Forum » Loža » Cene goriv
Cene goriv
Temo vidijo: vsi
Zheegec ::
Že 100x rečeno - zmanjšati državno upravo, ki je - relativno gledano - ogromna in neučinkovita.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Buggy ::
Imagodei: zelo lepo povedano...samo tudi sam ves, da do tega ne bo nikoli prislo...bi pa moralo.
mtosev ::
500EUR za poslanca? 95% bi jih takoj spokalo ven iz parlamenta. drugace povedato SCI-FI da so to kdaj zgodi. verjetno bil prej padel metor na Slovenijo kot da se to zgodi.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
jype ::
Imagodei> Ko pa država nima denarja, ji pa šparanje ne pade na pamet?
Kdo nima denarja? Država ga ima, če ga kdaj manjka ga pa pobere. Saj to je očitno, a ni?
Kdo nima denarja? Država ga ima, če ga kdaj manjka ga pa pobere. Saj to je očitno, a ni?
Tear_DR0P ::
Kajti kurilca lahko (brez posledic za motor) točiš le v starejše motorje
well sanjaj :) kurilc je dizel, barva pa tud ne boli - je pa res, da boli ko gledaš nalaganje. sam vozim dizla in sem enkrat na kontroli čakal,da me preverijo pa gledal kake avte nalagajo, sem se vprašal od kod ljudem denar za avto, če zdej za tankat nimajo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
T0RN4D0 ::
Ne da nimajo za tankat, samo glede na to da 70% cene dizla požre država, lahko s kurilcem v življenski dobi avtomobila (eno povprečno jajco ocenimo recimo na 250k km s 6l porabo, =15k litrov goriva, cirka 50 centov prihranek na litr in dobiš prihranek 7500€ . Če pokaš po 50k km na let, to pride recimo v petih letih, če voziš kaj malo manj varčno, se razlika še bolj pozna.
Torej, ne da nimajo za tankat, ravno zato ker tankajo kurilca jim ostane za dobre avtomobile.
Torej, ne da nimajo za tankat, ravno zato ker tankajo kurilca jim ostane za dobre avtomobile.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T0RN4D0 ()
Tear_DR0P ::
ravno zato ker tankajo kurilca jim ostane za dobre avtomobile.
hočeš rečt da so taki reveži, da morjo na gorivu šparat, da lahko na lizing avto kupjo
sej štekam zakaj ljudje takajo kurilca, sam tankanje kurilca v večini vključuje mnogo preveč ročnega/umazanega dela in pretakanja - pa ne me narobe razumet, jaz tankam biodizel, ki ga ata avtoprevoznik prpelejo iz postojne, pa vem kolk ene packarije je pretočit vsake tolk cajta iz večje cisterne v moj avto
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
T0RN4D0 ::
No, to je spet odvisno, al greš za vsako na črpalko natankat v kante, al maš doma cisterno, konc koncev maš komot tud doma eno orenk cisterno in pumpo z ročko, s tistim lahko tankaš popolnoma isto kot na črpalki. Še domov ti ga pripeljejo in glede na to da bojo zdejle zgleda spet šle na polno gor, se tud takšna investicija najbrž hitro povrne.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Ted ::
Kaj naj rečem, s tem felerjem (ob vseh drugih spodrsljajih) je Križanič verjetno najslabši finančni minister v zgodovini Slovenije. Janša bi ga že odstranil, verjetno tudi Rop (upam), Pahor pa se bojim da za kaj takega nima dovolj jajc...
Mah...
zee ::
disclaimer: ne podpiram nobene politicne opcije.
Premier nima "cojones" se za kaj drugega, ne samo za odstavitev Krizanica. Se najbolje bi bilo, ce bi se zaradi povsem neustreznih ukrepov (no, mogoce je milostni strel Muri dejansko med boljsimi ukrepi) odstavila cela vlada, ceravno tudi alternative (tej vladi) niso dosti boljse.
Premier nima "cojones" se za kaj drugega, ne samo za odstavitev Krizanica. Se najbolje bi bilo, ce bi se zaradi povsem neustreznih ukrepov (no, mogoce je milostni strel Muri dejansko med boljsimi ukrepi) odstavila cela vlada, ceravno tudi alternative (tej vladi) niso dosti boljse.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
kmetek ::
www.spritbarometer.at
VSE REŠI
a KARNTEN je tam, kjer je CELOVEC, ta regija. Do sedaj sem plačeval 0,94€, težko se branim za 0,80€
posel: gor po 80centov, tukaj naprej dilat po 90centov, pri 1000litrih je 1000€ :)
VSE REŠI
a KARNTEN je tam, kjer je CELOVEC, ta regija. Do sedaj sem plačeval 0,94€, težko se branim za 0,80€
posel: gor po 80centov, tukaj naprej dilat po 90centov, pri 1000litrih je 1000€ :)
Buggy ::
posel: gor po 80centov, tukaj naprej dilat po 90centov, pri 1000litrih je 1000€ :)
Mislis 100€ ravno 5x manj kot te bodo prisli stroski da bos to dol odpelal :)
koyotee ::
wrong: 100€
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Valvoline ::
Tisti k majo kmetije,oz cisterne za škropljenje in gnojšnico takoj v akcijo !!! Cisterna ima 3-5000 litrov,greš fajna počas po lokalnih cestah v Avstriji,natankaš po 77c,vrneš se domu in lepo prodajaš po 90c. Seveda za tiste ki jim meja ni daleč. 3000-5000l x 10c = 300-500e. Porabiš pa max 50e če se zadeve lotiš racionalno.
