Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
M-XXXX ::
Ah, mislil sem ta staro hitro cesto, ki je zdaj zaprta za promet. Tu so redno bile kolone, vozniki pa so bemtili, češ da gre prepočasi. Ravno na tistem delu, kjer je bilo največ nesreč zaradi "neprilagojene hitrosti".
Kater odsek natančno imaš v mislih?
Vmes se je verjetno ustavil še na pici.
Med MB in Lj je imel dovolj časa, da jo je sam spekel ne samo pojedel :)
V eni številki ŽIT je bil zanimiv članek o tem, delali so RL teste dveh voznikov, ki sta štartala eden za drugim, prvi je divjal , drugi se je peljal umirjeno (oviral promet, pazi to), trasa je bila ista, časovne razlike na cilju so bile zanemarljive !
Japajade... Rečmo trasa Trebnje-Lj (cca 45km po AC). Moj rekord potovanja je slabih 12 minut (nisem jaz vozil) 500HP FTW, nek ki vozi umirjeno (rekel si ovira promet) pa recimo, da vozi okoli 100, kar pomeni da potrebuje dobrih 25 minut. Če 55% prihranek časa ni opazna razlika potem pa ne vem kaj je z vami.
CoolBits ::
Mah tam na testu so imeli "divjaka", ki je vozil po omejitvah in nekoga, ki je vozil malenkost pod... seveda ni neke razlike pol.
Če bi bil ta "divjak" pravi divjak, mečkač pa res mečkač... bi bila razlika očitna.
Če bi bil ta "divjak" pravi divjak, mečkač pa res mečkač... bi bila razlika očitna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
M-XXXX ::
dzinks63 ::
Za primerjavo, koliko časa pridobiš pri hitri vožnji na dolgi relaciji 606km. Porche Cayenne 600KM Techart Magnum vs Citroën C1 HDi 54KM
Je vredno?, kakor za koga?
Je vredno?, kakor za koga?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
BlueRunner ::
BlueRunner je izjavil:
Razlika med prvim prekrškom je ta, da prvi ne povzroča splošne nevarnosti, drugi pa jo.
Ni pa možno zanikat, da z svojim ravnanjem znižuje pretočnost prometa in posredno povečuje verjetnost prehitevanja v škarje in podobnih nevarnih situacij.
Znižuje pretočno prometa da. Posredno povečevanje verjetnosti prehitevanja pa samo v deželah pacientov.
Ker zmanjšuje pretočno, je to prekršek. Tega niti ne poskušam zanikati.
To o posrednem povečevanju verjetnosti in ostale bla, bla pa ne samo zanikam, ampak se celo zgražam nad tem, da lahko potegneš takšno paralelo. Ta je res na nivoju "nosila je tesne kavbojke".
Samo trdit, da oviranje prometa z počasno vožnjo ni problematično ali da je celo zaželjeno in pametno pa tudi ni primerno za na cesto. Sploh ko beremo nebuloze, da ti tako ali tkao nihče nič ne more ne glede na to kako voziš, in da se nimaš kaj umikat hitrejšim od sebe in podobno.
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Tudi to so bolane nebuloze.
smash ::
pa kaj za vraga je to (500HP FTW)? kaj si hotel s tem povedat?
500 konjski avto FTW (for the win), not exactly g33k you say?
sej sem nekak domneval da gre za horse power, zato sem tudi vprašal kaj je hotel s tem povedat...
lahko bi primerjal tudi tako, da gre prvi 60km/h, drugi je pa šel z raketo...evo pa se mu res splača it hitreje
CoolBits ::
Sposoben voznik, je sposoben vozit po omejitvah, nesposoben pa vprašanje če je.
Omejitve so precej nizke za sposobnosti današnjih avtomobilov.
Če se ti ne mudi pojdi na avtobus, če imaš katerikoli drugi razlog za oviranje prometa pa ne sodiš na prometno cesto. Pojdi na kako pisto in tam vozi 10km/h če ti paše
Omejitve so precej nizke za sposobnosti današnjih avtomobilov.
Če se ti ne mudi pojdi na avtobus, če imaš katerikoli drugi razlog za oviranje prometa pa ne sodiš na prometno cesto. Pojdi na kako pisto in tam vozi 10km/h če ti paše
solatko ::
Kako ste se lepo razpisali o mojem zadnjem postu.
Bom začel kar s prvim - prometna pravila so nastavljena politično, brez strokovnih podlag, v nasprotnem bi ne enakem tipu ceste veljala enaka omejitev za cel svet, tako kot je to pri nekaterih dejansko strokovnih odločitvah v meroslovju, kemiji, fiziki....... Od kje veš, da je tisti morilec, kdajkoli, kakorkoli kaj dokazoval, ga poznaš, si se z njim vozil. Morda je bil šofer z dobrim avtom, brez izkušenj, samo korajžen - osebno v več kot 40-ih letih niti enkrat nisem prehiteval v škarje, pa sem med hitrejšimi vozniki.
Lakotnik29 - Bi se rad vozil po vseh točkah zakona, pa mi nekateri udeleženci v prometu s stalnim kršenjem predpisov, tega enostavno ne pustijo.
- Prihrankov časa ne bom komentiral, ker ima vsak svoje razloge, moj je pač ta, da bi se rad vozil po zakonu.
amigo_no1 - Oba imava enako pravico, s tem, da ko te dohitiva dva hitrejša od tebe, nama zakon prepoveduje prehitevanje, ki ni varno, tebi pa ukazuje, da naju moraš v prvi priložnosti spustiti naprej, če te ne moreva varno prehiteti.
Ziga Dolhar - na živce nam gredo vozniki, ki se ne držijo predpisov v + ali v -, skratka udeleženci, ki ne znajo vozit po zakonu.
Mipe - Ne vem od kje tebi podatki, samo zaradi prekoračene hitrosti o čemer je v glavnem govora, se zgodi zelo malo nesreč, se pa zgodi ogromno nesreč, pri prehitevanju počasnih kolon, seveda je takrat tudi hitrost velika - ni pa to vzrok.
kronik - Nekatere države imajo za oviranje prometnega toka, višje kazni, kot za prekoračitev hitrosti - kazni imajo flexibilno nastavljene in so za enako prekoračitev lahko tudi do 10x višje - sem že omenil v prejšnjih postih - prazna cesta, dokaj gost promet.
BigWhale - Če zadev ne poznaš, ne komentiraj. Ja kazni so različne in se povečujejo, kolikor tvoje ravnanje bolj ogroža ostale udeležence. Na prazni cesti, boš v Nemčiji za prekoračitev tudi 30 in več %-ov nad omejitvijo, lahko šel skozi tudi samo z opominom.
Večkrat doživeto.
ADAC ne dela testov na pamet in brez strokovne podlage, tako kot naši snovalci prometne politike.
Obnašanje voznikov 170+, 130-, so delali na dosti velikem vzorcu, da so te podatke dali v javnost.
Vsak dan je v Tomačevem, na tistem ozkem delu ceste treniral rally voznik s predelano stoenko, v normalnem prometu, pa ni povzročil prometne nesreče.
Se vidi, da nimaš pojma o delovanju človeškega telesa. Ob počasnem dogajanju, določeni centri pričnejo počivati in zaradi tega, so reakcije počasnejše, nobenega hitrega voznika ne poznam, ki bi bil enako skoncentriran pri 70 ali pri 150. Po domače se temu reče, da gredo možgani na pašo. Seveda to ne velja za tiste, ki jim je že 50 grozna brzina, pri 70 ali več, pa doživljajo podobne občutke, kot motoristi, pri 300+.
Govorimo namreč o tem, da hitrost ubija, ni res, ubija neznanje, nesposobnost......, sama hitrost še ni nikogar ubila.
