Forum » Igre » C&C 3
C&C 3
Soldier ::
Sm studiru, da bi blo dobr ce bi naredili en C&C TW site kjer bi se dogovarjali o fajtih pa zadevo evidentiral, da bi bla vecinoma gor slovenska scena, k men se je ful bols bojevat proti nekomu k ga poznam ne pa tam z enim kitajcem glupim al pa iz kot drugje. Js bi to naredu pa nism najbol vešč izdelave spletnih strani. Je kdo za?
Samsung06 ::
Ma ne gre zato, da ne morem koncat, gre za moj koncept igranja. Ne zelim se siriti, zelim le braniti svojo bazo in bolj opazovat kaj pocnejo drugi. Zato pa rabim kes in power k ga v bazi slej kot prej zmanjka.
Torej ali je ze kak cheat trainer odzuni in ce da kje se ga dobiti ali pa code?
lp
Torej ali je ze kak cheat trainer odzuni in ce da kje se ga dobiti ali pa code?
lp
PARTyZAN ::
Soldier: tudi, ce bi ti zdaj dal CDKey ti nebi pomagal cisto nic. Sem ga ze uporabil, da sem kreiral account na EA.
speed machine ::
Sam registracijo accounta imajo pa za moje pojme zelo slabo narejeno.
Dam registracijo novega računa. Vpišem lepo novo uporabniško ime, in mi javi, da je že zasedeno. Vredi si mislim, lahk da je še prepoznal račun izpred parih let, ko sem registriral ZH. Grem pod opcijo, da račun že obstaja in vpišem isto uporabniško ime. Sedaj javi, da takega računa v njihovi bazi ni.
Dam registracijo novega računa. Vpišem lepo novo uporabniško ime, in mi javi, da je že zasedeno. Vredi si mislim, lahk da je še prepoznal račun izpred parih let, ko sem registriral ZH. Grem pod opcijo, da račun že obstaja in vpišem isto uporabniško ime. Sedaj javi, da takega računa v njihovi bazi ni.
//
X_lord ::
hi mam en velik problem
igrici ištaliram pa ko dam play mi izpiše
Conflict with Emulation Software detected
kaj je narobe
igrici ištaliram pa ko dam play mi izpiše
Conflict with Emulation Software detected
kaj je narobe
Kenpachi ::
Jah, kaj. Tuči če človek ima original, lahko uporablja daemon tools za emulacijo česa drugega. Samo pizdit znate.
X_lord: izklopit moraš daemon tools (alcohol 120%).
X_lord: izklopit moraš daemon tools (alcohol 120%).
Zaraki Kenpachi.
M-XXXX ::
Naredim NOD campain, me vrže v menu in nikamor nisem mogel klikniti, potem pa kar naenkrat se mi ODPREJO 3 campaini
kihc ::
Jaz mam emulirane 3 pogone z deamon toolsi, pa mi špil dela bp (imam original seveda).
Drgač pa moram rečt da je zadeva kar všečna. Bo pa vsekakor treba še enkrat c&c1 in RA1 obrnt, ko bo čas. :D
Btw, a je še kdo imel težave s kreiranjem EA accounta - meni recimo je vse izvedenke mojega nicka sistem zavračal, češ da so zasedeni (v kar pa močno dvomim).
Pa ne vem zakaj v multiplayerju ne moreš pod local izbrat slovenije :/
Drgač pa moram rečt da je zadeva kar všečna. Bo pa vsekakor treba še enkrat c&c1 in RA1 obrnt, ko bo čas. :D
Btw, a je še kdo imel težave s kreiranjem EA accounta - meni recimo je vse izvedenke mojega nicka sistem zavračal, češ da so zasedeni (v kar pa močno dvomim).
Pa ne vem zakaj v multiplayerju ne moreš pod local izbrat slovenije :/
x
Mavrik ::
Jah, kaj. Tuči če človek ima original, lahko uporablja daemon tools za emulacijo česa drugega. Samo pizdit znate.
Daemon Tools original igre ne motijo. Ne pri meni, ne pri drugih.
Btw, a je še kdo imel težave s kreiranjem EA accounta - meni recimo je vse izvedenke mojega nicka sistem zavračal, češ da so zasedeni (v kar pa močno dvomim).
