» »

Guild Wars 2

Guild Wars 2

««
5 / 43
»»

Tr0n ::

No, pa smo dobili prvi gameplay video z vmesnikom iz igralceve perspektive. :)

Guild Wars 2 Gameplay

nuclear ::

grafika in efekti v tej igri so nadnaravni
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

Tr0n ::

Clanek s sejma gamescom iz Koelna in prvi vtisi.

Koeln Pozdravlja

Verdict: AWESOME! 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Tr0n ::

Guild Wars 2 Necromancer



Pa se HD direct feed GW2 demo prezentacije s sejma gamescom 2010.




IvoJan ::

i think i just came O_o
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Meizu ::

Zakon, tole je pwnage :)

strictom ::

Boner.

Tr0n, a kaj veš za beto? Se bodo mogoče kakšni kluči kje talali al bo čist zaprta?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tr0n ::

Naj bi bila odprta in zaprta beta. Ko bo kaj, boste izvedeli. :)

Good Guy ::

nč posebnega...

Tr0n ::

Good Guy je izjavil:

nč posebnega...

Dinamicni eventi pa random boss encounterji v persistent svetu ti niso vsec? :)

ahac ::

Tr0n je izjavil:

Good Guy je izjavil:

nč posebnega...

Dinamicni eventi pa random boss encounterji v persistent svetu ti niso vsec? :)


Prilaufaš notr, napiše se ti objective, sodeljuješ v fajtu, ko igralci dosežejo objective se event spremeni tako, da pride boss, ubiješ bossa, loot se pa razdeli med sodeljujoče.
To je kratek opis dinamičnega eventa v Warhammerju. ;)
Dinamični eventi niso neka huda novost med MMOji, ampak če bodo dobro narejeni (izgledajo fun + combat v GW2 izgleda zelo kul) bodo super stvar. Warhammer jih je imel mogoče celo preveč, ker nekateri so se vedno igral, drugi (bolj izven poti oz. bolj oddaljeni od quest huba) pa nikoli.

ps.
GW2 se mi v celoti (po teh movijih) zdi dost tko... nič posebej inovativnega, ampak zelo dobra izvedba. V tem pogledu so se dost naučil od Blizzarda. Take the best and make it even better. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Se Warhammer PQ nahajajo v persist worldu, kjer se lahko folk kadarkoli pridruzi?

V GW2 demotu se je dalo tudi dobro videt, kako scalajo up ali down glede na stevilo igralcev, ki so znotraj event zona. Ce si fightal recimo mini bossa, je ta spawnal vec minionov ali pa zacel uporabljati posebne skille, tako da je bil fight vedno zanimiv.

Rad bi edino videl malce bolj high-level evente. Noob/tutorial eventi so bili bolj "na izi".

ahac ::

Se Warhammer PQ nahajajo v persist worldu, kjer se lahko folk kadarkoli pridruzi?


Da.
Tisto kar se spomnim je bilo zelo podobno kot tole kar so pokazal v GW2. Ne vem, če se scalajo glede na št. igralcev, ampak možno, da se, ker se spomnim, da sem igral take kjer smo bili samo trije pa take, kjer nas je blo čez 10. Pa tud world PvP je bil narejen na ta način. Warhammerja sem itak igral samo trial (torej tier 1 območja) tko, da ne morem rečt kako je v višjih levelih, ampak glede na to kar so mi povedal ostali je podobno.
Ideja je itak super tudi, če GW2 ni prvi, ki bo imel to. Važno je, da bo dobra izvedba. :)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

tt2 ::

Jaz hočem siege!!! Na tem področju pa L2(C4) noben se seže niti do gležnjev :D:D

Tr0n ::

Siegi bodo v World vs. World vs. World PvPju. Vsak teden se izberejo 3 serverji, ki se fightajo med sabo na mapi, kjer se opravljajo doloceni taski, med njimi tudi siegi.

Na zalost trenutno se ne vemo nic kaj bolj konkretnega o PvPju.

Guzzy ::

upam da nebodo vikend eventi ampak bolj teden eventi..

Tr0n ::

Vikend eventi?

