» »

simulacija vožnje avta

simulacija vožnje avta

1
2
3

kixs ::

k4vz0024:

Potem ti je edini nacin prava Avto sola :P

lp

k4vz0024 ::

To že, ampak preden se vpišeš, pa če nimaš avta al ne blo dobr, da vsaj neke osnove vožnje natreniraš, čeprav niso popolnoma realistične. :)

3D School ima premalo avtov, pa desno ogledalo "manjka", drugače pa ni napčna. :)

Res je problem v igralnem vmesniku. kot sm gledal imajo večinoma samo po dva pedala, tist s tremi, je pa kar zasoljena cena, razen če kdo ve za tri okoli 100€.;(

jype ::

Hm, to boš pa težko našel... Fizikalno in grafično izpiljeno simulacijo, ki bi še običajen promet simulirala... Težko.

borchi ::

> Na dirkalnih progah ne, v mestu jih pa je eno par

odlično. mislim, če mlinčki uspejo fiziko računat s 500Hz (možno, da sem se konkretno zmotu v številki, pir pa to :8)), pol je samo stvar lenobe programerjev, ki naredijo asfalt, ki ga slovenski gradbeniki ne bodo znali položit še 100 let... v LFS sem v vseh teh letih probal samo blackwood(?) in je obupno gladek. mimogrede, enkrat sem zasledil podatek, da je na začetku razvoja GPL za računanje ene sekunde fizike porabil 30 minut (takratnega) procesorskega časa (predvidevam, da za full field in AI, ki je dejansko vozil avtomobile). zato je tudi AI bil v GPL fejkan, fizika playerja pa sicer optimizirana, vendar vseeno dosti "poenostavljena".

> Da začnem. Sovražim ISI pogon, mogoče zato tako k**cam rFactor. Ampak sam se pir 30 oz. 130 skozi hairpin počutim enako. Samo čakam, kdaj se bom odvrtel. Ni feedbacka. V LFSju ga imam.

zanimivo. naj povem, da govorim izključno iz 1979 mod izkušenj (kolk vem, je dosti fizike odvisne od posameznega mod-a). a to, kar opisuješ je skoraj enako kot pravi n. lauda:

"To be honest, there was no such thing as cornering technique in the ground-effect era. ‘Cornering’ was a euphemism for rape practised on the driver ... When you came into a corner, you had to hit the accelerator as hard as you possibly could, build up speed as quickly as possible and, when things became unstuck, bite the bullet and give it even more. In a ground - effect car, reaching the limit was synonymous with spinning out …”

po mojih izkušnjah je 1979 mod precej blizu temu. ISI engine-a do rFactor-ja nisem prebavljal. tu pa se mi zdi, da so očitno nekateri mod-i znali potegnat najboljše iz njega.

> G25 pa absolutno ni nuja za špilanje. Že 4 leta aktivno zlorabljam MOMOta pa se še (komaj) drži skupaj in lahko bi rekel, da nisem slab.

ni nuja. je pa verjetno eden boljših kompletov, za katerega ti ni treba prodati ledvice. je pa jasno, da je še vseeno KATASTROFALNO slab. tako kot vsak, ki zavorno moč določa s potovalno razdaljo pedal namesto moči pritiska na pedalo. MOMO ima pedal za sklopko? probaj brez throttle blip-a v ravni črti zaustavit avto s 500+ km in ročnim menjalnikom...

> lastnikom firme, ki izdeluje ta simulator

to da se tale kletka nagiba sem in tja, je čisto brezveze... ni niti približno podobno pravi stvari. dober force feedback (na volanu) je 100x bolj informativen od tegale.
l'jga

Karaya 52 ::

Mislim da takšne simulacije lahko vplivajo v RL. Pred kratkim sem se vozil po mestu, ko mi prednost iz desne strani izsili neka ženska. Sploh nisem zabremzal, z istim gasom sem zavil ostro desno in potem takoj levo. Ženska še opazila ni kaj je naredila, moja sopotnica je bila popolnoma bleda, čez kakšnih 50m pa sem se zavedal kaj sem naredil. Mojo reakcijo sem pripisal tem igram, ki sem jih igral še pred leti.

