» »

Simobil live

Simobil live

Perza ::

Jaz sem včeraj dobil položnico spet z neupravičeno vračunanim dostopom na portal za 3,3EUR. In spet ponovno reklamiral ane.

XsenO ::

To kar se dogaja je že za prijavo kakšni išpekciji
1 + 1 = 1

Hardstyle ::

Mene pa zanima kako je pravno urejeno z izpisovanjem stanja. Namreč ko pošlješ STANJE na 2929 dobiš nekaj takega:

klici v simobil:452minut
klici v druga omrežja: 201minut
poslanih smsov: 1001
za plačilo: 29EUR

Imam paket orto v nulo + opcijo 201 tako, da mi račun za ta mesec znese 44EUR. Kar me moti oz. se mi zdi zavajajoče je to, da ne prikažejo REALNIH PODATKOV! AMPAK CIGANI LAŽEJO! Če bi ti podatki bili resnični potem bi trenutno imel 0EUR računa oz. 15EUR kolikor znaša naročnina! Ampak oni so frajeri in ti dejansko trenutnega stanja ne moreš vedet! Ali je to pravno sporno ali ne?

OmegaBlue ::

Prej nesposobno.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

BlueRunner ::

Prej pričakovano, ker se popusti praviloma obračunajo v zadnjem koraku. T.j. pri pripravi računa. V vmesnem času pa se vseh akcij in bonusov ne upošteva vedno, oziroma večina informacijskih sistemov za sprotno obveščanje preprosto ni dovolj integrirana z informacijskim sistemom za obračun.

To ni na noben način sporno, ker je storitev informativne narave, v očeh zakona pa največ štejeta izdan račun - razčlenjen ali pa ne. Edino, kar bi lahko bilo sporno, bi bilo namerno prikazovanje nižjih zenskov porabe, kar se bi dalo interpretirati kot poskus zavajanja naročnika in spodbujanja k večji porabi. Pri tebi je primer nasproten, hkrati pa bi moral dokazai, da nekdo poskuša namenoma zavajati.

O Simobilovem sistemu za obračun, predvsem tistem končnem za dejanski račun, pa tako nimam visokega mnenja, ker neprestano slišim čudne zgodbe o čudnih zneskih in čudnih stroških, ki se na računu pojavljajo. Pa tudi meni samemu se je nekaj let nazaj zgodila dovolj negativna izkušnja, da sem svoja naročniška razmerja pri njih pobral in jih nesel drugam. Od takrat naprej vsaj računi prihajajo pravočasno, na njih so stvari jasne in nisem še zasledil nekih čudnih napak, kompenzacij napak in prenosov napačno obračunanih storitev v naslednje mesece. V splošnem so to zame pomembne malenkosti, ki mi več kot odtehtajo kakšen EUR več, ki ga plačujem zato, da imam ljubi mir.

madmitch ::

BlueRunner, jaz do sedaj nisem imel nobenih problemov s SiMobil računi, prihajali so redno, zneski so pravi in tudi preveč obračunanega ni bilo nič (razen enkrat). Sem pa imel hude težave na M@, tako da je to vseprisotno, se pač zgodi, po večini zaradi tega, ker tam delajo tudi ljudje, ne samo mašine.

Sicer sem pa probal stanje na 2929 in je bilo povsem točno in dobro razčlenjeno. Res pa je, da ženin telefon, malo starejša Nokia, MMSa s stanjem ni pravilno in do konca prikazala, tam pa je izgledalo podobno, kot pri Hardstylu.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

BlueRunner ::

BlueRunner, jaz do sedaj nisem imel nobenih problemov s SiMobil računi

Kot za vse tukaj napisano, tudi za moje komentarje velja YMMW. Je pa zadeva dovolj stara, da se mi več ne da na dolgo in široko opisovati kaj se je dogajalo. Vsake toliko pa tukaj preberem komentar, ki mi da vedeti, da zadeve morda še niso čisto tipi topi.

