» »

Simobil live

strani: 1 2 3 4 ... 8

JayDee ::

Ja, ja, saj si prov napisal... 1 € tu in 1 € tam... Pa nas okradejo za par tisoč €... No, mene ne bodo, ampak se bojim, da takole redno nategujejo 3/4 folka, ki niti ni pozoren na to, kaj plačuje. Banda.

Kar se pa tiče nedosegljivosti, je pa to znana fora... Če je neka večja prireditev, se miljon folka "nafuka" na en oddajnik oziroma repetitor al kako se že reče, vsi kličejo in pošiljajo SMS-e, pol je pa to tko, da se SMS-i ne morejo pošiljat oziroma dostavljat, klici ne delujejo itd. Tudi ko probaš klicat, ti napiše, da je omrežje zasedeno.
Meni je to par let nazaj delalo isto stvar na Mobitelu. Priznam pa, da v veliko manjši meri, kot sedaj na Simobilu. Očitno ima Mobitel bolj zmogljive oddajnike. Ali pa jih ima toliko več in se uporabniki, ki so na isti "žurki", porazdelijo na več oddajnikov.

Adrijan0 ::

Isto sem opazil tudi jaz. Na večjih prireditvah ni šans da kličeš. To mi gre najbol na žiuce. Prvič ko bom blizu simobilovega centra grem spet mimo in jim povem, da tega nebom plačeval. Mogoče je bolje da sploh ne plačam položnice?

Se da tudi elektronsko pritožit, ker če se da bom to kar danes naredil?

Videl, sem da se da pritožiti na ecare.simobil.si, a ste vi tam oddali pritožbo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Adrijan0 ()

CoolBits ::

Pa imaste mogoče v dostopnih točkah vnešen PROXY (posredni strežnik) od simobila?? Ker če ja gre vsa promet preko tega strežnika...
V privzetih nastavitvah simobila je proxy... zato sprašujem. Jaz sem ga pobrisal iz nastavitev in vse normalno dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CoolBits ()

JayDee ::

Adrijan0,
Jaz sem poslal po e-mailu na info@simobil.si (ker na njihovi spletni strani nisem našel nobenega maila, ki bi bil bolj primeren). Šele potem kasneje sem videl, da se da pritožiti preko ecare.simobil.si. No, sej sem jim v mail napisal, da če sem poslal reklamacijo na napačen naslov, naj mi to sporočijo in jo bom poslal pisno, z lastnoročnim podpisom, kakorkoli hočejo. :P

CoolBits,
Ja, seveda imam vpisan proxy... tko, kot je bilo original nastavljeno, ko sem kupil telefon... in če bi ti prebral moj post na prejšnji strani, bi videl, da sem naslov proxy strežnika včeraj izbrisal ven, tako da bomo v prihodnjih dneh videli, če se bodo te "napake" še pojavljale.

Jaz, ki se spoznam na te IT zadeve, lahko brez problema pobrišem ven proxy strežnik in bo mogoče vse normalno delalo... Ampak, ej, ne morejo Simobilovci računat na to, da bo nek uporabnik brisal ven proxy strežnike in podobna dokaj advanced sranja. :|
Veš kaj? Jaz se bom naredil neumnega. Sem kupil telefon, bil je že naštiman tako, da vse deluje (naštimali so ga oni, ne jaz). Jaz samo opažam, da mi zaračunavajo storitve, ki jih ne koristim. Dalje nej se pa oni zajebavajo, zakaj je temu tako. Sorry, da se bom jaz jebal po nastavitvah, ker oni ne znajo proxy strežnikov ustrezno nastavit? Ja, veš da! Pa veš, zakaj se nočem? Zato, ker banditi na ta način iz žepov nevednežev in takih, ki se ne spoznajo, vsak mesec ukradejo kar lepe vsote denarja.