username ::
Mene sam zanima, kaj čakate s tem biznisom.Hja, kaj veš, mogoče pa ravno v tem trenutku nekdo ta bizines že izvaja, medtem ko mi tukajle samo nakladamo in p*zdimo...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
dzinks63 ::
Tisti k majo kmetije,oz cisterne za škropljenje in gnojšnico takoj v akcijo !!! Cisterna ima 3-5000 litrov,greš fajna počas po lokalnih cestah v Avstriji
To seveda pri nas ni možno (mogoče kje v Afriki?), naftne derivate ne moreš kar z cisternami za fekalije vozit. Imeti moraš homologitano cisterno za prevoz naftnih derivatov in prav tako pogonsko vozilo. Lahko pelješ kakšen sod nafte (sod za prevoz goriv) na avtomobilski prikolici, pa še to je vprašanje, če bi imel vse po predpisih (pač pravilno označeno in pritrjeno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
username ::
No ja, dzinksovi pomisleki glede predpisov in homologacij bi seveda veljali za uradni uvoz, kjer pa bi ravno tako bil spet podvržen komplikacijam, plačilu trošarin itd.
Take variante bi torej itak pomenile uvoz na črno. In verjetno nimajo nobenega smisla, ker tisti ki bi takole kavbojsko kupovali, že itak verjetno ilegalno točijo kurilca - prednost za njih bi bila le, da jim ob morebitnem pregladu rezervoarja ne bi našli kurilca...
Take variante bi torej itak pomenile uvoz na črno. In verjetno nimajo nobenega smisla, ker tisti ki bi takole kavbojsko kupovali, že itak verjetno ilegalno točijo kurilca - prednost za njih bi bila le, da jim ob morebitnem pregladu rezervoarja ne bi našli kurilca...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
T0RN4D0 ::
Glede na to da je austrija v eu, ne vem če so kakšne omejitve. Ali?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
username ::
Za trošarinsko blago (gorivo, alkohol, tobak) moraš trošarine plačat v Sloveniji.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Boeing ::
Kot sem že nekje omenil - goriva so prepoceni. LPG pa ima lih eno tako pravo ceno, mogoče bi lahko šel še za 10 centov s trošarinami gor, pa bi bilo lih prav, dizl/benz pa za ene 30...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zheegec ::
Kot sem že nekje omenil - goriva so prepoceni. LPG pa ima lih eno tako pravo ceno, mogoče bi lahko šel še za 10 centov s trošarinami gor, pa bi bilo lih prav, dizl/benz pa za ene 30...
Zakaj so prepoceni?
Sem mogoče omenil, da je kruh in mleko ter vsa ostala osnovna živila BISTVENO prepoceni?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
Kot sem že nekje omenil - goriva so prepoceni. LPG pa ima lih eno tako pravo ceno, mogoče bi lahko šel še za 10 centov s trošarinami gor, pa bi bilo lih prav, dizl/benz pa za ene 30...
Zakaj so prepoceni?
Sem mogoče omenil, da je kruh in mleko ter vsa ostala osnovna živila BISTVENO prepoceni?
Ker pri realni ceni 50c za l benza in nafte tale njegovi avtoplinski sistem gre direkt na odpad. Na žalost živimo v lopovsko državo,njemu so že pobral velik odstoteh iz teh 1600e za tale plinski sistem,sam je boeing nažalost preveč slep da bi pogruntal tega....
Ziga Dolhar ::
Ker nizka cena goriv ne spodbuja razvoja alternativ.
(Ne spuščam se v ideološko vprašanje alternativnih virov.)
-- edit: in ne spodbuja razvoja alternativnih transportnih poti - tipično mestnega prometa.
(Ne spuščam se v ideološko vprašanje alternativnih virov.)
-- edit: in ne spodbuja razvoja alternativnih transportnih poti - tipično mestnega prometa.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Zheegec ::
Ker nizka cena goriv ne spodbuja razvoja alternativ.
Torej so alternative bistveno slabše... Boljše očitno niso, če so alternative tudi pri ogromni obdavčitvi goriv zelo redke in generalno dražje. Ko bo pa čas, ko se bodo goriva naravno pocenila, takrat pa bomo mogoče videli porast alternativ. Če bodo dobre seveda.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
TESKAn ::
Ker nizka cena goriv ne spodbuja razvoja alternativ.
(Ne spuščam se v ideološko vprašanje alternativnih virov.)
-- edit: in ne spodbuja razvoja alternativnih transportnih poti - tipično mestnega prometa.
Dokler se bo "ekološke" načine prevoza propagiralo tako, da bodo na Discoveryju vrteli oddaje, v katerih na veliko hvalijo vodik (ki ga pridobivajo z elektrolizo) in kako bodo lahko avti z gorivnimi celicami napajali naše domove (hura, najprej štrom v vodik z elektrolizo, potem filat v avto, nato pa iz avta nazaj v omrežje), dokler bodo navdušeni nad sesalci, ki jih poganja sonce (ko bo oblačno, boš pa klical šefa, da te ne bo v službo) in dokler ne naredijo alternative bencinarju, ki bo enako stal za vzdrževanje, bo imel dostojen doseg, ne bo potreboval drage nove infrastrukture, dokler ne bodo obljubljali čudežev, ki jih stroj ne bo mogel izvest in dokler ne bodo nehali govorit neumnosti, ki se jim smeji vsak, ki se na zadeve vsaj malo spozna, ne bo nič. Aja, hkrati ne sme izgledat tako, kot da bi ga dobil v kinderjajčku.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Ziga Dolhar ::
ALIEn3001: "kvaliteta" alternativ nima veze z njihovo ceno. Cena pa je odvisna od povpraševanja po njih. In dokler bo bencin "poceni", ni razloga za razvoj dragih alternativnih rešitev in nižanje stroškov zaradi ekonomije obsega.
