» »

Simobil Si.asistent

Simobil Si.asistent

neres ::

Nov naročnik in imam nekaj vprašanj..

A ta Si Asistent (ecare...) naj bi deloval že takoj?
Jaz sem vzel včeraj naročnino, do petka imam še eno začasno številko... v glavnem se ne morem prijavit preko spleta. (kao napačna št. oz. geslo) Poskusil z obema številkama. Moram samo počakat al kaj?

Pa še to: na pogodbi pride za obkljukat ali pustit prazno polje pri: "Ne želim prejemati promocijskih obvestil". No gospodična, ki je to izpolnjevala preko PCja, me ni nič vprašala o tem, sem pa to opazil ko mi je dala za podpisat. No in sem ji rekel da nočem prejemat reklam, da naj to obkljuka... ona pa mi reče da to ni možno. :|..?
Se to lahko izklopi preko Asistenta? So to tiskane reklame ali kaki SMSi?
Ker vem da eni so prejemali neke reklame/spam in so jih celo morali plačat, upam da ni to to.


Pa še to, mimogrede: Nekje sem prebral da če dobivaš položnice samo po emailu da ti dajo nekaj popusta. A to še velja? Sej itak sem to izbral, ker mi bolj odgovarja, ampak me zanima..

kriko1 ::

Če pokličeš bodo verjetno vedeli.

Če imaš prejemanje položnice na mail, pa pride nekaj ceneje ker ne rabi tiskat in pošiljat položnice, koliko pa ne vem, ampak meni se splača
ker plačujem vse elektronsko.

servo ::

če izbereš samo e-račun dobiš 3x2€ popusta

balkanec ::

Pa še to: na pogodbi pride za obkljukat ali pustit prazno polje pri: "Ne želim prejemati promocijskih obvestil". No gospodična, ki je to izpolnjevala preko PCja, me ni nič vprašala o tem, sem pa to opazil ko mi je dala za podpisat. No in sem ji rekel da nočem prejemat reklam, da naj to obkljuka... ona pa mi reče da to ni možno. :|..?
Se to lahko izklopi preko Asistenta? So to tiskane reklame ali kaki SMSi?
Ker vem da eni so prejemali neke reklame/spam in so jih celo morali plačat, upam da ni to to.


Isti problem sem imel. Uvali ti tisti list za podpisat in upa da ne bos pogledal. Isto sem jim zatezil, da z zakonom mislim da je default ne,.. in ce zelis obratno, naj bi dodala kljukico. Potem jo je veselo odstranila. Prejemal bos pa sporocila MMS (1 ali 2 /mesec, vcasih niti enega), placas pa prenos podatkov.
Ti si ziher pozigalec !!!

Vanadium ::

nič ne plačaš prenos podatkov za ta sporočila, to so reklame in obvestila o simobil ponudbi, na dom dobiš cajtung itd...

Adrijan0 ::

En moj prijatelj je dobil kao ta spam in na položnici se mu je poznalo za celih 10€, na njej pa je pisalo nekaj u stilu komercialna sporočila? Se ne spomnim prau dobro. Tako da je imel ta orto u nulo, položnico pa 50€.

kriko1 ::

Komercialne reklame kot npr. tisto ki se naročiš na razne pizdarije (zvonenja, ozadja...), od simobila še nisem dobil za plačat njihove reklame (kar bi bilo tudi logično).

servo ::

Komercialna sporočila nimajo kaj dosti veze z operaterjem - na njih se sam naročiš z raznimi SMS nagradnimi igrami, glasovanji, "zastonj" ozadji, melodijami....

Problem je samo v tem, da se potem, ko je treba zadevo plačat, nobeden "ne spomne" kaj je to - čeprav je ob prijavi moral izrecno potrdit da se strinja s pogoji (drobni tisk)

aja, še link za odjavo za simobilove uporabnike:

http://www.simobil.si/sl/landing.cp2?ci...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: servo ()

neres ::

Sem poklical in dobil še uradne odgovore:
Tista promocijska obvestila (iz pogodbe) so pač prezplačna, kot pričakovano. Baje tudi precej redka, npr. do 1x na mesec. Večinoma SMSi, kdaj tudi tiskano. Lahko se odjaviš od njih.

Za Si.Asistenta pa moram še nekaj dni počakat, da to aktivirajo.

T0RN4D0 ::

Ma ta si.asistent je krneki, to bi lahko mal bolš pošlihtali (naprimer tako da bi komu uspel notr pridet).
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

kriko1 ::

Meni deluje, sem pa imel težave v preteklosti v zvezi s prijavo z certifikatom. Sedaj celo v operi deluje.

balkanec ::

Sem poklical in dobil še uradne odgovore:
Lahko se odjaviš od njih.


