» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
75 / 81
»»

jype ::

JanK> S taksnim pojemkom pa naredis skoraj 8 metrov preden se ustavis, 4 krat dalj od tvoje "ocene".

Nope. Bom enkrat posnel zaviranje od strani, pa prilepil link.

Seveda tega ne moreš počet z mestno kripo, ker jo zlomiš in ja, počasnejša vožnja je varnejša, kar pa ne spremeni dejstva, da je hitrost za kolesarje omejena na toliko, kot za avtomobile.

JanK> ROFL! Se pravi, ce te policisti ne kaznujejo, je stvar cool! Daj, prosim se malo se takole blamiraj!

Ne. Stvar je kul, ker s tem nikomur ne povzročaš nobene škode, nikogar ne ogrožaš in ker se reč očitno ne preganja.

Nekako tako, kot če policisti ne bi kaznovali konzumiranja marihuane, čeprav po zakonu morajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

JanK ::

Drugace pa: za omejitev 25 sem bil preprican, da se vedno velja, sem pa medtem preveril (tudi v zakonu) in se strinjam, da gre za mopede, ne za bicikliste.

Kar seveda ne opravici ostalih prekrskov.

jype ::

JanK> Kar seveda ne opravici ostalih prekrskov.

Ostali prekrški so namenjeni izogibanju nevarnim situacijam (in ne ogrožajo nikogar razen potencialno mene samega, če bi bil gluh in slep)!

Saj če pozorno gledaš video komot vidiš, da obstajajo tudi križišča, v katerih upočasnim tudi kadar mi ne bi bilo treba (zavoro se zelo dobro sliši).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

jype - Glede na vajino debato in tvoje razlaganje kako so nekateri predpisi slabi, da jih še policaji ne upoštevajo, bi dodal tole, kolona petih vozil med Črnim kalom in Kozino, julija letos, krasno vreme idealni pogoji, pelje mimo radarja, kjer je omejitev 90km/h, 120+ in policaji, ker vedo da je na tem delu omejitev postavljena prenizko (komot bi se tam vozilo tudi do 200km/h - preizkušeno v 70-ih letih prejšnjega stoletja), ne reagira, torej je po tvojem mnenju taka vožnja dovoljena, hvala za mnenje.
Od danes ne gledam več predpisov, temveč reakcije policije, če me ne ustavi je cool, drugače sem naredil napako. Ko hebe predpise, če niso smiselni, nekateri to trdijo celo za odločbe ustavnega sodišča.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> torej je po tvojem mnenju taka vožnja dovoljena, hvala za mnenje.

Ne, ni. Pri vožnji s previsoko hitrostjo ogrožaš druge, do česar nimaš nobene pravice.

solatko> Ko hebe predpise, če niso smiselni, nekateri to trdijo celo za odločbe ustavnega sodišča.

Ja, tako je. Vedno moraš samo poskrbet, da ne kršiš predpisov in paziš na vse šibkejše udeležence, ko voziš motorna vozila, pa bo vse OK.

JanK ::

jype je izjavil:

JanK> S taksnim pojemkom pa naredis skoraj 8 metrov preden se ustavis, 4 krat dalj od tvoje "ocene".

Nope. Bom enkrat posnel zaviranje od strani, pa prilepil link.

Seveda tega ne moreš počet z mestno kripo, ker jo zlomiš in ja, počasnejša vožnja je varnejša, kar pa ne spremeni dejstva, da je hitrost za kolesarje omejena na toliko, kot za avtomobile.


Braking

The limiting factors on the maximum deceleration in front wheel braking are:

* the maximum, limiting value of static friction between the tire and the ground, often between 0.5 and 0.8 for rubber on dry asphalt,[49]
* the kinetic friction between the brake pads and the rim or disk, and
* pitching or looping (of bike and rider) over the front wheel.

For an upright bicycle on dry asphalt with excellent brakes, pitching will probably be the limiting factor. The combined center of mass of a typical upright bicycle and rider will be about 60 cm (24 in) back from the front wheel contact patch and 120 cm (47 in) above, allowing a maximum deceleration of 0.5 g (5 m/s2 or 16 ft/s2).[14] If the rider modulates the brakes properly, however, pitching can be avoided. If the rider moves his weight back and down, even larger decelerations are possible.


