» »

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Temo vidijo: vsi
««
11 / 14
»»

darkolord ::

Preuredit, ne porušit.

Takole nekako (postaja LOG):

 vir: DARS

vir: DARS


 vir: DARS

vir: DARS

darkolord ::

Bi res rad videl junaka, ki bi katerokoli od teh stvari, ki jih je potrebno narest, naredil za 100 jurjev.

Namig: za asfaltiranje stane samo material ene 10 eur na kvadratni meter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

šernk ::

glej zadeva je speljana, vse kar rabiš je ojačati konstrukcijo kjer se bo rezalo in ostalo odstranit. kilometer novo zgrajene avtoceste stane okoli 10M €, pa tu se šteje tudi mostove notri itd. tako da ne mi reči da niso sposobni položit tistih 10cm asvalta (več ga naši itak niso sposobni dat) za par 100 jurjev. a bo dovolj če ti naredim izkop in zrušim streho za 100 jurjev? pol ostane le še poglihat in pa namestit asvalt, če je pa tam za postavit več kot 5000 kvadratnih metrov asvalta pol pa ne vem kaj mislijo delat...evo stroški asvaltiranja 50.000€, pa recimo 150.000€, če delaš novo pristajalno stezo za boeing. vem kaj naši uradniki naredijo za 30.000€ (beri en dan izkopa par kubikov zemlje in postavitev 10m robnika...to stane čez 30.000€ pri nas, če plačam privatnika sem z 2000€ skozi), tako da se ne čudim da je cena za podrtje par M evrov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Pri čemer seveda modro spregledaš zgornji skici, ki jasno kažeta, da ni vse samo v rušenju in 100m asflasta...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ahac ::

WarpedGone je izjavil:

ahac (in še vsi ostali problematičarji tipa sky-is-falling):
Tam tovornjaki ne pospešujejo z nule, niti tovornjaki ponavadi ne
predstavljajo 100% prometa, ki se vključuje.

Vzemte si en popoldne frej in se zapeljite po prekumurski "avtocesti".
Pa si v živo oglejte in naštudirajte kako zafookan problem sta dva prosta vozna pasa za okrancljana vozila z vinjeto in še nekaj bajtic za neokrancljane tovornjake.

Proof is in the puding, očitno je stvar povsem izvedljiva in čisto nič posebnega, narejena že mnogo mnogo krat kjer je bila volja.

Nehajte že enkrat zagovarjat DARSovske voluharje in jim pomagat iskat opravičila zakaj je prav, da je vsak teden vsaj na eni cestninski karambol.


Seveda je izvedljiva. Nihče ni rekel, da ni.
Ampak ni pa dost, da se samo na sredi malo podre in dvigne hitrost na 130km/h, kar bi nekateri radi.
Če bi želel naredit tako kot je tam (in tudi drugje po svetu) je verjetno treba podret celotno staro cestninsko, mogoče kupit dodatno zemljo in zgradit novo. In očitno so stroški tega preveliki samo zato, da vam frajerčkom ne bo treba mal zmanjšat hitrosti pri cestninski.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

oldguy ::

Ampak ni pa dost, da se samo na sredi malo podre in dvigne hitrost na 130km/h, kar bi nekateri radi.


Nisi ravno dobro premislil, kajne? Resno meniš, da bo največja dovoljena hitrost enaka maksimalni?

Če bi želel naredit tako kot je tam (in tudi drugje po svetu) je verjetno treba podret celotno staro cestninsko, mogoče kupit dodatno zemljo in zgradit novo.


Ni nujno. Varnih in sprejemljivih rešitev je več in ne zajemajo nujno kompletne prenove svega i svašta le zato, da bo vse popolno, ampak lahko zajemajo tudi zgolj ravno še zadovoljiv dvig stopnje varnosti, kot je naprimer odstranitev otokov in omejitev hitrosti na npr. 70kmh. Samo zato, ker rešitev ne bo optimalna, še ne pomeni, da je nujno treba vztrajati pri statusu quo.

