Forum » Loža » Slovenske železnice
Slovenske železnice
denabiker ::
Kar se tiče Ljubljane ter reševanje norije v prometu sem enkrat daleč nazaj poslušal o ideji "lahke" železnice, nek idejni projekt, super ideja, povezava naselij, BTC in industrijskih con,... in bi furalo pogosto recimo na 15 min, vlaki bi kar krožili...
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Če si se peljal s Stadlerjem (enonadstropnim), je ta narejen tako, da so v polovici garniture stoli obrnjeni v eno smer, v drugi polovici pa v drugo smer. Mislim, da je podobno tudi pri Pendolinu, pri Siemensih (rdeči vlaki) pa so sedeži po celi garnituri "poparčkani" - gledajo en proti drugemu. Odlično rešitev ima "Mercedes" (bivši zeleni vlak), katerega sedeži so obračljivi...
Kot sem rekel, pri vlakih ne morem, da se ne bi oglašal
Jože
A je še vedno tako da vlak lj-kp v eno smer vozi naprej, s kopra nazaj pa v "rikverc"? Stoli so namreč obrnjeni samo v eno smer in mi je zadnjič postalo slabo.
Imaš sicer par stolov kontra obrnjenih, ki pa so bili "čudežno" vsi zasedeni.
Če si se peljal s Stadlerjem (enonadstropnim), je ta narejen tako, da so v polovici garniture stoli obrnjeni v eno smer, v drugi polovici pa v drugo smer. Mislim, da je podobno tudi pri Pendolinu, pri Siemensih (rdeči vlaki) pa so sedeži po celi garnituri "poparčkani" - gledajo en proti drugemu. Odlično rešitev ima "Mercedes" (bivši zeleni vlak), katerega sedeži so obračljivi...
Kot sem rekel, pri vlakih ne morem, da se ne bi oglašal
Jože
dronyx ::
Ali kdo ve če karta za 65 €, ki velja po celi SLO deluje tudi na intercity vlakih in podobnih, ali moraš doplačat? Mogoče grem enkrat z vlakom v Maribor. Menda tam dosega hitrosti 160 km/h, kar je za naše razmere praktično TGV. Ne vem pa tudi kaj v primeru, če imaš tako karto in greš recimo v Gradec? Predstavljam si, da kupiš potem še karto od zadnje postaje v SLO do Gradca....
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Mislim, da ni treba nič doplačati. To pišem na podlagi lastne izkušnje iz zadnje zime. V celih Poljčanah je zmanjkalo elektrike, pa so nas predčasno spustili domov. V Poljčanah stoji tudi EC Ljubljana - Dunaj (ali Zagreb - Dunaj, ne vem točno) in ta je bil prvi vlak, ki je pripeljal. Dve starejši dami in moja malenkost smo se zbasali na vlak in sem lepo pripravil denarnico, da bi doplačal. EC je vendarle vlak najvišjega ranga na naših tirih. Pa mi je sprevodnik rekel, da se s to pavšalno mesečno lahko vozim na vseh vlakih na SŽ omrežju brez doplačila, dokler se peljem v drugem razredu. Za prvi razred bi pa moral doplačati. Sta pa gospe imele tisto zastonj upokojensko karto, oni dve pa sta morali doplačati EC dodatek...
Sem se kar nekajkrat vozil teh famoznih 160 km/h med Pragerskim in Račami, pa ni ravno nekaj izjemnega. Se je celo s Siemensom nekaj časa vozilo s to hitrostjo, potem so ga pa "spustili" na 140 km/h.
Pa nekaj trivialnosti okoli hitrosti. Dronyx, sem naletel na podatek, da se je septembra 1998 med Preserjami in Borovnico s Pendolinotom eksperimentalno vozilo 180 km/h ... Drugače pa je absolutni rekord na slovenskih progah 208,2 km/h, ki je bil postavljen med Račami in Mariborom dne 17.09.1994.
Tole "polovično" garnituro sem sam kakšno leto prej videl, ko je bila na testiranju...
Zdaj pa moram začet delat
Jože
Ali kdo ve če karta za 65 €, ki velja po celi SLO deluje tudi na intercity vlakih in podobnih, ali moraš doplačat? Mogoče grem enkrat z vlakom v Maribor. Menda tam dosega hitrosti 160 km/h, kar je za naše razmere praktično TGV. Ne vem pa tudi kaj v primeru, če imaš tako karto in greš recimo v Gradec? Predstavljam si, da kupiš potem še karto od zadnje postaje v SLO do Gradca....
Mislim, da ni treba nič doplačati. To pišem na podlagi lastne izkušnje iz zadnje zime. V celih Poljčanah je zmanjkalo elektrike, pa so nas predčasno spustili domov. V Poljčanah stoji tudi EC Ljubljana - Dunaj (ali Zagreb - Dunaj, ne vem točno) in ta je bil prvi vlak, ki je pripeljal. Dve starejši dami in moja malenkost smo se zbasali na vlak in sem lepo pripravil denarnico, da bi doplačal. EC je vendarle vlak najvišjega ranga na naših tirih. Pa mi je sprevodnik rekel, da se s to pavšalno mesečno lahko vozim na vseh vlakih na SŽ omrežju brez doplačila, dokler se peljem v drugem razredu. Za prvi razred bi pa moral doplačati. Sta pa gospe imele tisto zastonj upokojensko karto, oni dve pa sta morali doplačati EC dodatek...
Sem se kar nekajkrat vozil teh famoznih 160 km/h med Pragerskim in Račami, pa ni ravno nekaj izjemnega. Se je celo s Siemensom nekaj časa vozilo s to hitrostjo, potem so ga pa "spustili" na 140 km/h.
Pa nekaj trivialnosti okoli hitrosti. Dronyx, sem naletel na podatek, da se je septembra 1998 med Preserjami in Borovnico s Pendolinotom eksperimentalno vozilo 180 km/h ... Drugače pa je absolutni rekord na slovenskih progah 208,2 km/h, ki je bil postavljen med Račami in Mariborom dne 17.09.1994.
