» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
53 / 81
»»

Pyr0Beast ::

V kosovu bi tudi podrli prej.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Ja, navkljub novim kaznim, nekateri vozniki ne morejo iz svoje kože in še vedno vlačijo za seboj kolone, z 15-30 km/h počasnejšo vožnjo.
V teh parih dneh sem naredil skoraj 4k km, pa se na cestah dogaja svašta, kot prej. Malo več inkasantov na štajerskih in prekmurskih cestah, vendar nič pretresljivega, sem mislil, da bo sedaj, ko jim je KK odobrila dodatek za kasiranje, več kontrol.
Ne vem koliko vode bo še preteklo, da bodo kolesarji imeli zvečer luč in, da ne bodo oblečeni v temna oblačila, da bodo vozili po svoji strani, na svoji polovici max 50cm od roba ceste. Koliko lun bo še zašlo, da se bodo pešci začeli prepričevati, če je prečkanje varno.

Kolikor sem na hitro prebral, je večina postov off topic, torej se obnašate na forumu, kot na cesti.
Čudno se mi pa zdi, da je tisti norec v garaži preživel, saj hitrost vendar ubija, pa še nekaj ljudi je življensko ogrozil.

Mojster pač avto obvlada, ker ne sme po cesti vozit 150, tudi če ne bi nikogar ogrožal, si je pač izbral garažo, kjer ni inkasantov.
Veste vsak pajac, si ne more privoščit avto za 200k € in, če ne bi zadeve obvladal, ne bi nastal tale filmček, ki je prav v posmeh, vsem "strokovnjakom", ki vehementno trdite, da hitrost ubija.
Če si filmček večkrat ogledate, boste videl, da ta hitrost in obvladanje tega vozila, sploh ni nevem kakšna umetnost, sploh, ker so med snemanjem, prostor zaščitli, da ne bi kak kupec, priletel direkt na pot, s polnim vozičkom salame.

Življenje bi bilo lažje, če bi se držali filozofije daljnovzhodnih bojevnikov, ki trdijo in dokazujejo, da orožje ne ubija, ubija bojevnik.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

"mojster" avta ne obvlada. Obvlada le pritiskanje na gas kar zmore vsako lokalno kljuse.
Če bi vi tisti garaži kakšen avto šel ritensko kakih 30 metrov pred mercedesom, mercedes ne bi mogel pravočasno ustaviti.

če je on zate mojster, si še enkrat poglej video.

med snemanjem so prostor zaščitli? kje to vidiš? jaz vidim polno parkirno hišo, v katerem koli avtu lahko sedi voznik ki želi iti vzratno.


prav tako mislim da si videl že dovolj posnetkov kako bogataši razbijejo svojega novega ferrarija.


ne ubija hitrost. ubija precenjevanje samega sebe, kar nazorno vidimo na posnetku.

ti pa si kaj točno da narediš 4k km v parih dneh? voznik šleperja?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Gray_Warden - Ne nisem šofer kamiona, sem upokojenec, če pa bi znal opazovati ravnanje voznika, bi videl, da vozi s precejšnjo rezervo in najbrž v 3. brzini, kolikor poznam ta avto. Tudi mi smo včasih na kakšnih čudnih mestih snemali v reklamne namene, pa ti povem, da tudi en avto oziroma voznik, ni imel namena speljati, misliš, da so fantje neumni, saj se vsak pameten zaveda, kakšno štalo, bi povzročili v tem primeru.

Mnenje sem dal samo zato, ker se nekateri tle čudite, kako greš lahko med prehitevanjem do 150, če češ nekoga res hitro in na majhni razdalji prehitet in seveda, če imaš avto, ki to omogoča.

Dober voznik, se noben ne precenjuje, saj vsak vozi z rezervo, torej bi šlo lahko še bolj, pa še zmeraj varno, vendar je vedno dobro imeti rezervo. Če poznaš svoje sposobnosti (ta del je najtežji), sposobnosti in stanje svojega vozila, lahko voziš hitro, brez kakršnega koli ogrožanja, razen svoje denarnice, ko plačuješ inkasantom.

