» »

[Vse o DSLR]

[Vse o DSLR]

Temo vidijo: vsi
««
3 / 92
»»

Spc ::

severjug je izjavil:

Imam težavo s svojim nekaj let starim Nikon D50.Nisem ga uporabljal nekaj mesecev in ko
sem ga vklopil pred kratkim mi dela popačene fotografije.Te so razmazane rdeče barve.
Se komu sanja kaj bi lahko bilo?


Malo pozni odgovor ampak bom vseeno odgovoril...

To je to ko kupujete nikon-a.
Nikon ima sony CCDje in seveda kot vsi vemo imajo sony-evi CCDji hude težave in napake.
Meni se je enako zgodilo z SONY DSC-F717 od takrat naprej pa uporabljam samo Canon EOS serijo, ker je edina serija katera ima canonove cmos senzorje.
 

skyline ::

Buče prodajaš, zadnjih par let je Nikon čist lepo na CMOS čipih. D50 je star 7 let, jebiga. Se zgodi.

Pa EOS-1D je mel tut CCD čip...

Janac ::

meni se je isto zgodilo na sonyu

problem z Sony DSC-W210

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

PARTyZAN ::

Meni tudi, na Canonu A80. Pa kaj?

mihastopar ::

Hello!

Sem začetnik v fotografiji in kupujem fotoaparat (lahko rabljen) nekje do 300€. Gledal sem Nikon D5000, D60.
Kaj svetujete? Nebi rad starejšega od 2009.

BigWhale ::

Kaj bos pa slikal?

mihastopar ::

Moja bo kake rožce pa metulčke na rožicah, js sm pa bol na tekmovanja in premikajoče stvari. Tko na grobo. Oba pa bi se malo bolj začela ukvarjati s tem.

Super Sonic ::

Jaz sem imel priložnost stestirati D50 in D5000. Oba delujeta drugače, D5000 je precej novejši, ima več nastavitev in je boljši v težji pogojih, čeprav je to relativno, ker je precej odvisno od objektiva, ki bo nameščen na aparatu. Sama razlika v aparatih:
http://snapsort.com/compare/Nikon_D50-v...
Edino kar je boljše pri D50/60 seriji je built-in focus motorček.

Defitivno se pa tudi da posneti s D50 dobre fotografije, naprimer vse te štiri so bile posnete s tem fotoaparatom:


Mogoče je za začetnika fino, da ima celo slabši aparat, ampak verjetno boš vseeno vzel D5000 model.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

mihastopar ::

Na kaj je potrebno biti pazljiv, pri nakupu rabljenega fotoaparata?

bluefish ::

Ravno sem se nekaj igral z nastavitvami Picture Profiles/Styles in me zanima, kak profil uporabljate za neko splošno rabo (torej Sharpness / Contrast / Saturation / Color Tone).
Sicer je RAW tisto pravo, pa vseeno.

Super Sonic ::

Na kaj je potrebno biti pazljiv, pri nakupu rabljenega fotoaparata?

Še najboljši odgovor bi bil, da to, da pogledaš malo lastnika in sama ohranjenost aparata. Seveda je važno tudi koliko fotografij je aparat že naredil, ampak po večini jih prodajajo vsi z malo fotkami (tam do 50000 max), sploh dotične modele. Vedno kadar kupuješ rabljene stvari je določen riziko. Sicer pa poglej eno stran nazaj v tej temi, kaj so svetovali.

kak profil uporabljate za neko splošno rabo (torej Sharpness / Contrast / Saturation / Color Tone).

Čisto odvisno od same fotografije in njenega namena (zase govorim). Splošno uporabo bi že težko opredelil, ampak "Brightnees in Contrast" sta skoraj vedno na tapeti. Še vedno pa je to odvisno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::

bluefish je izjavil:

Ravno sem se nekaj igral z nastavitvami Picture Profiles/Styles in me zanima, kak profil uporabljate za neko splošno rabo (torej Sharpness / Contrast / Saturation / Color Tone).
Sicer je RAW tisto pravo, pa vseeno.