Tole "polovično" garnituro sem sam kakšno leto prej videl, ko je bila na testiranju...
Zdaj pa moram začet delat
Jože
gorazdkop ::
Če imaš enotno vozovnico za 65eur sigurno ne rabiš doplačat za noben vlak, seveda 2. razred (kot je tudi predhodnik povedal). IC, ICS, EC, MV all inclusive v SLO :)
sci3nc3 ::
Je morda kdo med vami slišal za t.i. "Südbahn"? 570 km dolgo železnico (na relaciji Dunaj-Ljubljana-Trst) so okoli leta 1850 zgradili v dobrih 20-ih letih. To vem na pamet, ker sem o tem prebral kar nekaj literature. Danes se nekaj 10-kilometrov dolg odsek gradi par desetletij. Sramota!
To da imamo nekaj odsekov, kjer je omejitev hitrosti 160 km/h in da imamo hitrostni rekord nekaj več kot 200 km/h, ni omembe vredno. Še vedno je večina naših prog enotirnih in vlaki ne vozijo več kot 100 km/h. O posodobitvi železnic bi morali začeti razmišljati vsaj 15 let prej. Sedaj, ko je folk navajen na avte, bo problem prepričati, da se za potovanja izbere vlak. Že samo posodobitev bo trajala, da o spremembi spslošne miselnosti niti ne pišem.
To da imamo nekaj odsekov, kjer je omejitev hitrosti 160 km/h in da imamo hitrostni rekord nekaj več kot 200 km/h, ni omembe vredno. Še vedno je večina naših prog enotirnih in vlaki ne vozijo več kot 100 km/h. O posodobitvi železnic bi morali začeti razmišljati vsaj 15 let prej. Sedaj, ko je folk navajen na avte, bo problem prepričati, da se za potovanja izbere vlak. Že samo posodobitev bo trajala, da o spremembi spslošne miselnosti niti ne pišem.
denabiker ::
Tam dol proti Kočevju so investirali ogromno milijonov, potovalni čas je pa menda isti do LJ
Ali pa še ta je boljša, ko je moja mati obiskovala srednjo šolo v Celju, so furale še parne lokomotive, ampak čas vožnje na dobrih 40km odseka ni sedaj nič kaj bistveno boljši
Ali pa še ta je boljša, ko je moja mati obiskovala srednjo šolo v Celju, so furale še parne lokomotive, ampak čas vožnje na dobrih 40km odseka ni sedaj nič kaj bistveno boljši
Grizzly ::
Dolenjska proga: Vlak do Novega mesta vozi 1 uro in 40 minut, hitrost vožnje pa znaša nekje med 50 in 70 km/h. Proga je enotirna, neelektrificirana, v slabem stanju in za višje hitrosti preveč ovinkasta.
Enkrat v prihodnosti se planira nadgradnja v dvotirnost, elektrifikacija in na nekaterih mestih celo sprememba trase. Vse skupaj naj bi enkrat v prihodnosti omogočalo hitrosti do 120 km/h. Po mojih informacijah je planirana celo nekakšna spojitev s kočevsko progo in nadaljevanje v smeri Delnic (Hrvaška), da bi se zagotovila nekakšna čezmejna povezava Ljubljana-Split. Skratka, mokre sanje... končalo se bo kot pravljica o 3. razvojni osi.
Enkrat v prihodnosti se planira nadgradnja v dvotirnost, elektrifikacija in na nekaterih mestih celo sprememba trase. Vse skupaj naj bi enkrat v prihodnosti omogočalo hitrosti do 120 km/h. Po mojih informacijah je planirana celo nekakšna spojitev s kočevsko progo in nadaljevanje v smeri Delnic (Hrvaška), da bi se zagotovila nekakšna čezmejna povezava Ljubljana-Split. Skratka, mokre sanje... končalo se bo kot pravljica o 3. razvojni osi.
delavec44 ::
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Grizzly, glede navezave dolenjske proge na progov v smeri Reke (in Splita). Obstaja načrt proge Črnomelj - Vrbovsko, ki se je dejansko začela graditi leta 1939, dela so bila ob začetku II svetovnme vojne dokaj daleč. Večina predorov je bila v fazi prebijanja, nekateri nadvozi in postajna poslopja so bili dokončani. Po vojni več ni bilo potrebe po tej progi in se dela niso nadaljevala...
Delavec44, na kočevski progi je bil na novo postavljen ves zgornji ustroj proge s tiri vred...
Lp
Jože
Grizzly, glede navezave dolenjske proge na progov v smeri Reke (in Splita). Obstaja načrt proge Črnomelj - Vrbovsko, ki se je dejansko začela graditi leta 1939, dela so bila ob začetku II svetovnme vojne dokaj daleč. Večina predorov je bila v fazi prebijanja, nekateri nadvozi in postajna poslopja so bili dokončani. Po vojni več ni bilo potrebe po tej progi in se dela niso nadaljevala...
Delavec44, na kočevski progi je bil na novo postavljen ves zgornji ustroj proge s tiri vred...
Lp
Jože
dronyx ::
Jaz sem mislil, da je bila naša prenova železniške proge za 160 MIO draga in bi za to morali dobiti kaj višjo hitrost kot 50 km/h, potem sem pa prebral, da je toliko stala samo odprava posledic nesreče tovornega vlaka v tunelu Gotthard v Švici.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
enemon ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Ali kdo ve če karta za 65 €, ki velja po celi SLO deluje tudi na intercity vlakih in podobnih, ali moraš doplačat? Mogoče grem enkrat z vlakom v Maribor. Menda tam dosega hitrosti 160 km/h, kar je za naše razmere praktično TGV. Ne vem pa tudi kaj v primeru, če imaš tako karto in greš recimo v Gradec? Predstavljam si, da kupiš potem še karto od zadnje postaje v SLO do Gradca....
