» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
52 / 81
»»

Pyr0Beast ::

Za umirit hitrost v mestu so najbolj učinkoviti ležeči policaji

Zakaj že ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlueRunner ::

Ker je v povprečju večini ljudem škoda podvozja. Tistim, ki imajo pa še kaj "znižanega" pa še toliko bolj.

Niso pa ležeči edina rešitev. Imajo pa verjetno najboljši p/p.

Pyr0Beast ::

Sam nisem opazil razlike, Folk se ustavi malo pred policajem takoj za njim pa spet pospeši na prejšnjo hitrost.

Jaz grem pa itak s polno hitrostjo čez.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlueRunner ::

Verjetno odvisno tudi od višine policaja in razmaka med njimi. Dva zaporedoma obvarujeta večjo in kritično dolžino cestišča, dvignjen prehod (kot posebna izvedenka) umirja promet na določeni točki.

Ne vem pa kaj naj si mislim ob tvojem "s polno hitrostjo". Če to pomeni "po omejitvi", potem imaš v bistvu predvideno hitrost in se itak nimaš kaj za sekirati. Če to pomeni "kolikor mi paše - tudi nad omejitvijo", potem pa je bil izgleda postavljen narobe dimenzioniran ležeči, ali pa se naokoli prevažaš s SUV-om, ki ima dovolj mehko podvozje, da te tudi polmeterski verjetno ne bi ganil.

Če je govora o drugem, lahko rečem, da v povprečju pomaga (tudi če tebe ne ustavi), hkrati pa apeliram, da se držiš omejitev, tudi če ti gredo na jetra.

jype ::

Na Danskem na sredo ceste postavijo kandelaber pa malo žive meje, tako da moraš "prehitevat" popolnoma nepregledno oviro.

Na Nizozemskem cesta tako zavije, da je z več kot 15km/h tudi z najboljšim dirkalnim avtomobilom ne moreš prevozit.

Cesta je vedno ravna za pešce in kolesarje, avtomobiliste pa ves čas ruka.

Se jim super obnese.

Buggy ::

jype je izjavil:



Cesta je vedno ravna za pešce in kolesarje, avtomobiliste pa ves čas ruka.

Se jim super obnese.



hehe...pri nas so potem korak pred njimi ker nas ze 40 let ruka po luknastih cestah in to vedno bolj :D

jype ::

Kolesarji se pri nas ne vozijo po cestah zato ker bi bile bolj luknjaste kot površine za kolesarje.

ABX ::

Ležeče policaje se ne daje kar tako po cesti, ampak so na najbolj kritičnem delu. Prehod za pešce, nepregledno križišče, ... tam kjer 20km/h manj nekaj pomeni.

Glavna prednost krožnega večja ni toliko prepustnost, ampak da vsak ki gre čez njega umiri hitrost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BlueRunner ::

OK, najprej resen del odgovora: vse to so možne rešitve, ki pa imajo včasih višjo ceno, včasih pa topološko niso izvedljive. Bi se pa jih lahko začeli bolj množično posluževati.

Sedaj pa še ciničen del...

jype je izjavil:

Na Danskem na sredo ceste postavijo kandelaber pa malo žive meje, tako da moraš "prehitevat" popolnoma nepregledno oviro.

Pri nas vozniki "prehitevajo" kandelabre na pločnikih, občasno se zaletijo in snamejo tudi kakšen semafor v križišču, pri zavijanju v levo.

jype je izjavil:

Na Nizozemskem cesta tako zavije, da je z več kot 15km/h tudi z najboljšim dirkalnim avtomobilom ne moreš prevozit.

Pri nas imajo nekateri težavo že pri "ovinkih" skozi krožišča. Ne smemo pretiravati.

jype je izjavil:

Cesta je vedno ravna za pešce in kolesarje, avtomobiliste pa ves čas ruka.

Pri nas se še pešci spotikajo (aja, to je že bilo omenjeno), ceste pa so tako ali tako narajene po japonskem pristpu samajama.

jype je izjavil:

Se jim super obnese.