Enako meni. Sklepam da je to zato, ker majo kao AIM userji rezervirane vse njihove screen name kot nicke.
The truth is rarely pure and never simple.
Soldier ::
Kere porte je vse treba na routerju odpret? tiste k so u readme file-u al tiste k so u knjigi prilozeni? no men ne dela ne eno ne drugo
DzorDzi ::
špil je uredu sam mu neki fali. to je večji občutek uničenosti flore in faune, naprimer če se ne motm so v demotu ble, sicr zasenčene možnosti nastavitve dodajanja živali na mapo. tega sedaj ni. ful bi blo uredu če bi blo to sranje okol kt pr TS-ju. Kva se je zgodil iz venam iz TS-ja? iz tistim pogonom ispred 7 let so bols znal narest prizadetost okolja kot sedaj. škoda še ker se ne da delat naprimer firestorm zidu pa zidov nasploh, pa da bise se pojavljal ion stormi v obliki iz TS-ja, pa podzemne enote pšogrešam!
question is do u feel lucky, well do ya punk?
PARTyZAN ::
kihc, ja jaz sem imel podobne probleme. Zasedenih je bilo kar precej variant mojega nicka (vkljucno z tistimi, ki imajo zraven slo, si in tako naprej)
Precej cudno :)
Precej cudno :)
OmegaBlue ::
Yay \o/ končal GDI.. zdej pa NOD :P
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
speed machine ::
Sam ta EA si pa privosci. Sam za dnar jim je in nič drugega. Pa ne morjo par dni po izidu za dva dni imet nedosegljiv online. Pa tri patche izdati v tem času. Sej niso normalni. Bi se clovek vprasal, če niso za sistemce serverjev kr pastirje iz bližnjih hribov pobral.
Nej se raje po EVE ONLINE zgledujejo, ko ves za vsako minuto, zakaj je njihov server bil nedosegljiv. Ne pa da daš 40€ potem pa se je**, glavn da so oni dnar pokasiral.
Da ne omenjam njihovih uradnih forumov. Ki so trenutno bolj offline kot online.
No, da pa ne bo vse tako črno gledo zvenelo, še zmeraj deluje omrežno igranje, pa AI so toliko izpopolnili (tukaj jim morem dat neki priznanja), da je vsaj nekaj zabave.
[sarkazem]Pa 1.4 patcha se lahko veselimo. Vsaj nekaj.[/sarkazem]
Nej se raje po EVE ONLINE zgledujejo, ko ves za vsako minuto, zakaj je njihov server bil nedosegljiv. Ne pa da daš 40€ potem pa se je**, glavn da so oni dnar pokasiral.
Da ne omenjam njihovih uradnih forumov. Ki so trenutno bolj offline kot online.
No, da pa ne bo vse tako črno gledo zvenelo, še zmeraj deluje omrežno igranje, pa AI so toliko izpopolnili (tukaj jim morem dat neki priznanja), da je vsaj nekaj zabave.
[sarkazem]Pa 1.4 patcha se lahko veselimo. Vsaj nekaj.[/sarkazem]
//
matejv ::
ce delajo patche je to super, vsaj ena igra, ki zanjo se skrbijo. raje kot da nobenega ne izdajo. cim vec popravkov tem bolje.
Tr0n ::
V bistvu so tile hitri patchi od EA kar presenecenje. Ponavadi bolj slabo skrbijo za svoje igre. :)
Ocitno zelijo CC3 uveljaviti kot the next big eSports RTS.
Ocitno zelijo CC3 uveljaviti kot the next big eSports RTS.
speed machine ::
DrRuco in RedArmy, mislim, da sta zgrešla point mojega posta. Popravki so dobri za izboljšanje same kvalitete delovanje. S tem se strinjam. Vendar če so ti popravki prepogosti oz. jih prihaja preveliko v kratkem času po izdanju igre, to zelo veliko pove o sami kvaliteti izdelka.
Vendar EA je po najhitrejšem možnem postopku izdala igro, da se dobi kar se le da čim več denarja. Ker čas je denar. Vendar nekdo pa more plačati. In plačamo mi. Pa tukaj ne mislim denarja. Ampak plačamo s časom, ki ga porabiš, da usposabljaš nekaj, kar bi že moralo delati.
