Forum » Mobilne tehnologije » Simobil live
Simobil live
Adrijan0 ::
Azgard, zadeva se vleče že par mesecev.
Mene pa zanima, a tudi vas u LJ simobil zafrkava. Pač kličem prjatle so nedosegljivi, kličejo oni mene sm jz nedosegljiv, potem pa dobivamo smsje? Ker če bo šlo tako naprej, bom mogu razmišljat da grem na mobitel.
Mene pa zanima, a tudi vas u LJ simobil zafrkava. Pač kličem prjatle so nedosegljivi, kličejo oni mene sm jz nedosegljiv, potem pa dobivamo smsje? Ker če bo šlo tako naprej, bom mogu razmišljat da grem na mobitel.
madmitch ::
Azgard, zadeva se vleče že par mesecev.
Mene pa zanima, a tudi vas u LJ simobil zafrkava. Pač kličem prjatle so nedosegljivi, kličejo oni mene sm jz nedosegljiv, potem pa dobivamo smsje? Ker če bo šlo tako naprej, bom mogu razmišljat da grem na mobitel.
Nič ne boš dosegel, to se dogaja vsem, enkrat enim bolj, drugič drugim.
Probaj v Italiji, boš vsak dan menjal operaterja.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Perza ::
Izbrisal proxy nastavitev, spremenil url, tako da zdaj izgleda v Samsungu S5230 tako:
- Ime dostopa: internet.simobil.si
- Vrsta potrjevanja: Normalno
- ID uporabnika: simobil
- Geslo: ***
- Protokol: HTTP
- Domači URL: http://www.google.com
- Naslov strežnika proxy: /
- Čas vztrajanja (sek): 300
- Napredne nastavitve: - Razred prometa: Naročeno
Vendar se še vedno pojavljajo stroški za live.simobil.si
Še kakšna ideja?
A ti sploh bereš temo? Problem je na njihovi strani in ne v nastavitvah mobilnika. Kliči in reklamiraj. Dokler se oni ne zmigajo bo to tvoj mesečni "opravek".
Lonsarg ::
Sam kdaj se je pa to začel? To vendar ni moglo biti že vseskozi, ali je bilo, pa se ni opazilo, ker itak niso ponujali paketov z vklučenim volumnom?
sn0wball ::
Danes so me klicali in potrdili, da bodo naredili dobropis za prejšnji mesec. Ampak nadaljnja uporaba portala se bo še naprej računala in bo treba vsak mesec znova dajati reklamacijo.
Sem bolj ko ne laični informatik, ampak kolikor je meni jasno, za odpravo take napake ne porabiš več kot teden...ne pa par mesecev....
Nadaljevanje zgodbe....
Pred nekaj dnevi sem dobil račun za prejšnji mesec (september), na katerem je bil dobropis uporabe Live! portala v mesecu avgustu, s tem da so mi uporabo portala znova zaračunali za mesec september.
Res mi ni do tega, da jih bom vsak mesec opominjal naj mi odbijejo uporabo portala (+ da so mi ga itak že pol leta zaračunavali, ker nisem niti porajtal). Jih nameravam poklicati oz. se osebno oglasiti in bom zahteval da mi odbijejo vso neupravičeno uporabo v zadnje pol leta, vključno s prejšnjim mesecom.
ivanuscha ::
Sem spet pisal pritožbo zaradi napačno zaračunanega obiska na stran Vodafone Live! in sem prejle prejel klic iz Simobila. Mi je prijazna operaterka razložila, da na problemu delajo in da je bolj kompleksen kot so mislili, da delajo na tem tudi zunanji izvajalci. Problem NAJ bi bil rešen v roku enega meseca!
Adrijan0 ::
sn0wball, jaz sem jim to že 1 mesec nazaj napisal ali bo potrebno vsak mesec to prijavit in niso nč odgovoril. Oni se sploh ne brigajo za uporabnike. Problem je v tem, da tiho zaračunavajo to tudi ostalim. Če se ne pritožiš, pa denar obdržijo.
madmitch ::
In zakaj ni nihče drug (očitno) javil to lumparijo na kakšen rumen medij. To je ponavadi velika vzpodbuda za lumpe, da se omehčajo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
madmitch ::
oddal prijavo na varstvo potrošnikov
Evo, teh tičev se pa nisem spomnil, ajd grem še njim pisat, specifikacije in moje loge iz telefona skupaj zmečem in jim pošljem.
