Forum » Zvok in slika » [Vse o DSLR]
[Vse o DSLR]
Temo vidijo: vsi
a_borlak ::
Kaj pa kakšen adapter Nikon-Sony? Vsaj za Canon-Sony vem, da dela vse, vključno s stabilizacijo.
freesty ::
Vem, da je par olympus fanov tukaj. Ob nakupu E-M1 Mark II dobite zraven leco z zaslonko 1.2 po izbiri.
https://shop.olympus.eu/de_DE/promo.htm...
https://shop.olympus.eu/de_DE/promo.htm...
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Snail ::
jacal ::
schurda ::
Zakaj ne? Če kupuješ nov body, ti je vseeno. https://briansmith.com/nikon-lens-adapt...
Nikon ima manjšo razdaljo od ostalih, zato. Na Canona lahko daš Nikon objetkiv + adapter. Na Nikona pa Canon objektiva ne moreš.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
schurda ::
Če sem prav razumel, je govora o starih Nikonovih objektivih.
Nima veze. Luknja je enaka. Bajonet isto. Nikon F.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
a_borlak ::
Dajva še enkrat - SLR Nikon objektivi gredo brez težav na vse Sonyeve brezzrcalne fotiče. To je bila poanta mojega odgovora.
schurda ::
Dajva še enkrat - SLR Nikon objektivi gredo brez težav na vse Sonyeve brezzrcalne fotiče. To je bila poanta mojega odgovora.
Po moje ja. Tudi na Nikonove. Saj so brezzrcalci krajši in vedno lahko daš adapter vems.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
schurda ::
Mogoče sem se slabo izrazil. Rzadalja od Nikonovega objektiva do bodija je najdaljša, zato ostalih ne moreš dati gor. Bodiji, ki pa imajo razdalje body-objektiv krajše, lahko dajo adapter vmes, če le elektronika in mehanika sodeluje.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
no comment ::
Rzadalja od Nikonovega objektiva do bodija je najdaljša...
Ne, ni. Najkrajša* je.
* Če še nisi opazil, debata v "[Vse o DSLR]" že dolgo ni omejena zgolj na DSLR. In Nikon ima dva mounta. Če bi folk napisal (tu nas je zelo malo, ki znamo brat misli) kateri Nikonov mount ima v mislih, bi si lahko prihranili vso to brezplodno debato...
a_borlak ::
Prvotno vprašanje je bilo menjava Nikona D7100 za D500. Tako da se točno ve, o katerem bajonetu je bilo govora.
schurda ::
no comment je izjavil:
Rzadalja od Nikonovega objektiva do bodija je najdaljša...
Ne, ni. Najkrajša* je.
* Če še nisi opazil, debata v "[Vse o DSLR]" že dolgo ni omejena zgolj na DSLR. In Nikon ima dva mounta. Če bi folk napisal (tu nas je zelo malo, ki znamo brat misli) kateri Nikonov mount ima v mislih, bi si lahko prihranili vso to brezplodno debato...
UPS!
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
schurda ::
Prvotno vprašanje je bilo menjava Nikona D7100 za D500. Tako da se točno ve, o katerem bajonetu je bilo govora.
Ja. Na ta bajonete ne moreš dati gor Canonovega ali Olympusovega objektiva. Čeprav sem videl nekatere vmesnike z lečo, samo vprašanje je, kaj se zgodi s sliko.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
polozweii ::
Fotoaparat redko uporabljam. Ne vem če se je to dogajalo že od začetka ali šele kasneje da se baterija v fotoaparatu prazni.
- S polno baterijo naredim do ca 80 minut video posnetka.
- Če je polna baterija v fotoaparatu in vsak dan prižgem le toliko da preverim stanje baterije je po 9 dneh prazna - niti prižge se ne.
- Če baterijo napolnim in jo imam zraven fotoaparata, po 2 tednih še vedno kaže napolnjeno stanje.
Zanima me tudi pri kakšni napolnjenosti shranjevati baterijo če foaparata daljši čas ne bom uporabljal.
- S polno baterijo naredim do ca 80 minut video posnetka.
- Če je polna baterija v fotoaparatu in vsak dan prižgem le toliko da preverim stanje baterije je po 9 dneh prazna - niti prižge se ne.
- Če baterijo napolnim in jo imam zraven fotoaparata, po 2 tednih še vedno kaže napolnjeno stanje.
