Forum » Loža » Presenetljivo : Ljubljana najnevarnejša EU prestolnica
Presenetljivo : Ljubljana najnevarnejša EU prestolnica
kopernik ::
Ta članek pravi, da imamo v Ljubljani največ mrtvih v prometu na 100.000 prebivalcev od vseh EU prestolnic. Glede na to, da sem bil že v večini EU prestolnic, mi je ta podatek presentljiv. Kaj pa vam ?
mRobert200 ::
Ja definitivno. Največ samomorov, največ smrti na cesti. Ne verjamem. Verjamem pa, da imamo slabe kriminaliste.
kopernik ::
Mah, saj ne mislim, da se v tistem poročilu lažejo. Bolj me preseneča to, da v primerjavi z nekaterimi prestolnicami nimamo niti tako veliko prometa niti tako norih šoferjev (pa tudi naš vozni park ni tako slab, ravno nasprotno, avti so kar dobri), pa smo kljub temu najvišje po številu mrtvih.
Zeberdee ::
Čudno, če je prišlo tam, kjer se je delala avtocesta do 5 (6?) smrtnih žrtev.
Kakšno cifro ima šele kraj, kjer so umrli tisti slovaški turisti?
Kakšno cifro ima šele kraj, kjer so umrli tisti slovaški turisti?
TekO ::
V slovenski prestolnici je lani umrlo 12,98 človeka na 100.000 prebivalcev,.0..
Svašta:)
Ideas are bulletproof.
Pyr0Beast ::
To je samo odraz dejanskega stanja v prometu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Izi ::
Nič čudnega.
Tudi če ne bi gledali samo prestolnic ampak cele države, bi bili po moje še vedno prvi.
Jaz že dolga leta trdim, da smo Slovenci najnevarnejši vozniki in ne samo v EU ampak verjetno kar na celem svetu.
Ko sem letos poleti prebiral navodila, ki jih tuje agencije dajejo svojim voznikom, ko se podajo na pot v tuje dežele, je povsod bilo poudarjeno, da je Slovenija zelo nevarna država kar se tiče prometa in da se vozniki podajajo na pot v v džunglo, kjer nihče ne upošteva pravil.
Tudi če ne bi gledali samo prestolnic ampak cele države, bi bili po moje še vedno prvi.
Jaz že dolga leta trdim, da smo Slovenci najnevarnejši vozniki in ne samo v EU ampak verjetno kar na celem svetu.
Ko sem letos poleti prebiral navodila, ki jih tuje agencije dajejo svojim voznikom, ko se podajo na pot v tuje dežele, je povsod bilo poudarjeno, da je Slovenija zelo nevarna država kar se tiče prometa in da se vozniki podajajo na pot v v džunglo, kjer nihče ne upošteva pravil.
opeter ::
No, vsaj v neki zadevi smo prvi na neki lestvici.
Ker vem, da nekateri vedno radi primerjate, kdo ima večjega, daljšega. Izvolite, zdaj imate rezultate.
Ker vem, da nekateri vedno radi primerjate, kdo ima večjega, daljšega. Izvolite, zdaj imate rezultate.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
kopernik ::
Izi, ampak a si kot šofer že kdaj vozil v kakšnem večjem italijanskem ali recimo grškem mestu ? Tam te npr. izsiljujejo praktično iz vsake stranske ulice. Moraš res vseskozi 100% paziti na vse smeri, četudi imaš po prometnih pravilih prednost pred ostalimi.
Senitel ::
Kopernik se mi zdi, da si že sam dovolj dobro zadel bistvo problema: "Moraš res vseskozi 100% paziti na vse smeri, četudi imaš po prometnih pravilih prednost pred ostalimi." Pri nas se pa folk vsede za volan in fura "saj imam prednost", dokler ga kdo ne zgazi, ker je spregledal stop znak in podobne bedarije.
perci ::
Bistvo problema pri nas je, da se folk ne zaveda, da ni dovolj, da 99,99% časa voziš brez, da bi se zabil. 100% časa moraš voziti brez, da bi se zabil in ker je 0,01% časa zelo malo časa, se folk ne zaveda, da ne vozi dovolj varno.
Izi ::
da ni dovolj, da 99,99% časa voziš brez, da bi se zabil
Statistično gledano vozimo samo 99,7 % časa brez da bi se zaleteli.
Na leto imamo 3000 nesreč, imamo pa slab milijon avtov, kar pomeni, da se v enem letu zaleti 0,3 % vseh avtov.