In še enkrat, ubija neizkušenost, neznanje in seveda lahkomiselnost. Pritiskanje na gas je znak neizkušenosti in neznanja. Seveda pa je en velik problem, da si znanja in izkušenj, v naši državi, legalno ne moreš več pridobit. Grem stavit, da 90%-ov voznikov ne obdrži vozila, če jim slučajno pri malo večji brzini (60-90), uide na bankino, par cm nižjo od vozišča. Veš nekateri smo živeli v sistemu, ko so miličniki spregledali kakšno mladostno norenje z navitimi fičkoti, mopedi ali motorji, če smo ogrožali samo sebe in ne okolice. Veš pa so tudi ljudje skakali po cestah, kolesarji vozili, kot da delajo samomor, vendar ni nikoli, nihče naredil večje škode, kot prevrnil sebe.

Danes je pač tako, da te šport in treningi koštajo več, kot si lahko privoščiš, zato je za večino, vsak voznik, ki zna vozit, najmanj norec, če ne celo morilec pa, če tudi ni v življenju povozil nič, večjega od krastače.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

kakšno štalo? Saj ne ve kaj nori proti njemu. Samo sliši da se nekaj dere na drugi strani parkirne hiše. Ker pa tisti imbecil vozi s 150 kmh pa pomeni da je v nekaj sekundah an drugi strani garažne hiše.

če je to zate varen voznik ki vozi z rezervo mislm dej no. S česa sklepaš da je to dober voznik? Ker pritiska na gas v garažni hiši kot malo zmešan? Kako pa ti poznaš svoje sposobnosti in meniš da odlično obvladuješ avto? ker si vozil buggija?:)) Saj veš da tudi profesionalni rally vozniki lahko zletijo s ceste...

solatko> Pritiskanje na gas je znak neizkušenosti in neznanja.
SAJ RAVNO TO POČNE TA NA POSNETKU.

vsak voznik ki vozi egoistično in divja po cesti samo zato da bi zapolnil svojo željo po adrenalinu je zame norec ki bi ga bilo treba spravit s ceste tako kot bi bilo treba hudo kaznovat vas ki ste s fičkoti ogrožali vse ostale voznike.

ima michael Schumacher mogoče v vozniškem dovoljenju napisano da omejitve hitrosti zanj ne veljajo? Ne? Zakaj potem ti, upokojenec, meniš da lahko prehitevaš s 150 km/h? aja saj res, ker si vozil buggija in zdaj obvladaš vozilo in pravila zate ne veljajo več.:))


voznika sem opazoval in avto je vozil z rezervo samo v smislu da to vozilo potegne bistveno več kot se je pokazlo na posnetku. Ne moreš pa reči da ni divjal.


