Forum » Mobilne tehnologije » Simobil live
Simobil live
T0RN4D0 ::
Cigani so ja, še vedno pa skor ne vidim razloga da si zadeve ne bi dal na trajnik. Nisem nor da bom okoli vseh podjetij nosil okoli položnice in jih plačeval. Niti čakal na pošti kjer te še dodatno oskubijo...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
neres ::
Naj raje uredijo bonus za tiste ki plačujejo online.
Sej neke popuste že maš, če si urediš trajnik in če dobivaš položnice na email:
http://www.orto.si/ponudba/ugodnosti-za....
Razen če si mislu prav za ročno plačevanje preko interneta, za to ni popusta, afaik.
Sicer pa se strinjam z nekaterimi, da je osebno/fizično plačevanje položnic precej nesofisticirana zadeva in je prav da se spodbuja drugačne - med drugim tudi bolj ekološke ;) - metode. Konec koncev je cenejše tudi za stranke. S časom in bencinom, ki ga porabiš da plačaš položnico si 10x preplačaš stroške trajnika ali online plačevanja in še vodenja bančnega računa zraven.
Še vedno pa sem mnenja da bi ta Vodafone Live moral bit zastonj. Itak je dober samo za kupit kako vstopnico, kjer potem še vedno plačaš provizijo.
madmitch ::
Pri Si.mobilu je bilo že prej tako, da če si prišel brez položnice, so ti zaračunali neko provizijo... No, če položnice sploh ne dobiš, ampak račun prejmeš po e-mailu, potem jim to poveš in ti provizije ne zaračunajo.
Račun po e-mailu, ti pa na šalter? Kje je tu logika, razen v tem, da si na pol frajer, ker dobiš račun po e-mailu. Krneki. Dejte se za kaj pametnega pritoževat, ne pa za take stvari. Jaz dam SiMobilu 100% prav.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
lopov ::
Jaz jim *ne dam prav* pri proviziji ob plačilu na šalterju.
Račun 100 ojrov - mam jih glih 100, pa na šalterju ne morem plačat ker nimam za provizijo?
FU!
Račun 100 ojrov - mam jih glih 100, pa na šalterju ne morem plačat ker nimam za provizijo?
FU!
TilkoM ::
pedri simobilovski.. js mam isti problem s to tipko (nastavlena je zgoraj desno) in se dostkrat mesečno zgodi, da jo po pomoti pritisnem.
Se pravi...kakšen je najbolši način za rešitev tega (brez, da bi izklopu net..)? najraje bi zamenjov funkcijo te tipke. je to mogoče?
lp
Se pravi...kakšen je najbolši način za rešitev tega (brez, da bi izklopu net..)? najraje bi zamenjov funkcijo te tipke. je to mogoče?
lp
Bor H ::
Če imaš nokio lahko mogoče inštaliraš navadn firmware, torej ne od simobila, bi mogoče pomagal.
Bor H ::
Ne garantiram da bo deloval ampak jst bi na tvojem mestu probal kej v tem smislu: http://www.esato.com/board/viewtopic.ph...
Naredi to kar sem prej povedal: zamenja operaterjev software za tistega od firme, mogoče potem tista tipka kej drugega počne.
Naredi to kar sem prej povedal: zamenja operaterjev software za tistega od firme, mogoče potem tista tipka kej drugega počne.
TilkoM ::
ok, hvala.. še prej bom pa poklicov na simobil, če ne bojo znal povedat pametne rešitve, se bom oglasu pri njih.
bom pa še mal pogledov tut to rešitev in jo mogoče sprobov. če se bom odloču za slednje, vam sporočim rezultate.
bom pa še mal pogledov tut to rešitev in jo mogoče sprobov. če se bom odloču za slednje, vam sporočim rezultate.
49106 ::
Se strinjam da so cigani in to kakšni. pred cca. 4 leti sem dobil obvestilo o neplačenem računu(100.000 SiT, še 4 leta starejši). Račun je bil plačan a ga nisem našel, tako da sem še enkrat moral plačati isti račun. No po nekem času najdem staro položnico in jih seveda obvestim. Denar sem dobil nazaj, toda če položnice nebi našel, bi zmetal stran 400EUR.
Druga dogodivščina predlansko poletje. Na dopustu v tujini sem bil cca 1 mesec, simobilove kartice na dopustu nisem uporabljal. Vrnem se iz dopusta, vstavim sim in vidim da so odhodni klici onemogočeni. Edina razlaga, seveda neplačana položnica, ki jo poiščem in seveda plačam. Naslednji mesec me čaka neprijetno presenečnje. Račun v višini 110EUR. 10EUR naročnina in 100EUR priključitev?? Nato sem šel do simobilovega pooblaščenega partnerja in povprašal o tem. Tip mi reče da je to 100% pomota in reklamira račun, kasneje seveda reklamacijo upoštevajo. Čez par dni razdrem pogodbo in arrividerci simobil.
Simobil mene ne bo več videl tudi če bodo edini operater na svetu. Sem raje brez mobilca. Skratka pazite se simobila.
Druga dogodivščina predlansko poletje. Na dopustu v tujini sem bil cca 1 mesec, simobilove kartice na dopustu nisem uporabljal. Vrnem se iz dopusta, vstavim sim in vidim da so odhodni klici onemogočeni. Edina razlaga, seveda neplačana položnica, ki jo poiščem in seveda plačam. Naslednji mesec me čaka neprijetno presenečnje. Račun v višini 110EUR. 10EUR naročnina in 100EUR priključitev?? Nato sem šel do simobilovega pooblaščenega partnerja in povprašal o tem. Tip mi reče da je to 100% pomota in reklamira račun, kasneje seveda reklamacijo upoštevajo. Čez par dni razdrem pogodbo in arrividerci simobil.
Simobil mene ne bo več videl tudi če bodo edini operater na svetu. Sem raje brez mobilca. Skratka pazite se simobila.