Guzzy ::

kot na enki, da je cez vikend kak bonus- 2x

Tr0n ::

Ah to. Ma, ziher bo kaj. :)

bajsibajsi ::

Pripravljajo tudi aplikacijo za telefone. Najbrz kaj podobnega kot ima Fallen Earth.

http://www.massively.com/2010/09/03/pax...

BTW, PQ v Warhammerju se ne scalajo, ampak so ze v naprej doloceni parametri, ki dajejo tudi jasno tezavnostno stopnjo. Lahlo pa se katerikoli igralec (tudi ce zgolj slucajno potuje mimo) pridruzi kadarkoli med samim izvajanjem PQ.

Tr0n ::

Pa z razliko od War, v GW2 ne bo klasicnih questov, ampak bo celotna mapa (torej cel kontinent Tyrie) nafilan z dinamicnimi eventi. Spodaj sta dve slikici, ki prikazujeta en majhen del celotne mape. Oranzni krogi so obmocja, kjer se izvajajo eventi, zelena zvezda pa personal story questi.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

jnollan ::

jou. Mi lahko kdo pove kdaj to pride na evropski trg oz. v slovenijo ?

IvoJan ::

kako naj ti to povemo ko pa se niti release date ni znan??

je ze kej novih informacij?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

bajsibajsi ::

Komaj cakam na GW2. :)

Bo imel tisti, ki je igral prvotni GW kaksno prednost oz. priboljsek v GW2? Se mi zdi, da sem nekje nekaj takega zasledil pred nekaj meseci, ampak sedaj tistega vira ne najdem.

Sam imam GW ze nekaj let (ceprov se ne spomnim login info, a bi to verjetno restoral), vendar sem igral kratek cas (par ur)... in bi v tem primeru igral vec.

Meizu ::

Dvomim, da se bodo poslužili takšnega načina, saj bi to škodilo "newcomerjem". Ponavadi pri MMOjih ni teh bonitet. Če pa že bo, dvomim, da bo kaj res uporabnega.

IvoJan ::

ravno zaradi tega imamo hall of monuments. jst sem si ze rezerviral celoten armor za v GW2. z achievmenti in zbiranjem redkih weaponov, nabiranjem titlov itd. dobivas tocke ki ti avtomaticno odklepajo content za v GW2
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

bajsibajsi ::

Mja, nekaj v tem smislu. Osebno mi ni prevec vsec, da se dela "razlika" ze takoj na zacetku. Se zlasti ne nekaj, kar nekateri (tisti, ki tega ne vedo ali pa preprosto ne zelijo igrati GW) ne bodo dobili oz. bodo za to v povsem novi igri prikrajsani.

Druga rahlo zaskrbljujoca stvar je damage. Na Gamesconu sem videl PVP kjer (mislim da Warrior) dela npr. 75, 75, 300 normal dmg... nato recimo 2000 critical... nakar udari z enim hitom 18k, kasneje se enkrat okoli 13k...itd.

Seveda je odvisno koliko healtha majo chari, pa kako delje parry, dmg mitigation..itd v GW2... ampak tak high dmg mi nekako disi po game breakingu v PVP.

Meizu ::

Ma če je kaj poštimano v Guild Warsih, je to PVP, saj je špil tudi narejen bil za to. Tko da jst se ne bi preveč sekiral. V PVPjih pride crit hit rate ponavadi tudi zmanjšan in potrebuješ več sreče za crit. V skoraj vsakem poštenem mmorpgju pride tudi opcija opremit char s crit resist stati, tako da upam da bodo tukaj to poštimali. Ker sovražim v nekaterih mmojih to, da se ti assassin recimo prikrade za hrbet in te 2hit killa, če se mu usereta 2 crita. Kar ponavadi sploh ni problem, glede na to, da imaš lahko v končnih levelih tudi več kot 50% crit rate. To ponavadi razbija igro. No recimo v AIONu so to rešili npr. z omenjenimi crit resist stati, kar zbalansira potem igro.

Edit: Če pa imajo ostali chari vsaj kakšno obliko root skilla (oz. še boljše sleep ali pa stun skill za melee classe), potem je pa itak ok. Potem rabiš samo ustvarit char s čimvečjim surovim DPSjem, da vzameš nasprotniku čimveč HPja dokler root/stun skill ne poteče. Potem samo zlaufaš stran in se vrneš ponovid zadevo. Je treba ponavadi malce taktike v PVPju in to je tisto, kar naredi PVP zanimiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

bajsibajsi ::

Ne sej stvar je v tem, da tisto kar sem jaz videl niso bili critical hiti. Warrior je delal 2-3k max crit dmg, vsake tolko casa pa recimo 18k "normaln" hit. Mogoce je bil tisti top hit narejen z elite skilom... ker so bli tko vsake tolko...

