Forum » Pomoč in nasveti » Garancija
Garancija
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Ales22LJ ::
Pozdravljeni
V neki trgovini sem pred 2 mescoma kupil elektro izdelek za modelarstvo ( da se nebom lih razkril =D ) Oglavenm po 14 dneh sem obupal in nesel izdelek nazj kjer so ga dal na servis in po 45 dneh me noben ni poklical!! Nato sem 48 dan dubil novega. Z računom datumom vse. In zdaj po 3 dneh uporabe je izdelek spet crknil oziroma zasmrdel !!! Ali lahko v ponedeljek zahtevam denar nazj kljub temu da je to ze drugi izdelek katerega sem dubil? Aja pa se nekaj izdelek nima SLO-navodil in pa blago je celo z napako kjer pise stikalo je luc tam kjer je lucka pa pise stikalo LoL.. Opazil sem pa tudi da tega izdelka ni objavlenega na njihovi internetni strani kjer se da dubiti vsa potrebna navodila in spefikacije izdelka kot za ostale modele. Torej kaksne pravice imam. Naj raje bil zahteval denar nazj :/ Ali je mozno da lahko prodejalec zahteva pregled izdelka kar pomeni par dni spet !!!!
V neki trgovini sem pred 2 mescoma kupil elektro izdelek za modelarstvo ( da se nebom lih razkril =D ) Oglavenm po 14 dneh sem obupal in nesel izdelek nazj kjer so ga dal na servis in po 45 dneh me noben ni poklical!! Nato sem 48 dan dubil novega. Z računom datumom vse. In zdaj po 3 dneh uporabe je izdelek spet crknil oziroma zasmrdel !!! Ali lahko v ponedeljek zahtevam denar nazj kljub temu da je to ze drugi izdelek katerega sem dubil? Aja pa se nekaj izdelek nima SLO-navodil in pa blago je celo z napako kjer pise stikalo je luc tam kjer je lucka pa pise stikalo LoL.. Opazil sem pa tudi da tega izdelka ni objavlenega na njihovi internetni strani kjer se da dubiti vsa potrebna navodila in spefikacije izdelka kot za ostale modele. Torej kaksne pravice imam. Naj raje bil zahteval denar nazj :/ Ali je mozno da lahko prodejalec zahteva pregled izdelka kar pomeni par dni spet !!!!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bosstjann ::
Lahko uveljavljaš stvarno napako, iz tega naslova potem lahko zahtevaš vrnjen denar, oni imajo osem dni časa da preverijo da nisi slučajno ti pokvaril stvari, potem pa ti morajo vrnit denar če tako zahtevaš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tlozej ::
Problem je, ker stvarne napake za izdelek ne moreš več uveljavljati, če si prej uveljavljal garancijo! Ne vem pa, kako je v tvojem primeru, ker si dobil drug izdelek. Najbolje bo, da se pozanimaš na urad za varstvo potrošnikov: http://www.uvp.gov.si/
LP
LP
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bosstjann ::
Ker je dobil nov aparat je za njega nova zgodba, tko da prvo uveljavljaj stvarno napako.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42576 (18101) | Furbo |
» | Čevlji-stvarna napaka?Oddelek: Loža | 5627 (2227) | bajsibajsi |
» | Vrnitev izdelka - ročna mesoreznicaOddelek: Loža | 3453 (2383) | omnimint |
» | Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12707 (8759) | ziggy89 |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13159 (10277) | solatko |