PrimozR ::

Ne, momo nima treh pedal, žal. So v glavi načrti za frankensteinovski volan, sestavljen iz elektronike dveh momotov, 900° ter dvema FFB motorjeva. Ter tremi pedali, H shifterjem, mogoče tudi ročno. Heel and toe pa je na računalniških volanih praktično nemogoč, kre bremza enostavno potuje predaleč in je težko doseči gas.

LFSjeva fizika interno deluje na 1000 Hz, eksterno pa na 100. za rFactor TBH ne vem, testiral sems amo demo. Sem pa nekaj vozil GTR, tudi z NAP modom (New Advanced Physics)

Mavrik ::

borchi: računanje fizike pri 500 Hz nima praktično nobenega smisla. Fizika se pri večini špilov računa vsak glavni loop cikel, ki ima pri večini iger frekvenco enako FPS.
The truth is rarely pure and never simple.

borchi ::

> računanje fizike pri 500 Hz nima praktično nobenega smisla

mišljeno je bilo z vsaj 500Hz...
l'jga

borchi ::

> Fizika se pri večini špilov računa vsak glavni loop cikel, ki ima pri večini iger frekvenco enako FPS.

dvomim. vsaj par let nazaj temu ni bilo tako.
l'jga

PrimozR ::

Mavrik dirkačine oz. simulacije so drugo. Je Scawen (programer LFSja) razlagal zakaj. Vzmet recimo ima določeno frekvenco. Ti ji podaš čas in silo. Če je osveževalna frekvenca premajhna, bo zaradi podatkov prišlo do hoda nekaj metorv, medtem ko je vzemt dolga le 50 centimetrov. Pri dovolj visoki osveževalni frekvenci bo pač prišlo di hitrega giba vzmetenja, ki pa bo tudi hitro zadušeno.

Mavrik ::

Če je osveževalna frekvenca premajhna, bo zaradi podatkov prišlo do hoda nekaj metorv, medtem ko je vzemt dolga le 50 centimetrov. Pri dovolj visoki osveževalni frekvenci bo pač prišlo di hitrega giba vzmetenja, ki pa bo tudi hitro zadušeno.


Če napačno računaš bo seveda prišlo par metrov. Zato pa se pri vseh updejtih tudi upošteva čas, ki si ga naredil od prejšnjega updejta a ne?

Me pa resno zanima kako majo implementirano tako hitro računanje fizike, ko jim gameloop teče občutno počasneje in v bistvu dobivle koda podatke samo na vsakih 10 ponovitev loopa.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

borchi ::

> Me pa resno zanima kako majo implementirano tako hitro računanje fizike, ko jim gameloop teče občutno počasneje in v bistvu dobivle koda podatke samo na vsakih 10 ponovitev loopa.

?

fizika je zakon. avto se ob crash-u na 3GHz quad core ne sme zmučkat drugače kot pa na single core 1,5GHz. različna vizualna reprezentacija tega mučkanja pa je sprejemljiva. zato se fizika računa neodvisno od grafike in z neko vnaprej določeno natančnostjo, ki je potrebna, da stvari, ki so simulirane klapajo. sej, če bi simuliral samo eno fedro, bi blo tut 10Hz dovolj, da bi vedno lahko zračunal dovolj realno stanje. če pa imaš še interakcijo med drugimi simuliranimi elementi, se ti pa lahko zgodi, da avto mimogrede pristane na luni, kot je že PIP povedal.

GPx serija je imela pa drugačno filozofijo (mogoče še tudi kaka druga "simulacija"). tam se je za vsak frejm zračunala fizika in grafika do konca. zato je lahko ena simulirana sekunda trajala več kot ena IRL sekunda (famozni Processor occupancy nad 100%).
l'jga

PrimozR ::

borchi ne, so lahko primeri pri eni vzmeti, ko 10 Hz ni dovolj. Prav to, če ti daš vzmeti dovolj veliko silo, ti bo ob premajhnem refresh rate-u vzmet 'odfukalo', ker se bo stisnila rpehitro in bo opravila preveč poti. Drugi elementi tukaj nimajo veze.

borchi ::

ja, PIP, maš prav. čeprav se v takih primerih da "goljufati" (goljufija je že itak vsako diskretno simuliranje real time pojavov). če si se kdaj ukvarjal s kakimi bolj obskurnimi simulatorji in preizkušal kako 0.046 verzijo si včasih zapeljal na kak rob in pristal na drugem koncu dirkališča. v verziji 0.047 pa tega ni bilo več. misliš, da so "navili" frekvenco pogona za fiziko ali napisali en if stavek, kjer so pohendlali nerealne vrednosti? pač je pri določenih pogojih postala ta stvar "canned effect".

