» »

Red Alert 3 je tu!

več strani - Leta 1996 je Westwood Studios izdal predzgodbo za serijo Command & Conquer, ki jo je poimenoval Red Alert. Z za tisti čas naprednim uporabniškim vmesnikom, uravnoteženostjo enot (npr. zavezniki so imeli boljšo mornarico, Sovjeti pa artilerijo) so uspeli sestaviti igro, ki so jo kritiki in igralci dobro sprejeli ter si je sčasoma utrla pot v železni repertoar strategij. Leta 2000 je sledil Red Alert 2, potem pa do danes nič. (Mimogrede, Red Alert 1 je od letošnjega poletja brezplačen.)

Včeraj je Electronic Arts, prevzemnik in naslednik Westwood Studios, v Severni Ameriki izdal tretjo inkarnacijo Red Alerta. V Evropi izid pričakujemo jutri za platformo Windows in štirinajst dni pozneje za Xbox. In kaj je novega?

Poleg starih znancev Zaveznikov in Sovjetov so tretji protagonisti Imperij vzhajajočega sonca, glavna premisa pa ostaja nespremenjena. S potovanjem skozi čas so to pot Sovjeti poskušali spremeniti potek zgodovine in nehote ustvarili alternativno realnost, v kateri se prvi vojni nista nikoli zgodili. Zgodi se tretja, v kateri se tri sile bojujejo za globalno dominacijo. Dodelali so uporabniški vmesnik, dodali množico novih enot, izboljšali okretnost enot na morju in izboljšali grafiko. Igro so si že ogledali na mnogo spletnih straneh in jo ocenili pozitivno.

57 komentarjev

strani: « 1 2

PNG ::

Škoda edino, da se je razvijalcem zazdel backbone te franšize RA2 Yuri's Revenge.

RA3 ni vreden pol kurca, če bi hotel gledati risanke bi jih gledal.

Tilen007 ::

Zgleda čist hudo... komi čakam da probam 8-)

xabre ::

pri takih špilih je napredna grafika bolj ovira, ker ni toliko pregledno.

ra1 je bil carski kar se igralnosti tiče. V bistvu prva strategija sploh, ki sem jo preigral.

rudmajstr ::

Js sm ga kupu pa vm povem, da mi ni nič žal :D

dukenukem ::

namenjeno bolj za otročad :|

black ice ::

Sovieti? :|

BBB ::

Sovieti? :|

Iz SSKJ:
sovjet - (v Sovjetski zvezi) najvišji organ državne oblasti.

Tilen ::

Bomba! Komaj čakam :)
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Berserker ::

sicer se tudi meni zdi otročje, ampak igral bom že jutri, pa bom v tem za to igro kaj za spoilav.

sakkra ::

pri takih špilih je napredna grafika bolj ovira, ker ni toliko pregledno.

Se strinjam. Tud men je vse to kar sedaj naredijo zelo nepregledno. Tole gemblanje je res velik biznis;((

Zhupa ::

pri takih špilih je napredna grafika bolj ovira, ker ni toliko pregledno.

Se strinjam. Tud men je vse to kar sedaj naredijo zelo nepregledno. Tole gemblanje je res velik biznis;((



vprasaj 10 letnega mulca kok je kej pregledno, men pri 31-ih ni.

slovencl ::

Najboljši je bil še red alert 1. A ta brezplačna verzija dela po netu?

tx-z ::

Men je tut RA1 najbolši poleg Warcraft 1&2 pa Total Annihilation.

RA1: najbolši so tesla coil :) upam da bojo tle tut spet končno :))
tx-z

Berserker ::

a dvojka pa ni vredi la kaj ? drugi del mi je najbolj vseč, enka ma za zdajšne čase zastarelo grafiko.

še nekaj zakaj je pred igro še piše command and coquer, če pa ta serija nima nič z red alertom? že da so menda isti delali pri istem založniku samo kak je lahk toto ime ?

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

a dvojka pa ni vredi la kaj ? drugi del mi je najbolj vseč, enka ma za zdajšne čase zastarelo grafiko.

In kaj ima grafika s tem ali je igra dobra ali ne? Noben od C&C tudi blizu ne pride Starcraftu, ki je pri RTS številka ena.

Drugače je Command & Conquer (in dodatek - Aftermath mislim da se imenuje) prišel še pred Red Alertom. C&C se dogaja v namišljenem okolju, Red Alert pa v alternativnem času.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::

Dodatek k prvemu C&C je Covert Ops. Counterstrike in Aftermath sta dodatka za RA1. Grrr! :)

Sicer pa, sem si poleti rekel, da preden pričnem z RA3, moram preigrati komplet C&C. Včer sem ravno končal z zadnjo misijo Aftermatha ...