In očitno so stroški tega preveliki samo zato, da vam frajerčkom ne bo treba mal zmanjšat hitrosti pri cestninski.


Ne. Očitno se tebi, škrtuhu in zaplankancu, stroški in prepreke zdijo prevelike za to, da bi morda preprečili kako smrt več in naredili omenjene odseke varnejše.

ali drugače, ne znaš samo ti posploševat, "frajerček"...

šernk ::

Če bi želel naredit tako kot je tam (in tudi drugje po svetu) je verjetno treba podret celotno staro cestninsko, mogoče kupit dodatno zemljo in zgradit novo


in kaj se bo delalo obračališče tovornjakom? zakaj zamenjat staro cestninsko? odrežeš in narediš nov zaključek, zadeva končana. delavci pa prehoda ne potrebujejo, pač če delajo na drugi strani pridejo na delo iz obratne smeri. torej namesto da greš na delo iz brezovice in nato z dela v vrhniko, greš na delo iz vrhnike in iz dela v brezovico. problem rešen, a jim ga je treba 3x narisat?

in ja lakotnik...moje mnenje je, da se gre za odstranitev tistih 50-100m asvalta pred in po cestninski, pospeševalni pas za tovornjake se pa ustrezno podaljša. sedaj naj mi pa nekdo strokovno razloži kje tu tiči problem? tehnično, ne pisarniško.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ziga Dolhar ::

šernk je izjavil:

delavci pa prehoda ne potrebujejo, pač če delajo na drugi strani pridejo na delo iz obratne smeri. torej namesto da greš na delo iz brezovice in nato z dela v vrhniko, greš na delo iz vrhnike in iz dela v brezovico. problem rešen, a jim ga je treba 3x narisat?


Ah. In potem še na drugi strani postaviti upravno zgradbo?

Aja, saj je ne potrebujejo. Postavi se eno vigred mobilno stranišče, pa je dovolj. Prostora za zakonski polurni odmor in malico ne potrebujejo, naj lepo zaprejo svojo stezo in se spočijejo v cestninski hišici. Če jim pa zmanjka drobiža, se pa vsedejo v avto, odpeljejo do naslednjega izvoza, čez AC, nazaj na AC, do upravne stavbe po drobiž/papir/skret papir/malico, naprej do naslednjega izvoza, čez AC, nazaj na AC, in evo, so že nazaj pri svoji hišici.
https://dolhar.si/

oldguy ::

Ah. In potem še na drugi strani postaviti upravno zgradbo?


Hm, prehod za delavce, pravite? Ja, odstranitev otokov bo zares bistveno vplivala na zmanjšanje varnosti prehoda delavcev med pasovi, ki je danes naravnost idealna. Zdaj je prehod namreč urejen tako, da delavcem omogoča popolnoma varen prehod z ene strani na drugo. Pravzaprav je tako zelo varen, da mirno lahko zaposlijo tudi invalida na vozičku, ki se lahko popolnoma brez skrbi premika z ene strani ceste na drugo.

Or is it?

Face it, varnega prehoda za delavce tudi danes ni, vse odkar imamo vinjete. Uporaba argumenta zmanjšanja varnosti prehoda delavcev med pasovi zaradi tega dejstva pade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Gregor P ::

Že to, da imajo nekateri željo ohraniti status quo je markantno;(( Smo v 21.st., tiste nevarne hišice nimajo kaj početi na sodobni avtocesti in ogrožati varnost v prometu. Treba bi bi jih bilo odstraniti že vsaj 10 let nazaj in uvesti alternativo za pobiranje cestnin, če res tako želijo "opiliti" državljane; ampak morda bi takrat res orali ledino (in bi morali sami kaj premisliti in to idejo morda celo prodati drugim evropskim državam naprej), dandanes pa ni več prav nobenih izgovorov za to, ker alternative so!:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Face it, varnega prehoda za delavce tudi danes ni, vse odkar imamo vinjete. Uporaba argumenta zmanjšanja varnosti prehoda delavcev med pasovi zaradi tega dejstva pade.



