Forum » Mobilne tehnologije » SiMobil nas spet nategnuje - zvisali so ceno za vec kot 12krat
SiMobil nas spet nategnuje - zvisali so ceno za vec kot 12krat
tinodj ::
Sem na simobil - orto u nulo.
Vceraj sem prejel tole:
Personalizirano na meni, gor je bilo moje ime.
Citiram: "za 10MB prenosa podatkov bo potrebno odsteti 1.02 eur vec oz. 5.12 eur."
Ker res ne razumem slovensko najboljse sem poklical na simobil naj mi ta stavek obrazlozijo :) Ker kot je napisan po moje to je LAZ!
Kaj pravijo oni: Oni meni recejo da dosedaj sem placal 4.10eur za 10MB podatkov, ker ni RES! Do sedaj sem placal 0.40EUR! Dokaz: Moj prejsnji racun.
Do sedaj so bile cene:
0.00004eur/kb
sedaj pa:
0.0005eur/kb
To pomeni da se cene dvignile 12.5krat, oz. za 1150%.
Kaj lahk naredimo mi bogi narocniki? Jaz osebno si upam da grem kar na sodisce. To je pa tak nateg kot nisem videl do slej. Podpises pogodbo, potem pa zvisamo cene za 1150% :(
Sem poklical na 080404040 in so mi rekli ... ja no... mogoce da je tiskana napaka ... za to pa ne odgovarjamo. Kot presnji mesec ko sem nimel internet dostop 3dni in so mi rekli se opravicujemo. Sem vprasal kdaj pa bom imel dostop do interneta, in so mi rekli da to ne vejo :( Mislim ... kaksen odnos je to.
Pol pa se njihov pismen odgovor je:
"Obveščamo vas, da je družba Si.mobil z dnem 01.09.2009 uvedla novo, spremenjeno obračunavanje nekaterih GSM storitev. O svoji nameri je naročnike in uporabnike pravočasno, tj. dne 01.08.2009 in skladno z 99. členom Splošnih pogojev poslovanja družbe Si.mobil pravilno obvestila preko spletne strani www.simobil.si. Sprememba je bila pravočasno objavljena tudi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Naročniki so imeli tako mesec dni časa, da, skladno s Splošnimi pogoji poslovanja družbe Si.mobil, zahtevajo prekinitev naročniškega razmerja brez dodatnih stroškov. V kolikor tega v določenem roku ne storijo se smatra, da so bili o spremembi obveščeni in se z le-to tudi strinjajo. "
In kaj to pomeni? - Nategnili smo vas.
Hvala siMobil.
Zakaj niso to spremembo poslali na dom, kot to ponudbo zdaj z velikimi crkami NE SPREGLEJ. Ker so hoteli da njihovo zvisanje za 1150% spregledamo :( Se vedno upam da so se nekaj zmotile v te "0" in da bo nova cena 0.00005 a ne 0.0005 - dvignjena za 25% ne pa za 1150%. Ampak to najbrz bo ostalo samo upanje.
Prosim ce kdo svetuje kaj naj naredimo v taksnem primeru.
Vceraj sem prejel tole:
Personalizirano na meni, gor je bilo moje ime.
Citiram: "za 10MB prenosa podatkov bo potrebno odsteti 1.02 eur vec oz. 5.12 eur."
Ker res ne razumem slovensko najboljse sem poklical na simobil naj mi ta stavek obrazlozijo :) Ker kot je napisan po moje to je LAZ!
Kaj pravijo oni: Oni meni recejo da dosedaj sem placal 4.10eur za 10MB podatkov, ker ni RES! Do sedaj sem placal 0.40EUR! Dokaz: Moj prejsnji racun.
Do sedaj so bile cene:
0.00004eur/kb
sedaj pa:
0.0005eur/kb
To pomeni da se cene dvignile 12.5krat, oz. za 1150%.
Kaj lahk naredimo mi bogi narocniki? Jaz osebno si upam da grem kar na sodisce. To je pa tak nateg kot nisem videl do slej. Podpises pogodbo, potem pa zvisamo cene za 1150% :(
Sem poklical na 080404040 in so mi rekli ... ja no... mogoce da je tiskana napaka ... za to pa ne odgovarjamo. Kot presnji mesec ko sem nimel internet dostop 3dni in so mi rekli se opravicujemo. Sem vprasal kdaj pa bom imel dostop do interneta, in so mi rekli da to ne vejo :( Mislim ... kaksen odnos je to.
