Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
joze67 ::
Ni mi sicer jasno, kateri stručko je risal rumene kvadratke, tudi nisem govoril, da sedaj tudi skozi naselja 100+, govorim o reigionalnih cestah, kjer je možno voziti več kot je sedanja splošna omejitev, varno in brez nesreč, kar dokazuje marsikateri voznik, ki dnevno krši te, od politike (ne strokovnjakov) omejitve, ki jih potem zagovarjajo s takimi rizbicami.
Tole je milo rečeno en egoističen boolshit trip - žal značilen za stanje duha v postsocialistični Sloveniji.
Ti vozniki dnevno dokazujejo samo to, da so prometna pravila nastavljena z dovolj tolerance, da prenesejo tudi določen delež samovšečnih zafurstrirancev, katerih življenjski dosežek je, da si upajo peljati hitreje in "bolj dinamično". (Tudi tisti morilec v poltovornjaku je leta dokazoval, kaj se da.) Smisel pravil seveda ni, da obvestijo voznika, da se fizikalno gledano da speljati določen odsek z določeno hitrostjo, pač pa da vpeljejo predvidljivost. In zaščitijo šibkejše. Ti pa niso samo pešci ipd, pač pa tudi drugi udeleženci prometa, ki vožnje med točko A in točko B ne dojemajo kot izziv dneva, pač pa kot vožnjo med točko A do točko B. Cesta ni bojišče, je infrastrukturni objekt.
St235 ::
Ti jaz povem 1 simpl razlog: se ti preprosto nikamor ne mudi in pelješ 70.So what ?? Me bo kdo zaradi tega streljal ?
Če te kaj moti si kupi privat cesto in se tam vozi stalno na 100%.
Kupi si cesto in se tam sproščaj. vsi ostali imajo namen po cesti nekam prit. Kot smo že parkrat napisali, vozi kakor ti paše samo ne oviraj drugih.
smash ::
Ti jaz povem 1 simpl razlog: se ti preprosto nikamor ne mudi in pelješ 70.So what ?? Me bo kdo zaradi tega streljal ?
Če te kaj moti si kupi privat cesto in se tam vozi stalno na 100%.
Kupi si cesto in se tam sproščaj. vsi ostali imajo namen po cesti nekam prit. Kot smo že parkrat napisali, vozi kakor ti paše samo ne oviraj drugih.
me prav zanima kolk v sloveniji profitiraš v času če voziš 10km/h manj od maksimalne...da se ti pozna na poslu :)
CoolBits ::
Do 10km/h manj od omejitve dvomim da komu škodi.
Problem bolj so tisti, ki vozijo 30-40% pod omejitvijo ali pa taki, ki vozijo 60 v naselju in izven...
Problem bolj so tisti, ki vozijo 30-40% pod omejitvijo ali pa taki, ki vozijo 60 v naselju in izven...
amigo_no1 ::
Oba želiva priti v 20 km oddaljeni kraj.
Jaz vozim 70, ti 90 km/h.
v =s/ t
-> t = s / v
case1
v= 70 kmh =19.44 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 19.44 = 1028 s
case2
v= 90 kmh =25 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 25 = 800 s
diff = 228 s
teoretično boš prispel na cilj
3.8 minute pred mano, v praksi se boš max živciral in klel vse po spisku in prišel dobro minuto pred mano, ker boš dohitel še koga oz ko kdo zavijal / bo kak semafor/ zapora.
Jaz vozim 70, ti 90 km/h.
v =s/ t
-> t = s / v
case1
v= 70 kmh =19.44 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 19.44 = 1028 s
case2
v= 90 kmh =25 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 25 = 800 s
diff = 228 s
teoretično boš prispel na cilj
3.8 minute pred mano, v praksi se boš max živciral in klel vse po spisku in prišel dobro minuto pred mano, ker boš dohitel še koga oz ko kdo zavijal / bo kak semafor/ zapora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
smash ::
Oba želiva priti v 20 km oddaljeni kraj.
Jaz vozim 70, ti 90 km/h.
v =s/ t
-> t = s / v
case1
v= 70 kmh =19.44 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 19.44 = 1028 s
case2
v= 90 kmh =25 m/s
s = 20 000 m
t= 20 000 / 25 = 800 s
diff = 228 s
teoretično boš prispel na cilj
3.8 minute pred mano, v praksi se boš max živciral in klel vse po spisku in prišel dobro minuto pred mano, ker boš dohitel še koga oz ko kdo zavijal / bo kak semafor/ zapora.
lahko bosta prispela na cilj celo v istem času, ker bo lahko hitrejši vedno naletel na rdečo luč, bremzal pred semaforjem ter speljeval kot nor in posledično porabil tudi več bencina
knesz ::
Lahko bo pa hitrejši ujel zeleni val, počasnejši se bo pa ustavljal na rdečih. In bo razlika pol ure
amigo_no1 ::
Je nekdo že prej napisal en kup razlogov, zakaj vsi ne vozijo z max. dovoljeno hitrostjo.