Ampak mi jih potolčemo. Dobesedno.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Problem cestnega nacrtovanja pri nas je to, da se ga lotevajo precej sparavno. Ceste so pod-dimenzionirane, prav tako krizisca. V vecini primerov pa zato, ker je koncna cena izvedbenih del tako astronomska, da groza. Nekaj bi se bilo treba nauciti tam kjer se ze nekaj desetletij ubadajo s pretocnostjo prometa, v Aziji in Ameriki.

CaqKa ::

eden izmed faktorjev zaradi katerih imamo sedaj višje kazni v prometu, so tudi prodajalci avtomobilov in avto zavarovanj, ki s svojimi akcijami spodbujajo nevarno vožnjo in obnašanje v prometu.

http://www.dnevnik.si/objektiv/vec_vseb...

Buggy ::

blaznio populisticen clanek in brez posebne vsebine. Avtor se lahko po njegovo vrze v kanto dreka, saj vecina oglasov za pralni prasek in vanish govori da bo momentalno in brez posledic spet disec in brezmadezen...seveda ce je tako tup (ocitno podcenjuje narod) do bo to verjel.

BlueRunner ::

No, ampak pri pralnem prašku si vsi želimo čiste cunje in smo najbolj srečni, kadar jih tudi dobimo.

Kaj si potem po tej analogiji vsi (vsaj potiho) želimo pri vozilih?

Članek je populističen, hkrati pa kaže na jako zanimivo licemerstvo. Vozilo ni dobro, če ne omogoča (da ne rečem vzpodbuja) vožnje, ki je najmanj neekonomična in neučinkovita, potencialno pa tudi nevarna.

Pri prašku tega ni... v najslabšem primeru boš imel še vedno umazane cunje.

dzinks63 ::

150 evrov za prepočasne voznike

Strožje kazni na cestah še učinkujejo. V zadnjih treh dneh se je zgodilo za petino manj nesreč kot v prvem julijskem vikendu lani. Vozniki pa gredo sedaj v drugo skrajnost in vozijo pod dovoljeno hitrostjo.


Nekateri so zadevo vzeli zelo resno, celo preveč. Da voziš 45-50km/h v naselju je ok, toda nekateri vozijo 40 po števcu, pa še ta malo laže tako, da je potem prava hitrost okoli 35km/h. To pa je že rahlo trpinčenje ljudi in kdor se veliko vozi in prileti dnevno na kar precej takšnih situacij. A tudi policistom najeda prepočasna vožnja?

Gray_Warden ::

glede tega policisti ne bodo ničesar naredili.

Takšni vozniki pa ob živce spravijo marsikoga.....posledično je več živčnih voznikov na cestah....posledično je več nesreč.

and here we go again.


ps.: niso počasni vozniki krivi za prometne nesreče. Krivi so nesposobni vozniki ki jih ne znajo VARNO prehitet.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

...da delajo zakljucke (ceprav zacasne) po treh dneh pove vse ... med drugim tudi, na kaksen nacin in s kaksno podlago sprejemajo zakone teli nasi kekci. Res super analiza, za po prsih trkat in zakljucke prepuscati g. Murphyju.

excel management in statisticno povprecje z nekaj glasnimi lobiji pa imamo tak drek od prometnega zakona, kot ga imamo...dodas se neprimerno izvajanje le-tega, scepec sloveskega splosnega idiotizma (firbcanje icluded) in motoricne omejenesti v vozilu ter seveda cvetko od urejene cestne infrastrukture (luknje for free), pa imas naso trenutno situacijo na cesti in situacijo, ki bo vedno prisotna...samo denarnice bodo bolj prazne.

Gray_Warden ::

ne bo pomagalo niti če dajo kazni po 5000 eur za prekoračitev omejitve.

Miselnost voznikov bi se morala spremenit. Mogoče bi lahko avtošole pripomogle k temu....
Why so serious?

BlaY0 ::

BigWhale je izjavil:

Problem cestnega nacrtovanja pri nas je to, da se ga lotevajo precej sparavno. Ceste so pod-dimenzionirane, prav tako krizisca. V vecini primerov pa zato, ker je koncna cena izvedbenih del tako astronomska, da groza. Nekaj bi se bilo treba nauciti tam kjer se ze nekaj desetletij ubadajo s pretocnostjo prometa, v Aziji in Ameriki.

