» »

Vinjeta - jo že imate?

Vinjeta - jo že imate?

««
11 / 17
»»

Icematxyz ::

Glede reči EU ne:

Če Slovenija ne bo uvedla vinjet s krajšim rokom, bo tako treba z letom 2009 vsa posojila Darsa z državnim poroštvom, ki trenutno znašajo 2,564 milijarde evrov, prenesti v primanjkljaj in dolg države. To pa bi lahko otežilo javnofinančni položaj Slovenije in teoretično tudi doseganje enega od maastrichtskih kriterijev.


Glede vinjet za krajše obdobje:

Uvedba tedenskih ali desetdnevnih vinjet pa bi po poročanju spletnega Dnevnika prav tako lahko Darsovi, ter posredno tudi državni, blagajni povzročila dodatne probleme. Obstaja možnost, da bo Darsov finančni izplen po njihovi uvedbi manjši.


Glede planov ki so bili zastavljeni:

Po prvotnih neuradnih podatkih je ministrstvo za promet načrtovalo prodajo med dva in pet milijonov vinjet tujcev, do konca avgusta pa je Dars skupaj prodal okoli 1,7 milijona polletnih vinjet.


Torej da prav imaš. Ni ekonomske računice če si prej v tednu dni dal toliko ali več kot zdaj za pol leta. Plani glede tujcev se niso uresničili, eu zahteva pa še dodatno znižanje cene vinjete za krajše obdobje kar bo še dodatno znižalo prihodke. Zraven tega pa še nam grozi prekinitev sofinanciranja slovenskega avtocestnega programa z strani EU in še visoka kazen.

dzinks63 ::

Malo so kiksnali že pri uvedbi sedanjih vinjet. 10 dnevna bi morala biti sedanjih 35€, polletna 60€ in letna 100€, pa se nebi nihče bunil, tako so pa dali 35€ na polletno. Malo preveč so bili socialni. Tujce je treba ožet, ne pa v rokavicah z njimi delat. Naši pa itak nebi kupovali 10 dnevnih, bi kar lepo polletne in letne. Upam da bo to sedanja vlada popravila, na zgoraj opisani način. Bil bi volk še bolj sit in koza cela.

krneki0001 ::

Sej zato pa pravim, skrajni čas, da nas nehajo naši politiki skupaj z raznimi SCT-ji prenašat naokoli in nam lagat, ter da nas evropa neha ujčkat z raznim denarjem, da se pokaže nesposobnost naših ljudi in da se jih nadomesti z bolj sposobnimi. Takrat ko bomo pokazali sposobnost, da nekaj naredimo sami, pa naj še evropa kej doda, pa bomo vsi na boljšem.


Tukaj gre za isto stvar, kot s črnci v afriki. Vsak teden jim pošiljamo kruh in obleke, namesto orodja in tko se nikol ne bodo navadli dela, ampak bodo vedno potrebovali oskrbo s hrano in oblekami. In enako se trenutno obnaša slovenija.


Sicer pa tiste 2 in pol miljarde pri primanjkljaju 9 miljard v proračunu ne pomenijo dosti. Nas bodo pa še za to mal obdavčl, pa bomo vse hitrej plačal (v vsakem primeru bomo pa odplačali mi sami)

Icematxyz ::

Sicer pa tiste 2 in pol miljarde pri primanjkljaju 9 miljard v proračunu ne pomenijo dosti.


Gre le za "tisti 2.5 milijardi" v letu 2009. Potem pa še pride 2010,2011,2012, 2013.

Pa še kazen, ki se meri v 10 oz 100 milijonskih zneskih. S tem da pri prenovi železniške infrastrukture, ki je zajeta tudi v slovenski avtocestni program, pa nevem kakši so zneski. Oziroma če se nam sploh že kaj sofinancira v tem trenutku.

To pa da 33 evrov nastaviš ceno za tedensko vinjeto, pa se samo spomnite, kaj se je zgodilo pred časom s telekomunikacijskimi podjetji in klici v tujino in pa kaj se je zgodilo malo dalje nazaj z bankami in zaračunavanjem provizije pri poslih z tujino. In kaj se bo zgodilo kmalu pri ceni SMS sporočil. Če se že ni?

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Glede kazni ...