Uf, jaz nicesar. Vse pustim na standard/default, vcasih celo none.

schurda ::

@blusfish: Če nimam namena popravljati fotk, se pravi za veliko večino klikanja (turizem, žurke, ipd.) imam nastavljeno: JPG, small (3 MP, kar je več kot dovolj), picture control je pa Vivid pa še malo spremenjen in sicer +2 črtici ostrina, +1 pa nasičenost in kontrast ali vklopljeno aktivno doosvetljevanje. Pa obvezno fleš na -1, če se da pa še sinhronizacija na zadnjo zaveso.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

duque ::

pozna kdo dobrega serviserja objektivov? Na dopustu sem zjebal zaklep objektiva (canon 18-200mm), in sicer na način da se mi objektiv ne povrne v začetno pozicijo (18mm).

kuglvinkl ::

Kako ti je pa to uspelo?

duque ::

iskreno povedano ne vem, kar naekrat ga nisem uspel vrniti v prvotno pozicijo ... ropotanje kaže, da se je notri nekaj zlomilo. Sam mehanizem zaklepa je bolj švoh.

Brane22 ::

Če koga zanima, dolgo se šušlja o nasledniku 7D.

Folk je sanjal o 7D mark II itd, mnogo je bilo "leakov" itd, ki pa so jih zamenjali leaki novega stroja - 6D, ki naj bi bilprikazan v kratkem.

6D naj bi bil full frame in vseboval enak senzor kot 5D s cenejšo elektroniko, ohišjem itd.

EOS 6D leak

če sklepam po EUUS odnosu cen za 5D, bo novi 6D tam nekje kot je bil stari 7D - tam nekje €1.700+

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

kuglvinkl ::

Brane verjamem, ker jih je naskočil Nikon z D600 ;).

Brane22 ::

V bistvu ne spremljam tega tolk.

Zanima me samo fotoaparat s solidno bravno globino, predvsem pa visokim ISO razponom in še bolj nizkim šumom senzorja.

Zadnji ideal mi je bil 5D, ki pa je problematično drag.

Tja do 7D cenovnega rzreda bi se mogoče še stegnil. Enkrat, ko bi šel v novo nabavo.

bluefish ::

Brane22 je izjavil:


če sklepam po EUUS odnosu cen za 5D, bo novi 6D tam nekje kot je bil stari 7D - tam nekje €1.700+
Upajmo, čeprav zna biti dražji.
D600 recimo je trenutno zastavljen pri okoli 2150€, Big Bang ima celo prednaročila za 1800€.

Brane22 ::

No, kokr kaže po foruimih, interes definitvno je, ampak možno da so to samo fanboyi.

Po moje bo tako kot vedno. Trg bo reku svoje, oba igralca bosta pa malo pokorigirala cene.

Ampak kot vidim, se Canon dokaj dobro drži. 5D mogoče nima blazne ločljivosti, ima pa to, kar mi je najpomembnejše- nizek šum.

Tudi 650D je dobro ocenjen. Full frame mi ne pomeni toliko. Izven nižjega šuma ima svoje pluse in minuse...

floyd1 ::

S šumom se večinoma obremenjujemo le mi, amaterji ;).

kuglvinkl ::

ja kaj naj bi pa to pomenilo flyod1?

jype ::

Da profesionalci s seboj prinesejo luči.

kuglvinkl ::

No they don't.

Zgodovina sprememb…

jype ::

I've seen them do it!

No, ne vsi, ampak znaten del. Ostali pač iztisnejo vse iz danega trenutka in zato boljših ni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Brane22 ()

Brane22 ::

@floyd1:

Osebni status me ne zanima.

Ko kupujem čips, se nikoli ne sekiram o tem ali ga bom lahko pojedel tako kot pi*ka na reklami.

Tudi okrog fotoaparata me to ne zanima. Vse kar me zanima ali ustreza mojim potrebam, pa če je to fotkanje rožic, kojekakvih seratorjev na boljalimanj političnih dogodkih ali pa sorodnikov na proslavi.

