Forum » Zvok in slika » vsync v 2D načinu (desktop) - Windows XP
vsync v 2D načinu (desktop) - Windows XP
nekdo123 ::
Ima mogoče kdo idejo, kako bi Windowsem razložil, da želim vsync vklopljen v 2D načinu (namreč, Windows sam po sebi nikjer ne nudi možnost vklopa tega, gonilnikov s to možnostjo pa tudi še nisem videl).
V vednost: Windows XP ima v 2D načinu vsync stalno ugasnjen. Dobro se to vidi pri premikanju oken levo/desno po ekranu. Namreč, levi in desno rob (črti, ki to ponazarjata) se pri premikanju lomita - lep prikaz kaj izklopljena vertikalna sinhronizacija sploh je.
No, jest bi jo rad vklopil :)
V vednost: Windows XP ima v 2D načinu vsync stalno ugasnjen. Dobro se to vidi pri premikanju oken levo/desno po ekranu. Namreč, levi in desno rob (črti, ki to ponazarjata) se pri premikanju lomita - lep prikaz kaj izklopljena vertikalna sinhronizacija sploh je.
No, jest bi jo rad vklopil :)
Senitel ::
Vertikalna sinhronizacija ima svoj smisel samo ce imas double buffering (kar WinXP nimajo za razliko od spilov). Torej da eno nevidno sliko iz ozadja prestavis v ospredje takrat ko monitor konca eno (ali vec) osvezitev zaslona.
WinXP se vedno rise vse na eno sliko (buffer) in ce monitor pac izrise kaksno bedarijo ne mores glede tega naredit nic.
WinXP se vedno rise vse na eno sliko (buffer) in ce monitor pac izrise kaksno bedarijo ne mores glede tega naredit nic.
nekdo123 ::
Aha... razumljivo.. sam če se jest prov spomnem, je bila (medtem, ko je Windows XP nastajal) vmes ena razvojna verzija, ki je imela možnost vklopitev le-tega? Je to možno? In če je, se pravi, da nekaj v to smer mora biti narejenega?
Senitel ::
Nevem, se ne spomnim... Je pa naceloma to v Visti (double buffering). Glih z vsyncom pa tudi ne vem kako je.
nekdo123 ::
Ali podpis "NVIDIA Developer Technology persona" pomeni, da dejansko imaš kako vezo z Nvidio, ali je to le podpis?
nekdo123 ::
Torej, bolj blizu odgovora na moje vprašanje (kot si ti, ta moment), niti ne morem priti :)
V glavnem, kar bi rad naredil je nemogoče, right (in/ali kdo od ljudi okoli tebe mogoče kej ve na to temo)?
V glavnem, kar bi rad naredil je nemogoče, right (in/ali kdo od ljudi okoli tebe mogoče kej ve na to temo)?
Senitel ::
Obstaja nekaj na temo double bufferinga v GDI (ali GDI+ nevem na pamet). Samo kar tako enostavno za komplet desktop tega ne mores vklopit. Mogoce obstaja kaksen neuraden add-in, ceprav tudi to dvomim.
nekdo123 ::
Ok, hvala...
imam en Spectrum emulator, pa en demo, k res hitr menja dve sliki med sabo... pa zarad nevklopljenega vsynca res ne zgleda tko kot bi mogl... pa, jebat ga, tko je :)
imam en Spectrum emulator, pa en demo, k res hitr menja dve sliki med sabo... pa zarad nevklopljenega vsynca res ne zgleda tko kot bi mogl... pa, jebat ga, tko je :)
SasoS ::
Potem bi to že sam program moral podpirati. Če se prav spomnim sem enkrat bral da GDI ne podpira vsynca, to bo podprto šele v Visti ko bo GUI na D3D...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | VsyncOddelek: Strojna oprema | 2134 (1831) | miraldi |
» | [C#] Invalidate() in blinkanjeOddelek: Programiranje | 997 (882) | robotek87 |
» | Vistin Aero ne vpliva na delovanje sistema (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 9586 (6110) | Matevžk |
» | OS X na vašem x86 mlinčku v beta ali "navidezni" verzijiOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 3950 (2980) | Road Runner |
» | Double/Triple BufferingOddelek: Zvok in slika | 1689 (1519) | ABX |