Lonsarg ::
Včas je bil vsaj ceneješi, zdaj pa je Mobitel dal enakovredne pakete v vseh kategorijah in niti cenejši več ni. Čas da mal vložijo denarja v bolši avtomatski sitem, da ne prihaja do takih napak. kaj pa je najeti ene 5 programerjev za en Simobil...
vrtiljak ::
No. naj še dodam da še vedno veliko uporabnikov nima pojma, da je simobil spremenil ceno klicev in to kar za 200%. Imam sorodnico, ki so se preselili v hišo in še nima priključenega interneta, poleg tega večina, ki smo pri simobilu sklepali naročnino smo se vezali za 24 mesecev na paket,ki nam ustreza, osebno sem bila s paketom ki sem ga vzela zelo zadovoljna in bi šla ponudbo novih paketov gledat šele mesec pred potekom pogodbe, zato me njihova internet stran pred potekom pogodbe niti najmanj ni zanimala. In niti slučajno, kot na simobilu vztrajajo, da so na zadovoljiv način obvestili uporabnike ni res, ko sem svoje prijatelje in sorodnike vprašala če vejo, da je zdaj cena klicev višja niso imeli pojma o tem. Večina, ki jih poznam ima simobil, zato sem se tudi sama odločila da vzamem naročnino pri njih, ker tudi če si prekoračil minute, si se v lastno omrežje pogovarjal za 5 centov na minuto. Nazadnje mi je njihov odgovor dvignil pritisk do nebes, da so še vedno najbolj ugodni me slovenskimi operaterji in ko sem jim odgovorila, da če je za njih ugodno da se v lastnem omrežju po novem pogovarjamo za 15 centov, v druga mobilna omrežja in na stacionarni telefon za 10 centov, medtem ko je pri drugih operaterjih cena 15 centov v tujion, na HALO kartici pri Simobilu pa je cena 8 centov. Kje je tu logika? Zanimalo me je, če je za njih internet tako zadovoljiv način obveščanja o spremembah, zakaj potem ne smem jaz preko maila odpovedati naročnine in zahtevajo po pošti priporočeno poslano prekinitev z mojim podpisom, oni pa svojim uporabnikom kopij aneksov ali spremembe pogodbe ne pošiljajo. Klicala sem na simobilov center in vprašala, kaj je to zadovoljiv način obveščanja in kako so obveswtili tiste, ki nimajo imterneta in sem dobila odgovor, da to njih ne zanima in da ne delajo raziskave kdo ima internet in kdo ne, da imamo dosti opcij od knjižnice, kjer je na razpolago internet...in bi lahko hodili tja njihovo internet stran gledat. Nato sem dejala, potem je pogoj če si simobilov uporabnik, če nočeš biti oškodovan, da imaš internet in si zavezan, vsak dan obiskovat simobilovo spletno stran kaj se dogaja. Je bil odgovor to pa ni res, sem vam naštela opcije da greš pač v knjižnico ali pa nekam, halo?Nato sem vprašala, ja za reklame ki nam jih nonstop po pošti pošiljate domov, pa ni škoda denarja in časa, to pa poleg objave na internetu pošljete domov. Dobro so vedeli, da bo šla večina stran, zdaj pa nimamo pogojev da gremo stran, ker si imel to možnost storiti samo trideset dni v času objave spremembe cen. Zakaj so spremenili cene, njihov odgovor za radi poslovnih odločitev. Ja problem je, če daš ven paket, samo da bo večina postala simobilov uporabnik, potem pa ugotoviš, da si naredil s tem paketom veliko poslovno napako. Se opravičujem, glede slovničnih napak, mene pri simobilu več kot uporabnice ne bojo videli. Še tole na eni internetni strani je g.Bohinc še v novembru obljubljal, da če se uporabnik čuti oškodovanega lahko še vedno brez plačila, odstopi od pogodbe, govora je pa o paketih, z internetnim prenosom, sem slučajno prejle našla ko sem iskala forume, kjer pišejo uporabniki o svojih izkkušnjah z simobilom. Ko sem v novembru pisala reklamacijo računa, so mi odgovorili da moram plačati če odstopim od pogodbe, zato mi tudi tu ni jasno, zakaj tudi jaz ne smem odstopiti brez stroškov od pogodbe.
Kdor se bo odločil za odstop od pogodbe, naj trikrat preveri ceno, po telefonu so dejali 10 eur, na simobilovem prodajnem centru pa 50 eur.
Lep dan vsem.
Kdor se bo odločil za odstop od pogodbe, naj trikrat preveri ceno, po telefonu so dejali 10 eur, na simobilovem prodajnem centru pa 50 eur.
Lep dan vsem.
zee ::
Če imaš podpisano pogodbo za 24 mesecev, je ponavadi tako, da ti za predčasno prekinitev obračunajo nek pavšal X, množen s številom mesecev, ki si jih še "dolžna". Točno vrednost penalov imaš napisano v naročniški pogodbi, ki si jo podpisala.
Tako je tako pri Simobilu kot Mobitelu.
Ne zagovarjam ne Simobila ne Mobitela. Trenutno sem na Simobilu, kamor me je pritegnilo 10 EUR za prvih deset mesec naročnine. Aparata nisem vzel, ker nimajo nobenega pametnega oz. je iPhone ZAME (poudarjam, da se ne bo kdo usajal) boljša izbira.
Tako je tako pri Simobilu kot Mobitelu.
Ne zagovarjam ne Simobila ne Mobitela. Trenutno sem na Simobilu, kamor me je pritegnilo 10 EUR za prvih deset mesec naročnine. Aparata nisem vzel, ker nimajo nobenega pametnega oz. je iPhone ZAME (poudarjam, da se ne bo kdo usajal) boljša izbira.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
lopov ::
Za 24 mesecev si zavezan le v primeru, da vzameš telefon? Sprašujem, ker nisem prepričan da je tako.
Par mesecev imam Orto v nulo + 201 in je jeba, kar zadnje 3-5 dni v mesecu presežem tisto 201 minuto s klici v mobitel in plačujem 40-45 evrov (namesto 15, kolikor bi če ne bi presegel).