Samo klinc, ko bodo vsi tisti, ki tukaj vsakega na štrik obešajo, lepo tiho rep spodvili in čakali, da drugi kaj naredijo. Ajde fantje, jajca na tnalo in pisarit, vzame ravno toliko, kot kokodakanje v prazno tukaj, efekt bo pa toliko večji, kolikor več nas bo ropotalo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
jurebo ::
Pozdravljeni,
oglašam se vam v imenu Si.mobila. Intenzivno se trudimo, da bi čim prej odpravili napako, zaradi katere se pri nekaterih uporabnikih občasno napačno zaračuna t.i. Vstopnina na portal Vodafone live!. Uporabnike, ki zaznajo kakršne koli nepravilnosti pri zaračunavanju Vstopnine, prosimo, da nas o tem obvestijo na info(at)simobil.si. Zagotavljamo vam, da bomo vsak nepravilno zaračunan strošek rešili v prid uporabnika. Hkrati pa se na tem mestu prav vsem uporabnikom, ki ste imeli zaradi tega težave, iskreno opravičujemo.
Ob tej priložnosti še nekaj info o portalu Vodafone live!:
- vstopnina: je fiksni strošek, ki se uporabniku zaračuna za dostop do vsebin Vodafone live! in ta strošek vključuje tudi celoten prenos podatkov, ki nastane med surfanjem po portalu Vodafone live! v Sloveniji. Uporabniku vstopnina omogoča dostop do vsebin, kot so novice in vreme, zabavne informacije ipd. Če bi primerjal ceno prenosa podatkov, ki bi jih naredil ob iskanju vseh teh informacij na drugih straneh, bi gotovo prišel do višjega zneska, kot pa ga plača uporabnik za vstopnino, ki se zaračuna enkrat in velja za celotno sejo brskanja.
- Bližnjica do portala Vodafone live! je namenjena temu, da uporabniki do storitev na portalu pridejo na bolj enostaven način. Gre za prilagoditev uporabniškega vmesnika za brskanje po internetu. Uporabnik ima vedno možnost izbire, da ta dostop izbere ali pa ne. Bližnjice do portala in še nekaterih drugih storitev so dostopne le na določenih modelih telefonov.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
oglašam se vam v imenu Si.mobila. Intenzivno se trudimo, da bi čim prej odpravili napako, zaradi katere se pri nekaterih uporabnikih občasno napačno zaračuna t.i. Vstopnina na portal Vodafone live!. Uporabnike, ki zaznajo kakršne koli nepravilnosti pri zaračunavanju Vstopnine, prosimo, da nas o tem obvestijo na info(at)simobil.si. Zagotavljamo vam, da bomo vsak nepravilno zaračunan strošek rešili v prid uporabnika. Hkrati pa se na tem mestu prav vsem uporabnikom, ki ste imeli zaradi tega težave, iskreno opravičujemo.
Ob tej priložnosti še nekaj info o portalu Vodafone live!:
- vstopnina: je fiksni strošek, ki se uporabniku zaračuna za dostop do vsebin Vodafone live! in ta strošek vključuje tudi celoten prenos podatkov, ki nastane med surfanjem po portalu Vodafone live! v Sloveniji. Uporabniku vstopnina omogoča dostop do vsebin, kot so novice in vreme, zabavne informacije ipd. Če bi primerjal ceno prenosa podatkov, ki bi jih naredil ob iskanju vseh teh informacij na drugih straneh, bi gotovo prišel do višjega zneska, kot pa ga plača uporabnik za vstopnino, ki se zaračuna enkrat in velja za celotno sejo brskanja.
- Bližnjica do portala Vodafone live! je namenjena temu, da uporabniki do storitev na portalu pridejo na bolj enostaven način. Gre za prilagoditev uporabniškega vmesnika za brskanje po internetu. Uporabnik ima vedno možnost izbire, da ta dostop izbere ali pa ne. Bližnjice do portala in še nekaterih drugih storitev so dostopne le na določenih modelih telefonov.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
IgorM ::
jurebo
Enostavno naj bo dostop do portala free pa ste rešili težavo, nevem kako se vam da s tem sploh ukvarjat in prenašat nas uporabnike, še dobro da smo mi dovolj potrpežljivi do vas, ampak bo zgleda treba slej ko prej kam drugam.
