Forum » Pomoč in nasveti » Telefon (GSM) na popravilo 50 DNI
Telefon (GSM) na popravilo 50 DNI
54321 ::
Imam SE z800i, na popravilo sem ga dal prvič 6.decembra 2006. Dobil sem ga nazaj 6,januarja.2007 in ga 7.januarja.2007 torej naslednji dan odnesel nazaj ker niso popravili točno NIČ, saj je napaka ostala identična. Danes smo 27.januarja telefona še nimam, klicali me niso. Sam sem klical na mobitelov center kjer so mi rekli da ko ga dobijo od servisa da me bojo poklicali.
Kaj naj naredim? Na papirju katerega sem dobil lepo piše da mi bo telefon vrnjen popravljen v 45 dneh?
KAko se to šteje? Ker napaka ni bila odpravljena in sem ga naslednji dan odnesel nazaj se bi moralo po logiki tej dnevi dodat zraven, saj drugače bi ga vsakmu vrnili 44 dan nepopravljenega in tako vsakič?
KAj teh 45 dni se šteje delovnih dni ali vse skupaj?
lp
Kaj naj naredim? Na papirju katerega sem dobil lepo piše da mi bo telefon vrnjen popravljen v 45 dneh?
KAko se to šteje? Ker napaka ni bila odpravljena in sem ga naslednji dan odnesel nazaj se bi moralo po logiki tej dnevi dodat zraven, saj drugače bi ga vsakmu vrnili 44 dan nepopravljenega in tako vsakič?
KAj teh 45 dni se šteje delovnih dni ali vse skupaj?
lp
aljazh ::
V 45 dni se štejejo vsi dnevi, tudi ne-delovni.
So te pa kot kaže lepo in na suho nate***li. Ko so ti vrnili telefon pred pretekom 45 dni, čeprav nepopravljen. Zatem si ga odnesel nazaj in 45 dni se začne šteti znova.
Morda računajo, da se ti kmalu izteče garancija in da ne poznaš zakonske določbe, ki pravi, da se garancija podaljša za čas, ko je bil izdelek na popravilu.
Sicer pa sem glede Sveme (uvoznik in serviser za SE) slišal že kar nekaj pritožb.
Morda še en nasvet: Vse urejaj neposredno na Mobitelu. Tebe kot kupca ne zanima kaj se dogaja na servisu. Dejansko se nimaš s servisom kaj pogovarjati, saj lahko vse svoje pravice uveljavljaš neposredno pri prodajalcu. In če se že Svemi je*e za kupce SE telefonov, pa Mobitel da kar precej na svoj ugled.
So te pa kot kaže lepo in na suho nate***li. Ko so ti vrnili telefon pred pretekom 45 dni, čeprav nepopravljen. Zatem si ga odnesel nazaj in 45 dni se začne šteti znova.
Morda računajo, da se ti kmalu izteče garancija in da ne poznaš zakonske določbe, ki pravi, da se garancija podaljša za čas, ko je bil izdelek na popravilu.
Sicer pa sem glede Sveme (uvoznik in serviser za SE) slišal že kar nekaj pritožb.
Morda še en nasvet: Vse urejaj neposredno na Mobitelu. Tebe kot kupca ne zanima kaj se dogaja na servisu. Dejansko se nimaš s servisom kaj pogovarjati, saj lahko vse svoje pravice uveljavljaš neposredno pri prodajalcu. In če se že Svemi je*e za kupce SE telefonov, pa Mobitel da kar precej na svoj ugled.
>>><<< ::
Če je še v garanciji, mislim da je rok popravila 45 dni, če pa ga ne popravijo, pa si dolžan dobit novega.
Aha, pa za čas, ko je bil na popravilu, ti morajo podaljšati garancijo.
Aha, pa za čas, ko je bil na popravilu, ti morajo podaljšati garancijo.
@LOL ::
Ti jim kar jebaj matere vse po vrsti.
To da ti vrnejo nepopravljen GSM samo zato da ne bo kao 45 dni ko so ti primorani dati novega ... ker dvomim da je to dopustno da potem človek čez en dan prinese spet GSM z ISTO napako kot 1.5 meseca nazaj.
