» »

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Temo vidijo: vsi
««
10 / 14
»»

BigWhale ::

Zakaj so lopovi? Zato ker se tam zacne odsek na katerem potekajo cestna dela in kjer lahko delavci sem pa tja preckajo cesto ali pa tam obraca kaksen delovno stroj?

energetik ::

Gregor P je izjavil:

To je ravno na "ovinku" kot je videti s slike, torej tudi ta stožec opaziš komajda pravočasno, če sploh:|
A ti voziš 1cm od betonske ograje, čez polno črto, da se ti zdi ta škatla nevarna? Pri 40 km/h?

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

To je ravno na "ovinku" kot je videti s slike, torej tudi ta stožec opaziš komajda pravočasno, če sploh:|


Se pred tem ti pa uspe spregledati znak za omejitev hitrosti na 40km/h, se pred tem pa znak za omejitev na 60km/h in se pred njim pa znak za omejitev na 80km/h. Se kak kilometer pred tem pa znak za delo na cesti, za kolone in kaj vem kaj se vse.

Ce ti vse te oznacbe uspe spregledati, potem se cudim, da sploh imas izpit ...

Gregor P ::

Vidim, da ste bolj papeški od papeža zopet8-) Najbolje, da se kar ustavim, parkiram vozilo poleg in grem peš mimo delovne cone, tako se skorajda zagotovo ne bom zaletel v tisto škatlo (ali jo vsaj oplazil), ki sicer nevarno zožuje že zoženo vozišče.8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Mi nismo papeski, samo ti si divjak, ki z gosenicami vozi cez dojencke in nosecnice in brezglavo divja po nasih cestah.

Gregor P ::

A vendar, ste še vsi tu živi in zdravi:)

P.S.: mimogrede, ali z gosenicami sploh smem peljati po hitrih cestah, avtocestah?!? Koliko končne hitrosti, pa sploh doseže en dober hud "goseničar"? 10 km/h, morda 15 km/h? :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

šernk ::

lopovi zato ker je radar tam kjer noben delavec zagotovo ne bo prišel čez cesto. torej ni na mestu za zagotavljanje varnosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Ja nismo noseči.

Daedalus ::

Ma večji problem pri teh omejitvah je v tem, da če jih dosledno spoštuješ, tvegaš čisto resno možnost, da te v rit nabije nekdo, ki je ne. Zato čez cestninsko ponavadi vozim 60km/h, 40 km/h pa sam, ko za mano ni nikogar.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

darkolord ::

Koliko končne hitrosti, pa sploh doseže en dober hud "goseničar"? 10 km/h, morda 15 km/h? :P

Gregor P ::

he he sem skorajda prepričan, da ne smem kupiti tanka in se z njim voziti po naših avtocestah:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WamPIRe- ::

Gregor P je izjavil:

he he sem skorajda prepričan, da ne smem kupiti tanka in se z njim voziti po naših avtocestah:P

Kaj ti pa morejo? Ti bodo spajkice nastavli? :D

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

A vendar, ste še vsi tu živi in zdravi:)

P.S.: mimogrede, ali z gosenicami sploh smem peljati po hitrih cestah, avtocestah?!? Koliko končne hitrosti, pa sploh doseže en dober hud "goseničar"? 10 km/h, morda 15 km/h? :P



97km/h, ce mas pravo opremo.

M18 Hellcat @ Wikipedia

BigWhale ::

Daedalus je izjavil:

Ma večji problem pri teh omejitvah je v tem, da če jih dosledno spoštuješ, tvegaš čisto resno možnost, da te v rit nabije nekdo, ki je ne. Zato čez cestninsko ponavadi vozim 60km/h, 40 km/h pa sam, ko za mano ni nikogar.