V PDFu, ki sem ga linkal, tip preracuna maks pospesek 0.83 ce splezas s sedeza in se "usedes" nad zadnje kolo. Ampak to seveda nima absolutno nobene veze z zaviranjem v sili.

Ti pa kar poskusi in posnemi. Ampak ce bos dobil manj kot to, bom vedel, da je bila posredi slaba meritev/goljufija.

Rešpetlin ::

Hej Jype, kje se ustaviš v manj kot dveh metrih? Pri 35 km/h s kolesom na idealni podlagi bi rekel, da edino v avtu, ki te nabaše s stranske ceste :)

Ampak OK, saj smo vajeni forumskih zaviranj v sili, kjer veljajo druge zakonitosti ustavljanja...

St235 ::

pismo rosno in ta fizika, veš kolk lažje bi blo trolanje po forumih, če jo ne bi bilo.

noraguta ::

Ostali prekrški so namenjeni izogibanju nevarnim situacijam (in ne ogrožajo nikogar razen potencialno mene samega, če bi bil gluh in slep)!

tud jst če sm pjen nubenga ne ugrožam , ampak ti ks prepihan pod podstreho si pa varen al kaj??? dej no nehej nakladat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

JanK, citira> If the rider moves his weight back and down, even larger decelerations are possible.

Ja. Ogromno je odvisno od lege na kolesu, še več pa od lege kolesa glede na podlago (če si nagnjen, je skoraj nemogoče zavirati drugače kot z nogo kot je opisano spodaj).

Pri zaviranju v sili z dobrim kolesom in dobrimi zavorami se itak običajno posloviš od ceste z blokiranjem koles (ja, sem že) in pristaneš z nogami na tleh (in včasih narediš še kakšen korak medtem ko kolo oddrsi po cesti naprej).

Če si pa na tako zaviranje pripravljen, kar na biciklu itak moraš biti, da preživiš, potem:

JanK> V PDFu, ki sem ga linkal, tip preracuna maks pospesek 0.83 ce splezas s sedeza in se "usedes" nad zadnje kolo. Ampak to seveda nima absolutno nobene veze z zaviranjem v sili.

Lahko izvedeš prilagoditev lege (iztegneš roke, spustiš trup še malo nižje) skupaj z blokiranjem zadnjega kolesa, ki ti omogoča zaviranje s prednjo zavoro in "zadnjo" nogo. Večkrat uporabljeno ob nasilnemu odvzemu prednosti (ker težko kosaš s pasivnimi varnostnimi mehanizmi, ki so na voljo v avtomobilih).

Večino časa itak vzdržuješ lego, ki ti omogoča hitro vožnjo:



vs



noraguta> tud jst če sm pjen nubenga ne ugrožam , ampak ti ks prepihan pod podstreho si pa varen al kaj??? dej no nehej nakladat.

Če si peš, potem sem prepričan, da ne.

Lakotnik29> pismo rosno in ta fizika, veš kolk lažje bi blo trolanje po forumih, če jo ne bi bilo.

Fizika za kolesarje itak ne velja - že večkrat je moje težišče potovalo skozi kakšno obcestno luč, da sem se izognil vozilom, ki so predme speljevali z neprednostnih cest.

LOV2XLR8> Hej Jype, kje se ustaviš v manj kot dveh metrih? Pri 35 km/h s kolesom na idealni podlagi bi rekel, da edino v avtu, ki te nabaše s stranske ceste :)



Pri 7:55 se zelena luč spremeni v rumeno in jaz pri hitrosti 33 km/h pritisnem na zavore. Manj kot tri metre pozneje stojim pri miru, pa sploh nisem ustavljal z največjo močjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlueRunner ::

St235 je izjavil:

pismo rosno in ta fizika, veš kolk lažje bi blo trolanje po forumih, če jo ne bi bilo.

