Forum » Zvok in slika » [Vse o DSLR]
[Vse o DSLR]
Temo vidijo: vsi
Brane3 ::
Eno vprađanje glede DLSR enaćbe- še vedno me zanima poceni full fram low-light king, ki bi bil naslednik EOS 6D.
6D mk2 je razočaral.
Ostane Pentax K-1 ( in mk2 - za isti denar), Sony A7 III/IIIR/2S
Sony je videti na papireju bolje od Pentax K-1 e je konkretno dražji.
Sploh pa zanj vidim še manj cenovno ugodne steklovine, obenem pa je Tamron 28-75mm, ki ga vsi omenjajo, tananko ta model, ki je na voljo tudi za Pentax. S tem da za Pentax imam dosegljivo tudi 70-200mm/F2.8, ki gha za Sony ni videti niti približno za znosedn denar.
Nov Penmtzax K-1 mk2 je na ebay.de tam nekje €1500, nov A7RIII je €2.100, A7III je €1850 A7IIS pa €1650.
A7SII je bistveno boljši v temi a če A7RIII presemplam s 42 na 12 Mpix, verjetno tudi lahko dobim daleč manj šuma.
In sedaj imamo povsem sveži EOS R, ki se vsasja preliminarno zdi kot zmagovalec:
- MSRP bo €2.300, kar pomeni verjetno v doglednem času veliko nižjo ceno pri podobnih virih
- ob adapterju za €100 lahko obstoječo Canon steklovino obdržim
- isto velja za flashe itd ( Speedlite 580EX)
. Canon je predstavil novo steklovino, namenjeno samo novemu brezzrcalcu
- novi autofokus
- 30+ Mpix
- izredno velik dinamični obseg
- high-ISO/low-light king.
Sem kak bistveni del enačbe spregledal ?
6D mk2 je razočaral.
Ostane Pentax K-1 ( in mk2 - za isti denar), Sony A7 III/IIIR/2S
Sony je videti na papireju bolje od Pentax K-1 e je konkretno dražji.
Sploh pa zanj vidim še manj cenovno ugodne steklovine, obenem pa je Tamron 28-75mm, ki ga vsi omenjajo, tananko ta model, ki je na voljo tudi za Pentax. S tem da za Pentax imam dosegljivo tudi 70-200mm/F2.8, ki gha za Sony ni videti niti približno za znosedn denar.
Nov Penmtzax K-1 mk2 je na ebay.de tam nekje €1500, nov A7RIII je €2.100, A7III je €1850 A7IIS pa €1650.
A7SII je bistveno boljši v temi a če A7RIII presemplam s 42 na 12 Mpix, verjetno tudi lahko dobim daleč manj šuma.
In sedaj imamo povsem sveži EOS R, ki se vsasja preliminarno zdi kot zmagovalec:
- MSRP bo €2.300, kar pomeni verjetno v doglednem času veliko nižjo ceno pri podobnih virih
- ob adapterju za €100 lahko obstoječo Canon steklovino obdržim
- isto velja za flashe itd ( Speedlite 580EX)
. Canon je predstavil novo steklovino, namenjeno samo novemu brezzrcalcu
- novi autofokus
- 30+ Mpix
- izredno velik dinamični obseg
- high-ISO/low-light king.
Sem kak bistveni del enačbe spregledal ?
Brane3 ::
No comments ?
A ves folk čaka na teste ali pa mu je vzelo sapo moje tako neumno vprašanje ?
A ves folk čaka na teste ali pa mu je vzelo sapo moje tako neumno vprašanje ?
Brane3 ::
Why ?
Vsi zajebi mu bodo rpav fino spustili ceno na nivo 6D mk2.
Ki se danes dobi za:
EOS 6D mk2 BrandNeu
Kdo bi se branil EOS R za ta denar ?
Vsi zajebi mu bodo rpav fino spustili ceno na nivo 6D mk2.
Ki se danes dobi za:
EOS 6D mk2 BrandNeu
Kdo bi se branil EOS R za ta denar ?
Okapi ::
Brane3 ::
Ker je jeba popravljat in čistit sranja v fotkah, končni rezultat pa itak nikoli ni več "žiletka".
V bistvu vse navedeno spret počasi vrača tetnico proti K-1, vsaj zame.