Kako?
Ti si ziher pozigalec !!!

neres ::

Ne vem, ker se (zaenkrat) nisem odjavil. Bom še videl če me bo sploh motilo. V skrajnem primeru greš v kako poslovalnico, ampak mogoče da se da tudi preko telefona, pokliči jih... Ko mi bo deloval Si.asistent bom pogledal če je tam kaka opcija v zvezi s tem.

Veron ::

če izbereš samo e-račun dobiš 3x2€ popusta

Kaj če se kasneje premisliš, ti teh 6eur naknadno dodatno zaračunajo?

primozzzz ::

Bom kr tole temo uporabu 8-)

Mogoče kdo ve, kakšnen sms morm poslat za nastavitve UMTS?

Sm že klical na simobil!!ˇˇ (ni jim pomoči)

Če vstavim od mobitela SIM kartico notr, mi lovi UMTS.. KO pa od simobila dam notr pa ne.. Pa kraj je pokrit z UMTS omrežjem in vsem ostalim lovi meni ne :S

Kakšen namig
NI PODPISA

T0RN4D0 ::

Simobil najbrž uporablja drugo omrežje kot mobitel, si razmišljal v tej smeri?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

slitkx ::



Če vstavim od mobitela SIM kartico notr, mi lovi UMTS.. KO pa od simobila dam notr pa ne.. Pa kraj je pokrit z UMTS omrežjem in vsem ostalim lovi meni ne :S

Kakšen namig
Potrebno je imati omogočen UMTS tudi v HLR profilu (na centrali). Vklop traja do 3 dni, ker se pač čez dan sistemsko sprocesira veliko številk in ne moreš vedeti, kdaj bo tvoja na vrsti. Sicer se da vklopiti tudi ročno (brez skript), vendar pa je tvegano, saj se lahko zgodi, da sprememba profila številke ni zabeležena v vseh potrebnih sistemih (HLR, AmDocs, IN sistemi, Provisioning, Billing...).

Lp Tomaž

primozzzz ::

T0RN4D0, vem to, ostalim lovi simobil UMTS, v moji bližiini, meni pač ne..

Potrebno je imati omogočen UMTS tudi v HLR profilu (na centrali). Vklop traja do 3 dni, ker se pač čez dan sistemsko sprocesira veliko številk in ne moreš vedeti, kdaj bo tvoja na vrsti. Sicer se da vklopiti tudi ročno (brez skript), vendar pa je tvegano, saj se lahko zgodi, da sprememba profila številke ni zabeležena v vseh potrebnih sistemih (HLR, AmDocs, IN sistemi, Provisioning, Billing...)

Lp Tomaž


Kako se vklopi ročno, kako to misliš? Tam med nastavitvam na telefonu namesto samodejno ročno?
Ali kako drugače?
NI PODPISA

slitkx ::

Z "ročno" je mišljeno s strani specialista oz. tistih, ki imamo dostop do HLR-ja.
Ampak, kot rečeno, po proceduri gre zadeva čez Provisioning, ki je pa precej obremenjen sistem. (Preko njega se izvaja veliko različnih aktivacij, sprememb...)

primozzzz ::

Hmm, mi sploh kej druzga preostane? Najboljš, da dam od mobitela SIM notr pa je problem rešen:8)
NI PODPISA

Klemenn ::

če izbereš samo e-račun dobiš 3x2€ popusta

Kaj če se kasneje premisliš, ti teh 6eur naknadno dodatno zaračunajo?


a ve kdo odgovor na tole? sem se že sam spraševau :)

drgač pa tole je tut kr uporabno :

http://nastavitve.simobil.si/

primozzzz ::

Klemenn, vem za tole.. Sem že 5x probal, a UMTS ne dela :S
NI PODPISA

slitkx ::

Primož, prijavi k nam v klicni center, pa bom posredoval specialistu.
(Sicer nisem v CC.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

neres ::

No, danes so mi vklopili 'asistenta' po tem ko sem jih spet poklical. Sploh ne bi bilo treba čakat tako dolgo, ampak so samo morali vpisat eno številko, ki bi jo lahko že prej... v glavnem klicni/prodajni center ni nevem kaj (strokovnost osebja).

A se samo meni zdi ali sploh ne moraš spremljat porabe pri Orto u nulo? Torej se sploh ne da videt koliko brezplačnih minut je še ostalo?
Našel sem samo nek izpis klicev, pa še za te ti sploh ne napiše v katero omrežje so bili.

primozzzz ::

Primož, prijavi k nam v klicni center, pa bom posredoval specialistu.
(Sicer nisem v CC.)