In pri vsem tem me daleč najbolj sekira šum. Ne moreš vedno vsepovsod vlačit flešev s sabo, pa tudi ko jih, jih ne moreš uporabiti v vsaki situaciji. Pa tudi ko jih, se še vedno pozna boljši senzor.

Ostalo me ne zzanima toliko. Metode ostrenja itd. Signal/šum pa opazim vedno.

Recimo primer, ki mi pade vedno na pamet je ravno NEST. Polno folka v telovadnici, katere revno osvetljenost opaziš šele takrat, ko poskušaš naredit kako res dobro fotko. Vsaj s ta poceni aparati gre to težko.

je pa verjetno v veliki meri stvar balansa ali vložiš v boljši senzor ali v prozornejše in boljše steklo.

Pa še tam potem v balans ali več stekla ali pa raje soliden stabilizator, po možnosti več svetlejših fiksnih žarišč itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Brane22 ::

Tudi recimo na sejmih, kjer se dostikrat gibljem, vsaj s to robo ni vedno enostavno naredit dobre fotke.

Slabe osvetklitve v zaprtih prostorih se zaveš šele, ko te na to opozori fotoparat. Hočeš neko pametno globinsko ostrino, pa ti stvar izračuna čas ekspozicije četrt sekunde. Pa se potem sprijazniš z višjim ISO in upaš da bo vsaj ena fotka ostra, ker je čas ekspozicije na meji in nisi čisto ziher, če bo image stabilizer opravil svoje delo. Fotko si sicer lahko povečuješ a na sejmu ni časa za to.

Poleg tega sem dostikrat prisiljen v ISO-800 in takrat nikoli nisem ziher, koliko šuma bo na fotki.

Mnogo fotk je tudi takih, kjer recimo v kakih lobijih prodira svetloba skozi okna in si deloma obrnjen proti njim. Takrat je vsaj zame problem.
Še slabše je, če je v objektu kos opreme s kakim kick-ass LCD zaslonom, katerega prikaz bi rad pokazal na ftoki z omenjenimi elementi.

Svetloba je življenje fotke. In ker jo je v mojih pogojih vedno premalo, mi je pomembna občutljivost senzorja.

Zdaj, mogoče je vse v zlati roki fotografa in pravi mojstri dobijo z doma narejeno camero obscuro mojstrovine, jaz jih ne.

In nimam ne časa ne želje za to. In kokr vidim fotke na netu in po cajtngih, tudi drugi niso ravno stelarni.

Sploh to s kakih eventov tipa NEST, kojekakvih konferenc itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

jype ::

A s 5Dmk2 si že kdaj slikal? Mk3 naj bi bil še precej boljši. Če bo 6D isti kot 5Dmk3, potem tam do 3200 ISO komot uporabljaš brez težav.

Na 5Dmk2 so fotke do nekje 2500 ISO povsem uporabne, če jih malo zmanjšaš (in so ostre in še vedno 3000x2000).

Brane22 ::

dpreview ima zelo dobre grafične primerjalne prikaze.

Nabodeš fotoaparate in si pogledaš rezultate. In tam se lepo vidi razlika.

5D mi je predrag. Rabim aparat, pri katerem bom preživel, če se razbije ali poškoduje. In ki me ga ne bo strah prijet v roko.

5D je zame predraga. 5DmkII je nice, ampak teh ni več. Sploh pa, ker vedno gledam vnaprej. Fotoparaat me zdaj še ne zanima.
A ko ta trenutek pride, hočem met naštudirano vse. Zato 5DmkII ni zanimiv. Bil je na voljo poceni, sedaj je že vprašanje, v prihodnej pa ga ne bo.

stari 7D je naslednja izbira, ki pa ima precej več šuma. In tu pridemo do 6D, ki je nekakšen full-frame rebel.

Če ima senzor od prave 5D-ke, potem je že kul kar se tega tiče.