Pol pa se njihov pismen odgovor je:
"Obveščamo vas, da je družba Si.mobil z dnem 01.09.2009 uvedla novo, spremenjeno obračunavanje nekaterih GSM storitev. O svoji nameri je naročnike in uporabnike pravočasno, tj. dne 01.08.2009 in skladno z 99. členom Splošnih pogojev poslovanja družbe Si.mobil pravilno obvestila preko spletne strani www.simobil.si. Sprememba je bila pravočasno objavljena tudi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Naročniki so imeli tako mesec dni časa, da, skladno s Splošnimi pogoji poslovanja družbe Si.mobil, zahtevajo prekinitev naročniškega razmerja brez dodatnih stroškov. V kolikor tega v določenem roku ne storijo se smatra, da so bili o spremembi obveščeni in se z le-to tudi strinjajo. "
In kaj to pomeni? - Nategnili smo vas.
Hvala siMobil.
Zakaj niso to spremembo poslali na dom, kot to ponudbo zdaj z velikimi crkami NE SPREGLEJ. Ker so hoteli da njihovo zvisanje za 1150% spregledamo :( Se vedno upam da so se nekaj zmotile v te "0" in da bo nova cena 0.00005 a ne 0.0005 - dvignjena za 25% ne pa za 1150%. Ampak to najbrz bo ostalo samo upanje.
Prosim ce kdo svetuje kaj naj naredimo v taksnem primeru.
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Mr.B ::
?
Vidim da si še mlad. Na tak način dela cela država, ne samo Simobil, Mobite, Telekom, itd...To velja za vse.
Naročniki so imeli tako mesec dni časa, da, skladno s Splošnimi pogoji poslovanja družbe Si.mobil, zahtevajo prekinitev naročniškega razmerja brez dodatnih stroškov. V kolikor tega v določenem roku ne storijo se smatra, da so bili o spremembi obveščeni in se z le-to tudi strinjajo. "
Vidim da si še mlad. Na tak način dela cela država, ne samo Simobil, Mobite, Telekom, itd...To velja za vse.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
tinodj ::
Hvala na to da sem mlad. Se veliko boljse pocutim zdaj.
In vem da so vsi isti. Ampak ... grem v trgovino in vidim mleko je zraslo od 0.9eur na 1.1eur, si recem ok. Ampak ce vidim da je zdaj 10.8eur, mislim se opraviceno vprasam zakaj je to, ali je to normalno? ali je ta drzava normalna ker to dopusta da se dejansko dogaja? In se veliko vec vprasanj. To je to. Kaj ces. Mobilnika ne bom vec uporabljal.
In vem da so vsi isti. Ampak ... grem v trgovino in vidim mleko je zraslo od 0.9eur na 1.1eur, si recem ok. Ampak ce vidim da je zdaj 10.8eur, mislim se opraviceno vprasam zakaj je to, ali je to normalno? ali je ta drzava normalna ker to dopusta da se dejansko dogaja? In se veliko vec vprasanj. To je to. Kaj ces. Mobilnika ne bom vec uporabljal.
Mr.B ::
Imaš konkurenco, pojdi drugam.
Problem pa je :
a. ti. kartelno dogovarjanje, kot je recimo elektro, pa država t promovira, saj dobi kak Staneto sklad kak EUR.
b. Zato ker Slovenci to požremo tako in drugače, ane pač je dražje. Zunaj ob pravi konkurenci, pa če si dejansko plačan od %, to počneš na bolj eleganten način.
Problem pa je :
a. ti. kartelno dogovarjanje, kot je recimo elektro, pa država t promovira, saj dobi kak Staneto sklad kak EUR.
b. Zato ker Slovenci to požremo tako in drugače, ane pač je dražje. Zunaj ob pravi konkurenci, pa če si dejansko plačan od %, to počneš na bolj eleganten način.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MTm2H37rqt7B ::
Po prekoračitvi min/SMS/MMS se prekoračitev zaračuna 0,15 EUR/min/SMS/MMS za klice, sporočila SMS in MMS in 0,0005 EUR/kB za prenos podatkov v Si.mobilovem omrežju, pri čemer je obračunski interval 10 kB.
Tole pise na spletni strani za ORTO NULO
Joy :)
Ocitni ni bila le tiskarska napaka.
Tole pise na spletni strani za ORTO NULO
Joy :)
Ocitni ni bila le tiskarska napaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MTm2H37rqt7B ()
tinodj ::
NE! CENA JE KOT PISE: 0,0005 EUR/kB.
Pol pa za 3kB ti zaracunajo 10*0,0005 = 0.005EUR!
Pol pa za 3kB ti zaracunajo 10*0,0005 = 0.005EUR!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
JayKay ::
NE! CENA JE KOT PISE: 0,0005 EUR/kB.
Pol pa za 3KB ti zaracunajo 10*0,0005 = 0.005EUR!
saj lepo piše da je obračunski interval 10KB. ne vem v čem je problem.
tinodj ::
Problem je da dosedaj cena je bila 0.00004EUR/kB, obracunski interval 10kB.
Tojrej do sedaj, 1000kB me je stalo 0.04EUR.
Po novo, cena je 0.0005EUR/kB, obracunski interval JE SPET 10kB.