Amm, kako/kam to prijavim?
NI PODPISA

Zgodovina sprememb…

slitkx ::

V klicni center, da se spiše uradna prijava. Potlej pa to naprej...

st0jko ::

meni si asistent trenutno ne deluje... ima še kdo podoben problem, ali je to samo pri meni?
keks?

slitkx ::

Ti prikaže bel zaslon?

st0jko ::

ne prikaze cele strani... samo header in okolico... menija in drugega ni.
keks?

primozzzz ::

V klicni center, da se spiše uradna prijava. Potlej pa to naprej...


Eh, brezveze zdej jih bom pa še prosu, da mi UMTS poštimajo.. Rajš, dam od mobitela SIM notr in je to to.. Kam smo pršli :O
NI PODPISA

slitkx ::

Primož, zadeve morajo pač iti po uradni poti. Sledljivost mora laufati.
Sicer pa tisti, ki pričakuje, da bo vedno vse delovalo brezhibno, živi v iluziji. V tehnologiji ni popolnosti in je verjetno nikoli ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

primozzzz ::

Maš prav, se strinjam. Ampak,mi gre na k**** ta simobil.. Konec novembra sm kupu Nokio 6210 Navgiator.. Prnesem dam, nafilam, sprobam in vidim, da aparat ne deluje pravilno (kamere ne dela).. Takoj nesem nazaj, čakam cel mesec, da ga dobim nazaj.. Sprobam in še kar ne dela =/ Grem še enkrat tja javim, da je ista napaka.. Pač spet čakam cel mesec, da dobim nazaj in spet vidim, da napaka ni bla odpravljena.. Nesem nazaj na simobil, pač lepo pokažem in vse, da telefon še vedno ni pravi.. Zahtevam, nov mobitel, in rečem da je ta za v smeti, pol spet čakam en mesec in na srečo dobim nov aparat, ki deluje, čudno a brez softwerja od simobila.. Da ne govorim o kvaliteti simobilovih telefonov. Zdej nevem zakaj UMTS nedela, kličem na simobilov center in vse, a oni nič ne vejo.. Zdej bom pa še prošnjo pisov? ja pa kaj še.. Hvala lepa.. Pač en uporabnik simobila manj.. Grem rajš nazaj na mobitel, ki vsaj vse dela tako kot mora, čeprav je mal dražji..
NI PODPISA

Veron ::

pixel, zanimovo pri mobitelu mi je vedno vse delovalo BP :)
Simobil imam šele par dni, pa že opažam, da občasno kako besedo v pogovoru kar malo prekine...
pa tale simobilov umts je malo čuden, na enem koncu bajte lovi, na drugem pa ne, mobitel pa sem imel vedno poln 3G signal :) - k sreč nisem vzel telefona in sm brez vezave, tako da po mili voljo prekinem, če mi bo šlo na živce :)

kriko1 ::

primozzzz: simobil tako kot mobitel ne izdelujejo ter ne popravljajo direktno telefonov, vse gre naprej na servis.
Če pa gospodje na nokii niso sposobni popravit, ni to direkten problem simobila (je še ena negativna izkušnja z moje strani in nokiinim servisom).

Drugače do sedaj sem imel mobitel, debitel in sedaj simobil - na vseh doslej sem uspel rešit vse težave. Večkrat je problem v uporabnikih ki kličejo in se kar derejo v slušalko, o samem problemu pa povejo malo nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

slitkx ::

Grem rajš nazaj na mobitel, ki vsaj vse dela tako kot mora, čeprav je mal dražji..
Te izjave laiku ne morem zameriti.:D:))

slitkx ::

Kot je rekel kriko1, veliko folka NALAGA o svojih problemih in niti ne znajo povedati, kaj jih muči. A potlej naj se pa v klicnem centru ter potlej še specialisti gredo uganke, kaj je stranka želela povedati?

Kar se pa tiče UMTS-a pri Si.mobil-u - Mobitel je na trgu mnogo dlje, od države dobili veliko denarja za razvoj in izboljšave, zato je normalno, da je pri UMTS-u v prednosti. Bazne postaje pa tudi ne moreš postaviti z danes na jutri - denar, lokacijsko dovoljenje, vremenski vplivi, geografska (ne)dostopnost...
Ne bom se spustil v detajle, ker ima stranka baje vedno prav...khm...ja.>:D

balkanec ::

Maš prav, se strinjam. Ampak,mi gre na k**** ta simobil.. Konec novembra sm kupu Nokio 6210 Navgiator.. Prnesem dam, nafilam, sprobam in vidim, da aparat ne deluje pravilno (kamere ne dela).. Takoj nesem nazaj, čakam ce.....


