» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
23 / 81
»»

CoolBits ::

Traktor lahko tudi pri polni črti prehitevaš... tako tudi vsakega, ki gre 50% pod omejitvijo.
Člen verjetno že poznate, saj ste sami eksperti :)

worf ::

Ja, iz pravnega vidika je nedolžen. Samo realno gledano pa nevem če bi se strinjal s tem..

BlueRunner ::

Errr. Kje točno v Sloveniji imamo 35km odsek, kjer bi lahko sploh prišlo do takšnega hipotetičnega primera?

para! ::

poweroff je izjavil:

V bistvu si ga grenijo tisti, ki kar naprej tiščijo in bremzajo. Za njih je vožnja ena sama živčnost / adrenalinski dogodek. Ki vpliva na cel organizem (ker se ti sprošča adrenalin, giblješ se pa ne).


No, morda je pa to razlog, da potem ponorijo, ko naletijo na počasnejše.

lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

jype ::

worf> kaj pa voznik traktorja?

Nič. Kriv je, ampak tebi to ne daje nobenih dodatnih možnosti. Ti moraš še vedno spoštovati predpise, tudi če jih voznik traktorja ne.

worf ::

BlueRunner, prašaj Braneta, on je za traktorjem vozil 15 minut kar pri 40 kmh znese 10 km. kako hitro je traktor vozil nevem, navedel sem le povprečno hitrost s katero se traktorji poanvadi prevažajo naokoli.

jype kaj ti mene omenjaš? Jaz če bi ga šel prehitevat, bi bil še vedno znotraj 90 kmh, saj nimam 4.0 mašine da bi v času ko prehitevam traktor ki vozi 40 kmh lahko pospešil do 100 kmh. Daj malo logično misli. Če pa traktor vozi 40 kmh tam kjer je omejitev 50 ali 60, pa problema ni saj ne ovira prometa. ni treba samo nasprotovati vsemu kar vidiš na forumu. Razmisli koliko časa potrebuje kakšen avto da pospeši do določene hitrosti in premisli koliko časa potrebuješ da prehitiš traktor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

jype ::

Omenjam te, ker nekaj opletaš z vsemi tistimi, ki kršijo zakon kot z razlogom, da ga lahko tudi ti. Ta tvoja "logika" je seveda neustrezna.

worf> Razmisli koliko časa potrebuje kakšen avto da pospeši do določene hitrosti in premisli koliko časa potrebuješ da prehitiš traktor.

To nima nobene zveze s tem, kdaj smeš in kdaj lahko varno prehitiš traktor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

worf ::

Kje sem omenil da lahko jaz kršim zakon? Jaz bi ga mirno prehitel in peljal dalje. Tvoja logika pa je da moram za njim voziti 40 saj je to "varno".

jype ::

worf> Jaz bi ga mirno prehitel in peljal dalje.

In če ga ne moreš, kot ga ni mogel Pyr0Beast?

worf> Tvoja logika pa je da moram za njim voziti 40 saj je to "varno".

Ne, jaz tega nisem nikdar trdil.

darkolord ::

Logike omejitev pri nas ni. Na nekem ovinku je bila omejitev 70, mulci so se razbili, ker so šli čez s 150, čez en mesec je bila omejitev 50. Pri 90 se tam ne bi nihče razbil. Ker je vseeno malo ovinka, bi šel nek "previdnež" čez najbrž s 70, tist, ki bi šel z 90, bi bil pa totalen norec. Ker se je tam nekdo razbil pri 150. Omejitev se sicer treba držat, ne povejo pa NIČESAR o tem kolk je varno vozit.
V čem je smisel tiste omejitve? Če se ovinka ne da zvozit s 150 pri omejitvi 70, se ga ne bo dalo niti, če bo omejitev 50, ali pa 30.
Ja, pri nas je žal tako, da če je znak za omejitev XX, to za kar lepo število voznikov pomeni "VSAJ XX, raje malo več". Če je konkretno na primer na avtocesti znak 100, to pomeni "nadaljuj z nespremenjeno hitrostjo".

worf ::

prosim citiraj me, kje sem omenil da menim da lahk ozaradi njega kršim zakon?

