Forum » Zvok in slika » Sentinel!
Sentinel!
_Mortal_ ::
ej dej povej kakšna je razlika med TRIPLE in DOUBLE frame buffer v 3D Mark-u
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Senitel ::
Double buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega pa kartica renderira. Ko kartica konča z izrisom slike se bufferja zamenjata. Problem nastane če imaš VSYNC vklopljen. V tem primeru se lahko bufferja zamenjata samo v trenutku ko katodni žarek v monitorju potuje iz končne nazaj na začetno pozicijo. In če se ta "window" zamudi mora kartica čakat na nasleden "window".
Triple buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega kartica renderira, tretji je pa na čakanju. In če imaš VSYNC vklopljen in kartica zgreši "window" ko se katodni žarek vrača gre enostavno risat v tretji buffer in ko se katodni žarek vrne pa začne izrisovati drugi buffer.
Razlika je v tem, da ti triple buffering pobere več pomnilnika in da boš z njim še vedno lahko imel več fps-jev kot je osveževanje monitorja če imaš VSYNC vklopljen. V bistvu sploh ni fore vklapljat triple bufferinga če nimaš VSYNC-a...
En buffer je viden na zaslonu, v drugega pa kartica renderira. Ko kartica konča z izrisom slike se bufferja zamenjata. Problem nastane če imaš VSYNC vklopljen. V tem primeru se lahko bufferja zamenjata samo v trenutku ko katodni žarek v monitorju potuje iz končne nazaj na začetno pozicijo. In če se ta "window" zamudi mora kartica čakat na nasleden "window".
Triple buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega kartica renderira, tretji je pa na čakanju. In če imaš VSYNC vklopljen in kartica zgreši "window" ko se katodni žarek vrača gre enostavno risat v tretji buffer in ko se katodni žarek vrne pa začne izrisovati drugi buffer.
Razlika je v tem, da ti triple buffering pobere več pomnilnika in da boš z njim še vedno lahko imel več fps-jev kot je osveževanje monitorja če imaš VSYNC vklopljen. V bistvu sploh ni fore vklapljat triple bufferinga če nimaš VSYNC-a...
CaqKa ::
torej moramo nastavljat double buffer brez vsynca ali pa triple buffer z vsyncom... če bi to kje pisalo pri navodilih kere kartice bi tud blo fajn :)
Senitel ::
Vse take stvari (double/triple buffering, FSAA, VSYNC, anisotropy filtering) spadajo med stvari, ki bi jih mogle omogočati aplikacije in ne forsirat grafični gonilniki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vsebina pomnilnika na grafičnih karticah pronica med aplikacijamiOddelek: Novice / Varnost | 10192 (6013) | LightBit |
» | Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 37164 (30309) | CellarDoor |
» | Vklopljen Vsync in padec FPSOddelek: Igre | 2037 (1632) | Senitel |
» | vsync v 2D načinu (desktop) - Windows XPOddelek: Zvok in slika | 1039 (977) | SasoS |
» | Double/Triple BufferingOddelek: Zvok in slika | 1716 (1546) | ABX |