Pics or it didn't happen. Resno. Jaz vedno upocasnim pred cestnino, pa me se nihce ni nabil. Pa se minimalno osem krat na teden peljem skozi cestnino, vcasih pa tudi po dvanajstkrat in to ze od kar so uvedli vinjete.

nejcek74 ::

Samo tako na hitro, da vam bo jasno, zakaj se ne more odstranit cestninnskih postaj na hitro lahko opisem primer Zaprtja/prenove/znizanja hitrosti v trojanskih predorih:

Na nasih Ac se je lepo uporabljal asfalt za koncno povrisno cestisc tako zunaj kot v predorih, parkirnih hisah ipd. Vse do leta 200? ko se je zgodila famozna nesreca in pozar v predoru pod mont blanom. Evropo je zajela histerija in strokovnjaki so hitro privlekli obvezo uporabe betonske in ne asfaltne prevleke. Tako smo dobili tako tudi v nasih predorih. Z majhno napako: francozi so uprabili trsi pesek za beton (granit) mi pa apnenec. Ki ima nov sicer boljse karakteristike se pa hitreje obrabi.
Potem pa se je en voznik (ki je vozil cca 150 km/h) razsul v trojanah. Od nekod je privlekel studijo, da torni koeficient na tem odseku ni ok in posledicno izsilil prenovo cestisca. Ne vem ali je dobil odskodnino za nesreco, verejtno jo je.

Takole to gre. Zato pac lahko samo en velik bukselj rece, saj je treba samo podret celo zadevo.

M-XXXX ::

In kaj hudiča ima vse to z podiranjem?

Podreš, zravnaš vse skupaj, tam kjer ostanejo ostanki, še malo izkoplješ in zapolniš luknje (z istim materialom, kot je prvotno) in je problem rešen.

Daedalus ::

Pics or it didn't happen. Resno.


Rajši se prilagodim poteku prometa okoli sebe, kot da zate zbiram slikovni material;) Oz., kot je jype v eni drugi temi pogruntal - včasih je dosledno upoštevanje prometnih predpisov lahko precej nevarno.

Samo tako na hitro, da vam bo jasno, zakaj se ne more odstranit cestninnskih postaj na hitro


Predvsem zaradi sofinanciranja EU. Ki jih pogodbeno veže, da so tam do nekega datuma.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Gregor P ::

Enako vprašanje, ne razumem, kje je tu povezava s podiranjem cestninskih postaj?:8) Razen, da se že vnaprej bojiš, da boš storil vse popolnoma narobe in potem se tega rajši ne lotiš;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejcek74 ::

zmisljujem si, a je prav, ampak recimo:
pod dolcenim delom cestisca (bivsi objekti) bodo temelji, drugje pa ne, cestisce se bo drugace posedalo, nastajale bodo razlike v visini

ceprav po mojem so pri oni studiji preverjali vidik kao varnosti, mesanje hitrosti razlicnih vozil.

Pvezava pa je v tem, da se nam nekatere zadeve zdijo blazno enostavne, dokler ne zacnes razmislati kaj bi lahko slo narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

ahac ::

M-XXXX je izjavil:

In kaj hudiča ima vse to z podiranjem?

Podreš, zravnaš vse skupaj, tam kjer ostanejo ostanki, še malo izkoplješ in zapolniš luknje (z istim materialom, kot je prvotno) in je problem rešen.


Kje boš pa pobiral cestnino za tovornjake, če ne bo nič več ostalo?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

energetik ::

nejcek74 je izjavil:

Pvezava pa je v tem, da se nam nekatere zadeve zdijo blazno enostavne, dokler ne zacnes razmislati kaj bi lahko slo narobe.
Ja ampak na DARSU sedi na desetine ljudi, katerih delo je da cele dneve razmišljajo le o takih in podobnih stvareh. In če v 3 letih ne pridejo ven z rešitvijo, to grdo smrdi.

Tody ::

Ah dej dej... Vsi vemo da so lačni denarja. 10% proviziji od 10 mio je druga cifra kot 10% od 100.000 ali pa 200.000 kolikor bi vse skupaj stalo. Trenutno na severni obvoznici menjavajo neke cevi, brez problema so sesul ves asfalt ven in bodo dal drugega notr. Vse kar bi moral narest je za en teden zaprt LOG in pač promet preusmerit na regionalno cesto. Odstrani del objekta (tist za tovornjake more pač ostat) pač prekopat tist del kjer so bile kučice in ponovno asfaltirat zadevo. Če bodo kak kabel na novo mogl napeljat jih pa tud ne bo vzel hudič.

Dela na obvoznici delajo ob 22.00 ob dežju in toči... Očitno se pa to da :)

M-XXXX ::

zmisljujem si, a je prav, ampak recimo:
pod dolcenim delom cestisca (bivsi objekti) bodo temelji, drugje pa ne, cestisce se bo drugace posedalo, nastajale bodo razlike v visini

ceprav po mojem so pri oni studiji preverjali vidik kao varnosti, mesanje hitrosti razlicnih vozil.