Mislim, da ni treba nič doplačati. To pišem na podlagi lastne izkušnje iz zadnje zime. V celih Poljčanah je zmanjkalo elektrike, pa so nas predčasno spustili domov. V Poljčanah stoji tudi EC Ljubljana - Dunaj (ali Zagreb - Dunaj, ne vem točno) in ta je bil prvi vlak, ki je pripeljal. Dve starejši dami in moja malenkost smo se zbasali na vlak in sem lepo pripravil denarnico, da bi doplačal. EC je vendarle vlak najvišjega ranga na naših tirih. Pa mi je sprevodnik rekel, da se s to pavšalno mesečno lahko vozim na vseh vlakih na SŽ omrežju brez doplačila, dokler se peljem v drugem razredu. Za prvi razred bi pa moral doplačati. Sta pa gospe imele tisto zastonj upokojensko karto, oni dve pa sta morali doplačati EC dodatek...
Sem se kar nekajkrat vozil teh famoznih 160 km/h med Pragerskim in Račami, pa ni ravno nekaj izjemnega. Se je celo s Siemensom nekaj časa vozilo s to hitrostjo, potem so ga pa "spustili" na 140 km/h.
Pa nekaj trivialnosti okoli hitrosti. Dronyx, sem naletel na podatek, da se je septembra 1998 med Preserjami in Borovnico s Pendolinotom eksperimentalno vozilo 180 km/h ... Drugače pa je absolutni rekord na slovenskih progah 208,2 km/h, ki je bil postavljen med Račami in Mariborom dne 17.09.1994.
Tole "polovično" garnituro sem sam kakšno leto prej videl, ko je bila na testiranju...
Zdaj pa moram začet delat
Jože
Siemens Desiro ima Vmax 140 km/h, tako da ne vem, če si se kdaj vozil z njim 160 km/h. 160 km/h vozita v Sloveniji samo Pendolino in Stadler.
enemon ::
Če imaš enotno vozovnico za 65eur sigurno ne rabiš doplačat za noben vlak, seveda 2. razred (kot je tudi predhodnik povedal). IC, ICS, EC, MV all inclusive v SLO :)
Če imaš enotno IJPP (poleg vlaka jo lahko uporabiš tudi na medkrajevnih busih) mesečno, moraš doplačati vlak višjega ranga, če imaš pa Sž mesečno pa ne rabiš.
Grizzly ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Grizzly, glede navezave dolenjske proge na progov v smeri Reke (in Splita). Obstaja načrt proge Črnomelj - Vrbovsko, ki se je dejansko začela graditi leta 1939, dela so bila ob začetku II svetovnme vojne dokaj daleč. Večina predorov je bila v fazi prebijanja, nekateri nadvozi in postajna poslopja so bili dokončani. Po vojni več ni bilo potrebe po tej progi in se dela niso nadaljevala...
Projekt Vrbovsko mi je dobro poznan, ampak ne govorim o tem. Kolikor sem seznanjen, naj bi na trasi, kjer je bila predvidena železniška proga uredili kolesarsko pot. Tudi to je enkrat daleč v prihodnosti - morda nikoli.
Ampak pustimo Vrbovsko... jaz govorim o tem (glej shematski prikaz in preberi spremno besedilo):
Država po nadgradnji dolenjske proge dopušča nove železniške povezave v navezavi s Hrvaškimi železnicami, v kolikor bi se izkazal interes in potreba tudi z njihove strani. Prilagam še link do celotnega dokumenta: https://urbani-izziv.uirs.si/Portals/ur...
Seveda ni problem biti odprt za nekaj novega. Ampak delati take načrte je pa tudi nesmiselno, če še obstoječih prog nismo sposobni obnavljati in vzdrževati v nekem doglednem času.
DejchSLO ::
Naša železnica nujno rabi hitri vlak recimo vsaj 200km/h iz Murske Sobote do Kopra in iz Jesenic do Metlike. Vse ostale proge ni treba nadgrajevat ali imet tega vlaka. Seveda pa dat temu hitremu vlaku da vozi ob največjem navalu in da stoji sam na teh velikih postajališčih. To mislim, da je čisto izvedljivo pri nas, sam voljo je treba imet.
Za hitro železnico, ki omogoča take hitrosti se izkaže, da moraš zgraditi novo progo in novo traso. Celovec-Gradec gradijo že od 2001 in bo stala 11 MRD. To kar predlagaš je 40 let in današnjih 30 MRD. Skratka neizvedljivo.
Ja bedno, ker enkrat bi to mogli zgraditi imo.
Grizzly ::
Naša železnica nujno rabi hitri vlak recimo vsaj 200km/h iz Murske Sobote do Kopra in iz Jesenic do Metlike. Vse ostale proge ni treba nadgrajevat ali imet tega vlaka. Seveda pa dat temu hitremu vlaku da vozi ob največjem navalu in da stoji sam na teh velikih postajališčih. To mislim, da je čisto izvedljivo pri nas, sam voljo je treba imet.
Za hitro železnico, ki omogoča take hitrosti se izkaže, da moraš zgraditi novo progo in novo traso. Celovec-Gradec gradijo že od 2001 in bo stala 11 MRD. To kar predlagaš je 40 let in današnjih 30 MRD. Skratka neizvedljivo.
Ja bedno, ker enkrat bi to mogli zgraditi imo.
Tega scenarija ne boste dočakali.
Na relaciji Murska Sobota - Pragersko je sicer nekaj odsekov, kjer lahko vlak vozi do 160 km/h. Ustavi pa se naprej proti Zidanemu Mostu, kjer je trasa odvisna od toka Savinje - proga je posledično ovinkasta in kot taka neprimerna za visoke hitrosti.
Še večji problem je dolenjska proga. Trenutno se planira nadgradnja samo do Novega mesta, govora pa je o hitrosti do 130 km/h (v praksi to pomeni, da bo vlak morda vozil nekaj več kot 100). Od Novega mesta proti Metliki zaenkrat ni nobenih načrtov - lahko da bo proga ostala celo nedotaknjena.
Mato989 ::
Plus, praktično nikoli niso vlaki točni...