2929 je pa informativen izračun, kjer je pač videti omejitve njihovega notranjega informacijskega sistema... ni pa konkretna omejitev nič posebnega in se mi tudi ne zdi škodljiva za stranko.

ivanuscha ::

Ha nisem vedel da imajo že tole stanje storitev, sprobal in dela super! :))

tattoo ::

Jaz osebno tudi nisem imel večjih težav pri Simobilu. Januarja mi poteče vezava in še sem vedno v dvomih ali ostanem pri Simobilu ali se vrnem nazaj na Mobitel. Pri Simobilu me moti predvsem to, da ob raznih prireditvah/dogodkih, ko se zbere veliko število ljudi, preneha delovati omrežje. Spomnim se, da na Arminu nekje med 24h in 1h zjutraj omrežje ni delovalo in v sredo po tekmi na štadionu med Slovenijo in Rusijo, tudi ne, nekje 15 minut. Za novo leto pa sem se tako ali tako že sprijaznil. Upam, da do imeli januarja kakšne dobre telefone v ponudbi po ugodni ceni, če ne pa nazaj na Mobitel.

Ph4nt0m ::

Jaz pa vedno bolj razmišljam o tem, da bi plačal kazen za prekinitev pogodba in šel k drugemu operaterju. Namreč zadnji račun, ki sem ga dobil se mi je zdel nekoliko previsok, a sem ga vseeno plačal, čeprav dvomim, da so mi zaračunali vse upravičeno. No danes je račun dobila punca, kjer so ji zaračunali skoraj za 40EUR SMS-ov, ki zagotovo niso bili poslani. S tem obračunavanjem je imela tudi sestra, ker so ji računali neko drugo omrežje... Da o zaračunavanju GPRS-a (kjer je prenos vključen v paket) sploh ne govorim.
Res se zgodi, da prid kje do kakšne napake, ampak vse skupaj ima neko mejo. S takšnim delom ne bodo prišli daleč.
www.kartusatoner.si

Hardstyle ::

Prej pričakovano, ker se popusti praviloma obračunajo v zadnjem koraku. T.j. pri pripravi računa. V vmesnem času pa se vseh akcij in bonusov ne upošteva vedno, oziroma večina informacijskih sistemov za sprotno obveščanje preprosto ni dovolj integrirana z informacijskim sistemom za obračun.

To ni na noben način sporno, ker je storitev informativne narave, v očeh zakona pa največ štejeta izdan račun - razčlenjen ali pa ne. Edino, kar bi lahko bilo sporno, bi bilo namerno prikazovanje nižjih zenskov porabe, kar se bi dalo interpretirati kot poskus zavajanja naročnika in spodbujanja k večji porabi. Pri tebi je primer nasproten, hkrati pa bi moral dokazai, da nekdo poskuša namenoma zavajati.

O Simobilovem sistemu za obračun, predvsem tistem končnem za dejanski račun, pa tako nimam visokega mnenja, ker neprestano slišim čudne zgodbe o čudnih zneskih in čudnih stroških, ki se na računu pojavljajo. Pa tudi meni samemu se je nekaj let nazaj zgodila dovolj negativna izkušnja, da sem svoja naročniška razmerja pri njih pobral in jih nesel drugam. Od takrat naprej vsaj računi prihajajo pravočasno, na njih so stvari jasne in nisem še zasledil nekih čudnih napak, kompenzacij napak in prenosov napačno obračunanih storitev v naslednje mesece. V splošnem so to zame pomembne malenkosti, ki mi več kot odtehtajo kakšen EUR več, ki ga plačujem zato, da imam ljubi mir.



Pri njih je ravno obratno. Popusti se obračunajo najprej, in na koncu se obračunajo dodatki (prekoračitve popustov).

Phantom: ja, tudi jaz se bom pozanimal koliko imam za plačat, če prekinem, ker so računi tud smešni. Sedaj čakam za ta mesec ko imam 30€ dodatkov za plačat in bom razčlenil vsaki sms in klic posebaj. Hvalabogu da imam shranjene vse poslane smse.

tattoo ::

Kaj imate to za ene pakete? Jaz imam orto v nulo + 201, plačam 15EUR in ne dobim zaračunanih nobenih smsov ali česa podobnega, razen tujine.