Po novo, 1000kB stane 0.5EUR
A mogoce zdaj vidis kje je problem? 0.5 >> 0.04. Kot sem rekel 12.5 krat vec kot doslej!
Tojrej do sedaj, 1000kB me je stalo 0.04EUR.
Po novo, cena je 0.0005EUR/kB, obracunski interval JE SPET 10kB.
Po novo, 1000kB stane 0.5EUR
A mogoce zdaj vidis kje je problem? 0.5 >> 0.04. Kot sem rekel 12.5 krat vec kot doslej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
Hardstyle ::
Naučite se uporabljat kb,KB,Kb!
tinodj v čem je problem? Idi na opcijo 201 pa maš zastonj net, če pa ti uspe tisto kvoto prekoračit pa je res bolje, da si nabaviš katerega izmed višjih paketov.
tinodj v čem je problem? Idi na opcijo 201 pa maš zastonj net, če pa ti uspe tisto kvoto prekoračit pa je res bolje, da si nabaviš katerega izmed višjih paketov.
techfreak :) ::
Naučite se uporabljat kb,KB,Kb!
KB in Kb sta nesmiselna (glede na to, da je to tech forum, bi lahko upoštevali SI predpone).
k = kilo
B = byte
b = bit
Ki = kibi
K = kelvin, ampak to ni ravno predpona
Isto kot ne rečeš Kg, kG ali še najhuje KG (v tem primeru ti ni uspelo niti ene črke pravilno napisati), ampak uporabiš kg.
tinodj ::
pri 10MB prekoračitve je dvig cene 25%
No, dej mi ti to pojasni. Enako pravijo na simobil. Tocno to mi ni jasno.
Prejsni mesec sem prekoracil za 47MB in so mi zaracunali tole na racunu:
Prenos podatkov 1,88
Ce naslednji prekoracim za 47MB bom dobil tole:
Prenos podatkov 23,5
Se vedno mislis da je 25% ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
JayKay ::
preprosto: prej si za 10MB prekoračitve plačal 4,10 EUR, po novem pa 5,12EUR.
Kolko je sedaj razlika?
ne more iz 0,0004 na 0,0005 nastati takšna razlika. Obračunski interval je že prej bil 10kb.
Kolko je sedaj razlika?
ne more iz 0,0004 na 0,0005 nastati takšna razlika. Obračunski interval je že prej bil 10kb.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
tinodj ::
preprosto: prej si za 10MB prekoračitve plačal 4,10 EUR, po novem pa 5,12EUR.
Kolko je sedaj razlika?
To so SiMobil napisali in LAZEJO. Tocno to hocem povedat.
Prej sem placal 0.4EUR za 10MB prekoracitve, sedaj bom placal 5,12EUR. Opazis razliko?
tinodj ::
pol so pa ti napačno izračunali. bodi srečen
Ne mi niso! V njihovem ceniku na web je bila tocno ta cena in so mi tocno to zaracunali.
To je iz mojega racuna:
24.09. 19:36 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 507,16KB 0,0170
24.09. 19:56 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 446,96KB 0,0150
Takrat so bile cene 0.00004eur/kB.
Poglej tuki:
Mobilni-paketi Glej: Cena dodatnega prenosa podatkov
Podobno je bilo za Orto u nulo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
JayKay ::
507,16 =510kb = 0,204 z DDV
če to pomnožiš z 20 (kar je 10MB) je to 4,10 EUR
tako da njihov izračun drži
saj pravi, da so ti prej premalo zaračunali
edit: se opravičujem, sem spregledal eno 0. pol pa je res fajn podražitev
če to pomnožiš z 20 (kar je 10MB) je to 4,10 EUR
tako da njihov izračun drži
saj pravi, da so ti prej premalo zaračunali
edit: se opravičujem, sem spregledal eno 0. pol pa je res fajn podražitev
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
tinodj ::
507,16 =510kb = 0,204 z DDV
če to pomnožiš z 20 (kar je 10MB) je to 4,10 EUR
tako da njihov izračun drži
saj pravi, da so ti prej premalo zaračunali
Ne njihov, ne tvoj. A ti slucajno delas v siMobilu ker namerno spustis "0" ali kaj?
507,16 =510kB = 0,0170 * 1.2 = 0.0204 z DDV
če to pomnožiš z 20 (kar je 10MB) je to 0,408
Tako da vaši izračuni ne držijo. Simobil so dvignile ceno za 1150% in to je edina RESNICA tuki. Lahko so se zmotili ko so ponudili ta paket orto v nulo in ceno dodatnega prenosa od 0,00004 pa sedaj napako popravijo, ampak jaz sem podpisal pogodbo na podlagi tega, in nisem mislil da bo ceno dvignile kar 12krat!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
Meizu ::
Če je to res, se od simobila odklopim še danes!