Nc folk ne NALAGA. Tukaj bi ti moral SiMobil takoj zamenjat telefon z novim in bi bila stranka vec kot zadovoljna. Na mobitelu sem dozivel podobno situacijo pred leti. Pridem domov in ugotovim, da mi ekran "cudno" dela. Nesem nazaj na mobitel in takoj, brez kakrsnihkoli dodatnih vprasanj, dobim novega v roke in opravicilo.

Folk nalaga..
Ti si ziher pozigalec !!!

slitkx ::

balkanec, pojdi za en dan v klicni center ali pa Back Office, pa boš spremenil mnenje.

Veron ::

tudi sam mam podobne izkušnje z mobitelom, sem kupil še pred časom nokio N73, ena slušalka ni delala + kamera je nekaj čudno delala (sprednja), odnesel pokazal, dobil povsem nov komplet takoj. to sm bil v mobicentru za železniško (lj)

balkanec ::

balkanec, pojdi za en dan v klicni center ali pa Back Office, pa boš spremenil mnenje.


Ma pusti ti klic v klicni center.. Tudi operateriji klicnega centra (vecinoma) nimajo pojma kaj delajo in kako svetovati.

Fant je hotu uredit UMTS na svoji Nokiji. To bi se lahko uredila z nastavitvenim smsom. Drugi je hotel samo delujoc telefon. To ni nalaganje. Ce nekaj placas, potem pricakujes, da bo to tudi delovalo. In ce ne dela, se opozori.

Meni se je tudi Simobil zameru, ko sem moral iti s kolegom po drugi "nov" telefon. SD kartice mu ni prepoznavalo. Telefon je bil prinesen drug dan nazaj. In oni so ga hoteli posiljati na servis. Malo Morgen. Poskusis lepo, potem zatezis s trzno inspekcijo in zacuda uspes. Seveda moras sproti nalagat, ker ti bjonda na drugi strani salterja prodaja vesoljno znanost.
Ti si ziher pozigalec !!!

slitkx ::

Balkanec, kot sem že omenil, laikom ne gre zameriti, ker vse vidijo/vidite nadvse preprosto...
Ker pa imam stik s specialisti ter klicnim in podpornim centrom, upam trditi, da je veliko več primerov, ko stranka ne zna povedati, kaj želi, kot takih, da agent-ka ne more takoj pomagati.

Amen.

balkanec ::

Cisto preprosto:
K: Vceraj sem kupil telefon pri vas. Doma sem ugotovil, da kamera ne dela. Rad bi zamenjal telefon z novim (ker mi to po zakonu pripada)!
B: Tole bo za na servis.
K: ??!!?? mater sim/$&/&%#P$%"#%$&%#$&%"&/"#

Evo, ce ze vabis, bi res rad prisel pogledat ta tvoj (odlicni) podporni center. Ponudba se velja?
Ti si ziher pozigalec !!!

slitkx ::

Pridi. Vprašanje je pa, če te bodo ob "??!!?? mater sim/$&/&%#P$%"#%$&%#$&%"&/"#" spustili notri.
Pa ni "moj" podporni center (niti nisem v njem zaposlen). Vem pa, kake idiotizme na pol nepismenih strank prebiram vsak dan in se zraven nič ne čudim, da se marsikatera reklamacija rešuje dlje kot bi se lahko. Ker folk namesto, da bi lepo povedal, kaj ga tare, jebe vsem vse po spisku. In seveda marsikdaj pozabi povedati bistveno.

Pa še nekaj. Če telefon dokazano ne deluje, je povsem normalno, da se ga pošlje na servis. Prodajni center ni popravitveni servis (si že dojel razliko?).
Vseh telefonov pa tudi ni vedno na zalogi. Ne samo, da je potrebno pošiljke razdeliti po prodajnih točkah po Sloveniji, zaloga telefonov je odvisna tudi od povpraševanja. Za nek jebeno drag telefon, ki ga uporabljajo npr. zgolj poslovneži oz. tisti z zelo veliko cekini, ni realno pričakovati, da bo na razpolago v vsakem trenutku.
Ker pa nič na tem svetu ni popolno, lahko kdaj pride do napake pri kreaciji profila na centrali, pri provisioningu itd.. Si ti brez napak?o tud
Navsezadnje tudi prodajalec, dealer, Key Accounter...kdaj kaj spregleda. Vedno je bil, je in bo prisoten človeški faktor. Je to tako težko razumeti?