Če kdorkoli, ti ali bluerunner ovirata promet s počasno vožnjo in vaju pri prekinjeni črti na pregledni cesti prehitim s hitrostjo ki je še vedno nižja od najvišje dovoljene črte, zakona nisem kršil niti nisem nikogar ogrožal. Ne izmišljuj si laži.

BlueRunner ::

worf je izjavil:

BlueRunner, prašaj Braneta, on je za traktorjem vozil 15 minut kar pri 40 kmh znese 10 km. kako hitro je traktor vozil nevem, navedel sem le povprečno hitrost s katero se traktorji poanvadi prevažajo naokoli.

Nimam kaj Braneta spraševati, ker ni on izjavil: "pač bi se peljal 40 kmh s prižganimi utripalkami po cesti od kranja prito ljubljani pa naj me prehiti kdor hoče..pač ni primernega mesta da bi se umaknil"

Zato te še enkrat vprašam: kje v sloveniji je 35km odsek, kjer se ne moreš umakniti. Če ga ni, potem pač trollaš - sicer pa nič novega. 35km ni 10km in za 10km odsek verjamem, da se ga najde takšnega, da ni možno niti varno prehitevati niti se umakniti. Za 35km ga verjetno ni.

worf ::

Od kranja do ljubljane, kdor to cesto pač pozna, sem mislil na tisto ravnino ki se začne pri koncu kranja in se vleče čez polja. Koliko km tisto znese nevem, niti nevem kako se krajem tam reče samo mi je padla tista cesta na pamet saj se nimaš kam umakniti, razen če zapelješ na polje.

jype ::

worf> prosim citiraj me, kje sem omenil da menim da lahk ozaradi njega kršim zakon?

Tule:

worf> Jaz bi ga mirno prehitel in peljal dalje.

worf> Koliko km tisto znese nevem, niti nevem kako se krajem tam reče samo mi je padla tista cesta na pamet saj se nimaš kam umakniti, razen če zapelješ na polje.

Komot pa prehitiš, če ne pelje nasproti ves čas strnjena kolona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

worf ::

da, prehitel bi ga na prvem primernem mestu in peljal dalje. What is wrong with that? MI lahko poveš s čim tu kršim zakon? Je zakonsko prepovedano prehiteti traktor?

jype ::

worf> Je zakonsko prepovedano prehiteti traktor?

Na neprimernem mestu in na neustrezen način ga ne smeš, ja.

Pyr0Beast je bil kar jasen v svojem pisanju - on ni užival v vožnji za traktorjem, le možnosti za prehitevanje 15 minut ni bilo. Ti bi jo vsekakor našel, glede na to da nisi omejen s cestnoprometnimi predpisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

worf ::

15 minut ni bilo možnosti za prehitevanje? Kje pa je takšna cesta da je neprekinjena črta 10 km?

jype ::

worf> 15 minut ni bilo možnosti za prehitevanje? Kje pa je takšna cesta da je neprekinjena črta 10 km?

Morda je pa traktor peljal 5 km/h in je za seboj vlekel velik priključek, ki je onemogočal varno prehitevanje?

Who cares. Če ne moreš prehitet, potem pač ne prehitevaš.

worf ::

Še vedno bi ga prehitel na prvem primernem mestu pa četudi bi bil ta čez 10 km. Pač bi ga prehitel na primernem mestu KOT SEM ŽE NAPISAL.

Pyr0Beast ::

15 minut voziti 40 kmh za traktorjem ker znaš ohraniti mirno kri in počakati. In other words - mečkač.

In other words - Še vedno živ.

(pa bilo je ranga 10-15km/h - jezil sem se že zaradi tega, ker je bila prenizka hitrost za drugo prestavo, s prvo pa se je zelo neudobno voziti saj vozilo 'cuka', poleg tega avto ni imel klime in sonce je pripekalo direktno v bučo)

Če drugega ne, tisti za tabo niti ni smel prehiteti niti tebe niti traktorja, ker več kot 1 vozilo kakor vem ne smeš prehitevat na navadni cesti. Tako da kdorkoli bi prehiteval to vajino cincanje na cesti, bi bil v prekršku.