Edit: Sicer pa mene ni še nobeden nič obvestil o tem...
Edit: Sicer pa mene ni še nobeden nič obvestil o tem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
JayKay ::
čakaj malo:
avtor je naročnik paketa Orto v Nulo: tam je prenos podatkov 0,0005 kb
link pa je dal od opcije mobilni internet, kjer je 0.00004 kb.
Sedaj, a si ti naročnik samo Orto v Nulo ali pa še opcije mobilni-internet zraven?
Fino bi bilo videt stare pogoje od Orto v Nulo (če sploh so, ker naj bi s 15.10 komaj spremenili)
avtor je naročnik paketa Orto v Nulo: tam je prenos podatkov 0,0005 kb
link pa je dal od opcije mobilni internet, kjer je 0.00004 kb.
Sedaj, a si ti naročnik samo Orto v Nulo ali pa še opcije mobilni-internet zraven?
Fino bi bilo videt stare pogoje od Orto v Nulo (če sploh so, ker naj bi s 15.10 komaj spremenili)
tinodj ::
čakaj malo:
avtor je naročnik paketa Orto v Nulo: tam je prenos podatkov 0,0005 kb
Sedaj JE. ampak JE BIL: 0.00004
link pa je dal od opcije mobilni internet, kjer je 0.00004 kb.
To samo za primer, da ta cena obstaja :) in podobno je bilo prej za orto u nulo.
Sedaj, a si ti naročnik samo Orto v Nulo ali pa še opcije mobilni-internet zraven?
Samo Orto u Nulo
Fino bi bilo videt stare pogoje od Orto v Nulo (če sploh so, ker naj bi s 15.10 komaj spremenili)
Zelo fino bi bilo. Kje naj najdemo? Kot sem rekel na spletu ko sem podpisal pogodobo (05.2009) je pisalo 0.00004. Tudi so mi po tej ceni zaracunali v septembru ko sem prvic imel vec kot 100MB.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tinodj ()
823483 ::
Evo to je pa prevesilo tehtnico. Takoj jutri grem na simobil prekinit razmerje(dobro, da ob sklenitvi nisem vzel nobenega telefona=nisem vezan). Potem bom skočil na najbljižji mobitel in, če bo vse po sreči, bom jutri postal srečni naročnik džabesta.
Mislm, kaj se grejo. Na simobilu sem bil itak samo zaradi tistih 10 brezplačnih mesecev(ki mi sicer potečejo januarja), pa še tako sem moral vsak mesec doplačati okoli 15EUR, ker sem prekoračil prenos podatkov in klical v druga omrežja. Pri Si. dobiš za 25EUR manj kot pri mobitelu za 15EUR. Da ne omenjam nekih vodafone live stroškov vsak mesec, čeprav tistega sr*nja nisem nikoli uporabljal, pa čudnih nedosegljivosti, prejemanja SMSov z večminutno/večurno zamudo(kako lepo se je zbujati ob dveh zjutraj, zaradi smsa, ki je bil poslan dan prej, ipd.). Sem omenil stalno prekinjanje povezave med brskanju po internetu in pa seveda precej slabša pokritost.
A sploh moram na Si. prekinit razmerje, ali grem lahko direktno na mobitel in bodo oni vse zrihtali?
Mislm, kaj se grejo. Na simobilu sem bil itak samo zaradi tistih 10 brezplačnih mesecev(ki mi sicer potečejo januarja), pa še tako sem moral vsak mesec doplačati okoli 15EUR, ker sem prekoračil prenos podatkov in klical v druga omrežja. Pri Si. dobiš za 25EUR manj kot pri mobitelu za 15EUR. Da ne omenjam nekih vodafone live stroškov vsak mesec, čeprav tistega sr*nja nisem nikoli uporabljal, pa čudnih nedosegljivosti, prejemanja SMSov z večminutno/večurno zamudo(kako lepo se je zbujati ob dveh zjutraj, zaradi smsa, ki je bil poslan dan prej, ipd.). Sem omenil stalno prekinjanje povezave med brskanju po internetu in pa seveda precej slabša pokritost.
A sploh moram na Si. prekinit razmerje, ali grem lahko direktno na mobitel in bodo oni vse zrihtali?
knesz ::
A sploh moram na Si. prekinit razmerje, ali grem lahko direktno na mobitel in bodo oni vse zrihtali?
Vse zrihtajo oni. Če boš prekinil naročniško razmerje, boš izgubil številko.
Drugače je pa trenutno zelo ugoden Debitel z njihovim Moj D paketom
lp.
823483 ::
A sploh moram na Si. prekinit razmerje, ali grem lahko direktno na mobitel in bodo oni vse zrihtali?
Vse zrihtajo oni. Če boš prekinil naročniško razmerje, boš izgubil številko.
Drugače je pa trenutno zelo ugoden Debitel z njihovim Moj D paketom
lp.