VOZNIK KI NI SPOSOBEN VOZITI VARNO IN UPOŠTEVATI OMEJITEV HITROSTI NE ZNA VOZITI. JE EDINO NOREC IN POTENCIALNI MORILEC.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Poglej, pri taki brzini, na tako ozkem prostoru (ne vem, če si bil že kdaj v taki situacii), ni niti enkrat trznil z volanom, zaviral je z motorjem, saj se edino tako lahko hitro zmanjša hitrost, volan mu deluje mirno, nobene živčnosti, skratka, zadevo obvlada ali pa je bil zadet toliko, da ni vedel, kaj počne, v kar dvomim, saj bi potem težko, tako lepo zadel med stebrički in šel na drugo stran.
Kako in koliko obvladuješ vozilo, moraš vedet ali s preizkušanjem ali s treniranjem, tudi Primož Peterka ni šel prvi skok nardit na 200m-sko skakalnico, temveč je pričel na 10m.
Vozniki rally-a zletijo s ceste, pri extremnih razmerah, extremnih hitrostih in v lovu za desetinkami, pa tudi ubije se jih kar nekaj ali pa je mrtev sovoznik, vendar, še nisem slišal za nobenga, ki bi na prometni cesti, naredil pizdarijo, pa jih verjetno veliko vozi preko dovoljene hitrosti, vsaj italjanski, španski in francoski, kjer policaji niso tako proračunsko naravnani. Se pa marsikateri športnik z drugega področja poškoduje v prometu, ko s prvo pogodbo kupi odličen avto, katerega ne obvlada, saj mu je pridobivanje izkušenj, zapravljanje časa, misli, da so njegovi športni refleksi in zbranost, zadosti.
Ta voznik na videu, mora imeti kar nekaj voženj v extremnih razmerah in z extremnimi hitrostmi za seboj.
Zakaj bi bil voznik, ki vozi v mejah neogrožanja drugih, egoist. Gre pač za užitek v malo hitrejši vožnji, tak užitek ima marsikdo od nas, samo eni ne obvladajo, za tiste, ki obvladamo pa je zadeva postala predraga. Z licenco za voznika F1 samo dokazuje, da je kos extremnim vozniškim situacijam in ne, nima pravice voziti nad omejitvijo in tudi ne vozi, saj si željo po brzini, zadovolji na dirkališču, so pa nekateri mlajši dirkači, že plačali krepke kazni, ker so pozabili da so na navadni cesti, z odvijajočim prometom. Vendar to niti slučajno ne pomeni, da so nevarni vozniki, so samo kršili omejitev.
Osebno sem navedel vožnjo gokarda in buggy-a samo v smislu učenja, vožnje cestnih vozil, ne zaradi drugega. Ko misliš, da že kar nekaj znaš, pa se vsedeš v tako vozilo in vidiš, da o prometni fiziki ne veš še nič. Ko obvladaš ti dve vozili in če bog da še vozilo F1, pa veš in znaš precej več o tem, kako se bo tvoje vozilo obnašalo v določenih nepričakovanih situacijah (januarja led v okolici Pule, posut pesek ali razlito olje v kakšnem hujšem, vendar hitrem ovinku, nepričakovana ovira na cesti, nenaden prihod pešca ali kolesarja (kar nekaj teh kršiteljev, se lahko zahvali temu, da niso danes invalidi ali pokojni), otrok izza kakšne parkirane kište ali kante za smeti....... To so vse momenti, ko je bila reakcija prava in tudi, če ne bi bila, ne bi nosil nobene krivde, bi me pa vseeno fajn pekla vest.
Delo krepa človeka

Pyr0Beast ::

Vozniki rally-a zletijo s ceste, pri extremnih razmerah, extremnih hitrostih in v lovu za desetinkami, pa tudi ubije se jih kar nekaj ali pa je mrtev sovoznik, vendar, še nisem slišal za nobenga, ki bi na prometni cesti, naredil pizdarijo, pa jih verjetno veliko vozi preko dovoljene hitrosti, vsaj italjanski, španski in francoski, kjer policaji niso tako proračunsko naravnani.

>
Fellow Citroën driver Petter Solberg rounded out the top five places, despite losing his licence before the final stage due to a speeding infringement on Friday afternoon. As per the country's law, the Swedish Police Service had given Solberg 48 hours grace before he could no longer drive after being caught going at 112 km/h (70 mph) in an area where the limit was 80 km/h (50 mph).

>
speeding the day before the UK leg of last year's world championships.

Briton Kris Meeke was disqualified for 12 months and fined ?300 after being caught driving at more than double the speed limit on a 30mph road.

German Armin Schwarz, Belgian Freddy Loix and Swede Daniel Carlsson were all banned for six months for repeatedly breaking the speed limit.

Magistrates in Neath, south Wales, heard that Meeke already had penalty points on his licence which forced them to impose a more severe ban.

