Forum » Igre » Iz zakulisja izdelovalcev iger
Iz zakulisja izdelovalcev iger
SeeN000 ::
Mene pa zanima če gdo ve za kak članek ali opis kako izdelujejo moderne igre (crysis, call of duty, strategije,...). Zanima me postopki izdelovanja, po možnosti kateri programi, itd. Če gdo ve za kakšen link ki opisuje razvijanje, ga prosim za link, ali pa če se komu da kar tukaj razložiti :). hvala
_Enterprise_ ::
Heh, si smešen. Bi rad kar naenkrat naredil BioShock 2? Pojdi na IGN in išči developer bloge (lahko to vtipkaš tudi na Google)... sicer pa vse kar rabiš obvladat da narediš eno res pošteno igro je Photoshop, Flash, kakšen 3DS Max(ali drugi, da ne bom koga užalil), in s tem imaš praktično vse, kar je za videti. Potem moraš obvladati še kakšen programski jezik (C++), da spraviš animacije, modele in menije skupaj in jim daš skripte ter na koncu še popiliš zadevo. Aja, pa kup dobrih zvočnih akterk in akterjev ne bi škodilo, prav tako ne bi škodilo imeti pribora za snemanje zvočnih učinkov. Glasbeno podlago lahko vzameš iz že znanih komadov, lahko pa si pro in spišeš svojo melodijo in najameš orkester, da ti jo zaigra. Na koncu je treba dobiti si še papirje in založnika, lahko pa si spet pro in si pridobiš nekaj novih papirjev in igro sam postaviš na police trgovin.
To je v glavnem to, največ dela je seveda z delanjem 3D modelov in animacij (tudi teksture niso kar tako v "easy"), in spet, če si pro, se lahko sam v programskih jezikih zajebavaš, da narediš čisto svoj pogon, kar spet vzame veliko dela. Če obvladaš programski jezik(ali več njih), vsega tega ne bo težko spraviti skupaj in končno končati delo. Ampak obvladati tak jezik je pa težko oz. doseženje obvladovanja zna trajati veliko časa.
In ja, na začetku moreš dobiti fajn koncept, na katerega bo folk padal, na srečo(soljudi, in ne tebe! ) pa je vse bolj pomembno zadovoljiti tudi kritike, ker na srečo vse več ljudi prebere opis, preden igro kupi. Dodaj dobro zgodbo in vse izpelji brez zatikanj, pa dobiš fejst igro.
To je v glavnem to, največ dela je seveda z delanjem 3D modelov in animacij (tudi teksture niso kar tako v "easy"), in spet, če si pro, se lahko sam v programskih jezikih zajebavaš, da narediš čisto svoj pogon, kar spet vzame veliko dela. Če obvladaš programski jezik(ali več njih), vsega tega ne bo težko spraviti skupaj in končno končati delo. Ampak obvladati tak jezik je pa težko oz. doseženje obvladovanja zna trajati veliko časa.
In ja, na začetku moreš dobiti fajn koncept, na katerega bo folk padal, na srečo(soljudi, in ne tebe! ) pa je vse bolj pomembno zadovoljiti tudi kritike, ker na srečo vse več ljudi prebere opis, preden igro kupi. Dodaj dobro zgodbo in vse izpelji brez zatikanj, pa dobiš fejst igro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Enterprise_ ()
dolenc ::
Kako to delajo pr cryteku sicer ne vem .
Lahk pa preizkusiš tale programčič, 3d gamestudio, sestavljen je iz 3 programov, world editorja, za grajenje map itd, character studia, za izdelavo in animacijo likov in pa cscripta za programerski del, pogon je nek acknex. Ponavad je bolš da uporabiš še kake plugine in kombineraš z drugimi programi, jst sem enkrat en špil naredu (bom enkrat gor dal), pa sem za izdelavo zunanjega terena ponucal EarthSculptor, za karakter in animacijo 3dsmaxa, pri programiranju si lahko pa pomagaš tako, da poškiliš v kak drug projekt, če se ti kje zatakne, lahko pa seveda tud uporabiš že vnaprej napisano skripto.
Če se naučiš uporablat samo world editor, pa da pripneš vnaprej pripravleno skripto, maš cca 1 dan dela, da narediš nekaj na kar boš že ponosen.
Lahk pa preizkusiš tale programčič, 3d gamestudio, sestavljen je iz 3 programov, world editorja, za grajenje map itd, character studia, za izdelavo in animacijo likov in pa cscripta za programerski del, pogon je nek acknex. Ponavad je bolš da uporabiš še kake plugine in kombineraš z drugimi programi, jst sem enkrat en špil naredu (bom enkrat gor dal), pa sem za izdelavo zunanjega terena ponucal EarthSculptor, za karakter in animacijo 3dsmaxa, pri programiranju si lahko pa pomagaš tako, da poškiliš v kak drug projekt, če se ti kje zatakne, lahko pa seveda tud uporabiš že vnaprej napisano skripto.
Če se naučiš uporablat samo world editor, pa da pripneš vnaprej pripravleno skripto, maš cca 1 dan dela, da narediš nekaj na kar boš že ponosen.