@bold
kako bom izgubil številko? mar niso številke že kar nekaj let prenosljive tudi med opaererji? :S
Ja, debitel je res ugoden. Enako, kar mi pri mobitelu nudijo za 15€ mi oni dajo za izjemnih 85€!
knesz ::
Številke so prenosljive, ampak če ti odpoveš številko, jo odpoveš. Če ti pa novi operater naredi prenos, je pa prenešena. Novi operater pa ne more narediti prenosa številke ki je odpovedana.
lp
lp
jurebo ::
Pozdravljeni,
v imenu Si.mobila vam predstavljam podrobnosti o nastalih spremembah.
Paket ORTO U NULO omogoča 100MB prenosa podatkov v Sloveniji brezplačno. Za uporabnike, ki presežejo to količino, je bila doslej veljavna cena 0,0004 EUR/kB in ta cena je bila objavljena tudi v vseh cenikih in na spletni strani.
Vendar pa se je zaradi sistemske napake nekaterim naročnikom ORTO U NULO namesto 0,0004 EUR/kB presežena količina podatkov zaračunavala po desetkrat nižji ceni, torej po 0,00004 EUR/kB.
S 01.09.2009 se je cena za prenos podatkov v paketu ORTO U NULO nad vključenimi 100MB dvignila na 0,0005 EUR/kB. O tem smo v Si.mobilu vse uporabnike obvestili preko spletne strani. Naročnike, ki se jim je prenos podatkov zaračunaval napačno že od samega začetka, pa smo še posebej pisno obvestili in jih opozorili, da bo za njih veljala podražitev šele od 15.10.2009 dalje. Ob tem smo jih opozorili tudi na morebitne dodatne stroške, ki lahko nastanejo zaradi nove cene.
Za napako in morebitne težave se iskreno opravičujemo, kakršnihkoli stroškov za nazaj ne bomo zaračunali. Vsem naročnikom ORTO U NULO, ki mesečno prenesejo več kot 100 MB podatkov, predlagamo, da si aktivirate eno od opcij Mobilni internet (http://www.simobil.si/sl/packages.cp2?c.... Naročnikom, ki se jim je prenos podatkov doslej zaračunaval napačno in smo jih o tem obvestili preko dopisa, pa smo omogočili, da izbrano opcijo Mobilni internet 3 mesece uporabljajo brezplačno.
Na voljo sem tudi za kakršna koli dodatna vprašanja in pojasnila.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc, Si.mobil
v imenu Si.mobila vam predstavljam podrobnosti o nastalih spremembah.
Paket ORTO U NULO omogoča 100MB prenosa podatkov v Sloveniji brezplačno. Za uporabnike, ki presežejo to količino, je bila doslej veljavna cena 0,0004 EUR/kB in ta cena je bila objavljena tudi v vseh cenikih in na spletni strani.
Vendar pa se je zaradi sistemske napake nekaterim naročnikom ORTO U NULO namesto 0,0004 EUR/kB presežena količina podatkov zaračunavala po desetkrat nižji ceni, torej po 0,00004 EUR/kB.
S 01.09.2009 se je cena za prenos podatkov v paketu ORTO U NULO nad vključenimi 100MB dvignila na 0,0005 EUR/kB. O tem smo v Si.mobilu vse uporabnike obvestili preko spletne strani. Naročnike, ki se jim je prenos podatkov zaračunaval napačno že od samega začetka, pa smo še posebej pisno obvestili in jih opozorili, da bo za njih veljala podražitev šele od 15.10.2009 dalje. Ob tem smo jih opozorili tudi na morebitne dodatne stroške, ki lahko nastanejo zaradi nove cene.
Za napako in morebitne težave se iskreno opravičujemo, kakršnihkoli stroškov za nazaj ne bomo zaračunali. Vsem naročnikom ORTO U NULO, ki mesečno prenesejo več kot 100 MB podatkov, predlagamo, da si aktivirate eno od opcij Mobilni internet (http://www.simobil.si/sl/packages.cp2?c.... Naročnikom, ki se jim je prenos podatkov doslej zaračunaval napačno in smo jih o tem obvestili preko dopisa, pa smo omogočili, da izbrano opcijo Mobilni internet 3 mesece uporabljajo brezplačno.
Na voljo sem tudi za kakršna koli dodatna vprašanja in pojasnila.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc, Si.mobil
neres ::
Sam ne bi komentiral cene interneta, ker temu nisem sledil... me pa zanima, če lahko odgovoriš na to temo. Zakaj traja toliko časa za popravit t.i. tehnično napako? Nameravate ukinit plačljivost tega portala?
tinodj ::
Pozdravljeni,
v imenu Si.mobila vam predstavljam podrobnosti o nastalih spremembah.