Nego kaj pa je počel tisti ki je skoraj povzročil čelno trčenje ?

Prehitel je prvo mene (že to je peljal skoraj v škarje), nato pa še traktor. Ker ni mogel počakati ušivih 15 minut, bi skoraj povzročil nesrečo, zaradi katere bi morali vsi ostali čakati _več_ kot 15 minut. Po njegovem prehitevanju je traktor fural še ~5minut nakar je šel dol iz ceste.

Jaz pa pač nisem prehiteval na nepreglednem delu, na preglednih pa so avtomobili nasproti že peljali, ciljal sem namreč na to, da se bo model spokal dol iz ceste na naslednjem 'postajališču'. Pa se ni, niti na enem prej. Vendar, to, da voznik ni imel 'veljavnega CPP'-ja v glavi _ni_ moja skrb. Jaz sem ščitil sebe in potnika.

Traktor je pa imel vilice za bale spredaj in zadaj, vozil pa že tako malo levo-desno. Skorajšnji trk voznika ni ganil _niti malo_.


In če ga ne moreš, kot ga ni mogel Pyr0Beast?

Prehitel sem ga _vedno_ lahko, samo to ni bilo varno. Ene parkrat sem probal, pa je bil promet iz nasprotne strani pregost (ravno čas ko se folk vrača iz službe domov). Ko se je promet sprostil je model začel prehitevati mene (s čimer je meni onemogočil prehitevanje ravno takrat, ko bi to lahko varno storil) in kasneje še traktor, na _nepregledenem delu_.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

worf ::

torej ta traktor spada točno v to temo, počasni vozniki ki ovirajo promet.

jype ::

worf> torej ta traktor spada točno v to temo, počasni vozniki ki ovirajo promet.

Ja, kar ni isto kot zmerna, defenzivna vožnja (ki ni nujno vedno tako hitra, kot omejitve dopuščajo).

BlueRunner ::

worf je izjavil:

Od kranja do ljubljane, kdor to cesto pač pozna, sem mislil na tisto ravnino ki se začne pri koncu kranja in se vleče čez polja. Koliko km tisto znese nevem, niti nevem kako se krajem tam reče samo mi je padla tista cesta na pamet saj se nimaš kam umakniti, razen če zapelješ na polje.

Ne morem vedeti kaj misliš, če napišeš nekaj čisto tretjega. Pa tam se imaš tudi kar nekaj prostora za umakniti, kot bo vedel vsakdo, ki se tam zapelje več kot nekajkrat letno.

Zgodovina sprememb…

worf ::

jype, zdaj zagovarjaš zmerno vožnjo, prej pa si na vsak način hotel zagovarjati voznike ki vozijo 60 kmh, češ da imajo pravico tako voziti. Odloči se koga boš zagovarjal...zmerne, normalne voznike, torej voznike za katerimi se pelješ brez najmanjšega problema ali voznike ki dejansko vozijo počasi, torej 60 tam kejr je omejitev 90, čeprav je cesta brezhibna, suha in ravna.

Kot sem omenil, sam še najrajši vklopim glasbo in uživam v vožnji, ker pa avto rad sam popravljam da vem v kakšnem stanju je, pa verjemu da ga ne obremenjujem z grobo vožnjo..

jype ::

Pa kaj je s tabo narobe? Si pismen?

Kdaj sem zagovarjal kogarkoli, ki kogarkoli ovira?

Ajde, citiraj!

solatko ::