CoolBits ::

Ja sej imaš prav... oni bi morali prav nastavit ali strežnik al pa nastavitve...
No sem hotel samo omenit... jaz na mojem računu tega ne opažam... zato. :)

MooM ::

Živjo,

tudi sam sem 14 dni naročnik orto u nulo in redno spremljam porabo preko si.asistenta in belećim iste težave kot vi. Že tako je dovolj, da dobijo do mene 10€, ne mislim še dodatno plačevat za storitve, ki jih ne uporabljam, niti ni uporabna. Imam telefon SE W715 in sem težavo nekako rešil, da imam nameščen Opera mini brskalnik, vendar še vedno se tu pa tam pojavi live.simobil.si in 10 centov. Ker se to pogosto dogaja, bo konec meseca naneslo 2€, kar pa jim ne mislim plačevat. A mi lahko poveste kako je s tem proxijem, kje ga nastavit. V internetnih nastavitvah imam 2 podatkovna računa: Si.mobil GPRS in GPRS Data account, ki pa ne gresta urejat. Če pa dodam svoj račun, pa moram vnesti vse nastavitve, ki pa jih žal ne vem.

Prosim za malo pomoči. Tudi sam bom reklamiral svoj račun, če se bo to nadaljevalo.

Perza ::

Ja, dostop na Live portal je možen samo preko njihovega proxy strežnika, kar so nekateri že ugotovili in če v dostopni točki izbrišete ta proxy, vam bo povezava normalno delala, samo dostop na Live ne bo več možen. Tako da kdor ne uporablja Live portala, naj odstrani proxy iz točke in s s tem zavaruje pred nenamernimi dostopi. So pa nategnili tudi mene z vstopnino na Live portal (okoli 2 evra), ki je definitivno nisem nikoli koristil, saj imam iPhone, s katerim sploh ni možen dostop preko proxy strežnika. Definitivno napaka na njihovi strani.

Adrijan0 ::

Sem pogledal v nastavitve (nokia e63), pa ne najdem nobenega proxy strežnika nikjer upisanega.

Perza ::

Če pač ne najdeš oz. ga nimaš vpisanega, imaš toliko večji razlog oz. prepričanje za reklamacijo. Kot sem zgoraj omenil v mojem primeru sploh ne morem na Live portal a so mi vseeno računali dostop.

Adrijan0 ::

Jaz sem dva dni nazaj oddal pritožbo in nisem še dobil odgovora.

MooM ::

Ja a se da na SonyEricssonu (W715) izklopit proxy in kako? Včeri sm uporabljal navigacijo (vgrajen GPS in softvare od nav4all) in mi je ene 10 krat kasiralo live.simobil.si, čeprav sploh nisem odpiral brskalnika, edino kolikor je software dostopal do GPRSa za karte. Torej sedaj je znesek že 2€ tako, da bo sledila reklamacija.

krucymucy ::

28.07. 21:20 Prenos podatkov INTERNET.SIMOBIL.SI SVNSM 177,68KB 0,0000
28.07. 21:20 Vodafone live!/WAP strani LIVE.SIMOBIL.SI SVNSM 0,00KB 0,0825

Zaracunava se dostop prek live.simobil.si. Preko internet.simobil.si je zastonj kolikor pac ze je. Nisem bil nikoli na "Live portalu", ampak se zgolj po pomoti povezal prek live.simobil.si ...

Resitev je izbris "Access Pointa" live.simobil.si

Aljaz1980 ::

point je tudi da ti bliznjico dajo na Ok tipko, no da je se večje sranje imaš tudi za odklep ok tipko in slučajno dvakrat prtisneš, se že povezuje

sicer nimam simobila ga ma mat, samo vem kako sem klel, ko sem si mobitel sposodo od nje;(

sej vem da se da navadit ali pa spremenit, samo keri k....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Aljaz1980 ()

Perza ::


Resitev je izbris "Access Pointa" live.simobil.si

Tudi to ni permanentna rešitev za nenamerno zaračunavanje (beri moj post objavljen zgoraj). Enostavno je neka napaka pri njih. Sicer bom pa še eno položnico počakal in če bi tudi na tej, bom dal reklamacijo na obe, če ne pa pač samo na prejšnjo.