In čeprav bodo fosilna goriva VEDNO cenejša od alternativnih, to ne pomeni, da je potrebno fosilna goriva izkoristit do konca, preden preidemo na druge rešitve. Zasebni sektor ni naklonjen upoštevanju socializiranih utilitetnih stroškov.
TESKAn: Mene pa res ne moreš obtoževat zaradi glupih subvencij (ZDA/etanol) in državnega izbiranja "tistih tapravih" (ups, spet ZDA in biogoriva) alternativ. :)
In čeprav bodo fosilna goriva VEDNO cenejša od alternativnih, to ne pomeni, da je potrebno fosilna goriva izkoristit do konca, preden preidemo na druge rešitve. Zasebni sektor ni naklonjen upoštevanju socializiranih utilitetnih stroškov.
TESKAn: Mene pa res ne moreš obtoževat zaradi glupih subvencij (ZDA/etanol) in državnega izbiranja "tistih tapravih" (ups, spet ZDA in biogoriva) alternativ. :)
https://dolhar.si/
Boeing ::
Žiga je zaenkrat edini, ki razume. Ne vem, če mu sploh naj rečem bravo, ker kaj drugega pravzaprav sploh nisem pričakoval.
valvoline, pri ceni 50c na liter bencina bo cena LPG-ja nižja od 25c na liter. Ker je tak zakon pri nas. In ker tako pravi tudi direktiva EU, ki smo jo dolžni upoštevati. V vsakem primeru se na LPG peljem najmanj polovico ceneje, le absolutna razlika bi bila pol manjša.
ALIEn: alternative so čisto kul, recimo tanov prius III je kar bomba... predelan na plin, pa še bolj. Seveda, če bi bila cena bencina normalnega 1.5 evra na liter, bi teh avtov pri nas prodali par tisoč letno. Ker je bencin po evro, par centov gor ali dol, jih prodajo nekaj deset, pa še to takšnim eko/techno entuziastom kot sem jaz...
Ko so američani imeli benz po 3$/galono in čez, so kupovali priuse kot ponoreli (če vzamem priusa kot konkretni primer). Zdaj, ko je cena slaba 2$/galono (za njih nekako normalna cena), je prodaja priusov padla za polovico. Mislim pa, da ni potrebno debatirati, da prius neto svinja manj, kot primerljiv avto s klasičnim motorjem.
valvoline, pri ceni 50c na liter bencina bo cena LPG-ja nižja od 25c na liter. Ker je tak zakon pri nas. In ker tako pravi tudi direktiva EU, ki smo jo dolžni upoštevati. V vsakem primeru se na LPG peljem najmanj polovico ceneje, le absolutna razlika bi bila pol manjša.
ALIEn: alternative so čisto kul, recimo tanov prius III je kar bomba... predelan na plin, pa še bolj. Seveda, če bi bila cena bencina normalnega 1.5 evra na liter, bi teh avtov pri nas prodali par tisoč letno. Ker je bencin po evro, par centov gor ali dol, jih prodajo nekaj deset, pa še to takšnim eko/techno entuziastom kot sem jaz...
Ko so američani imeli benz po 3$/galono in čez, so kupovali priuse kot ponoreli (če vzamem priusa kot konkretni primer). Zdaj, ko je cena slaba 2$/galono (za njih nekako normalna cena), je prodaja priusov padla za polovico. Mislim pa, da ni potrebno debatirati, da prius neto svinja manj, kot primerljiv avto s klasičnim motorjem.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zheegec ::
ALIEn: alternative so čisto kul, recimo tanov prius III je kar bomba... predelan na plin, pa še bolj. Seveda, če bi bila cena bencina normalnega 1.5 evra na liter, bi teh avtov pri nas prodali par tisoč letno. Ker je bencin po evro, par centov gor ali dol, jih prodajo nekaj deset, pa še to takšnim eko/techno entuziastom kot sem jaz...
Ne razumem kako je Prius lahko alternativa. Lavfa na bencin, tako kot vsi ostali avtomobili. Pač spada med avtomobile z nizko porabo (čeprav obstajajo tudi takšni z nižjo), nikakor pa ni "alternativa".
Kot sem rekel- zakaj bi moral bencin biti dražji? Ko ga bo težje črpati bo šla cena gor in bodo imela SLABŠA pogonska goriva priložnost, da se uveljavijo. Mogoče pa vmes pride že kaj BOLJŠEGA, kot trenutno poznamo.
Če gledaš nogomet si letos gotovo pomislil: "morali bi najboljšim igralcem FC Barcelona onemogočiti igrati, da bi imeli drugi možnost za zmago". No, jaz pač ne.
valvoline, pri ceni 50c na liter bencina bo cena LPG-ja nižja od 25c na liter. Ker je tak zakon pri nas. In ker tako pravi tudi direktiva EU, ki smo jo dolžni upoštevati. V vsakem primeru se na LPG peljem najmanj polovico ceneje, le absolutna razlika bi bila pol manjša.
In če bi vsi lavfali na LPG misliš, da bi bil še naprej tako poceni? Saj nafta ni obdavčena, da imajo drugi "možnost", ampak zaradi tega, ker država s tem polni svojo blagajno.
ALIEn3001: "kvaliteta" alternativ nima veze z njihovo ceno. Cena pa je odvisna od povpraševanja po njih. In dokler bo bencin "poceni", ni razloga za razvoj dragih alternativnih rešitev in nižanje stroškov zaradi ekonomije obsega.
