Forum » Znanost in tehnologija » Izkoristek avtomobilov na notranje zgorevanje
Izkoristek avtomobilov na notranje zgorevanje
A. Smith ::
Iščem literaturo - najraje omrežno, v kateri bi zasledil izkoristek sodobnih avtomobilov. Ne samo agregata, temveč tudi celega avtomobila. In ne teoretičnih izpeljav in vrednosti, temveč dejanske "well to wheel" vrednosti.
Če poznate kakšno primerno stran, naj vsebuje .edu končnico. Če gre za knjigo, pa naj bo up-to-date.
Če poznate kakšno primerno stran, naj vsebuje .edu končnico. Če gre za knjigo, pa naj bo up-to-date.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
username ::
Mogoče bi lahko vprašal še na forumu avtomobilizem.com
Upam da je bilo vsaj malo v pomoč...
Upam da je bilo vsaj malo v pomoč...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
kixs ::
To je dokaj enostavno dolocit... tisti, ki ima najmanjso porabo.
Dejanska izkoriscenost pa je velko odvisna od uporabnika vozila. Kako avto vozi, kako ga vzdrzuje in katero opremo (gume, olje...) avtu privosci.
Tako je precej tezko ocenit dejansko efikasnost avta v realnem svetu - prevec je subjektivnih vplivov. Neko povprecje bi lahko pomagalo.
Seveda je tudi odvisno katere kriterije bi sploh zelel preverjat!
lp
Dejanska izkoriscenost pa je velko odvisna od uporabnika vozila. Kako avto vozi, kako ga vzdrzuje in katero opremo (gume, olje...) avtu privosci.
Tako je precej tezko ocenit dejansko efikasnost avta v realnem svetu - prevec je subjektivnih vplivov. Neko povprecje bi lahko pomagalo.
Seveda je tudi odvisno katere kriterije bi sploh zelel preverjat!
lp
A. Smith ::
Ja, subjektivnih dejavnikov je res precej in povprečje bi pomagalo.
Pomagal pa bi tudi link, kjer so te izgube lepo razdelane po %, pomembno pa je, da je stvar verodostojna (kar je zelo važno).
Zato pravim, da so tudi knjige dobrodošle, ker strica googla sem izčrpal.
Wikipedia žal ni dovolj kredibilna za navajanje v prispevku/vaji, ki se ga pregleda in oceni.
Pomagal pa bi tudi link, kjer so te izgube lepo razdelane po %, pomembno pa je, da je stvar verodostojna (kar je zelo važno).
Zato pravim, da so tudi knjige dobrodošle, ker strica googla sem izčrpal.
Wikipedia žal ni dovolj kredibilna za navajanje v prispevku/vaji, ki se ga pregleda in oceni.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
kixs ::
Tezko bos dobil primerne podatke, ki bodo verodostojni in vsaj priblizno primerni za primerjavo v "real world" - subjektivni vplivi!
Poglej na kaksno www.poraba.com, kjer uporabniki sami vpisujejo porabo svojega avta. Podobnih strani je se nekaj po svetu (npr. www.spritmonitor.de
lp
Poglej na kaksno www.poraba.com, kjer uporabniki sami vpisujejo porabo svojega avta. Podobnih strani je se nekaj po svetu (npr. www.spritmonitor.de
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
A. Smith ::
Gzibret, tistega sem že citiral
Nekaj takega bi rabil, samo da gre za edu link, članek ali kakšno tiskano knjigo.
Drugače pa hvala vsem, ki se trudite.
Nekaj takega bi rabil, samo da gre za edu link, članek ali kakšno tiskano knjigo.
Drugače pa hvala vsem, ki se trudite.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Loki ::
bom pogledal, ce mi pise kaj po zapiskih, bo pa po vsej verjetnosti prej izkoristek mehanskega dela (menjalnik, diferencial....), ce sploh bo.
daj povej naslov diplome.
daj povej naslov diplome.
I left my wallet in El Segundo
A. Smith ::
Uh, ni še diploma
Pravzaprav gre za ocenjene vaje. S pomočjo statističnih listin, kakršna je energetska bilanca Slovenije moramo poiskati spremembe porabe energentov, če bi kompletni promet zamenjali s hibridi ali električnimi avtomobili (izračun njihovega izkoristka je bistveno bolj preprost). Izračun je pravzaprav dokaj okviren in neumno bi bilo pričakovati neko natančnost. Se pa _izrecno zahteva_ navedbo kredibilne literature. In tu sem potem jaz, ko ugotovim, da je o izkoristih navadnih avtomobilov bore malo literature. Za hibride in batterycar je imaš ko listja in trave.
Pravzaprav gre za ocenjene vaje. S pomočjo statističnih listin, kakršna je energetska bilanca Slovenije moramo poiskati spremembe porabe energentov, če bi kompletni promet zamenjali s hibridi ali električnimi avtomobili (izračun njihovega izkoristka je bistveno bolj preprost). Izračun je pravzaprav dokaj okviren in neumno bi bilo pričakovati neko natančnost. Se pa _izrecno zahteva_ navedbo kredibilne literature. In tu sem potem jaz, ko ugotovim, da je o izkoristih navadnih avtomobilov bore malo literature. Za hibride in batterycar je imaš ko listja in trave.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
sidd ::
Huh, to bi tudi meni prav prišlo, čeprav mi že skoraj zadostuje kar je A. Smith podal...
Če kdo kaj najde, jaz iščem še dalje.
lp
Če kdo kaj najde, jaz iščem še dalje.
lp
no idea for signature
signed
I
signed
I
kixs ::
Zakaj je malo podrobnih podatkov o izkoristku navadnega avta in kje so najvecje izgube?
