» »

Slovenske železnice

Slovenske železnice

««
12 / 12
»
»»

NuMaN ::

Zgledajo kot piloti.
Ne vem zakaj so menjali tisto tipično zeleno petrolej barvo ...
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

pegasus ::

So zdaj sabotaže železniške infrastrukture tudi pri nas postale lokalni šport?

Kdaj dobimo vaške straže ob vseh tirih, da malo nalomijo te ruske operativce? ;)

sbawe64 ::

Novi evropski sistem zaščite pred sabotažami železnic naj bi bil popolnoma operativen do konca leta 2027, je sporočila visoka predstavnica za skupno evropsko zunanjo in varnostno politiko Kaja Kallas. Gre za del načrta Evropske komisije za obrambo do leta 2030. Dodatnih 800 milijard evrov naj bi Evropska unija v prihodnjih petih letih namenila za obrambo, do leta 2035 pa v celoti 6,8 bilijona evrov.
/s

Vsaka podrobnost s protidronskim ščitom je zgolj slučajna.



Btw, medijska vojna propaganda postaja vedno bolj nevzdržna, kakšne neumnosti posrjo.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

dronyx ::

pegasus je izjavil:

Kdaj dobimo vaške straže ob vseh tirih, da malo nalomijo te ruske operativce? ;)

Ali so res rusi zaenkrat ne vemo, ali pa vemo in se ne sme javno govoriti. Drugače gre pa pri tem hibridnem vojskovanju očitno tudi za asimetrično vojskovanje. Eni delijo batine, drugi pa samo gledajo (in se čudijo, kako si upajo).

Me pa vse skupaj spominja nekoliko na prizor iz filma Black Hawk Down (Sestreljeni črni jastreb) Ridleya Scotta, ko se konvoj ameriške vojske premika po ulicah Somalijske prestolnice Mogadiš in nanj streljajo iz vseh strani uporniki. Potem pa en vojak ameriške vojske pogleda poveljujočega in mu reče – Polkovnik, oni streljajo na nas! Polkovnik, oni streljajo na nas! Poveljujoči pa mu odgovori – Torej, streljaj nazaj!

Colonel, they’re shooting at us! Colonel, they’re shooting at us!
Well shoot back!

fikus_ ::

Sabotaze delajo kar SLO Brazilci. Poglejte si lokacije nastavljanja pragov in podobnega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

sbawe64 ::

Po slikah je šlo res za dobro načrtovano akcijo. brez poznavanja delovanja infrastrukture, časa za pripravo in ustrezno orodje ne gre.
Tole nikakor ni delo nekega zdolgočasenega mulca ali bakrenih.

inside job.
2020 is new 1984
Corona World order

Bud_Bundy ::

A kdo ve, če so kaj zrihtali progo med Novim mestom in Mirno Pečjo? Mislim, da so imeli kar na 2 mestih omejitev 30. Sem opazil, da so imeli nek nadomestni prevoz in upam, da zaradi del?
Mi pride včasih prav ta vlak, da malo presekam rutino, ampak 30km/h je pa vseeno malo prepočasi....

Vanadium ::

Kakor imam jaz informacije bodo etapne nadgradnje (če bo denar seveda takrat) in gre prvo v nadgradnjo na progi št. 80 odsek Ivančna Gorica - Ljubljana potem nekoč nekega dne Trebnje - Ivančna Gorica in tako naprej. Kamniška je prioritetna za zrihtat ko pridejo regionalne proge na vrsto tako da ne vem če se bo vzporedno delala tudi dolenjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Bud_Bundy ::

Ja, hvala za odgovor. Ko bi vsaj vozni red prilagodili, saj sklepam, da zamudi čisto vsakič ob takih peš vlak brzinah.

RookY ::

sbawe64 je izjavil:

Po slikah je šlo res za dobro načrtovano akcijo. brez poznavanja delovanja infrastrukture, časa za pripravo in ustrezno orodje ne gre.
Tole nikakor ni delo nekega zdolgočasenega mulca ali bakrenih.

inside job.