Po mojih izkušnjah to ne drži (seveda razen v času prenove proge). Se mi zdijo kar točni. Ne japonsko točni, ampak za naše razmere se mi to ne zdi najhujši problem, sploh pa ne če primerjaš alternativo - vožnjo z avtom. Na daljših razdaljah je problem hitrost. Če pridem z avtom nekam v eni uri, z vlakom pa v dveh urah in pol seveda vlak ne more biti alternativa, razen če nimaš vozniškega ali greš na road trip z vlakom.
Neumnost, lani sem hodil nekajkrat s Ptuja v Celje z vlaki, večinokrat z InterCityem nekajkrat celo z LPVjem... samo 1 od ene 12 voženj sem bil točen (torej znotraj 1 minute)...
Vseh ostalih 11 voženj je bila zamuda med 5 min in 65 min... povprečna tam nekje 27 min... kar je na relaciji 50 min vožnje pač NESPREJEMLJIVO...
Pač zadeva je taka, da vsak vlak ki ima več kot 5% predvidenega trajanja poti, v zamudi, je pač nesprejemljivo... torej na 60 min turi ima lahko max 3 min zamude...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
scipascapa ::
Boomerang ::
Plus, praktično nikoli niso vlaki točni...
Po mojih izkušnjah to ne drži (seveda razen v času prenove proge). Se mi zdijo kar točni. Ne japonsko točni, ampak za naše razmere se mi to ne zdi najhujši problem, sploh pa ne če primerjaš alternativo - vožnjo z avtom. Na daljših razdaljah je problem hitrost. Če pridem z avtom nekam v eni uri, z vlakom pa v dveh urah in pol seveda vlak ne more biti alternativa, razen če nimaš vozniškega ali greš na road trip z vlakom.
Neumnost, lani sem hodil nekajkrat s Ptuja v Celje z vlaki, večinokrat z InterCityem nekajkrat celo z LPVjem... samo 1 od ene 12 voženj sem bil točen (torej znotraj 1 minute)...
Vseh ostalih 11 voženj je bila zamuda med 5 min in 65 min... povprečna tam nekje 27 min... kar je na relaciji 50 min vožnje pač NESPREJEMLJIVO...
Pač zadeva je taka, da vsak vlak ki ima več kot 5% predvidenega trajanja poti, v zamudi, je pač nesprejemljivo... torej na 60 min turi ima lahko max 3 min zamude...
Kondukter na vlaku mi je enkrat razlagal, da so zamude posledica del na progah. Vlaki so med seboj zaradi prestopanj soodvisni, zato se zamude prenašajo. Dela pa tudi vemo, da bodo trajala vsaj še nekaj let, saj se do zdaj praktično ni vlagalo v železniško infrastrukturo. Dejansko SŽ hočejo iz makadamskih poti narediti hitre ceste... saj ni problem, samo postopek ni končan čez noč.
scipascapa je izjavil:
Kot opažam na teh novih Stadler vlakih dostikrat vrata ne delujejo, čeprav so vlaki praktično novi. Očitno Made in Poland ni isto kot Made in Swiss.
pa ful se kvarijo, uturil so nam 2 razredno robo.
Tako je, če hočeš nahitro prenovit cel vozni park. Denarja za obnove/nadgradnje prog in prenovo voznega parka pa ni. Nekje je treba pas zategniti in so ga zategnili pri nabavi vlakov. Saj je jasno, da bi bolj kvalitetni vlaki bili precej dražji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boomerang ()
dronyx ::
Tega scenarija ne boste dočakali.
Na relaciji Murska Sobota - Pragersko je sicer nekaj odsekov, kjer lahko vlak vozi do 160 km/h. Ustavi pa se naprej proti Zidanemu Mostu, kjer je trasa odvisna od toka Savinje - proga je posledično ovinkasta in kot taka neprimerna za visoke hitrosti.
Še večji problem je dolenjska proga. Trenutno se planira nadgradnja samo do Novega mesta, govora pa je o hitrosti do 130 km/h (v praksi to pomeni, da bo vlak morda vozil nekaj več kot 100). Od Novega mesta proti Metliki zaenkrat ni nobenih načrtov - lahko da bo proga ostala celo nedotaknjena.
Saj to verjetno veš, da hitre železnice, kjer vlaki vozijo čez 200 km/h, ne delajo na obstoječih trasah, ker to je nemogoče, ampak izgradijo povsem novo železnico. Hitra proga Gradec - Celovec ima najdaljši tunel dolg 33 km. Ne gre drugače. Pri hitri progi ne moreš slediti ovinkastemu toku neke reke.
DejchSLO ::
Naša železnica nujno rabi hitri vlak recimo vsaj 200km/h iz Murske Sobote do Kopra in iz Jesenic do Metlike. Vse ostale proge ni treba nadgrajevat ali imet tega vlaka. Seveda pa dat temu hitremu vlaku da vozi ob največjem navalu in da stoji sam na teh velikih postajališčih. To mislim, da je čisto izvedljivo pri nas, sam voljo je treba imet.
Za hitro železnico, ki omogoča take hitrosti se izkaže, da moraš zgraditi novo progo in novo traso. Celovec-Gradec gradijo že od 2001 in bo stala 11 MRD. To kar predlagaš je 40 let in današnjih 30 MRD. Skratka neizvedljivo.
Ja bedno, ker enkrat bi to mogli zgraditi imo.
Tega scenarija ne boste dočakali.
Na relaciji Murska Sobota - Pragersko je sicer nekaj odsekov, kjer lahko vlak vozi do 160 km/h. Ustavi pa se naprej proti Zidanemu Mostu, kjer je trasa odvisna od toka Savinje - proga je posledično ovinkasta in kot taka neprimerna za visoke hitrosti.