Pozabil sem upoštevati, da je v nesreči ponavadi udeleženo več kot 1 vozilo in tako je verjetnost, da se boš v naslednjem letu zaletel že kar okoli pol procenta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
kmetek ::
Presenetljivo? Niti ne, glede na veliko število kretenov in prepotentnih voznikov v LJ.
Izogibam se tega mesta v čim večjem loku.
Izogibam se tega mesta v čim večjem loku.
Izi ::
A če se dva zabijeta sta to dve nesreči?
Nisem siguren, ampak po moje gre v statistiko ena sama nesreča, če se 2 zaletita v križišču.
jericho ::
Ampak res, pri nas na viču so zamenjali znak za prednostno cesto in sedaj vsak dan sam čakam, kdaj bo počl. Folk sploh ne gleda znakov in mislijo, da imajo še vedno prednost s tem, da pri omejitvi 40 marsikdo velik več prleti čez križišče!?
Daedalus ::
Glede na izkušnje, ki jih vsakodnevno nabiram z biciklanjem po mestu, me čudi to, da ni še več prometnih nesreč s smrtnim izidom. Včasih se počutim ko moving target za one prepotentne kretene v avtih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
perci ::
Daedalus: Zdej bo prišlo par pametnjakovičev, ki bodo povedali, da so si kolesarji kar sami krivi, da so zive kamikaze, da noben nikamor ne pogleda preden zavije, skacejo dol iz plocnikov in nasploh v slabo voljo (obcasno pa tudi v povsem nepotreben kazenski pregon) spravljajo pozorne voznike osebnih vozil.
Vsak, ki je ze kdaj vozil kolo po Ljubljani, lahko potrdi, da ni dovolj, da se drzis vseh predpisov, ampak moras vsaj enkrat dnevno tudi odstopiti prednost ponorelemu haidercku, ki misli, da je cesta njegova.
Vsak, ki je ze kdaj vozil kolo po Ljubljani, lahko potrdi, da ni dovolj, da se drzis vseh predpisov, ampak moras vsaj enkrat dnevno tudi odstopiti prednost ponorelemu haidercku, ki misli, da je cesta njegova.
Hardstyle ::
V to dvomite samo tisti, ki se še niste vozli po ostalih prestolnicah, kjer bi opazli kaj je kultura voznikov in ostalih udeležencev v prometu.
jype ::
kopernik> Moraš res vseskozi 100% paziti na vse smeri, četudi imaš po prometnih pravilih prednost pred ostalimi.
Pri nas pa ni treba?
Ni čudno, da je tolk nesreč, če si ljudje to mislijo.
Pri nas pa ni treba?
Ni čudno, da je tolk nesreč, če si ljudje to mislijo.
ahac ::
Izi, ampak a si kot šofer že kdaj vozil v kakšnem večjem italijanskem ali recimo grškem mestu ? Tam te npr. izsiljujejo praktično iz vsake stranske ulice. Moraš res vseskozi 100% paziti na vse smeri, četudi imaš po prometnih pravilih prednost pred ostalimi.
Tisto verjetno ne povzroča toliko smrtnih žrtev kot pijano divjanje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
kopernik ::
Pri nas pa ni treba?
Ni čudno, da je tolk nesreč, če si ljudje to mislijo.
Lahko se delaš pametnega ... zapelji se malo po Evropi, predvsem južni, pa boš videl, kaj sem mislil.
jype ::
kopernik> Lahko se delaš pametnega ... zapelji se malo po Evropi, predvsem južni, pa boš videl, kaj sem mislil.
Sem se že (npr. po Srbiji, Romuniji, Bolgariji). Vem tudi, da Danci in Nizozemci promet umirjajo tako, da odstranjujejo prometno signalizacijo. Pri tem so zelo uspešni, saj si v križišče, kjer nihče ne ve, kdo ima prednost, tudi nihče ne drzne pripeljati s hitrostjo, ki onemogoča učinkovito ustavljanje pred morebitno oviro.