V Ameriki je vse jasno, ker se dela najprej cesta in vsa infrastruktura, okoli nje pa se potem zida. Pri nas pa nastane problem že ko je treba skozi vas potegnit dva pasova + en pločnik. Pa ne gre, ker so bajte že sedaj na sredi ceste. Bajte je treba torej podret, plačat odškodnino in potem še odkupit tistih par kvadratov zemlje od vsakega posameznika. En se potem sprdne, da on pa ne bi še prodal in se pač počaka še par let. Kako boš to rešil po Ameriškem modelu?

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:


V Ameriki je vse jasno, ker se dela najprej cesta in vsa infrastruktura, okoli nje pa se potem zida. Pri nas pa nastane problem že ko je treba skozi vas potegnit dva pasova + en pločnik. Pa ne gre, ker so bajte že sedaj na sredi ceste. Bajte je treba torej podret, plačat odškodnino in potem še odkupit tistih par kvadratov zemlje od vsakega posameznika. En se potem sprdne, da on pa ne bi še prodal in se pač počaka še par let. Kako boš to rešil po Ameriškem modelu?


Tudi ce se ne dela najprej cesta, se tisto okrog ceste enostavno podre. Drzava bi morala imeti mehanizem, ki bi omogocal nemoteno gradnjo infrastrukture.

To, da se en klukec lahko spomni in ne proda zemlje in zato stoji gradnja drzavne avtoceste je nedopustno (tipicen primer, avtocesta proti stajerski ozrioma Lj obvoznica). Saj vem, zdaj se bo takoj nasel nekdo, ki bo rekel: 'drzava nima pravice kr gradit cest'. Pri nas (verjetno se kje drugje) bi vsi vse meli, vse bi morala narediti drzava, nihce pa ne bi nic svojega dal. Kaj dal, prodal. :)

BlaY0 ::

Kaj torej porečeš na umestitev trase tretje razvojne osi? Kako močan mora biti lobij, da lahko vsili nekaj takega kot je trasa F2 in splanira 80 ha kmetijskih površin, od tega 20 ha prve kategorije?

Gray_Warden ::

poglej primer na gorenjskem kjer most pri Peračici gradijo že kakšnih 10 let, če ne več. Tisto bi moralo biti zgrajeno instantno pa poglej koliko časa že stoji vse skupaj. Preden bodo tisto reč do konca zgradili jo bodo morali že podreti zaradi dotrajanosti materialov=)
Why so serious?

BlaY0 ::

Hehe, zgleda da se bo še zavleklo v kolikor so govorice o finančnem stanju Primorja na mestu ;)

Gray_Warden ::

true=)

Glede govoric pa mislim da so kar resnične, glede na to koliko gradbišč kjer visi napis PRIMORJE je obstalo na isti točki, ampak to ne spada več v to temo.
Why so serious?

jype ::

Očitno višanje kazni deluje. Danes ni nihče prehiteval, bistveno večja večina je vozila po omejitvah.

Vse kaže, da bo treba sprejeti zakon, ki vsak dan za 20% dvigne kazni za vse prometne prekrške. Tako bodo povišanja dnevno z nami in bomo vsi vozili strpno in previdno.

Gray_Warden ::

jype

takšno obnašanje je standardno v prvih tednih po zvišanju kazni. Kmalu pa se bodo ljudje navadili na višje kazni in se bo stanje povrnilo v takšno kot je bilo 2 tedna nazaj. Morda bi bilo res bolj da bi bile kazni vsak teden višje ja..potem bi vsi vozili tako da ne bi dobili višje kazni...


kar je pa zdaj največji problem pa je to, da obstoječih kazni _ne morejo_ več znižat iz preprostega razloga. Če neka kazen (recimo uporaba mobilnega telefona v avtu) zdaj nevestnega voznika stane 120 eur in bi ga po znižanju kazni stala le še 40 eur, bi VSAK voznik takoj pomislil nekaj v smislu: " eh saj to pa ni nič takšnega, to pa si lahko privoščim...".
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

No, če bom kdaj kandidiral, bo del programa znižanje kazni.