Še vedno kršijo predpise. Bolezensko.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Buggy ::

Gray_Warden in solatko: o katerem filmcku, vidva to razpravljata? Link prosim, ker jaz nic ne najdem

solatko ::


Se mi zdi da je tale, samo na onem, ki je zginu, se je bolje videlo vse skupaj, celo GO registracija, nekega avta.
Delo krepa človeka

šernk ::

Ja, navkljub novim kaznim, nekateri vozniki ne morejo iz svoje kože in še vedno vlačijo za seboj kolone, z 15-30 km/h počasnejšo vožnjo.
V teh parih dneh sem naredil skoraj 4k km, pa se na cestah dogaja svašta, kot prej.


ma kaj to...pri nas se ljudje cincajo 40 kjer je 90, prej so 60, sedaj zaradi novih kazni pa še počasneje. prehitevat se ne splača, ker tisti ki so prej vozili 80 grejo sedaj 60, pol imaš še tovornjake z 70-80 in normalnih ostane še nekje 10%.

včeraj 70, danes 60, jutri...bomo videli, nad 70 ne pojdem to je zagotovo!

naslednjič kupit avto z 2 prestavama...90 mi tudi druga stegne, pa kje bom 90 dobil :S
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

smash ::

jaz sem prej vozil 10 nad omejitvami, sedaj pa 10 pod....je zanimivo videti ljudi, kako te prehitevajo, pa te gledajo, kot da si navadno tele, hkrati pihajo čez nosnice kot biki....

..ampak jaz si enostavno ne morem več privoščiti kazni za 80€...sem dobil kazen za eno leto nazaj, ker sem vozil 4km prehitro (hvalabogu je bila kazen še po starem zakonu)

BlueRunner ::

Hmmm... moja opažanja podobna šernkovim in tudi ostalim. Po drugi strani pa je možno, da povezujem(o) običajno sezonsko prisotnost manj veščih voznikov (vsaj na moji relaciji je to realno) z začetkom veljave novega zakona.

Ti smash, pa prosim potiho. Boš komu pokvaril kakšno idejo, da višje kazni čisto nič in pod nobenim pogojem ne vplivajo na obnašanje voznikov.

Bomo pa res videli kaj bo dva tedna po uveljavitvi... oziroma jutri teden in kasneje.

ABX ::

solatko je izjavil:


Se mi zdi da je tale, samo na onem, ki je zginu, se je bolje videlo vse skupaj, celo GO registracija, nekega avta.


Tipičen primer neumnosti katere v praksi se ne da kaznovati.

Tudi če ga policaj vidi nima nobene podlage za kazen. No mogoče za naglo speljevanje, ampak če ima denar za tak avto mu itak dol visi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

šernk ::

smash je izjavil:

jaz sem prej vozil 10 nad omejitvami, sedaj pa 10 pod....je zanimivo videti ljudi, kako te prehitevajo, pa te gledajo, kot da si navadno tele, hkrati pihajo čez nosnice kot biki....

..ampak jaz si enostavno ne morem več privoščiti kazni za 80€...sem dobil kazen za eno leto nazaj, ker sem vozil 4km prehitro (hvalabogu je bila kazen še po starem zakonu)


če greš točno 50 skozi naselje ne boš dobil kazni, če greš 25 skozi cono 30 se ne bom dosti sekiral, ampak 80 kjer je 90 le zato da ne boš dobil kazni? a daj no, še če grem 100 je malo možnsoti da dobim kazen (100 po števcu je nekje 92-93 po radarju pri meni), ampak ne treba je peljati POOOOD omejitvijo za vsak slučaj, ko te kdo opozori na radar pa še dodatno zmanjšat hitrost ane?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlaY0 ::

Lahko greš 52,5 skozi naselje pa ne boš dobil kazni.

BlueRunner ::

Hm. Seveda jo lahko. Radar ima malo napake, vendar pa znotraj predpisane tolerance. Izmeri ti 55km/h, po odbiti napaki boš plačal.

Toleranca pri radarjih ni zato, da se lahko pelješ hitreje. Tam je zato, da ne kaznujejo tistih, ki vozijo pod omejitvijo. Če slučajno naletiš na radar, ki znotraj predpisane tolerance odstopa navzgor, jih boš lahko tudi fasal.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Noben nazi ti ne bo dal kazni za 5-10 km/h prehitro.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pyr0Beast ::

Ravno nazi ti jo bo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlaY0 ::

BlueRunner je izjavil:

Toleranca pri radarjih ni zato, da se lahko pelješ hitreje.