Mipe - zakon govori o oviranju in umikanju, ter spuščanju naprej hitrejših, torej sproščanju prometnega toka.
BigWhale - kje je gdo govoril o šparanju na bencinu ali prihranku časa, enostavno bi se nekateri radi vozili po zakonu, se to ne da zastopit.
Mipe - noben nalet ni varen, ne tisti pri 100, pa tudi tisti pri 70 ne, če nimaš kakšnega super varnega avtomobila, razlika je samo v tem, da bodo mene pri 100, pokopali, tebe pri 70, pa hranili po cevkah še nekaj prihodnjih let, na stroške zdravstvenega zavarovanja.
Na stari cesti LJ-ZG, je bilo največ nesreč ravno zaradi počasnih kolon, ki so jih v glavnem povzročali kamioni, ki so vozili na 2m razdalje in malo varnih mest za prehitevanje - zato gradijo AC. Bilo pa je nekaj nesreč zaradi slabega nadzora nad avtomobilom in temu neprimerne hitrosti, vendar so te končali v jarku ali skalah ob cesti, ne na cesti.
BlueRunner - Pa človek božji, kaj ti ne živiš v isti državi, kot jaz, državi pacientov. Zapomni si enkrat za vselej - ustvarjanje počasnih kolon, povečuje možnosti prehitevanja v škarje, samo to in nič drugega. Kdo, kaj, zakaj, kako je zame, ko srečam tako kolono in eventualno končam na Žalah, je to irelevantno vprašanje, dejstvo je, da mene počasnež ogroža, ker ne sprosti prometnega toka, katerega srečujem.
Te tri točke, ki si jih lepo postavil, kažejo ravno na to - nesposobni voznik in nič drugega. Če pa se normalno umika, pa je to v isti osebi, lahko tudi odličen voznik - razlika je sila majhna, tako kot časovni prihranki.
Bom začel kar s prvim - prometna pravila so nastavljena politično, brez strokovnih podlag, v nasprotnem bi ne enakem tipu ceste veljala enaka omejitev za cel svet, tako kot je to pri nekaterih dejansko strokovnih odločitvah v meroslovju, kemiji, fiziki....... Od kje veš, da je tisti morilec, kdajkoli, kakorkoli kaj dokazoval, ga poznaš, si se z njim vozil. Morda je bil šofer z dobrim avtom, brez izkušenj, samo korajžen - osebno v več kot 40-ih letih niti enkrat nisem prehiteval v škarje, pa sem med hitrejšimi vozniki.
Lakotnik29 - Bi se rad vozil po vseh točkah zakona, pa mi nekateri udeleženci v prometu s stalnim kršenjem predpisov, tega enostavno ne pustijo.
- Prihrankov časa ne bom komentiral, ker ima vsak svoje razloge, moj je pač ta, da bi se rad vozil po zakonu.
amigo_no1 - Oba imava enako pravico, s tem, da ko te dohitiva dva hitrejša od tebe, nama zakon prepoveduje prehitevanje, ki ni varno, tebi pa ukazuje, da naju moraš v prvi priložnosti spustiti naprej, če te ne moreva varno prehiteti.
Ziga Dolhar - na živce nam gredo vozniki, ki se ne držijo predpisov v + ali v -, skratka udeleženci, ki ne znajo vozit po zakonu.
Mipe - Ne vem od kje tebi podatki, samo zaradi prekoračene hitrosti o čemer je v glavnem govora, se zgodi zelo malo nesreč, se pa zgodi ogromno nesreč, pri prehitevanju počasnih kolon, seveda je takrat tudi hitrost velika - ni pa to vzrok.
kronik - Nekatere države imajo za oviranje prometnega toka, višje kazni, kot za prekoračitev hitrosti - kazni imajo flexibilno nastavljene in so za enako prekoračitev lahko tudi do 10x višje - sem že omenil v prejšnjih postih - prazna cesta, dokaj gost promet.
BigWhale - Če zadev ne poznaš, ne komentiraj. Ja kazni so različne in se povečujejo, kolikor tvoje ravnanje bolj ogroža ostale udeležence. Na prazni cesti, boš v Nemčiji za prekoračitev tudi 30 in več %-ov nad omejitvijo, lahko šel skozi tudi samo z opominom.
Večkrat doživeto.
ADAC ne dela testov na pamet in brez strokovne podlage, tako kot naši snovalci prometne politike.
Obnašanje voznikov 170+, 130-, so delali na dosti velikem vzorcu, da so te podatke dali v javnost.
Vsak dan je v Tomačevem, na tistem ozkem delu ceste treniral rally voznik s predelano stoenko, v normalnem prometu, pa ni povzročil prometne nesreče.
Se vidi, da nimaš pojma o delovanju človeškega telesa. Ob počasnem dogajanju, določeni centri pričnejo počivati in zaradi tega, so reakcije počasnejše, nobenega hitrega voznika ne poznam, ki bi bil enako skoncentriran pri 70 ali pri 150. Po domače se temu reče, da gredo možgani na pašo. Seveda to ne velja za tiste, ki jim je že 50 grozna brzina, pri 70 ali več, pa doživljajo podobne občutke, kot motoristi, pri 300+.
Govorimo namreč o tem, da hitrost ubija, ni res, ubija neznanje, nesposobnost......, sama hitrost še ni nikogar ubila.
Mipe - zakon govori o oviranju in umikanju, ter spuščanju naprej hitrejših, torej sproščanju prometnega toka.
BigWhale - kje je gdo govoril o šparanju na bencinu ali prihranku časa, enostavno bi se nekateri radi vozili po zakonu, se to ne da zastopit.
Mipe - noben nalet ni varen, ne tisti pri 100, pa tudi tisti pri 70 ne, če nimaš kakšnega super varnega avtomobila, razlika je samo v tem, da bodo mene pri 100, pokopali, tebe pri 70, pa hranili po cevkah še nekaj prihodnjih let, na stroške zdravstvenega zavarovanja.
Na stari cesti LJ-ZG, je bilo največ nesreč ravno zaradi počasnih kolon, ki so jih v glavnem povzročali kamioni, ki so vozili na 2m razdalje in malo varnih mest za prehitevanje - zato gradijo AC. Bilo pa je nekaj nesreč zaradi slabega nadzora nad avtomobilom in temu neprimerne hitrosti, vendar so te končali v jarku ali skalah ob cesti, ne na cesti.
BlueRunner - Pa človek božji, kaj ti ne živiš v isti državi, kot jaz, državi pacientov. Zapomni si enkrat za vselej - ustvarjanje počasnih kolon, povečuje možnosti prehitevanja v škarje, samo to in nič drugega. Kdo, kaj, zakaj, kako je zame, ko srečam tako kolono in eventualno končam na Žalah, je to irelevantno vprašanje, dejstvo je, da mene počasnež ogroža, ker ne sprosti prometnega toka, katerega srečujem.
Te tri točke, ki si jih lepo postavil, kažejo ravno na to - nesposobni voznik in nič drugega. Če pa se normalno umika, pa je to v isti osebi, lahko tudi odličen voznik - razlika je sila majhna, tako kot časovni prihranki.
Delo krepa človeka
pirlo ::
Za primerjavo, koliko časa pridobiš pri hitri vožnji na dolgi relaciji 606km. Porche Cayenne 600KM Techart Magnum vs Citroën C1 HDi 54KM
Je vredno?, kakor za koga?
