» »

Slovenec naredil revolucionaren motor?

Slovenec naredil revolucionaren motor?

DimmniBurek ::

Prijatelj mi je poslal skeniran izrezek iz Dela, kar zanimiva zadeva, ampak nevem kje bi našel kaj več...
Na kratko: večja moč, nižja poraba, skoraj nično onesnaževanje, kompaktnejši motor>:D

There Is No Stronger Drug Than Reality
  • zavarovalo slike: gzibret ()

Luka Percic ::

Na poflagi članka se ne da sklepat čisto nič.

DimmniBurek ::

V članku piše kar piše, in če je to res in če bojo to spravli na plano v dobri "obliki" bo zakon. Pika:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

gumby ::

slisi se prevec lepo, da bi bilo res...
my brain hurts

keber ::

S tem motorjem bo za 90% zmanjšal onesnaževanje okolja. :\

Me prav zanima, koliko takih "revolucionarnih" motorjev se še valja po svetu? Glede na razne naprave, ki izkoriščajo magnete, hladno fuzijo in celo energijo vakuuma, je očitno kar gužva na patentnih uradih.:D

Thomas ::

"bo imel 2 krat večji izkoristek"

... a smem domnevat, da je njegov trenutni izkoristek okoli 0? IMO ja.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

sidd ::

tale pa mi je ukradel idejo....jaz ga grem tožit!
še prej pa nalmatit....kako lahko ukrade moja večminutna razmišljanja >:D
thomas, nimaš prav, tole ima 110% izkoristek...

/off
no idea for signature
signed
I

DimmniBurek ::

Našu sm še štiri druge principe delovanja... Morm rečt da se mi radmax zlo dopade, tako na oko:D

Liquid Piston
RegTech
Trochilic Engines
Revetec
There Is No Stronger Drug Than Reality

krucymucy ::

Guess what? nobeden se ne bo prijel.

@LOL ::

Buče
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Gr0unD Zer0 ::

Revetec še gre skozi, ampak pri onem od regtecha(radmax) sem se pa skoraj do smrti nasmejal.

jozek ::

...če človek vzame izkoristek izgorevanja nameso izkoristka na priklučni gredi...(?)
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..

Tayphoon ::

Če kaj naredi Slovenec potem tako ali tako ni možno da bi delovalo a ne?

Zelo težko je sploh prebirati komentarje o kakšnem slovenskem inovatorju ker v Sloveniji živi 2 mili ljudi in vsak vse ve in vsi so tako strašansko pametni.

Tako da praktično nemogoče je če se vi tega niste spomnili da bi lahko bilo res ne?

Vsaka mu čast če mu je uspelo. To bo tako pokazal čas in ne vaše mnenje.

keber ::

Si pa za hece. Zakaj pa stric ne da motorja pred širšo javnostjo, da ga testira, če je tako oh in sploh? :D

Loki ::

tukaj ej nekaj podobnega. ne vem, ce je isto, sem bral ohohohoho casa nazaj.
http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t=2333&start=0

pise pa vec, mislim da je tudi odgovor na tistega bedastega teoretika nad mano notri.
I left my wallet in El Segundo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Loki ()

sidd ::

Glej, simple računica. Kako ne pogrunta kaj takega tisoče ljudi, ki se aktivno in z veliki vsotami denarja bavijo s temle? A sploh veš kakšne računalnike simulacije stojijo za temle? In pol bo en, pa če je Mađar, naredil nekaj super duper v garaži. Pardon samo jaz temu ne vrjamem več. Res, da globlje je človek v tem, bolj ozkogleden postane in ne vidi vedno optimalne rešitve, se dogaja. Samo ne tako!

Žal so to za mene samo buče, nič več. Sicer pa recimo samo eno - skoraj nič emisij. Ja hudimana, kam pa gre izpust, al to na CO2 laufa. Al je pač to samo fensi ohišje za mini jedrski reaktor?

buče buče buče! petdeseta so mimo ko si lahko doma naredo kaj bolše, kot pa da si kupil al pa sploh nisi mogel dobit.

@Tayphoon: ne gre se za slovenceljna, samo nevem no. Al je tak super duper brihtn al kaj. Zakaj pa že ni patentiral? Firme širom sveta bi se greble za tole. Ne me basat.

edit:typo
no idea for signature
signed
I

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sidd ()

jype ::

sidd> Glej, simple računica. Kako ne pogrunta kaj takega tisoče ljudi, ki se aktivno in z veliki vsotami denarja bavijo s temle?