Zanima me tudi pri kakšni napolnjenosti shranjevati baterijo če foaparata daljši čas ne bom uporabljal.
polozweii ::
Vse baterije v napravah se s časom praznijo, čeprav so naprave ugasnjene.
Obstaja kakšna razlaga zakaj se v napravah prazni hitreje?
Je razlika pri ostalih fotoaparatih glede praznjenja baterije tudi tako veliko velika kot pri mojem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: polozweii ()
schurda ::
Mogoče je kje kakšen stik ali pa da fotoaparat potrebuje napajanje za uro ipd.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
no comment ::
Kakšne naprave lahko imajo tudi "quick power-on" funkcijo (niti ni nujno, da lahko to izklopiš), da ne rabi vsakič "zbootat" naparave iz nule. Ura je večinoma napajana iz baterije, ki je uporabnik niti ne more zamenjati.
polozweii ::
Potem ne preostane drugega kot da dam baterijo ven.
Je najbolje shranjevati pri napolnjenosti do polovice in sobni temperaturi?
Nekoč sem bral da je baterijo najbolje dat v hladilnik ampak je šlo mogoče za kakšno drugo vrsto baterije. V našem primeru gre za originalno Nikon baterijo Lithium Ion.
Je najbolje shranjevati pri napolnjenosti do polovice in sobni temperaturi?
Nekoč sem bral da je baterijo najbolje dat v hladilnik ampak je šlo mogoče za kakšno drugo vrsto baterije. V našem primeru gre za originalno Nikon baterijo Lithium Ion.
weasel ::
Za te baterije ne rabis komplicirat, ker ne bo ocitne razlike. Nekje 50% pri 20C pa je optimum, ce res hoces biti na maksimumu.
schurda ::
Poglej kaj pove funkcija:
Battery info -> battery age
Battery info -> battery age
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)
lolipop2 ::
polozweii ::
Kateri kvaliteten C-PL filter za DSLR priporočate?
Trenutni 18-55 mm objektiv ima prostor za filter premera 55 mm.
Ker ne vem kako veliki bodo naslednji objektivi bi raje kupil večji filter s premerom 58 mm in zraven redukcijo. Bi to vplivalo na kvaliteto slike?
https://www.lens-filters.com/hoya-cir-p...
Ali pa če poznate kakšen drugi filter z boljšim razmerjem cena/kvaliteta.
Trenutni 18-55 mm objektiv ima prostor za filter premera 55 mm.
Ker ne vem kako veliki bodo naslednji objektivi bi raje kupil večji filter s premerom 58 mm in zraven redukcijo. Bi to vplivalo na kvaliteto slike?
https://www.lens-filters.com/hoya-cir-p...
Ali pa če poznate kakšen drugi filter z boljšim razmerjem cena/kvaliteta.
fujtajksel ::
polozweii ::
Po mojih informacijah je C-PL eden tistih filtrov ki jih RAW+Lightroom ne more nadomestiti.
Okapi ::
fujtajksel ::
Po mojih informacijah je C-PL eden tistih filtrov ki jih RAW+Lightroom ne more nadomestiti.
Po mojih osebnih izkušnjah RAW+LR res ne more naredit identičnega učinka kot CPL. Fizika - senzor pač ne zazna polarizacije svetlobe, v teoriji naj bi imel nesporno prednost kadar imaš motečo svetlobo odbito od polarizirajočih refleksivnih površin. Ampak mi je rezultat z RAW+LR ponavadi bolj všeč, do te mere da se zadnje čase s CPL ne igram več. Namreč običajno navija kontraste, medtem ko jih jaz v ostri svetlobi običajno rajši znižam. Je pa to stvar okusa in procesiranja (ki ga lahko uporabljaš na razne načine tudi če začneš s CPL), zato seveda rajši preizkusi sam. Primerjava ni trivialna, ker vsak CPL tudi malo spremeni barve. Pri CPL lahko poskusiš tudi z različnimi koti polarizacije.
dottor ::
Jaz imam filtre od Zomei, sicer PRO verzije in so super, tako C-PL kot Fader (ND2-400). Vzamem 77mm in pol pa stepdown ringe za ostale velikosti. Imam pa zdej namen menjat za 82mm zaradi ultra-wide objektiva.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
polozweii ::
Zanima me še makro.
Spodaj sem napisal par tvari ki sem jih našel. Ne vem za katero bi se odločil ali kakšne so njihove predosti/slabosti. Izkrivljanje slike, zmanjšanje svetlobe,...