Sicer ne razumem nemško tak da ne vem kaj so hotli povedat, ampak to zgleda čudno. Po štartu Porsche pusti Citroena daleč zadaj, na vključevanju na AC sta en za drugim, pol Porsche pospešuje na polno, nakar vozi 30 da se vsi vozijo mimo njega, Citroen pa ga piči 170. Na koncu pa je 20 min razlike, in se pogovarjata o tem kdo je več bencina porabil. V čem je poanta tega?
solatko ::
Ta s Porshem sploh ni vozil kolikor bi lahko, se mi bolj zdi, da sta tekmovala, koliko bencina rabita, za to pot, citroen je vozil konstantno okoli 170, ta pa je nekje vozil 30 brez pravega razloga. Tam nekaj razlaga, da je vozil 130, kolikor je bila tam omejitev, citroen, zgleda da je skozi tiščal, razen v drenu. To je kar nekaj. Povprečno hitrost je imel nekaj čez 90 z avtom, za katerega je razlagal, da gre preko 300. To je bolj test za porabo goriva in koliko lahko taka vožnja košta in ne koliko časa prihrani.
Če bi bil samo prihranek časa, bi ta s Poršem, na tej relaciji pridobil več ur.
Če bi bil samo prihranek časa, bi ta s Poršem, na tej relaciji pridobil več ur.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
M-XXXX ::
pa kaj za vraga je to (500HP FTW)? kaj si hotel s tem povedat?
500 konjski avto FTW (for the win), not exactly g33k you say?
sej sem nekak domneval da gre za horse power, zato sem tudi vprašal kaj je hotel s tem povedat...
lahko bi primerjal tudi tako, da gre prvi 60km/h, drugi je pa šel z raketo...evo pa se mu res splača it hitreje
S 130 konjskim avtom se da na isti relaciji vse skupaj prevozit v 15 minutah.
smash ::
Sposoben voznik, je sposoben vozit po omejitvah, nesposoben pa vprašanje če je.
Omejitve so precej nizke za sposobnosti današnjih avtomobilov.
Če se ti ne mudi pojdi na avtobus, če imaš katerikoli drugi razlog za oviranje prometa pa ne sodiš na prometno cesto. Pojdi na kako pisto in tam vozi 10km/h če ti paše
in zakaj bi moralo po tvojem biti bistvo vožnje, da čimpreje prideš do cilja?
kaj pa če recimo grem na potovanje in peljem po cesti malo bolj počasi, še vedno nad minimalno hitrostjo, in si ogledujem okolico, naravo, itd...
moja odločitev je pravtako legitimna, tako kot tvoja, da čimpreje nekam prideš....zato ti mene oviraš vedno, ko mimo mene pridrviš, mi trobiš, delaš nevem kakšne nevarne manevre, da bi me prehitel
CoolBits ::
Tvoja odločitev je ligitimna, ni pa kulturna do ostalih. Pojdi na avtobus in si ogleduj okolico po želji.
TESKAn ::
kaj pa če recimo grem na potovanje in peljem po cesti malo bolj počasi, še vedno nad minimalno hitrostjo, in si ogledujem okolico, naravo, itd...
...in spregledaš žogo, ki se prikotali na cesto in takoj zatem zbiješ otroka, ki je pritekel za žogo. Med vožnjo se vozi in ne ogleduje okolico, telefonira, vrta po nosu. Če si hočeš ogledovat okolico, pa pojdi na avtobus ali pa si omisli šoferja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
@CoolBits: nalet pri 100km/h je bolj smrtonosen kot pri 70km/h, pa če si tako vešč voznik ali ne.
Kak nalet? Naletiš lahko prav tako pri 70 kot pri 90... govoril si o varni vožnji in hitri vožnji in jaz pravim, da je tudi hitra vožnja lahko varna samo ne sme bit bumbar za volanom.
Ampak hitra voznja nikoli ne more biti varnejsa od pocasnejse voznje. Fizika tega ne dopusca.
CoolBits ::
Dopušča pa to šofer, skoncentriran na vožnjo v nasprotju s šoferjem, ki si ogleduje okolico.
smash ::
kaj pa če recimo grem na potovanje in peljem po cesti malo bolj počasi, še vedno nad minimalno hitrostjo, in si ogledujem okolico, naravo, itd...
...in spregledaš žogo, ki se prikotali na cesto in takoj zatem zbiješ otroka, ki je pritekel za žogo. Med vožnjo se vozi in ne ogleduje okolico, telefonira, vrta po nosu. Če si hočeš ogledovat okolico, pa pojdi na avtobus ali pa si omisli šoferja.
ok..ne vem a sem jest edini, ki na karti najde panoramske ceste, ki so verjetno po vaše namenjene temu, da se čimhitreje zdivja čez
še enkrat - avto je po vaše namenjen prevozu iz toče A v B ČIMHITREJE, po moje pa je avto namenjen temu, da se zapelješ čimbolj sproščeno od točke A do B, si medtem tudi kaj ogledaš, sploh če si na dopustu, itd..skratka se ti ne mudi
zdaj zakaj bi vaše trditve veljale kaj več od mojih? koji k ste mi vi? imate kak višji status v prometu?
CoolBits ::
Sproščat se pojdi v kako savno ali na masažo... ko si na cesti pa se osredotoči na vožnjo in vozi tako, da boš čimmanjši problem ostalim soudeležencem.
Gregor P ::
Eni morda vožnjo z avtomobilom očitno res malo prelahkotno dojemate. Že samo s tem, da ste se odpravili z več kot tono težkim vozilom na cesto ogrožate okolico, ljudi ipd. (vendar smo to kot družba vzeli v zakup). V rokah dobesedno "upravljate" z življenjem in smrtjo ... in če se resnično ne počutite dovolj sposobnega za vožnjo, vas lepo prosim, da uporabljate javni potniški promet ker boste tako rešili ogromno nedolžnih življenj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BigWhale ::
Dopušča pa to šofer, skoncentriran na vožnjo v nasprotju s šoferjem, ki si ogleduje okolico.
Ja, to ze. Ampak ti si zabluzil (pa ne samo ti, da se ne bos cutil osebno ogrozenega... :>), ker avtomatsko predpostavjas, da je sofer, ki vozi hitreje bolj skoncentriran na voznjo, kot sofer, ki vozi pocasneje.
Ta predpostavka je lahko napacna. Se vec, sofer, ki vozi hitreje je lahko komot se manj skoncentriran na voznjo.
Primerjas dve povsem obrobni situaciji in to pocnete vsi zagovorniki 'hitrih' v tej temi. In to je narobe.
Japajade... Rečmo trasa Trebnje-Lj (cca 45km po AC). Moj rekord potovanja je slabih 12 minut (nisem jaz vozil) 500HP FTW, nek ki vozi umirjeno (rekel si ovira promet) pa recimo, da vozi okoli 100, kar pomeni da potrebuje dobrih 25 minut. Če 55% prihranek časa ni opazna razlika potem pa ne vem kaj je z vami.
Pelji se 1000x tako. Potem pa govori o prihranku casa. En skrajni primer ne pove nic. Jaz sem se vozil dnevno na relaciji MB-LJ in pa LJ-KR vec let. In prihranki v casu so bili vedno minimalni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
CoolBits ::
Za hitreje vozit MORAŠ bit bolj skoncentriran na vožnjo... sem mislil, da je to jasno vsakomur.
Počasna vožnja pa zna bit tudi dolgočasna pol imaš take paciente, kot je par objav zgoraj, ko si ogledujejo okolico med vožnjo.
Počasna vožnja pa zna bit tudi dolgočasna pol imaš take paciente, kot je par objav zgoraj, ko si ogledujejo okolico med vožnjo.
St235 ::
Razmerje med hitrostjo vožnje in varnostno vožnje je možno potegnit samo dokler govorimo o enem vozniku. Torej pri enakih pogojih bo isti voznik, če vozi počasneje vozil varneje. Kakor hitro pa imaš dva voznika na cesti pa je nemogoče trdit samo na podlagi hitosti kdo je varnejši voznik.
Ko smo že pri tem koliko profitiraš z prehitro vožnjo. Koliko pa bi voznik, ki ovira promet izgubil na času če bi vsakih 10km ustavil in spustil kolono? po moji oceni ne bi izgubil čisto nič več kot pridobi največji norec na isti relaciji.