Svojo prometno "kulturo" lahko začneš izražati na kak drug način: ustavljanje na prehodu za pešce, spremljanje ogledal za motorist-kamikaze, ne-vožnja skozi rdečo v semafor, vožnja z varnostno razdaljo, spremljanje ostalih šibkejših udeležencev (motoristi, pešci).
Glede na tvoje pisanje ima nekdo, ki se pelje z max. dovoljeno hitrostjo več pravic kot jaz (da pridem v neko podrejenost), ki se peljem malo manj ?? Ni temu tako.
Kulturen si lahko, če na blagajni spustiš nekoga, ki ima samo 2 jogurta, ti pa poln voziček.
Malo premisli, na koliko načinov ti vsak dan oviraš druge -oz. lahko rečem da vsakdo ovira vse ostale .
O našem zelenem valu je pisal že solatko:
če si med prvimi tremi v koloni, ki spelje takoj ko se prižge zelena in voziš z max. dovoljeno hitrostjo (ali malo preko nje) boš mogoče na naslednjem semaforju prišel skozi.
Svojo prometno "kulturo" lahko začneš izražati na kak drug način: ustavljanje na prehodu za pešce, spremljanje ogledal za motorist-kamikaze, ne-vožnja skozi rdečo v semafor, vožnja z varnostno razdaljo, spremljanje ostalih šibkejših udeležencev (motoristi, pešci).
Bom pa vsaj kulturen in ne bom s svojo vožnjo oviral ostalih... 3,8min gor al dol.
Glede na tvoje pisanje ima nekdo, ki se pelje z max. dovoljeno hitrostjo več pravic kot jaz (da pridem v neko podrejenost), ki se peljem malo manj ?? Ni temu tako.
Kulturen si lahko, če na blagajni spustiš nekoga, ki ima samo 2 jogurta, ti pa poln voziček.
Malo premisli, na koliko načinov ti vsak dan oviraš druge -oz. lahko rečem da vsakdo ovira vse ostale .
O našem zelenem valu je pisal že solatko:
če si med prvimi tremi v koloni, ki spelje takoj ko se prižge zelena in voziš z max. dovoljeno hitrostjo (ali malo preko nje) boš mogoče na naslednjem semaforju prišel skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
smash ::
zeleni val je ponavadi nastavljen na neko hitrost in zanimivo bi bilo vedeti, če je to ista hitrost, kot je napisana na znaku kot maksimalna
če je to res, potem nas nekako spodbujajo, da peljemo do maksimalne, drugače pa ne
ve kdo kaj več o tem?
če je to res, potem nas nekako spodbujajo, da peljemo do maksimalne, drugače pa ne
ve kdo kaj več o tem?
globoko grlo ::
Ni ravno za v to temo, me samo zanima kateri loleki na 100 m postavljajo semaforje po LJ? Pa zakaj je to tako sploh dobr?
Neprestano ustavljanje in speljevanje se pozna pri porabi in obrabi samega avta + co2ja je en kup.
V bistvu je bolj vprašanje kako narediti Lj bolj pretočno.
Aja, pa zakaj nimamo nadhodov/podhodov?
Neprestano ustavljanje in speljevanje se pozna pri porabi in obrabi samega avta + co2ja je en kup.
V bistvu je bolj vprašanje kako narediti Lj bolj pretočno.
Aja, pa zakaj nimamo nadhodov/podhodov?
St235 ::
Glede na tvoje pisanje ima nekdo, ki se pelje z max. dovoljeno hitrostjo več pravic kot jaz (da pridem v neko podrejenost), ki se peljem malo manj ?? Ni temu tako.
Tako je, tisti ki vozi točno kolikor dopušča omejitev/cesta ima prednost pred nekom, ki vozi občutno počasneje in ovira promet. Glede tega je nedvoumen tudi zakon, ki zapoveduje, da ni dovoljeno neutemeljeno voziti tako počasi da oviraš promet, če pa že do tega pride se pa moraš ob prvi priožnosti umakniti.
Mipe ::
Prehitri vozniki so največji povzročitelji zastojev na hitrih cestah, ne prepočasni vozniki.