Jype že dva meseca tukaj razlaga samo eno in isto stvar: kot kolesar je verjetnost, da boš ubil koga drugega zelo, zelo majhna. Če si v osebnem vozilu, pa je pri isti hitrosti (npr. 35km/h) ta verjetnost bistveno, bistveno večja. Plus to, da se tebi v vozilu pri takšni hitrosti ne bo zgodilo nič "trajnega".

Sam se s to njegovo racionalizacijo ne strinjam, kot tudi ne morem odobravati njegovega "in vivo" kolesarskega eksperimenta, razumem pa poanto, ki jo želi dopovedati.

No, nekateri drugi te poante "(na kolesu) življensko ogrožam samo sebe" vs. "(v avtu) življensko ogrožam samo druge" ne samo, da ne želijo sprejeti, pri kritiziranju razliko v celoti ignorirajo.

F=m*a pa je tukaj edina "fizika", ki je potrebna za razumevanje argumenta.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Jype odlična slika, gospodična na prvi sliki ima dejansko zavorno pot 0m :) ti lahko pa z vsemi štirimi drgneš po tleh pri 35 km/h ne boš dosegel 2m zaviralne poti. 35 km/h je dobrih 9m/s. Kar pomeni, da bi moral imet odzivni čas pod 0,25s da bi v 2m sploh začel bremzat.

Blue tukaj se pač ne mroem strinjat in sem 100% da je jype s svojo vožnjo po pločniku bolj nevaren od solatkota, ki po regionalni cesti vozi 95-100. Najbolj nevarno pri obeh pa je njuno prepričanje da sta nezmotljiva in, da imata 110% kontrolo nad situacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::



Tukaj pri 8:20 se ustavim še hitreje in z višje hitrosti (35 km/h), tudi brez spremembe lege na kolesu.

Lakotnik29> Kar pomeni, da bi moral imet odzivni čas pod 0,25s da bi v 2m sploh začel bremzat.

Ne boš verjel, na spodobnem kolesu imaš ves čas zavoro bistveno bližje (zavore stalno držiš), z nižjimi hodi (sprememba lege prstov je manj kot 1cm), jo moraš pritisniti z manjšo silo kot v kateremkoli drugem vozilu (manj kot 20N).

Poleg tega da je tvoja glava višje kot v ostalih vozilih, tvoja gibalna količina bistveno nižja, tvoje težišče nikakor ni togo umeščeno v sistem tebe in kolesa, ves čas gledaš na cesto in poslušaš, ker ni radijskega sprejemnika, ki bi igral, čelade, ki bi pokrivala ušesa, stekel, ki bi dušila zvoke ali karoserije, ki bi ovirala pregled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jype ::

Lakotnik29> Jype odlična slika, gospodična na prvi sliki ima dejansko zavorno pot 0m :)

Izjemno slabo opažanje, značilno za voznika motornega vozila! Iz naper v kolesih se jasno vidi, da je hitrost gospodične velika!

Lakotnik29> je jype s svojo vožnjo po pločniku bolj nevaren od solatkota, ki po regionalni cesti vozi 95-100.

Pa sem res?

Tudi, če bi se dejansko trudil delat škodo, bi s svojo vožnjo po pločniku (tega itak ne počnem in se, kadarkoli se to da, vozim po cestišču, tudi če je pločnik pobarvan rdeče, saj jaz nisem tako nor, da bi pričakoval, da ljudje dejansko gledajo, kakšne barve je pločnik pod njimi, pa tudi slepi ljudje ne vem kako natanko lahko ločijo asfaltno barvo od rdeče) lahko ubil največ enega človeka, pri tem pa zelo verjetno tudi sam končal na britofu, če ne na invalidskem vozičku.

Solatko lahko po regionalni cesti pobije par družin, pa mu ne bo nič in bo naslednji dan lahko morilsko rutino nadaljeval (ko uredi papirje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlueRunner ::

Blue tukaj se pač ne mroem strinjat in sem 100% da je jype s svojo vožnjo po pločniku bolj nevaren od solatkota, ki po regionalni cesti vozi 95-100.