Amigo: Kot sem ti že parkrat zapisal zakon je v 30. členu zelo jasen. Vožjo moraš prilagoditi razmeram na cesti. Če to razumeš zgolj in le kot opravičilo za vožnjo pod najvišjo dovoljeno hitrostjo si v veliki zmoti. Tretji stavek pa je ekspliciten: ČE voziš pod maksimalno hitrostjo in oviraš pretočnost prometa si dolžan hitrejše voznike spustiti mimo. Nič v tem ali kateremkoli členu te te odgovornosti ne razreši. Nikjer ne piše, da to ne velja na mokri cesti, nijer ne piše da to ne velja na nepregledni cesti... Če ne dosegaš hitrosti prometnega toka si se dolžan umaknit in pred sebe spustit kolono.
V življenju pa jih začuda še nisem fasal, po moje bo povezano s tem, da se družim z funkcionalno pismenimi ljudmi, ki se si ne domišljajo, da se da vse člene zakona svobodno interpretirat.
Teorija je kot je bilo že večkrat napisano v tem primeru jasna. V praktičnem primeru pa seveda lahko pride do interpretacije kdaj je nekdo dejansko imel se možnost umaknit, ali se ga res ni dalo prehitet, ali je bila njegova hitrost pod največjo dovoljeno. Ravno vsi ti faktorji, ki jih je nemogoče izmerit s škatljico so razlog, da se tega ne sakncionira dovolj. Na žalost je za polnenje državne blagajne dosti lažje čepet v grmovju in lovit norce ki 10 metrov pred koncem naselja pospešijo na 55.
Ko smo že pri tem koliko profitiraš z prehitro vožnjo. Koliko pa bi voznik, ki ovira promet izgubil na času če bi vsakih 10km ustavil in spustil kolono? po moji oceni ne bi izgubil čisto nič več kot pridobi največji norec na isti relaciji.
Amigo: Kot sem ti že parkrat zapisal zakon je v 30. členu zelo jasen. Vožjo moraš prilagoditi razmeram na cesti. Če to razumeš zgolj in le kot opravičilo za vožnjo pod najvišjo dovoljeno hitrostjo si v veliki zmoti. Tretji stavek pa je ekspliciten: ČE voziš pod maksimalno hitrostjo in oviraš pretočnost prometa si dolžan hitrejše voznike spustiti mimo. Nič v tem ali kateremkoli členu te te odgovornosti ne razreši. Nikjer ne piše, da to ne velja na mokri cesti, nijer ne piše da to ne velja na nepregledni cesti... Če ne dosegaš hitrosti prometnega toka si se dolžan umaknit in pred sebe spustit kolono.
V življenju pa jih začuda še nisem fasal, po moje bo povezano s tem, da se družim z funkcionalno pismenimi ljudmi, ki se si ne domišljajo, da se da vse člene zakona svobodno interpretirat.
Teorija je kot je bilo že večkrat napisano v tem primeru jasna. V praktičnem primeru pa seveda lahko pride do interpretacije kdaj je nekdo dejansko imel se možnost umaknit, ali se ga res ni dalo prehitet, ali je bila njegova hitrost pod največjo dovoljeno. Ravno vsi ti faktorji, ki jih je nemogoče izmerit s škatljico so razlog, da se tega ne sakncionira dovolj. Na žalost je za polnenje državne blagajne dosti lažje čepet v grmovju in lovit norce ki 10 metrov pred koncem naselja pospešijo na 55.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
smash - lepo in prav, samo med ogledovanjem okolice (za to so sicer primerna mesta ob cesti), poglej še malo v ogledalo in, če vidiš hitrejšega, ga spusti mimo, potem pa ogleduj okolico dalje, če prav je avto namenjen predvsem temu, da se pripelješ iz točke A v točko B, za ogledovanje pa so turistični avtobusi in počivališča.
BigWhale - če ti je vožnja na zgornji meji prehitra, potem predlagaj znižanje omejitev dovoljenih hitrosti, dokler pa te veljajo, so vozniki na špici omejitve, normalni, tisti spodaj pa v prekršku, če za seboj vlečejo kolono. Pogovarjamo se o dovoljeni, uzakonjeni hitrosti.
Tisti preko, pa so lahko, ni pa nujno ravno tako nevarni, kot tisti spodaj.
Ko govorimo o zgornji meji, še vedno govorimo v skladu z zakonom. Kako je nekaterim težko kaj dopovedat. Cesta ni poligon, kjer bi se vsak vozil po pravilih, ki si jih sam določi - tisto, kar je spodaj, je v skladu z zakonom, v določenih situacijah prepovedano, tisto kar je čez ni dovoljeno. Krivično je samo to, da se nas ne obravnava enako pred zakonom. Če oviram promet, sem redko kaznovan, če grem čez, zmeraj, brez tolerance.
Poglej si nogomet, golman je skoncentriran, kadar je igra živahna, ko je igra lena, zaspana, bo ob srečnem strelu, prejel gol, ki ga v živahni tekmi, ne bi nikoli.
BigWhale - če ti je vožnja na zgornji meji prehitra, potem predlagaj znižanje omejitev dovoljenih hitrosti, dokler pa te veljajo, so vozniki na špici omejitve, normalni, tisti spodaj pa v prekršku, če za seboj vlečejo kolono. Pogovarjamo se o dovoljeni, uzakonjeni hitrosti.
Tisti preko, pa so lahko, ni pa nujno ravno tako nevarni, kot tisti spodaj.
Ko govorimo o zgornji meji, še vedno govorimo v skladu z zakonom. Kako je nekaterim težko kaj dopovedat. Cesta ni poligon, kjer bi se vsak vozil po pravilih, ki si jih sam določi - tisto, kar je spodaj, je v skladu z zakonom, v določenih situacijah prepovedano, tisto kar je čez ni dovoljeno. Krivično je samo to, da se nas ne obravnava enako pred zakonom. Če oviram promet, sem redko kaznovan, če grem čez, zmeraj, brez tolerance.
Poglej si nogomet, golman je skoncentriran, kadar je igra živahna, ko je igra lena, zaspana, bo ob srečnem strelu, prejel gol, ki ga v živahni tekmi, ne bi nikoli.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
BigWhale - Če zadev ne poznaš, ne komentiraj.
Tudi ti jih ne poznas. Za svoje trditve nisi podal se nobene kredibilne povezave, ki bi potrejevala to kar trdis.
Vsak dan je v Tomačevem, na tistem ozkem delu ceste treniral rally voznik s predelano stoenko, v normalnem prometu, pa ni povzročil prometne nesreče.
Torej je v sedemdesetih in osemdesetih letih ta voznik v Tomacevem predstavljal 95% prometa. Ostalo pa je bil zadruzni traktor. Bravo! :)
Po domače se temu reče, da gredo možgani na pašo. Seveda to ne velja za tiste, ki jim je že 50 grozna brzina, pri 70 ali več, pa doživljajo podobne občutke, kot motoristi, pri 300+.
AHA! Torej so tisti, ki vozijo 70- in jim to predstavlja blazno hitrost v bistvu BOLJ pozorni, kot tisti, ki vozijo 90+? Slednjim je to v bistvu se prepocasi in bi vozili 120+, ce kazni ne bi bile tako visoke in policaji ne bi bili samo inkasanti...
Sedaj pa lahko odvrtimo tehle 20 strani (al kolk je) debate in zacnemo od zacetka. Ujel si se v logicno zanko... Sedaj se bos moral potruditi in pojasniti kaj si v resnici mislil oziroma ti predlagam, da pocasneze proglasis za motoricne idiote, ki bi jim bilo treba pobrati vozniske, da se lahko naprej kregamo, ce ne bo debata umrla.
