Forum » Loža » Slovenske železnice
Slovenske železnice

dronyx ::
Danes bom šel lažje spat, ker vem, da grem jutri z avtom. Ne mislim se jaz več zajebavat s temi šaljivci. Naj v miru poberejo koruzo oziroma pšenico, potem pa en razpis za idejni osnutek rešitve prevrnjenih vagonov, nakar projekt za izvedbo del, pa bo mimo mesec.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()

Daniel ::
Danes bom šel lažje spat, ker vem, da grem jutri z avtom. Ne mislim se jaz več zajebavat s temi šaljivci. Naj v miru poberejo koruzo oziroma pšenico, potem pa en razpis za idejni osnutek rešitve prevrnjenih vagonov, nakar projekt za izvedbo del, pa bo mimo mesec.![]()
Bi te prav rad videl kot odgovornega za sanacijo. Me res zanima kako bi to izgledalo pod tvojo direktivo.

Daniel ::
Z velikim veseljem delim mojo današnjo avanturo na Slovenskih železnicah.
Pogledam na internet vozni red in piše, da je primorska proga zaprta in da je organiziran nadomestni avtobusni prevoz. Vozi menda samo en mednarodni vlak spalnik, da ne budijo ljudi, ki na vlaku spijo. Nič, grem na avtobus, ki iz železniške postaje Ljubljana odpelje ob 16:20. Tam stojim in pride do mene šofer avtobusa in me vpraša, kam grem. Borovnica. O, Borovnica, tja pa vozi vlak ob 16:13 iz 7 perona. Pogledam še na vozni red na velikem ekranu in res talko piše. Grem na vlak in par minut pred odhodom pride sprevodnica povedat, da vozi samo do Brezovice, nakar nas tam čaka avtobus! OK, what the fuck je potem to bistveno drugače, kot če bi šel v Ljubljani na avtobus? Ampak je kar je. Dvonadstropni Stadler nas pripelje do Brezovice, nakar vsi dol. Ampak avtobusa ni bilo nikjer. In tako čakamo nekaj časa, nihče ne ve, kdaj pride avtobus. Tudi sprevodnica ne. Potem čez nekaj časa čakanja reče, da pride čez pol ure in se odpelje z vlakom nazaj v Ljubljano. Ampak sedaj pride pa filmski preobrat, ki mi je vzel sapo. V tistem času, ko smo kot opice na vročini čakali avtobus je vmes peljalo pa šest tovornih vlakov! What the fuck, proga pa zaprta my ass. Zaprta za potniške vlake, tovorni pa vozijo kot zmešani. Pa to se mi je zdelo da je tako, ker sem jih slišal že ponoči, da so vozili. Kosem skoraj ob 18:00 prišel v Borovnico na železniško postajo je eden izmed teh tovornih vlakov s cisternami stal lepo parkiran v Borovnici. Zakaj frajerji na SŽ ne bi spustili vmes še nekaj potniških vlakov? Mi je pa zadnjič nek upokojeni strojevodja dejal, da so včasih imeli potniški prednost pred tovornimi, sedaj imajo pa tovorni prednost pred potniškimi. Skratka, za potnike se jim jebe. Ljudi imajo pa za bedake.
Tu je kakor vidim cel kup občudovalcev komunizma vključno z doktorjem elektrotehnike. Ampak v komunizmu ni bilo šale. Če se je kdo preveč zajebaval, so hitro organizirali nadomestni prevoz na Goli otok ali Svetu Grgur. Danes pa nič, vsem se jebe in lahko delajo kar hočejo!
Upam da premier uživa na Krfu bolj, kot pa potniki uživamo na slovenskih železnicah. Razumem pa, zakaj jim nihče nič noče. Ker so servilni do levih in desnih. Politika naroča, oni pa odpirajo delovna mesta.
Potniki načeloma ne prinašajo dobička, dobiček je v tovoru, obenem pa je še kup firm po evropi, pa mogoče tudi kakšna v Sloveniji odvisnih od tega kdaj bojo dobili naročeno robo. Gospodarstvo je pač bolj pomembno kot potniški promet. Imaš teh par dni dokler tega ne poberejo in popravijo proge in elektrike urejen nadomestni prevoz, ki pač je kakršen je, čudežev se tukaj ne da delati. Podobna situacija bi recimo bila, če bi se na avtocesti porušil kakšen viadukt. Oz. se niti porušiti ne rabi, imamo situacijo tam okrog Konjic dnevno aktualno z urami čakanja, ko se zgolj obnavlja.