Še večji problem je dolenjska proga. Trenutno se planira nadgradnja samo do Novega mesta, govora pa je o hitrosti do 130 km/h (v praksi to pomeni, da bo vlak morda vozil nekaj več kot 100). Od Novega mesta proti Metliki zaenkrat ni nobenih načrtov - lahko da bo proga ostala celo nedotaknjena.
jz sm načeloma rad optimist. lej nikoli je zelo močna beseda, jaz je nebi uporabil kar tako.
fikus_ ::
Težava SLO želežniških prog in hitrosti vlakov je v ovinkastih odsekih prog, kateri zahtevajo drugačen naležni kot koles, kor ravne proge, na katerih je nalezni kot koles drugačen za doseganje večjih hitrosti.
Če s kolesi za pocasno ovinkasto progo gres na raven odsek proge in hitreje, začnejo kolesni vozički samodejno oscilirat levo/desno, ker "lovijo" ravnotežno stanje. Najmanj, kar je, je neudobna vožnja, ali pa celo iztirjenje.
"Most train wheels have a conical taper of about 1 in 20 to enable the wheelset to follow curves with less chance of the wheel flanges coming in contact with the rail sides, and to reduce curve resistance."
Če s kolesi za pocasno ovinkasto progo gres na raven odsek proge in hitreje, začnejo kolesni vozički samodejno oscilirat levo/desno, ker "lovijo" ravnotežno stanje. Najmanj, kar je, je neudobna vožnja, ali pa celo iztirjenje.
"Most train wheels have a conical taper of about 1 in 20 to enable the wheelset to follow curves with less chance of the wheel flanges coming in contact with the rail sides, and to reduce curve resistance."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Mato989 ::
Težava slo železnic je to da obstajajo... ukinit potniški promet na železnicah in dat še več prostora tovornjakom in robi na njih.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Težava slo železnic je to da obstajajo... ukinit potniški promet na železnicah in dat še več prostora tovornjakom in robi na njih.
Saj se zavedaš, da SŽ za prevoz v šole uporablja veliko dijakov in študentov. Na kakšen način pa bi potem ti zagotavljal ta prevoz? Verjetno si bral kakšne težave imajo z avtobusnimi prevozi na Gorenjskem, ko jim Arriva vsako leto podraži za 50% ali še več, konkurence pa ni.
joez7 ::
Težava SLO želežniških prog in hitrosti vlakov je v ovinkastih odsekih prog, kateri zahtevajo drugačen naležni kot koles, kor ravne proge, na katerih je nalezni kot koles drugačen za doseganje večjih hitrosti.
Če s kolesi za pocasno ovinkasto progo gres na raven odsek proge in hitreje, začnejo kolesni vozički samodejno oscilirat levo/desno, ker "lovijo" ravnotežno stanje. Najmanj, kar je, je neudobna vožnja, ali pa celo iztirjenje.
"Most train wheels have a conical taper of about 1 in 20 to enable the wheelset to follow curves with less chance of the wheel flanges coming in contact with the rail sides, and to reduce curve resistance."
Noja to so rešili že pred 20leti. Novi vlaki se lepo nagibajo v ovinek. Bolj je problem dotrajan ustroj proge in dolgoletno ŠPARANJE, isto kot pri vodotokih. Gre dokler gre.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
fikus_ ::
Nagibanje ima čisto drug namen!
S "koničnimi" kolesi se doseže, da se kolesa sama kotalijo po tračnicah, sama vodijo, brez da bi se venci koles drgnili ob tračnice.
S "koničnimi" kolesi se doseže, da se kolesa sama kotalijo po tračnicah, sama vodijo, brez da bi se venci koles drgnili ob tračnice.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
dronyx ::
Jaz ne vidim da bi bili ovinki glavni problem. Veliko bi že bilo če bi potniški vlaki vozili z vsaj približno maksimalno hitrostjo, ki je na nekih odsekih možna, ne pa da se peljejo kot po jajcih. Tudi po nemški avtocesti ne moreš ves čas peljat 200 km/h. Pač hitrost zmanjšaš, ko je potrebno in potem pospešuješ. Če pa vlak po ravnini dolgi par kilometrov pelje s hitrostjo 50 km/h pa po moje niso krivi tiri in trasa, ampak kaj drugega.
Mato989 ::
Težava slo železnic je to da obstajajo... ukinit potniški promet na železnicah in dat še več prostora tovornjakom in robi na njih.
Saj se zavedaš, da SŽ za prevoz v šole uporablja veliko dijakov in študentov. Na kakšen način pa bi potem ti zagotavljal ta prevoz? Verjetno si bral kakšne težave imajo z avtobusnimi prevozi na Gorenjskem, ko jim Arriva vsako leto podraži za 50% ali še več, konkurence pa ni.
Koliko je to veliko? Je zaradi tega SŽ potniški promet v plusu? Ker zagotavljati usluge na ravni države za nekaj 100 ljudi in to stane skoraj več kot taksi za vse te je vprašljivega smisla...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Koliko je to veliko? Je zaradi tega SŽ potniški promet v plusu? Ker zagotavljati usluge na ravni države za nekaj 100 ljudi in to stane skoraj več kot taksi za vse te je vprašljivega smisla...
To ne gre za nekaj 100 ljudi. Ko se začne šola, so nekateri vlaki tako polni, da komaj gor prideš. Sedaj s temi novimi vlaki je sicer nekoliko bolje. Je pa seveda odvisno od relacije. Ali je SŽ promet v plusu ne vem, je pa verjetno v interesu države, da se čim več ljudi vozi z vlaki, saj so ceste že sedaj močno preobremenjene in še zelo dolgo ne bo nič bolje. Samo še slabše iz leta v leto. Zakaj tovorni promet ne spravijo na vlake pa ne vem. Ponoči ni potniškega prometa, tako da bi se dalo marsikaj prepeljat.
Mato989 ::
Koliko je to veliko? Je zaradi tega SŽ potniški promet v plusu? Ker zagotavljati usluge na ravni države za nekaj 100 ljudi in to stane skoraj več kot taksi za vse te je vprašljivega smisla...