Sem se že (npr. po Srbiji, Romuniji, Bolgariji). Vem tudi, da Danci in Nizozemci promet umirjajo tako, da odstranjujejo prometno signalizacijo. Pri tem so zelo uspešni, saj si v križišče, kjer nihče ne ve, kdo ima prednost, tudi nihče ne drzne pripeljati s hitrostjo, ki onemogoča učinkovito ustavljanje pred morebitno oviro.
solatko ::
Izgleda, da se po večjih tujih prestolnicah VSI udeleženci obnašajo precej bolj samozaščitno, kot pri nas. Zanimiva bi bila statistika prometnih nesreč s smrtnim izidom - pešci, kolesarji, mopedisti in vesparji, motoristi, avtomobilisti - vozniki, sopotniki, železniški prehodi. Pa tudi vzroki (pa ne tisto - prilagoditev vožnje razmeram na cesti), predvsem psihofizično stanje povzročiteljev in vrsta prekrškov, ki so bili vzrok nesreče.
overlord_tm ::
kopernik> Lahko se delaš pametnega ... zapelji se malo po Evropi, predvsem južni, pa boš videl, kaj sem mislil.
Sem se že (npr. po Srbiji, Romuniji, Bolgariji). Vem tudi, da Danci in Nizozemci promet umirjajo tako, da odstranjujejo prometno signalizacijo. Pri tem so zelo uspešni, saj si v križišče, kjer nihče ne ve, kdo ima prednost, tudi nihče ne drzne pripeljati s hitrostjo, ki onemogoča učinkovito ustavljanje pred morebitno oviro.
Hmmm, danes so na trzaski en semafor pri maglaju izklopil (nek servis). Rezultat? Ko sem sel dam z faxa so bli 3je avti z zvitim plehom v razdalji par 100m ... ljudje sploh ne gledajo ko vozijo . Eni se na veliko razburjajo, drugi telefonirajo ...
Glede grčije/italije/vse kar je malo bol južno ... če si prvič tam je res grozno. Ampak tam se vse lepo odvija ... ko greš s stranske ulice ti res noben ne bo ustavil, dokler ne pokažeš namena, da bi res rad speljal. V sloveniji je ravno kontra, ko pokažeš namen, da bi rad speljal se najde kreten, ki si reče ti se pa že ne boš pred mano rinil in imamo karambol.
kopernik ::
Sem se že (npr. po Srbiji, Romuniji, Bolgariji). Vem tudi, da Danci in Nizozemci promet umirjajo tako, da odstranjujejo prometno signalizacijo. Pri tem so zelo uspešni, saj si v križišče, kjer nihče ne ve, kdo ima prednost, tudi nihče ne drzne pripeljati s hitrostjo, ki onemogoča učinkovito ustavljanje pred morebitno oviro.
Jaz sem vozil vse tja do vključno Danske kot tudi v južnih delih Evrope. Lahko brez težav povem, da je meni osebno težje voziti v Grčiji ali Italiji kot npr. v Nemčiji. Govorim predvsem za mestno vožnjo. Če ostali tega ne tako občutite, v redu, jaz samo povem, kakšne izkušnje imam in zakaj me ta raziskava preseneča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
jype ::
kopernik> Če ostali tega ne tako občutite, v redu, jaz samo povem, kakšne izkušnje imam in zakaj me ta raziskava preseneča.
Saj ni _prijetno_ voziti po južnih mestih (in podeželske ceste niso nič boljše). Zaradi neurejene infrastrukture je še toliko nevarneje.
Ampak ravno zato ljudje dalj časa med vožnjo gledajo na cesto in manj časa bluzijo po telefonu, si popravljajo šminko v špeglih ali počnejo kaj tretjega.
overlord_tm> Hmmm, danes so na trzaski en semafor pri maglaju izklopil (nek servis). Rezultat? Ko sem sel dam z faxa so bli 3je avti z zvitim plehom v razdalji par 100m ... ljudje sploh ne gledajo ko vozijo . Eni se na veliko razburjajo, drugi telefonirajo ...
Ja, jasno. Kaj šele tam, ko zaviješ proti Vrhovcem, kjer so spremenili signalizacijo in zdaj prednostna cesta zavije (prej je pa 100 let šla naravnost). Ljudje enostavno vozijo po spominu in niti približno ne gledajo znakov - zato bi bilo bolje, če jih sploh ne bi bilo (in se jih ne bi mogli naučiti na pamet, ampak bi pred vsakim križiščem _vedno_ upočasnili).
Saj ni _prijetno_ voziti po južnih mestih (in podeželske ceste niso nič boljše). Zaradi neurejene infrastrukture je še toliko nevarneje.
Ampak ravno zato ljudje dalj časa med vožnjo gledajo na cesto in manj časa bluzijo po telefonu, si popravljajo šminko v špeglih ali počnejo kaj tretjega.
overlord_tm> Hmmm, danes so na trzaski en semafor pri maglaju izklopil (nek servis). Rezultat? Ko sem sel dam z faxa so bli 3je avti z zvitim plehom v razdalji par 100m ... ljudje sploh ne gledajo ko vozijo . Eni se na veliko razburjajo, drugi telefonirajo ...