Točno tako, cena je odvisna od povpraševanja in seveda od osnovnih stroškov črpanja. Dokler je nafte na pretek bo pač poceni, ko o bo težje/dražje črpati pa bo rahlo dražja. Realna cena nafte trenutno je nekje 1/4 cene, ki jo dejansko plačamo.
Torej če so Intelovi procesorji boljši od AMD trenutno (kar trenutno SO), moramo Intelu določiti višje cene, da bo AMD lahko konkurenčen?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djordjevic ::
recimo tanov prius III je kar bomba...
Mhm, zelo. Doslej bi ga bil povohal samo, če bi bil občutno cenejši (za 25k evrov vendarle dobiš več kot spodoben avto). Zdaj pa je postal lepa alternativa za v prihodnje ...
No grave is deep enough to keep us in chains.
bond007 ::
valvoline, pri ceni 50c na liter bencina bo cena LPG-ja nižja od 25c na liter. Ker je tak zakon pri nas. In ker tako pravi tudi direktiva EU, ki smo jo dolžni upoštevati. V vsakem primeru se na LPG peljem najmanj polovico ceneje, le absolutna razlika bi bila pol manjša.
Tole pa dvomim, da je tako. Ker se spomnem, ko je bil bencin 0,82€, pa plin ni bil pol ceneje. Mogoče trenutno je pol ceneje, ampak v preteklosti večino časa ni bil! Vem pa, da naj bi obstajala neka direktiva o tem, ampak se jo očitno ne upošteva!
Boeing ::
do 2020 velja direktiva EU, ki zapoveduje zgoraj napisano, z nekim prehodnim obdobjem, očitno smo ga pri nas začeli upoštevati z rahlim zamikom, kot vse ostale raji prijazne zakone...
Alternativa bo vedno alternativa. To pomeni, da se je treba določenim razvajenostim odpovedati in delovati na podoben, a drugačen način. Dokler raje k temu finančno ne spodbudiš, ni nič. Kapiš ?
Prius, kot je zamišljen, res ni bohve kakšna alternativa. Ampak, ima pa plug-in opcijo in neizpodbitno deluje na dve pogonski "gorivi" - benz in elektrone. Baterijo lahko preko plug-in opcije napolniš doma, če imaš solarno/hidro elektrarno (oz. iz omrežja, v tem primeru ne šteje kot alternativa). Tehnologija mu to omogoča, zato prius III tehnično gledano JE alternativa, ker LAHKO vozi na sončno energijo.
Alternativa bo vedno alternativa. To pomeni, da se je treba določenim razvajenostim odpovedati in delovati na podoben, a drugačen način. Dokler raje k temu finančno ne spodbudiš, ni nič. Kapiš ?
Prius, kot je zamišljen, res ni bohve kakšna alternativa. Ampak, ima pa plug-in opcijo in neizpodbitno deluje na dve pogonski "gorivi" - benz in elektrone. Baterijo lahko preko plug-in opcije napolniš doma, če imaš solarno/hidro elektrarno (oz. iz omrežja, v tem primeru ne šteje kot alternativa). Tehnologija mu to omogoča, zato prius III tehnično gledano JE alternativa, ker LAHKO vozi na sončno energijo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
šernk ::
boeing...ti in tvoje alternative...a misliš da bom sedaj delal 50km+ da bom lahko tankal LPG? no way že samega časa mi preveč pobere
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Brane2 ::
Ampak leta 90 smo se odločili za KAPITALIZEM, ne SOCIAlizem ali kaj petega.
V kapitalizmu pa cene določa trg. Zakaj že so potrebni tovrstni državni posegi ?
Sploh pa ne razumem tega sprenevedanja.
Če država vidi prihodnost v plinu, hja hudiča, naj odredi, da morajo vsi novi avti laufat na LPG in fertik.
Kje je problem ? Spodobni proizvajalci itak samo dajo v tak avto drug računalnik, ventile in rezervoar in piči miško.
Enako je s pumpami. Preko noči bi imel na vsaki pumpi še plinsko pipico.
Zakaj se jajcajo s temi "vzpodbudami" ?
Vsaj IMHO zato, ker je cela EU v bistvu SFREU. IN če sprejmeš trapast zakon, potem je to še najlažja pot- da "se delaš, da delaš".
Enako je s solarpaneli pa še čim. V stilu "izpolnimo kvoto, da odje*ejo"...
V kapitalizmu pa cene določa trg. Zakaj že so potrebni tovrstni državni posegi ?
Sploh pa ne razumem tega sprenevedanja.
Če država vidi prihodnost v plinu, hja hudiča, naj odredi, da morajo vsi novi avti laufat na LPG in fertik.
Kje je problem ? Spodobni proizvajalci itak samo dajo v tak avto drug računalnik, ventile in rezervoar in piči miško.
Enako je s pumpami. Preko noči bi imel na vsaki pumpi še plinsko pipico.
Zakaj se jajcajo s temi "vzpodbudami" ?
Vsaj IMHO zato, ker je cela EU v bistvu SFREU. IN če sprejmeš trapast zakon, potem je to še najlažja pot- da "se delaš, da delaš".
Enako je s solarpaneli pa še čim. V stilu "izpolnimo kvoto, da odje*ejo"...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
TESKAn ::
TESKAn: Mene pa res ne moreš obtoževat zaradi glupih subvencij (ZDA/etanol) in državnega izbiranja "tistih tapravih" (ups, spet ZDA in biogoriva) alternativ. :)
No, tebe pa res ne obtožujem za to ;).
Seveda, če bi bila cena bencina normalnega 1.5 evra na liter,
Normalno - glede na kaj? Proizvodne stroške? Ali tvoj "občutek za pravičnost in razvoj"? Kot da jaz rečem, da bi moral biti plin izenačen z bencinom. Samo zato, da ti kontrarim.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
zee ::
Vsaj IMHO zato, ker je cela EU v bistvu SFREU. IN če sprejmeš trapast zakon, potem je to še najlažja pot- da "se delaš, da delaš".