CVEna mu bo padla s €1500 še dol, khrati pa stvar za ta denar nudi presenetljivo veliko kar se šuma in ločljivosti tiče.
V bistvu vse navedeno spret počasi vrača tetnico proti K-1, vsaj zame.
CVEna mu bo padla s €1500 še dol, khrati pa stvar za ta denar nudi presenetljivo veliko kar se šuma in ločljivosti tiče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane3 ()
Okapi ::
Ponavljam vprašanje, zakaj rabiš "žiletko"? Se ti zdi, da drugače ne boš zmagal na fotografskem tekmovanju? Jo stranke zahtevajo?
Brane3 ::
Ker ni vseeno kako zgleda inđtrument za €25k na tvoji fotki v kakih predstavitvenih materialih.
Ali vzdfušje na konferenci, kjer si pač u hodu opalil fotko.
ALi kjer te publika ni pripravljena prenašat da bi med predavanjem iskal optimalne trenutke v neskončnost ampak nekakop pričakuje, da če će moraš, škljoicneš, nato pa ekspresno odjebeš.
Ali vzdfušje na konferenci, kjer si pač u hodu opalil fotko.
ALi kjer te publika ni pripravljena prenašat da bi med predavanjem iskal optimalne trenutke v neskončnost ampak nekakop pričakuje, da če će moraš, škljoicneš, nato pa ekspresno odjebeš.
Okapi ::
Ker ni vseeno kako zgleda inđtrument za EUR25k na tvoji fotki v kakih predstavitvenih materialih.
Ali vzdfušje na konferenci, kjer si pač u hodu opalil fotko.
ALi kjer te publika ni pripravljena prenašat da bi med predavanjem iskal optimalne trenutke v neskončnost ampak nekakop pričakuje, da če će moraš, škljoicneš, nato pa ekspresno odjebeš.
V kakšnem materialu? Na netu, ki ga ljudje gledajo v fullHD (1080p)? Na A4 strani v prospektu, pri 300 dpi? Ne se hecati, 8 megapik je dovolj, da narediš "žiletko" za praktično katerokoli "predstavitveni material" ali konferenco, tudi če imajo 4k projektor ali zaslon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Brane3 ::
8 megapik je lahko dovoplj v solidnih pogojih. Izven njih ni več vseeno, kako šumijo te megapike.
Če mislišš isto fotko uporabit v več namenov ini sde ti dogaja, da rabiš recimo samo povečan izrez izdelka, ki stoji nekje na polici na sejemskem šđtandu, ravno tako.
na 4k zaslonu se mi jje že večkrat zgodilo, da bi lahko s pridom izkoristil fotko s 16Mpix ali več.
Zaslon ima itak tistih 4x2 = 8 Mpik in če je bilo treba stvar mnalo povečati za pogled kakega detajla, si hitro čez 20Mpix...
Aja, BTW lahko vedno menjaš megapike za šumno število.
Če imaš soliden A/D zajem in ti je večina šuma samo šum senzorja, lahko tega povprečiš, če lahko prodaš ločljivost za šum.
Dobiš manj megapik a tudi temu ustrezno manj šuma.
Če mislišš isto fotko uporabit v več namenov ini sde ti dogaja, da rabiš recimo samo povečan izrez izdelka, ki stoji nekje na polici na sejemskem šđtandu, ravno tako.
na 4k zaslonu se mi jje že večkrat zgodilo, da bi lahko s pridom izkoristil fotko s 16Mpix ali več.
Zaslon ima itak tistih 4x2 = 8 Mpik in če je bilo treba stvar mnalo povečati za pogled kakega detajla, si hitro čez 20Mpix...
Aja, BTW lahko vedno menjaš megapike za šumno število.
Če imaš soliden A/D zajem in ti je večina šuma samo šum senzorja, lahko tega povprečiš, če lahko prodaš ločljivost za šum.
Dobiš manj megapik a tudi temu ustrezno manj šuma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane3 ()
Okapi ::
Brezzrcali full-frame Canon ima očitno res 20 mm razdaljo do tipala? Kako to izbiro razložiti v luči dejstva, da ne bo mogoče uporabljati Canonovih objektivov EF-M (brezzrcalni APS-C)? Je 20 mm za ta format boljše od 18 mm (Sony) ali 16 mm (Nikon)? Mogoče ni boljše? Mogoče Canon noče, da bi ljudje na Canonih uporabljali Sonyjeve in Nikonove objektive? Mogoče hoče, da bi lahko uporabniki Sonyjev in Nikonov uporabljali njihove objektive? Je vse skupaj zgolj naključje?
