» »

Nove pridobitve videonadzornih sistemov v Sloveniji

1 2 3
4
»

krneki0001 ::

V drugem primeru pa se lahko vprašamo po tistem členu KZ, ki pravi nekako takole - Kdor drugemu, z vednostjo da bo zagrešil kaznivo dejanje, priskrbi orožje, se kaznuje ... ... ...


To je sicer res, ampak avtomobilska in naftna industrija sta tako zavarovani, da tega ne boš doživel. Po drugi strani pa avto ni orožje, ampak je prevozno sredstvo, in ga nekdo lahko sicer uporabi kot orožje, a v 99% je to še vedno prevozno sredstvo. Tako kot je kladivo orodje, v napačnih rokah pa ...

imagodei ::

Je, ja, ampak prevozno sredstvo, ki ima po defaultu vklopljeno možnost za kršenje zakonov in povzročanje splošne nevarnosti.

Mislim, saj je res... Policijski, gasilski in reševalni avtomobili občasno res potrebujejo hitrosti do 200 km/h. Potem se pa že počasi neha.
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::

Skoraj vsako orodje lahko v napačnih rokah postane nekaj s čimer lahko kršiš zakone in povzročaš splošno nevarnost. Ampak to je še vedno orodje, ki ga upravlja človek - torej je človek vedno kriv za te zadeve, ne samo sredstvo. Sej sama pištola tudi ne strelja.

Torej mormo prvo mi v glavah sami pošlihtat zadeve, potem pa...

thramos ::

Ja, ampak s tem da omejimo hitrost avtomobilov na dovoljeno, naredimo nekaj podobnega kot če bi onemogočili kladivom da tolčejo po glavah ...

krneki0001 ::

Ali pa da omejimo kladivu s kako močjo lahko udarimo po glavi žeblja! :)

imagodei ::

nebivedu,

v bistvu gre bolj za to, da je avto, ki potegne 200+ km/h primerljiv s kuglo za rušenje poslopij:

Slika1


Slika2



prodaja se pa kot kladivo.

Če bi se ti lotil zabijat žeblje v steno s takšno kuglo, bi ti to hitro prepovedali in spisali še en kup zakonov, zakaj se takšnih kugel ne sme prodajati fizičnim osebam. Če se voziš naokrog z 240 km/h se pa noben ne razburja nad tem, da je avto totalni overkill za normalno rabo.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Pyr0Beast ::

Mjah, samo da ima krogla manjšo gibalno količino [8-O]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krneki0001 ::

Priznam imaš prav v delu, da ju lahko primerjamo, ampak vozilo je še vedno za vožnjo od točke A do točke B (kar taka kugla ni), med katerima smo sicer omejili hitrost, vendar vozniku pa nismo vbili tega v glavo, da mora tam voziti po omejitvi. Če bi mu celo življenje (ali pa recimo mladost v šolah) s tem težili, bi najbrž danes od točke A do točke B vozil po omejitvi, ker pa je pri nas vse v redu in fino, dokler te ne dobijo, pa pač nori.

Sej pravim, vse kar moramo spremeniti je BONTON na cestah. Potem tudi če že kdo bo norel, se ga z lahkoto dobi in kaznuje, ampak prvo mora pa ta bonton priti v veljavo.

McMallar ::

Veš, kje je problem tudi v vzgoji? Otroku v vrtcu lahko vzgojiteljica vbiva v glavo, kaj je prav in kaj narobe. Ko pa pride domov in otroka oče (ali mati) da v avto in potem govori, kako je fajn ko "šibaš" pa uničiš vsa pozitivna sporočila.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

krneki0001 ::

Ampak če bi pa otroku v vtrcu dovolj dolgo tupil stvari v glavo, bi bilo pa tako da bi otrok strša opozoril na napako, ki jo delata. In če bi bila starša pametna, bi to tudi upoštevala, ker pa starši itak imajo največ pojma od vseh, je pa tako kot je.

Sicer pa tale "vic" najbolj velja za to kar imamo.


Obituary of the late Mr. Common Sense

Today we mourn the passing of a beloved old friend, Common Sense, who has been with us for many years.
No one knows for sure how old he was, since his birth records were long ago lost in bureaucratic red tape.
He will be remembered as having cultivated such valuable lessons as: "knowing when to come in out of the rain";
"why the early bird gets the worm"; "life isn't always fair"; and "maybe it was my fault".