Telefona nisem vzel, tko da razmišljam o "nečem drugem" < - nedefinirano, sam tko ne more naprej. Pred tem sem imel stari paket Orto Smart in sem plačeval 20-25 evrov. Eh ...
Par mesecev imam Orto v nulo + 201 in je jeba, kar zadnje 3-5 dni v mesecu presežem tisto 201 minuto s klici v mobitel in plačujem 40-45 evrov (namesto 15, kolikor bi če ne bi presegel).
Telefona nisem vzel, tko da razmišljam o "nečem drugem" < - nedefinirano, sam tko ne more naprej. Pred tem sem imel stari paket Orto Smart in sem plačeval 20-25 evrov. Eh ...
vrtiljak ::
Vezana sem 24 mesecev, ker sem vzela telefon. Pri simobilu sem bila zelo zadovoljna, vendar da ti ko si naročnik že 15 mesecev, spremenijo ceno brez da bi te obvestili, se mi zdi zelo nesramno in to iz 0,05 eur na o,15 eur/min. V bistvu, če smo se mi dolžni vezat za 24 mesecev in smo kaznovani če pogodbo razdremo, tudi oni ne bi smeli dvigovat cen, zaradi poslovnih napak.
lp
lp
lopov ::
je ZPS že obravnavala njihovo ravnanje? Namreč, govorimo o mobiltni telefoniji, ki (IMO) ni vezana na internet in če je res, da je bilo obvestilo o spremembi splošnih pogojev le na netu, to ravno ni način obveščanja njihovih strank. Maaa ... jaz sem zadovoljen, sam ko tole berem me pa kar pogreje
zee ::
@lopov:
Na Simobilu se za 24 mesecev zavežeš, če bodisi kupiš telefon po subvencionirani ceni bodisi se odločiš za kakšno od njihovih ugodnosti (recimo prvo leto brez naročnine ali kaj podobnega).
Sicer pa se strinjam, da bi lahko naročnike obvestili o spremembi splošnih pogojev na internetu. LAhko bi uporabili tudi SMS z vsebino:"Spoštovani, obveščamo Vas, da smo z dnem x.y.z spremenili splošne pogoje. Novi splošni pogoji so na voljo v poslovalnicah Simobila in na internetu."
Nihče mi ne more reči, da bi jih to stalo prav dosti.
Na Simobilu se za 24 mesecev zavežeš, če bodisi kupiš telefon po subvencionirani ceni bodisi se odločiš za kakšno od njihovih ugodnosti (recimo prvo leto brez naročnine ali kaj podobnega).
Sicer pa se strinjam, da bi lahko naročnike obvestili o spremembi splošnih pogojev na internetu. LAhko bi uporabili tudi SMS z vsebino:"Spoštovani, obveščamo Vas, da smo z dnem x.y.z spremenili splošne pogoje. Novi splošni pogoji so na voljo v poslovalnicah Simobila in na internetu."
Nihče mi ne more reči, da bi jih to stalo prav dosti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
lopov ::
[snip] V bistvu, če smo se mi dolžni vezat za 24 mesecev in smo kaznovani če pogodbo razdremo, tudi oni ne bi smeli dvigovat cen, zaradi poslovnih napak.[snip]
Kle se pa strinjam, glih zaradi praktičnega primera - Orto Smart sem imel kar nekaj let, 3 ali 4 in v tem času niso spremenili cenovne politike. Paket so ukinili, uvedli nove, stari naročniki pa smo, v kolikor se nismo odločili za menjavo, ostali na istem paketu in z enakimi pogoji, kot smo jih imeli.
Simobil bi pomoje ravnal pravilneje če bi ukinil pakete oz. spremenil pogoje za nove naročnike. Res pa je da ne vem, kako je s premembo tarife. To se je že dogajalo, samo ne tko "potihem". Neobveščanje je sporno.
zee, prav maš ... če me že zasipajo z raznimi "orto promocijami", kaj jim je poslati en sms s *pomembnim* obvestilom.
Lonsarg ::
lopov, če kličeš več kot 200minut v mobitel si omisli Džabest ane, če nisi vzel telefona lahko kar takoj prekineš. Sicer pa jaz Simobila ne štekam, NOBENA storitev pri mobilni telefoniji se ni pordažila že 30 let, vseskozi se samo ceni, kaj je Simobil spomnilo, da se je drugače lotil zadeve, to ni prebavljivo za odprt ekonomski trg. Bojo papa, če bojo take delal.
lopov ::
Kličem v obe omrežji, na simobilu se pa približam tisti 1001 minuti, ki je še brezplačna. Pri 40 evrih mesečno se mi bolj splača met še drug telefon na mobitelu ... lol
In ja, telefona nisem vzel - ni logike da bi se pri tko visokih cenah aparatov v orto paketu vezal za 24 mesecev.
In ja, telefona nisem vzel - ni logike da bi se pri tko visokih cenah aparatov v orto paketu vezal za 24 mesecev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
zee ::
Zase lahko rečem, da komaj čakam dan (upam, da že letos), ko bo Google odprl storitev Voice še za ostali svet in bom lahko telefoniral z minimalnimi stroški (VoIP pa to).
Potem mi bo načeloma zadoščal samo prenos podatkov oz. domače brezžično omrežje. Simobil/Mobitel pa bosta postala zgolj ponudnika podatkovne pipe in ničesar drugega, pa še to samo tam, kjer ne bo voljo zastonj brezžičnega omrežja.
