Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
BlueRunner ::
No, zgodba je dejansko v tem, da so najbolj kaznovali mamo njegovega prijatelja - lastnico vozila. Kar je težek ukrep, ampak glede na to, kaj se pri nas dogaja očitno nujen.
Na koncu prispevka je bila pomenljiva informacija: paziti bo treba komu posodite svoj avto.
No... to je en način. Na Irskem pa moraš plačati bistveno višje zavarovanje, če avta ne boš vozil sam. Verjetno zavarovalnice že vedo zakaj to in zakaj te potem kot lastnika terjajo za poplačilo škode, če se v nesrečo zaplete nek tretji voznik, ki ga nimaš na seznamu "designated drivers".
Na koncu prispevka je bila pomenljiva informacija: paziti bo treba komu posodite svoj avto.
No... to je en način. Na Irskem pa moraš plačati bistveno višje zavarovanje, če avta ne boš vozil sam. Verjetno zavarovalnice že vedo zakaj to in zakaj te potem kot lastnika terjajo za poplačilo škode, če se v nesrečo zaplete nek tretji voznik, ki ga nimaš na seznamu "designated drivers".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
RejZoR ::
Mislim da imajo v ameriki (oz vsaj v nekaterih zveznih državah) in na japonskem pravilo, da morajo poleg slike avta v prekršku ujeti še obraz voznika in ga na podlagi tega identificirajo. Ne vem sicer kako to deluje ampak se nihče ne more izgovarjat, da je peljala 90 letna babica...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Kaj točno ima to s počasno vožnjo ali odvzemom vozila, ki ga je vozila tretja oseba brez veljavnega vozniškega dovoljenja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Odvzem avtomobila po novem zakonu se mi zdi malo preenostaven, sploh je sporen tisti del, da lahko avto zaplenijo ob tretji kršitvi kjer je kazen najmanj 300€in 3 točke (po novem zakonu je to praktično vsak prekršek:)), bolj smiselno pa se mi zdi ta ukrep izreči pri vožnji brez veljavnega dovoljenja ali pri neupoštevanju prepovedi.
Treba pa je tudi ločit med začasno zaplembo (ki jo dejansko odredi policist) in pa uničenjem/odprodajo, ki jo lahko izreče samo sodnik. Kar pa se po mojih informacija zgodi zelo redko, sploh kadar je lastnik vozila tretja oseba.
Ker pa zna tak postopek mimogrede trajat pol leta bo kar držalo, da je treba pazit komu se posoja avto.
Treba pa je tudi ločit med začasno zaplembo (ki jo dejansko odredi policist) in pa uničenjem/odprodajo, ki jo lahko izreče samo sodnik. Kar pa se po mojih informacija zgodi zelo redko, sploh kadar je lastnik vozila tretja oseba.
Ker pa zna tak postopek mimogrede trajat pol leta bo kar držalo, da je treba pazit komu se posoja avto.
BlueRunner ::
Odvzem avtomobila po novem zakonu se mi zdi malo preenostaven, sploh je sporen tisti del, da lahko avto zaplenijo ob tretji kršitvi kjer je kazen najmanj 300€in 3 točke (po novem zakonu je to praktično vsak prekršek:)), bolj smiselno pa se mi zdi ta ukrep izreči pri vožnji brez veljavnega dovoljenja ali pri neupoštevanju prepovedi.
Hmm... nisem tega ravno tako prebral. Zaplenijo ti lahko ob kateri koli kršitvi, kjer je kazen vsaj 300€ + vsaj 1kt, pri čemer morajo biti izpolnjeni predhodni pogoji. Ti pa so (kakor jih sam berem) že 3x predohodno kaznovan za prekrške iz izrecnega seznama, torej pri 4. kršitvi. Prekrški, ki se upoštevajo, pa so klasiki (pod vplivom in odklonitev preverjanja) + prekoračitve omejitve za 20 (cona 30), 30 (v naselju), 40 (izven naselja) ali 50 (na AC) km/h. Kar IMHO niso niti pod razno majhne in/ali nedolžne prekoračitve. Torej moraš biti 3x predhodno ujet, da skozi naselje voziš 80, da po coni 30 voziš 50, po regionalki 130 ali po AC 180.
Ostalo pa so okoliščine, kot si jih sam navedel.
Torej ni to "praktično vsak prekršek". Je pa res, da ti lahko vožnja hitro postane precej stresna, če že imaš 3 predhodne ustrezne kršitve. Potem pa se ti res lahko zgodi odvzem pri "praktično vsakem prekršku".
Recimo tako. Lahko 5x menjaš pas brez utripalk in boš fasal 1500€ glob + 15 k.t. Ker pa se ta prekršek ni na seznamu "predhodnih prekrškov", ti v procesu vozilo ne bo odvzeto.
Če so te pa že 3x dobili pri prehitri vožnji skozi naselje (npr. 100+ po Celovški v Ljubljani), potem pa boš ob naslednji nepravilni menjavi pasu ostal brez koles.