To da ti vrnejo nepopravljen GSM samo zato da ne bo kao 45 dni ko so ti primorani dati novega ... ker dvomim da je to dopustno da potem človek čez en dan prinese spet GSM z ISTO napako kot 1.5 meseca nazaj.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
miko 55 ::
ti se v poslovalnici uglas kjer si oddal, a šele ko te pokličejo. pred njimi preglej mobitel in ničesar ne podpisuj dokler ga temeljito ne potestiraš. vem da traja a tako je. če ne pa reč ne dela reč, da hočeš poslovodjo enote in se z njim zmen. če pa ne bo pomagalo si zapiši imena ljudi s katerimi si bil v kontaktu in kaj so ti obljubili. vse je dokaz, tudi servisni nalog.
če se vedno ne trzajo, se pri direktorju maloprodaje najavi, in ga obišči. tu pa svetujem diplomatski pristop.
preden ga boš dal preglej zakon o varstvu potrošnikov in daj pisno pritožbo oz reklamacijo, pošlji proporočeno, in v 8 dneh so ti po zakonu dolžni odgovriti.
poročaj...
še vedno ti ostane generalni direktor, tam pa ni milosti, jeba+ ga kolikor hočeš in kar mu hočeš.
nekje smo nekomu že svetovali, malo poglej
če se vedno ne trzajo, se pri direktorju maloprodaje najavi, in ga obišči. tu pa svetujem diplomatski pristop.
preden ga boš dal preglej zakon o varstvu potrošnikov in daj pisno pritožbo oz reklamacijo, pošlji proporočeno, in v 8 dneh so ti po zakonu dolžni odgovriti.
poročaj...
še vedno ti ostane generalni direktor, tam pa ni milosti, jeba+ ga kolikor hočeš in kar mu hočeš.
nekje smo nekomu že svetovali, malo poglej
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
Tammih ::
Sem meu podoben problem, kot ti, le da so meni 5x vrnili telefon, ki je imel že ob prevzemu kako napako.. Po kakih 2.mesecih menjavanja zanič telefonov sem jim poslal pritožbo. Zahteval sem drug model tel, saj sem nad T610 obupal ter jim napisal, da jih bom dau na TV... Dobil sem novejši model telefona, garancijo pa so mi podaljšali za eno leto...
zahtevaj torej nov gsm, do katerega si tudi upravičen, poleg tega pa bo garancija novega gsm-a eno leto...
zahtevaj torej nov gsm, do katerega si tudi upravičen, poleg tega pa bo garancija novega gsm-a eno leto...
miko 55 ::
ma poklič me al mi pa piš pa bom jest namest tebe ven padu, sam tko da jim nau nč jasn
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
54321 ::
Če je to res da lahko delajo to da vrnejo telefon 44 dan nepopravljen in ga vrneš nazaj in se spet šteje od začetka je tukaj nekaj nelogično narobe, saj so z tem zaščiteni da NIKOLI ne bo nobenemu preteklo 45 dni!!
No ko sem ga nesel nazaj je punca ki ga je sprejela napisala na POTRDILO O PREVZEMU APARATA pod opombe takole:
"Aparat je bil na servisu zaradi iste napake, izgublja omrežje" kot sem zahteval prav da se nekako zavarujem da ne bojo mogli reč da sem ga vrnil zaradi česa drugega. Imam pa shranjena oba servisna naloga oziroma potrdila o prevzemu.
No moj gsm SE z800i ima dve leti garancije ko sem ga pa dal 6.12.2006 je bilo še celo leto.
Nič jaz jih ne bom še nekaj časa klical naj preteče čim več dni da bom imel potem boljše argumente.
No ko sem ga nesel nazaj je punca ki ga je sprejela napisala na POTRDILO O PREVZEMU APARATA pod opombe takole:
"Aparat je bil na servisu zaradi iste napake, izgublja omrežje" kot sem zahteval prav da se nekako zavarujem da ne bojo mogli reč da sem ga vrnil zaradi česa drugega. Imam pa shranjena oba servisna naloga oziroma potrdila o prevzemu.
No moj gsm SE z800i ima dve leti garancije ko sem ga pa dal 6.12.2006 je bilo še celo leto.
Nič jaz jih ne bom še nekaj časa klical naj preteče čim več dni da bom imel potem boljše argumente.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 54321 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26542 (4255) | tomaz- |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 15951 (12709) | St235 |
» | Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13919 (12333) | k4vz0024 |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8378 (7019) | PINki |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26656 (16520) | lmfao |