Govorimo namreč o tem, da hitrost ubija, ni res, ubija neznanje, nesposobnost......, sama hitrost še ni nikogar ubila.
Spet poslosujes in govoris traparije. Ce bi vsi vozili 20km/h je prav vseeno kako bi vozili, ubil se ne bi nihce. Hitrost ubija.
BigWhale - kje je gdo govoril o šparanju na bencinu ali prihranku časa, enostavno bi se nekateri radi vozili po zakonu, se to ne da zastopit.
Nekdo, ki gre pocasneje od tebe ti ne preprecuje voznje po zakonu. Saj ce vozis 10km/h pocasneje ne vozis v nasprotju z zakonom. Ravnas se po zakonu, ker voznika ne prehitis tako kot se ne sme in ker drzis varnostno razdaljo za njim. Tocno tako, kot ti veleva zakon.
St235 ::
Nekdo, ki gre pocasneje od tebe ti ne preprecuje voznje po zakonu. Saj ce vozis 10km/h pocasneje ne vozis v nasprotju z zakonom. Ravnas se po zakonu, ker voznika ne prehitis tako kot se ne sme in ker drzis varnostno razdaljo za njim. Tocno tako, kot ti veleva zakon.
Vendar pa je ta nekdo ravno tako v prekršku, ker ostalim ne omogoči normalne vožnje, kot bi bil ti če bi se silil prehitevat na neprimernih mestih.
shinca ::
@CoolBits: nalet pri 100km/h je bolj smrtonosen kot pri 70km/h, pa če si tako vešč voznik ali ne.
Kak nalet? Naletiš lahko prav tako pri 70 kot pri 90... govoril si o varni vožnji in hitri vožnji in jaz pravim, da je tudi hitra vožnja lahko varna samo ne sme bit bumbar za volanom.
Ampak hitra voznja nikoli ne more biti varnejsa od pocasnejse voznje. Fizika tega ne dopusca.
razen če voziš skozi tunel, ki se za tabo podira :)
Glede hitrosti - nevarna je tako prehitra vožnja, kot tudi prepočasna. Samo da prepočasna običajno ni nevarna za tistega, ki prepočasi vozi, ampak za ljudi, ki ga živčni prehitevajo. In ja, po zakonu se moraš v primeru, ko voziš pod omejitvijo in se za tabo nabira kolona, umakniti in spustiti kolono naprej. Ampak v SLO je običajno, da imaš kolono za ritjo, če voziš kilometer ali dva pod omejitvijo, ni treba 20 ali 30.
Še nekaj glede hitre vožnje - ni problem hitra vožnja, problem je hitro ustavljanje v primeru nepričakovane situacije. Če bi jaz takrat, ko mi je pri Radovljici neka ženska pritekla pred avto, vozil 10-20 km/h nad omejitvijo (90km/h) namesto 10km/h pod, bi bila mogoče mrtva, tako ji ni bilo nič, edino kazen je fasala.
krneki0001 ::
Nekdo, ki gre pocasneje od tebe ti ne preprecuje voznje po zakonu. Saj ce vozis 10km/h pocasneje ne vozis v nasprotju z zakonom. Ravnas se po zakonu, ker voznika ne prehitis tako kot se ne sme in ker drzis varnostno razdaljo za njim. Tocno tako, kot ti veleva zakon.
Res je. To drži.
Ko pa se naberemo trije za takim voznikom in s tem ratamo kolona, ki vozi 10km/h manj od omejitve, se je on dolžan umaknit na stran (po zakonu). In če se ne umakne, potem je v prekršku.
BigWhale ::
Za hitreje vozit MORAŠ bit bolj skoncentriran na vožnjo... sem mislil, da je to jasno vsakomur.
Počasna vožnja pa zna bit tudi dolgočasna pol imaš take paciente, kot je par objav zgoraj, ko si ogledujejo okolico med vožnjo.
Ne, ne rabis biti. Dovolj je, da nazges muziko na ves glas in pritisnes na gas. Zraven si pojes in bruntas. Takoj bos sel 30km/h prehitro in se opazil ne bos.
Sedaj gres pa lahko googlat za kaksnimi raziskavami na to temo... ti bom pa jaz dal ze dva linka, ki sem jih nasel po dveh minutah googlanja...
http://www.independent.co.uk/news/young...
http://www.drdriving.org/misc/music_str...
Torej, zakaj bi tisti, ki vozi hitreje bil avtomatsko bolj pozoren od tistega, ki vozi pocasneje?
amigo_no1 ::
@CoolBits
S tem "vozi se z avtobusom" in "kako boš čimmanjši problem ostalim soudeležencem" že počasi najedaš -> predalčkaš enakovredne udeležence v več neenakovredih razredov.
Povej še kaj novega.
Vedno voziš 100% skoncentriran ? Potem verjetno radija nimaš (niti prižganega) ter seveda mobitel ugasnjen ?
Sopotnik zraven mora biti tiho od Zagreba do Kopra, da ti ne moti koncentracije ? Kaj če si mora nos obrisati ali šmrka ?
Sposobnosti današnjih avtomobilov niso enake sposobnostim voznikov !
Pojdi na trening varne vožnje na Vransko in potem govori kako&koliko obvladaš vozilo, ko gre zares.
@solatko
malo enostavne fizike:
v = a * t^2 /2
->
a= 2 v / t^2
torej g force ob nenadnem ustavljanju je večji:
a) ko je trenutna hitrost višja
b) je čas ustavljanja manjši
človeški notranji organi in g- force niso prijatelji !
O rly ?
Čestitam, odkod si pa to privlekel ?
@shinca
Ne, v SLO je običajno, da imaš kolono za ritjo, tudi in predvsem če se pelješ striktno po omejitvah.
Poglej si kdaj, kakšna kolona se nabere za vozilom Avtošole.
@Lakotnik29
Imaš že official statement da je tvoja interpretacija 30 člena zvcp pravilna ?
Ko se ti to zgodi takoj pokliči 113 in prijavi nesramnega voznika !
S tem "vozi se z avtobusom" in "kako boš čimmanjši problem ostalim soudeležencem" že počasi najedaš -> predalčkaš enakovredne udeležence v več neenakovredih razredov.
Povej še kaj novega.
Vedno voziš 100% skoncentriran ? Potem verjetno radija nimaš (niti prižganega) ter seveda mobitel ugasnjen ?
Sopotnik zraven mora biti tiho od Zagreba do Kopra, da ti ne moti koncentracije ? Kaj če si mora nos obrisati ali šmrka ?
Sposobnosti današnjih avtomobilov niso enake sposobnostim voznikov !
Pojdi na trening varne vožnje na Vransko in potem govori kako&koliko obvladaš vozilo, ko gre zares.
@solatko
Se vidi, da nimaš pojma o delovanju človeškega telesa.
malo enostavne fizike:
v = a * t^2 /2
->
a= 2 v / t^2
torej g force ob nenadnem ustavljanju je večji:
a) ko je trenutna hitrost višja
b) je čas ustavljanja manjši
človeški notranji organi in g- force niso prijatelji !
če prav je avto namenjen predvsem temu, da se pripelješ iz točke A v točko B,
O rly ?
Čestitam, odkod si pa to privlekel ?
@shinca
Ne, v SLO je običajno, da imaš kolono za ritjo, tudi in predvsem če se pelješ striktno po omejitvah.
Poglej si kdaj, kakšna kolona se nabere za vozilom Avtošole.
@Lakotnik29
Imaš že official statement da je tvoja interpretacija 30 člena zvcp pravilna ?
krneki0001 je izjavil:
Nekdo, ki gre pocasneje od tebe ti ne preprecuje voznje po zakonu. Saj ce vozis 10km/h pocasneje ne vozis v nasprotju z zakonom. Ravnas se po zakonu, ker voznika ne prehitis tako kot se ne sme in ker drzis varnostno razdaljo za njim. Tocno tako, kot ti veleva zakon.