Vtisi? RA1 je še vedno hudičevo igralen. Vsekakor pa globoko sočustvujem s tistimi, ki jih zmoti grafika ...
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

andrej987 ::

odkar je AE prevzel Westood je marsikaj šlo po gobe.

serija Dune, RA1 in C&C so čista zmaga, vse do Generals, ki so bli enostavno za pobruhat, tole na prvi pogled pa ne zgleda prav nič kaj dosti drugače.

Dr_M ::

A sm jest edini, ki mu je Tiberian Sun in Tiberium Wars svetlobna leta pred RA1,2,3??
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Ziga Dolhar ::

Vsekakor je TS tri leta za RA1 in TW sedem let za RA2 ... :-)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

settler ::

Menim da je C&C 3 tiberian wars zelo igralna igra. Imaš veliko taktik in so se zelo potrudili pri enotah. Da se skombinirati marsikaj.
Se mi pa zdi da RA3 uleče malo na bolj na otroško. Tudi enote niso tiste hard vojaške ampak je vse bolj na "easy" oz. so vse enote zasnovane
na neke mehke linije.

Tear_DR0P ::

čudaki - zunaj je fallout 3, vi se pa o RA pogovarjate :))
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Gandalfar ::

čudaki - zunaj je fallout 3, vi se pa o RA pogovarjate [:))]


Za Maca? :)

Berserker ::

da neboste mislili da se vedno palil na grafiko, jaz se zaj igram recimo age of empires 1, age of mytology, total anhilation( nekak tak), pa opažam da so si vse strategije podobne, recimo enote se zaletavajo, premikanjo se vodoravno ali navpično po mapi če so v formaciji, včasih so preveč na kupu in ko pride sovražnk in zbezi tvoja enota leti za njim o njegove baze pa si ob vojaka. pa recimo enota tank sploh nič ne pometi pride kup vojakov pa ga z automatic rifle zmlejejo, tako si je treba delat vedno večjo vojsko kot pa uporabljat taktiko kot pri company of heroes. aja zakaj naj bi bil command and coquer v namišljenem okolju, če so pa podane točne lokacije kjer imaš misijo, ena je baje recimo v bosni al na hrvaškem, no nevem ker sem nad igro obupal kr mi je ratala brezvezna. upam da bo ta ra 3 kaj boljši ko nebo nekih pošasti not pa poodbnega sranja.

nba76 ::

Ma dej ta RA3 je eno sranje...use neki narisan zgleda, men osebno je še najbolša RA2 in Yuri's Revange...Ta nova narisana sranja so pa kr neki.

EA nima pojma o igrcah.
BEN WALLACE #3

T-h-o-r ::

pe sreča, da sem bil 1996 premlad, da bi znal igrati strateške igre, in mi je ta (3. del) totalno zakon
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

squngy ::

da neboste mislili da se vedno palil na grafiko, jaz se zaj igram recimo age of empires 1, age of mytology, total anhilation( nekak tak), pa opažam da so si vse strategije podobne, recimo enote se zaletavajo, premikanjo se vodoravno ali navpično po mapi če so v formaciji, včasih so preveč na kupu in ko pride sovražnk in zbezi tvoja enota leti za njim o njegove baze pa si ob vojaka. pa recimo enota tank sploh nič ne pometi pride kup vojakov pa ga z automatic rifle zmlejejo, tako si je treba delat vedno večjo vojsko kot pa uporabljat taktiko kot pri company of heroes. aja zakaj naj bi bil command and coquer v namišljenem okolju, če so pa podane točne lokacije kjer imaš misijo, ena je baje recimo v bosni al na hrvaškem, no nevem ker sem nad igro obupal kr mi je ratala brezvezna. upam da bo ta ra 3 kaj boljši ko nebo nekih pošasti not pa poodbnega sranja.


Ene je tud u sloveniji :D

Pa prov zajebana je XD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: squngy ()

gzibret ::

Mene pa pri vseh teh strategijah moti neumnosi umetne inteligence. A je tako težko sprogramirat, da te računalnik ne napada vedno po eni in isti poti? Pa da težavnost bazira zgolj na "goljufanju" računalnika.

Upajmo, da so v novi verziji to malo poštimali....
Vse je za neki dobr!

Stark ::

jp novi C&C so prelahki. RA2 (Sovjeti, zavezniki so malce težji), C&C 3 + dodatek pa sploh. Ko postaviš kolikor toliko močno obrambo, potem sestaviš velikansko armado, ki pred sabo sesuje vse kar ji računalnik pošilja naproti.