To se ti zdi, ker nimaš pojma kaj sploh gledaš. Čisto mogoče je en zdolgočasen mulc, ki ima doma baterijsko fleksarco...
Pride mulc pa prijatli do kretnice in pade ideja, da preusmerijo vlak in ko hočejo premakniti kretnico ugotovijo, da ne gre(ker je zaklenjena) in se zelo enostavno vidi(vsak laik z IQ nad 66), da ne gre, ker tisti zatič preprečuje premik kretnice(rabiš ključ) in pač mulc skoči domov po fleksarco in zatič prereže. Kretnico nato lahko premaknejo in ker zatič še vedno gleda malo ven od osnovne tirnice, se ostrica kretnice ne prilega lepo in ko vlak pripelje s kolesom udari v ostrico in iztiri.
Juhu juhu spet bom bruhu

denabiker ::

PA veste koliko je tega vandalizma zadnje cajte? Ogromno. Pa non stop nekaj razbijajo, pa po postajah, en čas je bil naval na te nove avtomate za karte, pa na tirih, evo ni dolgo nazaj neka skupina je razbila vse ta male signale, premikalne. Mi ne moremo imeti lepe avtobusne iz stekla vsaj en čas, ker to se razbije v roku 2-3 tednov.

spaget ::

Sindrom tretje generacije bosancev. Enostavno imajo to fazo odraščanja zapisano v svojem DNKju.
Na žalost.

kow ::

Nam lahko razlozis v katerem delu DNK tocno? Kateri kromosom? Hvala!

spaget ::

Brez zamere. Ozri se malo okoli, pa preberi kakšno razrešeno(če že) policijsko poročilo.

kow ::

Torej le ni genetsko in malo bluzis.

Bud_Bundy ::

Je pa zgodovinsko sociološko okoljsko pogojeno, preneseno z vzgojo in zgledom.

spaget ::

Ne bi rekel. Starejši, vsaj kolikor jih srečujem in poznam so garači.
Dobri in častni ludje. Maldi pa, naj jih kow še tako ščiti, v adolescentnem obdobju uničujejo vse okoli
sebe. Ne vsi, se razume.
Tako kot slovenski študentje in delavci UKCja,ki v nočnih izmenah šprejajo po Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spaget ()

dronyx ::

Slovenija dobiva superhitro železnico: Iz Ljubljane na Dunaj v štirih urah in pol (vir)

Novica za tiste ki menite, da bi moral biti 1. april, praznik šaljivcev, večkrat na leto. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

M.B. ::

Čeprav ne vem kaj ima Slovenija s tem. Od 15. Decembra ko se Koroški tunel odpre bo čas potovanja 5h15 namesto 6h 12 kot zdaj (preko Beljaka preko Maribora je še uro več) potem ko se Semmering basis tunel odpre 2030 pa še 30 minut manj. Pa smo na 4h 45 potem pa je potrebno samo še progo do Jesenic posodobit (kar mislim da je tudi v planu do takrat) ali pa da slovenski mednarodni vlak z 1.5EUR dodatka ne stoji na vsaki postaji pa je čas tu. Pa niso potrebni nobeni čudeži na Slovenski infrastrukturi.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M.B. ()

Daniel ::

V Sloveniji ni možno skrajšati potovalnih časov zaradi konfiguracije terena. Nekoliko se bo izboljšalo stanje z zamudami, ko se bo večina del iz glavnih prog preselila na stranske (se bojo pa povečale na stranskih). Tukaj je edina rešitev gradnja povsem nove proge, kar pa se verjetno ne bo zgodilo za časa te generacije.

Je pa včeraj SŽ TP dobil prvo od naročenih novih lokomotiv TRAXX

https://railcolornews.com/2025/11/14/th...

Vanadium ::

Seveda, da se da skrajšat potovalni čas. Sem videl načrte iz prve roke za progo 10 od Zidanega Mosta do Ljubljane in za progo 50 od Ljubljane do Sežane. Dejansko če bo vse tako narejeno in optimizirano boš iz Ljubljane do Kopra v cca 1 uri. Je pa vse odvisno kako je za denarjem.

Tu poglej so notri že vrisane predlagane trase na posamzenih odsekih.

https://www.openrailwaymap.org/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Daniel ::

To stran sem sicer že parkrat gledal, nisem pa opazil, da so te predlagane variante že vrisane. Odlično, hvala.

Alexius Heristalski ::

Vendar bo potrebno še sprejeti državni prostorski načrt za vse te izboljšave, pot do konkretnih projektov je še dolga. Kar je škoda, ker bi po koncu dveh velikih (2. tir Divača-Koper, ŽP Ljubljana), morali samo peljati naprej vse skupaj. Tudi obnove zasavskih postaj so zastale, po končani Litiji bi morali iti samo naprej, ne pa mečkati.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Bud_Bundy ::

Hipotetično: Bi bila zanimiva proga Črnomelj-Kočevje? Poveže se 2 odmaknjeni mesti oz. regiji, ter tudi zanimivo za tovorni promet naprej proti Karlovcu. Čez 50 let pa še povezava na Primorsko, da ni ravno preko Ljubljane.