Res je. To drži.
Ko pa se naberemo trije za takim voznikom in s tem ratamo kolona, ki vozi 10km/h manj od omejitve, se je on dolžan umaknit na stran (po zakonu). In če se ne umakne, potem je v prekršku.
Ko se ti to zgodi takoj pokliči 113 in prijavi nesramnega voznika !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
BigWhale ::
Nekdo, ki gre pocasneje od tebe ti ne preprecuje voznje po zakonu. Saj ce vozis 10km/h pocasneje ne vozis v nasprotju z zakonom. Ravnas se po zakonu, ker voznika ne prehitis tako kot se ne sme in ker drzis varnostno razdaljo za njim. Tocno tako, kot ti veleva zakon.
Vendar pa je ta nekdo ravno tako v prekršku, ker ostalim ne omogoči normalne vožnje, kot bi bil ti če bi se silil prehitevat na neprimernih mestih.
krneki0001 je izjavil:
Res je. To drži.
Ko pa se naberemo trije za takim voznikom in s tem ratamo kolona, ki vozi 10km/h manj od omejitve, se je on dolžan umaknit na stran (po zakonu). In če se ne umakne, potem je v prekršku.
Joj no! Solatko je rekel, da bi on rad vozil po zakonu. Tisti, nekdo, ki dela kolono tukaj nima veze. Solatko bi rad vozil po zakonu in tisti pred njim mu tega NE preprecuje. Solatko lahko (in mora) se vedno voziti po zakonu. Ker sedaj vozi v koloni se ne rabi umikati hitrejsim, itak ne bi imelo smisla, a kljub vsemu mora se vedno voziti po zakonu. Tisti pred njim mu tega NE preprecuje.
Vse kar mu preprecuje je voznja z najvisjo dovoljeno hitrostjo. Se vedno pa Solatko vozi po zakonu.
Ampak hitra voznja nikoli ne more biti varnejsa od pocasnejse voznje. Fizika tega ne dopusca.
razen če voziš skozi tunel, ki se za tabo podira :)
aja, se opravicujem. Torej, ce kdo vozi v tunelu in se tunel za njim rusi, potem bo s hitro voznjo sebe prej spravil na varno.
Ampak tukaj je varnost vseeno posredna. Ce ne bi bil v tunelu bi lahko stal, pa mu ne bi nic blo! ;>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
smash ::
smash - lepo in prav, samo med ogledovanjem okolice (za to so sicer primerna mesta ob cesti), poglej še malo v ogledalo in, če vidiš hitrejšega, ga spusti mimo, potem pa ogleduj okolico dalje, če prav je avto namenjen predvsem temu, da se pripelješ iz točke A v točko B, za ogledovanje pa so turistični avtobusi in počivališča.
BigWhale - če ti je vožnja na zgornji meji prehitra, potem predlagaj znižanje omejitev dovoljenih hitrosti, dokler pa te veljajo, so vozniki na špici omejitve, normalni, tisti spodaj pa v prekršku, če za seboj vlečejo kolono. Pogovarjamo se o dovoljeni, uzakonjeni hitrosti.
Tisti preko, pa so lahko, ni pa nujno ravno tako nevarni, kot tisti spodaj.
Ko govorimo o zgornji meji, še vedno govorimo v skladu z zakonom. Kako je nekaterim težko kaj dopovedat. Cesta ni poligon, kjer bi se vsak vozil po pravilih, ki si jih sam določi - tisto, kar je spodaj, je v skladu z zakonom, v določenih situacijah prepovedano, tisto kar je čez ni dovoljeno. Krivično je samo to, da se nas ne obravnava enako pred zakonom. Če oviram promet, sem redko kaznovan, če grem čez, zmeraj, brez tolerance.
Poglej si nogomet, golman je skoncentriran, kadar je igra živahna, ko je igra lena, zaspana, bo ob srečnem strelu, prejel gol, ki ga v živahni tekmi, ne bi nikoli.
jaz hitrejšega vedno spustim naprej in mu dam dovolj prostora, je pa res, da sem sam med hitrejšimi na vozišču, v povprečju se pa držim na okoli 10-20km/h več od omejitve...nekako pa se probam spustit do omejitve oz nižje pa mi zaenkrat še ne ratuje...
ampak tukaj ni debata o nas in ko tkole razmišljam, se mi ne zdi prav zahtevati od počasnejšega, ki pelje znotraj pravil, da spušča naprej, je pa seveda fajn če to naredi
počasnejši ima svojo vožnjo in razlogov zanjo ne poznamo....na nas je, da ga prehitimo varno in čimhitreje, če seveda s tem ne ogrožamo drugih
solatko ::
BigWhale - slučajno sem določene stvari doživel in jih ne rabim linkat, ti pa verjameš ali ne. Zase lahko trdim, da me vožnja na odprti cesti pri 90 pomirja, če vozim v koloni, je moja varnostna razdalja večja, ravno zaradi tega, ker nisem tako zbran, kot bi bil na isti cesti pri 120+. Tam v Tomačevem je bilo tiste čase kar nekaj prometa, res pa, da so bili v glavnem katrce in fički, vendar je bilo ravno na tistem delu ob Savi, takrat verjetno več prometa, kot ga je danes, poleg tega so bili pešci in kolesarji, zato ne trolaj, če se v tistih časih nisi gibal tam okoli.
20 ni po zakonu!
Imam pa vso pravico pričakovat in zahtevat, da se tudi tisti počasni obnaša po zakonu, torej naj se umakne, če za njim voziva vsaj dva, je to morda preveč zate.
shinca - Ti povem drug primer, 30 ali več let nazaj, na Nemški cesti, sem vozil 80, kolikor je bila takrat omejitev, če bi vozil 70 bi naletel na odpeto prikolico kamiona, ki je pod sabo pokopala renoja 8 z mojim prijeteljem, torej lahko po tvojem primeru trdim, hitrost rešuje življenja.
BigWhale - gre enostavno za to, da ljudje nismo enaki. Nekdo ima sposobnost pravilno reagirat pri 120, drugi ne bo pravilno reagiral pri 60. Vsak zase ve, pri kakšni brzini je še sposoben obvladati vozilo.
Ja vozil bi rad po zakonu, torej 90 tam, kjer je predpis, da lahko peljem toliko, pa mi to nekdo, ki pelje 60, nezakonito preprečuje, ker ga ne morem varno prehiteti, noče pa se umaknit. Meni namreč v normalnih razmerah zakon dovoljuje, njemu pa takega početja, ne. Kaj je tu spornega z moje strani.
20 ni po zakonu!
Imam pa vso pravico pričakovat in zahtevat, da se tudi tisti počasni obnaša po zakonu, torej naj se umakne, če za njim voziva vsaj dva, je to morda preveč zate.
shinca - Ti povem drug primer, 30 ali več let nazaj, na Nemški cesti, sem vozil 80, kolikor je bila takrat omejitev, če bi vozil 70 bi naletel na odpeto prikolico kamiona, ki je pod sabo pokopala renoja 8 z mojim prijeteljem, torej lahko po tvojem primeru trdim, hitrost rešuje življenja.
BigWhale - gre enostavno za to, da ljudje nismo enaki. Nekdo ima sposobnost pravilno reagirat pri 120, drugi ne bo pravilno reagiral pri 60. Vsak zase ve, pri kakšni brzini je še sposoben obvladati vozilo.
Ja vozil bi rad po zakonu, torej 90 tam, kjer je predpis, da lahko peljem toliko, pa mi to nekdo, ki pelje 60, nezakonito preprečuje, ker ga ne morem varno prehiteti, noče pa se umaknit. Meni namreč v normalnih razmerah zakon dovoljuje, njemu pa takega početja, ne. Kaj je tu spornega z moje strani.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
BigWhale - slučajno sem določene stvari doživel in jih ne rabim linkat, ti pa verjameš ali ne.