Enostavno naj bo dostop do portala free pa ste rešili težavo, nevem kako se vam da s tem sploh ukvarjat in prenašat nas uporabnike, še dobro da smo mi dovolj potrpežljivi do vas, ampak bo zgleda treba slej ko prej kam drugam.
jurebo ::
@IgorM: odločili smo se prav za to možnost.
Torej, v imenu Si.mobila vas obveščam, da do odprave te napake uporabnikom ne bomo več zaračunavali Vstopnine.
Vsem, ki ste imeli zaradi tega težave, se iskreno opravičujemo.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
Torej, v imenu Si.mobila vas obveščam, da do odprave te napake uporabnikom ne bomo več zaračunavali Vstopnine.
Vsem, ki ste imeli zaradi tega težave, se iskreno opravičujemo.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
amacar ::
lahko rečem le aleluja, ker sem prav popizdeval ob koncu mesca,ko sem dobil račun, inteligentni pomočniki na št. 080404040 pa so mi vztrajno dopovedovali, da je to napaka pri meni in mi ne morejo pomagati.
madmitch ::
@IgorM: odločili smo se prav za to možnost.
Torej, v imenu Si.mobila vas obveščam, da do odprave te napake uporabnikom ne bomo več zaračunavali Vstopnine.
Vsem, ki ste imeli zaradi tega težave, se iskreno opravičujemo.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
Prav bi bilo, da bi jo začeli ponovno zaračunavati (če že kdaj), kakšne pol do tričetrt leta po odpravi napake, ker toliko časa ste na veliko trdili, da pri vas vse prav dela, posebno zaračunavanje.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
maticm ::
Glede na Vašo ugotovitev bi morali vsem uporabnikom vrniti preplačano vsoto ne pa da je potrebno vsak račun posebej reklamirati. Marsikdo niti ne bere tega foruma!
Napaka je torej na Simobilovi strani, torej bi morali vsem tistim, pri katerih se je Simobil neupravičeno bogatil, ponditi kakršnokoli ugodnost!
Napaka je torej na Simobilovi strani, torej bi morali vsem tistim, pri katerih se je Simobil neupravičeno bogatil, ponditi kakršnokoli ugodnost!
jurebo ::
Pozdravljeni,
v imenu Si.mobila vam sporočam, da zaračunavanje prenosa podatkov pri dostopanju do spleta preko telefona ponovno poteka nemoteno.
Si.mobilovim uporabnikom se za dostop do portala Vodafone live! zaračunava Vstopnina (0,99 EUR), kar uporabnikom omogoča brezplačno surfanje, dostop do številnih vsebin na portalu in brezplačen prenos podatkov, ki pri tem nastane v Sloveniji. Če uporabnik dostopa do interneta izven portala Vodafone live!, se mu zaračuna le prenos podatkov po ceniku, ne pa tudi Vstopnina.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
v imenu Si.mobila vam sporočam, da zaračunavanje prenosa podatkov pri dostopanju do spleta preko telefona ponovno poteka nemoteno.
Si.mobilovim uporabnikom se za dostop do portala Vodafone live! zaračunava Vstopnina (0,99 EUR), kar uporabnikom omogoča brezplačno surfanje, dostop do številnih vsebin na portalu in brezplačen prenos podatkov, ki pri tem nastane v Sloveniji. Če uporabnik dostopa do interneta izven portala Vodafone live!, se mu zaračuna le prenos podatkov po ceniku, ne pa tudi Vstopnina.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
Perza ::
Na Simobilovi strani sem zasledil "Za uporabo portala Vodafone live! se zaračuna vstopnina 0,099 EUR. " Tko da pomoje je napaka pri zgornjem postu.
madmitch ::
Pozdravljeni,
v imenu Si.mobila vam sporočam, da zaračunavanje prenosa podatkov pri dostopanju do spleta preko telefona ponovno poteka nemoteno.
Si.mobilovim uporabnikom se za dostop do portala Vodafone live! zaračunava Vstopnina (0,99 EUR), kar uporabnikom omogoča brezplačno surfanje, dostop do številnih vsebin na portalu in brezplačen prenos podatkov, ki pri tem nastane v Sloveniji Če uporabnik dostopa do interneta izven portala Vodafone live!, se mu zaračuna le prenos podatkov po ceniku, ne pa tudi Vstopnina.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc
...brezplačno surfanje kjerkoli po netu, tudi izven portala? Jaz to tako razumem.