Ena taka zadeva in par objektivov bi bila lahko povsem kul. Tudi pri stabilizerjih lahko prišparam ponekod, kjer si upam fotkat s štanderja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

floyd1 ::

Kuglvinkl: Prvo, da povem, da je bilo rečeno malo v hecu. Ampak vseeno z veliko resnice in v razmislek. Pomeni točno to, kar sem napisal. Da se (večinoma) s šumom obremenjujemo mi, amaterji. Sploh pa ne stari profiji, ki izhajajo še iz "filmskih" časov. Naredijo najboljše kar znajo v danih pogojih (svetloba, oprema) in to je v večini primerov dovolj. Jasno pa mi je, da se pri profiju (navadno) konča z zadovoljno stranko in je to to, mi ko pa delamo za dušo... ;)
In v mislih sem imel tudi tudi pipetkarje. Ljudje, ki razvijajo največ A4 fotografije se navadno najbolj sekirajo, kaka bo (bi) njihova fotka izgledala pri A1 formatu printa. Bedarija.

Brane22: Če ti je 5D2(3) predrag, pomisli še na to, da moraš imeti ob kateremkoli FF še steklovje, ki je navadno nekajkratnik cene bodyja, da ga izkoristiš. Saj veš, kvaliteto ti potem (ob fotografu, ki je itak najmočnejši faktor) določa najšibkejši člen.
Iz tvojih stavkov nimam ne časa ne želje in Ostalo me ne zanima toliko. Metode ostrenja itd. pa bi lahko (mogoče zmotno) sklepal, da DSLR sploh ni zate. Ne me narobe razumet, ampak... Ker pišeš o res slabih pogojih za fotografijo je to znanje ključno. Tudi v podrobnosti. Sploh ne vem, kako bi ostril v težavnih pogojih, če ne bi vsaj nekaj vedel o točkah ostrenja, njihovem tipu in obnašanju, zakaj včasih ne dobim potrditve fokusa itd. Lahko si kupiš najboljšega FF s fantastičnim low-light delovanjem, ampak to je DSLR in ga ne moreš uporabljati kot trotl kamero, če malo karikiram.
Bolj prozorno steklo ne obstaja (vsaj ne kot tehnični termin pri objektivih), verjetno misliš na objektive, ki imajo večjo odprtino zaslonke (manjša F vrednost). Ja, take objektive rabiš, če misliš delat to, kar si napisal. Seveda stabilizirane, drugače spet izgubljaš. Mogoče večino prednosti, ki bi jih s takim FF aparatom imel. Mimogrede - štender ti pomaga le pri statičnih scenah. Pri dinamičnih - stabilizator. Tako da tu šparat... Kaj pa vem.

Brane22 ::

@floyd1:

Vse tos em že vzel v ozir. In skozi teh nekaj let dokaj intenzivne uporabe DSLR-a je to zaključek, do katerega sem prišel. Tehnika ostrenja že najcenejšega EOS-a je za to s čemer se ukvarjam čezinčez dost. Tisto, kar _vedno_ izpade ozko grlo, je občutljivost senzorja, šum in dinamični obseg.

In ko govorim o optimizaciji, jasno ne mislim na maksimizacijo. Najlažje je poklikat najdražje zadeve v svojih segmentih in pač upravičevat nakup s tem,d a če hočeš biti proffesionalec, potem to pač rabiš. Nič ti ne poaga da si "profi", če te že cena orodja porine cenovno 3x izven tega, kar je folk pripravljen plačat. In če moraš optimizirat, je povsem samoumevno,d a to pomeni na določenih koncih pesimizacijo. Optimiziraš konce, ki te najbolj zanimajo, trpijo pa na ta račun konci, ki te zanimajo manj.

Šum na poceni zadevah tipa x00D me boli. Sodeč po testih x0D ne prinese veliko zraven. 7D je boljši ampak 2-3x dražji, 5D pa pade izven obsega.
Objektivi tudi niso poceni. Sedaj se pri meni postavi vprašanej ali je boljše vzeti cenejši aparat in boljše steklo ali obratno.

