» »

Slovenske železnice

Slovenske železnice

k4vz0024 ::

enemon je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:



Bodo vozovnice cenejša?


Ne, sem moral ravno plačati dodatek za hitri vlak. :))


Jaz jim ne plačam nič. Potem norijo, kličejo policijo. So prišli in sem jim pojasnil ter je sprevodnik ostal z dolgim nosom. Policija nima kaj pri tem.

feryz ::

dronyx je izjavil:

Nekaj čas sem hodil zjutraj v Tivoli na bazen in sem se vozil z zgodnjim jutranjim vlakom, ki je vsak dan peljal samo do Brezovice, nakar vsi potniki ven in na avtobus do Ljubljane...
Ti ne veš, kaj je to bizarnost.
Sem že enkrat pisal o tem, malo sem pozabil, ampak nekako tako gre.
Tamala je šla v Kopru na vlak do Rakeka. Vlaka ni bilo, zato so jih naložili na bus do Divače. V Divači dol in na vlak, ki jih je odpeljal točno do Postojne. V Postojni, pazi zdaj to, spet dol z vlaka in na ISTI bus, ki jih je prej peljal, da jih je ta zdaj odpeljal do Rakeka. Tam so šli tisti, ki so potovali naprej spet na vlak. Ne vem pa, do katere postaje.

dronyx ::

Enkrat sta peljali dve kompoziciji vlaka. Dve potnici sta se peljali do ene postaje, kamor ste šle obe kompozicije, ampak sta morali prestopit na drugo kompozicijo (enak vlak Stadler), da nista morali plačati dodatka za mednarodni vlak. Ti na SŽ se iz ljudi dobesedno norca delajo in frajerji, ki to državo mafijsko upravljajo, se jim verjetno ob tem še smejejo.

Utk ::

Občasno se na internetih vidi reklama za app slovenskih železnic, in v reklami piše nekaj v stilu "vas zanima kakšna bo zamuda?". Kot da se norca delajo iz ljudi :)

denabiker ::

En teta po dolgem času gre na vlak, pride na postajo hoče kupiti karto pri prometniku, seveda ne gre več, je rekel tam je avtomat, pride do avtomata, piše ne sprejema gotovine zaradi vandalizma, ona je pa imela kovance in bankovce, kartice nima. Evo pa smo že v temi o ukinjanju gotovine. Zaradi vlomov v avtomate so kar ukinili možnost plačevanja z gotovino.

dronyx ::

Utk je izjavil:

Občasno se na internetih vidi reklama za app slovenskih železnic, in v reklami piše nekaj v stilu "vas zanima kakšna bo zamuda?". Kot da se norca delajo iz ljudi :)

Ne samo zamuda, pri SŽ je pomemben podatek tudi ali posamezni vlak sploh vozi. Meni se je sedaj že dvakrat zgodilo v zadnjem času, da pridem na postajo in vlaka preprosto ni. Potem pa preberem papirnati letak, kjer piše da od tega do tega dne ta vlak ne vozi. V bistvu bi moral vsakič, preden greš na vlak preverit, če vlak sploh pelje. SŽ se moram reči izjemno trudi, da naredi potniški promet po železnici kar se da neprivlačen in neuporaben. Tu pa kapo dol, ker so carji na tem področju.

denabiker ::

No potniški je tak bolj kot ne za dijake, kateri masovno uporabljajo vlake, imajo ful subvencionirano in imajo skoraj zastonj vožnjo z vlakom. Potem imamo še študente, pa upokojence, kateri imajo zastonj vožnje, pa veterani, pa invalidi, ...no to je večina potnikov. Aja pa seveda zaposleni na SŽ vlake koristijo za v/iz službe.

dronyx ::

Po moje bi morali že pred 20 leti načrtovati posodobitev železnice, da bi lahko prevzela del prometa, ki gre sedaj vse na ceste. Recimo v krajih do 50 km iz Ljubljane bi lahko imel večje parkirišče in potem hitro železniško povezavo, da prideš v mesto z vlakom recimo v 15 minutah, ne da se voziš eno uro. Ampak nič od nič. Razpadel je promet na cestah, z vlaganjem v železniško infrastrukturo je razpadlo tudi to, kar je zame absurd. Ljudje danes življenje pustijo v službi in na cesti, delali pa naj bi tako do 70 leta ali še dlje. Ha, ha, ha... Res čudovito. Ne smejte se kuram v baterijski reji, ker niste nič bistveno drugačni. :))

Anney ::

denabiker je izjavil:

En teta po dolgem času gre na vlak, pride na postajo hoče kupiti karto pri prometniku, seveda ne gre več, je rekel tam je avtomat, pride do avtomata, piše ne sprejema gotovine zaradi vandalizma, ona je pa imela kovance in bankovce, kartice nima. Evo pa smo že v temi o ukinjanju gotovine. Zaradi vlomov v avtomate so kar ukinili možnost plačevanja z gotovino.