Edit: matr, brez kave pisat poste... sam za sabo popravljam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Buggy ::
Če so te pa že 3x dobili pri prehitri vožnji skozi naselje (npr. 100+ po Celovški v Ljubljani), potem pa boš ob naslednji nepravilni menjavi pasu ostal brez koles.
torej ...ce imas pa sreco te pa jankovic preseneti z nagradnim unicenjem/odvzemom vozila, ko dobis na dom po posti v paketu 3x prekoraceno "proracun cono" 30 km/h ...v vseh nemogocih urah in nemogocih lokacijah...way to go...bananastan
BlueRunner ::
V tvoji "proračun" coni moraš voziti najmanj 50km/h, da prideš v to zgodbo. Plus to, da te bo za odvzem moral na licu mesta ujeti policist, ko boš ponovil kakšen 300€ + 1kt prekršek.
Če zgrešiš znak za začetek cone (ali pa ga sploh nikjer ni) in voziš po splošni zgornji omejitvi za naselja (50km/h), so možnosti, da ti bo obračunano 20+ minimalne. Če pa redno voziš 60 tudi tam, kjer bi moral 50, pa... kaj naj rečem. Tako pač je.
Oh, pa še dodatek. Tisto "ljubljansko presenečenje" na Brdnikovi je bilo znižanje hitrosti iz 50 na 40 in ne tvoja "cona", ki ti gre tako v nos. Torej bi moral tam voziti 70+, da si bi nabral ustrezne "predhodne prekrške". To, da je 70+ tako ali tako 20 nad običajno omejitvijo na tisti cesti, pa tudi nekaj pove, mar ne?
Če zgrešiš znak za začetek cone (ali pa ga sploh nikjer ni) in voziš po splošni zgornji omejitvi za naselja (50km/h), so možnosti, da ti bo obračunano 20+ minimalne. Če pa redno voziš 60 tudi tam, kjer bi moral 50, pa... kaj naj rečem. Tako pač je.
Oh, pa še dodatek. Tisto "ljubljansko presenečenje" na Brdnikovi je bilo znižanje hitrosti iz 50 na 40 in ne tvoja "cona", ki ti gre tako v nos. Torej bi moral tam voziti 70+, da si bi nabral ustrezne "predhodne prekrške". To, da je 70+ tako ali tako 20 nad običajno omejitvijo na tisti cesti, pa tudi nekaj pove, mar ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
St235 ::
Bluerunner, imaš prav. Prve tri kršitve morajo bit s seznama, zadnja pa karkoli 300 + točke. Mal me je zavedlo senzacionalistično poročanje, pa nisem šel točno v zakon pogledat.
Mi pa je moteče v tem to, da je dejansko dolžnost policista, da vozilo zaseže, če so izpolnjeni pogoji. Sploh nima diskrecijske pravice ali izreč ukrep ali ne.
Buggy, uničenje/odprodaja vozila je skrajen ukrep, ki ga lahko izreče samo sodnik. Ti na srečo še imajo diskrecijsko pravico pri teh odločitvah.
Mi pa je moteče v tem to, da je dejansko dolžnost policista, da vozilo zaseže, če so izpolnjeni pogoji. Sploh nima diskrecijske pravice ali izreč ukrep ali ne.
Buggy, uničenje/odprodaja vozila je skrajen ukrep, ki ga lahko izreče samo sodnik. Ti na srečo še imajo diskrecijsko pravico pri teh odločitvah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
Mal me je zavedlo senzacionalistično poročanje, pa nisem šel točno v zakon pogledat.
Naj prvi vrže kamen, kdor je nedolžen.
Mi pa je moteče v tem to, da je dejansko dolžnost policista, da vozilo zaseže, če so izpolnjeni pogoji. Sploh nima diskrecijske pravice ali izreč ukrep ali ne.
Hmm... Glede na to, da se gre tukaj za skrajni ukrep, ki naj bi bil prvenstveno namenjen temu, da se nevarno kršitev ali nevarno ponavljanje hujših kršitev prepreči na takoj in na kraju samem. Diskrecijska pravica je že OK, vendar pa, ali bi to bila rešitev? IMHO morda bi bila, če bi bili pragovi nekoliko drugače postavljeni. Recimo, da se 4. ponovitev enega izmed "posebej naštetih" prekrškov ohrani tako, kot je, če pa se voznika ujame pri "hujšem prekršku", pa se policistu res da diskrecijsko pravico, da lahko odloči kako naprej. Ne bi pa je dal notri kar tako... vidim neko prednost v temu, da ko se postopek začne, vsi sodelujoči vedo, da se ga več ne da ustaviti in, da kazen preprosto bo. Zastraševanje, pač. In potem posledično tudi manj vicev o blondinkah, ki jim je vse oduščeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
St235 ::
Mogoče bi morali vsaj uvesti hitro obravnavo glede vozila. Da pač sodnik, po hitrem postopku v par dneh odloči, ali se avto vrne ali ne. Mogoče kaj podobnega sistemu varščine, tako da lastnik dobi avto nazaj v uporabo do pravnomočnosti sodbe in posledično usode avtomobila. Ker vsaka obravnav pred sodnikom mimogrede vzamem 6 - 10 mesecev, kar je pa zelo dolga doba ko je nekdo brez avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarpedGone ::
Gray:
Koga kdo graja na število nesreč prav en drek vpliva (beri: nič).
"Počasi" je pa zanič definiran pojem. Kaj je to? Pri 90 je to 85, 80, 70, 60, 50 ali 30? Zakaj pa 90 ni počasi?