To ne gre za nekaj 100 ljudi. Ko se začne šola, so nekateri vlaki tako polni, da komaj gor prideš. Sedaj s temi novimi vlaki je sicer nekoliko bolje. Je pa seveda odvisno od relacije. Ali je SŽ promet v plusu ne vem, je pa verjetno v interesu države, da se čim več ljudi vozi z vlaki, saj so ceste že sedaj močno preobremenjene in še zelo dolgo ne bo nič bolje. Samo še slabše iz leta v leto. Zakaj tovorni promet ne spravijo na vlake pa ne vem. Ponoči ni potniškega prometa, tako da bi se dalo marsikaj prepeljat.
Torej ne veš mi povedat niti okvirne cifre prevoženih potnikov niti če so v plusu... no jaz ti lahko povem da sofinanciramo vsi državljani še dodatno železnice, ker smo v minusu tam... socialistična firma...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Torej ne veš mi povedat niti okvirne cifre prevoženih potnikov niti če so v plusu... no jaz ti lahko povem da sofinanciramo vsi državljani še dodatno železnice, ker smo v minusu tam... socialistična firma...
Če hočeš si preberi. Za 2023 pravijo da so prepeljali 15 MIO potnikov. Verjetno pa ni mišljeno 15 MIO različnih potnikov. Mene so recimo peljali več kot 400 krat.
Mato989 ::
Torej ne veš mi povedat niti okvirne cifre prevoženih potnikov niti če so v plusu... no jaz ti lahko povem da sofinanciramo vsi državljani še dodatno železnice, ker smo v minusu tam... socialistična firma...
Če hočeš si preberi. Za 2023 pravijo da so prepeljali 15 MIO potnikov. Verjetno pa ni mišljeno 15 MIO različnih potnikov. Mene so recimo peljali več kot 400 krat.
Super, ampak glavno vprašanje ostane nepojasnjeno, torej ali SŽ potniški promet ustvari dovolj prihodkov da pokrije ceno infrastrukture, vlakov, plač, in ustvarja vsaj pozitivno nulo? Če ne, nima smisla.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Super, ampak glavno vprašanje ostane nepojasnjeno, torej ali SŽ potniški promet ustvari dovolj prihodkov da pokrije ceno infrastrukture, vlakov, plač, in ustvarja vsaj pozitivno nulo? Če ne, nima smisla.
Za leto 2022 piše da so ustvarili 40 milijonov evrov dobička in rekordni rezultati. Celo nagrade si delijo. Ne vem če si kje zasledil, da smo stran vrgli pri TEŠ 1.400 MIO EUR, plus še tekoča izguba. To pa res ne samo da nima smisla, ampak je popolni idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Mato989 ::
Super, ampak glavno vprašanje ostane nepojasnjeno, torej ali SŽ potniški promet ustvari dovolj prihodkov da pokrije ceno infrastrukture, vlakov, plač, in ustvarja vsaj pozitivno nulo? Če ne, nima smisla.
Za leto 2022 piše da so ustvarili 40 milijonov evrov dobička in rekordni rezultati. Celo nagrade si delijo. Ne vem če si kje zasledil, da smo stran vrgli pri TEŠ 1.400 MIO EUR, plus še tekoča izguba. To pa res ne samo da nima smisla, ampak je popolni idiotizem.
Opravičevanje enega idiotizma z drugim je preusmerjanje pozornosti...
Ja ja, mene zanima kolko denarja smo v SŽ dali davkoplačevalci... nekje v rangu NLBja ki si delijo nagrade, prej smo jih pa mi rešili...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dronyx ::
Ja ja, mene zanima kolko denarja smo v SŽ dali davkoplačevalci... nekje v rangu NLBja ki si delijo nagrade, prej smo jih pa mi rešili...
Verjetno si opazil koliko denarja smo zmetali v avtoceste, da danes stojiš v kolonah, ali se pelješ 30 km/h. Niso predvideli, da se bo tako močno povečal promet, ker je prebivalstva iz leta v leto manj, pa tudi ekonomska situacija je iz leta v leto slabša, tako da ima čedalje manj ljudi avto. Preusmerjam pozornost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
delavec44 ::
Če se promet povečuje, mora biti tudi pobranega denarja več, kot so predvidevali. Pa naj s tem denarjem nekaj naredijo že enkrat.
dronyx ::
Če se promet povečuje, mora biti tudi pobranega denarja več, kot so predvidevali. Pa naj s tem denarjem nekaj naredijo že enkrat.
Dars je lani imel prihodke 525 MIO in kar 140 MIO dobička. Fantastično poslovanje, če seveda odmisliš, da je avtocestna infrastruktura zaradi preobremenjenosti razpadla. Upam da si vsaj zaposleni razdelijo mastne nagrade in kaj spijejo na ta račun.
Djole ::
Torej ne veš mi povedat niti okvirne cifre prevoženih potnikov niti če so v plusu... no jaz ti lahko povem da sofinanciramo vsi državljani še dodatno železnice, ker smo v minusu tam... socialistična firma...
Če hočeš si preberi. Za 2023 pravijo da so prepeljali 15 MIO potnikov. Verjetno pa ni mišljeno 15 MIO različnih potnikov. Mene so recimo peljali več kot 400 krat.
Super, ampak glavno vprašanje ostane nepojasnjeno, torej ali SŽ potniški promet ustvari dovolj prihodkov da pokrije ceno infrastrukture, vlakov, plač, in ustvarja vsaj pozitivno nulo? Če ne, nima smisla.
Ce se ti ne vozis z vlakom, ne pomeni, da se nihce ne vozi...zasavska proga je nabita, od Litije naprej proti lj komaj vstopis v vlak, v Lazah kaksni potniki pocakajo na naslednji vlak zaradi gnece(v casu, ko vozijo tudi Litijski in jih je vec), sploh pa je casovno konkurencna avtomobilu, potem kamniska v prometnih konicah, Kranj, Skofja loka tudi nabiti vlaki. Je pa vseeno prevec zamud. Govorim kot bivsi sprevodnik :)
P.s. prej ste nekaj omenjali mesecne vozovnice...mislilm, da imajo se zmeraj opcijo ob nakupu letne karte, placas 8 mesecev.