- Common Sense lived by simple, sound financial policies (don't spend more than you can earn) and reliable strategies (adults, not children, are in charge).

- His health began to deteriorate rapidly when well-intentioned but overbearing regulations were set in place. Reports of a 6-year-old boy charged with sexual harassment for kissing a classmate; teens suspended from school for using mouthwash after lunch; and a teacher fired for reprimanding an unruly student, only worsened his condition.

- Common Sense lost ground when parents attacked teachers for doing the job that they themselves had failed to do in disciplining their unruly children.

- It declined even further when schools were required to get parental consent to administer sun lotion or a band-aid to a student; but could not inform parents when a student became pregnant and wanted to have an abortion.

- Common Sense lost the will to live as the Ten Commandments became contraband; churches became businesses; and criminals received better treatment than their victims. Common Sense took a beating when you couldn't defend yourself from a burglar in your own home and the burglar could sue you for assault.

- Common Sense finally gave up the will to live after a woman failed to realize that a steaming cup of coffee was hot. She spilled a little in her lap, and was promptly awarded a huge settlement.

- Common Sense was preceded in death by his parents, Truth and Trust; his wife, Discretion; his daughter, Responsibility; and his son, Reason.

He is survived by his 4 stepbrothers: I Know My Rights, I Want It Now, Someone Else Is To Blame, and I'm A Victim.
Not many attended his funeral because so few realized he was gone.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Če pa je to zato, ker se nek balkanec usede v avto z 2,00 promila alkota in/ali se vate zaleti motorist s 120 km/h tam, kjer je omejitev 60 km/h, se pa težko sprijazniš, ko nekdo reče, da je tvoj sorodnik/prijatelj/vstavi_po_želji umrl v prometni "nesreči").

Exactly proving my point. Največ folka se pobije na regionalkah, kjer ti tudi blokada motorja en qrc koristi. Še vedno se najde debil, ki bo gonil 125 km/h. In tu se strinjam z nebivedujem all the way. Malim dobesedno 'glave prat' z (vsesplošno) kulturo in omiko, pa bo prišel dan, ko na naših cestah ne bo več toliko klanja. Mogoče bi veljalo tudi vpeljati pravilo, da voznik začetnik (in kategorijo poljubno raztegnemo - recimo na prva 4 leta trajanja dovoljenja) ne sme upravljati z vozilom, ki ima več kot 60 KM. Meni, denimo, prvi tak avto mi je odlično služil. Za običajen prevoz povsem zadostuje, a brutalno zaduši kakršnekoli mladostniške vzgibe po hitri vožnji. Tudi zdaj ne vozim pretirano močnejšega vozila, je pa čisto dovolj, da občasno prehitim kak traktor ali kamion, vendar lepo podzavestno vselej poskrbim, da je situacija res varna (tako zame, kot za vse ostale).

imagodei ::

Jasno - omejevanje hitrosti bi moralo biti izvedeno z oddajniki ob cesti, ki bi top speed prilagajali na tip ceste, konfiguracijo ceste in na razmere. Torej, po lokalni cesti ob suhem vremenu oddajnik omeji logiko na motorju na 90 km/h; ob šolah in vrtcih so oddajniki, ki hitrost omejijo na 40 km/h...

Tudi sam sem že predlagal drugačne, bolj sprejemljive rešitve v smislu zakonodaje, tukaj jih nisem imel namena spet ponavljat. Pa vseeno ene par predlogov na hitro:
- obvezno zavarovanje mnogokrat dražje, kot znaša danes brez popusta za tiste voznike, ki so v določenem obdobju povzročili zaradi malomarnosti X nesreč tipa Y. Toliko dražje, da bi zavarovanje predstavljalo pomemben del vrednosti avtomobila, za malo vredne avtomobile pa celo večkratnik vrednosti avtomobila.
- veliki popusti za tiste voznike, ki v zadnjih 5 letih niso imeli prometne nesreče.
- nujna, subvencionirana udeležba na tečaju varne vožnje pred opravljanjem izpita; nato obnavljanje znanja vsaj 1x na 10 let.
- Močno močno poostrena policijska kontrola na cestah. Zasede pred lokali. Delavni čas policije je 24/7, ne samo od 22-01 zjutraj. Ob 4h zjutraj ne najdeš trenutno nobenega policaja na cesti - razen ležečega.
- Uzakoniti, da je pretirana prekoračitev hitrosti in/ali vožnja pod vplivom psihoaktivnih snovi dejansko povzročitev splošne nevarnosti in v praksi izvajati ta člen.
- Ljudi, ki jih denarna kazen ne izuči in imajo za sabo že precej prometnih prekrškov, pošiljat v zapor.
- Takisto tem ljudem začasno ali permanentno odvzeti pravico voziti avto.
- Poostrene policijske kontrole tega.
- Hoc est qui sumus -

aljazh ::