Kdaj boš pri takem upočasnjevanju reku "dej, zdej pa že pretiravaš"? 20 je namreč še bolj varno kot 30 iz natanko istega razloga, kot je 60 bolj varno kot 90.
Kje se torek ustavit pri takem "upočasnjevanju" za varnost in si priznat "da prirastek dodatne varnosti" ne opravičuje dodatnih zapletov al pa postane celo negativna?
Če je uradna omejitev 90, pomeni da je to hitrost ob kateri je nivo tveganja oz. nevarnosti sprejemljiv (za koga točno, je druga zgodba). Če voziš počasneje zaradi varnosti pomeni, da hočeš bit bol papeški od papeža. Pa bodi še bolj papeški od samega sebe in namesto 60 pri 90, ostani doma in vozi z 0 kmh. To je še bistveno bolj varno kot 30kmh.
Isti problem kot pri intervalu menjavanja olja. So pametnjakoviči ki zagovarjajo polovične intervale glede na proizvajalčeve. Ampak zakaj pa ne tretjinkse al pa kr vsak teden?
Ker namen olja ni, da ga kuriš v enaki količini kot gorivo.
In ker namen cest ni, da se bivakira na njih v plehnatih šotorih ampak da čimvečjemu številu ljudi omogoči čibolj varno in praktično možnost premikanja.
"Počasni" vozniki (i.e. vse kar odstopa od povprečja) niso noben dodatek k varnosti ampak motnja. Nevarna motnja.
Tisti ki vozi počasi ima bistveno manjšo možnost da nekoga ubije. Tako da če bi namesto vašega grajanja tistih nekaj % počasnih voznikov grajali tistih nekaj % voznikov ki se ne znajo kontrolirat za volanom, bi bilo nesreč manj.
Koga kdo graja na število nesreč prav en drek vpliva (beri: nič).
"Počasi" je pa zanič definiran pojem. Kaj je to? Pri 90 je to 85, 80, 70, 60, 50 ali 30? Zakaj pa 90 ni počasi?
Kdaj boš pri takem upočasnjevanju reku "dej, zdej pa že pretiravaš"? 20 je namreč še bolj varno kot 30 iz natanko istega razloga, kot je 60 bolj varno kot 90.
Kje se torek ustavit pri takem "upočasnjevanju" za varnost in si priznat "da prirastek dodatne varnosti" ne opravičuje dodatnih zapletov al pa postane celo negativna?
Če je uradna omejitev 90, pomeni da je to hitrost ob kateri je nivo tveganja oz. nevarnosti sprejemljiv (za koga točno, je druga zgodba). Če voziš počasneje zaradi varnosti pomeni, da hočeš bit bol papeški od papeža. Pa bodi še bolj papeški od samega sebe in namesto 60 pri 90, ostani doma in vozi z 0 kmh. To je še bistveno bolj varno kot 30kmh.
Isti problem kot pri intervalu menjavanja olja. So pametnjakoviči ki zagovarjajo polovične intervale glede na proizvajalčeve. Ampak zakaj pa ne tretjinkse al pa kr vsak teden?
Ker namen olja ni, da ga kuriš v enaki količini kot gorivo.
In ker namen cest ni, da se bivakira na njih v plehnatih šotorih ampak da čimvečjemu številu ljudi omogoči čibolj varno in praktično možnost premikanja.
"Počasni" vozniki (i.e. vse kar odstopa od povprečja) niso noben dodatek k varnosti ampak motnja. Nevarna motnja.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Kje se torek ustavit pri takem "upočasnjevanju" za varnost in si priznat "da prirastek dodatne varnosti" ne opravičuje dodatnih zapletov al pa postane celo negativna?
Pri nič (0). Pomembno je samo to, da nikogar ne oviraš - izven tega pa je počasneje vedno bolje.
WarpedOne> "Počasni" vozniki (i.e. vse kar odstopa od povprečja) niso noben dodatek k varnosti ampak motnja. Nevarna motnja.
Ne, to ne drži.
Pri nič (0). Pomembno je samo to, da nikogar ne oviraš - izven tega pa je počasneje vedno bolje.
WarpedOne> "Počasni" vozniki (i.e. vse kar odstopa od povprečja) niso noben dodatek k varnosti ampak motnja. Nevarna motnja.
Ne, to ne drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
WarpedGone ::
Jure, ti se ne strinjaš sam s sabo. Trdiš:
kar je točno isto kot
Če nikogar ne oviraš, nisi motnja. Motnja si le, če oviraš.
Ampak ti se itak moraš ne strinjat, pa magari se zarad tega ne strinjaš sam s sabo. So be it...
Pomembno je samo to, da nikogar ne oviraš - izven tega pa je počasneje vedno bolje.
kar je točno isto kot
"Počasni" vozniki (i.e. vse kar odstopa od povprečja) niso noben dodatek k varnosti ampak motnja. Nevarna motnja.
Če nikogar ne oviraš, nisi motnja. Motnja si le, če oviraš.
Ampak ti se itak moraš ne strinjat, pa magari se zarad tega ne strinjaš sam s sabo. So be it...