Potem mi bo načeloma zadoščal samo prenos podatkov oz. domače brezžično omrežje. Simobil/Mobitel pa bosta postala zgolj ponudnika podatkovne pipe in ničesar drugega, pa še to samo tam, kjer ne bo voljo zastonj brezžičnega omrežja.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Mare3 ::
Jaz sem na nokii 5800Xpress music naredil takole gledatega vodafone:
- šel sem v nastavitve ne spomnim se točno postopka
- zbrisal dostopno točko vodafone.live iz možnih točk povezovanja in ostala mi je le še simobil.si
- tako mi ni več nikoli povezalo na vodafone.live
- šel sem v nastavitve ne spomnim se točno postopka
- zbrisal dostopno točko vodafone.live iz možnih točk povezovanja in ostala mi je le še simobil.si
- tako mi ni več nikoli povezalo na vodafone.live
amacar ::
ja, sej zdej dela, ko so popravili, prej pa ni in nam je občasno še zaračunalo 10centov, čeprav smo izbrisali vodafone.live
vrtiljak ::
Ne mislim več težit o simobilu, moram pa še napisat stavek, ki je priletel iz ust "prijazne" simobilove svetovalke, ki je mislila da me bo na prefinjen način prinesla okrog in da se bom strinjala z vsem kar mi bo rekla, če bi kdo poslušal ta pogovor, bi slišal kako se zna nekdo na prefinjen način norce delat iz tebe in ko sem jo vprašala če se norčuje iz mene, mi je odgovorila, če vidim v njeno glavo, sem ji odgovorila, da so njeni stavki povedali vse. Potem se je razjezila in rekla, ne bom se več ubadala z vami, dovolj časa sem vam posvetila in ironično rekla: no, sva ugotovile, da je pametno hodit našo internet stran gledat!!!!!!! Pritožila sem se že osemkrat in vsakič sem dobila nazaj isti bedast odgovor, da je za njih objava na internetu zadovoljiv način obveščanja o spremembah. Napisala sem jim tudi,da nisem tako nora da bi se strinjala s paketom kjer imaš najdražje klice v lastno omrežje, kamor največ kličeš.Eh, nima smisla več razglabljat. Priporočam pa da kateregakoli operaterja imate, pejte vsaj vsakih 14 dni na njegovo internet stran gledat, če imajo kakšnno spremembo,davas ne bo kap tako kot je mene. Morala bi dobiti položnico za 37 eur(naročnina + pogovori), dobila pa sem jo za 67eur. Sem si do centa preračunala. Potem pa simobil govoi, da je samo 10% podražitev. Grrrrrrrrrrrrr....................
lp
lp
WaterBoy ::
Samo nekaj bom rekel. Tisti ki se pritožujete čez preveliko ceno ko presežeš zakupljene munute. Saj to je po eni strani normalno. Ti nekaj plačaš, ko pa presežeš pa plačaj več, drugič pa pazi. To je zame normalna odločitev.
martincek1 ::
Hja, mene pa je najbol razjezilo sledeče: sem pri Orto U Nulo in imam 100MB prenosa podatkov zastonj. Obračunsko obdobje za en mesec se mi začne 28 in konča 27. v mesecu. Pred mesecem sem na 27. zvečer poslal STANJE na 9443 in dobil obvestilo, da imam prenešenih 99MB. Naslednji dan zjutraj sem spet poslal SMS - da vidim koliko imam(namreč moral bi imeti 0) in opazil, da imam klice na 0, prenos podatkov pa na 100MB(nisem nič prenašal ponoči, če pa bi imel kaj v ozadju, bi mi preneslo preko WiFi).
Seveda je to samo S!mobilova nespossobnost, da ne morejo urediti teh SMS sporočil, da bi vsaj pravilno delovali. Ko sem dobil položnico pa sem opazil, da so mi razačunali 103MB podatkov. Ne vem kako je to možno, saj sem pogledal zadnji in prvi dan, pa nisem imel 103MB. Seveda je to že kar nekaj denarja, tako da mi ni ravno vseeno glede tega, saj se lahko v par mesecih nabere, če nisi pozoren...
V glavnem, mi je zelo žal da nisem uspel priti do simobilovega centra v roku 8 dni(čas za pritožbo) in sem pač moral reskirati. Ampak naslednjič bom brez dvoma takoj letel na simobil, ker je to zame pač kraja!
lp
Seveda je to samo S!mobilova nespossobnost, da ne morejo urediti teh SMS sporočil, da bi vsaj pravilno delovali. Ko sem dobil položnico pa sem opazil, da so mi razačunali 103MB podatkov. Ne vem kako je to možno, saj sem pogledal zadnji in prvi dan, pa nisem imel 103MB. Seveda je to že kar nekaj denarja, tako da mi ni ravno vseeno glede tega, saj se lahko v par mesecih nabere, če nisi pozoren...
V glavnem, mi je zelo žal da nisem uspel priti do simobilovega centra v roku 8 dni(čas za pritožbo) in sem pač moral reskirati. Ampak naslednjič bom brez dvoma takoj letel na simobil, ker je to zame pač kraja!
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: martincek1 ()
zee ::
Račun lahko reklamiraš tudi preko interneta.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Lonsarg ::
Aja, @lopov, oziroma vsi ki zelo veliko kličete. A res še niste slišali za Skype? Lepo se gre na Mobitel, da maš 1GB, in tisti, ki se med sabo veliko kličete vsi inštalirajte fring na mobitel, al pa kir drug Skype klient. Potem se pa prek tistega pogovarjajte:) Super deluje, čisto enako kot navadni klic. 1MB je približno 5minut. Torej tut z Simobilovih 100MB, se da še ene 500minut zraven, oziroma za zihr rečno 400, ker gre še nekaj za stalno povezavo.
Ne vem kao da ne veste tega. Če plačujete 40EUR, klub temu da že imate Orto/Džabest, potem boste fuuul pršparal.
Ne vem kao da ne veste tega. Če plačujete 40EUR, klub temu da že imate Orto/Džabest, potem boste fuuul pršparal.