Adrijan0 ::

exodus, jaz se povezujem samo preko internet.simobil.si pa mi to zaračunavajo. Sem pogledal stanje je že 1,3€. Jaz te položnice ne bom plačal, jo bom pač reklamiral. Prejšnjo položnico ko sem plačal, mislite da je mogoče da mi pri naslednji odbijejo?

edit: sem pogledal status pritožbe na simobilovi strani tisti ecare.simo...

simobil live storitev - račun Zaključeno - odobreno 2009-09-10 11:20:04

Zaključeno in odobreno? Me zanima naslednji račun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Adrijan0 ()

JayDee ::

Jaz sem prejšnji petek po mailu (kar na info@simobil.si) poslal reklamacijo... Do danes še niso odgovorili. Zdaj pa ne vem - naj pošljem reklamacijo danes prek ecare ali raje kar po klasični pošti - sprintam, se podpišem, list v kuverto in na pošto? :|
Čakal ne bi na odgovor preko maila, ker je drug teden že rok plačila. In kolikor poznam Simobilovce, mi bojo opalili še 1 al 2 EUR za kak opomin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayDee ()

Adrijan0 ::

JayDee, imaš možnost tudi da greš do simobilovega centra. Sprva sem od tam hotel poslati reklamacijo. Potem sem pa reku da bom še malo počaku. Tako da sem jo potem preko ecare poslal.

Dobil domou pismo od simobila, v katerm piše da so mi zadevo po napaki zaračunavali, tako da je zadeva rešena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Adrijan0 ()

neres ::

Jaz sem vedno reklamiral po telefonu in ni bilo problemov.

Se pa tudi meni zdi, da ima to veze z nastavitvami. Namreč v enem trenutku sem imel kar ene tri različne simobilove nastavitve za internet... ene za WAP, za GPRS in še samo "internet". (To po tem ko sem nastavljal preko SMSa iz Simobil strani.) Potem sem pa naložil nastavitve kar preko vmesnika na telefonu ("nastavitve operaterja" ali nekaj takega) in je zbrisalo eno prejšno nastavitev in sedaj se mi zdi da dela kot mora...

Sam izbris proxija pa ni vedno rešitev. Sicer na N79 recimo to dela, na enem starejšem Samsungu pa po tem posegu internet sploh ni več deloval.
Ampak, kot je že nekdo omenil, to mora sam Simobil uredit, ne da se jaz s tem zajebavam.

JayDee ::

Evo, me je pupa klicala s Si.mobila in sva se zmenila, da mi pri naslednjem računu dajo dobropis. In če bo spet pri naslednjem računu zaračunan Live!, naj jo pokličem in se bova dalje zmenila. :D

Adrijan0 ::

JayDee, isto pri meni, morem jim samo poslat mail. Ampak kaj zdaj bom usak mesec klical za dobropis?:D;((

markk1 ::

mene so tudi danes poklicali po prijavi na si.asistentu da majo pač težave. Ampak, ko malo poštudiram bodo povrnili stroške samo tistim, ki smo oz so podali prijavo. Kaj pa ostali, glede na to, da gre za napako pri njih? nič mei nič tebi upajo, da jih bo čim manj prijavlo in "nezaslužen" denar ostal pri njih.

madmitch ::

mene so tudi danes poklicali po prijavi na si.asistentu da majo pač težave. Ampak, ko malo poštudiram bodo povrnili stroške samo tistim, ki smo oz so podali prijavo. Kaj pa ostali, glede na to, da gre za napako pri njih? nič mei nič tebi upajo, da jih bo čim manj prijavlo in "nezaslužen" denar ostal pri njih.


A ne bi bilo bolj PRovsko, da bi na veliko izkoristili to "težavo" in odpravili plačilo za vstop na portal. Odlična reklama pa še težave bi skrila.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

JayDee ::

Hehe, danes so mi pa odgovorili še z info@simobil.si ... Pravijo, naj račun kar plačam z zmanjšanim zneskom. Če pa rabim položnico, pa mi jo bodo poslali... :D
No, jst sm sicer že plačal celoten račun včeraj, kot je bilo dogovorjeno, pri naslednjem pa imam dobroimetje.