...brezplačen prenos podatkov, ki pri tem nastane v Sloveniji. Tudi če grem z brskalnikom na telefonu nekam izven portala in preko FTP vlečem fileje, ki jih rabim?
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Lonsarg ::
Kaj ni IQ 1 zadosti, da bi razumel, da je mišljeno našteto za portal in ne nasploh?
Pač 10 centov je za vztopnino na portal in pol tam počneš vse kar hočeš, samo sedaj, ko imajo telefoni prave brskalnike portal nima več kake vloge in recimo na planet še grem pogledat, koliko imam porabo, ali pa karto za kino kupit, če bi me to stalo 10 centov, ker bi bil na Simobilu, tega ne bi počel...
Pač 10 centov je za vztopnino na portal in pol tam počneš vse kar hočeš, samo sedaj, ko imajo telefoni prave brskalnike portal nima več kake vloge in recimo na planet še grem pogledat, koliko imam porabo, ali pa karto za kino kupit, če bi me to stalo 10 centov, ker bi bil na Simobilu, tega ne bi počel...
zee ::
Za ta mesec bom reklamiral racun, verjetno se za naslednjega, ker dvomim, da bodo zadevo postimali. Decembra pa bom verjetno enostavno menjal operaterja.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Hardstyle ::
Ja kaj, meni so 20.10 "resetirali" račun in imam trenutno 18 minut v Simobil, 3minute v Mobitel/stac, 53smsov in 6.5MB prenosa, računa pa je 1.68EUR!!! Pa naj povem, da doplačujem paket 201 kar mi omogoča free net!
Muha137 ::
Evo, en teden sem pri Simobilu, pa jih že mam pogruntane!
Sicer pa sta rešitvi vsaj dve:
1. Simobil naj ZASTONJ omogoči prekodiranje tipke za hitri dostop do Vodafone Live!, hkrati pa uporabnikom omogoči, da jim garancija za telefon neovirano velja do konca! Tipka bi morala biti NAJMANJ tako kodirana, da te, ko jo pomotoma pritisneš, vpraša če hočeš iti na portal ali ne, pa bi potem kliknil "ne". Najmanj to! Na mojem novem SE C510 se je ne da naštimat tako, da bi me vprašalo in mi je ziher šel že kakšen 1EUR, sploh zdaj ko še raziskujem telefon, pa jo hitro lahko pritisnem.
2. Simobil naj neha zaračunavat vstopnino na portal ampak samo prenešene podatke, ampak to najbrž res ni čist na izi kar tako spremenit (ne vem). Telefone so si dal "naredit po meri", s tem so fajn zaj**** uporabnike, ampak če jim bomo vsak mesec težili, in O TEM OBVESTILI VSE SIMOBIL UPORABNIKE, ki jih poznamo, so s tem zaj**** samo sebe, ker so si naredili preveč dela z reklamacijami. Skratka, napište maile, objavite na FB, POVEJTE VSEM...
Na servisu ne smejo prekodirat, ali kakorkoli spreminjat nastavitev, ki jih je Simobil naložil. To lahko naredijo samo, če Simobil uporabniku DOVOLI spremeniti nastavitve, in pol greš s tem dovoljenjem na servis. Oziroma ti lahko spremenijo nastavitve, ampak na tvoje stroške, pa še garancijo zgubiš! Jaz zdaj čakam, če mi bo ena, ki dela na Simobilu lahko kaj zrihtala, sicer pa grem na zvezo potrošnikov in v medije!
Telefonska od zveze potrošnikov je: 01/47-40-600
Sicer pa sta rešitvi vsaj dve:
1. Simobil naj ZASTONJ omogoči prekodiranje tipke za hitri dostop do Vodafone Live!, hkrati pa uporabnikom omogoči, da jim garancija za telefon neovirano velja do konca! Tipka bi morala biti NAJMANJ tako kodirana, da te, ko jo pomotoma pritisneš, vpraša če hočeš iti na portal ali ne, pa bi potem kliknil "ne". Najmanj to! Na mojem novem SE C510 se je ne da naštimat tako, da bi me vprašalo in mi je ziher šel že kakšen 1EUR, sploh zdaj ko še raziskujem telefon, pa jo hitro lahko pritisnem.