To ni res, jaz sem prejšnjo sredo potoval na rahle počitnice s familijo, mi je na šalterju blo izrecno rečeno, da karto kupim na vlaku, ker bo ceneje kot pa, če kupim preko spleta, avtomata ali na šalterju, obvezno je bilo treba na vlaku plačati z gotovino, sprevodniku.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

dronyx ::

Če kupiš karto na vlaku plačaš še dodatek za to, torej je dejansko dražje. In na vlaku kakor vem nimajo POS terminala, tako da ne moreš kupiti s kartico vozovnice (lahko pa recimo na letalu kupiš s kartico in vse deluje). En tuji turist se je prepiral v angleščini s sprevodnikom, ker ni mogel kupiti karte s kartico, sprevodnik mu je nazaj v slovenščini razlagal, da na vsaki železniški postaji visijo izobešena pravila uporabe, kjer izrecno menda piše, da plačevanje s kartico na vlaku ni možno.

Anney ::

celje-bohinjska bistrica (odrasla oseba in otrok 8 let) 9.6EUR, nazaj Iz lj do celja 3,5EUR, (do lj me iz boh.bistrice nobeden ni vprašal za karto, silil pa nisem) nobenega dodatka, bil je praznik (dol) in sobota (nazaj), nobenega dodatka ni.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

dronyx ::

Anney je izjavil:

celje-bohinjska bistrica (odrasla oseba in otrok 8 let) 9.6€, nazaj Iz lj do celja 3,5€, nobenega dodatka, bil je praznik (dol) in sobota (nazaj), nobenega dodatka ni.


Če vozovnico kupite na vlaku v času odprtja prodajnega mesta na vstopni železniški postaji, je potrebno plačati dodatek v višini 5 evrov (tč. 420 tarife 700.001). Na vlaku je nakup vozovnice mogoč le z gotovino ali VALÚ.

V primeru, da je prodajno mesto na železniški postaji v času vstopa na vlak zaprto, plačilo dodatka ni potrebno.


vir: Q&A SŽ

Kakor vidim jaz v praksi se za "prodajno mesto" šteje tudi avtomat za prodajo kart, ki deluje 24/7/365. Torej v vsakem primeru plačaš še dodatek če vstopiš na taki postaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Djole ::

dronyx je izjavil:

Anney je izjavil:

celje-bohinjska bistrica (odrasla oseba in otrok 8 let) 9.6€, nazaj Iz lj do celja 3,5€, nobenega dodatka, bil je praznik (dol) in sobota (nazaj), nobenega dodatka ni.


Če vozovnico kupite na vlaku v času odprtja prodajnega mesta na vstopni železniški postaji, je potrebno plačati dodatek v višini 5 evrov (tč. 420 tarife 700.001). Na vlaku je nakup vozovnice mogoč le z gotovino ali VALÚ.

V primeru, da je prodajno mesto na železniški postaji v času vstopa na vlak zaprto, plačilo dodatka ni potrebno.


vir: Q&A SŽ

Ta "znižana" cena velja ob vikendih in praznikih, včasih je bilo ob vikendih 30% off če si vzel povratno karto, zdaj pa imajo neko foro, da je celo cca 70% off ampak če kupiš enosmerno in na to vlaku(ob vikendih, kljub odprti blagajni recimo v Lj)

Anney ::

Ja sej tako so mi povedali, da se mi splača karto kupit na vlaku. Jaz se 1x na leto pelejem tole relacijo.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

dronyx ::

Po moje potem, ko imaš enkrat avtomate za karte na železniških postajah postanejo sprevodniki odveč in nepotreben strošek. Namreč kot je nekdo že napisal zgoraj so večina potnikov dijaki in študentje ter nekaj malega še upokojenci, torej večina takih, ki ima mesečne vozovnice. Takih, ki se peljejo samo občasno z vlakom in kupijo samo vozovnico za relacijo je statistično malo. To se potem rešuje z občasnimi kontrolami in zagroženimi kaznimi v primeru, da potnik nima veljavne vozovnice. Ampak ker se baje na SŽ zaposluje sorodnike in znance in vsak ima koga sorodnika in znanca, bodo sprevodniki še dolgo hodili po naših vlakih.