Veš, madmitch, če si morda prebral enega izmed mojih prvih postov v tej temi, sem napisal, da so par mesecev nazaj to napako "odpravili" tako, da na računih enostavno postavke za vstop na portal ni bilo. Niti takrat, ko se mi je zaračunala po krivici, niti takrat, ko so mi jo zaračunali po pravici. :))
Bi bila pa vsekakor dosti boljša reklama, če bi enostavno vstopnino na portal ukinili. Ne vem, morda kaj razmišljajo v tej smeri ali pa (še) ne. Lahko pa, da si mislijo "Kdor se pritoži, napako priznamo in račun znižamo, od tistih, ki se ne pritožijo, bomo pa še naprej vztrajno zaračunavali." Če to počnejo zavedno, je to zame kraja. Pa kukr kol obrneš. :|

Adrijan0 ::

JayDee, to bi blo dobro, da bi kar plačilo na položnici zmanjšal tudi jaz, ker plačam preko bankaneta ponavadi. Se bom še malo pozanimal.

JayDee ::

Jah... jaz sem prek ecare reklamiral v petek, zato me je bejba včeraj poklicala in sva se zmenila za dobropis pri naslednjem računu. (Sem že včeraj napisal post o tem.) No, račun sem potem tudi plačal, ker je bil včeraj rok plačila.

Na info@simobil.si sem pa poslal reklamacijo že prejšnji petek (torej 1 teden preden sem reklamiral prek ecare). No, danes pa dobim odgovor:
Na podlagi vaših navedb smo natančno preverili podatke o opravljenih storitvah z naročniške številke 040xxxxxx, ki jih je zabeležila naša centrala ter podatke v našem sistemu za obračunavanje GSM storitev.

Na računu številka 0908xxxxxxxxxx (Datum izdaje 2. 9. 2009) so se pod postavko »Uporaba Vodafone live! / WAP strani« neupravičeno zaračunale vstopnine na spletni portal Vodafone Live! , zato smo za strošek 2,72 eur navedeni račun znižali. Ostanek za plačilo znaša 12,79 eur. V kolikor potrebujete položnico za plačilo, vas prosimo, da nas o tem obvestite in vam jo bomo poslali.


Če boš lahko "zdilal", da kar znižaš plačilo po položnici, ko plačuješ prek spletne banke, potem itak... be my guest. ;) Tudi jaz bi to naredil, verjami, ker plačujem položnice prek Klika, ampak sem že včeraj plačal račun, mail pa dobil šele danes.

Adrijan0 ::

Samo, kolko meseceu se bo to vleklo? Zdej bom zmer zarad tega simobila čaku, kako bo za plačat ipd. Drugače pa ta mesec bo čez 2EUR.

Azgard ::

Nisem mogel verjeti, ko sem bral ta post, Simobil dejansko nima zastonj portala? kaj ne živi v 20. stoletju al kaj? To je zame enako šokantna novica, kot da bi zvedel, da je obračunski interval 5 min, portal je jasno zastonj! Škandal za Simobil, jaz bi na Mobitelovem mestu v oglas dal da Simobil nima zastonj portala:)

A to se vam je all of sudden začelo pojavlati, al je to že od vseskozi? Ker tako zaračunavanje bi pa že kdaj bral v kaki novici, pa prvič vidim prek tele teme na forumu.

NIč tole se reši tako, da vsi kličete na support kar naprej, ko sprot preverjate stanje, vsak dan dokler na stanju ne bo več tega in bodo mel stroškov, ko bodo zaposlilinove support ljudi, pa bodo sprevideli, da je bolje ukiniti vstopnino na portal, oziroma po vaših postih sodeč, zaradi buga vstopnina na internet...

ahac ::

Nisem mogel verjeti, ko sem bral zadnji post. Userji dejansko še uporabljajo portale njihovih ponudnikov? Kaj ne živijo v 21. stoletju?
Fora interneta je ravno to, da imaš dostop do vsega. Zakaj bi mobitelov user uporabljal mobitelov portal, simobilov user simobilov portal, siol user siol.net, itd...? Sej nismo v času Compuserve in BBSov.
This post is awesome. I should get a medal.

km- ::

no vidim da tudi jaz nisem edini, ki ima te tezave, prejsni racun mi je nabilo cez 8 eur vodafone live portala, kljub temu da je telefon kupljen v tujini (iPhone) in nima veze z njimi.
Pritozbo so sprejeli in mi zbili neupraviceno vsoto.