Torej če nekaj ni popolno, je čisto vseeno ali sploh je?

Oz. če vzamemo to tvojo briljantno teorijo, ker za avtomobile prehod skozi hišice ni popolnoma nevaren, potem je vseeno, če samo dvignemo hitrost na 130km/h, brez da bi karkoli rušili. Problem solved.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

oldguy ::

darkolord: Eh, pri tebi sem trdno prepričan, da gre za ono, drugo...

Ker če bi premogel kanček inteligence, bi znal razvozlati, na kaj se je nanašalo moje izpodbijanje argumenta. It really doesn't take rocket scientist...

Hint: Delavec že danes nima kaj hodit nezaščiten med pasovi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

Hint: Delavec že danes nima kaj hodit nezaščiten med pasovi
In kakšno rešitev za problem nezaščitene hoje med pasovi si podal?

Ziga Dolhar ::

... torej se mu tudi po tvojem ne bi bilo potrebno pripeljati po drugi strani AC do svoje hišice, ampak naj se kar lepo pripelje do upravne zgradbe in parkirišča, ter peš (čez steze, na katerih ni več omejitve 40/60 kmh) odpravi do svoje hišice?

Tvoja težava je, da če tvoj zadnji post "drži", potem tvoj prejšnji ne drži. You can't have the cake and eat it.
https://dolhar.si/

Gregor P ::

Sploh nima delavec že danes kaj tam početi na tako nevarnem območju sredi avtoceste, kaj šele popolnoma nezavarovano prečkati na WC na drugo stran cestišča!8-O Tu je najmanj delovna zakonodaja kršena, da o kazenski odgovornosti delodajalca itd. sploh ne izgubljam besed.:|

Kako sploh lahko nekdo to zagovarja?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Ziga Dolhar ::

"Sredi avtoceste"? Kje?

(Cestninska postaja ni avtocesta. Je pa primerljivo s prečkanjem ceste izven zavarovanega prehoda v naseljih, kjer je omejitev 50 kmh.)
https://dolhar.si/

darkolord ::

. kilometer novo zgrajene avtoceste stane okoli 10M €, pa tu se šteje tudi mostove notri itd.
Povprečno, sicer pa so cene so od 2,2M € do 47,1M€ na kilometer. Cena večcevnega predora je 20-50M€+, cena viadukta pa ~1000 eur na KVADRATNI METER. Ne bluzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Gregor P ::

Ziga Dolhar je izjavil:

"Sredi avtoceste"? Kje?

(Cestninska postaja ni avtocesta. Je pa primerljivo s prečkanjem ceste izven zavarovanega prehoda v naseljih, kjer je omejitev 50 kmh.)


A se bomo pa "naci metodi" začel izgovarjati na pravne definicije, ali kako sedaj?:| Ali je zelo nevarno za delavce tam, ali ni?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ziga Dolhar ::

"Pravne definicije"?

A "omejitev 40/60 kmh" je zate stvar "pravne definicije"?

Meni je prav.
https://dolhar.si/

Gregor P ::

Je nevarno, ali ni?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

V teoriji imajo omogočen relativno varen prehod:
- hitrost omejena na 40km/h (manj kot v mestu)
- prehod posameznega pasu naenkrat
- možnost zapiranja posameznega pasu pred prehodom
- močna zaščitna ograja med čakanjem

BigWhale ::