Aja, ne vem, ce je veliko v drzav v kateri je javni promet profitabilen...denar se prinese pri tovoru, kar pa ne pomeni, da moramo drzavljani ostati brez javnega prevoza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Djole ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Pa poglejmo, kaj je javno dostopno:
https://www.sz.si/wp-content/uploads/20...
Kolikor sem na hitro vkup skrampal, je v letu 2023 potniški promet od potnikov pokasiral 42.514.000EUR, od države pa je dobil 102.167.000EUR, skupaj torej 144.681.000EUR (letno poročilo 2023 stran 57). V istem poročilu na strani 58 pa pravijo, da je imel potniški promet priposloval 160.014.000EUR (se mi ne sanja, od kod razlika ) in je pri tem imel 145.685.000EUR odhodkov. Jasno je, da je potniški promet močno subvencioniran, ampak dokler je to javni servis, mora država zagotoviti njegov obstoj in delovanje....
Če se komu da, se lahko zakoplje v to poročilo (zadeva ima 303 strani!) in naredi malo bolj podroben izvleček...
Še par ur, pa grem na vlak
Jože
Pa poglejmo, kaj je javno dostopno:
https://www.sz.si/wp-content/uploads/20...
Kolikor sem na hitro vkup skrampal, je v letu 2023 potniški promet od potnikov pokasiral 42.514.000EUR, od države pa je dobil 102.167.000EUR, skupaj torej 144.681.000EUR (letno poročilo 2023 stran 57). V istem poročilu na strani 58 pa pravijo, da je imel potniški promet priposloval 160.014.000EUR (se mi ne sanja, od kod razlika ) in je pri tem imel 145.685.000EUR odhodkov. Jasno je, da je potniški promet močno subvencioniran, ampak dokler je to javni servis, mora država zagotoviti njegov obstoj in delovanje....
Če se komu da, se lahko zakoplje v to poročilo (zadeva ima 303 strani!) in naredi malo bolj podroben izvleček...
Še par ur, pa grem na vlak
Jože
dronyx ::
Piše v letnem poročilu da je bilo število pritožb 272 (indeks 124 glede na prejšnje leto) in pohval 9 (prejšnje leto 6 - indeks 150). Skratka na področju pohval je izkazan kar 50% napredek. To so 3 (z besedo tri) pohvale več kot leto prej.
Predlagam da vsak od nas napiše eno pohvalo na Slovenske železnice in tako skušamo za leto 2024 prebiti magično mejo 20 pohval. Sem prepričan, da nam lahko uspe!
Predlagam da vsak od nas napiše eno pohvalo na Slovenske železnice in tako skušamo za leto 2024 prebiti magično mejo 20 pohval. Sem prepričan, da nam lahko uspe!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
blay44 ::
A ni tko, da je infrastuktura državna? Prevozniki pa plačujejo cestnino/progarnino.
Vsaj mislim tako. Sem slišal, da je bil en referendum glede tega. Pa so ,takrat na vladi, rdečkaji, tko naredili. So pa te zamude res čudne. Sploh se ne opazi kje naberejo minute? Če pa že kaj gradijo
bi pa bilo normalno, da bi to upoštevali v voznih redih. Tudi je res, da je vse skupaj podobno enmu čirotu! Unmu bosanskemu!
Kdo od Vas v tujini najprej ne pregleda hitre linije in samo če so te zasedene, nažalost pogosto, gre na počasne.
Vsaj mislim tako. Sem slišal, da je bil en referendum glede tega. Pa so ,takrat na vladi, rdečkaji, tko naredili. So pa te zamude res čudne. Sploh se ne opazi kje naberejo minute? Če pa že kaj gradijo
bi pa bilo normalno, da bi to upoštevali v voznih redih. Tudi je res, da je vse skupaj podobno enmu čirotu! Unmu bosanskemu!
Kdo od Vas v tujini najprej ne pregleda hitre linije in samo če so te zasedene, nažalost pogosto, gre na počasne.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Po mojem občutku je ~24% letni prirast prepeljanih potnikov pripisati predvsem "ta novim" mesečnim kartam (65€ pavšal za vse vlake, zastonj karte za upokojence...). Nekaj pa tudi, da se je flota vlakov kar povečala (Stadlerji)...
Jože
Po mojem občutku je ~24% letni prirast prepeljanih potnikov pripisati predvsem "ta novim" mesečnim kartam (65€ pavšal za vse vlake, zastonj karte za upokojence...). Nekaj pa tudi, da se je flota vlakov kar povečala (Stadlerji)...
Jože
denabiker ::
Kako bo potniški profitabilen, dijaki imajo skoraj zastonj, študentje skoraj zastonj, upokojenci imajo čisto zastonj, veterani tudi menda zastonj, pa invalidi menda zastonj .... Pa soseda je razlagala da gre z vnukami na izlete z vlakom, pa nek drobiž...Če vse država subvencionira. Jaz menim, da je to prav da država da, ampak biznis se dela pač pri tovornem delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
fikus_ ::
Prevoz ni zastonj, določenim vsi financiramo subvencionirano ceno do polne redne cene, ki jo dobijo SŽ.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Grizzly ::
Jaz bi najprej izpostavil nekaj svojih opažanj:
1. Železniški promet je na dolgi rok cenejši kot cestni. Če za primer pogledamo dolenjsko progo: Prvi vlak je v NM pripeljal leta 1894 in od takrat proga večjih sprememb ni bila deležna (to navajajo številni viri). Po vsem tem času pa vlaki vseeno še vozijo - prepeljejo kar nekaj dijakov, študentov, zaposlenih, upokojencev in tudi nemalo izletnikov. Če bi se toliko vložilo v ceste kot se je v železnico, bi bile naše ceste že neuporabne za neke normalne hitrosti.