Bor H ::
Vidim vsaj nekaj možnosti da ljudje tega ne vejo/uporabljajo
1) v sloveniji to ni ne vem kako uveljavljeno
2) ne podpirajo vsi mobiteli tega
3) ni lih prijazno za baterijo
1) v sloveniji to ni ne vem kako uveljavljeno
2) ne podpirajo vsi mobiteli tega
3) ni lih prijazno za baterijo
lopov ::
Vidim vsaj nekaj možnosti da ljudje tega ne vejo/uporabljajo
1) v sloveniji to ni ne vem kako uveljavljeno
2) ne podpirajo vsi mobiteli tega
3) ni lih prijazno za baterijo
Da ... SE 710i -- za današnje čase precej "zabit" telefon, a trpežen in odpušča marsikaj + baterija mi še zdaj drži 3dni+. Res pa da razmišljam o menjavi, izbiram med N900 in E52 (so se potrebe spremenile :)
@Azgard - hvala za namig!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
Mare3 ::
Ne vem kako lahko porabite 1000minut ter 1000sms-ov :O Nasvet za vse ki ta limit prekoračijo. Prede koga pokličeš razmisli če je res potrebno da bi ga poklical, če se res toliko mudi, morda ga boš čez 5 minut videl dosegljivega na msn-ju facebooku itd. Če živi blizu tebe je pa najbolje da se sprehodiš do njega in se zmenita vse kar sta se hotela po telefonu in vesta da bo dolgo trajalo. Sam osebno pa nisem š nikoli porabil več kot 100minut v enem mesecu.
Bor H ::
Problem je predvsem v tistih minutah, ki jih prekoračiš za drugo omrečje, teh je pa 200, kar pa ni preveč. Tistih pet minut dnevno pa ni težko govort ane.
zee ::
@Azgard:
Lahko poveš, kaj več o tem? Jaz namreč iščem eno varianto, da bi lahko iz domačega wirelessa telefoniral (kot skype, vendar bi klical na navadno telefonsko številko).
Lahko poveš, kaj več o tem? Jaz namreč iščem eno varianto, da bi lahko iz domačega wirelessa telefoniral (kot skype, vendar bi klical na navadno telefonsko številko).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Lonsarg ::
@zee klic na navadno številko je seveda plačljiv. Saj če boš klical na Mobitel, bo Mobitel Skypu zaračunal ane:)
Se pa da ustvariti Skype račun in gor naložiti denar, da ga porabljaš z klici na navadne cifre(zelo uporabno za v tujino klicat) vendar če boš klical na slovenske številke pride to malenkost dražje in ni fore. Tak da Skype samo za klicanje Skype-Skype oziroma klice v tujino.
Glede clientov:
Skype za iPhone in Windows Mobile - zastonj Skype-Skype klici
Skyp Lite za skoraj vse ostale telefone je pa kr neki, Skype-Skype klici plačljivi...
oba tukaj http://www.skype.com/intl/en/mobile/
Tako da za ostale Jave telefone pa je fring z zastonj Skype-Skype klici:
http://www.fring.com/default.asp
Poznam eno, ki se z fantom, ki je na kitajskem pogovarja cele dneve prek Fringa. Če ga inštaliraš deluje tko, da ko te nekdo kliče ti zvoni, kot bi bil navaden klic!
Se pa da ustvariti Skype račun in gor naložiti denar, da ga porabljaš z klici na navadne cifre(zelo uporabno za v tujino klicat) vendar če boš klical na slovenske številke pride to malenkost dražje in ni fore. Tak da Skype samo za klicanje Skype-Skype oziroma klice v tujino.
Glede clientov:
Skype za iPhone in Windows Mobile - zastonj Skype-Skype klici
Skyp Lite za skoraj vse ostale telefone je pa kr neki, Skype-Skype klici plačljivi...
oba tukaj http://www.skype.com/intl/en/mobile/
Tako da za ostale Jave telefone pa je fring z zastonj Skype-Skype klici:
http://www.fring.com/default.asp
Poznam eno, ki se z fantom, ki je na kitajskem pogovarja cele dneve prek Fringa. Če ga inštaliraš deluje tko, da ko te nekdo kliče ti zvoni, kot bi bil navaden klic!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
madmitch ::
@Azgard:
Lahko poveš, kaj več o tem? Jaz namreč iščem eno varianto, da bi lahko iz domačega wirelessa telefoniral (kot skype, vendar bi klical na navadno telefonsko številko).
www.Internetcalls.com in kakšen router ali vmesnik, ki podpira SIP VoIP (Skype to ni).
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Hardstyle ::
Tudi sam sem hotel prekiniti pogodbo eno leto pred iztekom prav zaradi razloga dviga cen v paketu Orto U nulo + 201.
Prekoračim vse, klice v domače omrežje,klice v tuja omrežja in sms/mms. Zato simobil zame več ni računica.
Sem se pozanimal na ZVP in so mi dejali, da se lahko pritožim ter pošljem pisno izjava o odstopu od pogodbe ter da mi bi jo morali upoštevati. Če ne, naj se obrnem na APEK. Sem se obrnil na APEK vendar od njih ni odgovora (pa je že 2tedna mimo).
Vsi tisti, ki pa mislite, da ni dovolj, da se uporabnike o dvigu cen obvesti preko spletne strani pa se motite. Z zakonom je določeno, da se podjetja lahko poslužujejo te možnosti. Nimamo več kaj, jebat ga.
Škoda, da APEK nima kake poslovalnice v MB, da bi se lahko osebno oglasil ter pojasnil zadevo.
Je pa se tudi moj račun, iz 20EUR dvignil na 40-45EUR.
Prekoračim vse, klice v domače omrežje,klice v tuja omrežja in sms/mms. Zato simobil zame več ni računica.
Sem se pozanimal na ZVP in so mi dejali, da se lahko pritožim ter pošljem pisno izjava o odstopu od pogodbe ter da mi bi jo morali upoštevati. Če ne, naj se obrnem na APEK. Sem se obrnil na APEK vendar od njih ni odgovora (pa je že 2tedna mimo).
Vsi tisti, ki pa mislite, da ni dovolj, da se uporabnike o dvigu cen obvesti preko spletne strani pa se motite. Z zakonom je določeno, da se podjetja lahko poslužujejo te možnosti. Nimamo več kaj, jebat ga.
Škoda, da APEK nima kake poslovalnice v MB, da bi se lahko osebno oglasil ter pojasnil zadevo.
