» »

kakšen avto bi si kupili ?

kakšen avto bi si kupili ?

klemen22 ::

Hehe zanč sm na google video videl en video posnetek ko so tekmovali med sabo v pospeških: Porsche 911 Turbo ter BMW M5. Kaj ga je M5ka poownala. In to več ko pol cenejši avto. 0:)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

klemen22 ::

Moj trenutni cilj: BMW Serija 3 Coupe

Super zadeva. Res zame najlepša trojkica do sedaj. Ja, meni lepša od nove serije E90! Res brezčasen dizajn. Sej sedaj se jih dobi precej dobro ohranjene že tam okrog 3 milijone kar je za tak avto precej super. Pa upoštevaj dejstvo da če nima ravno R6 mašine, potem stroški vzdrževanja niso veliko večji kot pri npr. Cliu ali podobnem avtu!
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

NeOman ::

Tale starejsi model je tudi zame eden najlepsih dizajnov nasploh (exotike kot so Aston Martin, Bentley ipd. bom izvzel), sicer se mi avta trenutno ne splaca kupit (studij), ko pa bo pa ne odstopam od prejsnjega posta.

u.m. ::

1. Ford mustang Shelby GT500 letnik:1967
2. Ford mustang GT letnik: 2006
3. BMW 760 LiA
4. Cadillac Escalade
5.Subaru Impreca wrx sti
6.Nissan skyline

Moj "skromn" spisek avtov

Keyser Soze ::

Hehe zanč sm na google video videl en video posnetek ko so tekmovali med sabo v pospeških: Porsche 911 Turbo ter BMW M5. Kaj ga je M5ka poownala. In to več ko pol cenejši avto. 0:)


Jaz pa video, kjer je RS4 pwnal M5. Ergo... RS4 je "da best".:D

Danes zjutraj sem pa na izvozu Šiška iz severne obvoznice videl Mustanga GT 2005. Grde rumene barve s kranjsko registracijo. Rumene barve?!?!?:|

PrimozR ::

To ga ma en tuki bliz. Njegov sin je bil v OŠ moja paralelka.

klemen22 ::

Jaz pa video, kjer je RS4 pwnal M5. Ergo... RS4 je "da best".

Kakšna neumnost. RS4 po ravnini nikoli ne bo poownala M5. Razlika v moči je le prevelika.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

PrimozR ::

Sej ne da sta oba omejena na 250. Pa RS4 je lahko tudi lažji, na to nisi pomislil? Že koj pri motorju je razlika. Sicer Audi prinese to nazaj v pogonu.

EDIT: RS4 je skroaj 200 kg lažji. M5: 1821 kg, RS4: 1650 kg. Sedaj pa zračunaj power to weight ratio. konji/tone. tisti ki ima višji količnik ima boljše razmerje. In je ponavadi hitrejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

klemen22 ::

PiPi: če po ravnini M5 poowna Porscha 911 turbota ki je tudi precej lažji potem tudi kakšno RS4o. Resda je težji vendar tudi karakteristike motorja prinesejo svoje.
Že mogoče da sta do 100km/h enakovredna morda celo RS4 hitrejši. To kar sem misliv je proga recimo na 1km. Tam pač RS4 tenko piska.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

PrimozR ::

Spet pozabljaš da sta oba omejena na 250 kmh. Koliko konjev ima porše ne vem. Rekel bi da manj kot M5. Je res da gre M5 brez omejitve 310+, sam tukaj se pogoavrjamo o serijskih avtomobilih, omejitve ostanejo.

smilyxx ::

Serijski Porsche 911 turbo letnik 2007 ima 480 konjev pa malo čez tono in pol. Samo na kratkih progah ni odvisn vse samo od moči, tudi način pogona ma mal veze.
Save water.
drink beer.