Kako da ne, jaz sem pa vedno mislil, da je ravno zato ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Matako ::

No in potem imaš tukaj še pbl 5 kmh "popravek" na števcih za hitrost. Saj včasih so vsi avtomobili kazali toliko več na števcu, da ne bi bilo kakih (pri)tožb.
/\/\.K.

smash ::

ABX je izjavil:

Noben nazi ti ne bo dal kazni za 5-10 km/h prehitro.


saj sem napisal da sem dobil poloznico in to za celo leto nazaj

Buggy ::

kakse imate 5km/h prehitro...me res zanima kdo zna brez tempomata tako suvereno drzati hitrost da ne niha teh 5 km/h.

Prav zaradi tega je za moje pojme sankcioniranje v obmocju prometa, kjer je omejitev 30km/h za teh 5 km/h sporna, pri omejitvi 90km/h pa brezpredmetna.

varnost my ass...

BlueRunner ::

Predstavljaj si uboge Švicarje, ki imajo nad 5km/h ze drugo stopnicko kaznovanja. Pedantnost in to...

smash ::

Buggy je izjavil:

kakse imate 5km/h prehitro...me res zanima kdo zna brez tempomata tako suvereno drzati hitrost da ne niha teh 5 km/h.

Prav zaradi tega je za moje pojme sankcioniranje v obmocju prometa, kjer je omejitev 30km/h za teh 5 km/h sporna, pri omejitvi 90km/h pa brezpredmetna.

varnost my ass...


točno tako...sem opazil zadnje čase, da večinoma gledam na ta števec za hitrost, da bo ja tam okoli najvišje dovoljene...tam kjer se da, uporabljam tempomat, ampak to počnem zelo nerad, ker ko ne čutim več nogo na plinu, se ne počutm več varno oz sem navajen, da plin včasih spustim, tempomat pa nonstop vleče, po ravnem, v klanc itd...robot kaj čmo

in zdaj gledaš ta števec 3/4 časa, sevda pogledaš malo tudi naokoli če je vse v redu, včasih si misliš, da ni treba gledati na števec, da imaš dobr feeling na nogi....pa potem čez čas ko pogledaš, ugotoviš, da voziš ali 5-10 preveč ali pa premalo....in teh prekoračitev ni malo, če si kje v mestu, gužvi in spremljaš vse okoli , kar se mi zdi bolj pomembno, kot gledati na števec

in takrat te lahko namerijo...in potem daj teh 80€, ker kaj pa je to..malenkost

gokky ::

smash je izjavil:

točno tako...sem opazil zadnje čase, da večinoma gledam na ta števec za hitrost, da bo ja tam okoli najvišje dovoljene...tam kjer se da, uporabljam tempomat, ampak to počnem zelo nerad, ker ko ne čutim več nogo na plinu, se ne počutm več varno oz sem navajen, da plin včasih spustim, tempomat pa nonstop vleče, po ravnem, v klanc itd...robot kaj čmo


Po sprejemu novega zakona je še žena začela počasi uporabljati omejevalnik hitrosti (speed limiter), ki je vgrajen v našem vozilu. Tempomat (cruise controll) pa mislim, da sem v treh letih uporabil natanko enkrat na prazni AC ponoči.

smash je izjavil:

in zdaj gledaš ta števec 3/4 časa, sevda pogledaš malo tudi naokoli če je vse v redu, včasih si misliš, da ni treba gledati na števec, da imaš dobr feeling na nogi....pa potem čez čas ko pogledaš, ugotoviš, da voziš ali 5-10 preveč ali pa premalo....in teh prekoračitev ni malo, če si kje v mestu, gužvi in spremljaš vse okoli , kar se mi zdi bolj pomembno, kot gledati na števec in takrat te lahko namerijo...in potem daj teh 80€, ker kaj pa je to..malenkost