Je pa se tudi moj račun, iz 20EUR dvignil na 40-45EUR.
BlaY0 ::
To je klasika s tem objavljanjem novih cenikov in splošnih pogojev... pa ne samo pri Simobilu, tudi pri ostalih, recimo bankah. Oni kar pričakujejo, da bom jaz vsak dan na njihovih spletnih straneh visel in čekiral kdaj se bodo spremenile cene in pogoji. Banda pokvarjena. Dostikrat se zgodi celo, da objavijo nov cenik potem, ko ta že velja (namesto 14 dni prej). Če se spremenijo cene, se spremenijo pogodbeni pogoji in o tem so te dolžni obvestiti pisno! Ker če oni mene pisno ne obvestijo o spremembah pogodbenih pogojev, potem bom jaz odstopil od pogodbe in svojo odstopno izjavo objavil na oglasni deski folklornega društva v Spodnjem Dupleku pa naj oni hodijo potem tja čekirat vsak dan! S tem se verjetno oni ne bi strinjali... banda pokvarjena ciganska. Tako kot je napisala vrtiljak, če ti lahko reklame po pošti pošiljajo naj pa še spremenjene pogoje! Pfuj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
Banke morajo od 1.11.09 tudi po pošti obveščat o spremebah pogojev, Prav tako se lahko odstopi od pogodbe, če se ne strinjaš z novmi.
Tak zakon bi moral biti tudi v telekomunikacijah ...
Tak zakon bi moral biti tudi v telekomunikacijah ...
Hardstyle ::
Sej to je ravno problem. Če oni objavijo na svoji spletni stran nove pogoje je to dovolj, če jaz objavim na svojem blogu, da odstopam od pogodbe to ni dovolj.
BlaY0 ::
thramos: Hja, "morajo" je eno, če pa res to počnejo je pa drugo. Poglej si zdaj ironijo, ki se dogaja (govorim iz izkušenj)... oni tebe obvestijo in v obvestilu napišejo: "Obveščamo vas, da se bodo s 1.2.2010 spremenili pogoji poslovanja.". Ja WTF!!!! Kje pa so ti novi pogoji, da si jih ogledam še preden bodo stopili v veljavo, da se lahko odločim ali bom ostal pri njih ali ne??? Ni jih, nikjer jih ni! Na spletnih straneh se pojavijo šele 1.2.2010. Halo? Moja stara mama nima dostopa do interneta in je nepokretna. Kako so jo zdaj na primeren način obvestili o novih pogojih? Niso je sploh!
Spremembe tarif (cenik) so tudi spremembe, ki se tičejo pogodbe, o teh spremembah me pa niti obvestijo ne!
Fora je, da tale objave na internetsih niti slučajno ne bi zdržale na sodišču, samo problem je, da se jaz nimam cajta jajcat in preganjat še po sodiščih za teh 5 EUR in to oni dobro vedo, zato pa je njihov odnos takšen kot je. Banda!
Jaz sem spletno banko pri NKBM skenslal zato, ker mi niso predočili novih pogojev kot sem to zahteval, ker se mi je šefica poslovalnice v obraz zlagala, da se zame stroški z uvedbo novih pogojov ne bodo spremenili na slabše in zato, da me ne bodo jebal češ saj sem o novih pogojih vedno obveščen prek spletne banke kjer so tudi objavljeni ceniki.
Hardstyle: Ironija ane.
Spremembe tarif (cenik) so tudi spremembe, ki se tičejo pogodbe, o teh spremembah me pa niti obvestijo ne!
Fora je, da tale objave na internetsih niti slučajno ne bi zdržale na sodišču, samo problem je, da se jaz nimam cajta jajcat in preganjat še po sodiščih za teh 5 EUR in to oni dobro vedo, zato pa je njihov odnos takšen kot je. Banda!
Jaz sem spletno banko pri NKBM skenslal zato, ker mi niso predočili novih pogojev kot sem to zahteval, ker se mi je šefica poslovalnice v obraz zlagala, da se zame stroški z uvedbo novih pogojov ne bodo spremenili na slabše in zato, da me ne bodo jebal češ saj sem o novih pogojih vedno obveščen prek spletne banke kjer so tudi objavljeni ceniki.
Hardstyle: Ironija ane.
Hardstyle ::
Sem poslal mail na svet@kanal-a.si . Oddaja mi drugače ne sede ampak so objavili prispevek v zvezi z nategom SIOLa in upam, da bodo objavili tudi za simobil.
Zato pa so mediji, naj naredijo nekaj koristnega.
BlaY0 pa sej to je to, ker oni to lahko, mi pa se jim moramo hodit klanjat prosit pa nevme kaj še vse. Če pa povzdigneš glas pa si v riti.
Zato pa so mediji, naj naredijo nekaj koristnega.
BlaY0 pa sej to je to, ker oni to lahko, mi pa se jim moramo hodit klanjat prosit pa nevme kaj še vse. Če pa povzdigneš glas pa si v riti.
BlaY0 ::
Že kar vidim Slaka kako bo začel: "Sedaj pa objavljamo grozljivo šokantno novico, kako je Simobil oropal in do nagega slekel slovenskega državljana, ki se je med drugim boril tudi v 10 dnevni vojni za Slovenijo."
vrtiljak ::
No, sem rekla da ne bom več komentirala, pa moram, na simobilovi strani piše:
Kakšen je postopek odpovedi naročniškega razmerja?