PrimozR ::

4x4 sploh pomaga pri štartu recimo.

klemen22 ::

Na kratke proge seveda šteje moč motorja, prožnost, obrati, menjalnik ...
Kar sem hotel povedati je to da ena M5 za 23mio sit (in je hkrati limuzina) porazi superšportni avto vreden 40 mio sit kot rotweiller shiranega garjavega psa. Sicer ne dvomim da je potem M5 v ovinkih nabrisana kot Briana Banks v svojih filmih, vendar priokus pač ostaja. Ker razen na namenskem dirkališču itak tista vodljivost porša ne pride do pošteva. Medtem ko ga pač na avtocesti M5 pač opraši. Oziroma bi me bilo kar sram ko bi šeč s tem poršem na nemške avtoceste in videl da me po prehitevalnem pasu prehiteva en debel penzioner v M5i
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

PrimozR ::

Mnja, M5 tut v ovinih ni švoh :) Valda bi sam izbral M5, še skoraj rajš pa RS4. Če ne druzga je cenej (S4 je 17 mio, za RS4 ne vem). Izbira bi bla težka :)

klemen22 ::

Mnja, M5 tut v ovinih ni švoh

Itak da ni. To je pač BMW in že serija 3 s kakšnim M paketom ni švoh kaj šele M5 ki ima dirkaško tehnologijo (znižano podvozje, treš podvozje, aerodinamika, zavore.....).
Vendar pa se na drikališču šele pokaže pravi namen in zmožnosti kakšnega Porša 911 turbo. Itak pa tisti ki kupuje tak avto še ve ne da ga poganja zadnji kolesni par, glavno da se pelje in si misli da je đek.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

PrimozR ::

28 BMW M5 1.26.2
53 Porsche 911 turbo 1.31.0

In IMO M5 kupijo tisti, ki vejo kaj kupijo. Tisti ki kupijo BMWja zato, da se pokažejo, kupijo 520 oz. 523d. ker je poceni.

klemen22 ::

No spet odvisni od dirkališča časi enega in drugega.

In IMO M5 kupijo tisti, ki vejo kaj kupijo.

Da in ne?
Zakaj to? zato ker v tem primeru ne bi bilo na voljo toliko novejših M3 (letnik 2001 naprej)! To pa zato ker folk misli da je to pač navadna serija 3 in kot taka ne preveč draga za vzdrževanje. To seveda ni res. Deli se pri m3 hudo podražijo. In potem ko je potrebno zamenjati še kaj več kot olje (ki je seveda za tak motor potrebno le najboljše) pride do tega da folk avto proda. Tako da to niso ravno eni poznavalci! Za dobro in pravilno vzdrževanje M3,5,6 je potrebno imeti na leto kar pripravljenih 1mio sit. Če gre pa kaj hudo narobe pa še to ni dovolj. Da ti po preteku garancije crkne kakšen SMG menjalnik. Potem je res samo še za na odpad.
Pri Poršeju podobno. SPloh je to problem dragih avtov. Folk vzame na lizing, si približno preračunajo koliko pride obrok ipd. nakar ugotovijo da so že redni servisi nenormalno dragi kaj šele kakšen izredni.

kupijo 520 oz. 523d

Novi niso ravno poceni.;) Recmo osnovni 520i stane blizu 10 mio sit. Vendar! To je avto s tako opremo da bi se jo sramoval še malo bolje opremljeni Clio. Pač če hočeš kupiti takega katerega boš kot rabljenega lažje prodal (oprema veliko 'šteje) in se malce bolj razvajal med vožnjo je potrebno vedeti da kakšnih 3-4 mio sit za dodatno opremo ni problem nabrati: M paket, kakšen HI-FI ozvočenje, usnje, elektrika sedežev ter gretje pa smo že blizu 2 milijonov sit.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

PrimozR ::

Eh M paket je brezvezen. Vse kar nardijo je da nalimajo par M logotov v avto pa zamenjajo odbijače pa spojlerje. Sej zgleda lepo samo to ni to. Hujše je samo, da folk lima M logotipe na vrata od prtljažnika. Po možnosti na staro 318i.

Sicer pa, back on topic: Klik!

kixs ::

Zanimiv je bil komentar glede M5 na Top Gear...

Vse zivo v kurcu... to narobe, ono mu ni vsec... graja, graja... to prakticno 5 minut!! Potem pa pride do enega gumba, ki vse to spremeni! M-Power... avto je potem tak kot mora bit... super duper BMW, same pohvale :D

LP

IceIceBaby ::

Pipi, to glede M paketa ni niti pribljižno res. M paket poleg opreme v notranjosti in bodykita vključuje trše in nižje vzmeti, malenkost trše amortizerje in debelejše stabilizatorje. Pri nekaterih modelih je bil poleg m paketa serijsko tudi LSD.

