Forum » Znanost in tehnologija » Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8
Wanklov rotacijski motor in Mazda RX8
Hayabusa ::
lovro535 ::
wankel ima 100krat boljši izkoristek od navadnih batnih motrojev mazdin 1.1 wankel ima 250KM brez kakaršnikolih turbin ali kompresorjev in batni motor z 250KM bi rabil delovno prostornino najman 3litre brez turbine tako da wankli so najbolju ucinkoviti od useh samo tesnenja niso zrihtali drugace je to odlicen motor
krneki0001 ::
Mazda ni imela nobenega modela s 1100ccm velikim Wanklovim motorjem. Največja mašina ima 654ccm. RX8 ima 2 taki vgrajeni (2X 654ccm).
Pa pri RX8, so tesnenje že orenk porihtal.
Pa pri RX8, so tesnenje že orenk porihtal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Hayabusa ::
Kako je rešeno zaviranje po klancu navzdol saj wankel motor sam nič ne zavira ?
Je vgrajen kakšen retarder ali so samo diski večji ?
Je vgrajen kakšen retarder ali so samo diski večji ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Blinder ::
ima 250KM brez kakaršnikolih turbin ali kompresorjev in batni motor z 250KM bi rabil delovno prostornino najman 3litre brez turbine
zakaj ima potem višjo porabo od nissana 3.5 280? al od mercedes/bmw 3.0 ~270 km. Pa od raznih 2.0 turbo?
Če niso dali gor kompresorja al turbine mogoče bi jo bili morali dat gor, glede na porazno porabo goriva, ki so jo dosegli.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Ne mešat izkoristka in pa specifične moči. Glede slednjega je seveda wankel v prednosti. Wanklov motor z eno "šajbo" ima pri enem obratu rotorja tri delovne takte. Dvoploščni wanklov motor je grobo primerljiv s šestcilindričnim dvotaktnim motorjem... Specifična poraba pri wanklu je višja od specifične porabe po moči primerljivega štiritaktnega motorja, kar je njegova "boljka" že od vsega začetka. Termodinamični iskoritek pa ne more biti boljši od klasičnega motorja, sta oba omejena z istimi robnimi pogoji (kompresijsko razmerje, kurilna vrednost goriva in iz tega izhajajoča razlika tlakov in temperatur...)
LP
Jože
Ne mešat izkoristka in pa specifične moči. Glede slednjega je seveda wankel v prednosti. Wanklov motor z eno "šajbo" ima pri enem obratu rotorja tri delovne takte. Dvoploščni wanklov motor je grobo primerljiv s šestcilindričnim dvotaktnim motorjem... Specifična poraba pri wanklu je višja od specifične porabe po moči primerljivega štiritaktnega motorja, kar je njegova "boljka" že od vsega začetka. Termodinamični iskoritek pa ne more biti boljši od klasičnega motorja, sta oba omejena z istimi robnimi pogoji (kompresijsko razmerje, kurilna vrednost goriva in iz tega izhajajoča razlika tlakov in temperatur...)
LP
Jože
joze67 ::
No, potencial za boljši izkoristek (motorja kot celote, ne samo izgorevanja) je, ker je manj gibljivih delov in ni neprestanega pospeševanja/zaviranja cilindrov (je pa premetavanje tistega trikotnika). Kakšna je pa realnost, je pa druga zgodba.
vostok_1 ::
Rotacijski motor mi je izredno cute in vsekakor bi bil vesel, če bi se ga implementiralo, a mislim, da je sam koncept precej problematičen že v osnovi.
pegasus ::
Mene fascinira, kako je sploh Ottovo šklopotalo se prijelo in zaživelo. Verjetno zato, ker so imeli prej že 100+ let izkušenj s cilindri parnih strojev. Torej imajo današnji "navadni" motorji že kakih 250 let razvoja za seboj.
Wankel pa ... dobrih 50? Počakajmo še 50, bo res idealna reč za onboard generator bodočih hibridov.