1. Postopek po 226-228. členu PES predvsem traja - nekaj let. V prvem sodnem postopku (do katerega pride po izmenjavi mnenj med državo in komisijo) se najprej sploh ugotovi neka kršitev obveznosti države članice. Nato je potreben še en postopek pred sodiščem za samo kaznovanje države članice. Čez palec rečeno (in upoštevaje pretekle postopke), ima tu Slovenija 7 let fore ;-). (Na žalost.)

2. "Večmilijonske kazni" so rahlo pretiravanje, sploh v primeru Slovenije. Dnevne kazni se računajo po formuli; če skrajšam, ta za Slovenijo znaša 606 EUR * resnost kršitve [1-20] * trajanje kršitve [1 - 30, 0,1 za vsak mesec po sodni ugotovitvi]. Primerjava z drugimi državami ni na mestu, saj je faktor zneska odvisen od velikosti države; za Nemčijo tako znaša približno 25-krat toliko kot za Slovenijo.

Drugo vprašanje so posredne sankcije v obliki finančnih transferjev.
https://dolhar.si/

krneki0001 ::


To pa da 33 evrov nastaviš ceno za tedensko vinjeto, pa se samo spomnite, kaj se je zgodilo pred časom s telekomunikacijskimi podjetji in klici v tujino in pa kaj se je zgodilo malo dalje nazaj z bankami in zaračunavanjem provizije pri poslih z tujino. In kaj se bo zgodilo kmalu pri ceni SMS sporočil. Če se že ni?


Hmm, banke še vedno zaračunavajo za transakcije, ki gredo v tujino, za dvige na bankomatih in celo za polog denarja na svoj transakcijski račun (če je več kot 3000 evrov), tako da mislim, da se ni nič zgodilo, samo bolj potihem so vse to uvedli in tudi sedaj bodo.

Zeberdee ::

S štirimi milijoni tranzitnega prometa in enakimi prihodki bi morale biti naslednje cene. Nekako bi se še izšlo, seveda pa nisem računal na to, da se za tiste, ki gredo samo dvakrat čez naše ozemlje, tudi za 3 tedne, splača bolj 2 dnevni kot 1 polletna...
To sem zajebal... Ampak drugače pa zadeva še vedno zdrži.

Letnih bi morali prodati milijon, po ceni sto tri evre.
Polletnih bi morali prodati milijon, po ceni 53,8 €
Tedenskih bi morali prodati milijon, po ceni 28 €
Dnevna bi morala stati 15 €.
http://www.owjej.net/?p=65

Dnevna 36 €, tedenska 47 €, 61 pol in letna 90. Če prodamo vsako po milijon izvodov in se po zgornjem ključu bolj splača največ, kot manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zeberdee ()

Pyr0Beast ::

Pozabljaš da je večina tranzitnega prometa, kateri uničuje naše ceste ,,,..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SmeskoSnezak ::

V avstriji so ukinli dnevne vinjete, maš samo še 10(8?) dnevne, ki stane?!? Ja, če me spomin ne vara nekje okol 10€. Glede na to da smo tranzitna država, naj le uvedejo 10dnevne vinjete, pravim jaz. Ampak cena naj bo 15-20€, al pa naj bo kar 30€. Polletna naj bo 50, celoletna pa 100€ al pa še več. Če smo Slovenci plačevali za cestnine iz MB do Kopra po nekje 15-25€ (nevem točno kolko je v eno smer), bi blo rahlo nefer do nas, če bi zdaj tujcem ponujali pretirano cenejše variante za obe smeri.

Ljudje se naj zavedajo, da po naših cestah se še mi nekak "najmanj" vozimo. Kdor je gledal Preverjeno, je slišal, zakaj nas majo truckerji tak radi in se zelo radi vozijo po naši preljubi Sloveniji. Človek se malo zamisli nad takimi izjavami, politika pa ama ništa ne naredi. Kure brez glave...
@ Pusti soncu v srce... @

ahac ::

V avstriji so ukinli dnevne vinjete, maš samo še 10(8?) dnevne, ki stane?!? Ja, če me spomin ne vara nekje okol 10€.

10 dnevna je 7,70€ (če niso v zadnjim mesecih kaj podražil).