dronyx ::
Potniki načeloma ne prinašajo dobička, dobiček je v tovoru...
S to logiko se jaz pač ne strinjam. Železnice morajo zagotavljati tovorni in potniški promet, če se zgodi nesreča, kot je ta, je potrebno naredit kompromise. Sem prepričan da se tudi to da. Tako pa so kar ustavili potniški promet. Saj tudi od bolnikov v bolnicah ni nič, profit prinašajo zdravi delavci. Dajmo jih vse evtanazirat - če uporabim logiko SŽ.

dronyx ::
Bi te prav rad videl kot odgovornega za sanacijo. Me res zanima kako bi to izgledalo pod tvojo direktivo.
Se mi zdi da imajo zadnje čase veliko izkušenj z iztirjenimi vagoni, tako da je to postalo upam rutina. Bo pa zanimivo za videti ugotovitve, zakaj je do nesreče prišlo. Če bi počila os na vagonu, bi to že ugotovili (po moje). Če je prišlo pa do napak pri prenovi postaje ali kaj podobnega, bo pa bolj neprijetno. Sploh ker se kaj takega lahko zgodi potniškemu vlaku ko bo brzel po progi, ki je menda projektirana za 160 km/h, s hitrostjo 50 km/h.

Daniel ::
Potniki načeloma ne prinašajo dobička, dobiček je v tovoru...
S to logiko se jaz pač ne strinjam. Železnice morajo zagotavljati tovorni in potniški promet, če se zgodi nesreča, kot je ta, je potrebno naredit kompromise. Sem prepričan da se tudi to da. Tako pa so kar ustavili potniški promet. Saj tudi od bolnikov v bolnicah ni nič, profit prinašajo zdravi delavci. Dajmo jih vse evtanazirat - če uporabim logiko SŽ.
Saj so naredili kompromis. Potnike so dali na avtobuse.

Utk ::
Dronyx, če ti je res kaj do ljudi, jih ne bi pošiljal na železnico. Slej ko prej se bo zgodila večja katastrofa, z (par) 10 mrtvimi, zapomni si...potem se bo pa morda kaj premaknilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Daniel ::
Bi te prav rad videl kot odgovornega za sanacijo. Me res zanima kako bi to izgledalo pod tvojo direktivo.
Se mi zdi da imajo zadnje čase veliko izkušenj z iztirjenimi vagoni, tako da je to postalo upam rutina. Bo pa zanimivo za videti ugotovitve, zakaj je do nesreče prišlo. Če bi počila os na vagonu, bi to že ugotovili (po moje). Če je prišlo pa do napak pri prenovi postaje ali kaj podobnega, bo pa bolj neprijetno. Sploh ker se kaj takega lahko zgodi potniškemu vlaku ko bo brzel po progi, ki je menda projektirana za 160 km/h, s hitrostjo 50 km/h.
Dvomim, da bi lahko šlo za napako pri prenovi. Človeški faktor je glede na to, kaj vse bi moral narediti, da bi premaknil kretnico preden je vlak čez tudi precej vprašljiv. Pa tudi sam posnetek iz zraka mi nekako ne kaže na napako na kretnici. Bo treba počakati in mogoče izvemo:

dronyx ::

Daniel ::

Daniel ::
Malo primerjam GMaps in video in točno med obema stebroma napeljave, tam kjer se na drugi strani vidi rastlinjak je vmes kretnica. Tako, da je velika verjetnost, da je šlo za premik kretnice. Ostalo bo pa pokazala preiskava.

Barbarpapa2 ::
Dober večer.
Evo, bom pa malo v kontra smeri tišal
... Na moji relaciji (Mb - Poljčane - Mb) so vlaki zadnje čase prav ostro točni. Celo, če pripeljejo iz Ljubljane. Ni sarkazem, ampak dejstvo je, da je v zadnjem času (odkar na progi Zidani Most - Šentilj ni več dela na tirih) vlak točen tudi, če pripelje iz Ljubljane. Prej se je večino zamud pridelalo od Lj do Zidanega Mosta...
Dronyx, glede nemščine mi nisi odgovoril, ampak saj boš v gugltranslejt not dal:
Wo die Logik aufhört, fängt die Eisenbahn erst an...