In glede na to kolkim se to dogaja je pomoje zrelo za pritozbo in objavo v medijih da ljudje preverijo ce jih nateguje simobil. Na ta racun mora Simobil kar dobro zasluzit!

Bor H ::

Nisem mogel verjeti, ko sem bral zadnji post. Userji dejansko še uporabljajo portale njihovih ponudnikov? Kaj ne živijo v 21. stoletju?
Fora interneta je ravno to, da imaš dostop do vsega. Zakaj bi mobitelov user uporabljal mobitelov portal, simobilov user simobilov portal, siol user siol.net, itd...? Sej nismo v času Compuserve in BBSov.


jst uporabljam mobitelov portal zato ker se hitreje odpira kot drugi portali in ker sem se ga navadil, ne vem zakaj ga ne bi, za hitro prevert če je kje kako letalo dol padlo al pa kakšen je rezultat v košarki recimo je pa čist dost, če pa hočeš kej resnega pa itak ne mislm na mobitelu gledat

Azgard ::

Nisem mogel verjeti, ko sem bral zadnji post. Userji dejansko še uporabljajo portale njihovih ponudnikov? Kaj ne živijo v 21. stoletju?
Fora interneta je ravno to, da imaš dostop do vsega. Zakaj bi mobitelov user uporabljal mobitelov portal, simobilov user simobilov portal, siol user siol.net, itd...? Sej nismo v času Compuserve in BBSov.


Am jaz portala nikoli ne uporabljam, ne vem kje sem omenil to v svojem posto, razsvetli me? Jaz sem čisto o drugi temi govoril, portal bi ravno zato moral biti zastonj, ker kot si ti rekel, portal skoraj nobene ne uporablja, torej naj bo zastonj da ga bo sploh kdo ane.
Jaz sicer uporabim kake 5krat na mesec planet, da pogledam stanje računa, ali pa včasih sm vstopnice tm kupoval za kino. Če bi bil pri Simobilu tega seveda ne bi, ker ni zastonj...

Perza ::

No ta mesec so mi spet neupravičeno računali okoli 2 evra Live vstopnine, tako da sem po telefonu brez problema reklamiral zadnjo in prejšnjo položnico. Dobropis sledi na naslednji. Bom pač redno pregledoval in jim težil po telefonu če se bo še ponavljalo :/

Adrijan0 ::

Če sendate to na 24ur, bodo takoj objavli :D top novica..

JayDee ::

Še prej pa na Svet... :))

Pizda, ludje, a ste za akcijo? :D Jaz sem že enkrat takole poklical na Svet in jim povedal za eno stvar... V roku 1 ure so me klical, se pozanimal o vseh detajlih, šli delat intervjuje, par kolegov sem aktiviral, da tut oni pokličejo v uredništvo in povejo svojo zgodbo glede tiste iste stvari. Če se komu da zajebavat, sm jst za... Važn, da se neki dogaja, dej. 8-)

jnce ::

ja js sm takoj za da se razve na SVET-u.
Učiraj sem klical na simobil in so mi rekli da mi bodo razveljeavili tisti znesek in bom dobil pri naslednjem računu v dobropis.

Adrijan0 ::

JayDee, pa naredi akcijo haha. Pač, naredili bodo isto kot za izimobil :D Sam ne jim dat te teme ;((

Azgard ::

Haha, google najde to temo kot tretji zadetek na "simobil live portal", torej čisto nedolžni iskalni niz brez grdih besed :D:D Ej dobr si google:P Če napišeš pa simobil cigani pa seveda na prvi zadetek:) Ampak da je v tem forumu tokrat omenjen simobil v navezi z portalom da si zasluži tretje mesto haha.