Paket ORTO U NULO omogoča 100MB prenosa podatkov v Sloveniji brezplačno. Za uporabnike, ki presežejo to količino, je bila doslej veljavna cena 0,0004 EUR/kB in ta cena je bila objavljena tudi v vseh cenikih in na spletni strani.
Vendar pa se je zaradi sistemske napake nekaterim naročnikom ORTO U NULO namesto 0,0004 EUR/kB presežena količina podatkov zaračunavala po desetkrat nižji ceni, torej po 0,00004 EUR/kB.
S 01.09.2009 se je cena za prenos podatkov v paketu ORTO U NULO nad vključenimi 100MB dvignila na 0,0005 EUR/kB. O tem smo v Si.mobilu vse uporabnike obvestili preko spletne strani. Naročnike, ki se jim je prenos podatkov zaračunaval napačno že od samega začetka, pa smo še posebej pisno obvestili in jih opozorili, da bo za njih veljala podražitev šele od 15.10.2009 dalje. Ob tem smo jih opozorili tudi na morebitne dodatne stroške, ki lahko nastanejo zaradi nove cene.
Za napako in morebitne težave se iskreno opravičujemo, kakršnihkoli stroškov za nazaj ne bomo zaračunali. Vsem naročnikom ORTO U NULO, ki mesečno prenesejo več kot 100 MB podatkov, predlagamo, da si aktivirate eno od opcij Mobilni internet (http://www.simobil.si/sl/packages.cp2?c.... Naročnikom, ki se jim je prenos podatkov doslej zaračunaval napačno in smo jih o tem obvestili preko dopisa, pa smo omogočili, da izbrano opcijo Mobilni internet 3 mesece uporabljajo brezplačno.
Gospod, oprostite, ampak to NI RES. Na vasem spletnem portalu dne 20.05.2009 je pisalo 0.00004eur. Ni potrebe da zdaj lazemo. Ako je to bilo tehnicna napaka da ste to objavili na spletno stran, pol pa ne vem kaj naj recem. Sem zelo srecen ker vsaj en v simobilu razume mal matematika in to. Ko ste imeli problem in ni delal internet 3 dni, 3 dni vsak dan sem slisal da moram dat "reset factory settings" na telefonu. Na koncu se je iskazalo da ste vi napravili "upgrade" na vas softver in da je bila napaka v tem. Prosim obvestite te vase sodelavce na klicnem centru najprej naj vprasajo za izobrazevanje na uporabnik ki klice. Ker drugac ne gre :) Ni smileno da vsi obravnavate enako :)
Utk ::
Simobil je postal isto sranje, kot je bil Mobitel takrat, ko smo bežali od njega na Simobil. Prav, bomo šli pa nazaj.
Sram jih je lahko, da se jim zelo pogosto zgodi, da kaj narobe zaračunajo. Ko dobiš 50, 100 evrov večji račun, kot ga bi moral, to opaziš, pri enem evru pa morda ne. Kaj moram za vsak račun reklamacijo pošiljat, da še enkrat preverijo?
Sram jih je lahko, da se jim zelo pogosto zgodi, da kaj narobe zaračunajo. Ko dobiš 50, 100 evrov večji račun, kot ga bi moral, to opaziš, pri enem evru pa morda ne. Kaj moram za vsak račun reklamacijo pošiljat, da še enkrat preverijo?
JerryP ::
Heh pol nisem edini, ki ma probleme z njihovim obračunavanjem prenosa podatkov že par let. Nevem od kje mi obračunavajo dostop do live portala, čeprav nimam več njihovega firmwara na telefonu.
Enkrat sem vprašu na njihovem centru in so mi rekli, da tako kompenzirajo za napačen obračun prenosa in da bodo v najkrajšem možnem času odpravili to napako. Od tega so že dobra tri leta in vsake toliko časa, če sem preko telefona kaj bolj aktiven na netu me na položnici pričaka kakšen evro al pa dva za dostop do liva
Enkrat sem vprašu na njihovem centru in so mi rekli, da tako kompenzirajo za napačen obračun prenosa in da bodo v najkrajšem možnem času odpravili to napako. Od tega so že dobra tri leta in vsake toliko časa, če sem preko telefona kaj bolj aktiven na netu me na položnici pričaka kakšen evro al pa dva za dostop do liva
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JerryP ()
PacificBlue ::
Kako preproste so stvari na Mobitelu, ko berem te vaše kompilikacije s Simobilom..da dol padeš, da si to sploh dovolijo.
I’m out.
:3
:3
primozzzz ::
Heh pol nisem edini, ki ma probleme z njihovim obračunavanjem prenosa podatkov že par let. Nevem od kje mi obračunavajo dostop do live portala, čeprav nimam več njihovega firmwara na telefonu.