Mogoče bi veljalo tudi vpeljati pravilo, da voznik začetnik (in kategorijo poljubno raztegnemo - recimo na prva 4 leta trajanja dovoljenja) ne sme upravljati z vozilom, ki ima več kot 60 KM

Omejevanje moči motorja za začetnike je IMO nesmiselno. Kaj pa v družinah, kjer imajo samo en avto in ima več kot 60KM? Torej bo fant ali punca naredil/a izpit, prva 4 leta ne bo nič vozil/a, ker imajo doma avto s 65KM, v tem času pa bo našparal/a denar in si po 4 letih kupil/a pocket rocket s 150KM. Kaj si s tem naredil? Nič oziroma še slabše, kot če bi mu/ji dovolil voziti avto s 65/90/115 KM že takoj na začetku. Ker bo šel/šla za volan pocket rocket avta s skoraj nič vozniškimi izkušnjami.

Tudi moj prvi avto je imel manj kot 60KM, pa bi lahko z njim prav tako delal p***arije na cesti, če bi hotel. Pravzaprav če se ozrem nazaj, sem s staro kanto s 55KM bil večkrat v nevarni situaciji kot s sedanjim, ki ima 115KM. Zakaj? Ker sem imel manj izkušenj in ker je sedanji avto narejen za umirjeno, uglajeno vožnjo, kanto s 55 konji pa moraš skozi priganjati, če hočeš slediti prometnemu toku, pa še takrat si večini v napoto.

Vse se začne in konča v glavi in tukaj se strinjam s tistimi, ki pravijo, da je treba začeti s prometno vzgojo že pri majhnih otrocih.

djordjevic ::

aljazh: Mogoče je v praksi težko izvedljivo in v določenih primerih celo neživljenjsko in nepravično, ampak, hej, nekaj je pač treba storiti. Zdaj bo sicer izpadlo, kot da sem neki silni zavistnež ;), ampak poznam mnogo 'frajerjev', ki so največji carji, ko si sposodijo od fotra 200-konjsko bemfo oz. poljuben velik avtomobil in s plehpičko na desnem sedežu divjajo po cesti in zganjajo neverjetne neumnosti. Potem pač pri registraciji ustrezno povišat dodatek za mladega voznika glede na kubaturo oziroma moč motorja, pa je zadeva rešena. Tista, da moraš avto s 55 KM priganjat, da nisi lih ovira, pa je bosa. Sem imel cliota 1.2, pa je šel gladko 50, 90 in 130. Hence, nobenemu nisem bil na poti. Je pa res, da se nisem zadrževal na levem pasu in sem v dolgi breg, recimo tam proti Štajerski, vozil po skrajni desni, če slučajno ni bilo šleperjev, ki so šli 45 km/h. Z njim sem naredil dobrih 90k km, pa nisem bil zaradi podhranjenosti v nič kaj bolj nevarnih ali manj nevarnih situacijah kot zdaj, ko vozil 80-konjskega turbodizla. Edino, pri čemer si v takšnem avtu omejen, je pač prehitevanje. Za tvoj zadnji stavek pa itak samo podpis.

Thomas ::

Kaj hočem jaz?

1 - Voziti 300, kadar je to možno.
2 - Nobene birokracije.
3 - Nobenih nesreč.

Eto, to so zahteve uporabnika, razvijalci pa lepo na delo! Kamera ki vse vidi in prepozna, je že en polizdelek v tapravo smer.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Luka Percic ::

Osebno hočem še, da če je omejitev, da imam možnost da mi avto ne pusti vozit čez.
Nočem fasat kazni preko avtomatskih kamer, čeprav nočem vozit čez omejitev (pa se spozabim).
Med vožnjo imam pač tudi drugo delo razem gledat na števec, ter se ukvarjat al je tukaj naselje ali ne, ter ali zadnja omejitev še velja ali ne. Recimo gledat na cesto, ter na druge avtomobile(delo).