In pri steklu je "boljše" širok pojem, kjer so možni mnogi kompromisi. STabilizacija slike je en tak. Na papirju zgleda no-brainer, dokler ne prideš do njene cene. Daleč največji vir zabrisanosti fotke je pri mojem delu moja roka. Je pa tako, da mi je štander sicer včasih neugoden, vendar skoraj vedno uporabna opcija. Tako se lahko s štanderjem pri fotkanju spustim v daljše čase ekspozicije, ki bi bili sicer neuporabni. Takrat mi image stabilizer ne prinese nič, razen dodatnih stroškov.

Pod "bolj prozorno steklo" mislim objektive z manjšo F vrednostjo in z manjšimi izgubami v steklu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

skyline ::

floyd1 je izjavil:

Bolj prozorno steklo ne obstaja (vsaj ne kot tehnični termin pri objektivih)

T-stop.
F-number @ Wikipedia

Brane22, brezveze kompliciraš. Praktično vsi DSLR modeli zadnjih par let (začenši z osnovnimi jajčki) gredo mirne duše nad ISO1600 in več.
Hell, 7 let star D200 si brez panike upam uporabljat na ISO800, na 1600 je pa že svinjsko treba pazit kaj delaš. Novejši modeli ga peljejo scat na celi črti.

S takim razmišljanjem se hitro ujameš v endless čakanje na 'naslednjo generacijo, ki bo mela spet ful boljši senzor'...

floyd1 je izjavil:

Mimogrede - štender ti pomaga le pri statičnih scenah. Pri dinamičnih - stabilizator.

Pri dinamičnih pomaga samo dovolj kratek čas zaklopa.

Brane22 ::

@floyd1:

In v mislih sem imel tudi tudi pipetkarje. Ljudje, ki razvijajo največ A4 fotografije se navadno najbolj sekirajo, kaka bo (bi) njihova fotka izgledala pri A1 formatu printa. Bedarija.


Se strinjam, ampak je še nekaj. Dojel sem,d a sevetloba dejanjsko je vir življenja fotke. če sem šel v nakup opreme je bilo to zato, da končno s kakih dogodkov lahko opalimo pošteno fotko. Smisel te fotke pa je, da publiko postavi na dogodek.

Se pravi, da ti ko ti kot bralec članka vidiš fotko, ti da ta le-ta en košček občutka, kot da si bil sam tam. Tega pa fotke, ki so komajda ratale in preživele s teškim delom grafičnih on drugih orodij nimajo. Dajo ti nek "sintetični" približek.

Tudi ko je teba fotko korigirat, ni vseeno koliko. Tako glede časa, ki ni zastonj, kot končnega učinka.

BigWhale ::

Brane22 je izjavil:

dpreview ima zelo dobre grafične primerjalne prikaze.

Nabodeš fotoaparate in si pogledaš rezultate. In tam se lepo vidi razlika.


Ne pa se ne. Tam se lepo vidi razlika pri izrezu neke testne fotke. 7D dela pri ISO 1600 povsem uporabne fotke. Tudi 2500 ni takoj za v smeti.

Brane22 je izjavil:

5D mi je predrag. Rabim aparat, pri katerem bom preživel, če se razbije ali poškoduje. In ki me ga ne bo strah prijet v roko.


Potem DSLR ni zate. Kupi si high-end compacta ali pa 4/3 in bos bolj srecen. Resno, flasha si rekel da ne rabis. 4/3 senzorji so povsem ok. Pa ce ga na tla vrzes bos tud prezivel. :)

5D je zame predraga. 5DmkII je nice, ampak teh ni več. Sploh pa, ker vedno gledam vnaprej. Fotoparaat me zdaj še ne zanima.
A ko ta trenutek pride, hočem met naštudirano vse. Zato 5DmkII ni zanimiv. Bil je na voljo poceni, sedaj je že vprašanje, v prihodnej pa ga ne bo.