Ja, jasno. Kaj šele tam, ko zaviješ proti Vrhovcem, kjer so spremenili signalizacijo in zdaj prednostna cesta zavije (prej je pa 100 let šla naravnost). Ljudje enostavno vozijo po spominu in niti približno ne gledajo znakov - zato bi bilo bolje, če jih sploh ne bi bilo (in se jih ne bi mogli naučiti na pamet, ampak bi pred vsakim križiščem _vedno_ upočasnili).
Senitel ::
Da, da,... Omenjeno križišče je postalo prav zabavno. Prej sem vedno gledal levo, če je prosto, sedaj pa, če je kdo zaboga pozabil pogledat na znak. Splošno pa vsak dan opažam tam kakšnega, ki ne pozna znaka za potek prednostne ceste.
Ampak imamo pri nas še eno boljšo pogruntavščino! Opozorilni znaki o spremenjeni signalizaciji!
Ampak imamo pri nas še eno boljšo pogruntavščino! Opozorilni znaki o spremenjeni signalizaciji!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Binji ::
Tudi jaz cisto verjamem tej statistiki. Sicer sem od prestolnic sedaj vozil samo po Pragi, vendar sem se vseeno tam na cesti s 5 pasovi pocutil precej bolj varno kot pa v Ljubljani na 2 pasovih. Tu itak samo gledam kdaj bo kak kreten priletel po desni/med pasovi/skozi rdeco....
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
mmmato ::
Ravnokar sem gledal 24ur zvečer, enak naslov novice: "LJ najnevarnejše EU prestolnica". Da to velja za promet je najmanj pomembno. Pizda smo ogroženi
http://www.turnofftheinternet.com/
TekO ::
Tisto križišče (pri igrišču na viču) sploh ne vem zakaj so ga spreminjali, pretočnost zaradi tega neverjamem da bo večja.
Ja saj gledaš znake.. samo, nekdo ki se pelje že 10 let tam in gre po možnosti ob slabši vidljivosti zjutraj/ponoči..lahko hitro spregleda, da je potek prednostne ceste spremenjen, ker je pač tako navajen. Saj ga ne opravičujem in nedvomno je kriv, če ne vidi, samo je treba pač gledati ali je res smiselno spremeniti potek križišča, saj je velika verjetnost da se bo našel kdo ki se bo zaradi navade zmotil in bo prišlo do kakšne nesreče.
Moj point je da tudi niso krivi samo vozniki, temveč tudi folk (ne vem kdo je zadolžen za te stvari..), ki je odgovoren za takšne in drugačne situacije.. slaba signalizacija, slabo označeno delo na cesti, stop znak ko se vključiš na avtocesto (na Vrhniki vem da je bil nekaj časa nazaj, ko so nekaj delali)..
Ja saj gledaš znake.. samo, nekdo ki se pelje že 10 let tam in gre po možnosti ob slabši vidljivosti zjutraj/ponoči..lahko hitro spregleda, da je potek prednostne ceste spremenjen, ker je pač tako navajen. Saj ga ne opravičujem in nedvomno je kriv, če ne vidi, samo je treba pač gledati ali je res smiselno spremeniti potek križišča, saj je velika verjetnost da se bo našel kdo ki se bo zaradi navade zmotil in bo prišlo do kakšne nesreče.
Moj point je da tudi niso krivi samo vozniki, temveč tudi folk (ne vem kdo je zadolžen za te stvari..), ki je odgovoren za takšne in drugačne situacije.. slaba signalizacija, slabo označeno delo na cesti, stop znak ko se vključiš na avtocesto (na Vrhniki vem da je bil nekaj časa nazaj, ko so nekaj delali)..
Ideas are bulletproof.
Senitel ::
Čez tisto križišče gre ena od treh vpadnic v Ljubljano iz smeri občine Horjul, Dobrova - Polhov Gradec in dela občine Gorenja vas - Poljane in ta promet pride iz smeri kozarij oziroma tako kot je sedaj prednostna. Po drugi strani pa tudi nihče ne bo kupoval stanovanja za 380k€, če ne bo iz garaže zapeljal na prednostno cesto. Poleg tega so kakšno leto nazaj tam šteli promet, tako da je prometa definitivno največ prometa v smeri v kateri poteka prednostna sedaj.