Bom dal za primer pralni stroj. Recimo, da se odločiš za nakup novega pralnega stroja pri Gorenje-u. Lepo izbereš tistega, ki ti je najbolj všeč in za katerega ti naj bi proizvajalec jamčil brezhibno delovanje.
Ga pripelješ domov in hočeš dat prat perilo. Pa nekako noče delat zagon pralnega stroja. Ni problema, ga priklopiš na net in se že veselo naloži nov popravek, ki odstrani ta bug. Sedaj pa bomo prali, ane? Hm, ti šment. Ne da se izbrati pranja belega perila. Nč skrbet, proizvajalec že ima popravek za to. Za tem sistem, ki skrbi za uravanavanje temperature vode javi en čuden error. Kaj se bi sekirali, sej bo že patch vse porihtal.
cim vec popravkov tem bolje.
In takšni mali problemi se kar vrstijo. Sej ni nič hudega. Pralni stroj je 99% funkcionalen. Sam kaj ti to nuca, če ti rabiš ravno tist 1%, za katerega je proizvajalec presodil, da ni potreben, ker bi ga stal nekaj več denarja. Pa čeprav ima celo vojsko programerjev na razpolago, tako kot v našem primeru EA.
Je šel kdo štet koliko programerjev je sodelovalo pri Most wanted? Sem jih šel štet. In jih je bilo 42, pa trije pomožni. Pri tiberium wars jih zagotovo ni bilo nič kaj manj. In če so lahko toliko časa posvetili AI (ki je za moje pojme state of the art), pa izdelavi pogona, ki deluje zelo zadovoljivo na starih mašinah, a za network pa je škoda denarja? Pol pa se sprašujejo zakaj kaki Generals ali pa ZH ni bil priznan za tekmovanja.
No kakorkoli. Mene so razočaral. In če ne bo to delovalo v roku enega tedna, gre moja igra naprej v prodajo. Ker mi je škoda prostega časa, ki naj bi bil namenjen sprostitvi, ne pa opravljanju dela, ki naj bi ga že nekdo, ki je za to plačan, moral opraviti.
Vendar EA je po najhitrejšem možnem postopku izdala igro, da se dobi kar se le da čim več denarja. Ker čas je denar. Vendar nekdo pa more plačati. In plačamo mi. Pa tukaj ne mislim denarja. Ampak plačamo s časom, ki ga porabiš, da usposabljaš nekaj, kar bi že moralo delati.
Bom dal za primer pralni stroj. Recimo, da se odločiš za nakup novega pralnega stroja pri Gorenje-u. Lepo izbereš tistega, ki ti je najbolj všeč in za katerega ti naj bi proizvajalec jamčil brezhibno delovanje.
Ga pripelješ domov in hočeš dat prat perilo. Pa nekako noče delat zagon pralnega stroja. Ni problema, ga priklopiš na net in se že veselo naloži nov popravek, ki odstrani ta bug. Sedaj pa bomo prali, ane? Hm, ti šment. Ne da se izbrati pranja belega perila. Nč skrbet, proizvajalec že ima popravek za to. Za tem sistem, ki skrbi za uravanavanje temperature vode javi en čuden error. Kaj se bi sekirali, sej bo že patch vse porihtal.
cim vec popravkov tem bolje.
In takšni mali problemi se kar vrstijo. Sej ni nič hudega. Pralni stroj je 99% funkcionalen. Sam kaj ti to nuca, če ti rabiš ravno tist 1%, za katerega je proizvajalec presodil, da ni potreben, ker bi ga stal nekaj več denarja. Pa čeprav ima celo vojsko programerjev na razpolago, tako kot v našem primeru EA.
Je šel kdo štet koliko programerjev je sodelovalo pri Most wanted? Sem jih šel štet. In jih je bilo 42, pa trije pomožni. Pri tiberium wars jih zagotovo ni bilo nič kaj manj. In če so lahko toliko časa posvetili AI (ki je za moje pojme state of the art), pa izdelavi pogona, ki deluje zelo zadovoljivo na starih mašinah, a za network pa je škoda denarja? Pol pa se sprašujejo zakaj kaki Generals ali pa ZH ni bil priznan za tekmovanja.