Takoj za močno poostrenim prometnim nadzorom in avtomatizacijo pobiranja kazni za vsako neumnost (vključno s prehitro vožnjo) na vseh hitrih in avtocestah po državi.

Gray_Warden ::

moral bi narest nekaj v smislu izjemno natančnega merjenja hitrosti s pomočjo GPS. Vsak avto bi moral imeti vgrajeno GPS napravo ki bi konstantno merila lokacijo in hitrost. Le to bi se v neki bazi konstantno nadzorovalo in ob prekoračitvi hitrosti bi te GPS najprej opozoril, ob neupoštevanju (neupočasnjevanju) opozorila pa avtomatska položnica na dom.

Sem prepričan da bi bilo manj divjakov na cesti.
Why so serious?

jype ::

Ne ne, nočeš fašistične represije. Tudi ne vidim razloga, da bi kaznoval ljudi, ki po avtocestah vozijo 150.

Kaznuješ le ekscese, ki si to zares zaslužijo, ostale voznike pa moraš prepričati, da se pri 150 km/h počutijo skrajno neumno.

Na takih principih temelji kaznovalna politika v državah, kjer deluje.

Gray_Warden ::

imaš prav. Idejo o GPS sem dobil iz moje navigacije ki začne piskat če prekoračim omejitev hitrosti. Če se s tistim voziš nekaj časa ti potem pride v kri da omejitev hitrosti nima smisla prekoračiti.
Why so serious?

Pyr0Beast ::


V Ameriki je vse jasno, ker se dela najprej cesta in vsa infrastruktura, okoli nje pa se potem zida. Pri nas pa nastane problem že ko je treba skozi vas potegnit dva pasova + en pločnik. Pa ne gre, ker so bajte že sedaj na sredi ceste. Bajte je treba torej podret, plačat odškodnino in potem še odkupit tistih par kvadratov zemlje od vsakega posameznika. En se potem sprdne, da on pa ne bi še prodal in se pač počaka še par let. Kako boš to rešil po Ameriškem modelu?


Zakaj je treba cesto peljati skozi vas ?
Naj gre okoli pa je
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlaY0 ::

Pyr0: To je bil samo primer. Okoli vasi so njive. Te njive so od 30 različnih lastnikov. Stvar je popolnoma enaka. Primerjava je bila z Ameriko, kjer se mesto recimo širi na "nikogaršnjo" zemljo.

jype: Recimo da se ekscesnim voznikom avto prebarva na roza. Al pa da morajo imeli roza plavalno kapo na glavi, ko vozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Invictus ::

solatko je izjavil:

jype - Danes in včeraj dve prometni nesreči kolesarjev - eden ni vozil po kolesarski stezi - ni vozil po predpisih, če prav ga je avto izsilil (kolikor sem včeraj zvečer v avtu slišal, naj bi bil s pomanjkljivo opremo - luči), danes zjutraj pa je zapeljal direkt pod avto. Toliko o razmisleku, kako se ustaviš na znamki....


Ne vem koliko se vi vozite s kolesom (glede na debato ste predvsem šoferji avtov, in to večinoma prepotentni), ampak v Sloveniji je stanje kolesarskih stez KATASTROFALNO.

Kot prvo, jih večinoma sploh ni. PA tudi če so, so vedno nekje naenkrat končajo, tako da moraš tako ali tako zapeljati na cesto.

Bi vas pa opozoril, da je kolesar ravno tako udeleženec v prometu in kot tak ima pravice in dolžnosti. Pelje se lahko povsod, razen po avtocestah in avtomobilskih cestah. Seveda se mora peljati pri robu, ne po sredi cesti.

Zakoni so večinoma tako napisani da ščitijo šibkejše. Avtomobilist v svojem oklepu je neskončno bolj varen kot (v bistvu gol - beri brez pleha) kolesar. In potem razlage policije, da je bila nesreča ker kolesar ni imel pravilno opremljenega kolesa ... Kot da je potem kolesar kriv da ga je zbil avtomobilist.

Idiotizem slovenske policije (eden od mnogih) ...

Je pa res da so včasih kolesarji zelo nepredvidljivi. Ampak ker ste tukaj sami dobri vozniki, sem prepričan da to vedno upoštevate ...