Pvezava pa je v tem, da se nam nekatere zadeve zdijo blazno enostavne, dokler ne zacnes razmislati kaj bi lahko slo narobe.

Če je držalo do sedaj (je bilo posedanje enakomerno) bo tudi naslednjih 5-10 let...

Kje boš pa pobiral cestnino za tovornjake, če ne bo nič več ostalo?

Saj ni treba vsega. Podre se "sredino", na obeh robovih imaš pa vrh glave dovolj za tovornjake prav tako je pospeševalni pas dovolj dolg.

nejcek74 ::

Če je držalo do sedaj (je bilo posedanje enakomerno) bo tudi naslednjih 5-10 let...

Glej, ne trdim, da za studijo niso metali denarja, niti da tam zdaj ne sedi 20 ljudi, pa ne ve kaj delati. Ampak reci, fuknmo staro ven pa mal zamazmo z istim materialom je kot kaj pa vem: ce bi jaz rekel ko bi se mi pokvaril ventilator v kompu: dajmo notri tega od fena, saj se isto vrti, pa na elektriko je.

Dvomim, da je bilo posedanje objekta in ceste enakomerno. Ponavadi ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

HomeEdition ::

Ah, to je tko ko vsak sralec misli da se na vse spozna, pa naj bo minister Černač al pa forumski nabijači...v primeru da bi podrli cestninske postaje, bi moral naredit izredno dolge priključne pasove, da bi se v promet normalno vključevala tovorna vozila, v kolikor tega nebi bilo bi prišlo po izvedenih simulacij do ogromno naletov, v vsakem primeru pa bi se pa promet skozi cestninske postaje ustavil, tko kot bi se, če bi bila zdej omejitev mimo cestninskih postaj npr. 100 km/h....pri vsem tem je najlaže precvikat par kablov pa poasfaltirat par kvadratov, dost težje pa je razumet teorijo prometnega toka in motnje v prometnem toku....

lp

M-XXXX ::

Ah, to je tko ko vsak sralec misli da se na vse spozna, pa naj bo minister Černač al pa forumski nabijači...v primeru da bi podrli cestninske postaje, bi moral naredit izredno dolge priključne pasove, da bi se v promet normalno vključevala tovorna vozila, v kolikor tega nebi bilo bi prišlo po izvedenih simulacij do ogromno naletov, v vsakem primeru pa bi se pa promet skozi cestninske postaje ustavil, tko kot bi se, če bi bila zdej omejitev mimo cestninskih postaj npr. 100 km/h

You made me laught... Pospeševalni pasovi bi morali biti par 10 metrov daljši kot so pospeševalni pas pri uvozu na avtocesto... Če jim tam rata vsem kamionom, da se normalno vklučijo v promet se bodo tudi drugje.

Pametovalci... Kot kaže so na darsu če rabijo 5 let za podret par bajtic... Oziroma teoretiki, od njih tako ali tako ni kaj veliko videti...

HomeEdition ::

Poglej XXX ne mislim polemizirat s tabo, več kot očitno pa je da nimaš pojma in govoriš na pamet....če ti je smešno, super! smeh je pol zdravja. :)

lp

M-XXXX ::

HomeEdition je izjavil:

Poglej XXX ne mislim polemizirat s tabo, več kot očitno pa je da nimaš pojma in govoriš na pamet....če ti je smešno, super! smeh je pol zdravja. :)

lp

Eden izmed tvojih argumentov: potrebovali bi izjemno dolgo pospeševalni pas:

moj argument: kolikor dolg je za normalen izvoz, tako dolg + še nekaj razdalje za triple safe in je stvar urejena. Če deluje na 50 drugih uvozih bo tudi na cestninski, najbolje, da se ob enem "vozni pas" loči od tovornakarskega (v območju cestnine). Če se kje motim me kar z veseljem popravi. Korektno sem ti razložil moje mnenje, ti pa odgovoriš z:

več kot očitno pa je da nimaš pojma in govoriš na pamet

Če kdo tukaj izpade, kot da nima pojma o čem govori in zakaj to trdi si to kvečjemu ti. Če pa se motim, pa z veseljem videl, da me popraviš.