Hardstyle ::

Orto v nulo+201. Ni problem v 15EUR ampak v dodatkih. Če prekoračiš 1001smsov,201min(v tuja omrežja) in 1001min (v lastno omrežje) ti ne moreš vedeti za koliko si prekoračil katero kvoto, ker je napisan samo maximum, ki ti ga paket nudi za tistih 15EUR. Jaz imam sedaj 30EUR računa ampak nevem koliko smsov ali minut sem prekoračil. Zato, ker mi piše, da sem poslal 1001 sms in klical 201 minuto v tuja omrežja. Po tem izpisku sodeč nisem prekoračil tega kar mi nudijo za 15EUR. To je zavajanje stranke.

Gandalfar ::

menda zna simobil zrihtat .xml vsega dogajanja. ce mi ga kdo dostavi (ter je .xml sam po sebi dovolj dosegljiv vsem strankam= vam spisem programcek, ki bo jasno povedal, ce je billing pravilen ali ne.

Hardstyle ::

Daj mail na ZS pa dobiš XML

sem sedaj gledal na asistentu, za mesec november (od 20.10 do 20-11) še nimam objavlenega seznama. Imam samo za prejšni mesec. Je pa XLS (excel) in XML.

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

Moj email je javno objavljen v profilu :) ( gandalfar@gmail.com )

Zgodovina sprememb…

madmitch ::

Pošlji račun in specifikacijo
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Gost ::

Še ena zanimivost Simobila: Od 1.9.2009 je Simobil prešel iz 30sekundnega intervala in pred tem 15 sekundnega intervala na 60 sekundni interval. To pomeni, da če govoriš 13 sekund, plačaš kar polno minuto. Od 60 sekund dalje se zaračunavajo pa po sekundah.

Skratka nek orto u nulo paket je en velik lari fari, ker lahko hitro presežeš tistih 1000 minut pogovorov znotraj omrežja in jih v bistvu še krepko presežeš, če imaš veliko kratkih klicev.

Očitno recesija naredi iz povprečnih ponudnikov še slabše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gost ()

Gost ::

Ugotavljam, da so se tudi pogoji kar precej spremenili. Brez obvestila. Tudi cene preseženih klicev so v paketu "orto u nulo" enormno višje od ostalih paketov. Spet bo treba doktorirati iz mobilne telefonije in izbirati najboljši paket in ponudnika. Jao.

neres ::

Še ena zanimivost Simobila: Od 1.9.2009 je Simobil prešel iz 30sekundnega intervala in pred tem 15 sekundnega intervala na 60 sekundni interval. To pomeni, da če govoriš 13 sekund, plačaš kar polno minuto. Od 60 sekund dalje se zaračunavajo pa po sekundah.

Kje si ti bil? Tako je že zelo dolgo časa pri Simobilu in Mobitelu. Ostali operaterji imajo pa drugače, vsak po svoje...

Lonsarg ::

Pa sa ta dva paketa za 15EUR pri Simobilu in mobitelu itak tok omogočata, da zadostujeta 99% prebivalcev. Če je pa kdorkoli v 1% pa je nekako jasno, da tak se mora malo bolj pozanimat za vse pakete. Men je še teh 15EUR škoda, ker bi drugače porabil klicev SMS kakih 1-2EUR, vendar rabim internet, tega pa bi z pulzi naneslo ziher tam 50EUR.

Gost ::

Še ena zanimivost Simobila: Od 1.9.2009 je Simobil prešel iz 30sekundnega intervala in pred tem 15 sekundnega intervala na 60 sekundni interval. To pomeni, da če govoriš 13 sekund, plačaš kar polno minuto. Od 60 sekund dalje se zaračunavajo pa po sekundah.

Kje si ti bil? Tako je že zelo dolgo časa pri Simobilu in Mobitelu. Ostali operaterji imajo pa drugače, vsak po svoje...


Ta sprememba niti ni tako stara. Prehod iz 15 sekundnega intervala na 60 sekund se mi zdi izjemno preveč. To je šele od septembra dalje. Jaz vsekakor nimam časa preverjati vsak mesec njihovih sprememb pogojev.

neres ::

To je šele od septembra dalje.

http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid...
S 3. februarja 2008 je bil na vseh naročniških paketih spremenjen tudi obračunski interval. Prve tri sekunde so za naročnike Si.mobil - Vodafone ostale brezplačne. Od 4. do 60. sekunde so od tega dne klici obračunani po 60-sekundnem obračunskem intervalu. Vsi klici daljši od 60 sekund pa bodo zaračunali po 1-sekundnem obračunskem intervalu.