A. makro predleče close-up
https://www.banggood.com/Universal-58mm...
B. podaljšek med aparatom in objektivom
https://www.movophoto.com/products/movo...
C. Raynox dcr-250
http://www.raynox.co.jp/english/dcr/dcr...
Podaljšek (B) je poleg makro dober tudi na splošno za ojačanje zoom objektiva.
+10 pri makro predleči (A) pomeni da poveča za 10x?
Povečava na Raynox dcr-250 je 3x ?
Kakšna je povečava pri (B) ?
Je za makro stvari zoom objektiv boljši od širokokotnega?
Je slika izkrivljena če makro predlečo s premerom 62 mm preko reducirnega obročka namestiš na 55 mm?
Spodaj sem napisal par tvari ki sem jih našel. Ne vem za katero bi se odločil ali kakšne so njihove predosti/slabosti. Izkrivljanje slike, zmanjšanje svetlobe,...
A. makro predleče close-up
https://www.banggood.com/Universal-58mm...
B. podaljšek med aparatom in objektivom
https://www.movophoto.com/products/movo...
C. Raynox dcr-250
http://www.raynox.co.jp/english/dcr/dcr...
Podaljšek (B) je poleg makro dober tudi na splošno za ojačanje zoom objektiva.
+10 pri makro predleči (A) pomeni da poveča za 10x?
Povečava na Raynox dcr-250 je 3x ?
Kakšna je povečava pri (B) ?
Je za makro stvari zoom objektiv boljši od širokokotnega?
Je slika izkrivljena če makro predlečo s premerom 62 mm preko reducirnega obročka namestiš na 55 mm?
Okapi ::
Vmesni obročki so najboljši, kar se kakovosti tiče.
Preproste predleče (A) so bolj zasilna rešitev, precej vplivajo na kakovost slike.
Boljše so akromatske predleče, ki so običajno sestavljene iz dveh leč. Raynox je takšna akromatska predleča.
Tisto, da bi vmesni obročki imeli kaj pri "ojačanju" zooma, ne drži. Z vmesnimi obročki samo spremeniš razdaljo, na kateri lahko slikaš - z objektivom lahko prideš bližje predmetu, ki ga slikaš, in je ta zato na sliki videti večji.
S predlečami dosežeš podoben učinek, ampak vsaka predleča do neke mere poslabša optično kakovost objektiva. Vmesni obročki pa poberejo nekaj svetlobe. Ampak za resno makrofotografijo so vmesni obročki (ali celo meh) boljši.
Če daš spredaj večjo predlečo, slika ne bo izkrivljena (razen če je adapter slab in predleča ne bo vzporedna z lečo objektiva).
Kateri objektiv je bolj primeren, je čisto odvisno od tega, kaj bi rad slikal, in kakšen učinek bi rad dosegel. S širokokotnim objektivom se moraš predmetu zelo približati, kar včasih ni mogoče (metulj zbeži), včasih pa imaš problem z osvetlitvijo, ker ti objektiv dela senco.
Preproste predleče (A) so bolj zasilna rešitev, precej vplivajo na kakovost slike.
Boljše so akromatske predleče, ki so običajno sestavljene iz dveh leč. Raynox je takšna akromatska predleča.
Tisto, da bi vmesni obročki imeli kaj pri "ojačanju" zooma, ne drži. Z vmesnimi obročki samo spremeniš razdaljo, na kateri lahko slikaš - z objektivom lahko prideš bližje predmetu, ki ga slikaš, in je ta zato na sliki videti večji.
S predlečami dosežeš podoben učinek, ampak vsaka predleča do neke mere poslabša optično kakovost objektiva. Vmesni obročki pa poberejo nekaj svetlobe. Ampak za resno makrofotografijo so vmesni obročki (ali celo meh) boljši.
Če daš spredaj večjo predlečo, slika ne bo izkrivljena (razen če je adapter slab in predleča ne bo vzporedna z lečo objektiva).
Kateri objektiv je bolj primeren, je čisto odvisno od tega, kaj bi rad slikal, in kakšen učinek bi rad dosegel. S širokokotnim objektivom se moraš predmetu zelo približati, kar včasih ni mogoče (metulj zbeži), včasih pa imaš problem z osvetlitvijo, ker ti objektiv dela senco.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
fujtajksel ::
Kateri obvozi se za makro najbolj obnesejo je odvisno od objektivov ki jih imaš - s kakšnimi objektivi iz praktičnih razlogov tudi noben.