Tale računica je napačna. Kako da v skoraj 100 letih razvoja letalstva in aerodinamike ni praktično nihče pogruntal, da je splošno sprejeti mehanizem vzgona krila (Bernoullijev model) popolnoma napačen?

sidd ::

ah, so vedli, so vedli, je še profesor tole razlagal. Če bi se spomnil kaj več bi ti z veseljem povedal. Nevem zakaj je tako, ali se to samo meni zdi. Gre pa se tu predvsem za simulacije. Šele simulacije so v zadnjih letih koliko toliko dorasle biznisu. Sedaj pa je tako al tako multiphysics popularen.
no idea for signature
signed
I

jype ::

Saj ne pravim, da ta motor zagotovo deluje. Le sklepanje, da ne more delovati, ker se tega ni niče drug prej spomnil. ni smiselno.

@LOL ::

Če bi bila to inovacija in ne prodajanje megle bi sedaj tega deda že pobrali najboljši inštituti ali firme ki se s tem ukvarjajo ter bi bil velik pomp s tem. Tako pač ne... ker je to prodajanje megle
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

sidd ::

nesporazum :)

ne trdim da ne deluje, čisto možno da deluje. V nos mi gre tistole, ,da ima nevem, 2x boljši izkoristek, nič emisij, bolj kompakten, blabla dalje. Laufa lahko, zakaj ne. Toliko le ma soli v glavi ded pomoje da zadeva vsaj deluje.

In kot je mr. @LOL povedal, če bi bilo tole za kaj, bi ga že firme pobasale. V tujini se prav grebejo za vsemi, ki kaj znajo in veljajo. Sicer pa kaj se avtomobilizma tiče, nevem če se ljudje zavedano, kak je to vse povezano pa zmenjeno v naprej med firmami. Pa firme že več kot (mensezdi da)50% stvari naročajo pri zunanjih izdelovalcih ter načrtovalcih, ker so stvari že tako zelo zapletene in komplicirane, da jih sama firma ne more več dalje razvijati.

Zato tudi trdim, da takele lastnosti, kot so opisane, so megla pa burek v enem. Motor pa lahko da deluje, seveda :))

typo
no idea for signature
signed
I

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sidd ()

MTm2H37rqt7B ::

Kaj pa to, da ima podporo IJS in da razvija zadevo s pomocjo neke indijske firme?

Matev ::

a ni en slovenec pred leti trdil da je naredil perpetum mobile

ponavadi take zadeve kojci po objavi poniknejo

Azrael ::

Takih izumov je vse polno, druži jih to, da ne delujejo tako kot je obljubljeno. Zadnji izum novih konstrukcij, ki je prišel do realizacije je bil Wanklov motor, pa še ta je neslavno propadel.

Pred leti je v delavnici, kjer delam, nek izumljitelj izdeloval motor z notranjim izgorevanjem, ki naj bi bil po izumljiteljevih besedah boljši od vseh dosedanjih. konstrukcij, (enostavnosti, izkoristku, ekologiji itd). Načrte je strugarju in ostalim, ki smo mu kaj delali, serviral po kapljicah.

Ko se je izdelava bližala koncu in se je dalo sklepati kakšno to čudo bo, sem mu omenil, da je motor zaradi drsnikov podoben Knight-ovem, čudilo me je zakaj je eliminiral ojnični ležaj in je tako namesto bata nihal cilinder.

Odgovoril mi je, da je večinoi okvar na klasičnih motorjih izvira iz okvar ojničnega ležaja ?in on se je s to konstrukcijo temu izognil. Ker se je bal, da mu bom idejo ukradel, se mi je po tem razgovoru začel izogibati.

Ko je motorček sestavil in z muko zagnal, je deloval katastrofalno slabo (ogromne nihajoče mase) in se kmalu polomil, smo bili za polomijo krivi mi, saj se očitno nismo delali točno tako kot se je on zamislil. Repriza zgodbe z Jaklovim električnim motorjem, samo s to razliko, da je tokrat izumljitelj avanturo plačal iz lastnega žepa.

Je pa seveda res, da razvoja dvotaktnih motorjev praktično ni in se verjetno tam še skrivajo možnosti za izboljšavo izkoristka.
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::

Zadnji izum novih konstrukcij, ki je prišel do realizacije je bil Wanklov motor, pa še ta je neslavno propadel.


Aja? Mazda RX8
Zbogom in hvala za vse ribe

Azrael ::

Žal ena lastovka ne prinese pomladi.

Ob izidu so Wanklov motor tlačili na vse zadeve od motorke do letal, Renault je razvijal celo svojo različico, ki naj bi odpravila težave s tesnenjem rotirajoočega bata (imel je ventile), je sedanje stanje prekleto klavr izkupiček začetnega optimizma.