Brane3 ::
Pojma nimam. Se nitzi ne sekiram za poceni objektive. Sekiram se za 24-105/F4, pa recimo 100-500 Sigmo itd. Objektive, ki sem jih svojčas solidno plačal in bi jih lahko tudi sedaj s pridom uporabil, vsaj v začetku.
Saj ob novem EOS R bodo ponudili tudi 24-70/F2.0, a kdo hiudiča bo dal zanj €3k ?
V sentru pozornosti so mi low-light performance, dinamika, autofokus in pa možnost obrdržati steklovino on fleše.
Brez tegha mi je skor najbolj všeč kar K-1...
Saj ob novem EOS R bodo ponudili tudi 24-70/F2.0, a kdo hiudiča bo dal zanj €3k ?
V sentru pozornosti so mi low-light performance, dinamika, autofokus in pa možnost obrdržati steklovino on fleše.
Brez tegha mi je skor najbolj všeč kar K-1...
Okapi ::
profdoktor ::
Brezzrcali full-frame Canon ima očitno res 20 mm razdaljo do tipala? Kako to izbiro razložiti v luči dejstva, da ne bo mogoče uporabljati Canonovih objektivov EF-M (brezzrcalni APS-C)? Je 20 mm za ta format boljše od 18 mm (Sony) ali 16 mm (Nikon)? Mogoče ni boljše? Mogoče Canon noče, da bi ljudje na Canonih uporabljali Sonyjeve in Nikonove objektive? Mogoče hoče, da bi lahko uporabniki Sonyjev in Nikonov uporabljali njihove objektive? Je vse skupaj zgolj naključje?
Canon hoče na smetišče zgodovine. Stari senzor, 20mm razdalje, 24-70 2.0 za 3500€, ergonomičnost, baterija, snemanje... To so slabo spacali. Sony!!!
DamijanD ::
Ne razumem (za 24-105/F4, pa recimo 100-500 Sigmo itd) - saj imaš adapterje s katerimi lahko uporabljaš EF (in efs) objektive.
Ahim ::
profdoktor je izjavil:
Canon hoče na smetišče zgodovine. Stari senzor, 20mm razdalje, 24-70 2.0 za 3500€, ergonomičnost, baterija, snemanje... To so slabo spacali. Sony!!!
O cem vi to 3500 za objektiv? Cena je $1099 (945 EUR) za doticni objektiv?
Brane3 ::
profdoktor je izjavil:
Canon hoče na smetišče zgodovine. Stari senzor, 20mm razdalje, 24-70 2.0 za 3500€, ergonomičnost, baterija, snemanje... To so slabo spacali. Sony!!!
O cem vi to 3500 za objektiv? Cena je $1099 (945 EUR) za doticni objektiv?
The Canon RF 50mm F1.2 L USM will be available in October 2018 for an estimated retail price of $2299. The Canon RF 28-70mm F2 L USM, RF 24-105mm F4 L IS USM and RF 35mm F1.8 MACRO IS STM will all be available for purchase in December 2018 for an estimated retail price of $2999, $1099 and $499.99 respectively.
BeerBelly ::
Načeloma je menjava sistema zoprna stvar...sploh, če je objektivov več. Sam sem pred cca 5 leti menjal s Pentaxa na Nikon, kjer sem imel cca 10 objektivov in je zadeva kar trajala. Sploh če nočeš prodajati pod ceno. Kolikor vem Canon objektivi preko adapterja delujejo solidno na Sony sistemu (čeprav je možno da 150-500 Sigma potrebuje kakšen FW update).
Vkolikor ti je EOS-R všeč, ostani na tem sistemu...meni se sicer zdi pomanjkanje IBIS-a na mirrorless sistemu dokaj čudno, ampak tudi večina DLSR-jev tega nima (z izjemo Pentaxov). Sam sem trenutno na D750 že 4 leta in tudi razmišljam o naslednjem koraku. Imam pa občutek da bo naslednji aparat še vedno DSLR in ne ML.