nejcek74 ::

Koliko tovornjakov bo stalo na odstavnem pasu, kako dolga bo kolona cakajocih? Kaj se npr. dogaja na izvozu za brezovico ob konicah?
Verejtno ce je vec kot ena cestinska postaja za tovornjake, se le te najprej zdruzi in spusti nazaj na cesto ko imajo ze neko doloceno hitrost. Ni vesoljska znanost, ampak malo pa je vseeno treba nacrtovat zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

darkolord ::

Če deluje na 50 drugih uvozih bo tudi na cestninski
Kateri od teh 50 uvozov pa je tak, da se hkrati na AC vključi več pasov?

Tody ::

Bah pa sej to ni prva postaja na svetu, kjer bo ločen tovorni promet od osebnega. Če se zdaj lahko tovornjaki vključijo v promet ko gremo mimo 60 na uro se bodo pa tudi potem ko bomo šli 100 ali 130. Pač obešat se na malenkosti je najlažje. In ubistvu kaj pol če bodo mogli bit dolgi pospeševalni pasovi? Maš časa do Vrhnike da se vključiš v 10 km ti bo pa že ja ratalo ane?.

darkolord ::

To niso malenkosti, halo?

Kje pa naj bi do Vrhnike pospeševali? Kar po odstavnem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

M-XXXX ::

Koliko tovornjakov bo stalo na odstavnem pasu, kako dolga bo kolona cakajocih? Kaj se npr. dogaja na izvozu za brezovico ob konicah?

Vzeme se povprečne številke, ki jih imamo vsakodnevno (pač primerna statistika, za vsa obdobja). Načelno kaj zelo veliko ne (tudi zdaj ne čakajo v kilometrskih kolonah pred cestninskimi).
Kritične se prilagodi (omenil si Brezovico), če so tako zelo kritični, da naši vrli uradniki niso sposobni uredit, naj uredijo pa vse ostale, ki niso kritični (dobro poznam Dob (Dolenjska AC), ni gužve, kamioni ne čakajo, ni zastojev. Podreš, urediš, usmeriš končaš.

Verejtno ce je vec kot ena cestinska postaja za tovornjake, se le te najprej zdruzi in spusti nazaj na cesto ko imajo ze neko doloceno hitrost. Ni vesoljska znanost, ampak malo pa je vseeno treba nacrtovat zadeve.

Saj nisem rekel, da se zadeve loti brez načrtovanja, vendar definitivno to ni taka stvar, ki bi morala povzročat KAKŠNE koli težave. Ne pa da se v parih letih ne uredi NIČ.

Kateri od teh 50 uvozov pa je tak, da se hkrati na AC vključi več pasov?

Prav uvoze ne vem, se pa posebno v LJ obvoznici vključuje/združi več pasov na enkrat v eno AC (obvoznico (recimo severna na vzhodno), južno v zahodno...) Ni nekih pretiranih problemov, niso dolgi ti pasovi, enostavno se 2 združiva v enega, tisti en pa se pridruži naprej na AC.

PS: tako ali tako se ne pričakuje iz cestinskih postaj naprej na uvoz na AC po 5 kamionov na 5 sekund, ampak cca 5 na minuto, pa že to je veliko...

darkolord ::

Vzeme se povprečne številke
Upam, da se hecaš. Ob nadpovprečnih urah/dnevih bo pa par naletov v stoječe kamione, big deal, al kako? Jesus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

ahac ::

Podre se "sredino", na obeh robovih imaš pa vrh glave dovolj za tovornjake prav tako je pospeševalni pas dovolj dolg.

To je bilo zgrajeno kot celota. Verjetno ne moreš kar vzet enga dela ven in pričakovat, da bo stalo.

Prav uvoze ne vem, se pa posebno v LJ obvoznici vključuje/združi več pasov na enkrat v eno AC (obvoznico (recimo severna na vzhodno), južno v zahodno...) Ni nekih pretiranih problemov, niso dolgi ti pasovi, enostavno se 2 združiva v enega, tisti en pa se pridruži naprej na AC.