Enako je s solarpaneli pa še čim. V stilu "izpolnimo kvoto, da odje*ejo"...
Lepse bi tezko povedal.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
username ::
Glede predpisa, da mora biti LPG vedno 50% cene bencina, sem malo skeptičen. Bi rad videl kak link na ta predpis.
Posebej ker se mi ne zdi verjetno da bi to lahko pisalo.
LAHKO pa da so določili, da mora biti npr. trošarina na LPG največ 50% trošarine na bencin, to pa je že bolj verjetno.
Skratka, kdor je to na plan potegnil, bi lahko prilimal kak link.
Kolikor vem, dejansko ne porabi dosti manj goriva od kakega sodobnega turbodizla.
Poleg tega je precej drag, nov stane cca 25.000 EUR. ( nov Prius v Toyota Centru LJ
Stane torej toliko kot dobro opremljen nov VW passat ali zelo dobro opremljena nova Renault laguna.
Pri tem pa je velikostno bolj primerljiv z npr golfom ali meganom. In kdor hoče avto z nizko porabo, ne bo kupoval Šiusa za 25.000 EUR - za 15.000 EUR (ali manj) dobi novega megana dCi ali golfa TDI. Dobi avto, ki je enako (ali bolj) uporaben kot Prius, pa verjetno z boljšimi voznimi performansami od Priusa.
S cenovno razliko 10.000 EUR dobi pri sedanjih cenah točno toliko litrov dizla. Če pa se dizel podraži na tvojo cifro 1,5 EUR/liter, pa 6666 litrov dizla. Pri porabi 5-6 litrov/100 km to pomeni 110.000-133.000 km vožnje.
Večina ljudi prevozi letno 20.000 km ali manj, torej na račun cenovne razlike megane/golf-prius lahko vozijo vsaj 5-6 let.
Razlog za nakup priusa je torej izključno v postavljanju 'kako sem ekološko zaveden' ali pa zaradi fascinacije nad elektropogonom. Kar me nič ne moti - kdor pa ga kupi zaradi prihranka, pa je ob zgoraj omenjenih predpostavkah le tepec, ki ne zna računati.
Posebej ker se mi ne zdi verjetno da bi to lahko pisalo.
LAHKO pa da so določili, da mora biti npr. trošarina na LPG največ 50% trošarine na bencin, to pa je že bolj verjetno.
Skratka, kdor je to na plan potegnil, bi lahko prilimal kak link.
ALIEn: alternative so čisto kul, recimo tanov prius III je kar bomba... predelan na plin, pa še bolj. Seveda, če bi bila cena bencina normalnega 1.5 evra na liter, bi teh avtov pri nas prodali par tisoč letno. Ker je bencin po evro, par centov gor ali dol, jih prodajo nekaj deset, pa še to takšnim eko/techno entuziastom kot sem jaz...Prius je dejansko lahko mamljiv le za tehno/eko frike.
Kolikor vem, dejansko ne porabi dosti manj goriva od kakega sodobnega turbodizla.
Poleg tega je precej drag, nov stane cca 25.000 EUR. ( nov Prius v Toyota Centru LJ
Stane torej toliko kot dobro opremljen nov VW passat ali zelo dobro opremljena nova Renault laguna.
Pri tem pa je velikostno bolj primerljiv z npr golfom ali meganom. In kdor hoče avto z nizko porabo, ne bo kupoval Šiusa za 25.000 EUR - za 15.000 EUR (ali manj) dobi novega megana dCi ali golfa TDI. Dobi avto, ki je enako (ali bolj) uporaben kot Prius, pa verjetno z boljšimi voznimi performansami od Priusa.
S cenovno razliko 10.000 EUR dobi pri sedanjih cenah točno toliko litrov dizla. Če pa se dizel podraži na tvojo cifro 1,5 EUR/liter, pa 6666 litrov dizla. Pri porabi 5-6 litrov/100 km to pomeni 110.000-133.000 km vožnje.
Večina ljudi prevozi letno 20.000 km ali manj, torej na račun cenovne razlike megane/golf-prius lahko vozijo vsaj 5-6 let.
Razlog za nakup priusa je torej izključno v postavljanju 'kako sem ekološko zaveden' ali pa zaradi fascinacije nad elektropogonom. Kar me nič ne moti - kdor pa ga kupi zaradi prihranka, pa je ob zgoraj omenjenih predpostavkah le tepec, ki ne zna računati.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: username ()
Boeing ::
Brane, saj smo videli kam pripelje totalna deregulacija trga... v pizdarijo, v kateri se svet utaplja že leto pa pol, in nihče ne ve čisto dobro, kdaj, če sploh, se bo stanje postavilo nazaj v vsaj neko približno normalo. EU je totalno zbirokratizirana in marsikdaj kolnem, ko se prebijam čez kupe brezveznih papirjev, po drugi strani pa si niti slučajno ne želim živet v texasu...
Zakaj država bolj ne forsira plina ? Ker je do 2020 fiksirana stopnja trošarine, ki je okoli 7 centov, kolikšna je trošarina na bencin, pa vemo... Kdo bo kril razliko, ker trošarine pokrivajo konkreten procent na prihodkovni strani proračuna ?