Sicer pa znaki so tam, zato da se jih gleda in upošteva. Če se jih ne, potem je boljše, če jih tam sploh ni!
Sicer pa znaki so tam, zato da se jih gleda in upošteva. Če se jih ne, potem je boljše, če jih tam sploh ni!
Thomas ::
Če bi se v Ameriki tako pobijali kot se v Sloveniji, bi vsi rekli ... sej veste kaj. Mate dost zmerljivk na zalogi zanje.
Slovenci pa, rekorderji v nasilnih smrtih, sebe vidimo kot ene benigne luštne ... kaj vem kaj.
Pa iztisnemo v samomore in pobijemo na cesti več ljudi, kot marsikje kjer se streljajo geto bande, vsak dan.
Slovenci pa, rekorderji v nasilnih smrtih, sebe vidimo kot ene benigne luštne ... kaj vem kaj.
Pa iztisnemo v samomore in pobijemo na cesti več ljudi, kot marsikje kjer se streljajo geto bande, vsak dan.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Izi ::
Pa iztisnemo v samomore in pobijemo na cesti več ljudi, kot marsikje kjer se streljajo geto bande, vsak dan.
Naravna selekcija deluje ne glede na naše napačno mnenje, da imamo kontrolo nad svojim življenjem.
Če imaš polno rit vsega in ti na vsakem koraku ne preti nevarnost smrti potem imaš na voljo samo dve poti, ali se ubiješ sam doma ali pa brezglavo divjaš po cesti in prej ali slej končaš v zmečkani pločevini.
Samouničevalni nagon, ki je nujen za razvoj vrste, zaspi samo takrat ko vsak izhod od doma pomeni nevarnost, da te ustrelijo, posilijo in oropajo. Edino takrat ti narava vsili previdnost, ker drugače bi lahko izumrli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
perci ::
V državi A letno umre 100 ljudi zaradi prometnih nesreč in 0 zaradi umorov.
V državi B letno umre 100 ljudi zaradi umorov in 0 zaradi prometnih nesreč.
Kje bi raje ziveli?
Jst v drzavi A.
V državi B letno umre 100 ljudi zaradi umorov in 0 zaradi prometnih nesreč.
Kje bi raje ziveli?
Jst v drzavi A.
username ::
Perci>Sarkazem je nepotreben. Dejansko vsak dan doživljam izsiljevanje s strani kolesarjev v križiščih in pri vključevanju na glavno cesto - ignoriranje stop znaka ali neprednostnega (to je tisti navdzol obrnjen trikotnik, očitno >90% biciklistov ne pozna njegovega pomena) je stalna klasika.
Daedalus: Zdej bo prišlo par pametnjakovičev, ki bodo povedali, da so si kolesarji kar sami krivi, da so zive kamikaze, da noben nikamor ne pogleda preden zavije, skacejo dol iz plocnikov in nasploh v slabo voljo (obcasno pa tudi v povsem nepotreben kazenski pregon) spravljajo pozorne voznike osebnih vozil.
K seznamu lahko dodam še to, da še nisem doživel da bi kolesar upošteval prometno zapoved (pa tudi bonton), ko grem peš čez zebro - še nikoli ni noben ustavil.
No, zadnjič se je vendarle zgodilo, ampak sem si moral svojo pravico izboriti: hodil sem po zebri in se nisem ustavil, ko je proti meni šibala kolesarka. Punca je bila bolj drobna, pa sem tvegal. Nekako je presenečeno uspela zabremzat, pa sva si prijazno nasmehnila (malo ji je bilo nerodno - torej očitno vendarle ve, da bi morala pešcem ustavit, pa ponavadi rine naprej, ker pešci pred kolesarjem načeloma odskočimo).
Včeraj me je pa spet en biciklist zgodaj zvečer za Bežigradom izsilil v križišču (vozil sem avto). Imel sem zeleno luč, on pa flegma in namenoma (me je predrzno gledal) usekal čez svojo rdečo pravokotno čez mojo pot... what's wrong with these people??
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
username ::
V državi A letno umre 100 ljudi zaradi prometnih nesreč in 0 zaradi umorov.Jaz pa morda celo v B. Umori so ponavadi geografsko (in demografsko) precej manj naključno razporejeni kot prometne nesreče.
V državi B letno umre 100 ljudi zaradi umorov in 0 zaradi prometnih nesreč.
Kje bi raje ziveli?