Djole ::

dronyx je izjavil:

Po moje potem, ko imaš enkrat avtomate za karte na železniških postajah postanejo sprevodniki odveč in nepotreben strošek. Namreč kot je nekdo že napisal zgoraj so večina potnikov dijaki in študentje ter nekaj malega še upokojenci, torej večina takih, ki ima mesečne vozovnice. Takih, ki se peljejo samo občasno z vlakom in kupijo samo vozovnico za relacijo je statistično malo. To se potem rešuje z občasnimi kontrolami in zagroženimi kaznimi v primeru, da potnik nima veljavne vozovnice. Ampak ker se baje na SŽ zaposluje sorodnike in znance in vsak ima koga sorodnika in znanca, bodo sprevodniki še dolgo hodili po naših vlakih.

Pojdi enkrat zjutraj na zeleznisko v Lj, ali popoldan za nazaj pa poglej naval potnikov iz vlaka in na vlak, niti priblizno niso samo studentje in dijaki. To za zaposlovanje sorodnikov in znancev pa verjamem, da je veljalo vcasih, zdaj ne dobijo niti prijav toliko kolikor je razpisanih delovnih mest za npr sprevodnika, lahko dobi siht cisto vsak, samo bo malokdo delal(vsaj dlje casa) v tako razmetanem delovniku za mali denar:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Djole ()

Anney ::

Tujcev je ogromno. Res pa tile kar v veliki večini kopujejo karte na avtomatih, sploh postaje bled, boh. bistrica.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

feryz ::

Zunaj imajo različne cene kart za vsak dan posebej in za vsako uro znotraj dneva posebej.
In še to niso fiksne niti ob uri. Če jih prodajo dovolj, zadnje karte še nabijejo gor. Če hočete last minute, se v rush rour, lepo nategnete.
Tako da je fajn vse kupovati vnaprej preko spleta. Vsaj dan ali dva vnaprej.

dronyx ::

Sprevodnikov ne potrebuješ, verjemite. Potrebuješ pa kontrolorje, ki občasno preverjajo karte. Če nimaš veljavne karte pa kazen recimo slovenskih 200 € (pri nas so za vse kazni zelo visoke, pa naj bodo še za to). S prihrankom pri plačah sprevodnikov in z kaznimi imaš na koncu več profita, kot če se sprevodniki ves čas sprehajajo gor in dol po vlaku. Pa čisto vsakič, čeprav imaš mesečno - karte na pregled! :8)

feryz je izjavil:

Zunaj imajo različne cene kart za vsak dan posebej in za vsako uro znotraj dneva posebej.
In še to niso fiksne niti ob uri. Če jih prodajo dovolj, zadnje karte še nabijejo gor. Če hočete last minute, se v rush rour, lepo nategnete.
Tako da je fajn vse kupovati vnaprej preko spleta. Vsaj dan ali dva vnaprej.

ta absurd sem pa nazadnje videl na podzemni v Londonu. Tam je avtomatično v rush hour cena vozovnice višja, kar je zame bizarno, saj je izkušnja vožnje s podzemno takrat daleč najslabša, ker so vlaki prepolni ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

iso2000 ::

Ko smo že pri bizarnih zadevah. Sem se za prvomajske odločil iti na primorsko z vlakom in vzeti s seboj kolo. Prva zanimiva zadeva - lahko kupiš vozovnico zase, za kolo pa doplačaš na vlaku - torej, če ni dovolj prostora za kolo, ostaneš na peronu z veljavno karto za vlak.
No, ker sem bil malo len za jutranje vstajanje, sem šel na vlak ob ca. 9ih. Vlak se pripelje v Lj, kjer nas je bilo že kar veliko kolesarjev in ostalih potnikov. Potem je sledil masaker in basanje vseh koles na vlak. Na koncu je bilo koles toliko, da se ni dalo mimo iti po vagonu. Sem vprašal sprevodnico, če je to tak izjemen dogosek, pravi, da ne, ob lepem vremenu je za praznike ponavadi tako. Se pohvali, da je kompozicija povečana. Ampak, če vedo da je tak masaker, zakaj zaboga ne dodajo enega ali celo dva vagona samo za prevoz koles? Ne da se bašemo notri kot živina? V glavnem, kar se mene tiče je bila to zelo zelo slaba izkušnja.
 Vagon prenatrpan s kolesi

Vagon prenatrpan s kolesi

Djole ::

feryz je izjavil:

Zunaj imajo različne cene kart za vsak dan posebej in za vsako uro znotraj dneva posebej.
In še to niso fiksne niti ob uri. Če jih prodajo dovolj, zadnje karte še nabijejo gor. Če hočete last minute, se v rush rour, lepo nategnete.
Tako da je fajn vse kupovati vnaprej preko spleta. Vsaj dan ali dva vnaprej.

No vsaj ena "pozitivna" stvar, da tega tu ni :)

sbawe64 ::

Vanich je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kradejo pa na veliko....SŽ = MAFIJA.