St235 ::
imaš prav, če voziš 50km/h po cesti potem nikoli nikogar ne dohitiš in posledično nisi v koloni. Tistih par 10 idijotov za tabo, ki vozijo hitreje od tebe omejitvah pa pade v kolono za katero so si sami krivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Nor-mal ::
Verjetno je mislil, da prehitri vozniki večkrat končajo v trugi. Meni se zdi absurdno, da recimo nekdo pelje 70, kjer je omejitev 90, nato pa isti model pri znaku za omejitev 60 pelje prav tako 70. Očitno motorično manj sposobni vozniki, ki nimajo občutka za avtomobil.
pirlo ::
Ti jaz povem 1 simpl razlog: se ti preprosto nikamor ne mudi in pelješ 70.So what ?? Me bo kdo zaradi tega streljal ?
Ne, čeprav bi te verjetno moral. Če se ti nikamor ne mudi pa pojdi lepo z avtobusom, boš okolju bolj prijazen, več časa bo za gledanje naokoli in ne boš nerviral sposobnih voznikov.
amigo_no1 ::
Daj mi člen zvcp-ja, kjer piše, da sem ti moram jaz umakniti, če se peljem 70 in ti 90 (na cesti, kjer je omejitev 90 kmh).
Kakor vem se smatra, da oviraš promet, če se pelješ z 1/2 omejitve.
@pirlo
Daj mi člen zakona, kjer piše, da če se ti ne mudi, da moraš z busom.
Jaz ti predlagam, da se pridružiš kakim fanatikom (izbire je dovolj), dobi boš najmanj puško (ak-47 ali m-16), tako da boš lahko po mili volji streljal.
In drugač, kako kaj živci pa to ?
Kakor vem se smatra, da oviraš promet, če se pelješ z 1/2 omejitve.
@pirlo
Daj mi člen zakona, kjer piše, da če se ti ne mudi, da moraš z busom.
Jaz ti predlagam, da se pridružiš kakim fanatikom (izbire je dovolj), dobi boš najmanj puško (ak-47 ali m-16), tako da boš lahko po mili volji streljal.
In drugač, kako kaj živci pa to ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Nor-mal ::
Mimogrede, zabavni so tudi idioti, ki peljejo 70, kjer je pregledna cesta in omejitev 90, nato pa stopi na gas ko ga greš prehitevat.
St235 ::
Daj mi člen zvcp-ja, kjer piše, da sem ti moram jaz umakniti, če se peljem 70 in ti 90 (na cesti, kjer je omejitev 90 kmh).
Kakor vem se smatra, da oviraš promet, če se pelješ z 1/2 omejitve.
Ne veš, torej preberi zakon preden se oglasiš:
30. člen ZVCP
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Torej če voziš počasneje od prometnega toka in najvišje dovoljene hitrosti in s tem oviraš promet SI SE PO ZAKONU DOLŽAN UMAKNIT. Teoretično je torej že 89 km/h lahko kršitev tega člena, kot je teretično 91km/h prehitra vožnja.
Je pa zakon ekspliciten, da se nisi dolžan umikat v kolikor gre za hitrosti nad omejitvijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
CoolBits ::
Če voziš 70 namesto 90 oviraš tiste, ki bi radi vozili do zakonsko določene omejitve, se moraš pač umikat po zakonu.
Sploh pa ne vem kdo bi ti dal izpit, če bi vozil 70 kjer je omejitev 90.
Sploh pa ne vem kdo bi ti dal izpit, če bi vozil 70 kjer je omejitev 90.
St235 ::
o idiotih, ki pritisnejo na gas, ko začneš prehitevat, ali ti namenoma preprečujejo vključitev nazaj na tvoj pas po prehitevanju pa so tudi členi v ta istem zakonu.
Ziga Dolhar ::
Verjetno je mislil, da prehitri vozniki večkrat končajo v trugi. Meni se zdi absurdno, da recimo nekdo pelje 70, kjer je omejitev 90, nato pa isti model pri znaku za omejitev 60 pelje prav tako 70. Očitno motorično manj sposobni vozniki, ki nimajo občutka za avtomobil.
Ja, kdor pri omejitvi 60 vozi 70 (17% nad omejitvijo!) je očitno "motorično manj sposoben voznik, ki nima občutka za avtomobil". :-).
Očitno vam ne gredo na živce le počasni, ampak tudi hitri vozniki :).
https://dolhar.si/
Mipe ::
Ne, ne. Predrzni vozniki prej kot slej končajo v kupu zverižene pločevine sredi hitre ceste, kar zapre promet za cele ure. Počasni vozniki? Pač nekaj minut kasneje prideš na cilj.