To je res. Hkrati pa je drugim mnogo manj nevaren od solatka, ki je v coni 30 rad vozil 35. Ali pa koga drugega, ki v naselju rad vozi 60. Nekateri tukaj radi spregledajo, da si v vozilu mnogo bolj nevaren svoji okolici, ki pešači ali kolesari (do neke mere celo smrtno nevaren), hkrati pa ti ta okolica praktično ne more storiti nič, dokler sediš v avtu.

Najbolj nevarno pri obeh pa je njuno prepričanje da sta nezmotljiva in, da imata 110% kontrolo nad situacijo.

To je tudi en izmed razlogov zakaj se na tej točki tudi jaz z njim ne strinjam in takšnega eksperimenta ne odobravam. Vse lepo in prav, samozaščitno ravnanje za kolesarje razumem in vem, da je nujno. Vendar pa nekatere stvari preprosto ne zapadejo v to kategorijo. Varne ali nevarne, pravila je prav, da se spoštuje, kadar jih ne overrida pravilo "ne poškoduj in ne bodi poškodovan".

Drugi razlog pa je, da samo zato, ker ne moreš pešca ali drugega kolesarja poškodovati enako hudo, kot nekdo v avtu, to še ne pomeni, da si lahko v splošnem dovoliš več, ali pa, da je to primerno obnašanje v prometu. Logika in poanta sta prisotni, ne rabim pa jih odobravati.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Izjemno slabo opažanje, značilno za voznika motornega vozila! Iz naper v kolesih se jasno vidi, da je hitrost gospodične velika!


ROFL, daj dobro poglej in boš opazil da je edina stvar, ki se premika je zadnje kolo. V dnevni sobi pač težko dosežeš velike htrosti, pa tudi zaviranje na ternažerju je precej drugačno kot na asfaltu. Če ti pa še vedno ni jasno kako hitro se premika si pa poglej napere na prvem kolesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

Aja, mislu sem na spodnje dekle.

Zgornje dekle je v legi, ki jo tipično zavzameš, ko kolesariš hitro (in težišče postavi močno nazaj in nižje, kot pravilno ugotavlja PDF, ki ga je polinkal JanK).

Malajlo ::

Jype, meni grejo kot nekdanjemu kolesarju in zdaj avtomobilistu jako na živce kolesarji, ki so zaradi svoje varnosti na napačnih koncih cestišča. Je pa res, da sem kot mulc striktno vozil v križiščih in na cesti kot so me naučili v 4. razredu. Pa če se kateremu avtomobilistu zdelo to čudaško ali pa ne. So vsaj vedeli, da sem na cesti in večinoma ni noben imel težav z mojim razvrščanjem.
Sem pa bil enkrat vzrok za verižno trčenje petih vozil, ko je nek prepotentnež hotel presekati mojo zeleno na kolesarski. In potem je še stegnil po svoje.

JanK ::

jype, hvala za posnetke, v katerih si potrdil, da nakladas. V obeh primerih se slisi bremzanje okoli 2 sekundi, kar se tocno sklada z preracuni: razdalja okoli 10m, pojemek okoli 0.5g.

Obakrat je ob zacetku zaviranja tudi viden pokrov kanala na plocniku. Ali zelis povedati, da je tisti kanal samo 3 metre od krizisca?

In ocitno nisi dobro prebral PDFa. Tezisce spravis nizje in nazaj ce ne sedis na sedezu, ampak rit "parkiras" nad zadnje kolo. Ali v taksni pozi kolesaris?

jype ::

JanK> Obakrat je ob zacetku zaviranja tudi viden pokrov kanala na plocniku. Ali zelis povedati, da je tisti kanal samo 3 metre od krizisca?

Ja. Pomni, za kolesarje moraš računat relativistično.

JanK> Ali v taksni pozi kolesaris?

Pogosto (vedno pred nepreglednimi križišči).

Malajlo> Jype, meni grejo kot nekdanjemu kolesarju in zdaj avtomobilistu jako na živce kolesarji, ki so zaradi svoje varnosti na napačnih koncih cestišča.

Verjamem ja - ampak na šibkejše udeležence moraš pač pazit vedno. Ne moreš pričakovat niti tega, da bodo upoštevali predpise, ker si ti njim nevaren - oni tebi niso.