Gost ::

Dejstvo je, da je račun izjemno višji napram ostalim obdobjem. Gre za neke spremembe:
http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid...

Operaterka mi je rekla, da je to novost šele od 1.9.2009 dalje. Očitno sem tudi jaz kaj narobe razumel. Ker je bil kar na lepem račun izjemno višji sem bil precej presenečen, ko sem se pa poglobil v izračune pa še toliko bolj. Cene nad brezplačnimi minutami so dražje tudi po 200%. Očitno gre za naključje in je tako naneslo tekom kratkih pogovorov, ampak bom moral malo podrobneje pogledati izračun.

Gandalfar ::

no dejte zrihtat XML :)

Gost ::

Haha, tale simobil je res smešen. Naredi podražitve za 300% potem pa sploh ne znajo objaviti uradnega cenika:
http://www.simobil.si/bin?bin.svc=obj&b...
(napačno izdelan pdf ali pa napačen header strani)

P.S.: Ok, bom nehal s kompliciranjem in teženjem, samo imam res zabaven dan zaradi enega nekajkrat večjega računa.

Mr_Globus ::

Gandalfar a lahko ta programček objaviš? Bi mi prišel zelo prav ker mislim da tudi meni nekaj preveč računajo ;)

Hardstyle ::

Hitro naj en pravnik preveri če je ta trditev res:
Ugotavljam, da so se tudi pogoji kar precej spremenili. Brez obvestila. Tudi cene preseženih klicev so v paketu "orto u nulo" enormno višje od ostalih paketov. Spet bo treba doktorirati iz mobilne telefonije in izbirati najboljši paket in ponudnika. Jao.


Rabim namreč izgovor da predčasno prekinem pogodbo.

Gandalfar poslano na mail.

Gandalfar ::

Eno uro nazaj sem dobil prvi .xls oz. xml tako, da mi dajte kaksen dan ;)

Gost ::

Hitro naj en pravnik preveri če je ta trditev res:
Ugotavljam, da so se tudi pogoji kar precej spremenili. Brez obvestila. Tudi cene preseženih klicev so v paketu "orto u nulo" enormno višje od ostalih paketov. Spet bo treba doktorirati iz mobilne telefonije in izbirati najboljši paket in ponudnika. Jao.


Rabim namreč izgovor da predčasno prekinem pogodbo.

Gandalfar poslano na mail.



Verjemi, da so pokriti kot Kočevski medvedi. Ne bo šlo, ker so nas "obvestili" na njihovi spletni strani. Pravzaprav je pravno vse urejeno, moralno pa tako grdo, da za nekatere primere je paket orto u nulo popolnoma zgrešena opcija. Največje spremembe so bile namreč ravno pri orto u nulo paketu.

zee ::

@Gandalfar: rabis se kaksen .xml?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Hardstyle ::

Gost, napiši mi konkretne spremembe in bom sam poklical na urad za varstvo potrošnikov. In to, da je obvestilo na spletni strani za mene ni obvestilo, ker obvestilo mora bit na računu. Pa tudi nevem kako je s spreminjanjem pogojev. Lep primer je sedaj siol, spremenili so pogoje in ti lahko komot odstopiš od pogodbe,brez stroškov seveda.

Zgodovina sprememb…

Gost ::

Sem že dvakrat zgoraj vse napisal. Torej 1.9.2009 so spremenili:
- cene prekoračitvenih klicev na paketu orto u nulo na ostala omrežja za 50% (kolikor sem nazadnje gledal)
- cene prekoračitvenih klicev na paketu orto u nulo na simobilovo omrežje za 300% (kolikor sem nazadnje gledal)
- SMS-i so verjetno tudi za 3x povečani
- obračunavanje podatkov je na interval 10kB in cena je tudi spremenjena

Vse ostale (zame trenutno nepomembne spremembe) so pa tukaj:

http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gost ()

Hardstyle ::

Sem že poslal na urad, sporočim ko dobim reply. Upam, da je to voda na moj mlin!