2. Simobil naj neha zaračunavat vstopnino na portal ampak samo prenešene podatke, ampak to najbrž res ni čist na izi kar tako spremenit (ne vem). Telefone so si dal "naredit po meri", s tem so fajn zaj**** uporabnike, ampak če jim bomo vsak mesec težili, in O TEM OBVESTILI VSE SIMOBIL UPORABNIKE, ki jih poznamo, so s tem zaj**** samo sebe, ker so si naredili preveč dela z reklamacijami. Skratka, napište maile, objavite na FB, POVEJTE VSEM...
Na servisu ne smejo prekodirat, ali kakorkoli spreminjat nastavitev, ki jih je Simobil naložil. To lahko naredijo samo, če Simobil uporabniku DOVOLI spremeniti nastavitve, in pol greš s tem dovoljenjem na servis. Oziroma ti lahko spremenijo nastavitve, ampak na tvoje stroške, pa še garancijo zgubiš! Jaz zdaj čakam, če mi bo ena, ki dela na Simobilu lahko kaj zrihtala, sicer pa grem na zvezo potrošnikov in v medije!
Telefonska od zveze potrošnikov je: 01/47-40-600
Adrijan0 ::
Zadeve še niso poštimali. Kdaj jo pa mislijo poštimat? Jz jih mam dovol. Te ljudi bi blo treba nekam prijavit, ker to se vleče že 4 mesce čene več..
JayDee ::
No, sej, ta mesec sm dobil tko kot prejšnji mesec - dobropis od predhodnega meseca in neupravičeno zaračunane storitve tega meseca. Spet sem pisal na info@simobil.si in spet reklamiral račun.
Da je pa mera še bolj polna, sem v oktobru prenesel eno predplačniško številko na naročnino. Preden sem prenesel, je bilo gor še dosti dobroimetja. In ko sem številko prenesel, mi je tip na Simobilu rekel, da se bo dobroimetje preneslo na račun v obliki dobropisa. Fajn, sm si rekel. Pa mislite, da je na računu kakšen dobropis? Ne. Tako da sem tudi to reklamiral.
Sej Simobil je čist fajn... Ker imam veliko večino kolegov pri Simobilu, je to daleč najcenejša rešitev. Ampak kar se pa tiče ostalih reči, so pa totalno neresni in prov res šalabajzerji svetovnega formata. Fuckin' shit, ej! Človk bi jih moral prov tepst.
Da je pa mera še bolj polna, sem v oktobru prenesel eno predplačniško številko na naročnino. Preden sem prenesel, je bilo gor še dosti dobroimetja. In ko sem številko prenesel, mi je tip na Simobilu rekel, da se bo dobroimetje preneslo na račun v obliki dobropisa. Fajn, sm si rekel. Pa mislite, da je na računu kakšen dobropis? Ne. Tako da sem tudi to reklamiral.
Sej Simobil je čist fajn... Ker imam veliko večino kolegov pri Simobilu, je to daleč najcenejša rešitev. Ampak kar se pa tiče ostalih reči, so pa totalno neresni in prov res šalabajzerji svetovnega formata. Fuckin' shit, ej! Človk bi jih moral prov tepst.
OmegaBlue ::
Danes dobil račun. Zaračunali 16EUR naročnine (brez ddv) na orto u nulo. Še komu?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Adrijan0 ::
OmegaBlue, ne razumem? Kako so ti teh 16EUR zaračunali. 16EUR brez ddv te pride orto u nulo + opcija 201 minuta, brez ostale porabe?
OmegaBlue ::
nimam opcije 201 ali karkoli je tisto sranje.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
jan01 ::
@OmegaBlue
Kar poglej na računu ves izpisek, saj simobil brezplačno natiska na hrbno stran računa vse klice...
Kar poglej na računu ves izpisek, saj simobil brezplačno natiska na hrbno stran računa vse klice...
zee ::
Spet so mi zaracunali dostop do portala. Reklamacija sledi - sicer se gre za 0,66 EUR, vendar vseeno.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
OmegaBlue ::
@OmegaBlue
Kar poglej na računu ves izpisek, saj simobil brezplačno natiska na hrbno stran računa vse klice...