Nor-mal ::
Ne, meni osebno gredo na živce vozniki, ki ne vozijo v vseh primerih na maksimalni dovoljeni hitrosti, če to razmere dopuščajo (izjeme so sneg, led, delo na cesti ali zjeban avtomobil).
kronik ::
Se strinjam. Jaz bi uvedel kazni tudi za tiste, ki vozijo počasneje izven naselja. 10 km/h prepočasi je ista kazen kot 10km/h prehitro.
Tudi vse omejitve bi lahko dvignili za 10, ampak je problem, da nimajo vsi dobrih avtov z dobrimi zavorami.
Tudi vse omejitve bi lahko dvignili za 10, ampak je problem, da nimajo vsi dobrih avtov z dobrimi zavorami.
Mipe ::
Neumnost. To se pozna samo na hitri cesti, kjer ni prehitevalnega pasu. Tam pa največ škode povzročijo ravno drzni vozniki, ki karambolirajo in sabotirajo promet za cele ure. Na večpasovni cesti pa počasneže pač prehitiš.
Vzemimo za primer dolenjsko avtocesto (ta staro), kjer je vedno bil kak karambol in dolga kolona tu pa tam. Niso krivi počasni vozniki, ampak neučakanci, ki se vedno znova precenijo.
Vzemimo za primer dolenjsko avtocesto (ta staro), kjer je vedno bil kak karambol in dolga kolona tu pa tam. Niso krivi počasni vozniki, ampak neučakanci, ki se vedno znova precenijo.
Ziga Dolhar ::
Sicer je pa raven nekaterih komentatorjev v tej temi preprosto briljantna.
Najprej primerjajo voznike, ki vozijo 10 kmh nad omejitvijo s tistimi, ki vozijo 40 kmh pod omejitvijo.
Nato jim pripisujejo zanimive atribute. Kdor vozi hitreje, je že po defaultu bolj sposoben in sposoben obvladovati vozilo pri višjih hitrostih, medtem ko tisti ki vozi počasneje, avta pri višjih hitrostih (in, pravijo, celo pri omejitvi) ni sposoben obvladovati. Kdor vozi počasneje, je prav tako po defaultu manj skoncentriran na vožnjo in si nujno ogleduje okolico ter obcestne plakate, ali pa govori po telefonu. Hitrejši voznik je neprimerljivo bolj osredotočen na vožnjo in ima super reflekse ter reakcijski čas, medtem ko so počasnele motorični idioti. Ker, gre sklepanje, zaradi tega vozijo počasi - saj vsak voznik namreč vozi s tako hitrostjo, pri kateri je še sposoben obvladovati vozilo. (Ni pa mogoče, da bi zelo sposoben voznik vozil pod omejitvijo in ne-izkoriščal vseh svojih superiornih sposobnosti. Takšni preprosto ne obstajajo.)
Najprej primerjajo voznike, ki vozijo 10 kmh nad omejitvijo s tistimi, ki vozijo 40 kmh pod omejitvijo.
Nato jim pripisujejo zanimive atribute. Kdor vozi hitreje, je že po defaultu bolj sposoben in sposoben obvladovati vozilo pri višjih hitrostih, medtem ko tisti ki vozi počasneje, avta pri višjih hitrostih (in, pravijo, celo pri omejitvi) ni sposoben obvladovati. Kdor vozi počasneje, je prav tako po defaultu manj skoncentriran na vožnjo in si nujno ogleduje okolico ter obcestne plakate, ali pa govori po telefonu. Hitrejši voznik je neprimerljivo bolj osredotočen na vožnjo in ima super reflekse ter reakcijski čas, medtem ko so počasnele motorični idioti. Ker, gre sklepanje, zaradi tega vozijo počasi - saj vsak voznik namreč vozi s tako hitrostjo, pri kateri je še sposoben obvladovati vozilo. (Ni pa mogoče, da bi zelo sposoben voznik vozil pod omejitvijo in ne-izkoriščal vseh svojih superiornih sposobnosti. Takšni preprosto ne obstajajo.)
https://dolhar.si/
CoolBits ::
Vzemimo za primer dolenjsko avtocesto (ta staro), kjer je vedno bil kak karambol in dolga kolona tu pa tam. Niso krivi počasni vozniki, ampak neučakanci, ki se vedno znova precenijo.
Ja ker počasnete prehitevajo. Kdo je bolj kriv, tisti ki naklada v vrečo, ali tisti ki jo drži?
Ziga Dolhar ::
Oba - ker imata tatinski naklep.
Kar pri "počasni" in "prehitri" vožnji ne drži. Njun naklep je bistveno drugačen.