No kakorkoli. Mene so razočaral. In če ne bo to delovalo v roku enega tedna, gre moja igra naprej v prodajo. Ker mi je škoda prostega časa, ki naj bi bil namenjen sprostitvi, ne pa opravljanju dela, ki naj bi ga že nekdo, ki je za to plačan, moral opraviti.
//
Kenpachi ::
Čaki malo, a tebi se igra ne zažene? (pralni stroj ne pere?) Ti ne gre noter, pa ti ne pusti začet igrat kampanje ali skirmisha? Ne deluje desni klik za premik enot, ali celo enot ti ne pusti izbirat? Kaj pa zgradbe lahko gradiš? Ali so pozabili tudi to implementirat?
Point mojega posta: klobasaš.
List of changes:
Version 1.03 Patch Notes - March 30, 2007
Bug Fixes
- Fixed an error that caused players to experience unexpected
disconnections and freezes while in online lobbies and
Automatch search.
- Fixed an error that prevented players in online lobbies
from chatting globally after sending private messages to
other players.
Version 1.02 Patch Notes - March 29, 2007
Bug Fixes
- Fixed an error that caused the list of available matches in the
Custom Match Lobby to constantly refresh to the top of the list.
Other Changes
- Improved the patching process to ensure all players are
prompted to receive the latest version of the game when
attempting to play online or using the "Check for Updates"
feature in the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Control Center
utility.
Version 1.01 Patch Notes - March 27, 2007
Exploits
- Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
- GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power.
Optimizations
- Improved video playback on low-end system configurations.
Balance Changes
- Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds.
- Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type
changed to SNIPER.
Bug Fixes
- Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod
vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
- Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
- Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's
telestrator drawings to not erase as intended while viewing
BattleCast replays.
- Fixed issues with replay file playback.
- Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-
game chat window.
Other Changes
- Fixed an error in README.txt file regarding location of saved
game files in Windows Vista; added references to EA Link
version of the game; added disclosure about in-game advertising
(Note: the EA Link version of the game ships with this updated
ReadMe file).
- References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to
"Avatar".
Sami milestone blockerji ane?
Trud šteje. Popravljajo igro kolikor lahko, da omogočijo čimboljšo izkušnjo. Govoriš, kot da bi z vsakim patchem prepisali celo igro.
Point mojega posta: klobasaš.
List of changes:
Version 1.03 Patch Notes - March 30, 2007
Bug Fixes
- Fixed an error that caused players to experience unexpected
disconnections and freezes while in online lobbies and
Automatch search.
- Fixed an error that prevented players in online lobbies
from chatting globally after sending private messages to
other players.
Version 1.02 Patch Notes - March 29, 2007
Bug Fixes
- Fixed an error that caused the list of available matches in the
Custom Match Lobby to constantly refresh to the top of the list.
Other Changes
- Improved the patching process to ensure all players are
prompted to receive the latest version of the game when
attempting to play online or using the "Check for Updates"
feature in the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Control Center
utility.
Version 1.01 Patch Notes - March 27, 2007
Exploits
- Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
- GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power.
Optimizations
- Improved video playback on low-end system configurations.
Balance Changes
- Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds.
- Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type
changed to SNIPER.
Bug Fixes
- Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod
vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
- Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
- Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's
telestrator drawings to not erase as intended while viewing
BattleCast replays.
- Fixed issues with replay file playback.
- Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-
game chat window.
Other Changes
- Fixed an error in README.txt file regarding location of saved
game files in Windows Vista; added references to EA Link
version of the game; added disclosure about in-game advertising
(Note: the EA Link version of the game ships with this updated
ReadMe file).
- References to Nod's "Avatar Warmech" unit have been changed to
"Avatar".
Sami milestone blockerji ane?
Trud šteje. Popravljajo igro kolikor lahko, da omogočijo čimboljšo izkušnjo. Govoriš, kot da bi z vsakim patchem prepisali celo igro.
Zaraki Kenpachi.
Mavrik ::
No ja, takega zabluza si EA vseeno ne bi smel dovoliti. Ker nedulojoč internetni način je kar precejšnja luknja.
