» »

Crysis 2

Crysis 2

««
12 / 17
»»

jazbec ::

zato pa veselo čakam na battlefield3
upam, da le ta nebo razočaral kot crysis

Robert_S ::

Dejte že dojet , da ste vsak dan starejši , špili so pa delani za 5 let staro pankrtarijo , :))

PNG ::

V bistvu sem o tem jaz tudi že razmišljam...mogoče sem pač jaz prestar.

Rippy ::

Tukaj filozofiramo o starosti v sosednji sobi pa naši starši igrajo Farmvile :D

Dua'L ::

A new Crysis 2 PC patch will be going live in the next few hours. Below you will find a list of the top fixes:

? Fix for spurious characters appearing when initiating text chat
? Fix for Chatlog doesn't disappear after kill cam
? Fixed occasional login issues
? Changed VOIP defaults
? Fixed some UI aspect issues on multiple monitors
? Added option for crouch toggle in MP & SP
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

69charger ::

OMG keri hudi popravki,še zmeraj bo špil zame gadn.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Engineer_SLO ::

jazbec je izjavil:

štos je v tem, da je crysis naredil premiik v grafiki-še danes je ena najlepših iger
pričakovali smo isto tudi s crysis2-premik in spet grafiko, ki bi jemala dih+dobro fiziko
dobili pa smo igro portano iz konzol


kot da sem sam povedal, pričakovali smo nekaj povsem drugega...
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW

RejZoR ::

Sploh ne vem zakaj še izdajajo neke popravke za multiplayer, ker je zadeva totalno brezvezna. Z majhnim popravkom XML fajla lahko dobiš 99999 XP točk in se upgrejdaš v 5 minutah. Cheaterjev je kot dreka, what's the point pismo? Igra sploh nima nobene multiplayer vrednosti več. Nej raje ves čas posvetijo popravljanju single player načina. Razen v primeru če bojo dodali anti-cheat sistem (yeah right), resetirali vse statistike server side (yeah right) in pobenali vse key-e cheaterjev (yeah right).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

def0r ::

RejZoR je izjavil:

Sploh ne vem zakaj še izdajajo neke popravke za multiplayer, ker je zadeva totalno brezvezna. Z majhnim popravkom XML fajla lahko dobiš 99999 XP točk in se upgrejdaš v 5 minutah. Cheaterjev je kot dreka, what's the point pismo? Igra sploh nima nobene multiplayer vrednosti več. Nej raje ves čas posvetijo popravljanju single player načina. Razen v primeru če bojo dodali anti-cheat sistem (yeah right), resetirali vse statistike server side (yeah right) in pobenali vse key-e cheaterjev (yeah right).


Jah smesno je da lahko pirati igrajo MP :)

Rotaidal ::

Hja, neverjetno je to, kako levo vse skupaj deluje. Niti obregnejo se na to, da je verjetno 3/4 mp igralcev piratov. Že to da ni punkbusterja, je lahko vse jasno. Katera resna igra pa še uporablja gamespy, ah. Oni grejo raje popravljat chatlog v killcam. Lepo so nategnili vse po vrsti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

Tilen ::

To je le taktična poteza. Valve je Counter Strike Source igralce prav tako spustil na uradne serverje s kopijo, kasneje so pa zaklenili. Po kakšnih dveh mesecih, ko so dobili nove zasvojene igralce.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Jst ::

No, koliko priporocate FoV za 16:10?

Default je 55, ce se prav spomnim. Oziroma je default, ko prvic zazenes Advanced Graphics Tweaker.

90 je res malo prevec, ste imeli prav. Sedaj imam 75 pa je feeling pri igranju malo boljsi.


--

Nekdo je omenil uporabo MLAA. Jaz sem probal in ce ugasnem AA nastavitve v igri in uporabim MLAA imam manjsi FPS, kot pa Extreme nastavitve, katere uporabljajo 4x AA + Edge. (Zame pricakovano, ker kaze GPU Usage 99%.) Ter AF mora biti na 16, drugace je crap.


edit: Blur in Radial Blur je pa res treba nujno izklopiti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

ERGY ::

Pomoje se jim trenutno gre za številke, ker je folk vidu, da je drek od igre. Seveda, bojo še kake random bote nekam zafilali po serverih alpa celo fake serverje meli. Vse za slavo.