Razen, seveda, če si logiko o "držanju vreče" in "nalaganju vanjo" pripravljen sprejeti tudi pri zloglasni primerjavi - kdo je bolj kriv posilstva, tisti ki naklada, ali tista, ki jo ima?.
Kar pri "počasni" in "prehitri" vožnji ne drži. Njun naklep je bistveno drugačen.
Razen, seveda, če si logiko o "držanju vreče" in "nalaganju vanjo" pripravljen sprejeti tudi pri zloglasni primerjavi - kdo je bolj kriv posilstva, tisti ki naklada, ali tista, ki jo ima?.
https://dolhar.si/
Nor-mal ::
Ne vem, kakšen je naklep voznika, ki vozi 70, ko ga greš prehitevat pa pospeši na 90, res ne vem, prmejdun da ne. Mislim, da ni ravno plemenit.
Ziga Dolhar ::
Kretenski, za začetek. Pa protipraven in predviden v zakonu.
Ampak nikjer ne vidim, da bi takšne primere kdo zagovarjal.
---
Sicer pa - pun intended - temu se reče dinamična vožnja .
(Tega odgovora prosim ne citirat.)
Ampak nikjer ne vidim, da bi takšne primere kdo zagovarjal.
---
Sicer pa - pun intended - temu se reče dinamična vožnja .
(Tega odgovora prosim ne citirat.)
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
amigo_no1 ::
Daj mi člen zvcp-ja, kjer piše, da sem ti moram jaz umakniti, če se peljem 70 in ti 90 (na cesti, kjer je omejitev 90 kmh).
Kakor vem se smatra, da oviraš promet, če se pelješ z 1/2 omejitve.
Ne veš, torej preberi zakon preden se oglasiš:
30. člen ZVCP
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Torej če voziš počasneje od prometnega toka in najvišje dovoljene hitrosti in s tem oviraš promet SI SE PO ZAKONU DOLŽAN UMAKNIT. Teoretično je torej že 89 km/h lahko kršitev tega člena, kot je teretično 91km/h prehitra vožnja.
Je pa zakon ekspliciten, da se nisi dolžan umikat v kolikor gre za hitrosti nad omejitvijo.
Po tej logiki bi bilo več voznikov ob cesti kot na cesti...
Nalimal si samo 3 odstavek člena...(tole sem našel, verjetno ni zadnja verzija da se ne bo kdo spotaknil ob to).
Prva 2 odstavka sta vredna branja:
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Hitrost vožnje
30. člen
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Z globo 460 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 6 kazenskih točk.
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
(7) Z globo 50 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.
Po moji interpretaciji vsebujeta prva 2 odstavka 30 člena par varovalk pred tretjim, tako da "Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu" ni kar po defaultu v veljavi oz se ne moreš kar na prvo obesiti nanj.
Skratka, obstaja še en kup faktorjev ki so tudi del enačbe in ne samo: "če ne pelješ po zgornji max htirosti omejitve bejž dol s ceste če se kdo poajavi za tabo".
Kar Jože smatra, da ustreza pogojem vožnje po svojih sposobnostim, lastnostim primerno, ni nujno enako za Francija ali lokalnega Šumaherja.
primer:
Sposobnosti vsakega voznika so različne, recimo stara mama pri 70-tih, ki je učila slovenščino, nima več takih motoričnih sposobnosti, kot jih ima 25-letna športnica, ki trenira atletiko, veljajo pa za obe v prometu enaka pravila igre.
knesz ::
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
Potemtakem je sklepati, da ste vsi vozniki tukaj, ki vozite 70 tam kjer vsi ostali lahko vozijo 90, manj sposobni od ostalih?
BlueRunner ::
veljajo pa za obe v prometu enaka pravila igre.
Ja. In pravila so tukaj dosti jasna in enostavna.
Kdor ustvarja kolono z vožnjo pod omejitvijo IN se ne umakne, je v prekršku - ustvarja kolono.
Kdor je bedak, da kolono prehiteva, je v prekršku - prehiteva kolono.
Itd...
Razlika med prvim prekrškom je ta, da prvi ne povzroča splošne nevarnosti, drugi pa jo.
St235 ::
zdaj se pa že res trudiš bit nepismen amigo.
V prometu veljajo enka pravila. 70 letna stara mama, ki ne dosega hitrosti prometnega toka se je dolžna umaknit hitrjšim vozilom enako kot prepotenten mulc, ki nima jajc in ostale udeležence zajebava z "dinamično vožnjo" kot jo je opisal Žiga. enako velja za previdnega voznika, ki na lep sončen dan vozi 30% počasneje, ker je to bolj varno, pa tudi za nekoga, ki si želi smoa uživat v naravi.