Vkolikor ti je EOS-R všeč, ostani na tem sistemu...meni se sicer zdi pomanjkanje IBIS-a na mirrorless sistemu dokaj čudno, ampak tudi večina DLSR-jev tega nima (z izjemo Pentaxov). Sam sem trenutno na D750 že 4 leta in tudi razmišljam o naslednjem koraku. Imam pa občutek da bo naslednji aparat še vedno DSLR in ne ML.
no comment ::
...meni se sicer zdi pomanjkanje IBIS-a na mirrorless sistemu dokaj čudno...Bi upal stavit, da Canon FF mirrorless sistem prav gotovo bo imel IBIS. Canon R je samo prvi aparat in po specifikacijah in ceni v "consumer" razredu.
Sploh če pogledaš specifikacije pro in consumer objektivov, ki so jih predstavili za R sistem. 35/1.8 in 24-105/4 imata IS, 28-70/2 in 50/1.2 pa ga nimata. Ali Canon misli, da proji nikoli ne bodo hoteli IS (oz. je stabilizacija v hitrih objektivih manj smiselna kot v počasnih) ali pa bo sledil še kak pro body z IBIS. Se mi zdi, da je slednje bolj verjetno.
BeerBelly ::
Sigurno bo tudi Canon ML sistem imel IBIS...sem prepričan v to, vendar čudno se mi zdi, da ga niso vključili že takoj.
a_borlak ::
Brezzrcali full-frame Canon ima očitno res 20 mm razdaljo do tipala? Kako to izbiro razložiti v luči dejstva, da ne bo mogoče uporabljati Canonovih objektivov EF-M (brezzrcalni APS-C)? Je 20 mm za ta format boljše od 18 mm (Sony) ali 16 mm (Nikon)? Mogoče ni boljše? Mogoče Canon noče, da bi ljudje na Canonih uporabljali Sonyjeve in Nikonove objektive? Mogoče hoče, da bi lahko uporabniki Sonyjev in Nikonov uporabljali njihove objektive? Je vse skupaj zgolj naključje?
Canon se je lotil stvari drugače, zakaj je izbral 20mm, vedo le sami, ampak tudi če bi naredil 15mm, bi bilo še vedno neuporabno. Sem imel adapter Nikon-Canon, samo ročno ostrenje, zaslonko si nastavljal na približno (takisto ročno), tako da so te stvari bolj kot ne neuporabne. Boljše vprašanje je, kaj so razmišljali ob splavitvi EF-M, ki ima premer bajoneta le 47mm. Po moje so mislili, da bodo brezzrcalci bolj kratkega daha in da nikakor ne bodo ogrozili DSLRjev, pa so naredili nekaj na hitro. Če bi takrat uporabili današnjo logiko, bi imeli bistveno več maneverskega prostora, tako pa so si nakopali kar nekaj jeznih uporabnikov. Niso prvi, verjetno tudi ne zadnji (Olympus je recimo lep primer, najprej 4/3, potem micro 4/3 in praktično nezdružljivi objektivi, dokler ni prišel E-M1). Kar se pa objektivov tiče, cene bodo vsi dvignili, tako Nikon kot Canon, v roku naslednjega pol leta naj bi šle tudi za 20% gor.
koyotee ::
Brezzrcali full-frame Canon ima očitno res 20 mm razdaljo do tipala? Kako to izbiro razložiti v luči dejstva, da ne bo mogoče uporabljati Canonovih objektivov EF-M (brezzrcalni APS-C)? Je 20 mm za ta format boljše od 18 mm (Sony) ali 16 mm (Nikon)? Mogoče ni boljše? Mogoče Canon noče, da bi ljudje na Canonih uporabljali Sonyjeve in Nikonove objektive? Mogoče hoče, da bi lahko uporabniki Sonyjev in Nikonov uporabljali njihove objektive? Je vse skupaj zgolj naključje?