Bolj kot spreminjajoce evente zelim videti kako bo kombinacija skilov delovala z drugim igralcem (partnerjem). Mislim na tisto kjer se npr. 2 skila 2 igralcev "zmesata" in en poveca moc, ali spremeni ucinek...itd. Ker ce bo to dobro narejeno oz. uporabno tudi v praksi, bi znalo izjemno povecati igralno dozivetje v skupini in pokazati izstopanje v skilu in skupinski uigranosti (pravi timing, izbira skila..itd).

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

bajsibajsi je izjavil:

Druga rahlo zaskrbljujoca stvar je damage. Na Gamesconu sem videl PVP kjer (mislim da Warrior) dela npr. 75, 75, 300 normal dmg... nato recimo 2000 critical... nakar udari z enim hitom 18k, kasneje se enkrat okoli 13k...itd.

Sploh se niso kazali PvPjali, ker ga se ni v igri. Oz. ni ga se bilo v demo verizji, ki so jo kazali na sejmih. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

bajsibajsi ::

Mislil sem prav napisal narobe. Bil je PVM v dinamicnem eventu, kjer se brani mejo (zid). Hiti so bili 100% cca. up to 20k.

So v GW top dmg hiti visji na NPC kot na PC?

Sem nasel tisti del "The rewards that your Guild Wars 2 characters earn are exclusive to the Hall of Monuments and can't be picked up or earned anywhere else". Ob tem res mal surlo potegnem. Sej ce bi bilo samo naslovi bi se slo, ampak predmeti, zivali... Predvidevam, da "itemi" ne bojo samo za okras brez statsov gor, ali pac? Ze to da so nicki rezervirani bi bilo dovolj. Sej GW2 ni dodatek, ampak nova in samosvoja igra.

Me ima, da bi kupil Eye of the North, da bi kaj odklenil (sploh glede -50% cene), ampak mi ni da bi igral GW.

Upam na cim prejsnjo splavitev GW2. ^^

Zgodovina sprememb…

IvoJan ::

kaj mi ko igramo GW ze 5 let si ne zasluzimo bonusa?? ti pa ki bi kot now player prisel v spil bi ti blo pa ql da ti vse od kurca pade?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

def0r ::

IvoJan je izjavil:

kaj mi ko igramo GW ze 5 let si ne zasluzimo bonusa?? ti pa ki bi kot now player prisel v spil bi ti blo pa ql da ti vse od kurca pade?

Je nov spil tako da po resnici povedan 90% ljudi nebi motilo ce bi vsi enako zaceli v spilu :)

IvoJan ::

ni res. dejansko to moti samo tiste ki se jim ne da malo potrudit da bi si to odklenili.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Mavrik ::

kaj mi ko igramo GW ze 5 let si ne zasluzimo bonusa?? ti pa ki bi kot now player prisel v spil bi ti blo pa ql da ti vse od kurca pade?


Da. Tako delajo vse ostale igre in s tem ne hendikepirajo novih igralcev, ki vedno pozitivno vplivajo na igro.
The truth is rarely pure and never simple.

IvoJan ::

ni to nikakrsen hendikep. nebojo neke uber mocne stvari ampak bo pac navaden armor :) zaradi tega da se vidi da si igral ze prej ane :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Meizu ::

Rajši kot to imam evente v GW2, ki ti bojo priskrbeli armor. Ker drugače je to resnično hendikep. Kot je bila to neumnost v AIONu, kjer že tako plačuješ naročnino in plačaš samo igro, pa si še vedno ob nakupu Collectors Edition izvedbe dobil brezplačna krila za lvl 30, ki jih je prek igre drugače nemogoče dobit. Lvl 30 krila, ki so bila pa celo slabša od teh, so pa stala ogromnega denarja, katerega ni kar tako dobit v tistem mmoju. Tista krila so bila btw uporabna do poznih lvlov.

bajsibajsi ::

Ze predno sem oddal svoj post, sem vedel da se bo nekdo nasel in kaj takega napisal...