Adrijan0 ::

Morem pa še dodat, da je res čudno da simobil ni objavil kakega javnega obvestila, da naj uporabniki pogeldajo na položnice. Očitno ga ne briga za uporabnike in jih veselo iskorišča. Morda bi bilo res pametno eno novico napisat za 24ur. ;((

jnce ::

ok zdaj me je klicala ena s simobil in mi je rekla, da mi bodo naredili dobropis za vse račune, na katerih sem imel zaračunane WAP storitve. Tako da dobim v naslednjem računu v dobropis. Rekla pa je da je to njihova napaka, ki jo poskušajo odpravit.

amacar ::

bolj kot ne iz firbca sm na ecare napisal pritožbo in po 3 dneh sem dobil odobreno 1.4 evra pr naslednjem računu
Glede akcije pa sm js za, zaserimo simobil, da se bo končno spametoval

Azgard ::

Sej je jasno da Simobil ni hotel tega javno objavlat te napake, ampak take napake so popravi v roku enga tedna, ker so zelo kritične za delovanj celotnega podjetja, kje je direktor da to poštima... Oziroma prov lastni Simobila da brcne v rit Direktorja.

Adrijan0 ::

Ta napaka se vleče že nekaj mesecev. Tako da mislim da je treba ukrepat.

madmitch ::

Naj še kdo javi na a-kanal, nekateri so že, več ko jih bo, prej bodo šakali zagrabili.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

JayDee ::

Uuu, do današnjega dne imam že 6,64 EUR tega Live!-a... to bojo še žurke, ja!:))
(Prejšnji mesec sem imel teh VF Live! provizij skupaj z DDV-jem malo čez 3 EUR.)

sn0wball ::

Meni se tudi nabira poraba za ta njihov live portal, čeprav ga ne uporabljam in ga tudi ne želim uporabljati.

Prej mi je prekipelo in sem jih poklical. So rekli da bodo naredili dobropis in v prihodnje mi dostop do portala ne bodo računali...bomo vidlo kaj bo.

markk1 ::

ma meni so tudi rekli da se nebo več računal pa pogledam porabo pa spet dalje brez sprememb :)). Zahtevajte pisni odgovor glede dobropisa, ker ustno vemo da danes ni več dovolj. :)))

sn0wball ::

Danes so me klicali in potrdili, da bodo naredili dobropis za prejšnji mesec. Ampak nadaljnja uporaba portala se bo še naprej računala in bo treba vsak mesec znova dajati reklamacijo.

Sem bolj ko ne laični informatik, ampak kolikor je meni jasno, za odpravo take napake ne porabiš več kot teden...ne pa par mesecev....

Azgard ::

Tehnično morda en teden,če pa se jo administrativno lotijo in enostavno za vztopnino ne zaračunavajo več vstopnine pa je to tehničnega dela samo 5 min, ostalo je birokracija.

JayDee ::

Hmm, zanimivo... Prek Si.asistenta mi je kazalo, da sem Live! uporabljal za malo več kot 6 EUR. Sedaj na računu pa je znesek 2,81 EUR + DDV. Nima veze... Tut teh 3,37 EUR jim ne bom plačal! Jebemti nesposobneže!

No, imam pa na tem računu priznan dobropis v vrednosti zneska, ki je bil na prejšnjem računu neupravičeno zaračunan. Vsaj nekaj.

Ampak na k**** mi gre, da jim moram vsak faking račun reklamirat in jim pizdit, da ga popravijo. Res bom enemu zavil vrat!;(

rok_p ::

Izbrisal proxy nastavitev, spremenil url, tako da zdaj izgleda v Samsungu S5230 tako:
- Ime dostopa: internet.simobil.si
- Vrsta potrjevanja: Normalno
- ID uporabnika: simobil
- Geslo: ***
- Protokol: HTTP
- Domači URL: http://www.google.com
- Naslov strežnika proxy: /
- Čas vztrajanja (sek): 300
- Napredne nastavitve: - Razred prometa: Naročeno

Vendar se še vedno pojavljajo stroški za live.simobil.si

Še kakšna ideja?
rok
strani: 1 2 3 4 ... 8


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bob (nova ponudba Simobila) (strani: 1 2 3 453 54 55 56 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
2778356422 (357) radmannsdorf
»

Simobil

Oddelek: Mobilne tehnologije
463485 (370) lmorgh
»

Odklepanje rabljenega iPhona 4S

Oddelek: Mobilne tehnologije
5358 (232) novakmato
»

Simobil podražitev

Oddelek: Mobilne tehnologije
332566 (760) Lakotnik29
»

Mobitel vs. Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14020905 (6009) Veron

Več podobnih tem