» »

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14

Gregor P ::

Naj to lepo vse objavijo javno, zares transparentno (recimo vse lepo na neki spletni strani, nobenih prikritih pdf-jev ipd. vse postavke jasno pregledne); najprej sam (vseevropski) razpis, potem prav vse ponudbe in zmagovalno za ne vem koliko milijonov evrov ... še prej pa seveda to njihovo študijo, itak je narejena z našim davkoplačevalskim denarjem, ime priimek izdelovalca študije, ga povabiti v DZ, kjer bo javno prek TV predstavil to svojo študijo, vsekakor istočasno povabiti v DZ (da javno podajo svoja mnenja) tudi strokovnjake, ki so zaposleni na naših univerzah (zopet plačani preko našega davkoplačevalskega denarja; če se ne odzovejo zmanjšati proračunski denar za njihove inštitute; ubiješ dve muhi na en mah>:D) in so imeli predhodno dovolj časa preštudirati to študijo, potem pa, da vidimo odzive zainteresirane javnosti:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

RockyS ::

Za tovornjake in avtobuse se pusti tista dva pasova na levi strani, hišice so montažne in se jih poruši, streha se odreže in spusti, odpelje. Vse robnike (na katerih stojijo hišice) se izkoplje (to so navadni 30cm robniki) in preplasti z asfaltom ali betonom.

Oni bi pa radi odstranjevali električno napeljavo in vso ostalo kramo, ki gre POD cestninskimi postajami.

Da se o bedarijah, kot je most po katerem bodo zaposleni lahko prečkali AC ne menimo...

darkolord ::

O kakšnih ločenih stezah vi govorite? Sej cestninske so dovolj široke in ni potrebnega nikakršnega pospeševalnega pasu gradit
Ne morejo avti švigat s 150km/h mimo več pasov stoječih in počasi pospešujočih tovornjakov.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Pyr0Beast ::

Ne skrbi, tovrnjakarji se raje vozijo po lokalnih cestah da se izognejo cestnini.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

M-XXXX ::

darkolord je izjavil:

O kakšnih ločenih stezah vi govorite? Sej cestninske so dovolj široke in ni potrebnega nikakršnega pospeševalnega pasu gradit
Ne morejo avti švigat s 150km/h mimo več pasov stoječih in počasi pospešujočih tovornjakov.

Zakaj bi? Se pa na desni/levi strani naredi parking za nekaj unih uslužbencev (večina cestninskih to že itak ima vsaj na eni strani...

WarpedOne ::

Ne morejo avti švigat s 150km/h mimo več pasov stoječih in počasi pospešujočih tovornjakov.

1. predvidena hitrost je 130kmh in nič več
2. že danes za cestninsko postajo obstaja vsaj toliko 'združevalnih' pasov kot je cestninskih stez
3. ni nujno da se mimo teh zadev dovoli no-limit hitrosti, čist happy bi bil če bi bila omejitev 100kmh tist kilometer mimo postaje. Kot noč pa dan v primerjavi z obstoječim ciljanjem šivankinega ušesa.
4. kako točno je to slabše kot danes? Tudi danes čisto vsak avtomobil po cestninski postaji pospeši bistveno hitreje kot 50tonski kamioni. Bussines as usual. Z dodatkom prepovedi furanja kamionov po skrajnem levem pasu, ki danes ne obstaja.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

dzinks63 ::

To bomo dočakali, ko bomo imeli 3 pasovnice, tako kot se pri nas dogaja, čez 50let.

darkolord ::

1. predvidena hitrost je 130kmh in nič več
In? Si zatisnit oči in se bo problem že rešil sam od sebe?

2. že danes za cestninsko postajo obstaja vsaj toliko 'združevalnih' pasov kot je cestninskih stez
Ja, omejitev pa 40/60.

3. ni nujno da se mimo teh zadev dovoli no-limit hitrosti, čist happy bi bil če bi bila omejitev 100kmh tist kilometer mimo postaje.
100 je precej precej več kot 40. S tem da 100 na naših avtocestah de facto pomeni 130.