mimogrede, mi lahko ti ali pa kdo drug dobro podkovan v fiziki malo bolj podrobno pojasni zakaj bi lahko bil problem tudi pri kompresiji vzmeti? pri dekompresiji razumem, da dobiš celega vraga ven, ča imaš prenizko frekvenco...
l'jga

PrimozR ::

Ker bi šlo kolo skozi havbo avta :P

LFS ima te probleem, ampak samo, če zapelješ v kako ograjo (tiste rdeče-bele plastične, napolnjene z vodo). V določenih priemrih namreč collision detect ni narejen dobro, in se avto potopi v oviro, nato pa ga izstreli. Zaradi malo laga pride do podobnih primerov tudi v multiplayer dirkah (en avto v drugem, enega odfuka) ali pa pri ograjah. Rezultat je, da te vrže nekam popolnoma drugam z ogromno poškodbami na avtu.

borchi ::

> Ker bi šlo kolo skozi havbo avta :P

to razumem. vzmet je pripeta na avto (oz. obratno). torej, simuliranih imaš že več elementov. v tem primeru pride do problemov, ki se potencirajo s številom simuliranih elementov. manj kot imaš medsebojno odvisnih simuliranih elementov, manjšo natančnost fizikalnega pogona rabiš.
l'jga

'FireSTORM' ::

Da vas malo prekinem.
Kako so v LFS S2 dodali nov "avtomobilček":

Preizkusil je na lastni koži da bi bilo čim bolj realistično.
Those penguins.... They sure aint normal....

migič ::

Meni se sebno najbol dopade Toca3 Race Driver. Definitivno ena najbolših avto simolacij, kar sem jih igral. Seveda simulacija postane zanimiva šele tedaj ko jo igraš preko interneta na SimPro 110% zahtevnost. Če imaš dober voln čutiš vsako grbinico in dotik drugega avtomobila.
Sem pa igral tudi Test driver Unlimited, sm se mi osebno ne dopade. Zanimivo se mi je zdelo samo to, ker je obilica različnih avtomobilov in se vsak odnese po svoje.
Nfs (od 1-...) pa ne morem štet pod simulacijo, ker je to bol arkada in se z volanem skoraj ne, da igrati. Vsaj meni še ni ratalo, zato se niti ne trudim.
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!

PrimozR ::

A... ti to resno??? TOCA je bila približno simulacija v časih TOCA 2, ko je imela isti pogon kot CMR. TOCA Race Driver pa je arkada, narejena za čimvečjo prodajo. Simulacije (tiste prave) moraš iskati med igrami, ki se prodajajo malo. LFS je recimo popolnoma nišni produkt, od RBRja je SCI popolnoma dvignil roke, ker je bil prodajno tako neuspešen (preveč zaguljen špil).

borchi ::

PIP, netKar Pro si probal kdaj?
l'jga

PrimozR ::

Ne, probaval sem še prej, pred 1.0 pa mi tudi ni bil všeč. Verjamem da se je precej spremenilo sam baje je tko bugast da glava peče...

EDIT: igram se z mislijo da bi si šel narest freetrack... Klik!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

k4vz0024 ::

Ni kej zanimva debata.

Mene zanima al obstaja še kaj podobnega kot je 3D driving school?:)

lp vsem

borchi ::

nice :D

čeprav mislim, da tale movement bolj moti kot pomaga. sploh pa pri kakem hotlapping-u.

poročaj, če se spraviš naredit!
l'jga

borchi ::

sweet mother of...!

Doooolgo let nazaj, sem se spomnil, je kaemmer šel na svoje. In sem šel sedajle gledat, če kje kaj piše zakaj mu ni ratalo. Pa naletim na iracing, ki "samo što nije"! Wooooho! Sicer sem primaknil funte za vse lfs-je in bil vedno precej ravnodušen, ampak iracing bo tapravo. Sigurno! Kaemmer še ni falil niti enkrat. Niti takrat, ko je šljakal za založnike, ki jim je bilo vseeno kaj pride ven.

8-) (drži kreditno pripravljeno v roki):d


Btw, sram vas bodi, da mi niste povedali za iracing :|
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

borchi ::

ups, glede na cene iRacing-a, bo treba očitno poiskat bolje plačano službo s polovičnim delovnim časom in poslat otroka v rejo...