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
>
No... to je en način. Na Irskem pa moraš plačati bistveno višje zavarovanje, če avta ne boš vozil sam. Verjetno zavarovalnice že vedo zakaj to in zakaj te potem kot lastnika terjajo za poplačilo škode, če se v nesrečo zaplete nek tretji voznik, ki ga nimaš na seznamu "designated drivers".
>
Zavarovalnice hočejo EUR. Tako kot za mlade voznike. Za drugo klaso mašine (Več kobil) ali podobne neumnosti
No... to je en način. Na Irskem pa moraš plačati bistveno višje zavarovanje, če avta ne boš vozil sam. Verjetno zavarovalnice že vedo zakaj to in zakaj te potem kot lastnika terjajo za poplačilo škode, če se v nesrečo zaplete nek tretji voznik, ki ga nimaš na seznamu "designated drivers".
>
Zavarovalnice hočejo EUR. Tako kot za mlade voznike. Za drugo klaso mašine (Več kobil) ali podobne neumnosti
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Gray_Warden ::
WarpedOne, poizkušam le prikazati mnenje, s katerim na počasne voznike gledaš iz drugega zornega kota in ko jih dohitiš nekako ne čutiš nujne potrebe, da jih moraš na vsak način prehiteti. Pač počakaš na varno možnost in ga takrat prehitiš, se pa nikakor ne mudi da bi to storil.
Res je da so anomalije v prometu izjemno neprijetne saj se morajo takim egoistom vsi prilagajati. Vendar se vse reši taki, da hitrejše spustiš mimo, počasne pa prehitiš na primernem mestu.
Res je da so anomalije v prometu izjemno neprijetne saj se morajo takim egoistom vsi prilagajati. Vendar se vse reši taki, da hitrejše spustiš mimo, počasne pa prehitiš na primernem mestu.
Why so serious?
CoolBits ::
Pa sej tako se dela... problem je tam, kjer ni primernega mesta za prehitevanje, počasnež pa kar vztraja ker misli da ima prav in da je varen voznik...
A si tak ne zasluži kazni? Jaz bi ga vsaj na ponovno opravljanje vozniškega poslal.
A si tak ne zasluži kazni? Jaz bi ga vsaj na ponovno opravljanje vozniškega poslal.
St235 ::
to ali si on zasluži kazen ali ne nima veze s tem ali ti lahko koga ogrožaš s prehitevanjem.
Kazen se oviranje prometa si vsekakor zasluži, ne more pa bit njegova vožnja opravičilo za prehitevanja v škarje in ogrožanje drugih udeležencev.
Vsak v prometu odgovarja za svoja dejanja. Iskat opravičilo za lastne napake in nespoštovanje zakonov v ostalih voznikih je pomilovanja vredno.
Kazen se oviranje prometa si vsekakor zasluži, ne more pa bit njegova vožnja opravičilo za prehitevanja v škarje in ogrožanje drugih udeležencev.
Vsak v prometu odgovarja za svoja dejanja. Iskat opravičilo za lastne napake in nespoštovanje zakonov v ostalih voznikih je pomilovanja vredno.
St235 ::
odvisno od hitrosti, ker nekdo ki na regionalni cesti vozi 10km/h je približno tako velika nevarnost kot skala, ki je padla na cesto. Ekstremno nizka hitrost, je seveda lahko nevarna ker povečuje možnost naleta.
Gray_Warden ::
pri extremno nizki hitrosti moraš imeti prižgane vse štiri smernike in moraš vsem omogočiti varno prehitevanje.
Vsekakor pa verjamem da si že velikokrat dohitel kolesarja ali traktor na regionalki in veš da se da varno upočasniti, če nimaš absolutno previsoke hitrosti (taka hitrost je ponavadi daleč čez omejitev hitrosti).
Kjerkoli je postavljen znak za omejitev, je ta znak mogoče postavljen s prenizko hitrostjo, nikoli pa s previsoko. Vse ceste se da lepo zvozit s hitrostjo ki je napisana na znaku za omejitev (recimo na regionalki včasih dobiš znak 60 zaradi ovinkov itd itd itd).
lakotnik29, kazen si VSEKAKOR ZASLUŽI, nikakor pa te s svojo nizko hitrostjo ne sili v prehitevanje v škarje. Če ni varnega mesta za prehitevanje pač ne smeš prehitevat.
Vsekakor pa verjamem da si že velikokrat dohitel kolesarja ali traktor na regionalki in veš da se da varno upočasniti, če nimaš absolutno previsoke hitrosti (taka hitrost je ponavadi daleč čez omejitev hitrosti).
Kjerkoli je postavljen znak za omejitev, je ta znak mogoče postavljen s prenizko hitrostjo, nikoli pa s previsoko. Vse ceste se da lepo zvozit s hitrostjo ki je napisana na znaku za omejitev (recimo na regionalki včasih dobiš znak 60 zaradi ovinkov itd itd itd).
lakotnik29, kazen si VSEKAKOR ZASLUŽI, nikakor pa te s svojo nizko hitrostjo ne sili v prehitevanje v škarje. Če ni varnega mesta za prehitevanje pač ne smeš prehitevat.
Why so serious?