4. kako točno je to slabše kot danes? Tudi danes čisto vsak avtomobil po cestninski postaji pospeši bistveno hitreje kot 50tonski kamioni. Bussines as usual.
Glej odgovor na točko 2.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Pyr0Beast ::

Iz muhe delate slona. Pospeševalni pasi za šleparje še vedno ostanejo. Morajo gledati le leva ogledala.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

tudi jaz mislim da bi lahko bilo za avtomobile prosto,
za tovornjake pa naj bodo kučice in se naj tovornjaki vključujejo tako kot se že sedaj ko zapeljejo na avtocesto iz dovoza

Gandalfar ::

Gregor P je izjavil:

Naj to lepo vse objavijo javno, zares transparentno (recimo vse lepo na neki spletni strani, nobenih prikritih pdf-jev ipd. vse postavke jasno pregledne); najprej sam (vseevropski) razpis, potem prav vse ponudbe in zmagovalno za ne vem koliko milijonov evrov ... še prej pa seveda to njihovo študijo, itak je narejena z našim davkoplačevalskim denarjem, ime priimek izdelovalca študije, ga povabiti v DZ, kjer bo javno prek TV predstavil to svojo študijo, vsekakor istočasno povabiti v DZ (da javno podajo svoja mnenja) tudi strokovnjake, ki so zaposleni na naših univerzah (zopet plačani preko našega davkoplačevalskega denarja; če se ne odzovejo zmanjšati proračunski denar za njihove inštitute; ubiješ dve muhi na en mah>:D) in so imeli predhodno dovolj časa preštudirati to študijo, potem pa, da vidimo odzive zainteresirane javnosti:|


To se da vse dobit. Samo nehat moras po forumih pisat in dejansko stopit do drzave in bos dobil kopije razpisov, studij in racunov.

WarpedOne ::

darkolord:
In? Si zatisnit oči in se bo problem že rešil sam od sebe?

Ne vem kaj jokcaš, pejt raje DARSovcem težit da morajo začet konstruirat ceste kjer bo možno varno furat 150, ker omejitve 130 kao nihče ne spoštuje.

Dobro jutro.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Ne morejo avti švigat s 150km/h mimo več pasov stoječih in počasi pospešujočih tovornjakov.

1. predvidena hitrost je 130kmh in nič več
2. že danes za cestninsko postajo obstaja vsaj toliko 'združevalnih' pasov kot je cestninskih stez
3. ni nujno da se mimo teh zadev dovoli no-limit hitrosti, čist happy bi bil če bi bila omejitev 100kmh tist kilometer mimo postaje. Kot noč pa dan v primerjavi z obstoječim ciljanjem šivankinega ušesa.
4. kako točno je to slabše kot danes? Tudi danes čisto vsak avtomobil po cestninski postaji pospeši bistveno hitreje kot 50tonski kamioni. Bussines as usual. Z dodatkom prepovedi furanja kamionov po skrajnem levem pasu, ki danes ne obstaja.


Vransko:
http://maps.google.com/?ll=46.257275,14...

Dragotinci, kjer so loceni pasovi za tovornjake:
http://maps.google.com/?ll=46.581039,16...

Ne mores kar nekaj cez palec narest, da dobis spodnjo sliko.

WarpedOne ::

za tovornjake pa naj bodo kučice in se naj tovornjaki vključujejo tako kot se že sedaj ko zapeljejo na avtocesto iz dovoza

Ma ja, edino kar bi dal dodatno je, da bi na neprekinjeno črto med pasovi dal še uno par centi dvignjeno "oblogo", da bo manj zaspanih romunski šleperistov palamudilo po skrajnem levem pasu.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Gregor P ::

Gandalfar je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Naj to lepo vse objavijo javno, zares transparentno


To se da vse dobit. Samo nehat moras po forumih pisat in dejansko stopit do drzave in bos dobil kopije razpisov, studij in racunov.