McGregorSL ::

No zdej vidite zakaj se že skos p***** nad konzolskimmi igrami za PC... in zakaj si npr. za BF3 ne želim, da bi imel karkoli zraven konzol... Dejansko za BF3 pričakujem enako kot Crysis 2... konzolski špil (kar pomeni seveda da nakup odpade)... upam da mi dokažejo drugače... zenkrat to še ni ratal nobenemu portu iz konzol.

hf

Bolf3nk ::

a ni bilo rečeno, da se bf3 primarno razvija za PC? že zaradi samega grafičnega pogona, ki bi moral bit prilagojen posebaj za konzole. Frostbite Engine @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

RejZoR ::

Jst je izjavil:

No, koliko priporocate FoV za 16:10?

Default je 55, ce se prav spomnim. Oziroma je default, ko prvic zazenes Advanced Graphics Tweaker.

90 je res malo prevec, ste imeli prav. Sedaj imam 75 pa je feeling pri igranju malo boljsi.


--

Nekdo je omenil uporabo MLAA. Jaz sem probal in ce ugasnem AA nastavitve v igri in uporabim MLAA imam manjsi FPS, kot pa Extreme nastavitve, katere uporabljajo 4x AA + Edge. (Zame pricakovano, ker kaze GPU Usage 99%.) Ter AF mora biti na 16, drugace je crap.


edit: Blur in Radial Blur je pa res treba nujno izklopiti.


Ja, sam ti ingame edge filtri naredijo en zabluran zmazek iz vsega. MLAA pa sicer ne zgladi tko agresivno ampak je slika vsaj ostra. V hitrosti osebno nisem opazil nobene razlike. V obeh primerih leti tolk tekoče na Extreme, da mi je čist vseeno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

McGregorSL ::

Rečejo lahko kar hočejo... načeloma so rekli tudi za Bad Company 2, da razvijajo posebej... in na koncu smo dobili konzolski špil. Saj ni grafika vse... še zdaleč ne... Če bodo naredili za PC posebej bi to moral biti čisto drug špil kot na konzolah... pa ne govorim samo o omejitvah za število MP igralcev ampak predvsem o globini špila, dodelanosti, velikosti map, kompleksnosti, ipd.

Bor H ::

Očitno bodo razlike vsaj v velikosti map:
It will reintroduce several elements absent from the Bad Company games, including fighter jets, the prone position and 64-player battles on PC, while the consoles will support 24 players.[3][4] To accommodate the lower player count on consoles, the ground area will be limited for Xbox 360 and PS3.[5] The players will only get to be in a limited vicinity of the small maps introduced to the consoles

PNG ::

Velikosti map, številu igralcev, grafiki, itd...

McGregorSL ::

valvoline1 je izjavil:

Koj k**c rabiš dx11 če je grafika tako ekstra kot je zdaj.Ne vem. U bistvu kolk vidim se določeni tule jokcajo samo zarad tega ker ni dx11,in kaj potem če bi bil? Jaz sem itak še vedno na xp,in se z dx10 in 11 sploh ne obremenjujem.Win7 sem le enkrat dal gor za sprobat in ga takoj dol zbrisal.Nič kaj posebnega.XP 4 ever.


Je razlika, v geometriji pa particles... smoke npr. res izgleda zelo realno... npr. pri dx9 če helikopter zapelje čez dim se nič ne zgodi...v DX11 pa se dim premekne tako kamor ga rotor lopatice potisnejo in se ovije tako kot se ovije v RL(oz. zelo dober približek).

čist tko mal primerjave upam, da vidiš razliko... nujno si povečaj slike... (to je samo en del)
http://www.overclock.net/ati/597046-dx1...

Res pa da igre še ne znajo izkoriščati dx11... sicer pa ni revolucionaren...

Jst ::

Dx11 olajsa delo programerjem, podpira multithreaded rendering in standardi, povezani z DirectX 11, se uporabljajo tudi drugje, ne le v igrah.


--

>Ja, sam ti ingame edge filtri naredijo en zabluran zmazek iz vsega.

Iz tweakerja:

MSAA: 2: 4xMSAA
Edge AA: 2: Edge AA (obstaja 3: Lapace Edge AA)
Motion Blur: Disabled
Radial Blur: Disabled

Nic ne zablura, slika je precej ostra. Meni osebno, na 5850, laufa hitreje in lepse s temi nastavitvami, kot pa MLAA, ki pa res zablura dolocene stvari, ki jih ne bi smel, nekatere robove pa pusti grse.

Vsakemu svoje. Agree to disagree.