St235 ::
lakotnik29, kazen si VSEKAKOR ZASLUŽI, nikakor pa te s svojo nizko hitrostjo ne sili v prehitevanje v škarje. Če ni varnega mesta za prehitevanje pač ne smeš prehitevat.
Točno to kar sem jaz povedal:)
Vsekakor pa verjamem da si že velikokrat dohitel kolesarja ali traktor na regionalki in veš da se da varno upočasniti, če nimaš absolutno previsoke hitrosti (taka hitrost je ponavadi daleč čez omejitev hitrosti).
Seveda v večini primerov lahko varno upočasniš, ne moreš pa trdit da to ne povečuje nevarnosti. Ravno tako kot v večini primerov lahko preprečiš čelno trčenje pri prehitevanju v škarje s tem da zaviraš. Oboje pa predstavlja nevarnost na cesti, ki jo ne bi smelo bit in bi moralo bit sankcionirano. Pa nam praksa kaže, da za eno ali drugo zelo redko dobiš kazen, ker je pač lažje čepet v grmovju in merit hitrost ob koncu naselja.
Kjerkoli je postavljen znak za omejitev, je ta znak mogoče postavljen s prenizko hitrostjo, nikoli pa s previsoko. Vse ceste se da lepo zvozit s hitrostjo ki je napisana na znaku za omejitev (recimo na regionalki včasih dobiš znak 60 zaradi ovinkov itd itd itd).
:) veš kolk cest v RS ima omejitev 90, pa lhako samo sanjaš o tem da bi jo zvozil z 60?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
JanK ::
Gray_Warden je izjavil:
Kjerkoli je postavljen znak za omejitev, je ta znak mogoče postavljen s prenizko hitrostjo, nikoli pa s previsoko. Vse ceste se da lepo zvozit s hitrostjo ki je napisana na znaku za omejitev (recimo na regionalki včasih dobiš znak 60 zaradi ovinkov itd itd itd).
Da, da.
Pa mi povej kako se lahko cez Kacje Ride in Rakitno peljes z 90 km/h. In ne, nikjer ni znakov za omejitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Buggy ::
hehe dobra CoolBits...sem pa ravno to nedeljo po tej cesti iz Rakitne vozil in je res uzitek...seveda sem naletel na nekega uzivanta z kabrio golfom (starejsi gospod) in ne mores verjet...po par ovinkih se je odmaknil ?!?
WarpedGone ::
Gray:
Žal v teh naših prometnih razmerah to ne drži.
Do nekaj mesecev nazaj je bila neka ravna ozka cesta skozi naselje izven vasi, kjer so bili dovozi na to cesto vsakih 10 metrov in zraven betonska ograja - preglednost zelo slaba. Na začetku pa se je bahal znak za omejitev na 70. Tako je bilo vsaj 5 let odkar vem za ta odsek. Sedaj so dali znak 40, pa ni niti ene dodatne hiše ali česarkoli.
Toliko o tem, koliko imajo konkretne omejitve povezave z dejanskim stanjem na cesti. Vigl, vagl ...
Kjerkoli je postavljen znak za omejitev, je ta znak mogoče postavljen s prenizko hitrostjo, nikoli pa s previsoko.
Žal v teh naših prometnih razmerah to ne drži.
Do nekaj mesecev nazaj je bila neka ravna ozka cesta skozi naselje izven vasi, kjer so bili dovozi na to cesto vsakih 10 metrov in zraven betonska ograja - preglednost zelo slaba. Na začetku pa se je bahal znak za omejitev na 70. Tako je bilo vsaj 5 let odkar vem za ta odsek. Sedaj so dali znak 40, pa ni niti ene dodatne hiše ali česarkoli.
Toliko o tem, koliko imajo konkretne omejitve povezave z dejanskim stanjem na cesti. Vigl, vagl ...
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Buggy> in ne mores verjet...po par ovinkih se je odmaknil ?!?
Saj to vsi naredijo, samo dovolj potrpljenja potrebuješ.
To nam tudi pove, da do zdaj še nisi nikoli čakal par ovinkov, zato se ti je zdelo, da se nihče nikoli ne umakne!
knesz> Samomorilec.
It's my life. Življenja vseh, ki jih je morilec na zgornjem posnetku pobil, pa niso bila njegova!
Saj to vsi naredijo, samo dovolj potrpljenja potrebuješ.
To nam tudi pove, da do zdaj še nisi nikoli čakal par ovinkov, zato se ti je zdelo, da se nihče nikoli ne umakne!
knesz> Samomorilec.
It's my life. Življenja vseh, ki jih je morilec na zgornjem posnetku pobil, pa niso bila njegova!
Buggy ::
jype:
..no in taki genijalci ki delajo take zakljucke, po vsej verjetnosti prispevajo tudi svoje perle k takim zakonom, ki jih imamo ta trenutek...respect!
To nam tudi pove, da do zdaj še nisi nikoli čakal par ovinkov, zato se ti je zdelo, da se nihče nikoli ne umakne!
..no in taki genijalci ki delajo take zakljucke, po vsej verjetnosti prispevajo tudi svoje perle k takim zakonom, ki jih imamo ta trenutek...respect!
jype ::
Buggy> respect!
I wish I could say the same!
Glede na to s kako predimenzioniranimi vozili in s kako malo obzirnosti in spoštovanja do ostalih udeležencev v prometu se vozite po cestah je vprašanje "počasnih" voznikov popolnoma nepomembno.