Malajlo> Sem pa bil enkrat vzrok za verižno trčenje petih vozil, ko je nek prepotentnež hotel presekati mojo zeleno na kolesarski. In potem je še stegnil po svoje.

Kakšnih vozil? Si med izogibanjem trčenju zavil med avtomobile?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

JanK ::

jype> Verjamem ja - ampak na šibkejše udeležence moraš pač pazit vedno. Ne moreš pričakovat niti tega, da bodo upoštevali predpise, ker si ti njim nevaren - oni tebi niso.

Zakaj pa se potem tega ne drzis: Voznja po plocniku nekaj 10cm mimo pescev s 30km/h!!!

jype ::

JanK> Zakaj pa se potem tega ne drzis: Voznja po plocniku nekaj 10cm mimo pescev s 30km/h!!!

Kje, natanko, je pa to?

Kolikor jaz pomnim, ne vozim po pločniku, ampak po pobarvanem pločniku, ki ga v šali nekateri imenujejo kolesarska steza - včasih pa zavijem tudi z rdeče barve dol, da se izognem pešcem, kar je v skladu s paradigmo, da je treba za vsako ceno preprečit nesrečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

JanK ::

jype> Kje, natanko, je pa to?

V prvem videu, ob 3:30. Ja, res vozis po "kolesarski stezi" in imas s tem kritje v zakonu. Ampak na tega pesca vsekakor nisi nic pazil na tak nacin, kot pricakujes, da avtomobilisti pazijo na kolesarje - da so pripravljeni na vsemogoce bedarije sibkejsih.

jype> Kolikor jaz pomnim, ne vozim po pločniku,

Slabo pomnis.

Ob 6:55 zapeljes s kolesarske steze na avtobusno postajo, prevozis rdeco luc, z avtobusne postaje najprej peljes po prehodu za pesce (kot da bi bil pesec), potem pa zapeljes na plocnik in za hrbtoma dveh nic hudega slutecih zensk (se mi zdi, da se druga celo zdrzne), verjetno zato, da bi se izognil se drugi rdeci luci. Mimogrede ob 8:57 prevozis se eno rdeco luc. Ocitno imas hude tezave s spostovanjem predpisov.

Malajlo ::

Hmmm, tkole sem se tudi jaz vozil, pa enkrat priletel v ravno odprta vrata avtomobila, drugič pa kar na havbo.
Za vrata je pač baba bla raztresena in ni nič gledala, ko sem bil na havbi, sem bil pa delno tudi sam kriv, ker sem bil na desnem robu hitrejši od kolone. Od takrat sem pač prehiteval po sredini. Vsaka šola nekaj stane.

Buggy ::

...dobri ste, da se vam se da prepricevati prepricanega :D

noraguta ::

Aja, mislu sem na spodnje dekle.

Zgornje dekle je v legi, ki jo tipično zavzameš, ko kolesariš hitro (in težišče postavi močno nazaj in nižje, kot pravilno ugotavlja PDF, ki ga je polinkal JanK).


ma ja kup izgovorov. za povprečnega kolesarja so dokaj dobro ocenili na DRSC kjer imajo odelek za promet in če za ostale voznike veljajo določila naj tudi za kolesarje. sicer pa akcija in sprememba zakona. tudi v državah kjer je za kolesarstvo bolj poskrbljeno kot pri nas , se leti kaznujejo.
pri nas ti pa uletavajo brez vsake opreme sredi noči. (pa argument zbij ga prasca pri ne drži). da ne govorimo o zavzemanju celega pasu ko kolesari skupina.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Gray_Warden ::

hahaha smešno =) jype car, spet preusmeril pozornost nase k je objavil posnetek in spet se folk prepira kako slabo vozi kolo=)

Ljudje, čez to smo že šli in ugotovili da jype avto vozi zelo lepo, kolesa pa ne saj ima na kolesu hud manjvrednostni kompleks=)

sicer pa kaj imajo kolesarji veze s počasnimi vozniki =)
Why so serious?