IvoJan je izjavil:

kaj mi ko igramo GW ze 5 let si ne zasluzimo bonusa?? ti pa ki bi kot now player prisel v spil bi ti blo pa ql da ti vse od kurca pade?


Nisem sodnik, da bi razpravljal ali si ti ter ostali, ki ste (ze) igrali GW zasluzite bonus v novi igri ali ne. Tudi nisem napisal, da sem proti raznim bonusom, vendar v obliki, ki je za mnogo igralcev primernejsa in precej bolj sprejemljiva. Npr. popust pri GW2 za tiste, ki so kupili original GW z dodatki...itd. Osebno ne bi imel popolnoma nic proti, ce bi tak igralec lahko kupil GW2 za nekaj evrov ceneje (kot znak hvaleznosti s strani izdajatelja oz. razvijalcev). Sem pa proti temu, da nekdo dobi kaksne posebne ingame iteme; se zlasti predno zacne igrati doticno novo igro! Pa saj to v resnici ni tako tezko razumeti, a ne?

Na drugi stavek tvojega vprasanja se niti ne bom potrudil odgovarjati, saj je ocitno da si na siroko zgresil point mojega "pritozevanja". Sanja se ti ne kaksen tip gamerja sem in kaksni so moji online dosezki raznih iger. Verjetno se niti ne bi zmotil, ce bi si upal trditi, da sem igral ze MMO(RPG) igre, za katere ti nisi niti slisal (dobesedno). Tr0n ve kaj vec o tem... Skratka zgresil si bistvo in se odzval s tipicnim odgovorom, ki sem ga prvic slisal ze vec kot desetletje nazaj (pri extra bonusih drugih zaloznikov online iger) namesto, da bi razmisljal bolj objektivno o moznem "problemu" na katerega najbrz razmislja prenekateri potencialni nov GW2 igralec.

Drugace pa mogoce je prerekanje povsem odvec in bodo ti special itemi/zivali/itd.. zgolj dekorativno ali uporabni v nizjih levelih... Skratka, ne vem. Vem pa proti cemu sem - razlikovanju igralcev v povsem novi igri, glede na denar, cas, trud...itd, ki ga je (v preteklosti) nekdo bil zmozen ali zelel vloziti.

Sam v MMO igrah ne potrebujem "da mi vse s k**** pade", saj bom, v kolikor se bom angaziral igrati GW2, skoraj zagotovo imel vse kar bos imel ti. Najbrz se vec.

edit/ verjetno ne bom vec odgovoril tukaj na offtopic temo, da ne bom smetil Tr0nu

Zgodovina sprememb…

ahac ::

Armor lahko dobiš za nagrado pri Dragon Age / Mass Effect. Je single player, pa mislim, da ti kakšne posebne pomoči tudi ne nudi. Pri online igrah je pa drugače. Igralci tam pričakujejo, da bodo vsi imeli enake možnosti (razen pri free 2 play igrah).
A bi bilo prav, če bi jaz dobil močnejše multiplayer enote v Starcraft 2 zato, ker igram WoW?
Take cross-game nagrade so lahko razni itemi, kjer se vidi kaj si dosegu v drugi igri... kakšne zastave, titles, (useless) pets, itd. Torej stvari, ki jih lahko vedno nosiš, ampak ti pa ne dajo prednosti pred ostalimi igralci. To je sploh pomembno pri igrah, kjer je PvP pomemben del.
Lahko bi tudi dobil extra char slot, če imaš GW1. Pa recimo, da bi lahko dobil rahlo boljšo low lvl opremo na začetku, ko narediš prvi char, ampak to je pa že dost na meji. Karkoli več... ni fer do novih igralcev.
Ampak sej mislm, da se pri arena.net tega zavedajo in tiste nagrade ne bodo preveč hude.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

HoN nagrade bodo bolj vizualne narave. ArenaNet zeli s tem pac nagraditi zveste igralce. Prav tako bosta PvE in PvP locena (armor, item, skills), tako da ce bo ta HoN PvE item imel kak +stats vec, ni neke panike.