Razlika je precej opazna že pri normalni vožnji, ko pa malo poženeš skozi ovinke pa tiste na videz majhne modifikacije podvozja pridejo precej do izraza.

klemen22 ::

Eh M paket je brezvezen. Vse kar nardijo je da nalimajo par M logotov v avto pa zamenjajo odbijače pa spojlerje. Sej zgleda lepo samo to ni to. Hujše je samo, da folk lima M logotipe na vrata od prtljažnika. Po možnosti na staro 318i.

Kot ti je povedal že kst je tisto kar si povedal toliko res kot da recimo rečeš da Briana Banks igra v telenovelah kar seveda ni res. M ki stane tam okrog 700k sit ne prinaša le vizualne dodake (ki mimogrede naredijo kar športen izgled zunaj in znotraj). Seveda je podvozje trše in nižje kar precej pripomore k legi čez ovinke. SPloh če rad driftaš:) Torej je M skoraj obvezen paket opreme če kupujete bimmerja.

Hujše je samo, da folk lima M logotipe na vrata od prtljažnika. Po možnosti na staro 318i.

No tudi 318i lahko dobiš z M paketom in če slučajno vidiš eno 318 še ne pomeni da je lastnik sam zalimal tisti lepi M znak gori. Sicer pa verjemi da je že 318 popolnoma dovolj za vsakršno vožnjo. Kar je pa več od 320i je pa sploh uber.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

PrimozR ::

Govorim o E36kah ki imajo pobrano dol vse in nalimajo gor M logo. Kao 'Poglej me, mam BMW M'. V bistvu je pa standardna 318. In IMO nov BMW ni za driftanje. Za to so E30 in E36 325ke :D

klemen22 ::

In IMO nov BMW ni za driftanje.

Če imaš keša polno in ti ga ni škoda za driftanje potem je nov tudi za driftanje.:)
Ker verjemi da pri izklopljenemu gumbu za nadzor zdrsa koles hitro pride do dresnja.:)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

IceIceBaby ::

Novejši modeli serijsko nimajo LSDja (razen M3 in M5) tako, da so za kar koli resnega neprimerni. Razen če daš tistih 300k za aftermarket LSD. Ampak se itak ne splača, ker se pravilno tunan E30 za 500k sit na dirkališču pelje boljše od E46 :)

klemen22 ::

Se mi zdi da imajo zaporo diferenciala (pri npr. 1er recimo 130i) vsi močnejši motorji ne samo Mji
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

IceIceBaby ::

Nažalost ne, 130i je brez LSDja. Prav tako ga ni mogoče dobiti niti po naročilu na nobenem drugem aktualnem BMWju razen na M modelih. Zadnji, ki je imel možnost špere je bil E36.

klemen22 ::

Jah zgleda da potem ta dodatna oprema ni bila ravno zaželjena med civilnimi modeli tako da je pač na razpolago samo še v M. Morda pa bi bilo doplačila ene MIO sit tako da če bi kupil enga 330i + M paket + zaporo bi bil že nekje na cenovni ravni Mja kar pa ni seveda ravno cenovno gledano na mestu.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

IceIceBaby ::

V UK je leta 1990 za E30 LSD stal 396 GBP. Na E36 in starejših modelih (tudi petkah) LSD niti ni preveč redek pojav.

Pomoje se je BMW odločil, da so traction in stability controli dostojna in bolj varna zamenjava za pravo mehansko zaporo diferenciala. Po eni strani je to res, neizkušenem vozniku že sam zadnji pogon lahko dela probleme po spolzkih cestah, če ima pa avto še LSD je pa sploh lahko neprijetno.

Po drugi strani pa bi lahko obdržali LSD vsaj na spisku dodatne opreme za voznike, ki želijo še bolj športen avto, ampak nimajo denarja za M.

Sicer pa itak ni problema. Če bom mel kdaj novejšega BMWja bo pač moral biti M3 :) Zdaj se že E46 dobi za spodoben denar.

OwcA ::

Prosim držite se teme.

(če želite, lahko kakšen del debate izluščim v novo temo)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

WarpedGone ::

Tesla Roadster

Moj bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

R0K ::

ksz,

tisti filmček je bil med RS4 (star model, 380PS karavan) ko je pwnal staro M5 (400PS). Drugi filmček je pa z novim M5 (507PS) in Porsche 996 Turbo. Tam je M5 predvsem na račun avtomatike hitrejši. Novi 997T ga pa ponovno pomete.