Če želite naročniško razmerje prekiniti, morate o tem obvestiti Si.mobil. Zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja lahko posreduje le naročnik (po pošti na naslov Si.mobila ali na Si.mobilovem prodajnem mestu!!!!!-na simobilovem centru me ne šmirglajo, rečeno mi je naj pošljem priporočeno in čakam na odobritev!!!!!!!!!!!odobritev, ki me bo stala 55 eur
Ker je en račun v reklamaciji, ga seveda še nisem plačala. Za mene je to izsiljevanje in oderuštvo, dokler ne plačam položnice, ne bodo upoštevali zahtevka za prekinitev pogodbe, nameravajo mi avtomatsko naprej računati naročnino,... Imamo navadni ljudje sploh pravico do pravice(sem mu rekla, če mislijo da ne bom plačala položnice,ko bo pogodba prekinjena,me lahko pa itak kamot dajo na sodišče, sej se tak vsi stroški zaračunajo meni, prej bi mi še pa izterjevalce na vrata poslali) zakaj potem obstajajo pisani zakoni kot je tale:
Drugi odstavek 121. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS št. 83/2001 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: OZ) prepoveduje določila splošnih pogojev pogodbe, ki so za stranko nepravična ali pretirano stroga. Varovana pa je tista stranka, ki ni pripravila splošnih pogojev pogodbe.
Pogodbena pravila so načelno dispozitivne narave. Omogočajo drugačen dogovor strank. Obenem pa je treba upoštevati, da pravna pravila enakomerno porazdeljujejo tveganje pogodbenih strank. Zato odmiki pogodbenih določil od pravnih pravil lahko pomenijo, da gre za nepravično porazdelitev bremen in pretirano strogost. Nepravične porazdelitve bremen in pretirane strogosti sicer OZ ne sankcionira, razen pri redkih izjemah - na primer pri čezmernem prikrajšanju ali oderuški pogodbi. Če pa gre za določila splošnih pogojev pogodbe, so sankcionirana tudi določila, ki so nepravična ali pretirano stroga.
Zakon o varstvu potrošnikov (Urani list RS št. 20/1998 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: ZVPot) pa določa strožje pogoje za veljavnost določil v splošnih pogojih pogodbe. V 23. členu določa, da so nična tista določila splošnih pogojev, ki so nepoštena. Prvi odstavek 24. člena ZVPot med drugim tudi določa, da so določila nepoštena, če je izpolnjen kateri od pogojev in sicer - če v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank, - če povzročijo, da gre izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika, - če povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval, ali - če nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja.
ZVPot tudi primeroma našteva pogodbene določbe, ki so prepovedane, toda pod pogojem, da je obenem izpolnjena katera od zgoraj navedenih opredelitev za nepoštene pogoje. Ta določba je (tretji odstavek 24. člena ZVPot) tista: - po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru; - s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (na primer ugovor zaradi ničnosti, izpodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe); - po kateri cena ni določena ali dovolj določena; - ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti; - s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila; - s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje; - po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe; - s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja; - s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu; - s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje; - ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja; - ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila tedaj, ko potrošnik ne izpolni svojih obveznosti; - ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas; - ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga in storitev, ki so predmet pogodbe; - ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe; - ki daje podjetju izključno pravico razlage pogodbenih določil; - ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi tedaj, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti; - ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva; - ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe, sklenjene za določen čas, če je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek; - ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki. Primeroma navedene določbe so prepovedane že po splošnih pravilih OZ.
PA ŠE TOLE STRAN:
http://dne.enaa.com/Mobilna-telefonija/...
SI PREBERITE, KJER POD KOMENTAR GOSPOD JURE BOHINC IZ SIMOBILA ŠE 6.NOVEMBRA 2009 OBLJUBLJA, da bo Si.mobil omogočil prekinitev naročniškega razmerja brez pogodbne kazni in drugih s prekinitvijo razmerja povezanih stroškov vsakemu uporabniku, ki bi zaradi novih pogojev imel slabšo izkušnjo.
Kolikor sem prebrala na forumu, so se vse storitve podražale v istem mesecu in za vse pakete, je bila sprememba objavljena samo na njihovi internet strani, torej bi morali tudi ostali imeti pravico do odstopa brez pogodbene kazni?!
http://chef.blog.siol.net/2008/12/22/ep...
lp
Kakšen je postopek odpovedi naročniškega razmerja?
Če želite naročniško razmerje prekiniti, morate o tem obvestiti Si.mobil. Zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja lahko posreduje le naročnik (po pošti na naslov Si.mobila ali na Si.mobilovem prodajnem mestu!!!!!-na simobilovem centru me ne šmirglajo, rečeno mi je naj pošljem priporočeno in čakam na odobritev!!!!!!!!!!!odobritev, ki me bo stala 55 eur
Ker je en račun v reklamaciji, ga seveda še nisem plačala. Za mene je to izsiljevanje in oderuštvo, dokler ne plačam položnice, ne bodo upoštevali zahtevka za prekinitev pogodbe, nameravajo mi avtomatsko naprej računati naročnino,... Imamo navadni ljudje sploh pravico do pravice(sem mu rekla, če mislijo da ne bom plačala položnice,ko bo pogodba prekinjena,me lahko pa itak kamot dajo na sodišče, sej se tak vsi stroški zaračunajo meni, prej bi mi še pa izterjevalce na vrata poslali) zakaj potem obstajajo pisani zakoni kot je tale:
Drugi odstavek 121. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS št. 83/2001 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: OZ) prepoveduje določila splošnih pogojev pogodbe, ki so za stranko nepravična ali pretirano stroga. Varovana pa je tista stranka, ki ni pripravila splošnih pogojev pogodbe.
Pogodbena pravila so načelno dispozitivne narave. Omogočajo drugačen dogovor strank. Obenem pa je treba upoštevati, da pravna pravila enakomerno porazdeljujejo tveganje pogodbenih strank. Zato odmiki pogodbenih določil od pravnih pravil lahko pomenijo, da gre za nepravično porazdelitev bremen in pretirano strogost. Nepravične porazdelitve bremen in pretirane strogosti sicer OZ ne sankcionira, razen pri redkih izjemah - na primer pri čezmernem prikrajšanju ali oderuški pogodbi. Če pa gre za določila splošnih pogojev pogodbe, so sankcionirana tudi določila, ki so nepravična ali pretirano stroga.