Če smo Slovenci plačevali za cestnine iz MB do Kopra po nekje 15-25€ (nevem točno kolko je v eno smer), bi blo rahlo nefer do nas, če bi zdaj tujcem ponujali pretirano cenejše variante za obe smeri.

Je pa tudi rahlo nefer do njih, da zdaj plačujejo veliko več kot so takrat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zeberdee ::

Desetdnevne vinjete bi pomoje ubile Dars zaradi visokih kreditov.

imagodei ::

Fantje - šest, ali eventuelno sedem dnevne. Res. Deset dnevne nas bodo pokopale, oz. se bo cena polletnih ter letnih morala občutno dvignit.

Če uvedemo 10 dnevne, jih bodo kupovali turisti, ki imajo 1-tedenske počitnice. Cena 10-dnevne IMO ne more biti višja od 15-20 EUR. To pa pomeni minimalno 15 EUR izgube na eno vinjeto; izgubo, ki jo bomo morali nadomestit pretežno državljani RS. Pavšalna ocena: polletna vsaj kakih 75 EUR, letna 110-120 EUR.

Če uvedemo šestdnevne, cena kamot ostane na 15-20 EUR, turisti pa bodo morali kupiti dve vinjeti - eno za odhod na morje preko SLO in eno za povratek.

Cena polletne in letne lahko potem ostane enaka ali se minimalno zviša. Itak so pa naše cene vinjet za avstrijski, nemški in italjanski standard smešno nizke (pri tem me niti ne briga, kolikšna je cena cestnin pri njih).
- Hoc est qui sumus -

hooger ::

sam sem še vedno mnenja, da bi bile najboljše 6 dnevne za 10-15€ :))

WarpedGone ::

Js sm pa mnenja, da bi blo narbolš zastonj:)) Pa še vsak dobi en brezplačen trojanski krof na meji.:))

Žal pa:
Je treba platit taj burek

Nobeno sodišče še ni reklo ničesar dokončnega. Sistem je do vseh državljanov EU povsem enakopraven. Za vse velja enak režim. Celo za nedržavljane EU. Malo hrbtenice mormo pokazat pa bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

globoko grlo ::

sploh ne razumem v čem je problem?
Če se neka članica EUja sprašuje ali še ostati v EU ali izstopiti, ne vem zakaj se moramo klanjati tej EU birokraciji?
Pol lahko tudi mi zahtevamo znižanje vinjet v Avstriji? Švici?
Če nam EU vse diktira, potem ne rabimo naše vlade, lahko kr direkt davke v skupno EU blagajno plačujemo.
drgač pa 30e 7 dnevna, 50e polletna 80e celoletna

Ziga Dolhar ::

Js sm pa mnenja, da bi blo narbolš zastonj:)) Pa še vsak dobi en brezplačen trojanski krof na meji.:))



Meni se že petdeset evrov za celoletno voznjo po AC zdi zastonj :-).

Od mene kot Slovenca drzava verjetno dobi precej manj, kot bi ustrezalo mojemu obremenjevanju cest in okolja.

Fino, smo privatizirali dobicke in socializirali skodo :-).
https://dolhar.si/

Tear_DR0P ::

bolj zanimivi so stroški, ki jih vinjeta ne pokrije - recimo plačilo tunelninv avstriji - na koncu desetdnevna vinjeta + tunelnine stanejo več kot naša polletna - ne vem pa kako je s hito stezo, ker se moraš na nekem web page registrirat, da boš šel čez hitro stezo, tista je morda zelo diskriminatorna
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

WarpedGone ::

>> Od mene kot Slovenca drzava verjetno dobi precej manj, kot bi ustrezalo mojemu obremenjevanju cest in okolja.

Od enega tujega tovornjaka pa je ta izkupiček še za kak štiri ali pet-mesten faktor manjši.
Kaj ko bi najprej uredili tavelike probleme, pa se pol hecamo okrog malih? Saj veš, price/performance.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ziga Dolhar ::

W1: se zelo strinjam glede tovornjakov.

Ampak to ni opravicilo za odlaganje 'malih problemov'. No, ce sem iskren, se mi to ne zdi kaj 'manjsi' problem.

Ampak vinjet za tovornjake ni. Ko pa bodo, upam, da ne bo enakih tezav, kakrsne so sedaj.