Čudno, če je pa SŽ zavetišče za SDS kadre, kjer dobijo delovna mesta brez vsakih kvalifikacij. Če pa delovnega mesta ni na razpolago, ga pa izmislijo.

Kdaj pride DOGE na sž ?

Dajo vsakemu en simple task, napiši, kaj si delal prejšnji teden.

k4vz0024 je izjavil:

enemon je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:



Bodo vozovnice cenejša?


Ne, sem moral ravno plačati dodatek za hitri vlak. :))


Jaz jim ne plačam nič. Potem norijo, kličejo policijo. So prišli in sem jim pojasnil ter je sprevodnik ostal z dolgim nosom. Policija nima kaj pri tem.

Kaj si jim povedal ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

sbawe64 ::

iso2000 je izjavil:

Ko smo že pri bizarnih zadevah. Sem se za prvomajske odločil iti na primorsko z vlakom in vzeti s seboj kolo. Prva zanimiva zadeva - lahko kupiš vozovnico zase, za kolo pa doplačaš na vlaku - torej, če ni dovolj prostora za kolo, ostaneš na peronu z veljavno karto za vlak.
No, ker sem bil malo len za jutranje vstajanje, sem šel na vlak ob ca. 9ih. Vlak se pripelje v Lj, kjer nas je bilo že kar veliko kolesarjev in ostalih potnikov. Potem je sledil masaker in basanje vseh koles na vlak. Na koncu je bilo koles toliko, da se ni dalo mimo iti po vagonu. Sem vprašal sprevodnico, če je to tak izjemen dogosek, pravi, da ne, ob lepem vremenu je za praznike ponavadi tako. Se pohvali, da je kompozicija povečana. Ampak, če vedo da je tak masaker, zakaj zaboga ne dodajo enega ali celo dva vagona samo za prevoz koles? Ne da se bašemo notri kot živina? V glavnem, kar se mene tiče je bila to zelo zelo slaba izkušnja.
 Vagon prenatrpan s kolesi

Vagon prenatrpan s kolesi


Evo snežinka, tole je gneča
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

PunkDude ::

Kaj ima video veze s Slovenijo?

iso2000 ::

Vem kako je v Indiji na vlakih. Ampak tu ni indija. Mislim, da v SLoveniji in EU vladajo za prevoz ljudi in ostalega bistveno drugačni normativi, kot v videu zgoraj. Če se gremo delovanje znotraj normativov, je pač treba zadeve peljati skladno z njimi. Če kupim vozovnico, pričakujem, da bo prevoznik sposoben izpolniti svoje in me pripeljati na cilj.
Pa kljub pričakovanju navala na vlak, ne ukrenejo nekaj res konkretnega, da bi uporabnikom nudili prijaznejšo storitev. Tukaj moram pohvalit sprevodnike, ki so bili zelo prijazni in ustrežljivi.

denabiker ::

Kaj limate Indijo, koliko oni plačujejo davkov od plače, koliko plača za vozovnico, a veš koliko? nula.nula

ČE mi financiramo kot idioti z davki infrastrukturo pričakujemo, da je pošlihtano, če še plačamo vozovnico, še toliko bolj da je storitev na nivoju.

sbawe64 ::

Nemogoče, vlaki bodo vozili še počasneje
https://www.zurnal24.si/slovenija/vlaki...
2020 is new 1984
Corona World order

starfotr ::

Alexius Heristalski ::

iso2000 je izjavil:

Ko smo že pri bizarnih zadevah. Sem se za prvomajske odločil iti na primorsko z vlakom in vzeti s seboj kolo. Prva zanimiva zadeva - lahko kupiš vozovnico zase, za kolo pa doplačaš na vlaku - torej, če ni dovolj prostora za kolo, ostaneš na peronu z veljavno karto za vlak.
No, ker sem bil malo len za jutranje vstajanje, sem šel na vlak ob ca. 9ih. Vlak se pripelje v Lj, kjer nas je bilo že kar veliko kolesarjev in ostalih potnikov. Potem je sledil masaker in basanje vseh koles na vlak. Na koncu je bilo koles toliko, da se ni dalo mimo iti po vagonu. Sem vprašal sprevodnico, če je to tak izjemen dogosek, pravi, da ne, ob lepem vremenu je za praznike ponavadi tako. Se pohvali, da je kompozicija povečana. Ampak, če vedo da je tak masaker, zakaj zaboga ne dodajo enega ali celo dva vagona samo za prevoz koles? Ne da se bašemo notri kot živina? V glavnem, kar se mene tiče je bila to zelo zelo slaba izkušnja.
 Vagon prenatrpan s kolesi

Vagon prenatrpan s kolesi


Stadlerji nimajo ekstra vagonov, kolikor vem. Bi moral pripeti celo garnituro zraven.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

sbawe64 ::

Pretekla poletja so vlaki SŽ takisto vozili počasneje ali je to kakšen nov trend ?