Sicer je veliko ljudi poducenih kaksen izkoristek ima motor z notranjim izgorevanjem, pa je vseeno veliko ljudi (vecina), ki tega ne vedo. In neka natancna raziskava bi naredila pravo malo revolucijo in "shock".
Misim, da je v koncni fazi proizvajalce SRAM, da bi dejansko dali tocne podatke in jih javno prikazali - sej interno imajo tocno vse nastudirano.
lp
Sicer je veliko ljudi poducenih kaksen izkoristek ima motor z notranjim izgorevanjem, pa je vseeno veliko ljudi (vecina), ki tega ne vedo. In neka natancna raziskava bi naredila pravo malo revolucijo in "shock".
Misim, da je v koncni fazi proizvajalce SRAM, da bi dejansko dali tocne podatke in jih javno prikazali - sej interno imajo tocno vse nastudirano.
lp
Vikking ::
Zakaj je malo podrobnih podatkov o izkoristku navadnega avta in kje so najvecje izgube?
Sej ni teško ugotovit kaj je poleg motorja ki povzroča izgube: lita platišča, prevelike velikosti koles, različni takšni in drugačni "spojlerji aka. šanki".... ampak ker je folk nor na te stvari da jih ima na avtomobilu, je čisto vseeno ali avto pije 5 ali 6 litru!
Sej ni teško ugotovit kaj je poleg motorja ki povzroča izgube: lita platišča, prevelike velikosti koles, različni takšni in drugačni "spojlerji aka. šanki".... ampak ker je folk nor na te stvari da jih ima na avtomobilu, je čisto vseeno ali avto pije 5 ali 6 litru!
Loki ::
motor itak ne more imeti zelo velikega izkoristka, ker mora biti uporaben v obmocju vrtljajev 1000-6000. razni ladijski motorji, agregati... so pa cisto druga pesem.
smith: FS? vsš/uni? katera smer?
proizvajalcev ni nic sram, samo izkoristek je kopica vecih faktorjev in te kot koncnega porabnika niti ne zanima (vazno samo, da porabi tistih 5l). zraven tega bi se pa lahko kaksna druga firma sla AMD PR oglasevanje in bi v izkoristek pozabila vkljuciti ene par kljucnih vrednosti.
je pa izkoristek nekje tam, kot pise na zgornjem linku, 17%.
smith: FS? vsš/uni? katera smer?
proizvajalcev ni nic sram, samo izkoristek je kopica vecih faktorjev in te kot koncnega porabnika niti ne zanima (vazno samo, da porabi tistih 5l). zraven tega bi se pa lahko kaksna druga firma sla AMD PR oglasevanje in bi v izkoristek pozabila vkljuciti ene par kljucnih vrednosti.
je pa izkoristek nekje tam, kot pise na zgornjem linku, 17%.
I left my wallet in El Segundo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loki ()
Matako ::
Hm, dobro bi bilo recimo vedeti, tako za občutek v %, koliko se izgubi po raznih menjalnikih. No čeprav to verjetno lahko hitro izračunaš, če daš avto na valarje in samo odšteješ od moči motorja (ki je verjetno ta famozni "break hp" s katerim se radi hvalijo po raznih testih in reklamah)
edit: a saj na skici s povezave... hm, dobrih 5% torej. Ni sile.
edit: a saj na skici s povezave... hm, dobrih 5% torej. Ni sile.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Snohman ::
V menjalnikih se porazgubi tja do 15% in ne samo 5%. BI bilo lepo če bi se samo toliko, ja...
edge540 ::
V avtomatskih precej več kot v navadnih. Pa še na diferencialu maš kakšnih 5% izgub, lahko v določenih primerih tudi 10%.
miko 55 ::
izkoristek bencinarja 30% ,dizla do 40%
vir: moja glava in discovery channel
http://fifthgear.five.tv/
http://www.topgear.com/
vir: moja glava in discovery channel
http://fifthgear.five.tv/
http://www.topgear.com/
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
PaX_MaN ::
Tukaj je shitload pedeefov o energetskih strojih.
V ESN_skripta.pdf je na strani 133 zelo lepa primerjalna razpredelnica Ottovega in Dieselovega motorja, kjer je tudi napisan izkoristek.
Aja, šele zdajle vidim, da rabiš izkoristek avtomobila kot celoto. Če ne dobiš nikjer drugje - na kak Renault se obrni, so precej blizu.
V ESN_skripta.pdf je na strani 133 zelo lepa primerjalna razpredelnica Ottovega in Dieselovega motorja, kjer je tudi napisan izkoristek.
Aja, šele zdajle vidim, da rabiš izkoristek avtomobila kot celoto. Če ne dobiš nikjer drugje - na kak Renault se obrni, so precej blizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
dzinks63 ::
Imaš npr. podatek o moči motorja in podatek o moči na pogonskih kolesih. Iz tega lahko vsaj približno izačunaš iskoristek pogonskega skolopa. npr : MOČ izmerjena na motorju-- 184.2 KM, MOČ izmerjena na kolesih-- 153.3 KM , Kolikšen je pa še sam izkoristek motorja, je pač treba izračunat iz porabe goriva.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78418 (67113) | PredatorX |
» | Naredi si sam: e-avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12314 (9646) | TribesMan |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22955 (19702) | Zheegec |
» | Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11038 (8498) | darkolord |
» | Motor z notranjim izgorevanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 11984 (10231) | ani |