:(
l'jga

PrimozR ::

Bi sprobal demo to je pa to. Proge so 3, ameriške, ki mi bodo verjetno precej nezanimive (edino kak Virginia Raceway), takisto avtomobili (NASCAR sux :P). Tole je za američane, ki imajo preveč denarja.

EDIT:
We are investigating different ways to support requests for individual races and leagues and are committed to providing this opportunity to racers at some point in the future.


kaj, samo lige, ki jih bodo organizirali avtorji?? Pft...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

borchi ::

> Proge so 3, ameriške, ki mi bodo verjetno precej nezanimive (edino kak Virginia Raceway), takisto avtomobili (NASCAR sux :P).

prog imajo do sedaj lasersko posnetih 60. med njimi tudi npr. silverstone. milimetrska natančnost. čutil boš razpoko v asfaltu ali pa bitumensko zalivko v njej.

narobni avti? imaš open wheel-erja , stock car, fun(ny) cars.. avti, ki so modelirani so dejansko pri njih bili razstavljeni na prafaktorje oz. imajo na voljo tovarniške podatke, ker v bistvu ne licencirajo avtomobilov ampak "dovolijo" proizvajalcem, da je avto prisoten v simulaciji, če jim dajo CAD data-o in ostalo, kar potrebujejo.

in niti ni tako drago vse skupaj. osnovni paket za 1 leto je dobrih 100 EUR. sam cajt je še problem :D.
l'jga

borchi ::

> kaj, samo lige, ki jih bodo organizirali avtorji?? Pft...

real life F1 "liga" je tudi samo ena. :D

> committed to providing this opportunity to racers at some point in the future

torej bodo tudi privat lige. sicer ne vem v čem je čar privat lig, če pa imaš od njih organizirane lige z vso spremljajočo "infrastrukturo"...
l'jga

PrimozR ::

Oepn wheelerji suxajo. mi niso všeč pa da se je**š. Pravi čar je v turnih avtomobilih. Ni ga čez gang bang WTCCjev :> LFSju tr00 WTCC wannabeji mankajo sam so pa GTRi kar dost bliz. Rabmo samo še kake prototipe (LMP style) pa mogoče še hitrejše GTRe pa 50 folka naenkrat na stezi pa bo Masters of Endurance ena totalno huda liga (4 6-urne, ter po ena 12 in 24 urna drika).

EDIT: prvi 4je krogi Monze 2007): Klik!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

k4vz0024 ::

Lepo, da se pogovarjate o tej temi.

Vendar namen te teme so simulatorji vožnje, ki bi začetniku olajšali se priučti se vozit avto, tko kot je to čimbolj podobno vožnji v avto šoli.Prosim, da se vzdržite komentarjev kot, to je "naj bolše v avto šoli", kar je zagotovo res, vendar ne ravno poceni.

Skratka al obstaja še kaj podobnega kot je 3D driving school, da bi se začetnik naučil vsaj nekaj osnov. Prosim, da se spoštuje vsebina teme, drugače prosim naj moderator temo zaklene.;(

lp

kixs ::

Iz izkusenj ti povem samo tole.

Za voznjo s pravim avtom na pravih cestah, je najbolje it samo v dobro avto solo in to po moznosti z NIC predznanja. Ali ce ze moras, da imas predznanje, vendar tako kot je treba. Kot sam poznam, imajo razni fantje ze VELIKO izkusenj predno gredo delat izpit, pa na koncu parkrat padejo na izpitni, ker ONI pa ze itak vse zdavnaj obvladajo.

Avta se na racunalniskem simulatorju ne bos mogel nauciti, ker nimas osnovnih pogojev - okolice taksne kot je v RL, obcutki, ko premikas volan, pritiskas na plin/zavoro. Spremljanje situacije spredaj/zadaj + okolica... prevec je dejavnikov... to je cisto druga dimenzija kot neka simulacija... zato je DOBRA avtosola edini nacin.

lp

jype ::

Zabavno je, če si prej motal le plastični volan za računalnikom. Potem se pa vsedeš v pravi avto in prvič spelješ, prideš do ovinka in nagneš volan za 90 stopinj...