IvoJan ::

HOM*
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

McGregorSL ::

Pač veterani naj skos nosjo v riti zapiceno zastavo z napisom "Sem veteran v GW1", brez kakrsnih koli statsov (ok mogoce runing speed +0,1 :)

Tr0n ::

IvoJan je izjavil:

HOM*

Ah, ja. :) Na #gw.si non-stop lapajo o HoN 2.0 in mi je nekako ostalo v spominu.

tt2 ::

McGregorSL je izjavil:

Pač veterani naj skos nosjo v riti zapiceno zastavo z napisom "Sem veteran v GW1", brez kakrsnih koli statsov (ok mogoce runing speed +0,1 :)


+1 haha

bajsibajsi ::

Ce se komu da poslusat http://www.gdcvault.com/play/1013691/De...

Npr. zanimiva stvar je, da bojo vsi eventi dal vsakemu udelezencu enako nagrado (gold, exp, karmo) in ne kaksnih posebnih predmetov za tocno dolocen narejen event (kot je to v WAR PQ-ih). Mogoce nekaterim to ne bo vsec... Ce sem prav razumel pa se bo potem s to karmo kupovalo dolocene predmete, pri za to namenjenih, NPCjih.

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

Ze malce staro, a vseeno zanimivo. Sem imel v planu napisat novico na STju o dinamicnih eventih v RPG igrah, pa se mi nekak ni dalo. :)

bajsibajsi ::

Pravi da je za njih level curve cca. 19 (ali 90) minut. :) Predvidevam torej da GW2 enako kot GW ne bo imel nekega grinda.

Mene (s tehnicnega vidika) vidika bolj zanima, kako dobro/primerno bo scalanje pri dinamicnih eventih zares delovalo. Ker se mi zdi napisati pravilni algoritem za to zadevo neverjetno tezko. Sami dinamicni eventi (po zgodbi) mi niti niso neki special, ne glede ali bodo dobri ali slabsi.. pac pri vsakem ima razlicno stevilo novih zgodb, pri nekaterih vec moznih razpletov..itd dokler se pac krog ne obrne in se event resetira. Ampak scalanje pravilno in tocno sprogramirati je pa PITA. Sama osnova najbrz ni tako tezavna, pac da se tezavnostna stopnja eventa visa z vecjim stevilom udelezencev. Izjemno pa je tocno usklajevanje, ko vmes poseze stevilo drugih dejavnikov.. razlicni leveli igralcev, odhod parih igralcev stran od eventa ali DC s serverja, afk nekaterih, itd itd... Upam da bojo njihovo programerji presenetli in da ne bo razocaranja kot pri Mythic stuffu v Warhammerju, kjer je bil vsak "loot roll" in "contribution" v vecjih skupinah random oz. totalno fake, ceprav so to oglaseval na veliko pred izzidom igre.

Tr0n ::

bajsibajsi je izjavil:

Sama osnova najbrz ni tako tezavna, pac da se tezavnostna stopnja eventa visa z vecjim stevilom udelezencev.

Scale eventov, kot pravijo, ne bo deloval samo po stevilu udelezencev (ie. vec igralcev, vec mobov) ampak tudi z unlockom novih skillov na strani mobov (npr. boss eventi). Prav tako se bodo igralci zacasno "sidekickali" na nivo eventa. Ce si recimo level 30 in bi rad igral v eventu, ki je namenjen za level 10, bos zacasno po moci postavljen na nivo recimo levela 12.

Za racunanje sodelovanja so omenjali vec dejavnikov (in algoritmov), a glavno vlogo igra enostavno tvoja aktivnost znotraj eventa. Prav tako ni loot rollanja, ker vsak sodelujoc dobi karma tocke, ki jih potem lahko uporabi za nakup loota, ki ga zeli.

bajsibajsi ::

Ce koga zanima, kaksna naj bi bla mapa (relief je kul)... http://www.guildwars2guru.com/forum/map...
««
5 / 43
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri MMO?

Oddelek: Igre
254606 (3203) sash69
»

Tera Online (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
6713756 (7066) r3tro
»

MMORPG

Oddelek: Igre
151664 (1378) BorutK-73
»

Guild Wars (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46634147 (13176) stražar

Guild Wars 2

Oddelek: Igre
313093 (1833) Tilen

Več podobnih tem