Brane22 je izjavil:

Ena taka zadeva in par objektivov bi bila lahko povsem kul. Tudi pri stabilizerjih lahko prišparam ponekod, kjer si upam fotkat s štanderja.


'Par' objektivov za full frame te bo stalo vsaj toliko kot sam body. Stojalo ti pa vecini primerov prav nic ne pomaga, ce ne slikas ravno druzinskega portreta vseh 120 clanov druzine ali pa velikega kanjona ob soncnem zahodu. :)

Brane22 ::

skyline je izjavil:


Brane22, brezveze kompliciraš. Praktično vsi DSLR modeli zadnjih par let (začenši z osnovnimi jajčki) gredo mirne duše nad ISO1600 in več.
Hell, 7 let star D200 si brez panike upam uporabljat na ISO800, na 1600 je pa že svinjsko treba pazit kaj delaš. Novejši modeli ga peljejo scat na celi črti.


Ne vem no. Moj 400D ima že pri ISO-800 opazne težave. Pri ISO-1600 je definitivno potrebno več dela. Je pa to odvisno od časa ekspozicije.
Če si na svetlem in greš v visok ISO zaradi kratkega časa ekspozicije ki ga rabiš na recimo kakem športnem eventu bo šuma manj, ker se le ta skozi čas ekspozicije fotke nabira. Krajši čas, manj šuma.

Če pa si v zaprtem na enki konferenci, kjer bi rad ujel govornika, pa se mu ne moreš približat in te šele visok ISO lahko spravi v kakih 1/50 sekunde va danih pogojih, potem bo šuma precej.

Saj zato nisem šel višje od osnovnih x00D. Ni zadostne razlike. Ampak sedaj, ko pa razmišljam o naslednji generaciji, jo pa hočem videt.

BigWhale je izjavil:


Potem DSLR ni zate. Kupi si high-end compacta ali pa 4/3 in bos bolj srecen. Resno, flasha si rekel da ne rabis. 4/3 senzorji so povsem ok. Pa ce ga na tla vrzes bos tud prezivel. :)


Flash rabim ampak ni vedno optimalna varianta. Ponavadi imam s seboj dva. Pa ekstra štander za flash.
4/3 ne mislim jemat, ker imam že precej objektivov za DSLR Canon. 4/3 ima tudi več šuma.

'Par' objektivov za full frame te bo stalo vsaj toliko kot sam body. Stojalo ti pa vecini primerov prav nic ne pomaga, ce ne slikas ravno druzinskega portreta vseh 120 clanov druzine ali pa velikega kanjona ob soncnem zahodu. :)


Ravno nasprotno. V večini stvari, ki me zanimajo, mi stojalo pomaga še _največ_.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

skyline ::

Brane22 je izjavil:

skyline je izjavil:


Brane22, brezveze kompliciraš. Praktično vsi DSLR modeli zadnjih par let (začenši z osnovnimi jajčki) gredo mirne duše nad ISO1600 in več.
Hell, 7 let star D200 si brez panike upam uporabljat na ISO800, na 1600 je pa že svinjsko treba pazit kaj delaš. Novejši modeli ga peljejo scat na celi črti.


Ne vem no. Moj 400D ima že pri ISO-800 opazne težave. Pri ISO-1600 je definitivno potrebno več dela. Je pa to odvisno od časa ekspozicije.
Če si na svetlem in greš v visok ISO zaradi kratkega časa ekspozicije ki ga rabiš na recimo kakem športnem eventu bo šuma manj, ker se le ta skozi čas ekspozicije fotke nabira. Krajši čas, manj šuma.

Če pa si v zaprtem na enki konferenci, kjer bi rad ujel govornika, pa se mu ne moreš približat in te šele visok ISO lahko spravi v kakih 1/50 sekunde va danih pogojih, potem bo šuma precej.

Saj zato nisem šel višje od osnovnih x00D. Ni zadostne razlike. Ampak sedaj, ko pa razmišljam o naslednji generaciji, jo pa hočem videt.