In pelješ naravnost v smetnjake :)

borchi ::

> prideš do ovinka in nagneš volan za 90 stopinj...

v simulaciji greš lih tako v smetnjake...
l'jga

m0LN4r ::

Men so igre zlo pomagale pr vožnji. Nvem če bi brez njih lahko delal to kar delam zdaj. Ponavadi se peljem v križišče pišem/berem sms dam žmigavc preklopim brzino pogledam situacijo zasuknem vola odpeljem in še vedno berem sms. Ok to res ni pretiravanje. Sam res da tega se ne da v igrah preizkusit.

Druga stvar je RBR, ki me je naučil vožnje v gozdu in gozdnih poteh na šodru. Med vožnjo iz dobrovnika v motvarjevce je ena krajša pot skozi gozd, ki je dovolj široka za en avto in dolga 5km. Prvič ko sem se peljal sem rabim 5 minut. Nato sem vozil RBR in dobil nek občutek, za hitrejšo vožnjo po ovinkih z inertia driftom itd. uporaba ročne. Zdaj se pripeljem domov v 3 minutah.

Collin Mcrae rally me je naučil vožnje v snegu. Pvič v življenju tudi v tem gozdu, ko sem se odpeljal na sneg sem si mislil da navadni ljudje odletijo s ceste tudi ko je sneg očiščen in cesta posipana. No tam v gozdu je bil sneg in led, ki je bil poteptan od lovčevih đipov. Bilo je kak drsališče. Peljal sem se normalno saj sem se bojal, nato sem namerno zadriftal in skužil da saj to niti ni tak hudo. Pa sem pospešil in vozil hitreje, res da me je v vsakem ovinku odnšalo sem pa tja ampak sem imel vseeno kontrolo nad avtomobilom in sem spet uspešno predirkal to stezo.

Jst sem mnjenja, da bi brez igric bil bistveno slabši voznik.

In še nekaj, dirkačine so me naučile oceniti razdaljo in hitrost ustavljanja na pol metra natančno.

Jaz Vam rečem, da tudi arkade veliko pripomorejo k vožnji.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ru7 ::

Sicer sem mnenja, da te simulacije naučijo nekaj, a vseeno sem se ob zgornjem postu pošteno nasmejal :D :D :D

PrimozR ::

Vendar namen te teme so simulatorji vožnje, ki bi začetniku olajšali se priučti se vozit avto, tko kot je to čimbolj podobno vožnji v avto šoli.Prosim, da se vzdržite komentarjev kot, to je "naj bolše v avto šoli", kar je zagotovo res, vendar ne ravno poceni.


In še citat prvega posta:

Iščem realistično simulacijo vožnje avta?


Kje si ti tukaj našel kaj v povezavi z vožnjo avtomobila, povezano z avtošolo tudi ne vem. Išče se pač čimboljši racing simulator.

Glede avtošole, prej sem 3 leta gonil volan v LFSju, RBRju, občasno še kakem GTRu (redko), preden sem šel v avtošolo sem peljal ENKRAT (obrnil na vasi po 50 metrih, na koncu fotra poslal skozi šipo, ker sem zahodil bremzo). V avtošoli nisem imel problemov, naredil v prvo pri 23. uri, samo na začetku sem premočno zahodil bremzo. Psoledica računalnika, kjer je bremza enaka gasu - več hoda, več bremzanja :P

k4vz0024 ::

Preprosto, ker obstaja Simulator letenja (Flight Simulation), zakaj ne bi bil tudi tak simulator za vožnjo avtomobila z namenom naučiti se vsaj osnovnih veščin vožnje:D

PrimozR ::

Flight simulator je ravno toliko simulator letenja, kot LFS simulator vožnje. Ker pa je običajna vožnja precej nezanimiva (praktično vsak to lahko počne), se delajo le dirkaške igrice. Itak pri sami navadni vožnji niso pomembni predpisi ampak rokovanje z avtom, predvsem s pedali. Tega pa se na računalniku ne moreš naučiti.

k4vz0024 ::

Dokler vozimo z tipkovnico smo res omejeni. Toda, če simulator na nek način pomaga vzbuditi reflekse; poglej vzvratno ogledalo gor, pogled na desno ali levo ogledalo, lahko že to nekaterim pomaga.