Se strinjam gzibret. Točno tako kot je bilo v C&C 1 in RA1. Da ne omenjam tega, da sem parkrat v dodatku za C&C 3 doživel, da računalnik sploh ni več napadal. 8-O

Yuri's Revenge mi je bil boljši kot RA2, ker je imel bolj odštekane misije, nove enote in, ker je bil težji.

Se splača preigrat RA. Grafika je zastarela, je pa vse ostalo toliko bolj fajn. Predvsem je pa težje vse skupaj upravljati, računalnik ti ne "pokaže" kje na zemljevidu te napadajo, ne moraš graditi več enot naenkrat, tanki zelo radi gazijo pešake :) in predvsem zmanjka enkrat tiberija.

Če bi imel močnejši komp bi RA3 takoj probal. no mogoče ga bom vseeno ;)

Berserker ::

veš kaj pa je nasplošno tečno pri vseh RTS : da te sovražžnik skozi napada , pošilja ene in iste enote. me prav zanima če obstaja igra kjer AI vidi da te ne more premagat in zato odneha z napadi, pa te poskuša kak drugače ovirat, recimo ekonomsko.

nocutius ::

Grafika je res malo bolj švoh, zgleda kot da že od Generals naprej uporabljajo isti grafični pogon, ampak je še vedno čisto uprabna.
Glede AI pa bi reku, da so precej zrihtal v primerjavi z cnc3, tam ko je AI enkrat poslal enote v napad, jih potem nikoli ni umaknu, tukaj pri RA3 pa jih umakne vedno, ko preračuna da bo imel prevelike izgube, precej podobno kot človek. Sicer je res da sem igral šele eno noč, ampak mi je hard AI delal skoraj večje težave kot prej brutal, govorim o skirmish. Kampanje je nekaj drugega, sva z kolegom sovjete obrnila v enih 5-6 urcah, to da folk manj kot na hard ne špilat kampanje.

Berserker ::

Sej to je vredi če se AI umakne sam te kasneje vseeno pričaka z močnejšo vojsko. Kaj si je sploh mogoče naštancat veliko vojske al maš omejeno število vojske.?

nocutius ::

Kolikor vem si pri cnc igrah vedno bil omejen samo z kešom, pa naštancaš toliko vojske kolikor si je lahko privoščiš. Jaz nisem opazu nobene številčne omejitve zaenkrat

Berserker ::

Aja ko morš z kombajnom al kak se tisti mašini reče pobirat zlato al pa tiberij. kolk pa je kaj različnih enot pa stavb,.

nocutius ::

Uf kolko enot je ne vem, kar precej. Maš 3 različne strani Zaveznike, Ruse pa Japonce, pa vsaka ma svoje enote, ene so si povsem različne, ene pa samo inačica druga druge.
Pa razlikujejo se malo tud v gradnji baze.
Japonci naredijo take avtočke ki ji potem deployaš kot stavbo kjer ti paše. Zavezniki pač gradijo najbolj klasično, klikneš na stavbo in počakaš da se zgradi potem postaviš. Rusi pa direkt postavijo bajto in se šele tam začne gradit.
Tko da se vse 3 strani malo drugače špilajo, maš malenkost drugačne taktike.

x800xt ::

Meni osebno je tole preveč risankasto Tiberium Wars mi je boljša.

PIPI ::

da neboste mislili da se vedno palil na grafiko, jaz se zaj igram recimo age of empires 1, age of mytology, total anhilation( nekak tak), pa opažam da so si vse strategije podobne, recimo enote se zaletavajo, premikanjo se vodoravno ali navpično po mapi če so v formaciji, včasih so preveč na kupu in ko pride sovražnk in zbezi tvoja enota leti za njim o njegove baze pa si ob vojaka. pa recimo enota tank sploh nič ne pometi pride kup vojakov pa ga z automatic rifle zmlejejo, tako si je treba delat vedno večjo vojsko kot pa uporabljat taktiko kot pri company of heroes. aja zakaj naj bi bil command and coquer v namišljenem okolju, če so pa podane točne lokacije kjer imaš misijo, ena je baje recimo v bosni al na hrvaškem, no nevem ker sem nad igro obupal kr mi je ratala brezvezna. upam da bo ta ra 3 kaj boljši ko nebo nekih pošasti not pa poodbnega sranja.


Neverjetna slovnica. Za velike začetnice, pike in podobne zadeve še nisi slišal?

Sicer pa, AOE 1 sux, anjka mu ogrmno stvari, prav zato pa je AoE 2 toliko boljši. AoE 3 sem igral samo demo in mi ni potegnil. Je že preveč načičkan. Je pa dokaj dober rise of nations. Ampak itak sem amaterski igralec strategij :>

Berserker ::

ja sam pol pa razlikuj vojaka od rdeče stavbe aal pa porske enote od morja.