Enkrat sem vprašu na njihovem centru in so mi rekli, da tako kompenzirajo za napačen obračun prenosa in da bodo v najkrajšem možnem času odpravili to napako. Od tega so že dobra tri leta in vsake toliko časa, če sem preko telefona kaj bolj aktiven na netu me na položnici pričaka kakšen evro al pa dva za dostop do liva
Nisi edini, to se velikrat tut pr men zgodi.... Veš, da nebodo odpravl napako, če pa tkole še mal več zaslužjo =)
NI PODPISA
__Devil__ ::
Greš na mobitel DŽABEST pa maš 1gb neta zastonj pa je problem rešen. Tishih 1gb pa ziher neboš porabil, pa še boš skoz gor.
Lonsarg ::
lej ne vem kako si sploh lahkomislil, da je cena 4 centa na MiB lol! Men če bi to zaračunali, bi mi blo takoj jasno, da je to napaka, ker poznam cene na trgu. Mata simobil in Mobitel približno enake cene, okoli 0.5EUR za MiB.
Tak da bodi srečen, da si do zdaj tako malo plačeval.
Za tiste, ki porabimo več kot 100MB na mesec pa je itak jasno da je Džabest bolj ugoden, ko da 1 GB. Tak da če si v tej manšini potem pač pejdi na Džabest, namesto na Orto v Nulo. Simobil bi res lahko na kake 500MB povečal, potem bi mogoče mene dobili, zaradi bolj ugodnih subvencij.
Samo mislim, da Simobil nima dovolj spektra/central, napravm Mobitelu, da bi tako naokoli talal prenos podatkov. Drugače ne bi podražili za teh 25%.
Tak da bodi srečen, da si do zdaj tako malo plačeval.
Za tiste, ki porabimo več kot 100MB na mesec pa je itak jasno da je Džabest bolj ugoden, ko da 1 GB. Tak da če si v tej manšini potem pač pejdi na Džabest, namesto na Orto v Nulo. Simobil bi res lahko na kake 500MB povečal, potem bi mogoče mene dobili, zaradi bolj ugodnih subvencij.
Samo mislim, da Simobil nima dovolj spektra/central, napravm Mobitelu, da bi tako naokoli talal prenos podatkov. Drugače ne bi podražili za teh 25%.
buhti69 ::
Kokr jest vem je sploh prenos podatkov do 100mb zaston, pri orto v nulo paketu, ali pa meni sploh nezaračunavajo tega!
AMD Phenom X3 8450 @ 2,1Ghz | Sapphire HD 4670 512M DDR3 | Asus m3a78
LC Power 600W/12cm V2.2 | Apacer DDR2 800MHz Golden Cover KIT (4x1GB)
WD 320GB 16MB SATA2/300 + WD 500GB, 7200rpm, 16MB, USB 2.0
LC Power 600W/12cm V2.2 | Apacer DDR2 800MHz Golden Cover KIT (4x1GB)
WD 320GB 16MB SATA2/300 + WD 500GB, 7200rpm, 16MB, USB 2.0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: buhti69 ()
tejka113 ::
Poslala dopis, da sem ob astronomskem računu ugotovila , da so cene zvišali (ker pač ne gledam vsak dan na njihovo spletno stran.....) in so reli, da za svoj denar dobim dosti.
Tudi meni so "pojasnjevali" da je podražitev zakonita, vendar jih bom prijavila pristojnim institucijam:
Pa naj obsežneje pojasnim svojo reklamacijo.
Drugi odstavek 121. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS št. 83/2001 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: OZ) prepoveduje določila splošnih pogojev pogodbe, ki so za stranko nepravična ali pretirano stroga. Varovana pa je tista stranka, ki ni pripravila splošnih pogojev pogodbe.
Pogodbena pravila so načelno dispozitivne narave. Omogočajo drugačen dogovor strank. Obenem pa je treba upoštevati, da pravna pravila enakomerno porazdeljujejo tveganje pogodbenih strank. Zato odmiki pogodbenih določil od pravnih pravil lahko pomenijo, da gre za nepravično porazdelitev bremen in pretirano strogost. Nepravične porazdelitve bremen in pretirane strogosti sicer OZ ne sankcionira, razen pri redkih izjemah - na primer pri čezmernem prikrajšanju ali oderuški pogodbi. Če pa gre za določila splošnih pogojev pogodbe, so sankcionirana tudi določila, ki so nepravična ali pretirano stroga.
Zakon o varstvu potrošnikov (Urani list RS št. 20/1998 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: ZVPot) pa določa strožje pogoje za veljavnost določil v splošnih pogojih pogodbe. V 23. členu določa, da so nična tista določila splošnih pogojev, ki so nepoštena. Prvi odstavek 24. člena ZVPot med drugim tudi določa, da so določila nepoštena, če je izpolnjen kateri od pogojev in sicer - če v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank, - če povzročijo, da gre izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika, - če povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval, ali - če nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja.