Wankel pa ... dobrih 50? Počakajmo še 50, bo res idealna reč za onboard generator bodočih hibridov.
vostok_1 ::
Ne. Zadeva je taka, da Ottovi motorji so precej straightforward glede izdelave in težavnosti. Ne rebiš specialnih materialov in natančnih strojev. Tak motor ga nardiš še sam v delavnici. Wankel zahteva specialne materiale zgolj, da lahko konkurira.
Zato je električni avto bil že zelo zgodaj narejen. En elektro motor pa baterija...19. st technology.
Zato je električni avto bil že zelo zgodaj narejen. En elektro motor pa baterija...19. st technology.
lovro535 ::
blinder ce das ti turbo al pa kompresor gor mora bit blok močnejši od navadnih brez turbo in to več stane pa se vec delov ki se kvarijo ce bi izpopolnili wankel bi bil veliko boljši od kakaršnegakoli otto motorja
WarpedGone ::
with Mazda engineers at the event putting such technology at least three years out while stressing that the test car is just that, and not scheduled for production.
Drugač pa ja, ker zadeva nuca relativno malo prostora in je posledično relativno lahka zgleda kot idealen ICE pogon serijskega hibrida.
Ker zadeva itak ne bo obratovala ves čas, manjša mehanska vzdržljivost ni več tak problem. Hkrati pa generator teče na konstantni obremenitvi, kar olajša še dodatno pomanjkljivost wankla. Tko iz avijona zadeva zgleda skor idealna.
Zbogom in hvala za vse ribe
gensi ::
Težava je, ker pri Wanklovem motorju vedno uide nekaj goriva v izpuh.
Če bi uspelo rešiti ta problem, potem bi bil uspeh za pogon generatorjev zares verjeten.
Sploh super bi bilo, če bi naredili kar "serijski generator" (mislim, da bi bil na uporabo ponujen vsem zainteresiranim). Če se zgodi to, bi se še bistveno izboljšale možnosti uspeha EV vozil.
Če bi uspelo rešiti ta problem, potem bi bil uspeh za pogon generatorjev zares verjeten.
Sploh super bi bilo, če bi naredili kar "serijski generator" (mislim, da bi bil na uporabo ponujen vsem zainteresiranim). Če se zgodi to, bi se še bistveno izboljšale možnosti uspeha EV vozil.
WarpedGone ::
Težava je, ker pri Wanklovem motorju vedno uide nekaj goriva v izpuh.
To velja za vse ICE motorje, wankl je glede tega le mal večji problem od štiritaktnega otovega motorja, podobno kot dvotaktni motorji.
Ampak ta problem je večji kadar od motorja zahtevaš spreminjanje režima oz. zahtevaš max moč in manjši če ga ganjaš v konstantnem režimu in od njega ne zahtevaš zadnjega osla moči.
Sploh super bi bilo, če bi naredili kar "serijski generator"
To je že na trgu. Nekaj časa bodo posamezne firme še poskušale z InHouse znanjem, pol pa obupale nad stroški in začele kupovat 'standarden' genset.
Primer: AVL introduces its own Wankel rotary EV range-extender
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Še tretji link na isto reč: Mazdin wanklov generator:
zvok:
zvok:
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
WarpedGone ::
Ne sam ti ampak kupiš lahk sam to, kar nekdo prodaja. Prodaja se pa lahk sam tist kar nekdo izdeluje.
Od ideje do množično proizvajanega izdelka je žal dalša pot kot bi si želel.
Od ideje do množično proizvajanega izdelka je žal dalša pot kot bi si želel.
Zbogom in hvala za vse ribe
wolf123 ::
Ali kdo mogoče ve, če je možna predelava mazde rx8 na plin?
Pregovor: Več glav več ve.
Slotech: Več glav se zaradi preobilice egoizma pobije med sabo.
Slotech: Več glav se zaradi preobilice egoizma pobije med sabo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kultni avtomobili v prihodnosti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10344 (7503) | Raptor F16 |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33350 (27986) | Buggy |
» | Najhitrejši cestni avto...Oddelek: Loža | 2540 (2120) | IceIceBaby |
» | el. generator na vroč zrak?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2119 (1919) | rkb2 |
» | avtomobilizemOddelek: Na cesti | 2392 (2073) | CX20RE |