Drugače je verjetno kak tovor šel na tovornjak (kak kontejner). Ampak določenega tovora ne moreš kar tako na tovornjak prestavit, npr. razsute tovore, kot je ruda za Linz - Donawitz (no, Voestalpine). Je naklad in razklad čisto na železnico vezan...
... jaz grem pa ajat zdaj, jutri pa z vlakom na delo
...
Jože
Evo, bom pa malo v kontra smeri tišal

Dronyx, glede nemščine mi nisi odgovoril, ampak saj boš v gugltranslejt not dal:
Wo die Logik aufhört, fängt die Eisenbahn erst an...



Drugače je verjetno kak tovor šel na tovornjak (kak kontejner). Ampak določenega tovora ne moreš kar tako na tovornjak prestavit, npr. razsute tovore, kot je ruda za Linz - Donawitz (no, Voestalpine). Je naklad in razklad čisto na železnico vezan...
... jaz grem pa ajat zdaj, jutri pa z vlakom na delo

Jože
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Barbarpapa2 ()

dronyx ::
Ko so po prenovi proge Ljubljana - Borovnica vlaki nenadoma začeli vozit s hitrostjo 50 km/h sem jaz pomislil, da železničarji prenovi ne zaupajo in so preventivno omejili hitrost. Lahko bo preiskava te nesreče pokazala, da sem imel prav. Oziroma so železničarji imeli prav.

dronyx ::
Kaj pa če bi vagoni tako iztirili, da bi za nekaj čas zaprli celotno progo in ne bi deloval niti en tir? Kaj potem Luka Koper kar propade?

Daniel ::
Ko so po prenovi proge Ljubljana - Borovnica vlaki nenadoma začeli vozit s hitrostjo 50 km/h sem jaz pomislil, da železničarji prenovi ne zaupajo in so preventivno omejili hitrost. Lahko bo preiskava te nesreče pokazala, da sem imel prav. Oziroma so železničarji imeli prav.
Do uradnega zaključka del in prevzema je zmeraj omejena hitrost. Povsod po eu. Varnostni protokoli.
Kaj pa če bi vagoni tako iztirili, da bi za nekaj čas zaprli celotno progo in ne bi deloval niti en tir? Kaj potem Luka Koper kar propade?
Odvisno kje pride do iztirjenja. Del tovora se verjetno da preusmeriti čez bohinjsko progo, vsega pa seveda ne. Če je cilj na madžarskem, potem je to lepa pot okoli riti v žep. Se pa da z dovoljšnjim številom ljudi in materiala zadevo sanirati v nekem razumnem času. Saj tudi iztirjenje cistern, ki je ogrožalo primorski vodovod so za silo na hitro uredili, sanacija se je pa seveda vlekla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()

delavec44 ::

feryz ::
Mesu vse prav pride.
Kdo se zdaj sekira za šoferja in firme, ki kradejo, pod njegovo komando, milijone z železnic? Je razsuta pšenica bolj važna.
Kdo se zdaj sekira za šoferja in firme, ki kradejo, pod njegovo komando, milijone z železnic? Je razsuta pšenica bolj važna.

dronyx ::
Do uradnega zaključka del in prevzema je zmeraj omejena hitrost. Povsod po eu. Varnostni protokoli.
Uradnega zaključka del ne bo še leta. Torej smo potem obsojeni na hitrost 50 km/h. Če bi tako Kitajci gradili hitre železnice, bi imeli do danes morda nekaj 10 km takih prog ali še to ne.
Glede nesreče sem slišal, da naj bi se kretnica premaknila ko je peljal čez njo vlak in povzročila iztirjanje vagonov. Eden od šefov SŽ je danes trdil, da zanesljivo ne gre za človeško napako. Če to dvoje drži, potem gre za tehnično okvaro na praktično novi železniški postaji. To je pa zaskrbljujoče, če res drži. In lahko da ta vlak ne bo zadnji, ki je iztiril na tej progi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24972 (16530) | Lonsarg |
» | Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8243 (6643) | Conini |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28654 (23151) | 111111111111 |
» | SŽ omogočil nakup vozovnic po spletu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15122 (12819) | aborko |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 39260 (33333) | DuleKrtola |