Tvoja interpretacija 30. člena po odstavkih je absurdna in z pranvim redom nima nič skupnega. Prvi in drugi člen ne vsebujeta nobenih varovalk, ki bi ti omogočala oviranje ostalih udeležencev v prometu. Ti imaš dolžnost, da vožnjo prilagodiš razmeram na cesti in svojim sposobnostim, enako kot imaš dolžnost, da v primeru ko tvoja vožnja ne dosega hitrosti prometnega toka, umakneš s ceste.
Problem je v tem, da počasni vozniki tega ne spoštujejo in se lepo vlečejo 70 km/h na uro po regionalni cesti od začetka do konca.
V prometu veljajo enka pravila. 70 letna stara mama, ki ne dosega hitrosti prometnega toka se je dolžna umaknit hitrjšim vozilom enako kot prepotenten mulc, ki nima jajc in ostale udeležence zajebava z "dinamično vožnjo" kot jo je opisal Žiga. enako velja za previdnega voznika, ki na lep sončen dan vozi 30% počasneje, ker je to bolj varno, pa tudi za nekoga, ki si želi smoa uživat v naravi.
Tvoja interpretacija 30. člena po odstavkih je absurdna in z pranvim redom nima nič skupnega. Prvi in drugi člen ne vsebujeta nobenih varovalk, ki bi ti omogočala oviranje ostalih udeležencev v prometu. Ti imaš dolžnost, da vožnjo prilagodiš razmeram na cesti in svojim sposobnostim, enako kot imaš dolžnost, da v primeru ko tvoja vožnja ne dosega hitrosti prometnega toka, umakneš s ceste.
Problem je v tem, da počasni vozniki tega ne spoštujejo in se lepo vlečejo 70 km/h na uro po regionalni cesti od začetka do konca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
BlueRunner je izjavil:
Razlika med prvim prekrškom je ta, da prvi ne povzroča splošne nevarnosti, drugi pa jo.
Ni pa možno zanikat, da z svojim ravnanjem znižuje pretočnost prometa in posredno povečuje verjetnost prehitevanja v škarje in podobnih nevarnih situacij.
Agresivna in prehitra vožnja, prehitevanja v škarje in podobne neumnosti brez dvoma so obsojanja vredne nimajo na cesti kaj delat. Samo trdit, da oviranje prometa z počasno vožnjo ni problematično ali da je celo zaželjeno in pametno pa tudi ni primerno za na cesto. Sploh ko beremo nebuloze, da ti tako ali tkao nihče nič ne more ne glede na to kako voziš, in da se nimaš kaj umikat hitrejšim od sebe in podobno.
BigWhale ::
Že nekajkrat sem napisal, da je kazen za oviranje prometa v prometno razvitih državah, mnogo višja (zaradi ogrožanja nasproti vozečih)
To enostavni ni res. Vzrok in posledico si si ti preprosti izmislil. Ali pa tisti, ki je takole argumentiral visjo kazen. Tisti, k vozi pocasneje NE MORE ogrozati nasproti vozecih s svojo voznjo. Ogrozajo pa nasproti vozece tisti, ki pocasneza prehitevajo tako kot se to ne sme poceti. Slednji so tisti, ki ogrozajo druge. Tisti, ki vozi pocasi pa ne ogroza nikogar.
Nemški ADAC je naredil raziskavo, obnašanja voznikov, pri določenih hitrostih, pri hitrostih 170+, je obnašanje voznikov dosti bolj varno, kot pri hitrostih 130-. Zakaj?
Nekaterih ze mogoce, vseh pa ne. Poleg tega je pri visji hitrosti manj casa za reakcije. Tako ti vecja zbranost nic ne pomaga...
Dobremu vozniku, pri nizki hitrosti pade pozornost in prične določene operacije opravljati avtomatsko, ko pa pride do neke situacije, ki jo ni predvidel, saj pri nizki brzini je tudi predvidevanje slabše, so reakcije sila počasne, velikokrat prepozne, kar se istemu vozniku pri višji hitrosti, ne more zgoditi, ker bo predvideval hitreje, adrenalin pojača reakcije in situacijo momentalno zazna in pravilno reagira (saj so reakcije trenutne, ker so naučene, natrenirane, določene poteze popolnoma avtomatske). Teh očutkov počasni vozniki ne doživijo nikoli.
Ne bluzi no. Predvidevanje je pri nizji hitrosti povsem taksno kot pri visji, le da vec vidis, ker se pocasneje peljes. Zdaj andrenalinu in hitri voznji ze neke magicne lastnostni pripisujes.