--

>No zdej vidite zakaj se že skos p***** nad konzolskimmi igrami za PC

Treba je pa priznati, da sta X360 in PS3 vsaj dve leti furala razvoj grafike naprej tudi na PCjih in jim je to treba jasno in glasno priznati.

Od X360, ki ima CPU 3 jedra in vsako jedro fura 2 threada, torej 6 niti, smo pa dobili znanje, kako tudi (vecjedrne)CPU bolje izkoristiti za igre.

Seveda je razvoj na PCju sel naprej in Graphics Engine, ki so morali nastali multiplatformni zaradi financnih razlogov, se razlikujejo in jih ni lepo metati vse v en kos.

PC Gaming je relativno "nova" zadeva. V USA (in drugod) so konzole bile dosti prej prisotne, skoraj dve desetletji - desetletje in par let. PC Gaming je pa sele v 90ih vzcvetel.

Tako da imajo konzole dve plati.


Ampak to je gledanje samo iz tehnicnega vidika. Story telling (and gameplay experience) je pa za kaksno drugo temo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

McGregorSL je izjavil:

valvoline1 je izjavil:

Koj k**c rabiš dx11 če je grafika tako ekstra kot je zdaj.Ne vem. U bistvu kolk vidim se določeni tule jokcajo samo zarad tega ker ni dx11,in kaj potem če bi bil? Jaz sem itak še vedno na xp,in se z dx10 in 11 sploh ne obremenjujem.Win7 sem le enkrat dal gor za sprobat in ga takoj dol zbrisal.Nič kaj posebnega.XP 4 ever.


Je razlika, v geometriji pa particles... smoke npr. res izgleda zelo realno... npr. pri dx9 če helikopter zapelje čez dim se nič ne zgodi...v DX11 pa se dim premekne tako kamor ga rotor lopatice potisnejo in se ovije tako kot se ovije v RL(oz. zelo dober približek).

čist tko mal primerjave upam, da vidiš razliko... nujno si povečaj slike... (to je samo en del)
http://www.overclock.net/ati/597046-dx1...

Res pa da igre še ne znajo izkoriščati dx11... sicer pa ni revolucionaren...


Hude slike. Upam, da tole enkrat za vselej zapre usta tistim, ki pravijo, da ni razlike med Dx9 in Dx11.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

dolenc ::

Če bi ti videl slike od izzidu dx8.1 ko je ati dal pravo konkurenco geforcu :D (tega še zmer ni v špilih)

V praksi je pa malo drugače, vsekakor je pa vsak napredek dober.

Jst ::

To je "overdone" za prikaz. V igrah je/bo to uporabljeno bolj subtilno. Ne narobe razumeti, lepse sicer BO, vendar bo uporabljeno bolj zaradi performance gain, ki bo velik, sploh ce bi hotel kaj taksnega narediti v dx9 vs dx11. (dx10 je pa ena taksna cudna, bolj testna zadeva, ce mene vprasas. dx11 so naredili tako kot treba. IMHO.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

dolenc je izjavil:

Če bi ti videl slike od izzidu dx8.1 ko je ati dal pravo konkurenco geforcu :D (tega še zmer ni v špilih)

V praksi je pa malo drugače, vsekakor je pa vsak napredek dober.



Seveda sem jih videl. Gledal sem slike (seveda predvsem igral igre) od DX1 naprej... ;)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

valvoline1 ::

Dr_M je izjavil:

McGregorSL je izjavil:

valvoline1 je izjavil:

Koj k**c rabiš dx11 če je grafika tako ekstra kot je zdaj.Ne vem. U bistvu kolk vidim se določeni tule jokcajo samo zarad tega ker ni dx11,in kaj potem če bi bil? Jaz sem itak še vedno na xp,in se z dx10 in 11 sploh ne obremenjujem.Win7 sem le enkrat dal gor za sprobat in ga takoj dol zbrisal.Nič kaj posebnega.XP 4 ever.


Je razlika, v geometriji pa particles... smoke npr. res izgleda zelo realno... npr. pri dx9 če helikopter zapelje čez dim se nič ne zgodi...v DX11 pa se dim premekne tako kamor ga rotor lopatice potisnejo in se ovije tako kot se ovije v RL(oz. zelo dober približek).

čist tko mal primerjave upam, da vidiš razliko... nujno si povečaj slike... (to je samo en del)
http://www.overclock.net/ati/597046-dx1...