Aja. Pa sodisca naj zadev ne resujejo po casovnem ali drugacnem vrstnem redu, ampak lepo (logicno in ekonomicno) po vrednosti spornega predmeta! :-)
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

Upam da se lahko železniška infrastuktura gradi po principu koncesij. V nasprotnem primeru smo pečeni.

Zeberdee ::

Ne bo šlo, če železnic ne prodamo ali naredimo jointventure podjetje.

ivanuscha ::

Uvedejo nej 7 dnevno vinjeto za 30€, pol pa se nej jebejo ta Bruselj, Avstrija in Hrvaška kokr se hočejo!!!

koyotee ::

Ampak vinjet za tovornjake ni. Ko pa bodo, upam, da ne bo enakih tezav, kakrsne so sedaj.


Za tovornjake bo prej satelitsko cestninjenje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Ziga Dolhar ::

Uvedejo nej 7 dnevno vinjeto za 30€, pol pa se nej jebejo ta Bruselj, Avstrija in Hrvaška kokr se hočejo!!!


In kaj ti daje mislit, da bo zaradi tega Bruselj (in Sodišče) nehal lajati?

p.s.: 30€ tedenska ob 100€ polletni, pa morda celo bi ;-).
https://dolhar.si/

ivanuscha ::

Ja sej Bruselj ne laja zaradi cene, ampak zaradi obdobja. Zaradi cene pač samo posredno. Tolk se pa ne morejo utikat v nas. Če že hočejo met vinjeto za krajše obdobje, pa naj jo majo za 30€.

Gavran ::

1. Avtoceste uničujejo kamioni, ne pa osebni avti! Tu je treba iskati prihodek za DARS:

2. Slovenija za porebe svojih državljanov (brez kamionov - glej točko 1) praktično sploh ne rabi avtocest. Avtocestno omrežje smo praktično gradili zato da se tujci voziijo preko Slovenije: Naj torej plačujejo.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Ziga Dolhar ::

Bruselj laja zaradi efektivne diskriminacije ter kršitve načel svobodnega gibanja. Bruselj ne zahteva "uvedbe tedenskih vinjet", ampak prenehanje teh kršitev. Te se odpravijo lahko tudi z uvedbo krajšedobnih vinjet, vendar morajo biti te tudi ustrezno ocenjene.

Rapid - Press Releases - EUROPA

IP/08/1446

Bruselj, 2. oktobra 2008
Pravično obravnavanje vseh državljanov: odziv Komisije na nesorazmerne cestnine za osebna vozila in motorna kolesa, ki so v tranzitu čez Slovenijo
Komisija se je danes odločila, da bo Sloveniji poslala uradni opomin, s katerim jo bo pozvala, naj preneha diskriminatorno obravnavati občasne uporabnike slovenskih cestninskih cest

Uradni opomin se nanaša na spremembe Zakona o javnih cestah, ki jih je uvedla Slovenija in so julija stopile v veljavo. Slovenija je uvedla le letne in polletne vinjete za osebna vozila in motorna kolesa, zato so predvsem državljani drugih držav članic ali tuji rezidenti, ki le občasno uporabljajo slovensko avtocestno omrežje, zaradi nesorazmernih cestnin za tranzit ali kratkotrajno uporabo avtocestne infrastrukture, v slabšem položaju kot slovenski državljani ali prebivalci Slovenije.

Evropska zakonodaja prepoveduje vsakršno diskriminacijo na podlagi državljanstva, vključno z nepravičnim obravnavanjem, ki ni izrecno povezano z državljanstvom, vendar z uporabo drugih meril razlikovanja dejansko vodi k enakemu rezultatu. Pravni okvir EU ne pokriva osebnih vozil ali motornih koles, države članice pa lahko same določijo svoje sisteme cestninjenja, vendar morajo upoštevati splošne določbe iz Pogodbe ES. Od leta 1996 zavzema Evropska komisija enako stališče za druge države, ki so uvedle podobne vinjetne sisteme, kot so Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka republika, Bolgarija in Romunija. Pri tem Komisija upošteva tudi pritožbe evropskih turističnih organizacij.