Se pravi da bodo pozimi vozili hitreje ?
2020 is new 1984
Corona World order

k4vz0024 ::

sbawe64 je izjavil:

Vanich je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kradejo pa na veliko....SŽ = MAFIJA.


Čudno, če je pa SŽ zavetišče za SDS kadre, kjer dobijo delovna mesta brez vsakih kvalifikacij. Če pa delovnega mesta ni na razpolago, ga pa izmislijo.

Kdaj pride DOGE na sž ?

Dajo vsakemu en simple task, napiši, kaj si delal prejšnji teden.

k4vz0024 je izjavil:

enemon je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:



Bodo vozovnice cenejša?


Prvo obnašati se moraš zelo skulirano. Ko pride policija jim poveš, da gre za civi!no zadevo in da policija nima nobene pristojnosti. Da če SŽ kaj ni všeč, da naj zadevo uredijo po civilni poti.

Ne, sem moral ravno plačati dodatek za hitri vlak. :))


Jaz jim ne plačam nič. Potem norijo, kličejo policijo. So prišli in sem jim pojasnil ter je sprevodnik ostal z dolgim nosom. Policija nima kaj pri tem.

Kaj si jim povedal ?


Posebno je pomembno, da kupiš vozovnico na vlaku. Prodajni avtomati nas ne zavezuje z nakupu vozovnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

k4vz0024 ::

Prišlo je že do protipravnega odvzema prostosti, ker me z nadomestnim prevozom niso želeli peljati do končne postaje, ker je bil obvoz. Rekli, so da je bodo odložili 20 km oddaljeni postaji. Razlog, nimajo časa, ker so v zamudi. Pojasnil sem sprevodniku, da sem civilni sodnik. Pa je še kar termaril. Pokličem na policijo in povem, da mi je kot sodniku proti pravno odvzeta prostost. Dam telefonu šoferju in mu dežurni policist z ustno uredbo ukaže, če je me bo peljal na končno postajo, da bodo incident obravnavali kot posebej težko kaznivo dejanje zoper uradno osebo. Če se ne javi po izvršitvi uradne uredbe bodo poslali patruljo. Nemudoma se je bus obrnil in ko sem se izkrcaval na moji končni postaja, je sprevodnik javil policiji, da so upoštevali ustno uredbo. Toliko o naših želežniških bogovih!

dronyx ::

Na Slovenskih železnicah dejstvo, da smo eni izmed redkih držav, ki so uvedle ta ukrep, medtem ko v državah, kjer temperature pogosto presežejo 35 ali celo 40 stopinj Celzija, vlaki vozijo nemoteno in z običajnimi hitrostmi komentirajo tako: "Ukrepi Slovenskih železnic so namenjeni preventivi zagotavljanja najvišje možne varnosti za vse uporabnike našega omrežja."
vir

verjetno potem tudi po 160 MIO vredni prenovi proge vlaki vozijo 50 km/h zaradi preventive in varnosti potnikov. Pri 100 km/h lahko komu celo postane slabo? Kdo od zaposlenih na SŽ bi po moje lahko uspel na področju stand up komedije. Materiala mu dolgo ne bi zmanjkalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

asinhronc ::

iso2000 je izjavil:

. Ampak, če vedo da je tak masaker, zakaj zaboga ne dodajo enega ali celo dva vagona samo za prevoz koles?


Seveda ne vedo, nekaj je treba povedati. Kolesarji ste tako ali tako posebna vrsta homo sapiensa. Koledarske steze so, ampak najraje bi se pa vozili po regionalki. Včasih na vlaku ni bilo nikogar, danes pa ste kot sprehajalci psov, kjer gredo ven vsi ob istem času in potem sredi ulice se štirje najdejo na isti točki in se derejo eden na drugega. Seveda vas je država z grandjo kolesarski stez lepo vzposbudila, ampak še enkrat moderni ste postali čez noč. Vagonov ne moreš dodajati. Lahko vržeš sedeže ven, ampak že slika je prekršek (improviziranje), saj blokira evakuacijsko pot.

sbawe64 je izjavil:

Pretekla poletja so vlaki SŽ takisto vozili počasneje ali je to kakšen nov trend ?

Se pravi da bodo pozimi vozili hitreje ?


Seveda so. Tudi v tujini. TGV in vročina, ter zimska zrmzal balasta... Eh.
Nižje hitrosti so samo na neobnovljenih progah v času ekstremne vročine.

Wiki ima nekaj malega materiala o čem se sploh gre.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bucklin...