I wish I could say the same!
Glede na to s kako predimenzioniranimi vozili in s kako malo obzirnosti in spoštovanja do ostalih udeležencev v prometu se vozite po cestah je vprašanje "počasnih" voznikov popolnoma nepomembno.
CoolBits ::
>> Življenja vseh, ki jih je morilec na zgornjem
posnetku pobil, pa niso bila njegova!
A mislis na ves tisti mrces na sipi? :)
posnetku pobil, pa niso bila njegova!
A mislis na ves tisti mrces na sipi? :)
Buggy ::
I wish I could say the same!
Glede na to s kako predimenzioniranimi vozili in s kako malo obzirnosti in spoštovanja do ostalih udeležencev v prometu se vozite po cestah je vprašanje "počasnih" voznikov popolnoma nepomembno.
od cloveka, ki ne spostuje zakonov in si jih sam prilagaja tako da spravlja druge in sebe v nevarnost pa res ne bo nihce takega moraliziranja resno jemal..jype saj sam ves a ne?
JanK ::
jype ::
JanK> Ce vozis hitreje od tega tipa (kar si sam trdil): otroke in ostale ljudi po naseljih. In da, s kolesom lahko mirno koga ubijes.
Hitreje vozim samo tam, kjer je to dovoljeno.
Pa skozi ovinke mi ni treba zavirat, on pa mora.
Hitreje vozim samo tam, kjer je to dovoljeno.
Pa skozi ovinke mi ni treba zavirat, on pa mora.
BlueRunner ::
Mogoče bi morali vsaj uvesti hitro obravnavo glede vozila. Da pač sodnik, po hitrem postopku v par dneh odloči, ali se avto vrne ali ne. Mogoče kaj podobnega sistemu varščine, tako da lastnik dobi avto nazaj v uporabo do pravnomočnosti sodbe in posledično usode avtomobila. Ker vsaka obravnav pred sodnikom mimogrede vzamem 6 - 10 mesecev, kar je pa zelo dolga doba ko je nekdo brez avtomobila.
Hmpf... bi morda bilo vredno ponovno razmisliti o uvedbi nekih sodnikov za prekrške ali sodnikov za "majhne zadeve"? Kako imajo že to Angleži? Eno je "magistrate", drugo pa "justice". Čeprav ni rečeno, da se bi ta prvina anglosaškega sistema lahko lepo preslikala v naš kontinentalni sistem... Bi pa bilo verjetno primerno, da se bi za prekrške in civilne postopke majhne vrednosti uvedlo malo bolj skrajšane postopke s kakšno procesno varovalko manj, kot pa za kazenske zadeve in civilne postopke kjer se gre za večje vrednosti. Prvi bi potem lahko tekli hitreje za ceno tega, da bi bila večja možnost, da "okoli kepe" dobi tudi kakšen, ki ni storil nič slabega, hkrati pa ta "okoli kepe" ne bi smel biti pretiran, kar pomeni, da morebitne napake ne bi imele daljnosežnih posledic - individualno ali pa kolektivno.
JanK ::
JanK> Ce vozis hitreje od tega tipa (kar si sam trdil): otroke in ostale ljudi po naseljih. In da, s kolesom lahko mirno koga ubijes.
Hitreje vozim samo tam, kjer je to dovoljeno.
Nakladas!
Malo si poglej svoj lasten video.
Od Ruske ulice do Gosposvetske ceste je 400m, prevozis jih v intervalu od 1:38 do 2:22, kar je 44 sekund, hitrost je torej 33 km/h, kar je 30% hitreje od dovoljenih 25 km/h. MORILEC!
Od Kajuhove ulice do Chengdujske ceste je 2000m, prevozis jih v intervalu od 9.53 do 13:53, ker je 240 sekund, hitrost je 30 km/h, kar je 20% hitreje od dovoljenih 25 km/h. Pri cemer se s tako divjo hitrostjo peljes kak meter stran od para z otrokom v vozicku (ob 11:52). MORILEC!
Da sploh ne omenjam prekrskov, ki jih delas - voznja po plocniku (med pesci) in po cesti, ko imas na razpolago kolesarsko stezo (recimo od 7:01 do 7:26), "sekanje" krizisc, ker se ti ne pac da voziti po kolesarski stezi (recimo od 9:47 do 9:53)...
Po tem videu sodec je tvoja kredibilnost v tej debati vec ali manj nicna.
Pa da se ne bos izmotaval, tole je citat iz prispevka s posnetkom:
Na, lej, jaz se grem vsak dan nekaj temu podobnega, v�asih pa potem ťe kaj za rekreacijo:
In tole iz drugih prispevkov:
bili_39a> In hitreje vozijo le, �e so sami na cesti...
A, tako gre to. Kako pa vedo, kdaj so sami na cesti?
bili_39a> in na osnovi �esa obtoŞujeť koga z morilcem?
Na osnovi tega, da "samo ko je sam na cesti" strelja malce naokoli z avtomatskim oroĹžjem.
bili_39a> Jaz ti pa pravim, da imam v�asih teŞave z naťo signalizacijo, ki ni primerna za dejansko stanje na cesti.