Uradni opomin je prvi uradni korak v postopku za ugotavljanje kršitev. Po odgovoru slovenskih organov bo Komisija določila nadaljnje korake, vključno s predajo zadeve v obravnavo Evropskemu sodišču kot zadnjo možnostjo.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

OK, nism pravnik, ampak men se zdi da tlele malo "nategujejo" zakon, ki pravi neki v stilu:
Evropska zakonodaja prepoveduje vsakršno diskriminacijo na podlagi državljanstva, vključno z nepravičnim obravnavanjem, ki ni izrecno povezano z državljanstvom, vendar z uporabo drugih meril razlikovanja dejansko vodi k enakemu rezultatu.

Kakšno merilo razlikovanja točno je Slovenija uporabila?
Da plačilo cestnine ni dovolj "variabilno" in je preveč pavšalno? To je "merilo razlikovanja"? Gremo zbirat še bolj pavšalne cene, ki pa so zgleda da košer?

Komisija je le orodje v rokah lobijev:
Pri tem Komisija upošteva tudi pritožbe evropskih turističnih organizacij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Jodlarji se že pizdijo, kako da bodo vlagali zahtevke po izplačilu razlike od vinjete za krajši čas do polletne.

Tody ::

Gavran ti se pa ne pelješ vsak dan v službo vsaj 20-30 km ane? In ne vstajaš takrat ko večina ljudi in se ne bašeš po istih lokalno magistralnih cestah kot ostali ane?

BluPhenix ::

2. Slovenija za porebe svojih državljanov (brez kamionov - glej točko 1) praktično sploh ne rabi avtocest. Avtocestno omrežje smo praktično gradili zato da se tujci voziijo preko Slovenije: Naj torej plačujejo.


Dej ne bluzi, končno porabim le dobri 2 uri do MB, ne pa 4. Slovenija za potrebe svojih državljanov še kako potrebuje avtoceste, sploh za normalno gospodarsko rast. Ajoj kaj nekateri pišete.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

TESKAn ::

Jodlarji se že pizdijo, kako da bodo vlagali zahtevke po izplačilu razlike od vinjete za krajši čas do polletne.


Dejmo jih zaj**** in nastavimo ceno vinjete za krajši čas na 40€. Da bodo oni doplačali razliko:P. In res me zanima, kje vidijo diskriminacijo na podlagi državljanstva - polletno vinjeto mora kupiti tudi slovenski kmet iz alpskih dolin, če se hoče 2x na leto vozit po avtocesti.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ahac ::

Uh, kako ste vsi nastrojeni proti tujcem. A sem res edini, ki se kdaj z avtom vozi po Evropi (in svetu) in stvar vidi tudi z drugega zornega kota? Pejte kdaj še kam drugam kot na Hrvaško!
Heh... predstavljajte si, da bi vse evropske države imele take vinjete kot pri nas. Bi se malo okrog zapeljal pa bi že imel tolk polimano šipo, da ven ne bi vidu!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

WarpedGone ::

>>Pejte kdaj še kam drugam kot na Hrvaško!

Recimo v Švico. Kjer imajo samo LETNE vinjete. Pa je menda vse košer.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Polimano šipo... res problem... Se pa prodaja vinjete s čipom notri, DOSTI DOSTI boljša varijanta, ne zasede prostora na steklu in pa veliko lažji nadzor.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Hardstyle ::

Kaj lahko kdo, ki dosti hodi v avstrijo pove koliko je cena za predore?

BluPhenix ::

Recimo v Švico. Kjer imajo samo LETNE vinjete. Pa je menda vse košer.


Kolikor je meni znano, Švica ni v EU, tako da je tukaj čisto irelevantna.

Kaj lahko kdo, ki dosti hodi v avstrijo pove koliko je cena za predore?


Lani pot v Muenchen. Vinjeta za 10 dni je nekaj več kot 7€. Predori se mi zdi, da so bili v eno smer še dodatnih 14€. Torej gor in nazaj domov 35€. V kolikor me spomin ne vara. In plačuje se tudi za predore, ki so taki dolgi kot recimo najdaljši na trojanah. Če pa greš od kopra do maribora prevoziš ohoho predorov in vsi so brezplačni. Tudi viadukti so pri nas brezplačni, v Franciji je treba nekatere plačat.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

ivanuscha ::

Kaj lahko kdo, ki dosti hodi v avstrijo pove koliko je cena za predore?


Če greš do Salzburga plačaš v eno smer mislm da okol 15€.

aljazh ::

Karavanke 6,5 eur, Katschberg 9,5 eur.