TESKAn: ceno bencina (dizla) lahko brez posebnih posledic višaš do neke meje, pa potrošnja bistveno ne bo padla - kot rečeno par postov višje, je povprečje -0.2 -> cene dvigneš za 1%, poraba se zmanjša za 0.2% in si vedno v plusu. Če pa pretiravaš, se v nekem trenutku poraba spusti več kot 1%, ko ceno dvigneš za 1%, in točno to, ali pa par % manj je meja, do katere bi bilo potrebno postopoma naviti cene.
S tako pridobljenimi davki pa seveda financirati razvoj alternativ, ki so boljše od bencina/dizla (da mi ne bo spet alien sikal nazaj) in cenejše za uporabo. Koza rahlo oglodana, a se bo pocelilo, volk pa sit, ker dejstvo je, da trenutni princip pogona s kurjenjem kakršnihkoli fosilnih goriv je težka svinjarija in ga bo potrebno čimprej zamenjati, pa če so nekateri še tako proti...
Problem je, ker se iz teh davkov in trošarin financira vse kaj drugega kot tisto, kar bi se moralo, s čimer pa se NE strinjam in takšne trošarine dejansko so lupljenje prebivalstva. Happy now?
šernk: a jebiga, meni najbližja pumpa je 30km stran, na srečo mimogrede vsakodnevno... mal se je treba samodisciplinirat, pa gre čisto lepo. Kaj pa včasih, ko so bile pumpe na 50km, pa si moral tudi prej vedeti kdaj in kje boš tankal, pa se je narod ravno tako vozil in ni blo problemov ? Mal smo razvajeni vsi skupaj, pa si eni tega nočete priznat...
username: dej ne pretiravaj, a prius pa ni opremljen al kaj, mogoče trdiš da dobiš samo sedeže in volan, tako kot pri švabu? Not maš vsega boga in še kakšno japonsko hi-tech "neumnost" za posladek, tako da vzdrži se takšnih komentarjev... podobno opremljeni švabi so brez posebnega truda dražji od priusa, je pa res, da potem dobiš zraven še "sodoben, zmogljiv in varčen turbodizel"... (bruh smajli)
Pa da ne bomo samo o priusu nabijali, primerjaj malo 2009 lexusa rx450h proti X5, recimo... ali pa 2009 GS450h napram bmw5/A6/mercedesu E... boš hitro ugotovil, da so lexusi sicer 3-5k dražji, a imajo konkretno daljši spisek opreme, znajo it na elektriko in bistveno manj svinjajo. Ampak, ker vas veliko večino to, kaj prihaja iz vaših mobilnih raufenkov ne zanima, ta argument opažam, da nima neke bistvene teže...
Zakaj država bolj ne forsira plina ? Ker je do 2020 fiksirana stopnja trošarine, ki je okoli 7 centov, kolikšna je trošarina na bencin, pa vemo... Kdo bo kril razliko, ker trošarine pokrivajo konkreten procent na prihodkovni strani proračuna ?
TESKAn: ceno bencina (dizla) lahko brez posebnih posledic višaš do neke meje, pa potrošnja bistveno ne bo padla - kot rečeno par postov višje, je povprečje -0.2 -> cene dvigneš za 1%, poraba se zmanjša za 0.2% in si vedno v plusu. Če pa pretiravaš, se v nekem trenutku poraba spusti več kot 1%, ko ceno dvigneš za 1%, in točno to, ali pa par % manj je meja, do katere bi bilo potrebno postopoma naviti cene.
S tako pridobljenimi davki pa seveda financirati razvoj alternativ, ki so boljše od bencina/dizla (da mi ne bo spet alien sikal nazaj) in cenejše za uporabo. Koza rahlo oglodana, a se bo pocelilo, volk pa sit, ker dejstvo je, da trenutni princip pogona s kurjenjem kakršnihkoli fosilnih goriv je težka svinjarija in ga bo potrebno čimprej zamenjati, pa če so nekateri še tako proti...
Problem je, ker se iz teh davkov in trošarin financira vse kaj drugega kot tisto, kar bi se moralo, s čimer pa se NE strinjam in takšne trošarine dejansko so lupljenje prebivalstva. Happy now?
šernk: a jebiga, meni najbližja pumpa je 30km stran, na srečo mimogrede vsakodnevno... mal se je treba samodisciplinirat, pa gre čisto lepo. Kaj pa včasih, ko so bile pumpe na 50km, pa si moral tudi prej vedeti kdaj in kje boš tankal, pa se je narod ravno tako vozil in ni blo problemov ? Mal smo razvajeni vsi skupaj, pa si eni tega nočete priznat...
username: dej ne pretiravaj, a prius pa ni opremljen al kaj, mogoče trdiš da dobiš samo sedeže in volan, tako kot pri švabu? Not maš vsega boga in še kakšno japonsko hi-tech "neumnost" za posladek, tako da vzdrži se takšnih komentarjev... podobno opremljeni švabi so brez posebnega truda dražji od priusa, je pa res, da potem dobiš zraven še "sodoben, zmogljiv in varčen turbodizel"... (bruh smajli)
Pa da ne bomo samo o priusu nabijali, primerjaj malo 2009 lexusa rx450h proti X5, recimo... ali pa 2009 GS450h napram bmw5/A6/mercedesu E... boš hitro ugotovil, da so lexusi sicer 3-5k dražji, a imajo konkretno daljši spisek opreme, znajo it na elektriko in bistveno manj svinjajo. Ampak, ker vas veliko večino to, kaj prihaja iz vaših mobilnih raufenkov ne zanima, ta argument opažam, da nima neke bistvene teže...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boeing ()
jype ::
username> Kolikor vem, dejansko ne porabi dosti manj goriva od kakega sodobnega turbodizla.
Porabi 4l/100km _bencina_ in prihaja z vsemi tistimi gadgeti, za katere moraš sicer kupiti trikrat dražjega Lexusa ali BMWja.