Gre za vse raziskave in predpostavke, ki jih podajas.
Zase lahko trdim, da me vožnja na odprti cesti pri 90 pomirja, če vozim v koloni, je moja varnostna razdalja večja, ravno zaradi tega, ker nisem tako zbran, kot bi bil na isti cesti pri 120+.
Nekdo, ki mu pa 90km/h predstavlja rob zmogljivosti bo pa takrat precej bolj pozoren. V tem je finta. Ne mores primerjati takih robnih primerov. Vedno moras gledati povprecje. V povprecju bodo ljudje pri 90 enako zbrani. Imas pa osebe, ki odstopajo, ti bos manj zbran, ker je to zate (bojda) prepocasi, nekdo drug pa bolj.
Ce bi ti vozil 120km/h bi bil enako zbran kot oni pri 90km/h, s tem, da bi manj videl in manj casa bi imel za reakcije. Posledicno bi bil bolj nevaren.
Imam pa vso pravico pričakovat in zahtevat, da se tudi tisti počasni obnaša po zakonu, torej naj se umakne, če za njim voziva vsaj dva, je to morda preveč zate.
Pricakujes lahko in moras pricakovati. Ne mores pa tega zahtevati, mislim lahko zahtevas. Samo ne mores nic, ce se ne umakne. Pravilo kdaj se lahko vozi pocasneje je zelo ohlapno, ker pocasneje MORAS peljati, ce cesta ni varna.
T-h-o-r ::
Počasi lahko nehate trabunjat da "ne obvladaš vozila" če ne voziš tako hitro, kot si nek kljukec misli, da bi moral.
Če vozim 70 po regionalki to ne pomeni, da 90 ne morem.
pri večini mečkačev pomeni točno to
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Mehmed ::
BlueRunner je izjavil:
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Tudi to so bolane nebuloze.
Itak. Vzamemo najbolj motecega moznega oviralca prometa z vsemi lastnostmi, ki mu jih lahko pripisemo, pa to preslikamo na folk, ki vozi pocasi.
Tako lahko tistim ki vozijo pocasi dodas se:
d) si ogledujejo naravo med voznjo
e) sodijo na avtobus
f) silijo druge v krsenje zakona
g) imajo slabso koncentracijo
h) nikoli nimajo utemeljenega razloga za pocasno voznjo
i) zakon jih ne obravnava enako
Folk ki vozi nad omejitvijo pa:
a) bolje obvladajo avto in so zato varnejsi
b) to pocnejo samo ko ne ogrozajo nikogar
c) imajo boljso koncentracijo
Ce nimas prave statistike al pa fizike za podkrepit se pac zateces k stereotipom. Ce jih ni dovolj si jih pa izmislis.
Zdej smo tle nekje, da je pravica do voznje po zgornji meji dovoljenega nad dolznostjo prilagajanja razmeram v prometu. Oz. prilagajanje velja le za prvega v koloni, vkolikor se ta ne prilagodi, imajo ostali wild card za neumnosti.
WarpedGone ::
Zanimivo vprašanje je, kaj je pogostejši vzrok nesrečam:
a) nepozornost in posledično spregledani pomembni dejavniki na cesti (prednost/stop znak, ovira, ...)
b) previsoka hitrost, da te je posledično zaneslo na nasprotni pas ali dol s ceste
Upam stavit da a).
Trik je samo, da b) zmanjša maneverski prostor za reševanje situacije pod a). Čist nič drugega.
a) nepozornost in posledično spregledani pomembni dejavniki na cesti (prednost/stop znak, ovira, ...)
b) previsoka hitrost, da te je posledično zaneslo na nasprotni pas ali dol s ceste
Upam stavit da a).
Trik je samo, da b) zmanjša maneverski prostor za reševanje situacije pod a). Čist nič drugega.
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Vsak, ki vozi prepočasi in se ne umika je ali nesposoben ali pa nesramen in nekulturen. Precej verjetno oboje skupaj.
Amigo kakšno uradno razlago rabiš za 30. člen zakona? Zakon je uraden in je precej jasno napisan.
Kaj točno v odstavku:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. ni jasno?
Kje je ta odstavek v čemerkoli odvisen od ostalih odstavkov tega člena (razen 6. odstavkom)?
Če voziš manj kot je najvišja predpisana kolona in je tvoja hitrost nižja od hitrosti prometnega toka se moraš umaknit z vozišča in spustit kolono mimo.
A mi zna kdo od zagovornikov "varne" vožnje povedat en zdravorazumski arguiment zakaj vozniku, ki vozi pod omejitvijo in vozi počasneje od prmetnega toka ni treba upoštevat predpisov in se ni dolžan umakniti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mehmed ::
Sej ga ni. Dolzan se je umakniti.
Ampak nekateri dojemajo ta clen kot da obsoja pocasnejso voznjo. Je ne, zgolj oviranje resuje.
Ampak nekateri dojemajo ta clen kot da obsoja pocasnejso voznjo. Je ne, zgolj oviranje resuje.
Mipe ::
BlueRunner je izjavil:
Tako kot berem nebuloze, da vsakdo, ki vozi počasi nenadoma avotmatično:
a) ovira promet;
b) se ne umika;
c) je nesposoben voznik.
Tudi to so bolane nebuloze.
Itak. Vzamemo najbolj motecega moznega oviralca prometa z vsemi lastnostmi, ki mu jih lahko pripisemo, pa to preslikamo na folk, ki vozi pocasi.
Tako lahko tistim ki vozijo pocasi dodas se:
d) si ogledujejo naravo med voznjo
e) sodijo na avtobus
f) silijo druge v krsenje zakona
g) imajo slabso koncentracijo
h) nikoli nimajo utemeljenega razloga za pocasno voznjo
i) zakon jih ne obravnava enako
Folk ki vozi nad omejitvijo pa:
a) bolje obvladajo avto in so zato varnejsi
b) to pocnejo samo ko ne ogrozajo nikogar
c) imajo boljso koncentracijo
Ce nimas prave statistike al pa fizike za podkrepit se pac zateces k stereotipom. Ce jih ni dovolj si jih pa izmislis.
Zdej smo tle nekje, da je pravica do voznje po zgornji meji dovoljenega nad dolznostjo prilagajanja razmeram v prometu. Oz. prilagajanje velja le za prvega v koloni, vkolikor se ta ne prilagodi, imajo ostali wild card za neumnosti.
Največja neumnost, kar sem jih prebral.
Zato, ker hitreje voziš, si tudi varnejši? KRETENIZEM OD KRETENIZMA.
dzinks63 ::
Vzroki prometnih nesreč , podatki veljajo za mesec februar 2011.
NEPRAVILNOSTI NA CESTI 1
NEPRILAGOJENA HITROST 272
NEPRAVILNOSTI PEŠCA 8
OSTALO 115
NEUPOŠTEVANJE PRAVIL O PREDNOSTI 208
NEPRAVILNO PREHITEVANJE 25
PREMIKI Z VOZILOM 319
NEPRAVILNA STRAN / SMER VOŽNJE 230
NEPRAVILNOSTI NA TOVORU 2
NEPRAVILNOSTI NA VOZILU 1
NEUSTREZNA VARNOSTNA RAZDALJA 129
SKUPAJ 1.310
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Mehmed ::
Kaj da ne?