To je razlog, da Ameri po števcu praviloma vozijo nekoliko *POD* omejitvijo (recimo 80 na 90 omejitev ali 45 na 50 omejitev). Če bi tudi našo zakonodajo prilagodili večji fleksibilnosti, bi to še nekako šlo. Tako pa teoretično lahko kaznujejo za oviranje prometa tudi, če voziš 88 namesto 90 in se nabere kolona, da ne omenim raznih teoretiziranj (tudi tukaj na forumu), da je nujno voziti na zgornji meji omejitve.

šernk ::

kakse imate 5km/h prehitro...me res zanima kdo zna brez tempomata tako suvereno drzati hitrost da ne niha teh 5 km/h.


brez težave s tem da pogledam 2x na števec v parih kilometrih lahko. pri pospeševanju grem malce čez omejitev nato pa spustim na okoli 50 po zvoku motorja, ne rabim števca. 90 grem brez števca, edini problem je 70...

pa ko nekateri govoriste da če počasi iz 130 na 120 upočasniš ne opaziš, kaj da ne iz 130 na 125 sem ugotovil da opazim, sanja se mi ne kaj vozite ampak avta zagotovo ne, če niste sposobni držat neke hitrosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

smash ::

šernk je izjavil:

kakse imate 5km/h prehitro...me res zanima kdo zna brez tempomata tako suvereno drzati hitrost da ne niha teh 5 km/h.


brez težave s tem da pogledam 2x na števec v parih kilometrih lahko. pri pospeševanju grem malce čez omejitev nato pa spustim na okoli 50 po zvoku motorja, ne rabim števca. 90 grem brez števca, edini problem je 70...

pa ko nekateri govoriste da če počasi iz 130 na 120 upočasniš ne opaziš, kaj da ne iz 130 na 125 sem ugotovil da opazim, sanja se mi ne kaj vozite ampak avta zagotovo ne, če niste sposobni držat neke hitrosti.


ti si res en superman

in to če tebi gre, je zadosten razlog zate, da se da in da je potem normalno, da se potem ta pravila uvedejo za celo populacijo?

Buggy ::

šernk je izjavil:


pa ko nekateri govoriste da če počasi iz 130 na 120 upočasniš ne opaziš, kaj da ne iz 130 na 125 sem ugotovil da opazim, sanja se mi ne kaj vozite ampak avta zagotovo ne, če niste sposobni držat neke hitrosti.


Ja s kaksnim podhranjenim jajcem, ki se pri 130 ze zeli razpociti, verjamem da cutis, ko ti pade hitrost iz 130 km/h na 120km/h in s tem posledicno obrati za cetrtino...

RejZoR ::

Kdor vozi 10km pod omejitvijo samo zato da ne bo dobil kazni je en navaden bebec, ki nima kaj vozit avta. Je tolk težko držat hitrost na ~50km/h ? Očitno je za nekatere. Ampak pol se vprašaš kaj tak človek počne za volanom. To je nekaj takega kot bit zmožen držat ravnotežje na kolesu. Osnova.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

amigo_no1 ::

ABX je izjavil:

Noben nazi ti ne bo dal kazni za 5-10 km/h prehitro.

Naci ne, slo policaj da.
Ob 4 zjutraj med tednom, nikjer nobenega, 55 kmh na ročni radarček (še po starem zakonu).

šernk ::

Buggy je izjavil:

šernk je izjavil:


pa ko nekateri govoriste da če počasi iz 130 na 120 upočasniš ne opaziš, kaj da ne iz 130 na 125 sem ugotovil da opazim, sanja se mi ne kaj vozite ampak avta zagotovo ne, če niste sposobni držat neke hitrosti.