Ko bom potreboval avto s 470 litri prtljažnega prostora, si ga bom ziher omislil.
username> kdor pa ga kupi zaradi prihranka, pa je ob zgoraj omenjenih predpostavkah le tepec, ki ne zna računati.
Kdor se ne vozi z busom je tepec, ki ne zna računati, tako da nič zato.
Porabi 4l/100km _bencina_ in prihaja z vsemi tistimi gadgeti, za katere moraš sicer kupiti trikrat dražjega Lexusa ali BMWja.
Ko bom potreboval avto s 470 litri prtljažnega prostora, si ga bom ziher omislil.
username> kdor pa ga kupi zaradi prihranka, pa je ob zgoraj omenjenih predpostavkah le tepec, ki ne zna računati.
Kdor se ne vozi z busom je tepec, ki ne zna računati, tako da nič zato.
Zheegec ::
S tako pridobljenimi davki pa seveda financirati razvoj alternativ, ki so boljše od bencina/dizla (da mi ne bo spet alien sikal nazaj) in cenejše za uporabo.
Očitno niso, če bi bile bi najbrž imeli že veliko podjetij, ki bi reklamirali tehnologije ki so "bistveno boljše in cenejše za uporabo" kot trenutne tehnologije ki so na voljo (in so očitno slabše). Tvoj dragi Prius se na veliko reklamira kot cenejša/boljša tehnologija (kljub temu, da to sploh ni točno), pa se ODLIČNO prodaja. Si predstavljaš, kako dobro bi se šele prodajala zares boljša tehnologija, ki bi jo kdo proizvajal? In kje so te tehnologije? Če jih ni, zakaj bi ti obdavčil trenutno najboljšo tehnologijo še dodatno? Kot sem rekel, si gledal kaj nogomet letos?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Brane2 ::
Brane, saj smo videli kam pripelje totalna deregulacija trga... v pizdarijo, v kateri se svet utaplja že leto pa pol, in nihče ne ve čisto dobro, kdaj, če sploh, se bo stanje postavilo nazaj v vsaj neko približno normalo. EU je totalno zbirokratizirana in marsikdaj kolnem, ko se prebijam čez kupe brezveznih papirjev, po drugi strani pa si niti slučajno ne želim živet v texasu...
Zakaj država bolj ne forsira plina ? Ker je do 2020 fiksirana stopnja trošarine, ki je okoli 7 centov, kolikšna je trošarina na bencin, pa vemo... Kdo bo kril razliko, ker trošarine pokrivajo konkreten procent na prihodkovni strani proračuna ?
Ne zveniš logično. Kdo govori o totalni deregulaciji ?
Če si cesar v svojem kvartu in če to spada v tvoja "dela in naloge" in če so ti ustrezni pisarji inznanstveniki prinesli papirje o tem, da je plin rešitev tvojih problemov, zakaj ne odrediš prehod nanj v vsem svoje cesarstvu ?
Zato, ker si 6 mesecev pred tem določil trošarine in bi se sedaj ustrelil v koleno ?
NIČ LAŽJEGA. SPREMENI TROŠARINE. ALi pa mogoče po tem tudi plin ne bo odrešitev ? Je možno potem, da bo treba kakemu pisunu ali znanstveniku na posebni pripravi pred zbrano množico jajca utrgati ?
S tako pridobljenimi davki pa seveda financirati razvoj alternativ, ki so boljše od bencina/dizla (da mi ne bo spet alien sikal nazaj) in cenejše za uporabo.
Kot si že prej rekel, tako alternativo očitno imaš - plin. Zakaj bi jo "forsiral" in ne odredil na lastnem cesarstvu, mislim če je tako dobra in oh in sploh ?
Zdaj, trgu lahko veerjameš ali ne verjameš. Če mu verjameš, ni potrebe za posebno obravnavo.
Če praviš, da je trg kratkoviden in je treba njegov vid skorigirati, potem že ukaži splošen prehod na ta jebeni plin !
Kje je problem ? Zagotovo ne v tehniki, saj je ta že davno demonstrirala rešitev !
Problem je, ker se iz teh davkov in trošarin financira vse kaj drugega kot tisto, kar bi se moralo, s čimer pa se NE strinjam in takšne trošarine dejansko so lupljenje prebivalstva. Happy now?
Torej plin le ni rešitev, ker v takem sistemu ne bo prav zaživel ?
šernk: a jebiga, meni najbližja pumpa je 30km stran, na srečo mimogrede vsakodnevno... mal se je treba samodisciplinirat, pa gre čisto lepo. Kaj pa včasih, ko so bile pumpe na 50km, pa si moral tudi prej vedeti kdaj in kje boš tankal, pa se je narod ravno tako vozil in ni blo problemov ? Mal smo razvajeni vsi skupaj, pa si eni tega nočete priznat...
Še prej pump ni bilo, iz auspuha pa ti je direkt pod nos padal drek. Lenoba je gonilo napredka.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Boeing ::
Glej alien, če igralci FC barcelona pri svoji igri prdijo in s tem pri igri škodijo igralcem FC spodnji duplek, je prdeče igralce potrebno diskvalificirati, pomerijo pa se naj tisti, ki niso jedli fižola.
Sicer pa ne gledam nogometa, ker ne vidim poante v gledanju 22 prešvicanih tipov, ki se uro in pol podijo za žogo...