Res pa da igre še ne znajo izkoriščati dx11... sicer pa ni revolucionaren...


Hude slike. Upam, da tole enkrat za vselej zapre usta tistim, ki pravijo, da ni razlike med Dx9 in Dx11.


Razvijalci unigine so priznal da se prikazan efekt z kamenjem in strešno kritino da ustvarjat tudi z dx9.Ampak bo preveč hardwersko zahtevno(nič kaj strojno zahtevneje kot za dx10 in 11 še najnovejši hardcore sistemi z dx11 pokleknejo) tak da je brezveze.Torej marketinško zavajanje. Tut če so min razlike (sploh pa za nasplošno gaming vzdušje nepomembne) to ne pomen da špil ne zgleda lepo na dx9. Kar je najbl hecno tapravi gaming freaki nastavijo špile celo na dx8 ali dx7 če se le da,sam da leti čim hitreje oz več fps za multiplayer.
Najboljše da ma vsak špil vgrajeno podporo za dx9,10 in 11.

Zgodovina sprememb…

dolenc ::

Pol bi že lahko vedel kolk vsaka nova verzija prinese, nekaj že, bajne revolucije pa ni, ampak čez verzije se pa kar lepo nabere. Naredijo pa za vsako, predvsem kupci, precej pompa :)

Pa tudi samo programiranje v dx se je precej poenostavilo čez čas.

Dr_M ::

Razlike so ogromne ze med verzijami, ampak na zalost jih razvijalci le redko koristijo.
Kar pa se vedno ne pomeni, da razlik ni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

valvoline1 ::

dx11 bo smiselno uporabljat ko bo povprečna grafična moč računalnika vsaj 10x kot je danes,in procesorska vsaj 3x. Sej so razvijalci igerc in sw povedal da za maksimalni ful screen efekt teselacije še quad sli 580gtx ne zadošča za ful HD gaming in fps čez 30-40. Poišči mal na googlu.

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Dx11 ima nekaj zelo dobrih lastnosti:
-DX11 ima svoj subset lastnosti + dx10.1 (= na hitro povedano. DX10 hardware bo laufal dx11 igre, samo brez lastnosti, ki so v dx11.)
-Compute Shader
-Tessellation
-Lazje dosegljiv/izvedljiv parallel programming zaradi dobrega APIja
-Boljsi/lazji HLSL
-Hitrejsi API transition (meni se sedaj iz malo visje perspektive zdi, da je MS z izidom dx11 naredil dx10.1 transitional API)

All for the sake of simplycity. Kaj to pomeni, pa prepuscam bralcu. :)

valvoline:

Iz zgornjega linka, kjer so primerjalne slike:


.....
I'd also like to point out the developer advantages to tessellation.

Traditionally, devs have to start with high polygon models, and then lower the detail so that they can work in-game. Then they create LOD models, even lower detailed models to swap with the regular model at distances, to lower polygon counts.

There are several problems with this:

1. It takes a lot of time. Creating the high polygon model takes a substantial development time. Then creating the real model based off the high polygon one as well as the LODs. This increases the development time (creating LODs isn't a simple click-done operation. In several cases, you end up with holes or oddities such as arms being flat and whatnot - I know from experience).
......
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

McGregorSL ::

valvoline1 je izjavil:

Razvijalci unigine so priznal da se prikazan efekt z kamenjem in strešno kritino da ustvarjat tudi z dx9.Ampak bo preveč hardwersko zahtevno(nič kaj strojno zahtevneje kot za dx10 in 11 še najnovejši hardcore sistemi z dx11 pokleknejo) tak da je brezveze.Torej marketinško zavajanje. Tut če so min razlike (sploh pa za nasplošno gaming vzdušje nepomembne) to ne pomen da špil ne zgleda lepo na dx9. Kar je najbl hecno tapravi gaming freaki nastavijo špile celo na dx8 ali dx7 če se le da,sam da leti čim hitreje oz več fps za multiplayer.
Najboljše da ma vsak špil vgrajeno podporo za dx9,10 in 11.