Canon se je lotil stvari drugače, zakaj je izbral 20mm, vedo le sami, ampak tudi če bi naredil 15mm, bi bilo še vedno neuporabno. Sem imel adapter Nikon-Canon, samo ročno ostrenje, zaslonko si nastavljal na približno (takisto ročno), tako da so te stvari bolj kot ne neuporabne. Boljše vprašanje je, kaj so razmišljali ob splavitvi EF-M, ki ima premer bajoneta le 47mm. Po moje so mislili, da bodo brezzrcalci bolj kratkega daha in da nikakor ne bodo ogrozili DSLRjev, pa so naredili nekaj na hitro. Če bi takrat uporabili današnjo logiko, bi imeli bistveno več maneverskega prostora, tako pa so si nakopali kar nekaj jeznih uporabnikov. Niso prvi, verjetno tudi ne zadnji (Olympus je recimo lep primer, najprej 4/3, potem micro 4/3 in praktično nezdružljivi objektivi, dokler ni prišel E-M1). Kar se pa objektivov tiče, cene bodo vsi dvignili, tako Nikon kot Canon, v roku naslednjega pol leta naj bi šle tudi za 20% gor.
Je baba vanga to napovedala?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Bellzmet ::
Pač spet Canon kakor že zadnjih 10 let. Absolutno nič novega, kar že nima konkurenca. Še vedno letijo samo na svojem imenu. Katastrofa.
no comment ::
mulc007 ::
Prišel sem do poglavja za nastavitev beline ki se mi zdi precej težka, neplastična. Spodaj bom napisal vprašanja in kako si predstavljam in če česa ne vem dobro, dodajte nekaj razlage.
Osnovna možnost za izbiro beline je da izbereš v kakšnih pogojih bo fotografiranje...sunlight, cloudy, flash,..... Na voljo je tudi bolj natančna nastavitev beline na način da točko premikaš po koordinatah barvnega polja.
V naslednjem poglavju Ročna prednastavitev, se belino meri z usmerjenostjo fotoaparata na sivi ali beli predmet postavljen na svetlobo. Ta način mislim da se največ uporablja.
Možnost je tudi da nastaviš belino s kopiranjem fotografije na pomnilniški kartici - ta način se mi zdi za primer fotografije zunaj/v naravi neprimeren saj redko ujameš enako svetlobo. Verjetno je namenjeno za fotostudio kjer je svetloba/luč enaka.
Na internetu sem našel da se prodaja v kompletu bela, siva in črna tablica. V kakšnem primeru se uporabljajo bela in črna in ali bi bil namesto bele karte dober tudi navaden A4 list papirja?
Ko sem iskal tablice sem naletel na POKROVČEK ZA NASTAVITEV BELINE. Je ta stvar tudi vredu?
Začetna nastavitev beline je pomembna pri JPG fotografiji, manj pa pri RAW.
Osnovna možnost za izbiro beline je da izbereš v kakšnih pogojih bo fotografiranje...sunlight, cloudy, flash,..... Na voljo je tudi bolj natančna nastavitev beline na način da točko premikaš po koordinatah barvnega polja.
V naslednjem poglavju Ročna prednastavitev, se belino meri z usmerjenostjo fotoaparata na sivi ali beli predmet postavljen na svetlobo. Ta način mislim da se največ uporablja.
Možnost je tudi da nastaviš belino s kopiranjem fotografije na pomnilniški kartici - ta način se mi zdi za primer fotografije zunaj/v naravi neprimeren saj redko ujameš enako svetlobo. Verjetno je namenjeno za fotostudio kjer je svetloba/luč enaka.
Na internetu sem našel da se prodaja v kompletu bela, siva in črna tablica. V kakšnem primeru se uporabljajo bela in črna in ali bi bil namesto bele karte dober tudi navaden A4 list papirja?
Ko sem iskal tablice sem naletel na POKROVČEK ZA NASTAVITEV BELINE. Je ta stvar tudi vredu?
Začetna nastavitev beline je pomembna pri JPG fotografiji, manj pa pri RAW.
nejcek74 ::
1. tablice
Če ti knjiga ne razloži dobro, imaš na netu 1.000.000 navodil, kako se uporablja, googlaj npr. "photography, use of a Color Chart" v glavnem zamudno, da pa enega boljših rezultatov. Crna / bela / siva, hitreje določiš "levels" s pickerji za highlights, med, shadows. Tablice so povadi panel večih barv, ne samo bela. Proces je zamuden, pomaga če imaš pomočnika, je pa seveda natančen in v določenih primerih nepogrešljiv.