šernk je izjavil:

glej zadeva je speljana, vse kar rabiš je ojačati konstrukcijo kjer se bo rezalo in ostalo odstranit. kilometer novo zgrajene avtoceste stane okoli 10M €, pa tu se šteje tudi mostove notri itd. tako da ne mi reči da niso sposobni položit tistih 10cm asvalta (več ga naši itak niso sposobni dat) za par 100 jurjev. a bo dovolj če ti naredim izkop in zrušim streho za 100 jurjev? pol ostane le še poglihat in pa namestit asvalt, če je pa tam za postavit več kot 5000 kvadratnih metrov asvalta pol pa ne vem kaj mislijo delat...evo stroški asvaltiranja 50.000€, pa recimo 150.000€, če delaš novo pristajalno stezo za boeing. vem kaj naši uradniki naredijo za 30.000€ (beri en dan izkopa par kubikov zemlje in postavitev 10m robnika...to stane čez 30.000€ pri nas, če plačam privatnika sem z 2000€ skozi), tako da se ne čudim da je cena za podrtje par M evrov.


Trenutna asfaltirana povrsina cestninske postaje Vransko, je tko na uc (google maps) 450x50m, ce asfaltiranje stane 10 EUR na kvadratni meter, potem bo slo za ponovno asfaltiranje nekaj cez 200.000 EUR, ce sem tole prav izracunal.

Novo asfaltiranje pa je potrebno ze zaradi tega, da se uredijo nakloni vozisca in odtoki za vodo, sedaj je to vse skupaj narejeno za hitros 5km/h kolikor je bila prej hitrost skozi cestninske postaje, ko so se ljudje se morali ustavljati.

Gregor P ::

darkolord je izjavil:

V teoriji imajo omogočen relativno varen prehod:
- hitrost omejena na 40km/h (manj kot v mestu)
- prehod posameznega pasu naenkrat
- možnost zapiranja posameznega pasu pred prehodom
- močna zaščitna ograja med čakanjem

Hočeš povedati, "ne, v praksi gre za povsem nenevarno območje, kjer je delavcem omogočeno varno prečkanje cestišča"?!:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

oldguy ::

V teoriji imajo omogočen relativno varen prehod


V praksi pa varnega prehoda nimajo ne po sedanji ureditvi, ne po morebitni prihodnji brez postaj. Therefore, this argument is invalid.

Če se ne strinjaš, boš pa to gotovo zlahka razložil oni študentki, ki so jo povozili med "relativno varnim" prečkanjem cestišča tamkaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

ne po morebitni prihodnji brez postaj
Nadhod je popolnoma varen.

oldguy ::

Nadhod je popolnoma varen.


Nadhod je ustrezna rešitev. Status quo ni.

Gregor P ::

Torej trenutno so te postaje eno najnevarnejših območij v Sloveniji za delavce; in namesto popolnoma odstraniti vse skupaj, bi sedaj morali še dodatno zgraditi nadhode?!? Koliko milijonov pa to spet stane?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

oldguy je izjavil:

V teoriji imajo omogočen relativno varen prehod


V praksi pa varnega prehoda nimajo ne po sedanji ureditvi, ne po morebitni prihodnji brez postaj. Therefore, this argument is invalid.

Če se ne strinjaš, boš pa to gotovo zlahka razložil oni študentki, ki so jo povozili med "relativno varnim" prečkanjem cestišča tamkaj.


Kaksno je stanje tega preckanja sedaj je za vse skupaj popolnoma nepomembno. Ob kakrsni koli preureditvi, mora biti delavec sposoben preckati cestninsko postajo in avtocesto na cim bolj varen nacin.

oldguy ::

Kaksno je stanje tega preckanja sedaj je za vse skupaj popolnoma nepomembno. Ob kakrsni koli preureditvi, mora biti delavec sposoben preckati cestninsko postajo in avtocesto na cim bolj varen nacin.


Nepomembno? A si resen? Jaz bi na tvojem mestu še enkrat prebral zgornje, and if it still compute, malce premislil o svojem dojemanju resničnosti...

Če je kaj pomembno, je pomembno to, da si priznamo, da je sedanje stanje nevarno za prav vse udeležence in da je kakršnokoli, čeprav neoptimalno izboljšanje, nujno.