Jst v drzavi A.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Izi ::
Jasno, da v državi A. Možnost za preživetje je sicer v obeh državah enaka, ampak je pa vseeno življenje v državi A bistveno lažje kot v državi B.
Pa še lažen občutek varnosti imaš, če okoli tebe umirajo v avtu, medtem ko te grabi panika, če je enako število ljudi ubitih z orožjem.
Nekako imamo v glavi občutek, da je smrt z pištolo ali nožem bolj grozna od smrti v zmečkanem avtu.
V resnici pa je smrt v zmečkani pločevini ponavadi precej bolj boleča in grozna kot pa tistih nekaj sekund preden umreš, ko te kdo zaštiha ali ustreli.
Pa še lažen občutek varnosti imaš, če okoli tebe umirajo v avtu, medtem ko te grabi panika, če je enako število ljudi ubitih z orožjem.
Nekako imamo v glavi občutek, da je smrt z pištolo ali nožem bolj grozna od smrti v zmečkanem avtu.
V resnici pa je smrt v zmečkani pločevini ponavadi precej bolj boleča in grozna kot pa tistih nekaj sekund preden umreš, ko te kdo zaštiha ali ustreli.
username ::
Pa še lažen občutek varnosti imaš, če okoli tebe umirajo v avtu, medtem ko te grabi panika, če je enako število ljudi ubitih z orožjem.S poudarkom na lažen občutek.
Racionalno gledano je država B boljša izbira.
Se pa strinjam, da se dejansko obnašamo precej glede na občutke (ki so pogosto lažni, kot si rekel) in ne na ratio.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
perci ::
Racionalno gledano je država B boljša izbira.Ne, ni. Ti si kar vnesel neko predpostavko, da so umori geografsko opredeljeni. No, tudi ceste so. Ce res zelis preziveti, se ne udelezujes prometa. Racionalno gledano je torej drzava A prava izbira.
Pravzaprav je dokaj vseeno kam greste (z vidika varnosti), vendar pa jaz raje zivim v drzavi A.
username: Jst vozim vecinoma avto, po mestu pa vcasih tudi kolo. In sele ko vozis kolo, lahko opazis kaksna brezobzirnost vlada na cesti. Sedaj jo vidim tudi ko vozim avto, ker sem bolj pozoren.
No, pa ce se bomo sli posamezne primere nastevat, ti lahko povem, da sem bil s kolesom ze zbit. Tip je parkiral na parkiriscu do katerega edini dostop iz celovske je cez kolesarsko stezo. Ko se je ponovno poskusil vkljuciti v promet, sem prisel po kolesarski stezi jaz. Tip je sunkovito speljal, me zbil, s kolesom sva obticala pod vozilom, hvala bogu je potem ustavil.
Bil sem samo malo potolcen in odrgnjen ter seveda totalka na kolesu. Tip gre v rikverc, me napizdi, kako da nisem pogledal na desno (jebiga, bil sem se mali - 15 let - in se nisem dost upal starejsim odgovarjat, ceprav je bila krivda ocitno na njegovi strani).
Drugi primer je moj prijatelj, ki ga je pri 12 letih zbil voznik osebnega vozila, ko je sel cez cesto pri slascicarni jagoda (celovska). Sel je cez zeleno, ob sebi je vozil kolo. Model prinori cez rdeco in na "razbijam čaše" varijanto zbije prijatelja. Preživel je s hudimi poškodbami glave. Če ne bi ob sebi na levi strani vozil kolesa, bi bil pokojni.
Tretji primer se mi je zgodil zadnjic, ko sem sel na en giro teka po ljubljani. Pri zeleni luči prečkam cesto, nakar prvo vozilo v vrsti sunkovito spelje direkt vame. Zaderem se in udarim z roko po havbi, da se je tip ustavil. Z eno roko se zacne opravicevat, z drugo drzi mobitel. Rdeco so imeli ze in se cca 20 sekund.
Moj point je to, da je nesmiselno navajat tuki ene konkretne primere in neki pavsalizirat. Na obeh prevoznih sredstvih se prevazajo odgovorni in neodgovorni ljudje. Problem je samo v tem, da kolesar tezko ubije voznika osebnega vozila, obratno pa ni nek hud problem. Zato bi morali biti vozniki osebnih vozil se EKSTRA pozorni na vse sibkejse udelezence v prometu. Motoriste, kolesarje, pesce. Vsi ti pa v istem vrstnem redu na druge. Govoril sem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
username ::
Glej Perci - sam praviš, da je nesmiselno pavšalizirat.