Ja s kaksnim podhranjenim jajcem, ki se pri 130 ze zeli razpociti, verjamem da cutis, ko ti pade hitrost iz 130 km/h na 120km/h in s tem posledicno obrati za cetrtino...



jap tako podhranjenim, da sem že več vaših super avtov ko so mi na 500m+ žmigali naj se umaknem (prehiteval tovornjak z mojih 120-130), spravil iz 160 na 130 naslednjih par km, enostavno se umaknem takemu idiotu in potegnem za njim, pol pa vsi po zavori (pogosto zraven mene sedi nekdo s prenosnikom ) in ljudje neverjetno reagirajo na takšne stvari z upočasnevanjem.

ne vem no, zaenkrat se še nisem vozil s človekom, ki bi imel problem držati konstantno hitrost.

avto, ki ga imam ima za trenutno razmere na cestah vsaj 2 cilindra preveč, 80 KM preveč, 3 odveč prestave in še 3 zavorne diske odveč. namreč nobene od teh stvari ne morem koristit če se ne lotim prehitevanja kolon.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

amigo_no1> Ob 4 zjutraj med tednom, nikjer nobenega, 55 kmh na ročni radarček (še po starem zakonu).

Mene pa zanima, zakaj bi se vozil ob štirih zjutraj med tednom hitreje, kot je omejitev. A je "tok prometa" sicer prenizek, al kako?

Ker jaz pogosto vozim reči v kakšne datacentre in iz njih ob takih urah, pa nikoli nimam najmanjše težave na prazni cesti upoštevati vseh predpisov. Mogoče zato, ker znam računat in mi je popolnoma jasno, da oseminpetdeset sekund, ki bi jih prihranil, če bi vozil hitreje, ni bistvenega pomena niti za moj občutek osebne sreče, niti za mojo družbeno koristnost.

echo ::

Tako je, časovnega prihranka ni veliko pri +5km/h.
Če se ti res mudi, je treba vozit precej nad omejitvijo.

A lahko rečemo, da ni _treba_ vozit po omejitvah, je pa lepo? :)

amigo_no1 ::

Nisem robot, bil 20 ur pokonci, nastavljal en sw...
Če bi se mi mudilo bi vozil 20-30 več.

jype ::

amigo_no1> Nisem robot

A, v tem je torej problem: You humans are all alike.

Double_J ::



Tle je daljši, sej vidite da skrbi za varnost ima fejk čelado...:P

Mulčki pa imajo avte ej...

Dve šivanki...

amigo_no1 ::

jype
Če nimaš kaj pametnega povedati ->

Zgodovina sprememb…

jype ::

O, pa imam: če ti vozilo ves čas uhaja izpod nadzora (in se ponesreči voziš prehitro), potem to očitno ni dobro. Pri vožnji je treba biti zbran in pozoren, kar s počasnejšo vožnjo dejansko _veliko lažje_ dosežeš. Jaz na inštrumente pogledam na vsakih pet do deset sekund za manj kot sekundo, kar je približno dvakrat manj kot preverjanje vzvratnih ogledal in tako se mi nezaželena prehitra vožnja izgodi izjemno redko. Med vožnjo se je nujno treba odločati in obnašati kot robot, ker to predpisi od tebe v praksi dejansko zahtevajo.

Buggy ::

jype: glede zbranosti pri pocasni voznji in s tem povezno pozornostjo na cesto, smo ze nekajkrat razciscevali, da ni cisto tako, saj je za povprecnega voznika to priloznost, da pocne marsikaj drugega, samo vozi ne...tukaj sem trdno preprican da pocasnejsa voznja odvraca pozornost od ceste.

amigo_no1 ::

Med vožnjo se je nujno treba odločati in obnašati kot robot, ker to predpisi od tebe v praksi dejansko zahtevajo.

Si za 12 urni test toje robotske vožnje po predpisih po LJ pa da vidimo to tvoje bluzenje z vsem tem, kar baje delaš vsake 5-10 s ?
Če imaš interval preverjanja 5-10 s je ravno dovolj da padeš na prehitro vožnjo.


btw2, nisem vedel da si se preselil na planet robotov.