Pričkamo se lahko le o ceni. Tam pa je moje mnenje, da je 30 miljonov močno pretirana cena, ki je umetno napihnjena zaradi večih razlogov, ki še zdaleč niso samo strokovne narave.

Tista vaša cifra 10 mio na kilometer, npr., zajema tudi nakupe zemljišč ter izvedbo in pripravo kompletne dokumentacije za popolnoma nov objekt na kraju, kjer prej ni bilo ničesar. Tu gre pa zgolj za preureditev obstoječega stanja. Da ne omenjam zraven še cene očitne korupcije...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Kaksno je stanje tega preckanja sedaj je za vse skupaj popolnoma nepomembno.
Prosim? Nepomembno?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Nepomembna v smislu, da če se preureditev izvede - kar se definitivno bo - mora biti prehod izveden varno, ne glede na to, kako varen ali ne-varen je prehod sedaj.

Gregor P ::

Mora se vse skupaj odstraniti, to je zagotovo najbolj varno (in tudi ekonomično smiselno, če vam že življenja ljudi niso toliko pomembna)!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ahac ::

Če je kaj pomembno, je pomembno to, da si priznamo, da je sedanje stanje nevarno za prav vse udeležence in da je kakršnokoli, čeprav neoptimalno izboljšanje, nujno.

Ampak predlogi v tej temi bi pomenili poslabšanje.
Razen, če se naredi nadhod, ampak to pa ni več tolk enostavno kot samo podret sredino...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oldguy ::

Ampak predlogi v tej temi bi pomenili poslabšanje. Razen, če se naredi nadhod, ampak to pa ni več tolk enostavno kot samo podret sredino...


To je morda ena izmed rešitev - ne edina. Obenem železna konstrukcija za 50-metrski varen prehod ene osebe naenkrat ni nekaj, kar bi bilo ranga miljonov. Italjani, npr., dotične nadhode rešujejo dokaj preprosto, da o industriji ne govorim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Gregor P ::

Tako kot to naši počnejo, bi načrtovanje nadhoda, ki bi ga kot kaže morali šele izvesti, pomenilo dodatne milijone stroškov (za razliko od drugih držav) ter še podaljšanje nevarnega nevzdržnega stanja za delavce kot tudi prometne udeležence; rušenje oz. odstranitev postaj pa je očitno že v fazi resnega načrtovanja in tudi najbolj smiselno za prihodnost (ki je tako ali tako prej ali slej brez teh postaj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

Obenem železna konstrukcija za 50-metrski varen prehod ene osebe naenkrat ni nekaj, kar bi bilo ranga miljonov.
Šest mestna cifra pa je.

BigWhale ::

oldguy je izjavil:

Kaksno je stanje tega preckanja sedaj je za vse skupaj popolnoma nepomembno. Ob kakrsni koli preureditvi, mora biti delavec sposoben preckati cestninsko postajo in avtocesto na cim bolj varen nacin.


Nepomembno? A si resen? Jaz bi na tvojem mestu še enkrat prebral zgornje, and if it still compute, malce premislil o svojem dojemanju resničnosti...


Nisi na mojem mestu, ampak vseeno preberi. :> Se tolikokrat, da bos razumel. Nikjer ne trdim, da je to v redu. Ampak za debato o tem kako bo, ko bomo stvari preuredili, je pa popolnoma vseeno kaksno je trenutno stanje.

oldguy je izjavil:

Če je kaj pomembno, je pomembno to, da si priznamo, da je sedanje stanje nevarno za prav vse udeležence in da je kakršnokoli, čeprav neoptimalno izboljšanje, nujno.