Tam tovornjaki ne pospešujejo z nule, niti tovornjaki ponavadi ne predstavljajo 100% prometa, ki se vključuje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

darkolord ::

Verjetno ne moreš kar vzet enga dela ven in pričakovat, da bo stalo.
Vzameš kramp pa probaš, če se poruši... jebiga. :| Al pa sam z eno palco spodi podstaviš, majkemi da bo držal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

M-XXXX ::

Vzeme se povprečne številke
Upam, da se hecaš. Ob nadpovprečnih urah/dnevih bo pa par naletov v stoječe kamione, big deal, al kako? Jesus.

Kot vidim, niste dojeli kaj sem napisal (oziroma mislil): vzame ste številke za naprimer vsak dan (nimam pojma kako dolgo statistiko imajo, ajde rečmo 10 let (izmišljen podatek).
Vzameš katere dni in koliko dni v letu je bilo top 5% vsega tovornega prometa v zadnjih 10 letih, ki je šlo čez cestinske, ustrezno povečas omenjene številke (da se bo delalo še za jutri, ne samo za včeraj), magari vržeš še statistiko za top 5% zadnjih 5 let, zadnji 2 leti, lani (da dobiš predstavo, kakšno povečanje lahko v prihodnjih letih pričakuješ). Ni bilo mišljeno, da vzameš koliko kamionov prečka na letni ravni ter zdeliš s številom ur/minut/karkoli v letu:D

Tam tovornjaki ne pospešujejo z nule, niti tovornjaki ponavadi ne predstavljajo 100% prometa, ki se vključuje.

Venem izmed mojih prvih postih sem pripisal: povprečen pospeševalni pas + ustrezno podaljšaš.

Tisti ustrezno podaljšaš je stal tam zaradi ravno tega: kamioni štartajo iz 0 km/h + še nek varnostni faktor.

To je bilo zgrajeno kot celota. Verjetno ne moreš kar vzet enga dela ven in pričakovat, da bo stalo.

Gradi se po pol kilometrske mostove, pol kilometrske in več nebotičnike, tunele pod rekami, gorovji, zradira se cele hribe, ampak NE, ene bajtice na cestninski postaji pa se ne da prilagodit, da bo stala :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

darkolord ::

No to je pol 200-250m + ustrezno podaljšanje. V vsako smer.

Nič lažjega, štirje mandlci z lopatami pa karjolo tole nardijo za en per.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Onlyx ::

Vem, da ne gre ravno za kredibilen vir, vendar vseeno upam, da je nekaj na tem, ker sem šel v zadnjih 3 dneh trikrat mimo in verjetno res nisem vozil 40km/h (prej okoli 60-65) in res ne bi bil vesel dodatne položnice :D

http://www.slovenskenovice.si/novice/sl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Onlyx ()

M-XXXX ::

No to je pol 200-250m + ustrezno podaljšanje. V vsako smer.

Zakaj pa to?
Prej ne vem zakaj bi rabil kaj? Če je zdaj sistem štimal, bo tudi za v naprej dober.
Po cesninski: kako dolgo kamion pospešuje do 40km/h? No toliko daljši mora biti od zdajšnje + še malo rezerve... Ni nekaj.

St235 ::

Zdaj si pa malce pomešal stvari. Omejitev 40 kmh/h naj bi veljala še kar nekaj metrov za avtocesto. In na obstoječem pospeševalnem pasu mora kamion teoretično pospešiti samo do 40 km/h in se lahko vključi pred tablo za konec omejitve v ostali promet, ki bi moral vozit 40 km/h.

Če se hišice umakne pa bo taisti kamion moral pospešiti do recimo 100 km/h (130 na taki lokaciji ne bo nikoli). Torej bi bilo pospeševalni pas dejansko potrebno podaljšat za toliko kolikor kamijon rabi, da pospeši od 40 km/h do 100 km/h, da se bo lahko normalno vključil v prometni tok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Pa naj zgradijo tam sekcijske merilce hitrosti za 1km z jasnimi tablami, da so tam, če že imajo toliko denarja; ne bo noben vozil več kot predpisano na tem delu ceste* 8-) ... ali pa konec koncev za tovornjake uvedejo e-cestninjenje in podrejo kar lepo vse ;)

* samo potem bo spet težava, ker bodo krešali 1m po koncu tega odseka, če ne bodo seveda že 1m pred tem odsekom naleti;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

šernk ::

darkolord je izjavil:

To niso malenkosti, halo?