Zgodovina sprememb…

Ph4nt0m ::

Če bo kakšna informacija glede tega se priporočam, kajti tudi sam nameravam prekiniti pogodbo. Če bo to možno brez plačila "kazni" toliko boljše.
www.kartusatoner.si

Gandalfar ::

evo, imam osnovni parser tega .xml narejenega. Jutri objavim kot spletno stran.

Me pa zanima kaksne informacije dejansko potrebujete?

slitkx ::

Problem je (bil) prisoten na strani enega od partnerjev.

Lp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

maticm ::

vsem toplo priporočam brisanje dostopne točke WAP GPRS

Marc` ::

Po 15ih dneh reklamacija računa ni več mogoča? Prej te teme nisem videl in so me skupno orubili za 5EUR, kar ni dosti, ampak če bi vsakega za toliko...so pa računi stari 2 meseca in več. Glede na to, da je napaka jasno na njihovi strani in tega seveda nisem pričakoval in sem enostavno spregledal, mislim, da bi vseeno morali povrniti stroške za napako, katero so priznali, tudi če je od računa več kot 15 dni.

Lonsarg ::

Ja jest vem za eno sošolko, ko mi je rekla da ma Orto v Nulo ampak raj ne gre na net, da očitno ni 100MB vklučen, kolk je folka k pač sklepa da je to del cenika in en napake...

T0RN4D0 ::

Ja ker če gre na net, jo telefon na 3/4 "net" bližncah vrže na simobilov portal in poje 10 centov.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

lopov ::

@Gandalfar -- kaj se je zgodilo z XML parserjem, je kje objavljen?

Gandalfar ::

tezave z deployem, pa ker ni bilo nekega feedbacka takrat vec potem nisem sel releasat. Je pa cela koda (ki ze deluje, manjkajo samo razlicne kalkulacije) kot opensource django projekt v mojem githubu, ce bi se hotel kdo naprej lotit.

lopov ::

Heh, jaz pa programiranje :P
Vseeno pohvale za trud!

WODAK ::

Mnja...sam sem prijavljen na mobitel-u.....upam pa da nebojo delali iste svinjarije, kot jo hočejo na simobilu...to je pa uvajanje provizije pri plačevanju položnice oz. računa ...

citiram iz financ:

"Z začetkom januarja je drugi največji slovenski mobilni operater Simobil po tihem uvedel provizijo pri plačevanju računov. Po novem je treba tudi v njihovih poslovalnicah ob plačilu računa s položnico plačati pol evra provizije, če pa položnice nimate, vas bo plačilo stalo 1,67 evra. V poslovalnicah po novem stojijo samopostrežni avtomati, prek katerih lahko uporabniki sami poravnajo račun - a le s karticami BA Maestro, Mastercard, Visa in Karanta. "

genijalci...ni kaj :)

info:
http://www.finance.si/268467/Simobil-z-...
huh? :)

zee ::

V splosnem je za placevanje racunov najbolje imeti trajnik.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

madmitch ::

WODAK, meni se to zdi prav, v centrih niso inkasanti in zaradi takih, ki hodijo tja plačevat račune, ker jim je 30ct previsoka provizija, jaz stojim k smrkelj v vrsti, da uredim, kar se drugje ne da.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

BlueRunner ::

Oba imata vsak na svoj način prav. Veliko več stvari se bi lahko uredilo na daljavo tudi brez fizične prisotnosti v poslovalnici, kar bi pomagalo madmitchu.

Po drugi strani pa v štacuni plačati račun iste štacune in pri temu dobiti prišteto provizijo tudi ni ravno estetsko.

ABX ::

Naj raje uredijo bonus za tiste ki plačujejo online.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JayDee ::

Pri Si.mobilu je bilo že prej tako, da če si prišel brez položnice, so ti zaračunali neko provizijo... No, če položnice sploh ne dobiš, ampak račun prejmeš po e-mailu, potem jim to poveš in ti provizije ne zaračunajo.