BlueRunner ::

Morda pa si samo zamenjal vzrok in posledico: če nimaš med vožnjo pozornosti na okolici, boš počasen ali pa razbit.

amigo_no1 ::

Vprašanje:
Vozite ob sneženju bolj pozorno kot pri lepem sončnem vremenu ?
Zakaj ?

jype ::

amigo_no1> Si za 12 urni test toje robotske vožnje po predpisih po LJ pa da vidimo to tvoje bluzenje z vsem tem, kar baje delaš vsake 5-10 s ?

Sem.

Seveda to pomeni pol urne postanke na vsaki dve uri, ki vključujejo zadosten vnos vode ali druge lahke pijače.

amigo_no1> Vozite ob sneženju bolj pozorno kot pri lepem sončnem vremenu ?

Pravzaprav ne - v obeh primerih je treba biti pozoren popolnoma. Sam ne vidim razloga, da med vožnjo ne bi bil pozoren. Če se nimaš časa ukvarjati z vožnjo, ker je kaj v danem trenutku pomembnejše, potem _ustaviš vozilo, opraviš kar je treba, ter nadaljuješ z vožnjo zbrano in fokusirano_.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

šernk ::

Si za 12 urni test toje robotske vožnje po predpisih po LJ pa da vidimo to tvoje bluzenje z vsem tem, kar baje delaš vsake 5-10 s ?


po predpisih v LJ ne moreš vozit 100%, ker prej ali slej nekje ostaneš sredi križišča, ali pa niti skozi križišče ne prideš, če ne izsiljuješ. hitrost pa ni problem.

Vozite ob sneženju bolj pozorno kot pri lepem sončnem vremenu ?


niti ne, vozim le počasneje in z večjo varnostno razdaljo, na kaj bi bilo treba biti bolj pozoren? na tistega, ki je zletel v jarek/zabil v zid? ne hvala, potem bom še jaz tam končal.

ko pride na slovenskih avtocestah zmeda zaradi snega, sam komaj ogrevam motor, da štartam v hribe po malček zabave.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlueRunner ::

amigo_no1 je izjavil:

Vprašanje:
Vozite ob sneženju bolj pozorno kot pri lepem sončnem vremenu ?
Zakaj ?

Enako pozorno, vendar počasneje.

Zato, ker med sneženjem ni težava v temu mi bo več ljudi skakalo pred havbo, ampak je težava v temu kako bom vozilo lahko varno ustavil na približno enaki razdalji v okoliščinah, kjer nimam niti približno tako dobrega stika s podlago, kot ga imam praviloma v lepem sončnem vremenu. Odzivnost refleksov pa je še vedno bolj ali manj enaka oziroma vezana na spolšno počutje in spočitost.

Zgodovina sprememb…

Trupl0 ::

Recept za razbit pleh, vozite po predpisih v krožnih križiščih :D
If you are going through Hell, keep going !

solatko ::

Fantje, nova zakonodaja deluje, v soboto me od Ljubljane do Zidanega mosta ni dohitel noben avto, sam sem jih prehitel nekaj - vožnja max 70km/h. Za nazaj, sem v Hrastniku štartal prvi v koloni kakšnih 10-ih vozil, vozil po zgornji meji omejitve +5, na prvem kilometru ni bilo več nobenega za menoj, do križišča za Ribče cca 10 prehitevanj, potem pa sem ujel kolono cca 30 vozil in do Šentjakoba cijazenje med 60 in 70 km/h. Ni bilo variante, da bi se kdo, zaradi oviranja prometa umaknil. Prej so te kekci vozil vsaj okoli 80.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

Tvoj vzorec je statisticno nepomemben in ga lahko mirne duse zanemarimo.

Pyr0Beast ::

Nič ne deluje. Tule se v coni 30 še vedno vozijo vozila s 50+ in pacienti z 90+
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlaY0 ::

Včeraj... Idrija - Kobarid (v obe smeri)... noben lokalc se niti najmanj ne drži omejitev.
««
53 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224352 (20742) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776269950 (240981) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334533 (28761) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517742 (14142) solatko

Več podobnih tem