2. Železniški promet je za naravo bolj prijazen. Sodobne proge (naše so zastarele) so elektrificirane in vlaki ne ustvarjajo škodljivih izpustov. Ampak dajmo biti optimistični in lahko rečemo, da imajo naše proge še potencial, saj jih je večina neelektrificiranih. Glede na to, da mobilnost stremi k "zelenim" oblikam, ima železniški promet nasplošno veliko potenciala.
3. Tudi če si z avtom na neki relaciji enkrat hitreje kot z vlakom (recimo pol ure z avtom, eno uro z vlakom), si že na izgubi. Izgubil si pol ure, ko si sedel za volanom in drugega kot spremljati promet nisi mogel početi. Na vlaku ta čas lahko izkoristiš na 100 načinov in zato (čeprav potovanje traja dlje časa) ta čas ni izgubljen.
Za zaključek še ena misel: Spremembe se ne začnejo v Ljubljani na glavni železniški postaji. Začnejo se v glavah! Slovenci smo to prepozno dojeli. Dober zgled so nam lahko Avstrijci, ki v železniško infrastrukturo vlagajo že nekaj desetletij. Zato oni danes imajo proge za visoke hitrosti, mi pa na avtocestah stojimo v konicah in pi*dimo drug na drugega, ker se promet nikamor ne premakne.
1. Železniški promet je na dolgi rok cenejši kot cestni. Če za primer pogledamo dolenjsko progo: Prvi vlak je v NM pripeljal leta 1894 in od takrat proga večjih sprememb ni bila deležna (to navajajo številni viri). Po vsem tem času pa vlaki vseeno še vozijo - prepeljejo kar nekaj dijakov, študentov, zaposlenih, upokojencev in tudi nemalo izletnikov. Če bi se toliko vložilo v ceste kot se je v železnico, bi bile naše ceste že neuporabne za neke normalne hitrosti.
2. Železniški promet je za naravo bolj prijazen. Sodobne proge (naše so zastarele) so elektrificirane in vlaki ne ustvarjajo škodljivih izpustov. Ampak dajmo biti optimistični in lahko rečemo, da imajo naše proge še potencial, saj jih je večina neelektrificiranih. Glede na to, da mobilnost stremi k "zelenim" oblikam, ima železniški promet nasplošno veliko potenciala.
3. Tudi če si z avtom na neki relaciji enkrat hitreje kot z vlakom (recimo pol ure z avtom, eno uro z vlakom), si že na izgubi. Izgubil si pol ure, ko si sedel za volanom in drugega kot spremljati promet nisi mogel početi. Na vlaku ta čas lahko izkoristiš na 100 načinov in zato (čeprav potovanje traja dlje časa) ta čas ni izgubljen.
Za zaključek še ena misel: Spremembe se ne začnejo v Ljubljani na glavni železniški postaji. Začnejo se v glavah! Slovenci smo to prepozno dojeli. Dober zgled so nam lahko Avstrijci, ki v železniško infrastrukturo vlagajo že nekaj desetletij. Zato oni danes imajo proge za visoke hitrosti, mi pa na avtocestah stojimo v konicah in pi*dimo drug na drugega, ker se promet nikamor ne premakne.
dronyx ::
Ko sem se na Dunaj peljal z vlakom pred leti sem bil presenečen, ko sem v predmestju videl na postajah povsem polne dvonadstropne vlake. Ampak Dunaj ima urejen tudi mestni promet. Pri nas jaz vidim problem tudi v tem. Namreč tudi tam, kjer so v redu povezave z vlakom do Ljubljane se marsikdo ne vozi z vlakom, ker potem izgublja še veliko časa da se pelje z mestnim avtobusom do cilja. Ljubljana sicer ni neko veliko mesto, ampak iz glavne železniške do recimo Most ne moreš ravno peš vsak dan. Pri nas ni samo problem železnica. Problem je javni prevoz kot celota.
delavec44 ::
Jaz si lahko v glavi marsikaj zastavim ampak, da rabim 3 ure, da z vlakom pridem iz Izole v Lj in vmes 3x presedam na avtobus je pač no-go.
Po drugi strani iz Kranja ali Kočevja grem lahko komot z vlakom v Lj.
Po drugi strani iz Kranja ali Kočevja grem lahko komot z vlakom v Lj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Grizzly ::
Ko sem se na Dunaj peljal z vlakom pred leti sem bil presenečen, ko sem v predmestju videl na postajah povsem polne dvonadstropne vlake. Ampak Dunaj ima urejen tudi mestni promet. Pri nas jaz vidim problem tudi v tem. Namreč tudi tam, kjer so v redu povezave z vlakom do Ljubljane se marsikdo ne vozi z vlakom, ker potem izgublja še veliko časa da se pelje z mestnim avtobusom do cilja. Ljubljana sicer ni neko veliko mesto, ampak iz glavne železniške do recimo Most ne moreš ravno peš vsak dan. Pri nas ni samo problem železnica. Problem je javni prevoz kot celota.
Vsa sodobna mesta imajo tramvaje, kot nekakšno učinkovito rešitev za migracije po mestu. Ljubljana tramvajskih prog nima - no ja, je tudi imela, pa so tračnice pobrali, sedaj pa to obžalujejo kot še marsikatero stvar. Recimo Gradec (Graz) je po velikosti primerljiv z Ljubljano in ima nekatere ulice rezervirane samo za tramvaj in kolesarje. Kolesarska proga je na nekaterih mestih urejena kar med tračnicami.
Pri nas bi bila rešitev že to, da se en vozni pas rezervira samo za mestni avtobus, hkrati pa se intervali med posameznimi avtobusi prilagodijo na max 10 minut. Seveda to pomeni, da bi bile nekatere ulic v Ljubljani zaprte za osebna vozila, ampak mestni promet bi pa bil precej bolj učinkovit kot ga imamo sedaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 21143 (12701) | Lonsarg |
» | Modernizacija železniškega potniškega prometa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6505 (4905) | Conini |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24537 (19034) | 111111111111 |
» | Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21717 (17963) | Okapi |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36541 (30614) | DuleKrtola |