Pa da dam še en značilen primer. - Folk zamenja operaterja in izvede menjavo MNP (Mobile Number Portability). Jasno je opozorjen, da lahko postopek traja do tri dni (v ozadju je veliko baz in sistemov, v katerih se taka zadeva mora izvršiti in preveriti). 4 ure po sklenitvi pogodbe dosti folka besno kliče, zakaj nova številka ne deluje. Hmmm...nepismenost.

In navsezadnje - že znano dejstvo je, da dosti folka ne prebere navodil, priloženih ob telefonu in raje štima na pamet. Ko pa gre kaj narobe, je seveda kriv prodajalec oz. operater...ja, malo morgen, kar za vse bo kriv.

Pa lp, gospod nestrpnež.

Zgodovina sprememb…

balkanec ::

Nestrpnez?? Zakaj ze?

A si prebral? Vceraj sem kupil nov telefon, ki ne deluje kot bi moral. Mi ga lahko zamenjate z novim(ker mi to zakonsko pripada)? Ne, ga bomo poslali na servis. Tam bodo ugotovili, da je bil polit z vodo oz. nepooblascena oseba naj bi ga odpirala... in ti zaracunali popravilo GANZ novega telefona. Simple: NOV telefon ne dela. Zelim novega (si že dojel razliko?)! Hvala lepa za take storitve. Pa ves, da se cloveku na koncu tudi strga. Ne mesaj me s tistimi strankami, ki ti po telefonu razlagajo kaj so tisti dan zajtrkovali in da imajo prebavne motnje. Seen and done that.

Zaloge, prenosi stevilk, nebranje pogodb,.. zame brezpredmetno, ampak se strinjam s tabo. Napake placujem, ne mislim pa placevat tujih napak.
Ti si ziher pozigalec !!!

kriko1 ::

Kako veš kaj bodo ugotovili? :>
fishy...

primozzzz ::

pixel, jst že več kt 3 mesece čakam na UMTS, zgleda nebom nikol dočakov pr simobilu.. Ne pa 3 ure oziroma 3 dni.. Kot, da jst nebi plačov položnice, en dan zamudiš pa že dobiš opomin.. Nej bodo še tko natančni za vse ostalo.. Pa nevem zakaj double postaš 8-O

Sam tolk, da se ve.. Jst mam poštiman UMTS :D mi je en zrihtu, k dela neki na simobilu ==)
NI PODPISA

Zgodovina sprememb…

primozzzz ::

A je tole kej res?
https://mooble.si/minusiraj/

:-D
NI PODPISA

Zgodovina sprememb…

Adrijan0 ::

Meni noče videoklicat. ne da to rabim, sam sprobu pa bi haha. Zdej morem kot sem prebral, klicat na simobil in jih prosit, da mi oni to nekak omogočajo?

pixel: Kar se tiče menjave telefonou pa je itak katastrofa. Moj prijatelj je tudi doživle pri simobilu to, da je dau telefon v garanciji notr, par dni star, pa mu baje niti nadomestni ni pripadu (hotel so da plača). Ko ga je dobil nazaj pa ni nč bolš oz. slabš delu (po 1 mesecu še zmeri neuporaben telefon, spet v garancijo). Mene ne briga kam oni pošljejo telefon na servis, dolžni so mi ga pa popravit. Da kupiš telefon in si potem nekaj mesecev brez njega, ker ga je treba trikrat poslati na servis, je to prava katastrofa. In tle neki govoriš o laikih. Kaj ma veze to da si laik in da ti prodajo telefon, ki očitno sploh ni za prodajo, če že u štartu ne dela? Zdej so krivi tisti, ki kupijo telefon al kako? Haha.

Vanadium ::

SE pošiljajo v italijo, moj je že 2x v 3 tednih zarad istega problema na servisu, ko ga dobim nazaj če bo še jebal zahtevam drug fon, če ne pa kaki tržno inšpekcijo pokličem. Jas nerabim obtežilnika za papir ki se resetira vsako uro skor pa blokira :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri mobilni operater je najboljši v sloveniji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10329391 (14821) Jerry000
»

Simobil live (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
38060531 (23430) ttommy
»

Si mobil in napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7921116 (17702) Mitja358
»

ORTO U NULO vs. Itak Dđabest

Oddelek: Mobilne tehnologije
285968 (3642) St235
»

Orto u nulo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11012234 (8489) neres

Več podobnih tem