Tebe je enkrat na biciklu zbil avto, v moj avto se je enkrat od zadaj zabil nekdo, ko sem čakal semafor. Kaj lahko zaključimo iz tega o splošnem stanju? Prav nič statistično relevantnega.
Ampak to zgoraj so dogodki, ki se posamezniku zgodijo sila redko (upajmo da).
Če pa rečem, da kot voznik in še bolj kot pešec _vsak dan_ opazujem več pojavitev hudega kršenja predpisov s strani kolesarjev - je pa to malo bolj signifikantno.
Tebe je enkrat na biciklu zbil avto, v moj avto se je enkrat od zadaj zabil nekdo, ko sem čakal semafor. Kaj lahko zaključimo iz tega o splošnem stanju? Prav nič statistično relevantnega.
Ampak to zgoraj so dogodki, ki se posamezniku zgodijo sila redko (upajmo da).
Če pa rečem, da kot voznik in še bolj kot pešec _vsak dan_ opazujem več pojavitev hudega kršenja predpisov s strani kolesarjev - je pa to malo bolj signifikantno.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
hamax ::
> opazujem več pojavitev hudega kršenja predpisov s strani kolesarjev - je pa to malo bolj signifikantno.
Ljubljana je izredno neprimerna za kolo.
Voznja po cesti je smrtno nevarna, po plocniku pa prepovedana.
Jaz se vseeno najraje vozim po plocniku(kjer ni kolesarske steze), ker
raje placam kazen, kot pa da me nek norec zbije.
Je pa potrebno na plocnikih upostevati, da so pesci tam carji.
Ljubljana je izredno neprimerna za kolo.
Voznja po cesti je smrtno nevarna, po plocniku pa prepovedana.
Jaz se vseeno najraje vozim po plocniku(kjer ni kolesarske steze), ker
raje placam kazen, kot pa da me nek norec zbije.
Je pa potrebno na plocnikih upostevati, da so pesci tam carji.
Pyr0Beast ::
Problem je samo v tem, da kolesar tezko ubije voznika osebnega vozila, obratno pa ni nek hud problem.
A ja ? [>:D]
No, ce v drzavi A letno umre 100 osebkov, in ima populacijo 1000 ljudi to ni ravno dobra izbira :P
A ja ? [>:D]
No, ce v drzavi A letno umre 100 osebkov, in ima populacijo 1000 ljudi to ni ravno dobra izbira :P
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
perci ::
Glej Perci - sam praviš, da je nesmiselno pavšalizirat.Točno tako. Ravno to je bil moj point.
Tebe je enkrat na biciklu zbil avto, v moj avto se je enkrat od zadaj zabil nekdo, ko sem čakal semafor. Kaj lahko zaključimo iz tega o splošnem stanju? Prav nič statistično relevantnega.
In moj point je tudi, da tvoja vsakodnevna "opažanja" niso nujno objektivna. Moja so namreč diametralno nasprotna. Zato je najpametneje, da se obrnemo na uradno statistiko.
Torej, komu je izrečenih največ plačilnih nalogov? Pešcem, kolesarjem ali voznikom osebnih vozil?
In se enkrat: dejstvo je, da so vsi udelezenci v prometu ljudje, vsi delajo napake in ne moreš zagotovo reči, da jih ena skupina dela več kot druga. Neizpodbitno dejstvo pa je, da se napaka voznika osebnega vozila lahko pogsto konča s smrtjo drugega, napaka kolesarja sila redko, napaka pešca pa takorekoč nikoli. NUJNO je, da so močnejši udeleženci še ekstra bolj previdni do šibkejših udeležencev. To tudi še vedno povejo v avtošoli, upam.
Zato tudi veliko lažje odpustim vožnjo pod vplivom alkohola kolesarju, kot pa vozniku osebnega vozila ali bognedaj avtobusa oz. šleparja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Raw ::
Sicer je splošno znano da LJ, KR in CE ... ne zate vozt, oziroma znate, a le nevarno. Sekat, spreminjat pasove brez žmigovca, noret kjer se ne sme, sploh kultura vožnje = na nivoju opic. [Da, so izjeme - za otroke, ki ne znajo izluščit bistva - govorim na splošno.]
Kljub vsemu temu pa vidim, da še niste bli v kakšnem Kairu, kjer kulture ni. Nikakršne vrste, sploh. Popolna prednost večjega in močnejšega. Znaki? Žmigauc? Semafor zgolj za orientacijo. Edino trobla obstaja. Stari, ne-varni avti. Kaj boš pol? Nesreč je dost - vsak avto z vdrtino, a ni smrtnih žrtev, ker ni take hitrosti.