noraguta ::

jah administrator ga voz , čene bo zaklenu temo. pa se mal znjim ukvarjamo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Gray_Warden ::

temo bi bilo treba že zdavnaj zaklenit saj se je resetirala že kar nekajkrat. Stalno se pojavlja Deja vu. Ugotovili nismo ničesar novega.
Why so serious?

para! ::

Ugotovili smo, da posredna odgovornost ne more biti sankcionirana: če nekdo vozi 50, kjer je omejitev 60, pa nekdo za njem znori in se ubije med prehitevanjem, potem je jasno kdo je kriv (preminuli, namreč) :)

lp
Death before dishonor!

jype ::

JanK> prevozis rdeco luc,

Nope - rdeča luč za pešce in kolesarje na tistem mestu ne velja, saj na prometni površini ni vrisane črte, pri kateri bi se morali ustavljati.

Malajlo> Za vrata je pač baba bla raztresena in ni nič gledala, ko sem bil na havbi, sem bil pa delno tudi sam kriv, ker sem bil na desnem robu hitrejši od kolone. Od takrat sem pač prehiteval po sredini. Vsaka šola nekaj stane.

Ne moreš biti kriv, če prehitevaš kolono po desni - tam je tvoj vozni pas in imaš prednost pred vsemi ostalimi (kar pa seveda nič ne pomaga, ker so ostali fizično zaščiteni, ti pa ne - zato tudi jaz pogosto prehitevam po sredini cestišča, ker je varneje, čeprav v zakonu ni dovoljeno - voziti bi moral ob desnem robu).

noraguta> pri nas ti pa uletavajo brez vsake opreme sredi noči. (pa argument zbij ga prasca pri ne drži). da ne govorimo o zavzemanju celega pasu ko kolesari skupina.

Ko bom jaz diktator, bodo kazni šle po gibalnih količinah. Če boš brez luči v šleparju, bo kazen višja kot je proračun države, če boš brez luči na rolerjih, bo pa 7 centov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

St235 ::


Ne moreš biti kriv, če prehitevaš kolono po desni - tam je tvoj vozni pas in imaš prednost pred vsemi ostalimi (kar pa seveda nič ne pomaga, ker so ostali fizično zaščiteni, ti pa ne - zato tudi jaz pogosto prehitevam po sredini cestišča, ker je varneje, čeprav v zakonu ni dovoljeno - voziti bi moral ob desnem robu).


Jaou, budalaština stoletja. Po desni ne smeš prehitevat. Lahko previdno pelješ mimo, vendar NE pred križišči. Sem enga takega optimista dobil na haubo pred dvemi leti. Stojim v koloni, z desnim smernikom in ko speljem mi kolesar prileti po desni mimo in se razlima čez celo haubo. Je imel podobne ideje kot ti Jype, pa so ga policaji z položnico za nepravilno prehitevanje in povzročitev prometne nesreče hitro sterznili. Kolesar ima prednost pred vozili samo in le če je na kolesarski stezi.

Ampak podobno kot budalaština, da rdeča luč ne velja ker ni črte je tudi tale z absolutno prednostjo na desni. Pač, Jypetova solata, da dokazuje svoje nepoznavanje pravil v cestnem prometu.

50. člen
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.

(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:

1. vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje;

2. vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;

3. vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

ŠE vožnja mimo:
53. člen

(vožnja mimo)
.....
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
....

Zgoraj našteto se bistveno loči od

58. člen

(prednost na križišču)
....
(3) Voznik, ki zavija na križišču desno, mora pustiti mimo vozila, ki vozijo v isti smeri po kolesarskem pasu ali kolesarski stezi, ki jo prečka.
...

jype ::

Lakotnik29> s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo

Nimam pojma, čemu je to v zakonu - jaz sem bil vedno prepričan, da to velja _ves čas_, ne samo ko po desni prehitevaš počasno kolono.

Lakotnik29> Kolesar ima prednost pred vozili samo in le če je na kolesarski stezi.