ZVPot tudi primeroma našteva pogodbene določbe, ki so prepovedane, toda pod pogojem, da je obenem izpolnjena katera od zgoraj navedenih opredelitev za nepoštene pogoje. Ta določba je (tretji odstavek 24. člena ZVPot) tista: - po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru; - s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (na primer ugovor zaradi ničnosti, izpodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe); - po kateri cena ni določena ali dovolj določena; - ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti; - s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila; - s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje; - po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe; - s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja; - s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu; - s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje; - ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja; - ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila tedaj, ko potrošnik ne izpolni svojih obveznosti; - ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas; - ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga in storitev, ki so predmet pogodbe; - ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe; - ki daje podjetju izključno pravico razlage pogodbenih določil; - ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi tedaj, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti; - ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva; - ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe, sklenjene za določen čas, če je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek; - ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki. Primeroma navedene določbe so prepovedane že po splošnih pravilih OZ.
Tudi meni so "pojasnjevali" da je podražitev zakonita, vendar jih bom prijavila pristojnim institucijam:
Pa naj obsežneje pojasnim svojo reklamacijo.
Drugi odstavek 121. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS št. 83/2001 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: OZ) prepoveduje določila splošnih pogojev pogodbe, ki so za stranko nepravična ali pretirano stroga. Varovana pa je tista stranka, ki ni pripravila splošnih pogojev pogodbe.
Pogodbena pravila so načelno dispozitivne narave. Omogočajo drugačen dogovor strank. Obenem pa je treba upoštevati, da pravna pravila enakomerno porazdeljujejo tveganje pogodbenih strank. Zato odmiki pogodbenih določil od pravnih pravil lahko pomenijo, da gre za nepravično porazdelitev bremen in pretirano strogost. Nepravične porazdelitve bremen in pretirane strogosti sicer OZ ne sankcionira, razen pri redkih izjemah - na primer pri čezmernem prikrajšanju ali oderuški pogodbi. Če pa gre za določila splošnih pogojev pogodbe, so sankcionirana tudi določila, ki so nepravična ali pretirano stroga.
Zakon o varstvu potrošnikov (Urani list RS št. 20/1998 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: ZVPot) pa določa strožje pogoje za veljavnost določil v splošnih pogojih pogodbe. V 23. členu določa, da so nična tista določila splošnih pogojev, ki so nepoštena. Prvi odstavek 24. člena ZVPot med drugim tudi določa, da so določila nepoštena, če je izpolnjen kateri od pogojev in sicer - če v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank, - če povzročijo, da gre izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika, - če povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval, ali - če nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja.
ZVPot tudi primeroma našteva pogodbene določbe, ki so prepovedane, toda pod pogojem, da je obenem izpolnjena katera od zgoraj navedenih opredelitev za nepoštene pogoje. Ta določba je (tretji odstavek 24. člena ZVPot) tista: - po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru; - s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (na primer ugovor zaradi ničnosti, izpodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe); - po kateri cena ni določena ali dovolj določena; - ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti; - s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila; - s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje; - po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe; - s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja; - s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu; - s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje; - ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja; - ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila tedaj, ko potrošnik ne izpolni svojih obveznosti; - ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas; - ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga in storitev, ki so predmet pogodbe; - ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe; - ki daje podjetju izključno pravico razlage pogodbenih določil; - ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi tedaj, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti; - ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva; - ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe, sklenjene za določen čas, če je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek; - ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki. Primeroma navedene določbe so prepovedane že po splošnih pravilih OZ.
Lonsarg ::
tejka113 mislim da nisi dobro prebrala, podražitev je tistih 20% ali koliko. Tisto, česar jih lahko obtožiš je, da te niso dosti direktno obvestili o tem, da so ti sedaj ponesreči premalo zaračunavali in da bo zate, sdaj ko ti bodo pravilno zaračunavali cena res možno višja.
Tak, da ne boš nič dosegla, če se boš znašala na podražitev, reklamacijo moraš bazirati na tem, da te niso obvestili in ti morajo zato zadni račun še po tastarem računati, ker nisi vedela, več ti niso dolžni narediti.
Tak, da ne boš nič dosegla, če se boš znašala na podražitev, reklamacijo moraš bazirati na tem, da te niso obvestili in ti morajo zato zadni račun še po tastarem računati, ker nisi vedela, več ti niso dolžni narediti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Simobil live (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 60498 (23397) | ttommy |
» | Simobil Praznični paket: kateri mobilnikOddelek: Mobilne tehnologije | 3850 (3154) | matobeli |
» | Simobil podražil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 152683 (132184) | Lonsarg |
» | ORTO U NULO vs. Itak DđabestOddelek: Mobilne tehnologije | 5965 (3639) | St235 |
» | Mobitelov začetek leta – videotelefonija nič več brezplačno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9807 (7097) | CaqKa |