Tudi obročki lahko poslabšajo kvaliteto slike (zlasti če gladke notranje stene odbijajo svetloo), dokaj štorasti so za uporabo (bolje če prenašajo signale). Za široki kot zna bit problem dobit dovolj tankega, za tele dovolj dolgega in ki dobro drži, s kakšnimi superzoomi so včasih hecni optični pojavi.
Tudi obročki lahko poslabšajo kvaliteto slike (zlasti če gladke notranje stene odbijajo svetloo), dokaj štorasti so za uporabo (bolje če prenašajo signale). Za široki kot zna bit problem dobit dovolj tankega, za tele dovolj dolgega in ki dobro drži, s kakšnimi superzoomi so včasih hecni optični pojavi.
dottor ::
Kaj pa tista fora ko 50mm obrneš kontra in ga uporabiš za makro dejansko deluje?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Okapi ::
dottor ::
Pred časom sem vidu za ta stari 50mm 1.8 od Nikona adapter na eni strani F bajonet na drugi navoj za filter.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Okapi ::
Saj takšni adapterji obstajajo za vse bajonete. Ampak če objektivu ne moreš mehansko nastavit zaslonke, si z njim ne moreš dosti pomagati. Pa še pri teh starih objektivih je velikokrat problem, ker se zaslonka na nastavljeno vrednost zapre šele, ko pritisneš na sprožilec, do takrat je pa ves čas odprta. Obrnjen objektiv ne ve, kdaj pritisneš na sprožilec, in je zaslonka tako ves čas odprta (kar pri makru v glavnem nočeš).
one too many ::
Zanima me še makro.
Spodaj sem napisal par tvari ki sem jih našel. Ne vem za katero bi se odločil ali kakšne so njihove predosti/slabosti. Izkrivljanje slike, zmanjšanje svetlobe,...
Ravnokar se tudi sam zanimam glede teh reči. Tukaj imaš razlago in kalkulator: https://www.cambridgeincolour.com/tutor...
Kot lahko vidiš, je podaljšek najbolj učinkovit za širokokotne objektive in predleča za teleobjektive.
Kateri objektiv je primeren za makro, je po mojem čisto odvisno od situacije. Teleobjektiv vizualno skrajša razdalje med objekti v liniji in obratno za širokokotni objektiv. Je pa res, da lahko s teleobjektivom fotografiraš z razdalje in ne prestrašiš živali.
Sam bi najraje imel predlečo, saj se jo lahko zlahka odstrani, ampak ker nimam teleobjektiva mi ne pridejo prav. Lahko bi zložil več leč skupaj, ampak potem je kakovost zagotovo slaba.
Dobre predleče zgleda da stanejo precej. Mislim, da je podobno kot pri distančnikih, npr. poceni kitajski pridejo brez kontaktov.
Makro ne zanima preveč in po navadi posnamem samo par makro fotografij naenkrat. Imel sem srečo in dobil rabljene distančnike s kontakti za 17 €. Paket še čakam.
fujtajksel ::
> Kaj pa tista fora ko 50mm obrneš kontra in ga uporabiš za makro dejansko deluje?
Deluje, uporabno za večje povečave. Včasih celo s kit zoomi, samo kvaliteta pride slabša.
Če pride slab kontrast, zna biti zaradi odboja svetlobe od notranjih sten in se da pomagat z dodatno notranjo zaslonko.
Če hočeš še večjo povečavo, daš spredaj distančnik.
> Sam bi najraje imel predlečo, saj se jo lahko zlahka odstrani, ampak ker nimam teleobjektiva mi ne pridejo prav. Lahko bi zložil več leč skupaj, ampak potem je kakovost zagotovo slaba.
Za krajši objektiv rabiš močnejšo dioptrijo predleče. Kvalitetni akromati večjega premera pridejo težki, debeli in dragi. Včasih je v ta namen uporaben narobe obrnjen star ročni 50mm.
Kadar je glavni problem kakovosti transverzalna kromatična aberacija, se to da dandanes relativno preprosto popravit digitalno. Eni aparati ali programi naredijo kar avtomatsko, dokler je pod neko mejo, sicer moraš poiskat kje. Longitudinalna je večji problem.
Deluje, uporabno za večje povečave. Včasih celo s kit zoomi, samo kvaliteta pride slabša.