Kje pa naj bi do Vrhnike pospeševali? Kar po odstavnem?


zakaj pa ne? Saj tako ali tako je na vseh klancih odstavni pas spremenjen v pas za počasna vozila, črte se preriše 200m naprej in imaš že 1km dolg pospeševalni pas na logu. Verjamem da je inžinirjem problem podreti zadevo, ker zato so tam zaposleni...da komplicirajo in prikazujejo nemogoče rešitve. V večino slovenskih inžinirjev sem pač izgubil zaupanje, ker vem koliko znanja imajo in najbrž teli ki so delali študijo so postajo videli le preko google mapsa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Matev ::

Kje pa naj bi do Vrhnike pospeševali? Kar po odstavnem?


si ti še en ki senikoli ni vozil po avtocesti?

ker če bi se bi vedel da ima vsak uvoz dovoljenje tudi za tovornjake (no mogoče samo uvoz v razdrtem ni zanje)
in pri vsakem uvozu se tovornjaki lepo vključijo na cesto

WarpedGone ::

ahac (in še vsi ostali problematičarji tipa sky-is-falling):
Tam tovornjaki ne pospešujejo z nule, niti tovornjaki ponavadi ne
predstavljajo 100% prometa, ki se vključuje.

Vzemte si en popoldne frej in se zapeljite po prekumurski "avtocesti".
Pa si v živo oglejte in naštudirajte kako zafookan problem sta dva prosta vozna pasa za okrancljana vozila z vinjeto in še nekaj bajtic za neokrancljane tovornjake.

Proof is in the puding, očitno je stvar povsem izvedljiva in čisto nič posebnega, narejena že mnogo mnogo krat kjer je bila volja.

Nehajte že enkrat zagovarjat DARSovske voluharje in jim pomagat iskat opravičila zakaj je prav, da je vsak teden vsaj na eni cestninski karambol.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tody ::

Danes sem prav gledal. Tam je toliko placa da avion pristane in vzleti, kaj šele da bo tovornjak pospeševal na 130 kmh ker itak gre lahko samo 90 :).

Enostavno se pač morajo samo lotiti zadeve, ki še zdaleč ni problematična niti naporna, samo pač ta pravi ljudje ne dobijo zadosti denarja. Ker revčki z 10k plače ne morejo živet.

On second tought mogoče pa ni nobenga več ki bi to delal sej so šla vsa podjetja v stečaj...

oldguy ::

Vzemte si en popoldne frej in se zapeljite po prekumurski "avtocesti".
Pa si v živo oglejte in naštudirajte kako zafookan problem sta dva prosta vozna pasa za okrancljana vozila z vinjeto in še nekaj bajtic za neokrancljane tovornjake.

Proof is in the puding, očitno je stvar povsem izvedljiva in čisto nič posebnega, narejena že mnogo mnogo krat kjer je bila volja.

Nehajte že enkrat zagovarjat DARSovske voluharje in jim pomagat iskat opravičila zakaj je prav, da je vsak teden vsaj na eni cestninski karambol.


+1. Ne gre za rocket science, ampak zgolj za lažji nadzor vinjet ter morda še politične igrice in ščepec korupcije.

Daedalus ::

+1. Ne gre za rocket science, ampak zgolj za lažji nadzor vinjet ter morda še politične igrice in ščepec korupcije.


En javnosti znan razlog je sofinanciranje s strani EU, po katerem imaš pač določene obveznosti do sofinancerja. Druga aktualna pa je, da zaradi varčevalnih ukrepov ni denarja za tak poseg. Go figure.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Matev ::

ni denarja za tak poseg. Go figure.


v redu
priključki kot so vrhnika, logatec in podobni naj kar ostanejo kučice
nikogar ne motijo

ampak na logu (tam greš pa z 130kmh na 40 kmh in nato spet na 130kmh) bi jih pa lahko odstranili

WarpedGone ::

Lj-Mb: 3
Lj-Je: 1
Lj-Kp: 1
Lj-Nm: 2?

Skupno za porušit 6 postaj, ostale naj ostanejo za shranjevanje metel, lopat in grabl.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
10 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334655 (2809) Miha 333
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7726035 (23289) LordPero
»

Radar me je ujel in slikal

Oddelek: Loža
4511914 (10377) Valvoline
»

Cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
577073 (6276) WamPIRe-
»

omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8718386 (16009) darkolord

Več podobnih tem