Hvala za mojo slovnico jo bom še probal bolj popačit koliko jo bo šlo :D . nisem ravno blestel pri urah slovenščine. ;(( hehe, sicer pa bo down of war 2 presegel red alert 3.

Zgodovina sprememb…

nocutius ::

Dawn of war 2 in Starcraft 2 bosta glede grafike menda res razbili RA3, ampak njegova grafika je čisto sprejemljiva in dovolj pregledna. Če gledaš samo po slikah potem mogoče res deluje smotano, ampak v živo je čisto ok. Enote se vizualno dovolj razlikujejo, tako da do nekih pomot težko pride. Pač je treba v živo sprobat.

Boomer1911 ::

čez 1h dobim RA3 :D
bo pa obrnimo še tole :))
Intel P4 3.0E @ 3.86GHz | 1GB DDR400 | Asus N7600GS | 2x 500GB & 320GB HDD
ASUS K50IN series | Core 2 Duo 2.53GHz | 4GB DDR2 | GeForce G102M | 500GB HDD

tx-z ::

Bah, še zde ne vem a so ti videi na začetku tapravi al so animirani :\ K je in zdej in u generals biu že kšn znan igrauc not :) Pa je tok dobr narjen da nvem a je animiran al originalno :)
tx-z

Tr0n ::

Tak kot pri vseh Red Alertih .. cool, goofy filmcki, sexy bejbe, dolgocasen-genericen RTS.

gzibret ::

zigam - kombinacija obojega.
Vse je za neki dobr!

SmeskoSnezak ::

Očitno noben ni špilal TW in šel skirmish na hard, kaj šele brutal. AI tako hudo spopedenan, da če ne obvladaš igranja različnih strategij v nulo in nonstopnega keš inflowa, si pečen v manj kot petih minutah. Srčno si želim, da niso prčkali skirmisha pri RA3, da bo tudi tukaj konkretno težko streti računalnik na teh skirmishih. Če pa mislite da bo AI na easy in medium bolj pameten, pa ste res preveč ... Mora biti bolj na izy nareto, da bodo z veseljem špilali tako mladi kot stari.

peace out ;P
@ Pusti soncu v srce... @

blaz_ ::

tole govorim za kanes' wrath oz. tiberum wars, glede težavnosti kompa
sm upov da bo komp kj bl pametn na easy, medium, ter hard, kr tole je čist mem, hard je še normaln, brutal pa če se ne motm je isto kt hard, sam da ma x2 dnarja al neki tazga, v kane's wrath ponovad sploh nč ne gradi protiletalske obrambe, tko da se ga da po luftu ponovad sesut
Ko tehnologija odpove, uporabi macolo.

Tilen ::

Mogoče bi pa bilo bolje, da bi namesto tiste slike v novici bila tale :


>:D
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

Boomer1911 ::

@Tilen: efekt bi bil večji ;)

zame je presenetljivo dobra igra, saj ja kar precej časa mnilo odkar sem igral RA2.
grafika se mi nezdi čisto nič risana, pa imam na medium vse nastavitve.
nekateri pač nismo tako anti da bi iskali najmanjše napakice :P
Intel P4 3.0E @ 3.86GHz | 1GB DDR400 | Asus N7600GS | 2x 500GB & 320GB HDD
ASUS K50IN series | Core 2 Duo 2.53GHz | 4GB DDR2 | GeForce G102M | 500GB HDD

Matev ::

strojne zahteve so grozne

meni na xp2500+ in 1giga rama ter 9600xt grafični
deluje sedanji redaler3 grafično mnogo slabše kot prvi C&C na 486tki

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

PARTyZAN ::

Matev: počasi boš pač moral menjat PC. Tvoje komponente so že precej stare.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

tx-z ::

Blah vse na full nč ne šteka. Grafika je pa na nivoju igrc iz leta 2000 :\ Pa how the fuck lah špil zasede 8giga??? Sej je skor isti kt kšn RA1 k je zasedu kvečjem 100mega :\
tx-z
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Red Alert 3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1439901 (2510) Outsajder

C&C Red Alert 3

Oddelek: Igre
202042 (863) Tr0n
»

Stare igre

Oddelek: Igre
61021 (881) opeter
»

Electronic Arts bo ponudil odlomke glasbe iz znanih iger

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
141886 (1432) MrStein
»

Windows 95 emulator

Oddelek: Operacijski sistemi
5566 (534) Aspirinix

Več podobnih tem