Ars Technica - Microsoft je od bruseljskega podjetja ContactOffice Group uspel pridobiti prestižno domeno office.com, medtem ko je dosedanji lastnik prešel na rezervno contactoffice.com. Obe podjetji ste nenavadno skrivnostni o predaji domene, tako da še ne vemo, koliko je Microsoft zanjo odštel, a zagotovo je šlo za lepo vsoto. Kaj bo na novi domeni, je še neznanka - za zdaj je tam sporočilo podjetja ContactOffice, da so dobili drug naslov. Ena izmed možnosti je, da bo office.com preprosto preusmeritev na office.microsoft.com, verjetneje pa je, da bo na novi domeni gostoval komplet Office Web Apps. Ta bo luč sveta ugledal prihodnje leto, z njim pa kani Microsoft tekmovati z Googlom in njegovimi Google Apps. Klik!
Ena izmed možnosti je, da bo office.com preprosto preusmeritev na office.microsoft.com, verjetneje pa je, da bo na novi domeni gostoval komplet Office Web Apps. Ta bo luč sveta ugledal prihodnje leto, z njim pa kani Microsoft tekmovati z Googlom in njegovimi Google Apps.
Pa saj ima Microsoft že svoj Office (www.officelive.com). Jaz ga uporabljam že ene dve leti, se mi zdi. Res je, da ima nekaj minusov v primerjavi z Googlom ima pa tudi precej plusov v primerjavi z Googlom.
lepa ja. kr par težkih miljonov je bilo odštetih imho.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
ce je novica vsak release ubuntuja...razni odprtokodni programi...vsak release firefoxa...vsaka napoved, kako bo openoffice glihkar pozrl 90% trga...potem verjetno tole spada pod novice...ker konkurira glih vsemu temu.
ce je novica vsak release ubuntuja...razni odprtokodni programi...vsak release firefoxa...vsaka napoved, kako bo openoffice glihkar pozrl 90% trga...potem verjetno tole spada pod novice...ker konkurira glih vsemu temu.
No, to pa je neracionalno obnašanje. Fliknili so par milijonov za to, da so dobili neko "prestižno" domeno, namesto, da bi denar namenili v razvoj.
Namesto da bi za stotinko tega denarja razmislili in si sami spomnili neko pametno domeno, kjer bi bile pa take vsebine, da bi domena nato postala prestižna.