Aha, no, jaz praviloma sem na kolesarski stezi (in imam prednost, ki je vozniki motornih vozil praviloma ne upoštevajo). Če kolesarske steze ni, torej sploh ne smem prehitevati, ker prehitevanje po levi kolesarju ni dovoljeno, ker mu zakon nalaga, da mora voziti ob desnem robu vozišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

St235 ::

daj jype ne bluzi, točno vidiš da si usekal v meglo pol se pa ven vlečeš z pol citati. Dejstvo je, da je kolesar, ki po desni pelje mimo kolone pred križiščem v prekršku, kljub temu, da ti behementno trdiš, da ima prednost. Preberi si člen do konca pa boš videl, da ne samo da je notri previdno in s primerno hitrostjo ampak tudi prepoveduje vožnjo mimo kolone, ki stoji pred križiščem.

O pazljivosti in primerni hitrosti pa že vemo, da nimaš pojma, ravno tako pa si spregledal, da prednost na kolesarski stezi velja samo toliko časa, dokler voziš v pravilno smer.

Za prehitevanje po levi pa vevljajo enaka pravila kot za avtomobile. Po desnem robu je zapovedana vožnja, kar pa ne pomeni, da ne smeš prehitevat v kolikor to lahko storiš v skladu z zakonom. Tudi za avtomobile predvideva zakon vožnjo desni strani, pa zato prehitevanje ni prepovedano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Malajlo ::

Če si kolesar na cesti (brez steze), si udeleženec v prometu kot 30t šleper. Prehitevaš po levi.
Načeloma kolone sploh ne bi smel prehitevati. To velja za motoriste in rolkarje. Stojiš v koloni (in ostali se ti smejejo).

jype ::

Malajlo> Načeloma kolone sploh ne bi smel prehitevati. To velja za motoriste in rolkarje. Stojiš v koloni (in ostali se ti smejejo).

Potem je to pač del državljanske nepokorščine. Da bi s kolesom stal med vozili, ki emitirajo mojemu zdravju škodljive snovi in čakal, da se premaknejo? Pa kaj še.

M-XXXX ::

Da bi z avtom vozil po AC samo 150km/h, ker nekateri ne znajo pritisnit na plin, zapravljal svoj neprecenljiv čas in čakal, da se premaknejo? Pa kaj še!

There, fixed!

jype ::

Morilec.

knesz ::

jype je izjavil:

Morilec.

Troll.

M-XXXX ::

jype je izjavil:

Morilec.

Kolikor vem, je naš sodni sistem tak, da dokler ni dokazano, da sem koga ubil sem ravno toliko morilca kot ti in to je natančno 0. Razen če nam imaš kaj za povedat?:P

jype ::

knesz> Troll.

Pa ste me dobil :|

Žal mnogi iz vsega tega še vedno niste izluščili, zakaj odgovornost do ostalih udeležencev v prometu s težjimi in hitrejšimi prevoznimi sredstvi narašča.

Ni vam jasno, zakaj je bistveno huje, če šlepar vozi 60 skozi naselje, kot če nekdo vozi skiro 15 km/h skozi območje za pešce.

No, saj bodo (kmalu, spet) povišali kazni, pa boste eventuelno ostali brez sredstev za gorivo.

M-XXXX> Kolikor vem, je naš sodni sistem tak, da dokler ni dokazano, da sem koga ubil sem ravno toliko morilca kot ti in to je natančno 0. Razen če nam imaš kaj za povedat?:P

Količina aromatskih ogljikovodikov, ki jih tvoje vozilo izloča pri tako visoki hitrosti, ne pobija le veveric in kengurujev, temveč tudi zastruplja naše otroke!

Obtožba ostane!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

knesz ::

Ko ti noriš po mestu z biciklom, izdihuješ CO2. Se pravi, si tudi ti morilec.

jype ::

knesz> Ko ti noriš po mestu z biciklom, izdihuješ CO2. Se pravi, si tudi ti morilec.

CO2 ni niti strupen, niti nikomur nevaren.

M-XXXX ::

CO2 ni niti strupen, niti nikomur nevaren.

Hmm, zakaj človek že ne more živet v atmosferi iz 100% C02-ja? Ahaaam... Odžiraš nam kisik!

Sam tole je pa res že orenk offtopic...


PS: pri pisanju tega odgovora ni bila poškodovana nobena veverica niti kenguru, se varno vozijo v avtu!