NEPRILAGOJENA HITROST 272 (voznja pod omejitvijo)
OSTALO 115 (voznja pod omejitvijo)
NEUPOŠTEVANJE PRAVIL O PREDNOSTI 208 (folk ki vozi tik pod omejitvijo ima prednost)
NEPRAVILNO PREHITEVANJE 25 (posledica voznje pod omejitvijo)
NEPRILAGOJENA HITROST 272 (voznja pod omejitvijo)
OSTALO 115 (voznja pod omejitvijo)
NEUPOŠTEVANJE PRAVIL O PREDNOSTI 208 (folk ki vozi tik pod omejitvijo ima prednost)
NEPRAVILNO PREHITEVANJE 25 (posledica voznje pod omejitvijo)
Mipe ::
solatko ::
Kaj pomeni neprilagojena hitrost? Je tu notri tudi neobvladovanje vozila, so tu pijančki?
Kaj je pri ostalo?
Kakšna kategorija so premiki z vozilom?
Kaj nepravilno prehitevanje ne pomeni nepravilna stran vožnje, oziroma ksj je potem nepravilna stran vožnje, menda jih ni toliko vozilo po AC ali so tle mišljeni tudi motoristi, kolesarji,
Varnostna razdalja je tudi velik problem, predvsem v počasnih kolonah, hej pa smo zopet pri počasnih.
Tu se lepo vidi, kako pomanjkljiva je naša prometna statistika, tam kjer je avto malo bolj zverižen, se enostavno napiše neprilagojena hitrost, pa je ta kategorija hitro toliko polna, da se lahko poviša davek na hitrost.
Se pri nas sploh raziskuje dejanske vzroke prometnih nesreč, razen smrtnih?
Mipe - Če nisi sposoben voziti hitro, sploh ne veš o čem govorim, enkrat se pelji s kakšno starejšo osebo, ki ima nekaj poklicnih izkušenj (bivši policaji, reševalci, rally voznik, trgovski potnik, poklicni voznik), potem pa se zapelji z nekim normalnim voznikom, ki dela kakšnih 15kkm/leto in če ne boš opazil razlike, potem pač nimaš pojma, kako naj bi varna vožnja izgledala, če pa boš razliko opazil, pa nikoli več ne boš sral takih bučk.
Ja trdim, da je zelo hitra vožnja, veliko varnejša, če to počne voznik, ki to obvlada, nihče ne bo trdil, da nek Šuster, ne more varno voziti pri dosti višji hitrosti, kot povprečnež. Da ne govorimo o tisočih poklicnih voznikov različnih kategorij.
Sedaj naj pa nekdo pove, koliko nesreč je videl zaradi hitrosti, pri voznikih, ki to obvladajo.
Velika večina hitrih voznikov (govorim o voznikih, ne 20 let starih smrkavcih, ki s fotrovim BMW-jem dela pizdarije po cesti), tako kot hitrih motoristov, v povprečju obvlada vozilo in situacijo bolje, kot večina pri dosti nižjih hitrostih, tako je in tega, še taki kritiki hitre vožnje ne boste spremenili in taki vozniki ne prehitevajo v škarje, ne blendajo, ne hupajo, tudi v koloni znajo vozit strpno, enostavno, ker so dobri vozniki. Taki tudi mimo šole, otroškega igrišča...., ne vozijo hitreje in v povprečju reagirajo vsaj pol prej, kot nek voznik, ki se še hitrosti omejitve ne zna ali ne more peljat. Hitri voznik tudi reagira pravilno v kritični situaciji, tist podpovprečni, pa po navadi reagira prej panično, kot pravilno.
Kaj je pri ostalo?
Kakšna kategorija so premiki z vozilom?
Kaj nepravilno prehitevanje ne pomeni nepravilna stran vožnje, oziroma ksj je potem nepravilna stran vožnje, menda jih ni toliko vozilo po AC ali so tle mišljeni tudi motoristi, kolesarji,
Varnostna razdalja je tudi velik problem, predvsem v počasnih kolonah, hej pa smo zopet pri počasnih.
Tu se lepo vidi, kako pomanjkljiva je naša prometna statistika, tam kjer je avto malo bolj zverižen, se enostavno napiše neprilagojena hitrost, pa je ta kategorija hitro toliko polna, da se lahko poviša davek na hitrost.
Se pri nas sploh raziskuje dejanske vzroke prometnih nesreč, razen smrtnih?
Mipe - Če nisi sposoben voziti hitro, sploh ne veš o čem govorim, enkrat se pelji s kakšno starejšo osebo, ki ima nekaj poklicnih izkušenj (bivši policaji, reševalci, rally voznik, trgovski potnik, poklicni voznik), potem pa se zapelji z nekim normalnim voznikom, ki dela kakšnih 15kkm/leto in če ne boš opazil razlike, potem pač nimaš pojma, kako naj bi varna vožnja izgledala, če pa boš razliko opazil, pa nikoli več ne boš sral takih bučk.
Ja trdim, da je zelo hitra vožnja, veliko varnejša, če to počne voznik, ki to obvlada, nihče ne bo trdil, da nek Šuster, ne more varno voziti pri dosti višji hitrosti, kot povprečnež. Da ne govorimo o tisočih poklicnih voznikov različnih kategorij.
Sedaj naj pa nekdo pove, koliko nesreč je videl zaradi hitrosti, pri voznikih, ki to obvladajo.
Velika večina hitrih voznikov (govorim o voznikih, ne 20 let starih smrkavcih, ki s fotrovim BMW-jem dela pizdarije po cesti), tako kot hitrih motoristov, v povprečju obvlada vozilo in situacijo bolje, kot večina pri dosti nižjih hitrostih, tako je in tega, še taki kritiki hitre vožnje ne boste spremenili in taki vozniki ne prehitevajo v škarje, ne blendajo, ne hupajo, tudi v koloni znajo vozit strpno, enostavno, ker so dobri vozniki. Taki tudi mimo šole, otroškega igrišča...., ne vozijo hitreje in v povprečju reagirajo vsaj pol prej, kot nek voznik, ki se še hitrosti omejitve ne zna ali ne more peljat. Hitri voznik tudi reagira pravilno v kritični situaciji, tist podpovprečni, pa po navadi reagira prej panično, kot pravilno.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Nor-mal ::
WarpedGone je izjavil:
Zanimivo vprašanje je, kaj je pogostejši vzrok nesrečam:
a) nepozornost in posledično spregledani pomembni dejavniki na cesti (prednost/stop znak, ovira, ...)
b) previsoka hitrost, da te je posledično zaneslo na nasprotni pas ali dol s ceste
Upam stavit da a).
Trik je samo, da b) zmanjša maneverski prostor za reševanje situacije pod a). Čist nič drugega.
Jaz ti dam glede tega prav.
solatko ::
Hudičevo malo je nesreč, ko je nekoga zaradi hitrosti zaneslo na drugo stran ceste, vendar je tudi tu vprašanje, kaj je bil dejanski vzrok, saj je voznik lahko začetnik, lahko mu je postalo slabo (dobre voznik to začuti in zmanjša hitrost, če slabost ne mine, ustavi, lahko je kap, spanje za volanom......), to je enako, kot sem jaz trdil, da mi je vožnja na zgornji meji omejitve, po Nemški cesti rešila življenje, vendar tega ne bom posploševal, naši statistiki pa počnejo ravno to. Na pol raziskane nesreče, tlačijo v eno kategorijo.
Včasih, pa hitrost celo poveča maneverski prostor, za reševanje situacije, še marsikaj drugega.
Pojdite se peljat z dobrim voznikom, ki se že nekaj let s to dejavnostjo ukvarja poklicno ali poklic to tirja od njega, pa boste videl razliko, med vozniki.
Včasih, pa hitrost celo poveča maneverski prostor, za reševanje situacije, še marsikaj drugega.
Pojdite se peljat z dobrim voznikom, ki se že nekaj let s to dejavnostjo ukvarja poklicno ali poklic to tirja od njega, pa boste videl razliko, med vozniki.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24373 (20763) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270095 (241126) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34541 (28769) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17753 (14153) | solatko |