Uničil ga je slab Izkoristek, kratek rok trajanja in tudi eklogija .
Nekoč je bil Slo-tech.

sidd ::

Ja, samo wanklov motor bo še brcal pomoje. Edini problem, kaj ga pesti, so tesnila. Če bi tu pogruntali kak super material, kakšno keramiko ali bilokaj bi bilo že 100% bolše.

>Ko je motorček sestavil in z muko zagnal, je deloval katastrofalno slabo (ogromne nihajoče mase) in se kmalu polomil

ja, tole pa lepo prepreči kakšna simulacija prejle, pa še ceneje je kot pa preizkus.

>Je pa seveda res, da razvoja dvotaktnih motorjev praktično ni in se verjetno tam še skrivajo možnosti za izboljšavo izkoristka.

ja, dvotaktarje bi morali dosti bolj razvijat. Bolj vzdržljivi, robustni, večji izkoristek napram otto motorjem, in tako dalje. Le okoljevarstvenikov se ne da prepričat, ker res niso okolju prijazni. Bi pa se pomoje tudi tole dalo rešit. Sicer pa se zelo razvija na področju gorivnih celic, ter mikro turbin, tako da bo v prihodnosti pomoje vsako kolo imelo svoj motor. Sej veste ker princip mislim.

Tile gadgeti pa so kr nekaj. Meni se smilijo institucije, ki stojijo za takimi stvarmi. Mogoče zarad poznanstva, kaj veš.
no idea for signature
signed
I

Grey ::

Slika izgleda kot reklama za Calgon. :D

Thomas ::

Apriorna verjetnost, da je nekdo nekaj izumil, je obratno sorazmerna s pomenom izuma.

Apriorna verjetnost, da je nekdo nekaj odkril, je tudi obratno sorazmerna s pomenom, ki bi ga to odkritje imelo.

Če recimo nekdo odkrije, da je 5+5=11, ali pa perpetuum mobile nastavljive stopnje med prvo in drugo ... je to malo verjetno, pomen bi bil pa enormen. Če pa "na od tradicije neodvisen način uspešno reže kislo zelje", je pa to kar precej verjetno. Ampak brez velikega pomena.

Verjetno danes lahko na Zemlji najdemo milijon ljudi ki trdijo, da so pogruntali kaj zelo pomembnega. Žal ne vemo kateri so to. Nimamo nobenega načina to zvedet, razen vse to stestirat.

Ker nečemu resnično zgodovinsko pomembnemu nikakor ne moremo verjeti, preden sami nekako na novo te stvari ne odkrijemo. Magari z izkustvom.

Če tegale tragičnega dejstva ni nihče pred mano vedel, ga lahko imenujete "Prekletstvo izumiteljev po Thomasu".

;)

Niso pa tako prekleti samo izumitelji in odkritelji, tudi javnost se sooča s svojo strano medalje tega krutega dejstva. Javnost preprosto nima načina zvedeti.

Potem zacveti 1000000 podjetij in eno je BMW motorwerke, ostala pa nekje sfalijo.

Drugače rečeno - ne moreš premagati "slepe" evolucije. Trial and error je edini način.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

sidd ::

>Ker nečemu resnično zgodovinsko pomembnemu nikakor ne moremo verjeti, preden sami nekako na novo te stvari ne odkrijemo. Magari z izkustvom.

n1, T ;)
no idea for signature
signed
I

A. Smith ::

Sidd, te bom razočaral. Z gorivnimi celicami ne bo nič, ker se nikamor ne razvijejo. Daljšo utemeljitev sem napisal v temi o električnih avtomobilih.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

sidd ::

ja, se nažalost moram strinjat. Morn enga asistenta z faxa spet malo dobit, ko je bil pred mesecem v US&A na nekih seminarih glede tega. Bolj sem ciljal na to, da bo vsako kolo imelo svoj pogon, vir energije pa pomoje kakšen generator ali kaj. Razne baterije pomoje odpadejo.

Sicer pa je to tema o faljenih stvareh :D . Pridem mogoče kaj v temo o el. avtomobilih!

lp


typo
no idea for signature
signed
I

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sidd ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12319870 (7160) Hayabusa
»

Stirlingov motor (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5114575 (11317) mase
»

Najhitrejši cestni avto...

Oddelek: Loža
162422 (2002) IceIceBaby
»

FX-57 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
536993 (6035) nodes
»

Motor, ki porabi 80% manj energije! (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
526532 (6532) lorenz

Več podobnih tem