"gaming freaki" nastavljajo tudi zato nazaj da bi imeli čim več prednosti pred drugimi to je čim manj trave, barv, verjetno najbolje če so modeli kar kvadrati :D Še posebej problematičen pa je bil dim. Ker če dim (iz npr. dimnih granat, megla, dimnikov, gorečih vozil ipd) ni enak pri vseh... potem imajo uni ki "vidijo skozi dim" veliko prednost... Zato po eni strani mi je super, da BF3 ne bo uporabljal manj kot DX10 ... :)

RejZoR ::

To je bilo problemov pri CS:S, ko je v DX7 načinu flash (od flashbanga) izginil bistveno hitreje in skozi dim se je lažje videlo kot z DX9.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Senitel ::

Kar je pač "fail by design", ki nima kaj dosti z grafičnim API-jem.

valvoline1 je izjavil:

dx11 bo smiselno uporabljat ko bo povprečna grafična moč računalnika vsaj 10x kot je danes,in procesorska vsaj 3x. Sej so razvijalci igerc in sw povedal da za maksimalni ful screen efekt teselacije še quad sli 580gtx ne zadošča za ful HD gaming in fps čez 30-40. Poišči mal na googlu.

1920x1200 ima 2,3M pixlov. GTX 580 potegne blizu 3 miljarde trikotnikov v sekundi. Torej lahko en tak ekran 1342x v sekundi premalaš z pixel sized trikotniki. Smisel tega je sicer zelo vprašljiv, ampak v teoriji se da.

RejZoR ::

Vem Senitel, da je to fail igre same ampak je bil eden izmed razlogov, da je v letu 2009 folk tiščal DX7. Zato da so ven dobil 999999 FPS, da je bilo vse sprano in da so imeli tle edge zaradi razlik v efektih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dua'L ::

Cry-tom: The anti-cheat update was not related to the patch which we're expect to have released very soon.
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Dr_M ::

Jaz vecinoma igram SP igre, torej rad uzivam v lepi grafiki, ampak nikakor za ceno nizje hitrosti, vedno poiscem nek kompromis.


MP ne igram vec iz razlicnih razlogov, ampak ko sem se igral, je recimo Q3A zgledal kot en zmazen, pa ne da bi imel cim vec FPS, ampak zato, da sem imel vecji pregled nad igro.

Tukaj jaz ne locujem med hardcore in nedeljskimi igralci, ampak zgolj med SP in MP.

In to, da bi mogl met za DX11 10x hitrejse graficne so navadne buce.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

macgajver ::

Nevem a kej sprobate od nvidie demote ki jih vsake toliko časa izadjo kaj grafična dejansko zmore.
Ampak v zdejšnih časih kjer so prioriteta konzole in večjih exclusive pc špilov ni teh tehnologij ne bomo videli. Sem pa zadnjič malo sprobaval nvidia demote recimo teselacija performance vedno 60fps od daleč so objekti videti lepi ampak ko se približaš se datajli na objektih še povečujejo in so videti še lepši itd in ne košta nič performanca. Recimo fizika rečeš samo vau seveda to teče zraven res vrhunske grafike. Objekti se spreminjajo realtime. Svašta seveda ob res vrhunski grafiki če bi dodali zraven še par skript in objektov ki bi jih vozil na okrog cpu bi dobil že kar soliden mini špil iz teh demotov.





To nam tehnologija ponuja samo ena firma se mora skorajžt in jo uporabit v exclusive dx11 pc game. Odziv folka bi bil pomoje zelo zelo pozitiven.
tenstan krompir je pa zakon

Dr_M ::

Dokler bomo dobivai igre v treh DX razlicicah, se ne bo kaj dosti spremenilo okoli grafike.
Enostavno bi moral zacet delat DX11 only igre, potem pa bi se zacel premikat na bolje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Prodali bi manj, ker so lastniki DX11 kartic v manjšini (5.6%). To pa je no-go za prodajo.

Sistemi : DX 10 56,36%, DX11 5.6%
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

McGregorSL ::

Dr_M je izjavil:

Dokler bomo dobivai igre v treh DX razlicicah, se ne bo kaj dosti spremenilo okoli grafike.
Enostavno bi moral zacet delat DX11 only igre, potem pa bi se zacel premikat na bolje.


no saj BF3 naj bi že opustil DX9 ;)

Dr_M ::

Tilen je izjavil:

Prodali bi manj, ker so lastniki DX11 kartic v manjšini (5.6%). To pa je no-go za prodajo.

http://store.steampowered.com/hwsurvey/...



Torej bolje imet legacy zadeve in stagnirat nekje v preteklosti?
Ja fino, zakaj pa prakticno vsaj dan pride nova graficna vn? Sej ni potrebe po tem, ce lahko nove igre gonijo po 3 leta stare.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Senitel ::

Tilen je izjavil:

Prodali bi manj, ker so lastniki DX11 kartic v manjšini (5.6%). To pa je no-go za prodajo.