Samo malo pomislite na to, da so včasih rally vozniki trenirali ob rednem prometu, pa ni bilo nikakršnih nesreč, povprašajte Vidica, Pušnika, Veneta in nešteto tistih, ki so 70 - ta in 80 - ta leta prejšnjega stoletja s fičoti, jugoti, ladami, po navadnih cestah, s tistimi jajci dosegali in vozili tudi čez 200 km/h.
Statisticno gledano je bilo taksnih treningov zanemarljivo malo, ce so sploh bili. V 70ih in 80ih letih pa je bilo na nasih cestah za priblizno 100% vec smrtnih zrtev, kot jih je danes. Je pa zato vec razlogov. Samo informativno povem. :)
Mipe ::
KJE je ta (pre)počasna vožnja problem? In kakšna omejitev velja tam?
Če gre za kake lokalne ceste, jok brate, traktorista boš bolj težko prepričal, da vozi hitreje zavoljo tebe. Če gre za regionalne hitre ceste (kot stara dolenjska avtocesta), te so v slabem stanju in bi hitra vožnja bila nevarna za ljudi, ki niso ravno Šumaherji.
Varna vožnja > hitra vožnja. Amen.
Če gre za kake lokalne ceste, jok brate, traktorista boš bolj težko prepričal, da vozi hitreje zavoljo tebe. Če gre za regionalne hitre ceste (kot stara dolenjska avtocesta), te so v slabem stanju in bi hitra vožnja bila nevarna za ljudi, ki niso ravno Šumaherji.
Varna vožnja > hitra vožnja. Amen.
TESKAn ::
V ponedeljek je bil zanimiv efekt na primorski AC - omejitev na cestninski postaji Log je naredila kolono do sredine vrhniškega klanca, v smeri Ljubljane.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
St235 ::
KJE je ta (pre)počasna vožnja problem? In kakšna omejitev velja tam?
Če gre za kake lokalne ceste, jok brate, traktorista boš bolj težko prepričal, da vozi hitreje zavoljo tebe. Če gre za regionalne hitre ceste (kot stara dolenjska avtocesta), te so v slabem stanju in bi hitra vožnja bila nevarna za ljudi, ki niso ravno Šumaherji.
Varna vožnja > hitra vožnja. Amen.
Boljše kot reč, da je problem prepočasna vožnja so problem prepočasni vozniki, ki ne spoštujejo zakonov in imajo kulturo na psu. Nobeden ne pričakuje, da bodo vozili hitreje, če tega niso zmožni, se pa zahteva ,da se v tekšnem primeru umaknejo hitrejšim od sebe.
Strinjam se, da je varna vožna boljša od hitre vožnje samo vožja 30% pod omejitvami ni garancija za varno vožnjo, kot vožnja z najvišjo dovoljeno hitrostjo ni nujno hitra, kaj šele nevarna vožnja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BigWhale ::
me prav zanima kolk v sloveniji profitiraš v času če voziš 10km/h manj od maksimalne...da se ti pozna na poslu :)
Ce vozis 10km/h manj potem vec prihranis z bencinom, kot prihranis s casom, ce vozis 10km/h ... :> Pri nas se prakticno nobena razlika ne pozna. Se mi je zgodilo, da me je na poti iz MB v LJ na prvi cestninski postaji prehitel kak avto, odbrzel mimo in ga nisem vec videl. Vse do drugega semaforja na Dunajski v LJ... :)
CoolBits ::
Varna vožnja > hitra vožnja. Amen.
To pa ne bo držalo... je bolj odvisno od šoferja. Nas je tudi dosti hitrih z zelo varno vožnjo, lahko tudi bolj varno kot pri nekaterih s počasno vožnjo.
M-XXXX ::
Če gre za regionalne hitre ceste (kot stara dolenjska avtocesta), te so v slabem stanju in bi hitra vožnja bila nevarna za ljudi, ki niso ravno Šumaherji.
Pha, ravno tastaro hitro cesto (bi rekel da ciljaš na njo) se da med Trebnjem in NM prevozit v čisto brez vsakega problema s povprečno hitrostjo nad 110km/h+. Cesta ni nobeden problem... Zdaj je pač čisto prazna (dostikrat celo pod od Trebnjega do NM-ja ni niti enega drugega udeleženca) ki bi oviral promet.