Jaz tudi - ampak nikakor ne smatram, da mi to daje kakrĹĄnokoli podlago za krĹĄenje predpisov.
bili_39a> Ko voziĹĄ s kolesom pa jih lahko krĹĄiĹĄ?
Ne, ne smem jih.
Hinavstvo par excellence. Oziroma: Do as I say not as I do...
jype ::
JanK> Od Ruske ulice do Gosposvetske ceste je 400m, prevozis jih v intervalu od 1:38 do 2:22, kar je 44 sekund, hitrost je torej 33 km/h, kar je 30% hitreje od dovoljenih 25 km/h. MORILEC!
Kje je pa hitrost omejena na 25 km/h?
Kje je pa hitrost omejena na 25 km/h?
M-XXXX ::
JanK> Od Ruske ulice do Gosposvetske ceste je 400m, prevozis jih v intervalu od 1:38 do 2:22, kar je 44 sekund, hitrost je torej 33 km/h, kar je 30% hitreje od dovoljenih 25 km/h. MORILEC!
Kje je pa hitrost omejena na 25 km/h?
Na pol strani dolg post najdeš eno pripombo... Sad, sad...
Baybeh kiler
jype ::
Kolesar, ki bi rad ostal živ, prometnih predpisov _ne sme_ upoštevati.
Če bi imel okoli sebe zadostno zaščito, da bi si lahko privoščil eksperimentiranje s tem, bi morda še vedno upošteval predpise, a ker je nimam, jih ne (in to se ne bo spremenilo, dokler se ne odselim v države, kjer prometne predpise upoštevajo vsi, vključno z močnejšimi udeleženci v prometu).
Omejitev hitrosti na 25 km/h od 1. januarja 2005 naprej velja samo za kolesa z motorjem, ne pa več tudi za vozila, ki so poganjana z lastno močjo voznika.
Če bi imel okoli sebe zadostno zaščito, da bi si lahko privoščil eksperimentiranje s tem, bi morda še vedno upošteval predpise, a ker je nimam, jih ne (in to se ne bo spremenilo, dokler se ne odselim v države, kjer prometne predpise upoštevajo vsi, vključno z močnejšimi udeleženci v prometu).
Omejitev hitrosti na 25 km/h od 1. januarja 2005 naprej velja samo za kolesa z motorjem, ne pa več tudi za vozila, ki so poganjana z lastno močjo voznika.
M-XXXX ::
Kolesar, ki bi rad ostal živ, prometnih predpisov _ne sme_ upoštevati.
Tako kot vsi ostali vozniki (tudi avtomobilisti), nimaš NOBENE pravice dvomit v napise in table. Če piše, da moraš zapeljat v prepad, zapelješ v prepad, easy as that...
jype ::
Če bi upošteval predpise, bi v tem primeru (7:00 v videu) speljal naravnost pred idiota, ki z dvema tonama jekla okoli sebe mirno pripelje skozi križišče, globoko v rdečo (voznik avtomobila, ki je speljal za menoj, je pohupal, kar se sliši na posnetku). Če bi otroci stekli čez cesto, ko se jim je prižgala zelena luč, bi jih mirno povozil, saj pri hitrosti z gibalno količino, ki jo ima, ne bi zmogel ustaviti (preglednost ceste in dostopov za pešce pa je motena zaradi gradbenih del).
M-XXXX> Tako kot vsi ostali vozniki (tudi avtomobilisti), nimaš NOBENE pravice dvomit v napise in table. Če piše, da moraš zapeljat v prepad, zapelješ v prepad, easy as that...
To ne drži. Predpisi izrecno zahtevajo, da storiš vse, kar je potrebno, da preprečiš nesrečo, _vedno_ (kar kot kolesar vestno upoštevam že dve desetletji).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M-XXXX ::
To ne drži. Predpisi izrecno zahtevajo, da storiš vse, kar je potrebno, da preprečiš nesrečo, _vedno_ (kar kot kolesar vestno upoštevam že dve desetletji).
Točno tako, ravno iz tega razloga (ravno tako kot ti) hitrejše od omejitev... No zdaj ko si pa še ti požegnal je pa to to...
jype ::
Kje pa vozim hitreje od omejitve?
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
Če kdo ne ve:
Omejitve hitrosti za posamezne vrste vozil so razvrščene od 80 km/h navzdol vse do 20 km/h (za turistične vlakce). Zanimivo, da je pri tem zakonodajalec pozabil na omejitev hitrosti na kolesarskih stezah. Na teh površinah se torej teoretično in pikolovsko hkrati do 25 km/h lahko vozijo kolesa s pomožnim motorjem, za običajne kolesarje pa velja 50 km/h, če je kolesarska steza znotraj naselja.
Hitreje od 50 vozim samo s cestnim kolesom v skupini - sam ne zmorem.
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
Če kdo ne ve:
Omejitve hitrosti za posamezne vrste vozil so razvrščene od 80 km/h navzdol vse do 20 km/h (za turistične vlakce). Zanimivo, da je pri tem zakonodajalec pozabil na omejitev hitrosti na kolesarskih stezah. Na teh površinah se torej teoretično in pikolovsko hkrati do 25 km/h lahko vozijo kolesa s pomožnim motorjem, za običajne kolesarje pa velja 50 km/h, če je kolesarska steza znotraj naselja.