Vsaj kot možnost bi to moralo bit.

MrStein ::

Zakaj bi sploh kdo hotel "voziti" ? (razen za šport in rekreacijo) ?
Vlaki že danes gredo 500 km/h (sicer res ne vsi, pri nas ravno je katastrofa)

Ali pa preprosto uporabiš telekomunikacije in ti sploh ni treba nikamor iti ;-)

Ker polovica voženj je itak brez veze.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Luka Percic ::

Nezmožnost empatije je ena taka huda reč MrStein.
Kaj drugega naj človek na tvoje "vprašanje" odgovori...

BigWhale ::

Kaj hočem jaz?

1 - Voziti 300, kadar je to možno.
2 - Nobene birokracije.
3 - Nobenih nesreč.

Eto, to so zahteve uporabnika, razvijalci pa lepo na delo! Kamera ki vse vidi in prepozna, je že en polizdelek v tapravo smer.


Za tole potrebujemo v bistvu dve stvari.

Pametne prometne znake in pametne avtomobile. Pravzaprav tri.

Prometni znak bo sporocil, da lahko peljes kolikor te je volja, ce je cesta prazna, avto bo zaznal, ce je okrog tebe se kak avto in ce ni, ti bo sprostil blokado. Peljal bos 300 km/h. Ko bos prisel do prometnega znaka, ki bo avtu povedal, da se sme voziti le se 100km/h, ti bo avto vklopil blokado, ti bos pa se vseeno moral pomagati pri zaviranju, da se bo avto pravocasno upocasnil. Forsiranja tega nocemo, da ne bo prihajalo do krvavitev iz nosu, ko bodo ljudje med voznjo po nosu vrtali in bo avto nenadoma iz 300 na 100 upocasni.

Ob znaku za 100km/h bo tudi pametna kamera, ki te bo posnela, ce bos sel vec kot 100km/h. Pred tem, bo laserski merilec hitrosti zmeril tvojo hitros, ko bo hitrost zmerjena in vecja od omejene, se bo sprozila kamera, ki te bo posnela, slika se bo obdelala in drug dan, bo sla poloznica (z VISOKO) kaznijo k tebi v postni nabiralnik.

Ce bo med dirkanjem z 300km/h tvoj avto zaznal se en drug avto v blizini, se bo spet vklopila blokada in spet bo na tebi, da se pravocasno upocasnis. Ce se ne bos, bo tisti avto zatozil tvoj avto, da si ga prehitro prehitel.

Tole bi bilo izvedljivo v kakih petih letih. Cez kakih petnajst let bodo pa avtomobili bolj ali manj sami vozili.

Po mojem.

gruntfürmich ::

Kaj ho�em jaz?

1 - Voziti 300, kadar je to moĹžno.
2 - Nobene birokracije.
3 - Nobenih nesre�.

Eto, to so zahteve uporabnika, razvijalci pa lepo na delo! Kamera ki vse vidi in prepozna, je Ĺže en polizdelek v tapravo smer.

mislim da bi http://www.ea.com/nfs/carbon to kar ustrezalo^^

nektiri ste si le priĹĄli gor da bi bilo veliko postorjenega z dobro vzgojo. zdaj pa si ĹĄe pridite gor, da to v SLO ĹĄe dolgo ne bo moĹžno. v prejĹĄnjem sistemu bi jim to morda ratalo (v dobrobit naroda), vendar pa jim sedaj definitivno ne bo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Thomas ::

Kaj delaš s šumniki, grunt?

Ker takele sem že videl nekje in me res zanima!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

gruntfürmich ::

Kaj delaš s šumniki, grunt?

Ker takele sem že videl nekje in me res zanima!

pa neki sem drkal ta tekst za povezavo ki ne dela, sem enih 5× kliknu naj sprejme pa me je zavrnilo, pol pa sem na koncu samo http... pustu. samo to je bilo drugačno kot ponavadi. čćžš
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dotcom podal svojo verzijo dogodkov med aretacijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
5220428 (17285) PaX_MaN
»

Kamere po avstrijskih gozdovih .. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
11832828 (27035) FrizzleFry
»

Policijska država 2.0: Kitajska v okviru projekta Golden Shield gradi videonadzorne s (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5311364 (9350) Yerpo
»

Britanska policija ugotavlja da videonadzor ni učinkovit (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
24721686 (16843) Daedalus

Več podobnih tem