WarpedGone ::

A velja enako tut za Hrvaško? Jo je kolega čist lepo vključeval v debato.

Sicer pa, zakaj bi bila desetdnevna vinjeta "pravična" in nediskriminatorna, polletna pa ni, če se samo enkrat pelješ čez Slovenijo? Ponucaš par ur časa, če ti tista nalepka velja samo 10 dni je nenadoma vse ok, če velja pol leta pa nikakor ni ok. Kje je tu logika?

In pozabite na vinjete s cenami pod 20 EUR, pa ni važno kako dolgo/kratko bi veljalje.
Ker pol bomo cestnino plačevali skozi davek v proračun. 20 EUR vinjeta je manj, kot pa so koštale cestnine za dve smeri.

Js mam međik rešitev: polletne za 35 zamenjamo z 10 dnevnimi za 35 EUR. Letna ostane 55 EUR. :)
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Eni smo opozarjali ob vpeljavi vinjet (pa čeprav se najbrž vsi v en glas strinjamo, da je 90% slovenskih uporabnikov avtocest z vinjetnim sistemom waaaay na boljšem), da si bo komisija še lepo premislila oz. da bo uradno mnenje precej drugačno od tedaj izrečenega. Pa ste eni rekli, da to ni problem, da je vse okej. Ampak zdaj smo v eni grdi situaciji. Dars bi moral menda še letos prodati eno lepo število polletnih vinjet, da bi se mu izšla računica glede kreditov. Drugo leto bo v primeru vpeljave vinjete za manjše število dni izpad še toliko večji, o tem ste lahko prepričani. Razliko bomo pokrili davkoplačevalci, tudi o tem ste lahko prepričani. Samo ne mi takrat penit, kako da Pahor povečuje davke, ampak se lepo zahvalite tej opciji, ki je vinjete vpeljala na horuk, brez resnih analiz trga in predvsem pozitivnih in negativnih učinkov (oziroma analize so bile narejene, a je bila v tistih papirjih vzdržna cena vinjete precej visoka in kot taka za darila željni plebs precej previsoka). No, recimo, da dars naslednje leto ne bo zmogel odplačevati kreditov. Kdo je že šel za poroka? Država, ane. Pa recimo, da se to izide. In bodo naši malo trmoglavili pred komisijo ter si nakopali ogromno kazen. Kdo jo bo plačal? Yep, once again, mi davkoplačevalci. Skratka, imamo en tak silno lep catch 22.

WarpedGone ::

>> Dars bi moral menda še letos prodati eno lepo število polletnih vinjet, da bi se mu izšla računica glede kreditov.

Link? Ker me res zanimajo cifre.
Kolkr sm js slišal, mu je manjkalo le še par milijonov, da se pobran znesek izenači s predvidenim stanjem po prejšnjem principu za celo leto.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Do konca avgusta je dars prodal 1,7 milijona vinjet. Ob uvedbi so menda razmišljali, da bi jih bilo fino prodati 3 milijone. Četudi vzamemo obe cifri malo z rezervo (prvo gor, drugo dol), je razkorak precej velik. Aja, še vir:
Darsovi načrti

BigWhale ::

No, jaz sem bil proti vinjeti ze prej. 100% zaprto cestninjenje ali pa cestnina pri registraciji. Za tujce pa v slednjem primeru vinjete. Samo tedenske, morda se polletne. Jebes ostalo. Pa zasoljene cene vinjet.

To, da se sedaj v Bruslju bunijo zaradi nasih vinjet je preserancija.

Hardstyle ::

No in če v avstrijsko vinjeto vštejemo še predore kaj se bolj splača? Kupit vinjeto za pol leta v vrednosti 37€ pa čeprav bomo samo x šli skozi Slovenijo ali plačat 7,8€ za 10dnevno vinjeto + okrog 15-20€ za predore v eno smer? Na koncu pride slovenca avstrijska vinjeta dražje kot avstrijca naša!

Gavran ::

Gavran ti se pa ne pelješ vsak dan v službo vsaj 20-30 km ane? In ne vstajaš takrat ko večina ljudi in se ne bašeš po istih lokalno magistralnih cestah kot ostali ane?