Zelo lepo ... ampak to ni moja naloga, nisem plačan za to; dobivajo nekateri drugi posamezniki v naši državi več tisoč evrov za njihova delovna mesta, da lahko uredijo to. Poanta je, da uredijo pregleden dostop vsem, ne samo meni:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

da morajo začet konstruirat ceste kjer bo možno varno furat 150
Sej jih že. Ampak ne takšnih, da na enem ali dveh pasovih vozila stojijo, na sosednjih pasovih pa promet poteka pri visokih hitrostih.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Gandalfar ::

> Zelo lepo ... ampak to ni moja naloga, nisem plačan za to; dobivajo nekateri drugi posamezniki v naši državi več tisoč evrov za njihova delovna mesta, da lahko uredijo to. Poanta je, da uredijo pregleden dostop vsem, ne samo meni

Pregleden dostop do javnih razpisov je ze zdaj, tudi do izbranih izvajalcev. Preko supervizorja lahko vidis velik del prelivanja denarja, posamezne extra pogodbe pa zahtevas. Ampak ja, fajn je pizdit, ker naredit se sam kaj da bi bilo vec transparence bi bilo pa veliko prevec.

WarpedOne ::

Sej jih že.

Boš dal link na dokumentacijo kjer piše: elementi cestišča omogočajo konstrukcijsko hitrost 150kmh
Do takrat - palamudiš.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Gregor P ::

Gandalfar je izjavil:

> Zelo lepo ... ampak to ni moja naloga, nisem plačan za to; dobivajo nekateri drugi posamezniki v naši državi več tisoč evrov za njihova delovna mesta, da lahko uredijo to. Poanta je, da uredijo pregleden dostop vsem, ne samo meni

Pregleden dostop do javnih razpisov je ze zdaj, tudi do izbranih izvajalcev. Preko supervizorja lahko vidis velik del prelivanja denarja, posamezne extra pogodbe pa zahtevas. Ampak ja, fajn je pizdit, ker naredit se sam kaj da bi bilo vec transparence bi bilo pa veliko prevec.

Pregleden javen dostop je mišljeno, da je nemudoma pregledno vsakemu povprečnemu državljanu RS brez potrebnega dodatnega iskanja; če moraš nekaj storiti sam dodatno, to ni več transparentno in se zadeve namenoma skrivajo za temi spletnimi ter ostalimi orodji upajoč, da noben ne bo šel gledat; tiste tri, ki pa slučajno bodo, bodo pa že kako drugače pomirili dokler je le "skrito" pred očmi javnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Boš dal link na dokumentacijo kjer piše: elementi cestišča omogočajo konstrukcijsko hitrost 150kmh
Projektna hitrost je 130km/h, kar pomeni, da mora vozišče omogočati varno vožnjo pri takšni hitrosti na mokrem vozišču. Minimalen varnostni faktor pa je 1.2, v praksi še precej višji.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Pyr0Beast ::

Aja ?

Koliko pa je realiziran varnosni faktor ter koliko časa tak faktor drži vodo ?

Se spomniš problemov s betonom v tunelih (cestišče je imelo preslab oprijem)? Pa odpadanje ometa ipd ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

ter koliko časa tak faktor drži vodo ?
Celo življenjsko dobo.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tody ::

Spet dva tabora en kako bi morali narest in za to zapravit miljone. Vsi bi sicer to varjanto, lepa je varna je ni pa denarja za njo

Druga bolj realna in manj lepa in manj ljudi manj zasluži. Pomagala bi pa večini ljudi ki jih darsovci in turisti matrajo na teh hišicah. Tko da je ta druga zadeva čisto brezveze :)

WarpedOne ::

What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

oldguy ::

Pregleden javen dostop je mišljeno, da je nemudoma pregledno vsakemu povprečnemu državljanu RS brez potrebnega dodatnega iskanja; če moraš nekaj storiti sam dodatno, to ni več transparentno in se zadeve namenoma skrivajo za temi spletnimi ter ostalimi orodji upajoč, da noben ne bo šel gledat; tiste tri, ki pa slučajno bodo, bodo pa že kako drugače pomirili dokler je le "skrito" pred očmi javnosti.


