Forum » Znanost in tehnologija » Pipistrel Taurus Electro - prvo električno letalo
Pipistrel Taurus Electro - prvo električno letalo
WarpedGone ::
Nism zasledil, da bi se pri nas kej veliko omenjalo, da je Pipistrelu prvemu uspelo narest jadralno letalo s pomožnim električnim motorjem, ki je sposobno samostojnega vzleta. Jadralne sposobnosti naj bi bile enake modelu z motorjem na notranje izgorevanje, glavna prednost pa naj bi bila zanesljivost in tišina.
Pipistrel: Press release
Je pa zato po svetu toliko večji odziv:
EcoFriend: Pipistrel's all-electric powered aircraft takes to the skies
MSN Tech & Gadgets: Personal, green airplanes set to take off
YouTube: Pipistrel Taurus Electro
Next Energy News: Electro Taurus All-Electric Self-Launching Glider
CNet: Flying on a wing and a battery
Wired: Electric Airplanes Take Flight. Get Yours Now
80 feet road: Two Seater “Green” Plane For Jetsetters Looking For A Way To Reduce Their Carbon Footprint
Pipistrel: Press release
Je pa zato po svetu toliko večji odziv:
EcoFriend: Pipistrel's all-electric powered aircraft takes to the skies
MSN Tech & Gadgets: Personal, green airplanes set to take off
YouTube: Pipistrel Taurus Electro
Next Energy News: Electro Taurus All-Electric Self-Launching Glider
CNet: Flying on a wing and a battery
Wired: Electric Airplanes Take Flight. Get Yours Now
80 feet road: Two Seater “Green” Plane For Jetsetters Looking For A Way To Reduce Their Carbon Footprint
Zbogom in hvala za vse ribe
- zavarovalo slike: gzibret ()
edge540 ::
Sem videl letalo v živo in izgleda super. Ponavadi se pri takšnih jadralnih letalih uporablja lahke dvotaktne motorčke, da te ponesejo na višino za jadranje, goriva pa imajo skupno za kakšni dve uri. Nevem kako je z vzdržljivosto teh akumulatorjev, ampak če te dvigne na 5000 ft je to že kar lepo, zlahka prideš do nekega pobočja in jadraš na vzgornikih. Ima pa impresivno fineso, kar 1:40 (za primerjavo - 'obvezni inventar' Blanik - aluminijasto dvosedno šolsko jadralno letalo, ki ga ima praktično vsak aeroklub v Sloveniji - ima fineso 1:25).
Kaj naj rečem, tipu je uspelo z Virusom in zgleda da mu bo tudi s tem. Kapo dol!
Kaj naj rečem, tipu je uspelo z Virusom in zgleda da mu bo tudi s tem. Kapo dol!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edge540 ()
gzibret ::
Novico se najde tudi na bbc-ju ( link).
Vsekakor lep dosežek, predvsem zato, ker je prvi naredil kaj takega.
Vsekakor lep dosežek, predvsem zato, ker je prvi naredil kaj takega.
Vse je za neki dobr!
thomasg ::
Sem videl letalo v živo in izgleda super. Ponavadi se pri takšnih jadralnih letalih uporablja lahke dvotaktne motorčke, da te ponesejo na višino za jadranje, goriva pa imajo skupno za kakšni dve uri. Nevem kako je z vzdržljivosto teh akumulatorjev, ampak če te dvigne na 5000 ft je to že kar lepo, zlahka prideš do nekega pobočja in jadraš na vzgornikih. Ima pa impresivno fineso, kar 1:40 (za primerjavo - 'obvezni inventar' Blanik - aluminijasto dvosedno šolsko jadralno letalo, ki ga ima praktično vsak aeroklub v Sloveniji - ima fineso 1:25).
Kaj naj rečem, tipu je uspelo z Virusom in zgleda da mu bo tudi s tem. Kapo dol!
Primerjaš ga s šolskim dvosedežnim jadralcem?! Danes ima vsako jadralno letalo v razredu do 18m fineso 50:1, open class pa do 70:1 (!)
WarpedGone ::
Da ne bo preveč primerjav med buldožerji in stenskimi urami.
Taurus Electro je pač "navaden" Taurus z električnim pogogonom.
Kakšen točjo je ta Taurus, je pa napisano tule
Taurus Electro je pač "navaden" Taurus z električnim pogogonom.
Kakšen točjo je ta Taurus, je pa napisano tule
Taurus is the World’s first side-by-side ultralight powered glider! It offers complete freedom and independence thanks to the retractable engine, double retractable main landing gear, excellent gliding performance, inexpensive maintenance and a well ventilated spacious cockpit.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
thomasg> Danes ima vsako jadralno letalo
Brez lastnega pogona in s kabino v tandemu.
thomasg> v razredu do 18m fineso 50:1, open class pa do 70:1 (!)
Brez lastnega pogona in s kabino v tandemu.
thomasg> v razredu do 18m fineso 50:1, open class pa do 70:1 (!)
edge540 ::
>>Danes ima vsako jadralno letalo v razredu do 18m fineso 50:1, open class pa do 70:1 (!)
Ti je že jyre odgovoril. Glede na to da s teboj šlepa akumulatorje, motor + mehanizem za dvig plopelerja iz trupa in nese 2 osebi, je 1:40 presneto dobro.
Ti je že jyre odgovoril. Glede na to da s teboj šlepa akumulatorje, motor + mehanizem za dvig plopelerja iz trupa in nese 2 osebi, je 1:40 presneto dobro.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj letalo leti (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 74179 (69601) | seminal |
» | Poleti z letalom (akrobatski)Oddelek: Loža | 4148 (3798) | destiny |
» | PAV NASA tekmovanje - pipistrel zmagalOddelek: Znanost in tehnologija | 3869 (2969) | Boeing |
» | Letala na človeški pogon (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 5475 (4846) | Matev |
» | f-18?!Oddelek: Loža | 2231 (1851) | Boeing |