JA23 ::

Narobe gledate.
Plačate za eno uro vožnje, dobite pa dve. Morali bi biti hvaležni >:D

iso2000 ::

asinhronc je izjavil:

iso2000 je izjavil:

. Ampak, če vedo da je tak masaker, zakaj zaboga ne dodajo enega ali celo dva vagona samo za prevoz koles?


Seveda ne vedo, nekaj je treba povedati. Kolesarji ste tako ali tako posebna vrsta homo sapiensa. Koledarske steze so, ampak najraje bi se pa vozili po regionalki. Včasih na vlaku ni bilo nikogar, danes pa ste kot sprehajalci psov, kjer gredo ven vsi ob istem času in potem sredi ulice se štirje najdejo na isti točki in se derejo eden na drugega. Seveda vas je država z grandjo kolesarski stez lepo vzposbudila, ampak še enkrat moderni ste postali čez noč. Vagonov ne moreš dodajati. Lahko vržeš sedeže ven, ampak že slika je prekršek (improviziranje), saj blokira evakuacijsko pot.

sbawe64 je izjavil:

Pretekla poletja so vlaki SŽ takisto vozili počasneje ali je to kakšen nov trend ?

Se pravi da bodo pozimi vozili hitreje ?


Seveda so. Tudi v tujini. TGV in vročina, ter zimska zrmzal balasta... Eh.
Nižje hitrosti so samo na neobnovljenih progah v času ekstremne vročine.

Wiki ima nekaj malega materiala o čem se sploh gre.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bucklin...


In kakšno vezo ima tvoje udrihanje po kolesarjih z vlaki? Železnice so tržno naravnane, saj očitno prodajajo vozovnice. Zastonj nočejo peljat. In v tržnem gospodarstvu se ponavadi ponudnik blaga ali storitev odziva in prilagaja povpraševanju. V orimeru, ki sem ga doživel očitno ni čisto tako. Se strinjam, da je na sliki onemogočen prehod. Kar se tiče kolesarjenja, me ne poznaš in ne veš koliko kolesarim in ali sem po zadnji modi ali mords predzadnji modi. Ali pa morda že smrdim po naftalinu in cipresah?

asinhronc ::

Subvencioniran prevoz ni tržno naravnan prevoz. Imaš potem na koncu samo dve opciji. Več koles in manj sedežev (potnikov), ali obratno. Prodajajo zgolj zato, ker ne morejo ugotoviti koliko vas bo. S takšnim kaosom se soočajo železnice po vsej Evropi. Leta nazaj, ko sem se kot študent vozil z vlakom, kolesarjev praktično ni bilo. V parih letih se pa Pogačarmanije ne da urediti.

sbawe64 ::

Hitro na vlak, danes vozijo znatno hitreje kot včeraj.
Ni vroče press
2020 is new 1984
Corona World order

Trias ::

Js se zdej vozim 4 mesece z vlakom v službo iz Zagorja do Lj in je kar zabavno. Zamude so od 5-15 min, vlak je pa običajno poln pijanih upokojenih glasnih štajercov, ki jedo sendviče s poli salamo. So pa sicer novi vlaki res super.

spaget ::

k4vz0024 je izjavil:

Prišlo je že do protipravnega odvzema prostosti, Pojasnil sem sprevodniku, da sem civilni sodnik.... da so upoštevali ustno uredbo. Toliko o naših želežniških bogovih!


Nisi ti S od sodnika. Kolikor jih jaz poznam te bi hitro zličkali. Držijo pa skupaj ko....
Je pa z temi vlaki res križ. Ob prvem dežku vse stoji, ob prvem snegu vse stoji in ob sončku isto.
Da pa greš v današnjih časih hitrih železnic obnavljati progo od Laškega do Save, kjer gre krivina v krivino, moraš biti pa, oprostite izrazu "fuknjen".

dronyx ::

spaget je izjavil:

Da pa greš v današnjih časih hitrih železnic obnavljati progo od Laškega do Save, kjer gre krivina v krivino, moraš biti pa, oprostite izrazu "fuknjen".

Kakor sme jaz opazoval kaj počnejo gre pri teh obnovah bolj za to, da so v Frankfurtu natisnili ogromno denarja v času Covid in ta denar je bilo potrebno nekako porabit. Da se pač nekaj dela. Pri nas so progo prenovili (menjali šoder, traverze itd.), potniški vlaki vozijo pa sedaj 50 km/h in zamude so stalnica. S stališča potnika popoln downgrade. Se vsi samo čudimo, kako je to mogoče. Kot sem že večkrat napisal bi morali že nekaj časa nazaj pri nas narediti kakšen projekt resne prenove železnice, da bi lahko vozili hitri primestni vlaki, ki za 50 km ne potrebujejo ene ure.

asinhronc ::

spaget je izjavil:


Da pa greš v današnjih časih hitrih železnic obnavljati progo od Laškega do Save, kjer gre krivina v krivino, moraš biti pa, oprostite izrazu "fuknjen".