Hitreje od 50 vozim samo s cestnim kolesom v skupini - sam ne zmorem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M-XXXX ::
Kje pa vozim hitreje od omejitve?
http://www.siol.net/Avtomoto/Avtosola/T...
Če kdo ne ve:
Omejitve hitrosti za posamezne vrste vozil so razvrščene od 80 km/h navzdol vse do 20 km/h (za turistične vlakce). Zanimivo, da je pri tem zakonodajalec pozabil na omejitev hitrosti na kolesarskih stezah. Na teh površinah se torej teoretično in pikolovsko hkrati do 25 km/h lahko vozijo kolesa s pomožnim motorjem, za običajne kolesarje pa velja 50 km/h, če je kolesarska steza znotraj naselja.
Hitreje od 50 vozim samo s cestnim kolesom v skupini - sam ne zmorem.
Ne, pravzaprav res ne vem:
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...
http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h
jype ::
> Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h
Link na ustrezen člen ZVCP-1 ali ZPrCP prosim.
No, da ne boste iskali predolgo...
Edina omemba hitrosti 25 km/h v ZVCP-1, ki bil v veljavi do 1. julija, je:
48. kolo s pomožnim motorjem je enosledno vozilo (kolo, skiro ipd.) s pomožnim motorjem, katerega delovna prostornina motorja z notranjim izgorevanjem ne presega 50 ccm in katerega hitrost na ravni cesti je konstrukcijsko omejena na največ 25 km/h;
V novem zakonu pa piše tole:
13. >>kolo<< je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Več pravnikov, policija in ministrstvo za promet so mi vsi zagotovili, da se omejitev 25 km/h nanaša samo na vozila s pomožnim motorjem.
Link na ustrezen člen ZVCP-1 ali ZPrCP prosim.
No, da ne boste iskali predolgo...
Edina omemba hitrosti 25 km/h v ZVCP-1, ki bil v veljavi do 1. julija, je:
48. kolo s pomožnim motorjem je enosledno vozilo (kolo, skiro ipd.) s pomožnim motorjem, katerega delovna prostornina motorja z notranjim izgorevanjem ne presega 50 ccm in katerega hitrost na ravni cesti je konstrukcijsko omejena na največ 25 km/h;
V novem zakonu pa piše tole:
13. >>kolo<< je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Več pravnikov, policija in ministrstvo za promet so mi vsi zagotovili, da se omejitev 25 km/h nanaša samo na vozila s pomožnim motorjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
JanK> po cesti, ko imas na razpolago kolesarsko stezo (recimo od 7:01 do 7:26), "sekanje" krizisc, ker se ti ne pac da voziti po kolesarski stezi (recimo od 9:47 do 9:53)...
Zakon sicer pravi, da se to ne sme (predpisana globa je 80 evrov), a policisti očitno razumejo, da je ta del zakona tako slab, da tega predpisa ne upoštevajo niti sami, niti nikogar ne oglobijo. Sam se pogosto peljem mimo policijskih patrulj po cestišču ob kolesarski stezi, pa niso ukrepali še nikoli:
Zakon sicer pravi, da se to ne sme (predpisana globa je 80 evrov), a policisti očitno razumejo, da je ta del zakona tako slab, da tega predpisa ne upoštevajo niti sami, niti nikogar ne oglobijo. Sam se pogosto peljem mimo policijskih patrulj po cestišču ob kolesarski stezi, pa niso ukrepali še nikoli:
JanK ::
Jype> Mimogrede, roke imam vedno na ročkah in ustavim lahko v manj kot dveh metrih, če imam hitrost pod 35km/h.
Se malo nakladanja.
35 km/h je okoli 10 m/s. Povprecna hitrost pri enakomernem zavranju je 5 m/s. Razdaljo 2 m s to povprecno hitrostjo prepeljes v 0.4 sekunde in ce se zelis ustaviti, to pomeni 2.5g pojemka.
Kar je seveda totalen bullshit, ki gre proti osnovnim zakonom fizike. Ce ti kolo ne zdrsne na slabi povrsini, je maksimalen pojemek omejen s pozicijo tezisca. Tipicne vrednosti so okoli 0.65g http://www.johnforester.com/Articles/Bi... http://www.industrializedcyclist.com/br...
S taksnim pojemkom pa naredis skoraj 8 metrov preden se ustavis, 4 krat dalj od tvoje "ocene".
Zakon sicer pravi, da se to ne sme (predpisana globa je 80 evrov), a policisti očitno razumejo, da je ta del zakona tako slab, da tega predpisa ne upoštevajo niti sami, niti nikogar ne oglobijo. Sam se pogosto peljem mimo policijskih patrulj po cestišču ob kolesarski stezi, pa niso ukrepali še nikoli:
ROFL! Se pravi, ce te policisti ne kaznujejo, je stvar cool! Daj, prosim se malo se takole blamiraj!
Da ti dam drug primer: Ker pri nas policija in tozilstvo v glavnem ignorira homofobicni in rasisticni izpade in napade, je to seveda cool, kajti s tem je stvar OK. Kaj ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24346 (20736) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269911 (240942) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34531 (28759) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17739 (14139) | solatko |