In prius, da ne boste nabijali, požre konkretno manj od kateregakoli dizla, samo naučit se moraš, kako se ga pravilno vozi - tako kot vsako novo tehnologijo. Seveda, če ga v roke dobijo "novinarji", ki se jim ne zdi vredno pogledati v navodila, kjer je celo nekaj strani napisanih na to temo (kako se vozi hibridni avto) in ga potem terajo do onemoglosti v smislu "dejmo zjebat ta rižonarastek" in si potem to še upajo objavit, potem ni čudno, da narod strelja take kozle, kot smo jim priča v tem threadu.
Tako kot so pred časom, leto ali dve nazaj, švabi primerjali bmw M3 proti priusu... in seveda ugotovili, da če hoče prius kolikor toliko slediti M3, da požre precej več kot obljubljenih 4.5, cifra mislim da se je gibala okoli 12... M3 pa seveda 10, 11.... in iz tega potegnili zaključek, da je prius - sranje. Mislim, kakšno budalo moraš biti da delaš tako primerjavo, mi ni jasno, zaenkrat pa je to uspelo samo švabom. Še američani, čeprav so povečini zagrizeni petrolheadi, ne delajo takih neumnosti...
Ne Brane, plin ni odrešitev, je samo neka vmesna, malo čistejša stopnja do pravega in univerzalnega pogonskega medija, elektrike.
Če bi jaz bil cesar... ne, ne želiš si mene za cesarja.
Sicer pa ne gledam nogometa, ker ne vidim poante v gledanju 22 prešvicanih tipov, ki se uro in pol podijo za žogo...
In prius, da ne boste nabijali, požre konkretno manj od kateregakoli dizla, samo naučit se moraš, kako se ga pravilno vozi - tako kot vsako novo tehnologijo. Seveda, če ga v roke dobijo "novinarji", ki se jim ne zdi vredno pogledati v navodila, kjer je celo nekaj strani napisanih na to temo (kako se vozi hibridni avto) in ga potem terajo do onemoglosti v smislu "dejmo zjebat ta rižonarastek" in si potem to še upajo objavit, potem ni čudno, da narod strelja take kozle, kot smo jim priča v tem threadu.
Tako kot so pred časom, leto ali dve nazaj, švabi primerjali bmw M3 proti priusu... in seveda ugotovili, da če hoče prius kolikor toliko slediti M3, da požre precej več kot obljubljenih 4.5, cifra mislim da se je gibala okoli 12... M3 pa seveda 10, 11.... in iz tega potegnili zaključek, da je prius - sranje. Mislim, kakšno budalo moraš biti da delaš tako primerjavo, mi ni jasno, zaenkrat pa je to uspelo samo švabom. Še američani, čeprav so povečini zagrizeni petrolheadi, ne delajo takih neumnosti...
Ne Brane, plin ni odrešitev, je samo neka vmesna, malo čistejša stopnja do pravega in univerzalnega pogonskega medija, elektrike.
Če bi jaz bil cesar... ne, ne želiš si mene za cesarja.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boeing ()
Zheegec ::
Glej alien, če igralci FC barcelona pri svoji igri prdijo in s tem pri igri škodijo igralcem FC spodnji duplek, je prdeče igralce potrebno diskvalificirati, pomerijo pa se naj tisti, ki niso jedli fižola.
Sicer pa ne gledam nogometa, ker ne vidim poante v gledanju 22 prešvicanih tipov, ki se uro in pol podijo za žogo...
Ne, ti bi igralce FC Barcelona pohabil ali prepovedal igranje, da bi ostali imeli priložnost za zmago, ker "ni fer".
Tako kot so pred časom, leto ali dve nazaj, švabi primerjali bmw M3 proti priusu... in seveda ugotovili, da če hoče prius kolikor toliko slediti M3, da požre precej več kot obljubljenih 4.5, cifra mislim da se je gibala okoli 12... M3 pa seveda 10, 11.... in iz tega potegnili zaključek, da je prius - sranje. Mislim, kakšno budalo moraš biti da delaš tako primerjavo, mi ni jasno, zaenkrat pa je to uspelo samo švabom. Še američani, čeprav so povečini zagrizeni petrolheadi, ne delajo takih neumnosti...
Najbrž misliš angleže - Top gear. Cela poanta je bila "it's not what you drive, it's how you drive it". klik
Popolnoma isto velja za dizla - če ga pravilno voziš imaš lahko porabo dosti nižjo. Pa sploh ni point glede tega, vsakdo ima pravico da kupi nekaj kar pokuri 1l ali pa 15l na 100Km. Ti bi rad nafto obdavčil še bolj, kot je že - ker bi rad dal svojim "priljubljenim" virom energije prednost. Zakaj že?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Brane2 ::
+1
Po vsem njegovem zagonu sem imel občutek, da gre za "končno rešitev", sedaj pa pravi, da gre le za vmesno, malce boljšo rešitev.
Zakaj potem novi plinovodi, črpalke in ostale pi*arije, če je elektro avto pa taprava stvar ?
Kao, toliko let smo se vozili na benz in sedaj ne moremo počakati še par. Zakaj ?
Po vsem njegovem zagonu sem imel občutek, da gre za "končno rešitev", sedaj pa pravi, da gre le za vmesno, malce boljšo rešitev.
Zakaj potem novi plinovodi, črpalke in ostale pi*arije, če je elektro avto pa taprava stvar ?
Kao, toliko let smo se vozili na benz in sedaj ne moremo počakati še par. Zakaj ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtoplin poskočil na 73 centovOddelek: Na cesti | 5342 (2226) | RED_line |
» | Zakaj je dizel (še vedno) cenejši od bencina?Oddelek: Na cesti | 7249 (5597) | LeQuack |
» | Cena nafte (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19744 (13339) | krneki0001 |
⊘ | avto na plin (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29511 (18510) | WarpedGone |
» | Še malo pa bomo peš hodil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 11923 (8262) | jype |