Highlag ::
Nekaj vpogleda bi sigurno dobil če bi si ogledal kakšen editor, ki ga dobiš zraven kakšne igre. Ni samo programiranje ampak predvsem orodja za izdelavo map in verjetno kakšne skripte. Eden takšnih je Unrealed, mislim, da se je zadevo dobilo tudi za halflife pa verjetno še za kakšno. S temi orodji so ljudje naredili cele dodatke za te igre. Od multiplayer map do puščavniških map. Za začetek je dovolj.
Za programiranje z nule pa najprej rabiš znati programirat v C++ ali c in podobnih jezikih. Nadgradnja je potem poznavanje Directx oz Open gl knjižnic in njihova uporaba, Potem pa pride na vrsto še sama vsebina - modeli slike muzika .....
Za programiranje z nule pa najprej rabiš znati programirat v C++ ali c in podobnih jezikih. Nadgradnja je potem poznavanje Directx oz Open gl knjižnic in njihova uporaba, Potem pa pride na vrsto še sama vsebina - modeli slike muzika .....
Never trust a computer you can't throw out a window
dolenc ::
No evo špil, Ofce3d , recimo, da je delo v teku. Ma eno hudo napako, če se igralec preveč hitro dvigne ali spusti, oziroma podrgne ob teren se igra nenadno konča, pa na ene 2h mestih se da padet v vodo , tko da če se oreng vzpenjate ali spuščate, mal bol na izi prtiskejte tipko za naprej, pa boste lahko končal. Ker zdele se mi ne da snemat vsega softwerja da bi to odpravu, bom pa enkrat v bodoče, pa bom še špil mal izpopolnu, mal osvetlitve pa efektu za atmosfero :)
Navodila za igranje so v igri sami, če kdo ne po zgruntu (tipke+miš), zahteve, mislem da majo vsi na slo-techu dost zmoglivo kišto, dela tud na visti, preizkušeno :D
POVEZAVA
Navodila za igranje so v igri sami, če kdo ne po zgruntu (tipke+miš), zahteve, mislem da majo vsi na slo-techu dost zmoglivo kišto, dela tud na visti, preizkušeno :D
POVEZAVA
SeeN000 ::
Hvala za odgovore. Ne nameravam narediti Bioshock2 , vendar me zanima kako ta dela potekajo od ideje do prodaje
LjubimPeezde ::
ni samo C++ in razni DirectXi.
Brez poznavanja "višje" matematike si ne predstavljam točno kako bi lahko naredil nekaj konkretnega
Recimo če imaš težave že z množenjem matrik potem to ni za takega (kot primer)
Brez poznavanja "višje" matematike si ne predstavljam točno kako bi lahko naredil nekaj konkretnega
Recimo če imaš težave že z množenjem matrik potem to ni za takega (kot primer)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
LjubimPeezde ::
Ja za pometanje ulic ali policaja je uredu, za pisanje Bioshocka3 pa ne
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
kobilica ::
No sicer imam ze malo izkusenj,in poznam source masino (cs:soure) ze kar dobro,in sicer znam delati modele,texture,kaksne shaderje iz textur,levele,tuki skriptiranje(ne c++ koda,ampak konzola)
Tko da lahko ze malo vem kako so to naredili.
Recimo,za source masino - pogon imajo ene 50mb skompilane ali celo malo vec kode.Ceprav je
mapa kjer je masina notri velika 100 mb so se razni materiali oz. texture notri.
Zdaj si pa predstavli kok je neskompilana koda velika,in koliko texta je 50mb.Pa neskompilano je se vec,100mb,ne vem tocno.
Modeli,hmm,za half life 2 so uporabili XSI mod tool.Za materiale,skine pa photoshop.
Aja da se omenim,tudi shaderje so mogli pisati.
Folk na Valve je uporabljal C++
Za level editor imajo pa Hammer,ki je pac zame,najlazji.Itak ko bo Crysis ven prisel,bom na njem mape zacel delat.
Potem je se treba velik beta testerjev,da lahko popravijo hrosce.
pa se veliko je...da ne omenjam zvok.
Tko da lahko ze malo vem kako so to naredili.
Recimo,za source masino - pogon imajo ene 50mb skompilane ali celo malo vec kode.Ceprav je
mapa kjer je masina notri velika 100 mb so se razni materiali oz. texture notri.
Zdaj si pa predstavli kok je neskompilana koda velika,in koliko texta je 50mb.Pa neskompilano je se vec,100mb,ne vem tocno.
Modeli,hmm,za half life 2 so uporabili XSI mod tool.Za materiale,skine pa photoshop.
Aja da se omenim,tudi shaderje so mogli pisati.
Folk na Valve je uporabljal C++
Za level editor imajo pa Hammer,ki je pac zame,najlazji.Itak ko bo Crysis ven prisel,bom na njem mape zacel delat.
Potem je se treba velik beta testerjev,da lahko popravijo hrosce.
pa se veliko je...da ne omenjam zvok.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BioShock (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 43886 (6987) | FireSnake |
» | UnityOddelek: Programiranje | 4947 (2457) | Kurzweil |
» | Izdelovanje iger in Blender ?Oddelek: Programiranje | 2368 (1829) | korenje3 |
» | Smeri na FERIOddelek: Šola | 9262 (7775) | LordTado |
» | Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 7906 (5510) | BigWhale |