Pejt do prvega kolega, ki ima par let novejši body od tvojega. Magari 600D/650D. Po napisanem sodeč boš zelo presenečen.

BigWhale ::

Brane22 je izjavil:


'Par' objektivov za full frame te bo stalo vsaj toliko kot sam body. Stojalo ti pa vecini primerov prav nic ne pomaga, ce ne slikas ravno druzinskega portreta vseh 120 clanov druzine ali pa velikega kanjona ob soncnem zahodu. :)


Ravno nasprotno. V večini stvari, ki me zanimajo, mi stojalo pomaga še _največ_.


Ce te zanima tisto, kar si zgoraj priblizno napisal, potem ti stojalo ne pomaga kaj dosti. Lahko pa tocno poves kaj te zanima, pa ti bomo znali bolje svetovati. :)

Brane22 ::

@BigWhale:

Fotkanje konference, seminarjev. Ljudi za govorniškim odrom. Publiko. Prestavljeni izdelki, največkrat tehnične narave ( z aktivnimi LCD zasloni, polarizatorji etc etc).

Fotkanje v relativno zelo temnih gledališčih, malo manj temnih predstavitvenih dvoranah, lobijih a-la hotel MONS. Fotkanje izdelkov na sejmih. Fotkanje razstavnih prostorov in delov sejma. Fotkanje zanimivih sogovornikov in eventov.

jype ::

Brane22> Ne vem no. Moj 400D ima že pri ISO-800 opazne težave.

Čak no, to je že 6 let star entry level aparat.

Brane22> Fotkanje v relativno zelo temnih gledališčih, malo manj temnih predstavitvenih dvoranah, lobijih a-la hotel MONS. Fotkanje izdelkov na sejmih. Fotkanje razstavnih prostorov in delov sejma. Fotkanje zanimivih sogovornikov in eventov.

Tle nimaš kej dost izbire: EOS 1D X in EF 50mm 1.2 (L, jasno, ker ostali ne pridejo tako nizko).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

no comment ::

Če za njega ni dovolj velike razlike med starejšo in novo generacijo, je pač ni. So what(tm)!

Ne razumem kaj je narobe, če pač počaka še eno ali dve generaciji. Če nimaš za D600 ali 5D, še manj za D3s/D4 ali 1D, ostali crop senzorji pa "še niso ravno tam", pač čakaš.

Za web in male printe pa obstaja precej DSLRjev ali mirrorless kamer z APS-C, ki bodo tudi pri ISO3200 dali še spodobne rezultate.

Brane22 ::

jype je izjavil:


Čak no, to je že 6 let star entry level aparat.


In v 6 letih se v tem razredu vsaj pri šumu ni nič drastično spremenilo. Iz generacije v generacijo nabijajo ločljivost in poskušajo držat šum pod kontrolo.


Tle nimaš kej dost izbire: EOS 1D X in EF 50mm 1.2 (L, jasno, ker ostali ne pridejo tako nizko).


Ampak tega posel ne plača.

Brane22 ::

In vsaj jaz ne morem menjavat tega ko gate.

Pride nov model z 10% več zmogljivostmi, kjer me to zanima in zanj moram zamenjat in grip in baterije in kartice in...

Who cares.

jype ::

Brane22> Ampak tega posel ne plača.

Hočeš rečt da v resnici ne potrebuješ? Te povsem razumem - tudi jaz se težko sprijaznim s tem :)

Brane22 ::

Hočem reč, da me posel vedno vleče v meje ki niso zame, ker so v tistem trenutku previsoko.

Vedno je tisto kako bi 25 litrov spravil v 20l kanto.

Ja, lahko se greš delat finega češ "jaz se že ne bom ukvarjal s tem, jaz sem profesionalec"

Ampak takih profesionalcev sem se že nagledal. Postanejo "profiji" z "majhnim" problemom odplačevanja kreditov in zagotavljanja zadostnega prometa za svoja orodja.

prej v življenju nisem videl recimo štromarja, ki bi hodil po bloku in spraševal gospodinje, če rabijo pregled fuseboxov in zamenjavo varovalk za avtomatske. In to dva ločena štromarja. Očitno v navezi z uradnim od elektra, ki je prišel števec zamenjat.