Če pride slab kontrast, zna biti zaradi odboja svetlobe od notranjih sten in se da pomagat z dodatno notranjo zaslonko.
Če hočeš še večjo povečavo, daš spredaj distančnik.
> Sam bi najraje imel predlečo, saj se jo lahko zlahka odstrani, ampak ker nimam teleobjektiva mi ne pridejo prav. Lahko bi zložil več leč skupaj, ampak potem je kakovost zagotovo slaba.
Za krajši objektiv rabiš močnejšo dioptrijo predleče. Kvalitetni akromati večjega premera pridejo težki, debeli in dragi. Včasih je v ta namen uporaben narobe obrnjen star ročni 50mm.
Kadar je glavni problem kakovosti transverzalna kromatična aberacija, se to da dandanes relativno preprosto popravit digitalno. Eni aparati ali programi naredijo kar avtomatsko, dokler je pod neko mejo, sicer moraš poiskat kje. Longitudinalna je večji problem.
polozweii ::
Na neki strani s primerjanjem fotoaparatov je Nikon D750 pri pokrajinski fotografiji ocenjen s 50%, veliko zdražji brezzrcalni Sony pa prav tako s 50%.
Kakšne karakteristike imajo kamere za pokrajinsko fotografijo, kamere za portrete, itd?
Kakšne karakteristike imajo kamere za pokrajinsko fotografijo, kamere za portrete, itd?
RedDrake ::
Tipično se za pokrajinsko fotografijo gleda dinamični razpon (imenovan DR, v EV enoti).
To pomeni, koliko je lahko razlike v svetlosti med najbolj temnim in najbolj svetlim delom slike, in jo bo senzor še zajel "pravilno", namesto kot črno ali belo.
Spletna stran DXOmark ima to relativno dobro razloženo, prav tako ima v bazi večino fotoaparatov glavnih proizvajalcev.
Za portrete se gleda kako "globoke" so barve zajema (koliko odtenkov loči senzor), in tu ni nujno isti razpored kot pri dinamičnem razponu.
Potem je pa še šum, ki definira pri kako nizki svetlosti se da še narediti "uporabno" fotografijo (s tem da je uporabnost itak odvisna od tega kaj želi fotograf s fotko doseči - in ni unikatnega odgovora). Ponavadi je to uporaba za "šport".
Če iščeš kaj za pokrajinsko fotografijo in še nimaš objektivov, potem je najbolje iti na brezzrcalce, proizvajalec ni pomemben. Manj tovoriš okoli po gmajnah bolje bo, moj hrbet me vedno spomni na to, ko grem kam s polnimi torbami ...
Pa trenutno ima SONY največjo izbiro leč pri brezzrcalnih fullframe fotkičih. Je pa res da to NI poceni špas.
To pomeni, koliko je lahko razlike v svetlosti med najbolj temnim in najbolj svetlim delom slike, in jo bo senzor še zajel "pravilno", namesto kot črno ali belo.
Spletna stran DXOmark ima to relativno dobro razloženo, prav tako ima v bazi večino fotoaparatov glavnih proizvajalcev.
Za portrete se gleda kako "globoke" so barve zajema (koliko odtenkov loči senzor), in tu ni nujno isti razpored kot pri dinamičnem razponu.
Potem je pa še šum, ki definira pri kako nizki svetlosti se da še narediti "uporabno" fotografijo (s tem da je uporabnost itak odvisna od tega kaj želi fotograf s fotko doseči - in ni unikatnega odgovora). Ponavadi je to uporaba za "šport".
Če iščeš kaj za pokrajinsko fotografijo in še nimaš objektivov, potem je najbolje iti na brezzrcalce, proizvajalec ni pomemben. Manj tovoriš okoli po gmajnah bolje bo, moj hrbet me vedno spomni na to, ko grem kam s polnimi torbami ...
Pa trenutno ima SONY največjo izbiro leč pri brezzrcalnih fullframe fotkičih. Je pa res da to NI poceni špas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
JGandolfini ::
Odvisno od modela fotoaparata. Če preverjaš shutter count za Sony Alpha serijo, je uporabna tale stran: http://tools.science.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov D-SLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 27217 (15482) | BigWhale |
» | Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 25680 (19732) | schurda |
» | zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 25716 (20567) | schurda |
⊘ | kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Zvok in slika | 28782 (25624) | bluefish |