LP I.

gokky ::

Gray_Warden je izjavil:

kar je pa zdaj največji problem pa je to, da obstoječih kazni _ne morejo_ več znižat iz preprostega razloga. Če neka kazen (recimo uporaba mobilnega telefona v avtu) zdaj nevestnega voznika stane 120 eur in bi ga po znižanju kazni stala le še 40 eur, bi VSAK voznik takoj pomislil nekaj v smislu: " eh saj to pa ni nič takšnega, to pa si lahko privoščim...".


Z mobilci so ga IMHO sicer malo pihnili s tem, ko so prepovedali tudi BT slušalke. Iztegovanje do naprave na armaturni plošči ali premik roke zgolj k ušesu za sprejem klica je morda drobcena a lahko odločilna ergonomska razlika (za ušesa vedno veš, kje jih imaš, ne da pogledaš, na armaturko pa moraš pogledati, ko iščeš gumb).

IMO bo sedaj (še) več ljudi, ki bodo telefonirali kar na telefon, saj ga je lažje skriti, kot sneti BT slušalko z ušesa.

gokky ::

Invictus je izjavil:

Bi vas pa opozoril, da je kolesar ravno tako udeleženec v prometu in kot tak ima pravice in dolžnosti. Pelje se lahko povsod, razen po avtocestah in avtomobilskih cestah. Seveda se mora peljati pri robu, ne po sredi cesti.


Ne bo čisto držalo. Kolesar se sme peljati po kolesarskih stezah. Samo tam, kjer ni kolesarskih stez, sme peljati tudi po desnem robu cestišča. Hkrati je kolesarjem (in še komu) striktno prepovedana vožnja po AC, ... .

Sicer pa bi kolesar ravno tako moral spoštovati cestno-prometno zakonodajo vključno z enosmernimi (kar je tudi enosmerna kolesarska steza, ... ) Ampak to je že stvar druge teme.

smash ::

kako pa se danes kolesar pelje po tistem odseku pri Trebnjem, kjer so za namen AC-ja povozili lokalno cesto? je tista zadeva že poštiman al mora kolesar zdaj naokoli po okoliških hribih in gorah? :)

jype ::

Pozabil sem omenit, da bo v mojem predlogu sprememb ZVCP tudi člen "Pešci in kolesarji se lahko prosto gibljejo po vseh prometnih površinah, ki niso rezervirane za motorna vozila."

WarpedGone ::

Takoj za močno poostrenim prometnim nadzorom in avtomatizacijo pobiranja kazni za vsako neumnost (vključno s prehitro vožnjo) na vseh hitrih in avtocestah po državi.

Imaš moj podpis/glas.

Pozabil sem omenit, da bo v mojem predlogu sprememb ZVCP tudi člen "Pešci in kolesarji se lahko prosto gibljejo po vseh prometnih površinah, ki niso rezervirane za motorna vozila."

Nimaš ga več.

Mešanje različnih "tipov" udeležencev v prometu nujno vodi v kolizije, razen če misliš generalno omejitev spustit na 10 kmh. Pa še to bi znalo bit zelo nevarno in nekaj mrtvih na leto zarad divjakov, ki bojo vozili 12 ...
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Mešanje različnih "tipov" udeležencev v prometu nujno vodi v kolizije

Mešanje je že, tukaj in zdaj (in ja, vodi v trčenja). Ostaja dejstvo, da pešci in kolesarji, dokler jim ni treba s seboj nositi dokumentov, ki dokazujejo njihovo usposobljenost za obnašanje v prometu, ne bodo nikoli na svojo škodo upoštevali predpisov, zato je popoln nesmisel, da se pretvarjamo, da jih.

WarpedOne> razen če misliš generalno omejitev spustit na 10 kmh. Pa še to bi znalo bit zelo nevarno in nekaj mrtvih na leto zarad divjakov, ki bojo vozili 12 ...

Trdim, da se bo stanje izboljšalo - vozniki bodo bolj previdni, pešci in kolesarji pa se ne bodo več počutili kot depriviligirani udeleženci, kar v večini primerov pomeni, da bodo bolj obzirni do vseh ostalih udeležencev.