Precej gotovo pa je, da to nikakor ne bo zadnji patch, saj bomo verjetno kaj hitro začeli dobivati popravke, ki bodo porihtali balance med stranmi, ker sedaj so ene enote rahlo overpowered, nekatere pa neuporabne v večigralstvu.
V bistvu bi me bolj skrbelo, če še zdaj ne bi videli nobenega popravka, saj igra, ki hoče imeti dobre on-line ladderje, si ne sme privoščiti napak in lukenj v uravnoteženju.
speed machine: A po tvojem je Warcraft III: The Frozen Throne tudi zanič, ker je dobil do zdaj že čez 17 patchov, ki (pazi to!) popravljajo napačno zbalansirane strani v igri?
Precej gotovo pa je, da to nikakor ne bo zadnji patch, saj bomo verjetno kaj hitro začeli dobivati popravke, ki bodo porihtali balance med stranmi, ker sedaj so ene enote rahlo overpowered, nekatere pa neuporabne v večigralstvu.
V bistvu bi me bolj skrbelo, če še zdaj ne bi videli nobenega popravka, saj igra, ki hoče imeti dobre on-line ladderje, si ne sme privoščiti napak in lukenj v uravnoteženju.
speed machine: A po tvojem je Warcraft III: The Frozen Throne tudi zanič, ker je dobil do zdaj že čez 17 patchov, ki (pazi to!) popravljajo napačno zbalansirane strani v igri?
The truth is rarely pure and never simple.
matejv ::
kolikor gledam to listo popravkov ne vidim nekega major buga. in verjetno tudi ti kadar si igral nisi opazil nobenega, so pa njihovi testerji ze pred igralci ugotovili bug, in izdali patch. ce bi zeleli izdati igro brez bugov, bi morali testirati verjetno eno leto. to pa se iz ekonomskega vidika ne splaca. mores gledati tudi na denar, nekako morajo tudi EA placat programerje. tako se ta svet vrti. verjetno ce ti ne bi dobil place, bi se tudi pritozil h delodajalcu.
Mavrik ::
To, da bug ni bil opazen, ni res. Namreč igra se je med nalinijskim igranjem zelo pogosto sesuvala, kar je preprečevalo resno igranje na ladderjih.
The truth is rarely pure and never simple.
speed machine ::
Čaki malo, a tebi se igra ne zažene?
Točno to. Online igranje se ni zagnalo. In to cca. 2 dni.
Ti ne gre noter, pa ti ne pusti začet igrat kampanje ali skirmisha?
To je zame sekundarnega pomena kadar govorimo o RTS, v času, v katerem živimo. Glavno pri taki igri je online igranje, in če hoče igra pri tem uspet, to more delovati brezhibno. Kak COD2 je tud redko kdo kupu zaradi SP in ga mesece preigraval.
Sami milestone blockerji ane?
Moj citat. ---->
Pralni stroj je 99% funkcionalen. Sam kaj ti to nuca, če ti rabiš ravno tist 1%, za katerega je proizvajalec presodil, da ni potreben, ker bi ga stal nekaj več denarja.
Ja, za mene je to hud milestone blocker (patch 1.3), da hočeš igrat online (igra večinsko usmerjena v to) in te disconnecta na 5min, ali pa ti piše connection failed za dan ali dva.
Trud šteje. Popravljajo igro kolikor lahko, da omogočijo čimboljšo izkušnjo.
Trud šteje takrat, kadar je problem takšen, da ga nekdo ni mogel predvideti (sem spada balansiranje enot) in mu je potem žal ter se resnično trudi, da bi čim prej izboljšal svoj izdelek. Kdor je kdaj kakšen projekt delal in programiral, ve, da je pisanje kode 20%, samo testiranje le te pa 80%. EA je mal tistih 80% skrajšala.
speed machine: A po tvojem je Warcraft III: The Frozen Throne tudi zanič, ker je dobil do zdaj že čez 17 patchov, ki (pazi to!) popravljajo napačno zbalansirane strani v igri?
Warcraft III ne morem komentirat, ker ga nisem nikoli igral. In če so s patchi napačno zbalansirane strani v igri popravljal, jim lahko gre vsaka čast. Se izvrstno trudijo za čim bolj fer igranje in dobro igralno izkušnjo.
