Forum » Zvok in slika » Sentinel!
Sentinel!

_Mortal_ ::
ej dej povej kakšna je razlika med TRIPLE in DOUBLE frame buffer v 3D Mark-u 
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Senitel ::
Double buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega pa kartica renderira. Ko kartica konča z izrisom slike se bufferja zamenjata. Problem nastane če imaš VSYNC vklopljen. V tem primeru se lahko bufferja zamenjata samo v trenutku ko katodni žarek v monitorju potuje iz končne nazaj na začetno pozicijo. In če se ta "window" zamudi mora kartica čakat na nasleden "window".
 
Triple buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega kartica renderira, tretji je pa na čakanju. In če imaš VSYNC vklopljen in kartica zgreši "window" ko se katodni žarek vrača gre enostavno risat v tretji buffer in ko se katodni žarek vrne pa začne izrisovati drugi buffer.
 
Razlika je v tem, da ti triple buffering pobere več pomnilnika in da boš z njim še vedno lahko imel več fps-jev kot je osveževanje monitorja če imaš VSYNC vklopljen. V bistvu sploh ni fore vklapljat triple bufferinga če nimaš VSYNC-a...
En buffer je viden na zaslonu, v drugega pa kartica renderira. Ko kartica konča z izrisom slike se bufferja zamenjata. Problem nastane če imaš VSYNC vklopljen. V tem primeru se lahko bufferja zamenjata samo v trenutku ko katodni žarek v monitorju potuje iz končne nazaj na začetno pozicijo. In če se ta "window" zamudi mora kartica čakat na nasleden "window".
Triple buffering:
En buffer je viden na zaslonu, v drugega kartica renderira, tretji je pa na čakanju. In če imaš VSYNC vklopljen in kartica zgreši "window" ko se katodni žarek vrača gre enostavno risat v tretji buffer in ko se katodni žarek vrne pa začne izrisovati drugi buffer.
Razlika je v tem, da ti triple buffering pobere več pomnilnika in da boš z njim še vedno lahko imel več fps-jev kot je osveževanje monitorja če imaš VSYNC vklopljen. V bistvu sploh ni fore vklapljat triple bufferinga če nimaš VSYNC-a...

CaqKa ::
torej moramo nastavljat double buffer brez vsynca ali pa triple buffer z vsyncom... če bi to kje pisalo pri navodilih kere kartice bi tud blo fajn :) 

Senitel ::
Vse take stvari (double/triple buffering, FSAA, VSYNC, anisotropy filtering) spadajo med stvari, ki bi jih mogle omogočati aplikacije in ne forsirat grafični gonilniki. 
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Vsebina pomnilnika na grafičnih karticah pronica med aplikacijamiOddelek: Novice / Varnost | 10862 (6683) | LightBit | 
| » | Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 41949 (35094) | CellarDoor | 
| » | Vklopljen Vsync in padec FPSOddelek: Igre | 2181 (1776) | Senitel | 
| » | vsync v 2D načinu (desktop) - Windows XPOddelek: Zvok in slika | 1104 (1042) | SasoS | 
| » | Double/Triple BufferingOddelek: Zvok in slika | 1820 (1650) | ABX |