Do včeraj so bili vsi preveliki profiji za to. Danes pa očitno ne. Jutri pa bogve.

Brane22 ::

Evo ti lep primer. En v sosedni temi bi rad tiskal vizitke, na poseben papir, v majhnih serijah ( 100 kosov). Pa prišel bi si pogledat papirje, torej bo treba nekaj časa za rpedstavitev. Pa Braillovo pisavo bi rad.

10 let nazaj bi s tem povzročil salve smeha v vsakem studiu. Mogoče bi mu stiskali na brzino vizitko komedijanta ki zabava DTPjevce in tiskarje in ga povabili na turnejo po studijih in objavili na YT.

5 let nazaj je folk že začel delati podobne stvari, vendar brez Braillove pisave. Mi smo že takrat tiskali svoje vizitke na inkjetu na posebnem papirju, čeprv imamo res poceni tiskarje pod nosom.

Sedaj pa sem ziher, da čeprav se je vsem "profijem" ob zahtevah obrnil želodec, jih je bilo vendarle nekaj, ki so razmišljali o tem, kako bi se to dalo izvesti.

jype ::

Brane22> Ja, lahko se greš delat finega češ "jaz se že ne bom ukvarjal s tem, jaz sem profesionalec"

Če izkupiček ne pokrije opreme, si moraš opremo bodisi sposodit (kar se v resnici da), ali pa se znajti kako drugače.

Meni bi tudi prav prišlo 3000fps snemanje pasjih in konjeniških športov, pa si take opreme ne morem privoščiti.

Brane22 ::

Če izkupiček ne pokrije opreme, si moraš opremo bodisi sposodit (kar se v resnici da)


To mi je bilo vedno nelagodno zaradi visokih stroškov. Tisti ki posoja, se mora zavarovat pred škodo norega folka in to stane.
Včasih še vedno najboljša opcija, a večinoma ne. Vsaj zame.


, ali pa se znajti kako drugače.


vedno sem razmišljal bolj v to smer.

BigWhale ::

Brane22 je izjavil:

@BigWhale:

Fotkanje konference, seminarjev. Ljudi za govorniškim odrom. Publiko. Prestavljeni izdelki, največkrat tehnične narave ( z aktivnimi LCD zasloni, polarizatorji etc etc).

Fotkanje v relativno zelo temnih gledališčih, malo manj temnih predstavitvenih dvoranah, lobijih a-la hotel MONS. Fotkanje izdelkov na sejmih. Fotkanje razstavnih prostorov in delov sejma. Fotkanje zanimivih sogovornikov in eventov.


Ce moras za govorca na odru uporabiti stojalo za slikat, potem delas nekaj narobe. Namrec, takoj, ko imas cas tako dolg, da ne mores vec slikati iz roke in bi ti stojalo prislo prav, potem je cas ze predolg in se bo govorec premaknil. Za fotkanje razstavnih prostorov, se mogoce pride prav, drugace pa nevem no.

Okapi ::

Ce moras za govorca na odru uporabiti stojalo za slikat, potem delas nekaj narobe.
No, to ne bo čisto držalo. Če recimo uporabljaš 300 mm teleobjektiv, ker ne moreš priti dovolj blizu govorcu, iz roke ne moreš slikati z recimo 1/60, čeprav je to za slikanje govorca sicer čisto dovolj kratek čas.

O.
««
3 / 92
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov D-SLR (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8825152 (13417) BigWhale
»

Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
6624400 (18452) schurda
»

Sigma je najavila (svetlobno) hiter zoom objektiv 18-35mm f/1.8

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3811852 (9304) CaqKa
»

zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14023719 (18570) schurda

kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Zvok in slika
20425547 (22389) bluefish

Več podobnih tem