Preskok od tega je kvaliteten volan, ki se obnaša tako kot pravi in čim bolj podobne stoplake, vendar ne samo dve kot je običajno, ampak tri v povezavi z menjalnikom. In seveda program, ki generira vožnjo v prometu.:)

Nastane pa najbrž problem, kako potem to vpliva na občutke pri pravem avtomobilu. Menim, da pa se je treba na vsak avto oz. odzivnost pravega avtomobila privaditi, vendar pa osnovni refleksi ostanejo v podzavesti.

dzinks63 ::

k4vz0024 ::

Cool. Sedaj pa še eno simulacijo za Pc on screen:))

PrimozR ::

Sej ima 'simulacijo', m3 Challenge, ki je grajen na GTR2. Sam je spet ISI, kar malo pokvari vse skupaj.

Če se hočeš navaditi gledat špegle, začni špilat katerikoli simulator po netu (itak, LFS :P), ter pejt na najbolj zaseden server, po nekaj prakse, da boš vsaj rpibližno hiter. Ko imaš okrog sebe še 5 avtomobilov, konstantno gledaš v špegle. SIcer z gumbki, da obračaš glavo (v LFSju), ali pa če si narediš tist, kar sem postal zgoraj (freetrack).

EDIT: očitno je kar GTR2, saj uporabljajo Monzo, zvok pa je tudi preveč dirkaški za M3 :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Mavrik ::

Škoda, da gledanje špeglov ter mrtvih kotov na računalniku ni res prav nič podobno kot v resnici.
The truth is rarely pure and never simple.

atasmrk ::

Serija 18 wheels of steel. Sicer gre za ta velke tovornjake, ampak majo pa spegle na zunanji strani kabine, ki se v virtualno kabino kar lepo vklopijo. Sicer so imeli blazno velik mrtvih kotov, ampak v redu. Sem igral en predpotopni demo (malo ustavljaja na semaforjih, pogled levo desno, zmigovc se ne spomnim, ce ma), je pa super ce se zoces naucit vozt vzvratno s prikolico. Jest nisem imel potrpljenja za te mojstrovine.

DOOM_er ::

dejanks je biv enkat en tip ki je nadrkavu lock on nevem kolk cajta in mev doma use najhuj narjen prov ko simulator in mu je ameriška vojska dala letav za probat ter inštruktorja zravn, če bi šlo kej narobe. Tip je po prvem poletu pristal na letalonosilki al kje že. Sam je samostojno odletel prvo uro :O
Robots will steal your job. But that's OK

k4vz0024 ::

Torej so simulacije letenja oz. pilotiranja bolj dodelane oz. jih je lažje narest kot za simulacijo običanjne mestne vožnje z avtom po pravilih:D

PrimozR ::

Ni problem v tem ampak v trgu. Kot sem rekel, to je zanimivo samo za tista 2% mulcev z volanom. Ostali se bodo raje vsedli v avto in se vozili po dvorišču. Ali pa nič. Potem se pa itak vsak dan fjakaš okoli z avtom in samo gledaš, kje lahko kršiš pravila (khm.. :P ). Zato so zanimivi le racing simulatorji, ker tega ne more početi vsak. Kdor pa lahko, pa ne z vsemi avtomobili, ki so na voljo.

m0LN4r ::

Aja pa v zraku ni križišč in prometa in peščev. Zato je mogoče lažje nardit simulacijo letenja kot vožnje... in zgodba se nadaljuje...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Loki ::

saj tudi v RL je vec hoda na bremzi, vec bremzanja. :D sicer naj bi bila pa baje simulacija (spet dirkanja) tudi viper racing (samo poskodbeni model je bolj slab, ce se se prav spomnim).

hej borchi ti kaj pomeni beseda LS-DYNA?
I left my wallet in El Segundo

PrimozR ::

Uf, Viper racing je špil star ko zemlja. Temu primerna je tudi simulativnost. Pa kakšnega več hoda na bremzi??? Misliš manj??
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Začetnik (igračarski) bi vozil avto

Oddelek: Igre
183976 (2813) Buggy
»

Gran Turismo 5 končno dokončan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5311605 (8849) D3m
»

Gran Turismo 5 prihaja 'že' poleti?

Oddelek: Novice / Igre
363746 (2594) PrimozR
»

Ustvarjalci Flight Simulatorja ustanovili svoj studio

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
303775 (2352) ru7
»

Kwa bi radi vidl v pravi dirkaški simulaciji?

Oddelek: Igre
191544 (1203) PrimozR

Več podobnih tem