Poglej koliko milijonov obrne luka na leto in koliko BDP ima logistika v Sloveniji. Vsa vzhodna Evropa pozna najbolj Koper in tja želi poslati kar največ tovora. Evo, zato so bili tisti fuknjeni in obnovili progo vse od Hodoša do Zidanega Mosta, da pristanišče ostane povezano s standardno progo. Se ti sedaj ne zdi, da si zgolj malo premalo informiran kaj se dogaja v praksi? Lobijev v logistiki in pritiski na ministrstvo za infrastrukturo je precej. Obračajo pa velike milijone.

spaget ::

Hočeš reči, da je bolje ostati na 200 let stari kozji stezi kot zgraditi moderno progo. Danes bi se morali voziti vsaj 250km/h in po nekem križu kot npr. Munich-Zagreb, Trst-Dunaj, itd. za ohrananje ekonomike. Tako pa bomo čez ene trideset let ponovno gradili ali pa vse skupaj ukinili ker ćiro ne bo več v ničemer konkurenčen.

spaget ::

Najlepše je pa pogledati Avstro-Ogrske postaje v industrijsko secesijskem slogu, na novo obdane z betonom in rostferijom.

Alien123 ::

spaget je izjavil:

Hočeš reči, da je bolje ostati na 200 let stari kozji stezi kot zgraditi moderno progo. Danes bi se morali voziti vsaj 250km/h in po nekem križu kot npr. Munich-Zagreb, Trst-Dunaj, itd. za ohrananje ekonomike. Tako pa bomo čez ene trideset let ponovno gradili ali pa vse skupaj ukinili ker ćiro ne bo več v ničemer konkurenčen.


Kdo ti bo tovor vozil z 250km/h? Kakšni mongoloidi so tukaj, saj to ne moreš verjet. Dejansko sploh ni profita v potniškem prometu, ves denar se dobi v tovorih. Nimate pojma o sžju, a najbolj pametni :))

denabiker ::

Koliko je sedaj povprečna hitrost tovornih vlakov, spomnim se nekih cifer 25 ali 27km/h.

Problem je tudi v naših strojevodjih, da gre tak počasi, tujec nek Avstrijec vse sam zrihta, da on naredi vse sam, ko pri nas delajo še zraven 3 ali 4 ljudje, papirje, nekaj kar je treba z zavorami kot zavorni test, nekaj takšnega,... naredi celo furo, pri nas se pa menjavajo, nekje sem slišal da so 4 strojevodje peljali en tovorni vlak iz KP-Hodos, plus tega so naši strojevodje bolj zaščiteni kot kakšna ogrožena vrsta in če mu poteče delovni čas bo pustil mašino in odšel in ga boli k. Imaš tudi primere, da je pustil mašino na uvoznem signalu in je šel domov, ker mu je čas potekel. Imajo močan sindikat in so zaščiteni. To sem vse slišal od enih, ki delajo na SŽ in so govorili, da so največji frajerji na SŽ pa še najbolj plačani glede na izobrazbo in na sploh delo oziroma bolj na nedelo. Saj, ko ni nič kaj zahtevna služba. Potem takem bi moral biti šofer tovornjaka, avtobusa,... veliko bolj plačan.

Alien123 ::

denabiker je izjavil:

Koliko je sedaj povprečna hitrost tovornih vlakov, spomnim se nekih cifer 25 ali 27km/h.

Problem je tudi v naših strojevodjih, da gre tak počasi, tujec nek Avstrijec vse sam zrihta, da on naredi vse sam, ko pri nas delajo še zraven 3 ali 4 ljudje, papirje, nekaj kar je treba z zavorami kot zavorni test, nekaj takšnega,... naredi celo furo, pri nas se pa menjavajo, nekje sem slišal da so 4 strojevodje peljali en tovorni vlak iz KP-Hodos, plus tega so naši strojevodje bolj zaščiteni kot kakšna ogrožena vrsta in če mu poteče delovni čas bo pustil mašino in odšel in ga boli k. Imaš tudi primere, da je pustil mašino na uvoznem signalu in je šel domov, ker mu je čas potekel. Imajo močan sindikat in so zaščiteni. To sem vse slišal od enih, ki delajo na SŽ in so govorili, da so največji frajerji na SŽ pa še najbolj plačani glede na izobrazbo in na sploh delo oziroma bolj na nedelo. Saj, ko ni nič kaj zahtevna služba. Potem takem bi moral biti šofer tovornjaka, avtobusa,... veliko bolj plačan.