A si na glavo padu? "Spletna in ostala orodja" so svetlobna leta pred tem, da se jajcaš po občinah in ministrstvih in čakaš po pol leta na dokumentacijo. Informatizacija prinaša ogromno napredka glede na preteklost, ampak eni bi očitno radi najmanj to, da je za vsak SLO forum zaposlen en javni uslužbenec, ki čaka na take kot si ti in jim v trenutku pošlje direkten link na vse podatke, povezane z nebulozami, ki jih trobiš.

Mislim, a si resen? Pošlji tist mail, potem se pa pizdi...

Gregor P ::

Gre za to, da se vse številke avtomatične predstavi javnosti po defaultu (ozaveščanje državljanov), ne da jih mora javnost sama iskat. :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

oldguy ::

Gre za to, da se vse številke avtomatične predstavi javnosti po defaultu (ozaveščanje državljanov), ne da jih mora javnost sama iskat.


Ha, in to naredimo, kako? Damo podatke na web? Objavimo kontakte do odgovornih oseb, ki te informacije na zahtevo posredujejo? Ker, I got news for you, tako nekako stvari že tečejo.

Al kaj bi ti rad - osemstostransko publikacijo z morda zate interesantnimi temami vsak delovni dan na dom? Vsadek v možganih, ki ti bo bral misli in avtomatsko poslal dokumente v glavo vsakokrat, ko boš pomislil na to, da bi nekaj imel? Get real... Če si toliko len, da se ti ne da napisat enega maila oz. pet minut brskat po internetu, bodi še malce bolj in sploh ne pisat postov tule gor.

Ko boš pa nekaj dejansko zahteval in ti ne bodo dali, ti pa z veseljem stopim v bran...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Gregor P ::

Ne vem, če je tebi povsem jasno, kaj pomeni beseda ozavestiti?!?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

M1_Abrams ::

Baje so pred cestninskimi postajami zato take hitrosti da se turistom zdi Slovenija večja :)
PHP & MySQL

oldguy ::

Ne vem, če je tebi povsem jasno, kaj pomeni beseda ozavestiti?!?


Ne vem, če je tebi jasno, kakšno neumnost si napisal, ko takole napočez kurcaš "spletna in ostala orodja".

Tody ::

Gregor kle si ga res v temo brcnil. Kako pa naj te ozavestijo če nisi pripravljen malce brskat po njihovi .gov domeni? Jumbote za miljon statističnimi podatki? Zakupijo vse jumbote in dajo gor kataster? Kot je rekel pošlješ mail na par naslovov in to je to.

Gregor P ::

Dobro, ne mislim vas sedaj siliti v moje mnenje, ne:D; mislil sem pač, da ko enkrat rečejo, da bo nekaj stalo milijone evrov na naše stroške, da nam morajo oni (DARS) sami nemudoma servirati ta podatek (projektno študijo) na vse mogoče načine (splet, TV, časopisi itd.) in ne da moramo sami najti ta podatek (ali pa da ga ne bi znali), čeprav je npr. bojda kot pravite ta študija vsem dostopna preko nekih spletnih orodij (je pač veliko državljanov, ki nima tega časa, ker morajo po cele dneve delati, da lahko oni pišejo te milijonske študije).

Ampak dovolj mojega po vašem offtopica v tej temi:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tody ::

Jah, Prešeren je rekel Le čevlje naj sodi kopitar. In če ti dobiš študijo kjer bo pisalo odvoz 500 zemlje 10.000 eurov. Ali ti ta podatek kaj pomeni? Veš koliko je ena tona odvoza? Tako ti študija čisto nič ne pomaga in boš zvedel čisto in samo toliko kolikor ti bodo na TV povedal (ker oni očitno znajo do tega pridit), če si pa iz stroke pa bi bilo res fajn da znaš pridit do takih in drugačnih zadev okoli tega saj nakoncu koncev od tega živiš.

Glede na uradne novice pa taka študija še ne obstaja.

http://www.dars.si/Novice/Preureditev_c...

Gregor P ::

Mogoče pa bi te številke vzpodbudile ljudi, ki sploh nikoli niso razmišljali o tem, da bi se zbrali v neko delovno združbo in konkurirale na razpisu, ko bi enkrat točno vedeli, kaj morajo ponuditi in za koliko manj lahko oni to ponudijo; zgolj eden izmed primerov. Drugi je, da si morda izdelovalec študije ne bi več upal napisati študijo za 28 milijonov, ampak bi številke kar nenadoma postale bolj normalne itd.

