiral si ne zasluži diplome.
Le zakaj so tam nesreče malodane vsakodnevno (vsi ga tudi ne žgejo 100 kmh ) ??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

energetik ::

1. vzrok: zaradi pacientov med vozniki
2. vzrok: nepoznavanje pravil vožnje v krožišču
3. (manjši) vzrok: premajhen premer za 3 pasove. (kot je premajhen premer pri večini krožišč z 2 pasovoma)

krneki0001 ::

energetik, Ja res je ogromno ljudi, ki ne poznajo pravil vožnje v rondoju, vendar je tudi rondo napačno označen. Napaka je v tistem delu če greš iz šiške proti črnučam. Cel polkrog je napačno označen. Gre namreč zato, da bi vsak skrajno desni uvoz moral biti tudi takojšen izvoz v naslenjem izhodu. In tega se načrtovalec ni držal v celoti, ampak samo v enem delu, zato se iz smeri tomačevo vedno nabije kolona, ker morajo čakat tiste, ki vozijo po skrajno zunanjem pasu iz šiške v črnuče. Če bi bilo narejeno tako kot je na strani iz črnuč v šiško, bi promet tekel mnogo bolj tekoče, ker bi se ti iz šiške morali vključiti na sredinski pas in bi skrajno zunanji ostal prazen, pa bi celotna kolona brez problemov iz tomačevega peljala proti črnučam, tisti, ki pa se peljejo naslednji izvoz pa se vključujejo na sredinskem pasu.
Če bi vsaj te črte poštimali, bi bila zadeva bolj sproščujoča.

Mr.B ::

Sedaj bodo končali z Avtocestami, hm pa se rabi denar, no sedaj bodo poleg popravil avtocest, služili še s popravilom lokalnih cest. MA z gradnjo, je jasno, da se denar najlažje upere, ali pa puf...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Double_J ::

A je kdo opazil, da se v Ljubljani stalno nekaj popravlja(pol manjših cest je zaprtih), ki jih ne bi bilo treba popravljati in to traja dolge mesece.

Pomoje Janković opravlja umazane posle.
Dve šivanki...

Mr.B ::

Polnenje polic, in gradbena dejavnost sta idelana za pranje oziroma izvajanje pomoči ali kakorkoli se temu danes reče majhna plača za delovno mesto in velik doprinos.
Vse ostale dejavnosti potrebujejo pairologijo. PRi gradbeništvu, pa glej tu je bajta, cesta, itd, pa čeprav je stala 10x toliko, kot bi jo v normalnih okoliščinah zgradili.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

STOP voznikom s prekratko var. raz. - modra LED TABLICA (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8810421 (8298) Mehmed
»

Neprimerna varnostna razdalja policistov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8815938 (12939) jero_no1

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37774705 (65699) dzinks63
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23815215 (10028) Tody

Več podobnih tem