Aha, in zdaj je 0,50 EUR provizije v vsakem primeru, brez položnice pa 1,67 EUR... Še enkrat se potrjuje naslov te teme - Simobil cigani! Potiho, nobenmu nč povedat, jih čim bolj naskrivaj oskubit in "langsam aber sicher" pokrast denar tistim, ki niso pozorni pri plačevanju položnice in zaupajo podjetju, da jih bo predhodno opozorilo, če bi/bo prišlo do povišanja cen ali uvedbe nekega glupega davka oziroma provizije, ki so si jo ravnokar izmislili. Pa če to ni lopovščina!

Enako je bilo še dober mesec nazaj, ko so vstopno provizijo za portal Vodafone Live! zaračunavali po napaki njihovega sistema, priznali pa nič. Tiho so bili in tako kradli denar. Evro po evro. Počasi. Dokler se ni nekdo pritožil. Pa še ko se je, so mu povrnili ta denar, ostalim pa vseeno zaračunali. Potem pa se je vedno več naročnikov pritožilo, jih po mailih verjetno večkrat konkretno napizdilo in se je premaknilo. In je trajalo več mesecev, da so popravili stvar. Ampak so jo. Očitno zdaj, ko so to popravili, so morali neko drugo foro na skrivaj poturit, da si notr prinesejo "izgubljene" evrčke, ki tak al tak niso bili njihovi... No, zdej vsaj ne prikrivajo in se izgovarjajo na napako sistema. Zdej direk povejo, da nam čist po uradni poti kradejo. Pa imajo čisto vest.

No, jaz sem plačal v Si.mobil centru, ko sem se sprejahal po Ljubljani in čisto slučajno šel mimo Čopove. Sm pogledal noter, če je vrsta, in če je ni bilo, sem šel plačat. Ampak to je bolj izjema kot pravilo, tako da bom pač odslej spet plačeval po ustaljenem postopku, kot to počnem že več let - prek on-line bančništva. Je 0,30 EUR provizije še vedno najcenejša in hkrati najudobnejša varianta. Račun dobim na e-mail, zraven dobim XML datoteko, ki jo importam v spletno banko, preverim podatke in plačam. (Edino trajnik je cenejši - pri NLB: Klik 0,33 EUR, trajnik 0,20 EUR... ampak jaz trajnika nočem, ker mi Si.mobil še vedno serje neki... Vodafone Live! so mi sicer nehal zaračunavat, ampak dobroimetja, ki je ostalo na Halo računu, ki sm ga prenesu na naročnino, mi pa tut nočejo upoštevat pri računih. Se že od oktobra kregam z njimi in vsak račun reklamiram... šalabajzerizem in its purest form.)

Ne zdi se mi pravično do "starih mam", ki nimajo on-line bančništva (ker že računalnik komaj znajo uporabljat, če ga sploh, kaj šele, da bi imele on-line banko) in potem se furajo z avtobusom okoli... na Vodovodno plačat komunalo, na Telekom plačat stacionarni telefon, na Plinarno plačat ogrevanje... vse to, da ne bi na banki ali pošti, kjer so provizije nenormalne, plačevale nekih provizij. Zakaj, če jim ni treba? In zdaj je že nenapisano pravilo nekako zelo ukoreninjeno, da če greš direkt na firmo, plačaš brez provizije. Pa se bo teta zapeljala z busom v BTC ali pa do centra in na Čopovo, vstopila v Si.mobilovo poslovalnico in v dobri veri, da bo najceneje prišla skozi, plačala račun. Pa jo bodo oskubili, a verjetno še vedela ne bo. Razen seveda, če ima do centa natančno pripravljeno gotovino in bo opazila, da se jim je "račun povišal" za 30 centov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11628811 (18433) Sami
»

Mobitel vs. Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14034900 (20004) Veron
»

Huge dillema...simobil paketi

Oddelek: Mobilne tehnologije
264729 (3846) mojsterleo
»

Simobil internet

Oddelek: Mobilne tehnologije
121317 (957) kmetek
»

SiMobil nas spet nategnuje - zvisali so ceno za vec kot 12krat

Oddelek: Mobilne tehnologije
394536 (3066) Lonsarg

Več podobnih tem