Tody je izjavil:

Glede na uradne novice pa taka študija še ne obstaja.

Torej...
Ocenjena vrednost rušitve cestninskih postaj, ob hkratni uvedbi elektronskega cestninjenja za tovorna vozila, je znašala 28 milijonov evrov. Ta znesek je nastal na podlagi projektne dokumentacije, ki so jo izdelali za to pooblaščeni strokovnjaki. Končna vrednost omenjenega projekta pa bi bila znana, tako kot v vseh drugih primerih, šele ob sklenitvi pogodb z izvajalci, izbranimi v postopku javnega naročanja.

:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

darkolord ::

pa bi te številke vzpodbudile ljudi, ki sploh nikoli niso razmišljali o tem, da bi se zbrali v neko delovno združbo in konkurirale na razpisu
Po domače rečeno šalabajzarje.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Gregor P ::

Pač ljudje, ki rabijo delo; več kot 100.000 brezposelnih le ni tako majhna številka za RS:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Vseeno, če delajo šalabajzerji, naredijo slabo (in prej pozabijo na en kup stvari)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Lakotnik29 ::

Vse kar bi taka združba anredila je da bi na ves glas jokala rped parlamentom kako bi oni to ful cenejš pa ful bolš naredil. Klasični slovenčki.

Volk| ::

http://www.zurnal24.si/na-obvoznici-str...

kaj ni omejitev 60 km/h?
Saj ni znakov za 40
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Gregor P ::

Prosim? Gre za odsek kjer je delo na cesti, ki je v "ueber ekstra" označeno na vseh straneh:8)

Omejitev je na omenjenem delu zaradi obnovitvenih del omejena na 40 km/h.


S tem da je tale "škatla" (bog ve če sploh deluje) povsem nevarno ob vozišču, brez ustrezne varnostne signalizacije:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

mr1two ::

Enmu kamjonarju bi blo treba mal prmaknt, da se "ups" malo preveč levo zapelje in ga odnese s sabo.
Vse lepo in prav, ampak 40 na obvoznici, kjer bi bila lahko omejitev med 60-80 čisto dovolj... A bi oni res radi, da se še kšna prometna zgodi tam al kaj?

Gregor P ::

Saj lahko da je tudi fotomontaža, ne vem. Ker resnično malo preveč nevarno zgleda vse skupaj:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Kako točno pa izgleda nevarno? A bolj nevarno od betonskega zidu, ki zadrži vlak, nekaj centimetrov stran?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Daedalus ::

Nevarno, ker še dodatno omeji prostor ob cestišču.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ahac ::

Nevarno je edino to, da folk tam 100km/h vozi. Pri 40km/h ni problema.
This post is awesome. I should get a medal.

Gregor P ::

Za škatla je še skorajda iste barve kot betonska ograja in cestišče:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Za škatla je še skorajda iste barve kot betonska ograja in cestišče:8)


Ja, jaz sem moral kar ene 20 minut v sliko gledat, da sem jo opazil.

Gregor P je izjavil:

S tem da je tale "škatla" (bog ve če sploh deluje) povsem nevarno ob vozišču, brez ustrezne varnostne signalizacije:|




A tale rdece belo pobarvan stozec si pa spregledal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

šernk ::

poslika se le kar se želi poslikat, torej zadeva je recimo temu primerno označena :)

so pa seveda lopovi da tam postavijo radar :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gregor P ::

To je ravno na "ovinku" kot je videti s slike, torej tudi ta stožec opaziš komajda pravočasno, če sploh:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Ja pri tej blazni hitrosti pa res...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si
strani: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 14


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdo ima prednost?

Oddelek: Na cesti
331331 (608) fosil
»

CPP - nove pole na občinskem izpitu (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27459529 (8252) KTr1sk
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
777076 (4330) LordPero
»

Cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
573072 (2275) WamPIRe-
»

omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8710444 (8067) darkolord

Več podobnih tem