Se vozim 22 km v eno stran. Po lokalni magistralki. In gužvo delajo SAMO kamioni.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Gavran ::

2. Slovenija za porebe svojih državljanov (brez kamionov - glej točko 1) praktično sploh ne rabi avtocest. Avtocestno omrežje smo praktično gradili zato da se tujci voziijo preko Slovenije: Naj torej plačujejo.


Dej ne bluzi, končno porabim le dobri 2 uri do MB, ne pa 4. Slovenija za potrebe svojih državljanov še kako potrebuje avtoceste, sploh za normalno gospodarsko rast. Ajoj kaj nekateri pišete.


Pomisli malo. ŠTIRI ure si potreboval zaradi PETIH bolgarskih kamionov na Trojanah, ne pa zaradi tisoč osebnih avtov (razen tujcev, ki gredo TRANZITNO na Hrvaško ali južneje).
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

borchi ::

> Pomisli malo. ŠTIRI ure si potreboval zaradi PETIH bolgarskih kamionov na Trojanah, ne pa zaradi tisoč osebnih avtov (razen tujcev, ki gredo TRANZITNO na Hrvaško ali južneje).

ne preveč mislit. enkrat se pejt peljat v nedeljo, ko ni NOBENEGA tovornjaka, po regionalkah. čisti užitek!!! (pri 50km/h)
l'jga

krneki0001 ::

Pri nas morajo 10 dnevne vinjete uvest za ceno 35 evrov, polletne za 70 ali več in letne za 105 ali več, pa bo vse v redu in avstrijci in ostali ne bodo pi*dili.

Za kamione pa enodnevna 100 evrov, 10 dnevna 500 evrov in polletna 2500 evrov, ter letna za 4900 evrov. Tok namreč škode naredijo, da nej jo še plačajo, al pa naj gredo drugje (skozi avstrijo). V vsakem primeru, pa bi bilo dobro, da bi postavili še en železniški tir iz kopra do murske sobote in lendave. Potem pa vse tovornjake nad 7500kg na vlak in nobenega več na cesto.

Pa firme, ki gradijo naše ceste za vrat stisnit in naj dajejo 50cm betona potem pa gor 30cm asfalta, pa ne bo treba več popravljat cest vsakih 6 mesecev.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Zanimivo je recimo primerjati tudi cestnino, ki jo plačujejo tovorna vozila v Avstriji in Sloveniji.

Avstrija:
Die stärkere Beanspruchung der Straßen durch mehrachsige Fahrzeuge führt zu einer Staffelung der Tarife in drei Kategorien: Fahrzeuge mit 2 Achsen bezahlen 0,158 Euro/km (Kategorie 2), Fahrzeuge mit 3 Achsen 0,2212 Euro/km (Kategorie 3) und Fahrzeuge mit 4 und mehr Achsen 0,3318 Euro/km (Kategorie 4), alle Tarife exkl. 20 % USt. Diese System ist einfach und fair: jedes Fahrzeug bezahlt je nach Beanspruchung der Straße.

vir: www.asfinag.at

Lahko napravimo primerjavo s Slovenijo:
Vstop: Šentilj, Izstop: Razdrto, km (avtoceste): 178 (po viamichelin, razdalja med Pesnico in Razdrtim; dejanska razdalja je še nekoliko večja)
Cestnina: 16,65 eur (za dvo in triosna vozila), 24,35 eur (za štiriosna vozila)
To znese pribl. 0,09 eur/km oziroma 0,14 eur/km.

Kot je razbrati zgoraj, v Avstriji dvoosna vozila plačajo 0,16 eur/km, triosna vozila plačajo 0,22 eur/km, štiriosna pa 0,33 eur/km. Imajo pa seveda še posebne odseke cest, kjer je cestnina višja. To so zneski, ki ne vključujejo še 20% davka.

Res je sicer, da bi se v primeru prometa, ki ima cilj v Sloveniji, višje tarife preko stroškov prenesle v cene artiklov. Bi pa vsaj od tranzita, ki gre samo skozi našo državo, lahko iztržili več. Ali pa naj grejo preko sosednjih držav.
««
11 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22354914 (38511) Mare2
»

Odstranitev letne vinjete? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5011950 (10450) steklo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10638653 (35815) pegaso
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
718230 (6214) Buggy
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55640284 (26192) moowy123

Več podobnih tem