Klici so seveda napisani, a toliko je zaračunano pod postavko;
Mesečna naročnina 1 16,39
Potem šele pridejo klici (druga omrežja, simobil je pod "u nulo" minutami).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
JayDee ::
OmegaBlue, moja naročnina je lepo 8,33, tako kot je treba. To je 10 EUR z DDV-jem potem.
archi, vem... zato imam TIS. Je pa lepo, da si napisal sem gor, ker še marsikdo ne ve, da se tam ne računajo sekunde, ampak cena na klic, ki je mastno draga.
zee... prvi mesec je blo pri meni 2,72 + DDV, naslednji mesec 2,81 + DDV, ta mesec pa 3,05 + DDV... Ne dam jim tega denarja, ni šans!
archi, vem... zato imam TIS. Je pa lepo, da si napisal sem gor, ker še marsikdo ne ve, da se tam ne računajo sekunde, ampak cena na klic, ki je mastno draga.
zee... prvi mesec je blo pri meni 2,72 + DDV, naslednji mesec 2,81 + DDV, ta mesec pa 3,05 + DDV... Ne dam jim tega denarja, ni šans!
OmegaBlue ::
Moja pa ni in resno ne mislim ostat pri podjetju, ki niti svojega bilinga ne more v red spravit. Mobitel ima za mene sprejemljivo ponudbo (in več podatkov vključenih + tuja omrežja (minute)) - tako da po koncu tega sranja samo menjam operaterja. Serjejo ga. Orenk.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
neres ::
OmegaBlue: a si na novo naročnik pri Orto u nulo?
Ker mogoče so ti računali za 2 meseca hkrati. Se mi zdi da meni so tudi tako, pri prvi položnici... poglej datume za naročnino.
Ker mogoče so ti računali za 2 meseca hkrati. Se mi zdi da meni so tudi tako, pri prvi položnici... poglej datume za naročnino.
OmegaBlue ::
Cena bi ustrezala temu ja 2x naročnina, komu na čast so to naredil? Kekci so.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Gost ::
Tudi jaz imam podobne probleme. Imam telefon s katerega so mi pri simobilu potrdili, da sploh ni možno priti na ta vodaphone portal in so mi pri skoraj vsakem obisku interneta (ne vodaphone) obračunali 10 centov. Sem reklamiral.
OmegaBlue, to je "normalno", če si preklopil iz kakega drugega paketa. Te niso obvestili, ko si preklapljal, da bo prvi mesec višja naročnina, nato pa naslednji mesec odbita dol? Se pa strinjam, da je obračun zmeden.
OmegaBlue, to je "normalno", če si preklopil iz kakega drugega paketa. Te niso obvestili, ko si preklapljal, da bo prvi mesec višja naročnina, nato pa naslednji mesec odbita dol? Se pa strinjam, da je obračun zmeden.
OmegaBlue ::
Nič niso obvestili ne.. me pa moti tale vodafone sranje.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
NoBody- ::
Ok danes dobil račun in vidim da sem za 30MB presegel prekoračitev za mobilni internet (na voljo imam 100MB, preneseno je bilo 130MB). Za teh 30MB so mi zaračunali 13EUR!!!! Milsim to je polovica od mesečne naročnine na kabelski internet milim WTF??
Lonsarg ::
Isto je na Mobitelu, pulzi so še vedno enormno dragi. EU hoče malo pošlihtati to, sam na notranje trge ne morejo ravno vplivati...
Hardstyle ::
Danes me je klicala gospodična iz Si.Mobila in je povedala, da je napaka sedaj odpravljena in da bodo mi vsa ta wap povezave dali kot dobropis (4.26EUR).
zee ::
Mojo reklamacijo so uspesno resili.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Gost ::
Sem šel z operaterjem čez vse račune za nazaj in smo dognali, da je bila napaka glede Vodaphone live prisotna na skoraj vseh računih zadnjih 6-ih mesecev.
Morda bi bilo dobro, da uporabniki preverijo svoje račune. Zanimivo je, da sem moral sam ugotoviti, da je bila napaka prisotna tudi od prej, simobil je bil pa kar tiho brez opravičila.
Morda bi bilo dobro, da uporabniki preverijo svoje račune. Zanimivo je, da sem moral sam ugotoviti, da je bila napaka prisotna tudi od prej, simobil je bil pa kar tiho brez opravičila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Simobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 30204 (19826) | Sami |
» | Mobitel vs. Simobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 35783 (20887) | Veron |
» | Huge dillema...simobil paketiOddelek: Mobilne tehnologije | 5094 (4211) | mojsterleo |
» | Simobil internetOddelek: Mobilne tehnologije | 1407 (1047) | kmetek |
» | SiMobil nas spet nategnuje - zvisali so ceno za vec kot 12kratOddelek: Mobilne tehnologije | 4647 (3177) | Lonsarg |