Zakon o varstvu potrošnikov (Urani list RS št. 20/1998 in kasnejše spremembe; v nadaljevanju: ZVPot) pa določa strožje pogoje za veljavnost določil v splošnih pogojih pogodbe. V 23. členu določa, da so nična tista določila splošnih pogojev, ki so nepoštena. Prvi odstavek 24. člena ZVPot med drugim tudi določa, da so določila nepoštena, če je izpolnjen kateri od pogojev in sicer - če v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank, - če povzročijo, da gre izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika, - če povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval, ali - če nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja.
ZVPot tudi primeroma našteva pogodbene določbe, ki so prepovedane, toda pod pogojem, da je obenem izpolnjena katera od zgoraj navedenih opredelitev za nepoštene pogoje. Ta določba je (tretji odstavek 24. člena ZVPot) tista: - po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru; - s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (na primer ugovor zaradi ničnosti, izpodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe); - po kateri cena ni določena ali dovolj določena; - ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti; - s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila; - s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje; - po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe; - s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja; - s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu; - s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje; - ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja; - ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila tedaj, ko potrošnik ne izpolni svojih obveznosti; - ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas; - ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga in storitev, ki so predmet pogodbe; - ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe; - ki daje podjetju izključno pravico razlage pogodbenih določil; - ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi tedaj, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti; - ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva; - ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe, sklenjene za določen čas, če je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek; - ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki. Primeroma navedene določbe so prepovedane že po splošnih pravilih OZ.
PA ŠE TOLE STRAN:
http://dne.enaa.com/Mobilna-telefonija/...
SI PREBERITE, KJER POD KOMENTAR GOSPOD JURE BOHINC IZ SIMOBILA ŠE 6.NOVEMBRA 2009 OBLJUBLJA, da bo Si.mobil omogočil prekinitev naročniškega razmerja brez pogodbne kazni in drugih s prekinitvijo razmerja povezanih stroškov vsakemu uporabniku, ki bi zaradi novih pogojev imel slabšo izkušnjo.
Kolikor sem prebrala na forumu, so se vse storitve podražale v istem mesecu in za vse pakete, je bila sprememba objavljena samo na njihovi internet strani, torej bi morali tudi ostali imeti pravico do odstopa brez pogodbene kazni?!
http://chef.blog.siol.net/2008/12/22/ep...
lp
BlaY0 ::
To je vse res kar pišeš, ampak vse to je potrebno dokazovati na sodišču. Torej ti lepo pošlji priporočeno, potem ko bodo terjali naslednje plačilo ga zavrni (spet pisno priporočeno) in jim obrazloži, da dokler traja postopek ne boš nič plačevala (razen če imajo v spološnih pogojih določilo, ki ti narekuje ravno to). V Slednjem primeru plačaš, vendar pošlješ ugovor plačila z obrazlago itd. itd. potem pa sodišče in se lahko začne 3 do 5 letna kalvarija, predvsem zate, Simobil bo itak poslal svoje odvetnike, ki so tako ali tako plačani zato da visijo po sodiščih.
Druga varianta je, da poleg naštetega narediš še prijavo na TIRS pa naj se zadeva dogaja na dveh frontah. Za TIRS mora biti pa zadoščeno nekaterim pogojem od zgoraj, se pravi da si ti že uradno ukrepala (pisno), in da si od njih dobila negativen oziroma nisi dobila odgovora v zakonitem roku (8 dni).
Pogodbeno kazen si pa mnogi narobe razlagate. Pogodbene kazni v primeru naročniškega razmerja seveda ni. Ostane pa odkup aparata, ki je bil kupljen po sobvencionirani ceni, to pa je čisto druga zadeva, ki se direktno ne tiče naročniškega razmerja ampak samo posredno.
Druga varianta je, da poleg naštetega narediš še prijavo na TIRS pa naj se zadeva dogaja na dveh frontah. Za TIRS mora biti pa zadoščeno nekaterim pogojem od zgoraj, se pravi da si ti že uradno ukrepala (pisno), in da si od njih dobila negativen oziroma nisi dobila odgovora v zakonitem roku (8 dni).
Pogodbeno kazen si pa mnogi narobe razlagate. Pogodbene kazni v primeru naročniškega razmerja seveda ni. Ostane pa odkup aparata, ki je bil kupljen po sobvencionirani ceni, to pa je čisto druga zadeva, ki se direktno ne tiče naročniškega razmerja ampak samo posredno.
Lonsarg ::
Ja tako je, paket lahko, ker so spremenili pogoje prekineš brez kazni zaradi vezave. Ampak v praksi je pa tako, da je vsak se vezal ravno zaradi aparata, da ga je dobil ceneje. Tak da kazni pogodbene ne plačaš, razliko od cele cene in ceno subvencioniranga aparata pa plačaš. haklc je tle, da majo oni visoko napisano, kaj je cela cena aprata bla...
BlaY0 ::
Jap... aparat je stal 1.000 EUR, ti si ga pa dobil za 1 EUR. Če prekineš po enem letu jim daš samo še 499 EUR in je to to
Hardstyle ::
Potem takem pri meni itak ni problema, ker sem vzel LG KF600, ki v prosti prodaji stane 160$ =)
Če bi res tako bilo kot se pogovarjate, kdo pa sponzorira minute in smse?
Če bi res tako bilo kot se pogovarjate, kdo pa sponzorira minute in smse?
Lonsarg ::
Razloži kaj misliš z tem sponzorira? Sej ti jih noben ne da zastonj haha. A si nasedel oglaševanju vse po 0 :D
slitkx ::
Kmalu se obetajo precej cenejši klici na povsem nov način. Po vsej verjetnosti še pred koncem 1. četrtine leta. Stay in...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Simobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 30204 (19826) | Sami |
» | Mobitel vs. Simobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 35783 (20887) | Veron |
» | Huge dillema...simobil paketiOddelek: Mobilne tehnologije | 5094 (4211) | mojsterleo |
» | Simobil internetOddelek: Mobilne tehnologije | 1407 (1047) | kmetek |
» | SiMobil nas spet nategnuje - zvisali so ceno za vec kot 12kratOddelek: Mobilne tehnologije | 4647 (3177) | Lonsarg |