Sistemi : DX 10 56,36%, DX11 5.6%

Nope. Odrezal bi WinXP. Še vedno pa lahko tudi z Radeon 9700 štartaš DX11.

Tilen ::

Dr_m, jaz se strinjam, da bi bilo bolje imeti le DX11 igre vendar je realnost drugje. Interes je denar in najbolj razširjena DX9 in DX10 lahko že ponudita ekstremno izkušnjo. Z DX11 only igro bi ekstremno zadovoljili 5.6% potencialnih kupcev, ostalih 94.6% pa igre sploh ne bi moglo sprobati in se odločiti za nakup.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Dr_M ::

Bi pa zamenjali graficno. Sej se ze spodobne dobi za manj kot 100€.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Ja, enostavno se je tukaj takole pogovarjati z DX11 sistemom zraven sebe :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Dr_M ::

Za gaming to more bit. Za ostalo je lahko tudi integrirana grafika.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

McGregorSL ::

To je bilo pa vedno tako... ko je prišel novi hi-end špil si praktično rabil novi računalnik. Res pa, da je zdej "recesija" in se poslovna strategija spreminja..

RejZoR ::

Tilen je izjavil:

Dr_m, jaz se strinjam, da bi bilo bolje imeti le DX11 igre vendar je realnost drugje. Interes je denar in najbolj razširjena DX9 in DX10 lahko že ponudita ekstremno izkušnjo. Z DX11 only igro bi ekstremno zadovoljili 5.6% potencialnih kupcev, ostalih 94.6% pa igre sploh ne bi moglo sprobati in se odločiti za nakup.


I call this bollocks. Kaj dela folk, ko neka firma na konzoli izda mega špil samo za slednjo? Lep primer je Gran Turismo serija. Nekateri samo zaradi takih špilov kupijo novo konzolo. Sam sem zaradi taistega špila (GT4) in začetnih Burnout špilov kupil PS2. Pred leti so se grafične na veliko kupovale za nove Tomb Raiderje in Quake. Zakaj misliš da se dandanes to ne dogaja več? Ravno zaradi tega ker pričakuješ top of the line špil, ki bo pokazal zobe vsem starejšim, pol pa dobiš nek beden DX9 port. Why bother, če pa bo 3 leta stara grafa čist ok poganjala stvar. Razvijalci nam niti ne dajo razloga za nadgrajevanje. Zadnjo tako evforijo je povzročil samo Doom 3 okoli katerega je bilo takrat precej govora in veliko ljudi je nadgradilos istem samo zaradi tega špila. Razvijalci dajo čist premalo razlogov gamerjem, da bi nadgrajevali pa čeprav so vbistvu željni tega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

galu ::

Crytek je z razvojem Crysisa 2 pokazal velike upe za massive MP. MP pa bo prazen (kot crysis wars), če bo imelo le 5% uporabnikov sploh pogoje za poganjanje le tega..
Za Crysis 1 in Crysis Warhead je bilo iz uporabnikovega stališča vseeno, če si si igro kupil ali 'sposodil'. MP je bil prazen, zato praktične razlike med tema dvema načinoma pridobitve igre ni bilo, le tistih 40€ 'vstran vreženega' denarja.
Ko pa bojo porihtali 'PB' v Crysis 2, pa bo velika razlika med prej omenjenimi verzijami. :)
Tako to gre.

RejZoR ::

Spet ni res. Crysis si lahko poganjal tud na bistveno počasnejših kištah. Kdo pa te sili da stvar poganjaš na max če nimaš dost zmogljivega sistema. In Crysis je izgledal dobro tud na nižjih nastavitvah.
Ko sem dal vse na Low je izgledal kot Far Cry na max. Oz zelo blizu tistega. Tako da je stvar še vedno očesu prijazna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
««
12 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23841351 (24497) kajetan
»

Crysis 1 še vedno grafično zelo zahtevna igra?!

Oddelek: Igre
243035 (1803) Halfdead987
»

PC igre 2012

Oddelek: Igre
388814 (7352) Skyman
»

Bo Crysis 2 omejen le na DirectX 9? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7122910 (20967) korenje3
»

GTX 590 zamuja, že v spletnih trgovinah

Oddelek: Novice / Grafične kartice
275113 (4282) alpha1

Več podobnih tem