Se mi je zgodilo, da me je na poti iz MB v LJ na prvi cestninski postaji prehitel kak avto, odbrzel mimo in ga nisem vec videl. Vse do drugega semaforja na Dunajski v LJ... :)
Men se je pa zgodilo, da je bil sošolc cca 50m pred mano in je bil na koncu v 2km relaciji skoraj 2minute pred mano na cilju, on je ujel zeleni val jaz pa ne... V povprečju si z hitrejšo vožnjo hitreje na cilju, drugače NE MORE BITI, NEMOGOČE. Koliko hitreje je druga zgodba, v mestu se ponavadi res ne splača, izven naselja, če cesta dopušča in ni gužve se da dosti proftirat, na prazni AC pa so razlike lahko že ogromne...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Mipe ::
@CoolBits: nalet pri 100km/h je bolj smrtonosen kot pri 70km/h, pa če si tako vešč voznik ali ne.
@M-XXXX: Včasih grem peš po prazni avtocesti, ki je zdaj zaprta za promet, povsod so luknje in kolesnice. Bi res lahko vozil 110km/h po taki cesti? Varno? Ok, v normalnih pogojih mogoče, ampak cesto dostikrat prečkajo razne živali itd., adijo kruti svet.
@M-XXXX: Včasih grem peš po prazni avtocesti, ki je zdaj zaprta za promet, povsod so luknje in kolesnice. Bi res lahko vozil 110km/h po taki cesti? Varno? Ok, v normalnih pogojih mogoče, ampak cesto dostikrat prečkajo razne živali itd., adijo kruti svet.
M-XXXX ::
Mipe avtocesti ali hitri cesti? Ker na AC živali nimajo dostopa in je (oziroma naj bi vsaj bila) povsod ograjena. V normalnih pogojih, v 10cm ne spluženega snega najbrž nobeden ne bo vozil 100 oziroma 90 kolikor je zdaj (vsaj na našem odseku).
Mipe ::
Ah, mislil sem ta staro hitro cesto, ki je zdaj zaprta za promet. Tu so redno bile kolone, vozniki pa so bemtili, češ da gre prepočasi. Ravno na tistem delu, kjer je bilo največ nesreč zaradi "neprilagojene hitrosti".
Nor-mal ::
me prav zanima kolk v sloveniji profitiraš v času če voziš 10km/h manj od maksimalne...da se ti pozna na poslu :)
Ce vozis 10km/h manj potem vec prihranis z bencinom, kot prihranis s casom, ce vozis 10km/h ... :> Pri nas se prakticno nobena razlika ne pozna. Se mi je zgodilo, da me je na poti iz MB v LJ na prvi cestninski postaji prehitel kak avto, odbrzel mimo in ga nisem vec videl. Vse do drugega semaforja na Dunajski v LJ... :)
Vmes se je verjetno ustavil še na pici.
amigo_no1 ::
zdaj se pa že res trudiš bit nepismen amigo.
V prometu veljajo enka pravila. 70 letna stara mama, ki ne dosega hitrosti prometnega toka se je dolžna umaknit hitrjšim vozilom enako kot prepotenten mulc, ki nima jajc in ostale udeležence zajebava z "dinamično vožnjo" kot jo je opisal Žiga. enako velja za previdnega voznika, ki na lep sončen dan vozi 30% počasneje, ker je to bolj varno, pa tudi za nekoga, ki si želi smoa uživat v naravi.
Tvoja interpretacija 30. člena po odstavkih je absurdna in z pranvim redom nima nič skupnega. Prvi in drugi člen ne vsebujeta nobenih varovalk, ki bi ti omogočala oviranje ostalih udeležencev v prometu. Ti imaš dolžnost, da vožnjo prilagodiš razmeram na cesti in svojim sposobnostim, enako kot imaš dolžnost, da v primeru ko tvoja vožnja ne dosega hitrosti prometnega toka, umakneš s ceste.
Problem je v tem, da počasni vozniki tega ne spoštujejo in se lepo vlečejo 70 km/h na uro po regionalni cesti od začetka do konca.
Je to tvoje mnenje, da je moja interpretacija 30. člena napačna ali jo lahko potrdiš tudi z vsakdanjo prakso PP in sodišč za prekrške, ki bojda delajo v skladu z zakonodajo ?
Če velja slednje, ti svetujem da ASAP pokličeš na GPU in poveš da si našel zlato jamo za pisanje kazni.
Zanimivo, da me v vsaki debati zmerjaš, 1x prej v visa temi sem bil bedak, sedaj sem že nepismen (grem na boljše ).Če se tako obnašaš v RL, jih dostikrat fašeš.
V eni številki ŽIT je bil zanimiv članek o tem, delali so RL teste dveh voznikov, ki sta štartala eden za drugim, prvi je divjal , drugi se je peljal umirjeno (oviral promet, pazi to), trasa je bila ista, časovne razlike na cilju so bile zanemarljive !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
CoolBits ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24381 (20771) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270121 (241152) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34544 (28772) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17757 (14157) | solatko |