RejZoR ::

jype je izjavil:

knesz> Ko ti noriš po mestu z biciklom, izdihuješ CO2. Se pravi, si tudi ti morilec.

CO2 ni niti strupen, niti nikomur nevaren.


Razen tega da pride pri povišanih nivojih CO2 lahko do zadušitve. Precej nenevarn a? Pa seveda global warming :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

RejZoR> Razen tega da pride pri povišanih nivojih CO2 lahko do zadušitve. Precej nenevarn a? Pa seveda global warming :D

Jaz izdihnem komaj kak procent CO2 več, kot ga vdihnem. V resnici izdihnem več kisika kot CO2!

Ne pa kot kot te vaše škatle, ki smrdijo in prdijo CO, KCN, TNT in kar je še teh izjemno strupenih in nevarnih reči, ker ste preveč leni, da bi otroke v glasbeno šolo peljali s kolesom ali pa peš, da tegale sploh ne omenjam:

telbanc> Čez 14 dni grem na avtocesto. Vozim sicer zgledno po pravilih, ampak ta dan sem malo bolj potegnil. V 4 prestavi je šlo skor do 180, lah da je blo še kej čez. Pol pride 5.....(takrat so bile kazni še OK.........Pač mudil se mi je...

In potem so počasni vozniki krivi, ko en takle morilec pobije šest osemindvajsetčlanskih družin v počitniških vozilih?

šernk ::

še vedno ne zastopim kako lahko ustavi jype iz 35km/h v manj kot 2 metrih.

daj povej povprečen čas v tej igri: http://www.maniacworld.com/Test_your_re...

da vidimo, če res lahko premagaš fiziko vsaj z reakcijskim časom, kje je še fizika zaviranja. skratka 9m/s...2m prevožena = 0,22sekunde. tvoj povprečen reakcijski čas mora biti pod 0,2s, da potrdiš ustavljanje v manj kot 2 metrih. (izvzamimo, da takrat komaj začne zavirat) + da je za klik miške potrebno premaknit prst le za 1mm z silo rekel bi nekje 5N). sedaj pa te prosim da premagaš prvi del fizike, ker drugega, kateri zahteva konstanten pojemek 4g nikakor ne bo premagal z nobenimi zavorami.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Linux mam, mi ne dela flash.

šernk> 0,2s, da potrdiš ustavljanje v manj kot 2 metrih.

Žal še nisem imel kamere, ko sem nazadnje zlomil tik pred mano odprta vrata osebnega avtomobila. Zdaj vozim slab meter stran od parkiranih vozil. Kljub temu se mi še vedno zgodi približno enkrat tedensko - reakcija pa je že avtomatizirana:

M-XXXX ::

šernk je izjavil:

še vedno ne zastopim kako lahko ustavi jype iz 35km/h v manj kot 2 metrih.

daj povej povprečen čas v tej igri: http://www.maniacworld.com/Test_your_re...

da vidimo, če res lahko premagaš fiziko vsaj z reakcijskim časom, kje je še fizika zaviranja. skratka 9m/s...2m prevožena = 0,22sekunde. tvoj povprečen reakcijski čas mora biti pod 0,2s, da potrdiš ustavljanje v manj kot 2 metrih. (izvzamimo, da takrat komaj začne zavirat) + da je za klik miške potrebno premaknit prst le za 1mm z silo rekel bi nekje 5N). sedaj pa te prosim da premagaš prvi del fizike, ker drugega, kateri zahteva konstanten pojemek 4g nikakor ne bo premagal z nobenimi zavorami.

Saj ne more:P

Jaz sem se ravno včeraj malo igral, ko sem se z biciklom vozu... Pri cca 15-20km/h lahko pri nadzorovanem poskusu ustavim v cca 2-3m (od točke ko dejansko zavora prime (brez reakcijskega časa)). Ustavljanje na prednji gumi (maksimalna učinkovitost), s težiščem kar se da nazaj in hidravličnimi zavorami...
««
75 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224346 (20736) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776269909 (240940) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334531 (28759) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517738 (14138) solatko

Več podobnih tem