BlaY0 ::

Mene zanima, če je bil kdo od vas že oglobljen zaradi odmetavanja čikov ali česa podobnega skozi okno? Ali pa je videl koga, ki bi bil za to oglobljen?

Buggy ::

ja seveda...vecje neumnosti pa se ne. Prometna kultura se ocitno slabsa, ti bi potem pa se tiste mehanizme, ki trenutno vsaj malce locijo idiote od se vecjih idiotov razpustil.

Sicer pa, ce cesta vec ni "sveta" in se otroci brez strahu podijo in rolajo po njej, kolesarji vstric vozijo v najvecjem rush-hourju, itd... je pa pravzaprav tvoja ideja zgolj samo se potrditev oz. uzakonjenje trenutne prakse, ki se jo pac ni ine ne bo sankcioniralo...vazno da bomo imeli spet se vecjo podlago za uvrscanje nesrec pod neprilagojena hitrost :d

jype ::

Buggy> je pa pravzaprav tvoja ideja zgolj samo se potrditev oz. uzakonjenje trenutne prakse,

A tebi je bolj všeč da se pretvarjamo, da je drugače?

Buggy ::

jype je izjavil:

Buggy> je pa pravzaprav tvoja ideja zgolj samo se potrditev oz. uzakonjenje trenutne prakse,

A tebi je bolj všeč da se pretvarjamo, da je drugače?



bolj mi je vsec da se take anomalije cimprej odpravijo ne pa uzakonijo

jype ::

Buggy> bolj mi je vsec da se take anomalije cimprej odpravijo ne pa uzakonijo

Kakšne anomalije?

_Normalno stanje je_, da so na cestah pešci in kolesarji. Samo tam, kjer lahko fizično zagotoviš težak dostop, je prepoved takšnega prometa smiselna.

Tega ne more spremeniti noben zakon.

Buggy ::

jype je izjavil:

Pozabil sem omenit, da bo v mojem predlogu sprememb ZVCP tudi člen "Pešci in kolesarji se lahko prosto gibljejo po vseh prometnih površinah, ki niso rezervirane za motorna vozila."


no potem pa razlozi kaj si s tem in se posebaj izrazom "prosto" mislil?
morda bi jim pa rad dodelil superuesr pravice in bi morali avtomobilisti paziti, ce ti morda kaksen kolesar v kontra smer po sredi pelje...aja saj tudi to ze obstaja...ja imas prav, res imamo ze sedaj anomalije, ki se nekaterim zdijo normalne.

jype ::

Buggy> no potem pa razlozi kaj si s tem in se posebaj izrazom "prosto" mislil?

Tako kot se zdaj.

šernk ::

vsi vozijo po omejitvah, ker je napovedan poostren nadzor. se celo čudim kako je pri nas ostala povprečna potovalna hitrost na ravnini izven naselja 60, bal sem se, da bo padla na 40 zaradi novega zakona.

prehitevam pa ne več, ker se mi ne splača, vsak drugi avto vozi 60 in kam prideš? ko jih prehitiš v 10 km 7 in čez 1 min uloviš naslednjih 8 enostavno parkiraš avto in greš na pivo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

Motor je najhitrejši prevoz.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

amigo_no1 ::

Ja pa najhitreje te kdo "skine".

Nekateri vozniki spregledajo "kravo", ki se vozi 50 kmh, kot je Honda Goldwing ali Bmw gs 1150.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Nekateri vozniki takih motorjev pa so tako slabi da spregledajo celo drevo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kmetek ::

Gray_Warden je izjavil:

poglej primer na gorenjskem kjer most pri Peračici gradijo že kakšnih 10 let, če ne več. Tisto bi moralo biti zgrajeno instantno pa poglej koliko časa že stoji vse skupaj. Preden bodo tisto reč do konca zgradili jo bodo morali že podreti zaradi dotrajanosti materialov=)


Ne mi omenjat Peračice, ker mi skočijo kocine pokonci.....to je sramota v Evropi, v Kosovu bi prej zgradili.
««
52 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224354 (20744) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776270028 (241059) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334534 (28762) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517746 (14146) solatko

Več podobnih tem