2. papir, pokrovček, tablica, kartica
čim imaš površino za katero je veš da je bela, lahko umeriš ali fotoaparat na lokaciji ali kasneje fotografijo doma v programu za obdelavo fotk. Seveda se svetlobni pogoji med fotografijami ne smejo spreminjati kaj dosti.
3. sicer ne vem kaj nameravaš fotografirat, ampak fotografija je pogosto interpretacija, WB ima precejšen vpliv na to, jaz slikam vse v raw in WB je ena prvih prilagoditev v računalniku. Ponavadi delam s pickerjem, saj na vsaki fotografiji najdeš kako belo liso. Potem pa malo prilagodiš za željeni učinek.
4. Če boš lovil "priložnosti" na ulici, tablice, kartice odpadejo. Ce boš imel statirano ali studijsko fotografijo potem je seveda uporabno.
Če ti knjiga ne razloži dobro, imaš na netu 1.000.000 navodil, kako se uporablja, googlaj npr. "photography, use of a Color Chart" v glavnem zamudno, da pa enega boljših rezultatov. Crna / bela / siva, hitreje določiš "levels" s pickerji za highlights, med, shadows. Tablice so povadi panel večih barv, ne samo bela. Proces je zamuden, pomaga če imaš pomočnika, je pa seveda natančen in v določenih primerih nepogrešljiv.
2. papir, pokrovček, tablica, kartica
čim imaš površino za katero je veš da je bela, lahko umeriš ali fotoaparat na lokaciji ali kasneje fotografijo doma v programu za obdelavo fotk. Seveda se svetlobni pogoji med fotografijami ne smejo spreminjati kaj dosti.
3. sicer ne vem kaj nameravaš fotografirat, ampak fotografija je pogosto interpretacija, WB ima precejšen vpliv na to, jaz slikam vse v raw in WB je ena prvih prilagoditev v računalniku. Ponavadi delam s pickerjem, saj na vsaki fotografiji najdeš kako belo liso. Potem pa malo prilagodiš za željeni učinek.
4. Če boš lovil "priložnosti" na ulici, tablice, kartice odpadejo. Ce boš imel statirano ali studijsko fotografijo potem je seveda uporabno.
Okapi ::
Najbolj preprosto je, da slikaš JPG+RAW, in uporabljaš samodejno belino. V večini primerov bo že jpg čisto v redu, v redkih primerih, ko ne bo, pa popraviš raw. Pravzaprav lahko uporabljaš tudi samo jpg, ker ga tudi lahko popraviš naknadno, če fotoaparat na nastavi pravilno beline.
Vse je pravzaprav odvisno od tega, kaj nameravaš s fotografijami početi, in koliko se ti ljubi ukvarjati s podrobnostmi. 95% ljubiteljskih fotografov, tudi tistih z najdražjo opremo, ves čas slika s samodejno belino.
Te črne, bele in sive kartice, ki jih omenjaš, so pa v osnovi namenjene določanju pravilne osvetlitve. Svetlobo izmeriš na sivi kartici, ker predstavlja nekakšno povprečje med svetlejšimi in temnejšimi deli povprečne fotografije. Če hočeš še bolj natančno, pa uporabiš vse tri (oziroma še kartice z vmesnimi sivinami, ampak to je bolj stvar analogne fotografije, kjer moraš film pravilno osvetliti in potem še pravilno razviti). Belino lahko nastaviš z belo ali sivo kartico, rezultat bi moral biti v obeh primerih enak.
Vse je pravzaprav odvisno od tega, kaj nameravaš s fotografijami početi, in koliko se ti ljubi ukvarjati s podrobnostmi. 95% ljubiteljskih fotografov, tudi tistih z najdražjo opremo, ves čas slika s samodejno belino.
Te črne, bele in sive kartice, ki jih omenjaš, so pa v osnovi namenjene določanju pravilne osvetlitve. Svetlobo izmeriš na sivi kartici, ker predstavlja nekakšno povprečje med svetlejšimi in temnejšimi deli povprečne fotografije. Če hočeš še bolj natančno, pa uporabiš vse tri (oziroma še kartice z vmesnimi sivinami, ampak to je bolj stvar analogne fotografije, kjer moraš film pravilno osvetliti in potem še pravilno razviti). Belino lahko nastaviš z belo ali sivo kartico, rezultat bi moral biti v obeh primerih enak.