Stanje je vsaj toliko nevarno kot je bilo pred uvedbo vinjet. Verjetno pa bolj, predvsem zaradi tistih, ki ne upostevajo signalizacije. V cestniske hisice so se ljudje zaletavali ze pred uvedbo vinjet, da se razumemo. Neoptimalno izboljsanje pa v vecini primerov sploh ni izboljsanje. Varnostno gledano je to stvar ene studije, ki bo upostevala tudi nevarnost med izvajanjem del, stroskovno gledano je pa eno zanicm neoptimalno, postajalisce, ki ga bo treba spet popraviti, da bo potem optimalno, sigurno drazje od celovite resitve izvedene v eni etapi.

Torej, ce sedaj naredimo neoptimalno resitev, bomo imeli cez n-let spet delo z bolj optimalno resitvijo, spet nevarnost na cesti zaradi del in spet zastoje.

Gregor P ::

Tako je, cestninske postaje so že od vsega začetka popolnoma nesmiselne.

BigWhale je izjavil:

Nikjer ne trdim, da je to v redu. Ampak za debato o tem kako bo, ko bomo stvari preuredili, je pa popolnoma vseeno kaksno je trenutno stanje.

Znova, kako popolnoma vseeno? Na podlagi česa boš pa načrtoval za prihodnost? Iz lufta?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Znova, kako popolnoma vseeno? Na podlagi česa boš pa načrtoval za prihodnost? Iz lufta?;((


Nacrtujes s predpostavko, da mora delavec varno priti iz ene strani na drugo. Nevem kaj je pri tem nerazumljivega.

MisterR ::

Ne začenjajte z nekimi nadhodi, ker potem bomo morali poskrbet še za tiste, ki se med točo ustavljajo pod njimi.

darkolord ::

Predlagaj boljšo rešitev.

Gregor P ::

Je že bila večkrat predlagana -> popolna odstranitev!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

In cestnini od tovornih vozil bi se kar odpovedal? Plosk, plosk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Gregor P ::

Ker na tem planetu imenovanemu Zemlja, ni razvite prav nobene rešitve za cestninjenje tovornih vozil?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Take, ki bi jo uvedli na vrat na nos brez "fizičnega" pobiranja cestnin in da ne bi bilo precej dražje kot sedaj? Ne.

Gregor P ::

Imeli so desetletja časa, da razvijejo sovje rešitve, medtem ko so porabili na milijarde proračunskega denarja in bi to danes lahko veselo prodajali drugim; tako bodo pač morali uporabiti/kupiti že obstoječe; ali mar meniš, da v drugih državah, kjer ni cestninskih postaj, potem ne cestninijo tovorna vozila?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MisterR ::

darkolord je izjavil:

Predlagaj boljšo rešitev.


Kaj je narobe s tem, da bi se moral v službo peljat po drugi strani? Zakaj mora prečkat AC?
Sanitarij ni problem postavit, en kontener(taki kot so na počivališčih) in je problem rešen.

Utk ::

Odkar so (verjetno že stari grki) izumili avtomatske podajalce listkov, ni prav nobene potrebe, da bi imeli inkasante na obeh straneh avtoceste. Na drugi strani so pa lahko samo na enem skrajno desnem pasu, še kakšen pas bolj levo je pa lahko za plačevanje s karticami, ABC, karkoli. Najceneje in edino logično. Preveč logično za nekatere.

oldguy ::

Preveč logično za nekatere.


Res je. Na to smo popolnoma pozabili. Hitro postane jasno, da najbrž tudi vse ostale "ekspertize" o domnevnih ogromnih problemih ter stroških preureditve padejo v vodo takole hitro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Utk ::

Kaj češ, nekateri raje razmišljajo kako in zakaj se nekaj ne da, namesto, da bi razmišljali kako se bi dalo, čim bolj enostavno. Večina takih nazadnje še res odloča o tem, v državnih službah. Zato drvimo na francosko-nemškem vlaku proti Grčiji.
««
11 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334655 (2809) Miha 333
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7726035 (23289) LordPero
»

Radar me je ujel in slikal

Oddelek: Loža
4511914 (10377) Valvoline
»

Cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
577073 (6276) WamPIRe-
»

omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8718386 (16009) darkolord

Več podobnih tem