EA se pa po drugi strani trudi sploh vzpostavit igranje (vsaj pri delu igralcev). Torej ima probleme s stvarmi, za katere sploh ne bi smelo biti dvomov o pravilnosti delovanja, ko so igro izdali. In v tehle patchih vidim jz bore malo balansiranja. Bolj za probleme s kodo igre (predvsem uporabniškim vmesnikom). Torej so tile patchi sramota za igro tako hitro po izidu.
in verjetno tudi ti kadar si igral nisi opazil nobenega
Heh pri igranju pa res ne. Ker sem redko sploh prišel do tega.
bi morali testirati verjetno eno leto
Vsak izdelek se mora testirati določen čas. In ko se ugotovi, da bi nadaljno testiranje zahtevalo veliko več časa, kot pa prinesejo koristi izboljšave, gre izdelek na trg. In ravno tu ima EA zelo hitre roke. Prehitro izda izdelek (za namen čim večjega zaslužka). V tem primeru bi bilo boljše, če bi igra bila izdana dva tedna kasneje in tile problemi odpravljeni, kot pa da si na račun igralcev privoščijo take stvari. In to jim jz zamerim.
//
PARTyZAN ::
Jaz mimogrede veselo igram online brez problemov ze kar nekaj casa. Si preprican, da je problem pri njih? ;)
speed machine ::
Glede na obilico postov z enakimi problemi na originalnem forumu, je problem bil pri njih ja.
//
Jst ::
Normalno igram po urco na dan. Pridem do petega akta. S tem se mi začne naslednja težava: označim enoto (ali več), kliknem desno, kamor jih hočem prestaviti, a se nič ne zgodi. Moram klikniti vsaj nekajkrat, da se enote zganejo. In ko me napadajo je to zelo moteče.
Ima še kdo takšno težavo?
Ima še kdo takšno težavo?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
OmegaBlue ::
Ok tole frustrira. Končam NOD kampanjo in potem ne pokaže kaj je kaine naredil s tistim stolpom... GDI je itak živ dolgcajt.. upam da alien kampanja kaj več razkrije.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
moat ::
Pozdravljeni!
Glede patch-ev za C&C 3. Ali patch 1.03 vsebuje popravke že predhodnih, t.j. 1.02. in 1.01 patch-ev?
Patch 1.02 se še da dobiti, 1.01 pa še nisem našel. Hvala za odgovor.
LP, moat
Glede patch-ev za C&C 3. Ali patch 1.03 vsebuje popravke že predhodnih, t.j. 1.02. in 1.01 patch-ev?
Patch 1.02 se še da dobiti, 1.01 pa še nisem našel. Hvala za odgovor.
LP, moat
kixs ::
Veron ::
Ma še kdo čudne probleme z povezaovanje in igranjem preko LANa (Hamachi)?
Javla velikokrat Timeout ali pa Kicked (ko že prideš notr) in podobno... nikakor se ne da normalno igrat
Javla velikokrat Timeout ali pa Kicked (ko že prideš notr) in podobno... nikakor se ne da normalno igrat
Mavrik ::
Bo pa treba original kupit pa prek EA servisa igrat a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
mik3y ::
Jaz pa imam nek problem in upam, dami boste lahko pomagali
Inštaliral sem si original C&C:TW in dela vse lepo, ampkak ko grem na online, se mi napiše da rabim nov update. No, grem pod check for updates pa mi napiše da negre inštalirat.
Kaj naj naredim?
Hvala za odgovore
Inštaliral sem si original C&C:TW in dela vse lepo, ampkak ko grem na online, se mi napiše da rabim nov update. No, grem pod check for updates pa mi napiše da negre inštalirat.
Kaj naj naredim?
Hvala za odgovore
mik3y ::
Pejt na spletno stran in rocno podownloadaj zadnji update.
Kje pa? nikjer ne najdem updatov za download
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Command & Conquer se vrača na začetek (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 15376 (7952) | -valvoline- |
» | Red Alert 3 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 19593 (4979) | Bezukhoff |
» | Command & Conquer 3 Tiberium Wars (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7498 (3876) | Cold1 |
» | Red Alert 3 je tu! (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 10696 (7705) | Matev |
» | Dobre lan strategijeOddelek: Igre | 2412 (1806) | TgT |