LuiIII ::
Jaz fotografiram v samo dveh načinih "beline" in sicer AWB in umetna svetloba. AWB pri umetni svetlobi dostikrat ne da najboljših rezultatov. Sploh pri v video načinu je temu večkrat tako. Vsaj tako je na Sony A7R II.
BigWhale ::
Jaz imam white balance vedno na avto. Pri fotkanju v RAW je to se najmanjsi problem popravit, ce fotoaparat mimo uzge. Nazadnje sem popravljal, ko so portreti v 'peak golden hour' izpadli malenkost prevec rumeni in modre barve skorajda ni bilo. :D
jacal ::
Ja, "avto" nastavitev da dodaten podatek, kar je pač kamera stuhtala. Lahko je neuporaben, škodi pa nikoli.
no comment ::
Če slikaš tudi RAW, nastavi na 5500K. Tako na jpg-u takoj vidiš v kakšnih pogojih je bila narejena slika in boš tudi pri "razvijanju" RAW-ja lažje ohranil le-te (ne mislim lažje tehnično, ampak mentalno).
Zvezdica27 ::
fantje... poznam 3 profi fotografe. Iz SLO.
Eden še vedno vse slika z Canon 1ds. Drugi ima Canon 5d mk2, tretji je na enem mikrosistemu (ne vem iz glave).
Vsi pa pravijo, da je to irelevantno in da je skor najvažnejša stvar - dobra bliskavica oz. v studiju luči. Da so praktično vsi FF ok, da pa itak noben ne zna kompozicije.
Tu seveda ignoriramo lečovje (to pa imajo top)
zz
Eden še vedno vse slika z Canon 1ds. Drugi ima Canon 5d mk2, tretji je na enem mikrosistemu (ne vem iz glave).
Vsi pa pravijo, da je to irelevantno in da je skor najvažnejša stvar - dobra bliskavica oz. v studiju luči. Da so praktično vsi FF ok, da pa itak noben ne zna kompozicije.
Tu seveda ignoriramo lečovje (to pa imajo top)
zz
nejcek74 ::
Zvezdica27 je izjavil:
... da je skor najvažnejša stvar - dobra bliskavica oz. v studiju luči. Da so praktično vsi FF ok, da pa itak noben ne zna kompozicije.
Kaj pa, kaj pa, če nimam studia? A zdaj moram najprej studio kupit? Kako ga pa potem odnesem s sabo, da lahko slikam tud na ulici?
Brane3 ::
How Samsung & Panasonic Are About To Change The Full Frame Mirrorless World
Zapohanec ima mogoče prav ?
Zapohanec ima mogoče prav ?
s1m0n ::
Uporablja kdo alternativne (3rd party) baterijska držala?
Original se mi zdi predrag...
Sem enkrat imel leta nazaj neoriginalnega pa je rad nepravilno prikazoval napolnjenost baterije...
Cenovno je neoriginalen 1/4 1/5 cene originalnega gripa.
Original se mi zdi predrag...
Sem enkrat imel leta nazaj neoriginalnega pa je rad nepravilno prikazoval napolnjenost baterije...
Cenovno je neoriginalen 1/4 1/5 cene originalnega gripa.
Okapi ::
A je težko pogledati na ebay in bolho, po koliko jih prodajajo? Na ebayu lahko pogledaš tudi, po koliko so jih dejansko prodali.
Miptrip ::
Sem pogledal prej ko sem objavil tukaj, pa cene variirajo precej, plus na bolhi je samo tisto kar se ni prodalo. Bi bilo 1100€ realna cena?
dottor ::
Meni je pa malo smešno kako že na vseh oglasih je vedno zraven: "kot novo", "malo rabljeno", "super ohranjeno", "skoraj nič rabljeno",... Me je že skoraj strah kupit karkoli brez teh pripisov
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Miptrip ::
Ahahahaha ja no ta ima 1300 klikov, rad bi dobil max zanjo ker bom v vsakem primeru pojedel del vrednosti.
dottor ::
1300 klikov je en event oz. 2
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov D-SLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 27224 (15489) | BigWhale |
» | Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 25685 (19737) | schurda |
» | zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 25728 (20579) | schurda |
⊘ | kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Zvok in slika | 28790 (25632) | bluefish |