Samael ::

Kako se pa sploh lahko pohitri ta ena ura med Zidanim Mostom in LJ, upoštevajoč specifiko, da je vmes 10 lokalnih postaj?
Bi se vlak ustavljal zgolj v Trbovljah, Zagorju in Litiji, ter posledično ljudi ob že tako slabi prometni povezavi (cesta za Savo) preprosto odrezalo od osrednjega dela Slovenije?
Resno vprašanje, ker koliko sem, ne spomnim več kje prebral, da je že brez zastarelega tira specifika s temi lokalnimi postajami na vsakih 5 minut problem na tem odseku za pohitriti kar koli.
Kakor veste tisti, ki se vozite z vlakom, začne ne pretirano hiter lokalni potniški vlak upočasnjevati in zavirati že kakšen kilometer pred postajo. Rahlo hitrejši vlaki, kot so naši, začnejo upočasnjevati in zavirati že 2-3 km pred postajo. Kakšna je sploh rešitev tu, brez da ljudi odrežeš od javnega prometa, ki ima sam po sebi namen, da služi tudi tem ljudem?
Samael != Samuel

Bud_Bundy ::

Samael je izjavil:

Kako se pa sploh lahko pohitri ta ena ura med Zidanim Mostom in LJ, upoštevajoč specifiko, da je vmes 10 lokalnih postaj?
Bi se vlak ustavljal zgolj v Trbovljah, Zagorju in Litiji, ter posledično ljudi ob že tako slabi prometni povezavi (cesta za Savo) preprosto odrezalo od osrednjega dela Slovenije?
Resno vprašanje, ker koliko sem, ne spomnim več kje prebral, da je že brez zastarelega tira specifika s temi lokalnimi postajami na vsakih 5 minut problem na tem odseku za pohitriti kar koli.
Kakor veste tisti, ki se vozite z vlakom, začne ne pretirano hiter lokalni potniški vlak upočasnjevati in zavirati že kakšen kilometer pred postajo. Rahlo hitrejši vlaki, kot so naši, začnejo upočasnjevati in zavirati že 2-3 km pred postajo. Kakšna je sploh rešitev tu, brez da ljudi odrežeš od javnega prometa, ki ima sam po sebi namen, da služi tudi tem ljudem?


2 vlaka z zamikom 5 minut in ustavljata na izmeničnih postajah?

edit: sicer ne bi bile možne nekatere poti, ampak dobro....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bud_Bundy ()

Daniel ::

Mogoče, da stopiš na lokalni vlak pred tem in izstopiš na postaji kjer ustavi regionalni, ki na neki točki prehiti regionalnega? Nemogoče je pohitriti promet in ustavljati na vsaki postaji.

mojsterleo ::

Slovenske železnice so postale avtobusni prevoz. :|

Alexius Heristalski ::

Bud_Bundy je izjavil:

Hipotetično: Bi bila zanimiva proga Črnomelj-Kočevje? Poveže se 2 odmaknjeni mesti oz. regiji, ter tudi zanimivo za tovorni promet naprej proti Karlovcu. Čez 50 let pa še povezava na Primorsko, da ni ravno preko Ljubljane.

Po prvi svetovni vojni, ko smo izgubili Primorsko, so bile v igri različice tras proti Reki (pristanišče Sušak).
https://dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-...



Tudi v Viziji 2050 so nekaj narisali v tisto smer, ampak to so pobožne želje.
https://www.gov.si/assets/organi-v-sest...

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Bud_Bundy ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Bud_Bundy je izjavil:

Hipotetično: Bi bila zanimiva proga Črnomelj-Kočevje? Poveže se 2 odmaknjeni mesti oz. regiji, ter tudi zanimivo za tovorni promet naprej proti Karlovcu. Čez 50 let pa še povezava na Primorsko, da ni ravno preko Ljubljane.

Po prvi svetovni vojni, ko smo izgubili Primorsko, so bile v igri različice tras proti Reki (pristanišče Sušak).
https://dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-...



Tudi v Viziji 2050 so nekaj narisali v tisto smer, ampak to so pobožne želje.
https://www.gov.si/assets/organi-v-sest...



Se mi jih nekaj dopade tukaj, sploh tam kjer bi obvozili cestne zastoje, recimo Lesce-Bled. Novo mesto-Dobova, gre sicer skozi veliko gostoto prebivalstva, ampak tam je že cestno omrežje za slovenske razmere zelo bogato. Bi dal Kočevje-Črnomelj višje, če gledamo širšo sliko....