Sicer pa je novi RS4 spet bomba. Najbolj kul družinski avto ever.

Novi Q7 V12 TDI pa tudi ni slab. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: R0K ()

klemen22 ::

Sicer pa je novi RS4 spet bomba. Najbolj kul družinski avto ever.

Do prihoda novega M3 hehe
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

IceIceBaby ::

hmm...M3 je družinski avto ?

klemen22 ::

Športni (lahko tudi družinski) avto. Brez problema v M3 sedita 2 zadi. Torej ne vem zakaj ne bi mogla uporabljati ga neka družina. Seveda OSTER družinski avto.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

IceIceBaby ::

No ja, že v 4 vratni trojki je bolj malo prostora zadaj, kupe je pa sploh nepraktičen za 4 ljudi z nekaj prtljage.

Meni petka deluje bolj družinsko.

klemen22 ::

No ja, že v 4 vratni trojki je bolj malo prostora zadaj

Kako to misliš malo? Ejga kako pa se potem folk vozi v raznih Cliotih odzadi. Cliota omenjam zato ker je vsak 3 avto ravno Clio.;)
Torej: če ti je v navadni trojki premalo placa odzadi potem: imaš 1.90 in več višine ali pa imaš tam ene 200kil ali pa mešanica obojega.

Meni petka deluje bolj družinsko.

Ja ali pa sedmica.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

smilyxx ::

Sej če se ne motim je nova m3 že napovedana. Peljal sem se v bmwju 5 in 7, pa morm rečt da v 5ki na zadnjih sedežih na kakšni dolgi turi nebi ravno užival.
Save water.
drink beer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smilyxx ()

MarkV ::

Kupil bi Porsche 356 za nedeljske izlete. Za redno vožnjo pa njegovega sodobnika:))

glinik ::

Zadnjič sem videl HUMMERJA H 3 , lep avtek :)

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Fatboyslim ::

Rolls Royce Phantom

Girl driver inclouded >:D

Saladin ::

Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

IceIceBaby ::

V e46 coupe zadaj ni veliko več prostora kot v cliotu :)

OwcA ::

Morgan Aero 8


Jeep CJ-5


Bowler Wildcat
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

Olajuwon ::

Če bi bil poln dnarja verjetno bi si ubodu novga Porsche Turbo... drugače tko če sm malo bolj realen S4 karavan.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Olajuwon ()

PrimozR ::

Kugl a ni 8ka tole??? Tvoj zgleda kot en starodobnik.

Sicer pa M3 niti pod razno ni družinski avto. M5 ja. RS4 tudi, sicer bolj majhen. M3 ne.

EDIT: Klik! In cestna vezija obstaja. 10 ali 20 avtomobilov sicer :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

roba87 ::

Hehe OwcA, ti moerš bit ziher na kakšnem bregu doma , takem ko je pohorje, ker z onim džipom(CJ-5) se lahko pozimi vrjetno direkt po Zlati lisici pelaš gor hehe... (joke) =)

Drugače pa bi si jaz nabavil kakšno Hondo Accord 3.0 16v crne barve, potovalni racunalnik,avtomatska klima, felne 17"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roba87 ()

OwcA ::

Ups, napačen link, na sliki je 4-ka (ni starodobnik ;)). Tole je Aero 8:



P.S. pa OwcA je, ne kuglvinkl
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

klemen22 ::

Drugače pa bi si jaz nabavil kakšno Hondo Accord 3.0 16v crne barve, potovalni racunalnik,avtomatska klima, felne 17"...

3.0 ni dobavljiv: obstaja le 2.4i;)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

PrimozR ::

Ups pa res. Ne vem zakaj sem mislil da je pod nick pisalo kuglvinkl :D

Se oproščam 0:)

whatever ::

Bugatti Veyron
Mclaren F1
Ferrari F40
Lamborghini Diablo
Dodge Viper
Maybach
Porsche Cayenne
Hummer
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Forza Horizon 3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11015181 (3655) Horas
»

Kakšen old school avto bi vozili, če bi si lahko enega izbrali? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12837906 (27575) STASI
»

Vaši najljubši avtomobili o katerih samo sanjate. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7415484 (13750) iso2000
»

Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7812559 (10581) Martin Krpan
»

Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8341459 (40047) krneki0001

Več podobnih tem