Glej, če je plača velika za nedelo, pa se kar prijavi na razpis, ko bo. Boš se lepo doma učil prometni, signalni in o zavorah pravilnik. Če si vsaj malo bister boš prišel do mašin, kjer boš pa še moral opravit vežbanje. In na koncu po izpitih vsake lokomotive in garnitur, boš pa lahko nedelal in služil plačo pri nič kaj zahtevni službi.

Lahko bi se bolj razpisal glede vaših nebuloz, ampak se mi preprosto ne da.

denabiker ::

Trias je izjavil:

Js se zdej vozim 4 mesece z vlakom v službo iz Zagorja do Lj in je kar zabavno. Zamude so od 5-15 min, vlak je pa običajno poln pijanih upokojenih glasnih štajercov, ki jedo sendviče s poli salamo. So pa sicer novi vlaki res super.


A ko je bila enkrat neka huda napaka na Japonskem in je imel vlak menda 2 minuti zamude je nek na visoki funkciji dal odstop. Enkrat so se celo za 20 sekund uradno upravičili. Kot zanimivost hitri vlaki imajo v povprečju zamude 12 sekund. A na SŽ se sploh gleda na sekunde? A so sekunde španska vas? A direktor na SŽ lahko mirno spi, ko imajo vlaki takšne zamude? Na Japonskem bi verjetno vsi naredili harakiri, če bi samo 1 dan naših železnic preslikali na Japonsko.

Zgodovina sprememb…

Grizzly ::

Alien123 je izjavil:

Dejansko sploh ni profita v potniškem prometu, ves denar se dobi v tovorih. Nimate pojma o sžju, a najbolj pametni :))


Kako ni profita v potniškem prometu? Jaz se že lep čas vozim z vlaki in povprečen vlak je kar napolnjen - vmes gre kakšen napol prazen, ampak potem pride ura, ko se ljudje vračajo iz službe in je vlak tako poln, da nekateri še stojijo, ker ne dobijo sedeža. Pa zračunaj zdaj povprečje. Poleg tega SŽ že nekaj let beležijo porast števila prepeljanih potnikov.

Tudi novi vlaki pomagajo pri boljšem potniškem prometu. Ljudje imajo v glavah, da so današnji vlaki takšni, kot so bili pred 20 leti. Potem pa se po 15-ih letih kdo znova pelje z vlakom in je kar navdušen. Treba je samo še proge poštimati, da bojo vlaki lahko vozili po 120 km/h in smo zmagali. Če pa kdo hoče izkusiti maksimum od novih vlakov, naj naredi kratek izlet v Avstrijo. Samo malo čez mejo je že odsek, kjer lahko vlak pospeši na 160 km/h (maksimalna hitrost Stadler vlaka), ti pa se medtem v klimatiziranem prostoru pelješ in opazuješ naravo ali pa na računalniku načrtuješ ogled znamenitosti, ko prideš na cilj.

fikus_ ::

denabiker je izjavil:

Koliko je sedaj povprečna hitrost tovornih vlakov, spomnim se nekih cifer 25 ali 27km/h.

Problem je tudi v naših strojevodjih, da gre tak počasi, tujec nek Avstrijec vse sam zrihta, da on naredi vse sam, ko pri nas delajo še zraven 3 ali 4 ljudje, papirje, nekaj kar je treba z zavorami kot zavorni test, nekaj takšnega,... naredi celo furo, pri nas se pa menjavajo, nekje sem slišal da so 4 strojevodje peljali en tovorni vlak iz KP-Hodos, plus tega so naši strojevodje bolj zaščiteni kot kakšna ogrožena vrsta in če mu poteče delovni čas bo pustil mašino in odšel in ga boli k. Imaš tudi primere, da je pustil mašino na uvoznem signalu in je šel domov, ker mu je čas potekel. Imajo močan sindikat in so zaščiteni. To sem vse slišal od enih, ki delajo na SŽ in so govorili, da so največji frajerji na SŽ pa še najbolj plačani glede na izobrazbo in na sploh delo oziroma bolj na nedelo. Saj, ko ni nič kaj zahtevna služba. Potem takem bi moral biti šofer tovornjaka, avtobusa,... veliko bolj plačan.


Železničarski sindikat je mafija v malem. So prikoritniki in se jih ne da znebiti. ŠŽ so tudi preostanek prejšnjega sistema, politika tja parkira odsluženi kader,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16324460 (16018) Lonsarg
»

Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
657954 (6354) Conini
»

Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10928260 (22757) 111111111111
»

SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7214844 (12541) aborko
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12638835 (32908) DuleKrtola

Več podobnih tem