Kljub vsemu temu pa vidim, da še niste bli v kakšnem Kairu, kjer kulture ni. Nikakršne vrste, sploh. Popolna prednost večjega in močnejšega. Znaki? Žmigauc? Semafor zgolj za orientacijo. Edino trobla obstaja. Stari, ne-varni avti. Kaj boš pol? Nesreč je dost - vsak avto z vdrtino, a ni smrtnih žrtev, ker ni take hitrosti.
I am what I am and I do what I can
username ::
Ljubljana je izredno neprimerna za kolo.Neurejenost kolesarskih poti ni nobeno opravičilo, da kolesar v križišče pripizdi čez stop znak ali rdečo luč.
Voznja po cesti je smrtno nevarna, po plocniku pa prepovedana.
Jaz se vseeno najraje vozim po plocniku
Vožnja po pločnikih me še najmanj moti (če kolesar zraven pazi na pešce) - če ni kolesarske steze, mi je načeloma sprejemljiva - tako če vozim avto ali pa če sem sam na biciklu.
Je pa potrebno na plocnikih upostevati, da so pesci tam carji.Tako je.
Perci>Zato je najpametneje, da se obrnemo na uradno statistiko.Nisi razumel (hotel razumeti), kaj sem povedal. Uradna statistika o primerih izsiljevanja prednosti pa seveda ne obstaja - če se nič ne zgodi; obstaja le statistika, kolikokrat se je to slabo končalo.
NUJNO je, da so močnejši udeleženci še ekstra bolj previdni do šibkejših udeležencev. To tudi še vedno povejo v avtošoli, upam.Upam tudi jaz.
Še vedno pa to ne pomeni, da lahko kolesarji (ne vsi, ampak jih je kar nekaj) neodgovorno šibajo okoli kot opice ter izkoriščajo načelo ekstra previdnosti.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Thomas ::
FYI:
SI((samomorov+nesreč+umorov)/prebivalca) >
N*US((samomorov+nesreč+umorov)/prebivalca)
Koliko mislite, da je N?
SI((samomorov+nesreč+umorov)/prebivalca) >
N*US((samomorov+nesreč+umorov)/prebivalca)
Koliko mislite, da je N?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
perci ::
Username: Sej se midva kar strinjava, samo različne poudarke delava.
Thomas: A si notri štel tudi kriminalce, ki jih ubijejo policaji v silobranu in klošarje, ki zmrzujejo v Central Parku? Ker, če že nesmiselno posplošujemo, dejmo bit nesmiselni do konca.
Umor ni isto kot smrt zaradi prometne nesreče. Prometna nesreča je točno to, kar že ime pove - nesreča. Nima nobene skrite agende zadaj. Pri umoru pa je zadeva popolnoma drugačna. Tisti, ki nekoga umori, stori to z razlogom. In zraven umora pride še ne kup drugega nasilnega kriminala. Pa še nekaj: poskusi umora ne štejejo v thomasovo statistiko. Če ni noben umrl, ni škode, ane?
Preprosta pamet.
Thomas: A si notri štel tudi kriminalce, ki jih ubijejo policaji v silobranu in klošarje, ki zmrzujejo v Central Parku? Ker, če že nesmiselno posplošujemo, dejmo bit nesmiselni do konca.
Umor ni isto kot smrt zaradi prometne nesreče. Prometna nesreča je točno to, kar že ime pove - nesreča. Nima nobene skrite agende zadaj. Pri umoru pa je zadeva popolnoma drugačna. Tisti, ki nekoga umori, stori to z razlogom. In zraven umora pride še ne kup drugega nasilnega kriminala. Pa še nekaj: poskusi umora ne štejejo v thomasovo statistiko. Če ni noben umrl, ni škode, ane?
Preprosta pamet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
WarpedGone ::
>> Tisti, ki nekoga umori, stori to z razlogom
Umor iz malomarnosti? Perci, pravnik si pa pozablaš :)
Na cesti naj vsak najprej pazi nase in se zaveda svoje ranljivosti, šele nato lahk od drugih zahteva, da pazijo tudi nanj.
Umor iz malomarnosti? Perci, pravnik si pa pozablaš :)
Na cesti naj vsak najprej pazi nase in se zaveda svoje ranljivosti, šele nato lahk od drugih zahteva, da pazijo tudi nanj.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69602 (61322) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61622 (54812) | jype |