Daniel ::

O, še en zanimiv dokument za prebrati, hvala. Mogoče se kdaj kaj od tega uresniči, verjetno pod okriljem eu, ker sami kaj takega ne bomo nikoli speljali.

scipascapa ::

SŽ = SLOVENSKA ŽALOST

Alexius Heristalski ::

Če hočemo pomoč EU, je to treba tam zlobirati. Prej pa moramo vedeti, kaj bi mi radi.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daniel ::

[Izredno obvestilo, 17. 11. 2025 - DOPOLNITEV ob 7:55]

Posledice vandalizma na progi so odpravljene. Zadnji nadomestni avtobusni prevoz se izvede za vlak 3523 na relaciji Velenje - Celje.

[Izredno obvestilo, 17. 11. 2025 ob 5:15]

Zaradi odpravljanja posledic vandalizma (predmet na progi), je na relaciji Celje-Velenje organiziran nadomestni avtobusni prevoz, nastajale bodo zamude. V teku je kriminalistična preiskava dogodka. Dežurne ekipe Slovenskih železnic odpravljajo posledice tega dejanja na infrastrukturi.

Vanadium ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Vendar bo potrebno še sprejeti državni prostorski načrt za vse te izboljšave, pot do konkretnih projektov je še dolga. Kar je škoda, ker bi po koncu dveh velikih (2. tir Divača-Koper, ŽP Ljubljana), morali samo peljati naprej vse skupaj. Tudi obnove zasavskih postaj so zastale, po končani Litiji bi morali iti samo naprej, ne pa mečkati.


Se pripravljajo DPN-ji in to s polno paro. Marsikateri odsek je že najmanj v zaključni fazi študije variant.

Samael je izjavil:

Kako se pa sploh lahko pohitri ta ena ura med Zidanim Mostom in LJ, upoštevajoč specifiko, da je vmes 10 lokalnih postaj?
Bi se vlak ustavljal zgolj v Trbovljah, Zagorju in Litiji, ter posledično ljudi ob že tako slabi prometni povezavi (cesta za Savo) preprosto odrezalo od osrednjega dela Slovenije?
Resno vprašanje, ker koliko sem, ne spomnim več kje prebral, da je že brez zastarelega tira specifika s temi lokalnimi postajami na vsakih 5 minut problem na tem odseku za pohitriti kar koli.
Kakor veste tisti, ki se vozite z vlakom, začne ne pretirano hiter lokalni potniški vlak upočasnjevati in zavirati že kakšen kilometer pred postajo. Rahlo hitrejši vlaki, kot so naši, začnejo upočasnjevati in zavirati že 2-3 km pred postajo. Kakšna je sploh rešitev tu, brez da ljudi odrežeš od javnega prometa, ki ima sam po sebi namen, da služi tudi tem ljudem?


Sej obstajajo regionalni vlaki, ki se ustavljajo samo na večjih postajah. Drugače pa kolikor se spomnim od Zidanega Mosta do Ljubljane je kar velik del proge (več kot 90% če se ne motim) projektiran na najmanj 160 km/h.

dronyx ::

Daniel je izjavil:

Zaradi odpravljanja posledic vandalizma (predmet na progi), je na relaciji Celje-Velenje organiziran nadomestni avtobusni prevoz, nastajale bodo zamude. V teku je kriminalistična preiskava dogodka. Dežurne ekipe Slovenskih železnic odpravljajo posledice tega dejanja na infrastrukturi.

Za pregon vandalov, ki sabotirajo SŽ bo kot kaže potrebno narediti še kakšen amandma k Šutarjevem zakonu. Na koncu bomo emigrirali v Severno Korejo, ker tu ne bo za zdržat.

sbawe64 ::

2020 is new 1984
Corona World order

sbawe64 ::

Ljubljansko policijsko upravo so sinoči obvestili, da so na železniški povezavi med Grosupljem in Kočevjem, pri Velikem Mlačevem, prekinjeni vodniki prometne signalizacije. Na kraju so prijeli tri osumljence.
https://siol.net/novice/slovenija/prije...

Policisti so po do zdaj zbranih obvestilih ugotovili, da so trije osumljenci prerezali vodnike in jih nameravali ukrasti.

Nabiralci barvnih kovin delajo tudi med vikendi.
2020 is new 1984
Corona World order
««
12 / 12
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16327224 (18782) Lonsarg
»

Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
659437 (7837) Conini
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10930837 (25334) 111111111111
»

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7216191 (13888) aborko
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12640910 (34983) DuleKrtola

Več podobnih tem