Bistvo je v umikanju in sproščanju ceste, za hitrejše voznike, če jype to počne, ne velja za nevarnega počasnega voznika, se mu pač ne da vozit hitreje. Zaradi mene, se lahko vozi tudi 30, če opazuje dogajanje zadaj in se vozi skrajno desno, tako, da grem ob prehitevanju, morda samo nekaj centimetrov, čez črto.
Rak rana naših počasnih ali kar večine voznikov, je ravno neopazovanje dogajanja za seboj, to vidim, ko peljem v koloni in za seboj vidim nekaj motoristov. Takoj se umaknem skrajno desno, tako da jim niti ni potrebno čez sredino, da me varno prehitijo. To v koloni naredi morda 10%-ov voznikov. Te dogajanja za seboj tudi spremljajo.
Vsi problemi izhajajo iz neupoštevanja drugih, razen sebe ali nesposobnosti bivanja v prometu.
Pri nas je pač sramota, priznati, da nismo sposobni upravljati vozilo v prometu, da je to za nas preveč kompleksno opravilo.
Tudi tisti počasnejši vozniki so lahko čisto v redu, če se zavedajo, da so v prometu tudi osebki, ki sem ne sodijo, najbolj pa jim dvigne pritisk, vožnja pod omejitvijo, saj bi se, če ne bi bilo kazni, vozili še enkrat hitreje kot so veljavne omejitve, tako pa jim nekateri še do tja ne pustite in frustracija postane popolna. Lev žmigavc pa po gasu in dokler bo šlo, bo pač šlo. Velikokrat gre, ko pa ne gre je tu katastrofa.
Tega se mora zavedat vsak voznik, ki za seboj vleče kolono, nekaj km.
O teh je govora, o teh, ki ne bi smeli voziti zaradi psihičnih težav, pa teh stanj pri nas nihče ne ugotavlja, ko pa za njih zvemo, je zraven po navadi tudi osmrtnica.
Delo krepa človeka

T-h-o-r ::

ojej, kako umetnost delate iz vožnje ;((


če je cesta prazna, se da (vsaj na cesti, ki jo najpogosteje uporabljam) normalno voziti tudi 110 km/h brez, da ogrožaš sebe ali kogarkoli drugega

če je pač kolona, se je pač treba peljati temu primerno, ne pa da prehitevaš v nemogočih razmerah in ogrožaš vse ostale voznike na cesti


simpl as pasulj


edit: solatko, enkrat se je nekdo panično umaknil motoristu za sabo (oz. se ga je ustrašil, ker imo ni gledal v špegl in je tip v avtu zapeljal čez bankino na pesek in takoj nazaj na asfalt, skoraj ga je zavrtelo in prišlo bi lahko do precej hude nesreče
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

worf ::

Primer počasnega voznika:
Se pelješ po avtocesti, vidiš pred seboj kolono kamionov tik za njimi pa nek xy avto. Ta avto se počasi prestavi na prehitevalni pas, tako da moraš ti upočasniti iz 130 kmh na 100 kmh, potem pa voznik xy vozila kolono tovornjakov prehiteva s hitrostjo 105 kmh. Ali sem po tvojem mnenju, jype, smatran kot adrenalinski psihopat ker se mi to zdi absolutno neprimerno?

primer počasnega voznika.2:
Se pelješ skozi mesto in naletiš na italijana ki zmedeno gleda levo in desno saj nima pojma kje je, po možnosti ta voznik še ustavi na sredini križišča in premišljuje če bi obrnil vozilo ali šel naprej... Končno se odloči voziti naprej in pri omejitvi 60 kmh vozi 30, žena pa gleda zemljevid da bi ugotovila kje hudiča je najbližji petrol. Je to primerno za na cesto?

T-h-o-r ::

hja, tudi jaz, če se vozim po ljubljani, kdaj peljem 30 ali manj, ker iščem pravi odcep/stavbo, nimam pa stalno zraven gpsa
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

worf ::

solatko: niti približno se ni pametno umikat motoristom na desni rob veš. Tudi motoristi ne marajo tega početja saj se vsi zavedamo da je na desnem robu velikokrat pesek in se zna zgoditi da ti bo avto malenkost zdrsnil ko boš zapeljal na pesek...ravno dovolj da butneš motorista ki te prehiteva po tvojem pasu ker si se mu ti umaknil na desni rob vozišča...

para! ::

worf je izjavil:

Primer počasnega voznika:
Se pelješ po avtocesti, vidiš pred seboj kolono kamionov tik za njimi pa nek xy avto. Ta avto se počasi prestavi na prehitevalni pas, tako da moraš ti upočasniti iz 130 kmh na 100 kmh, potem pa voznik xy vozila kolono tovornjakov prehiteva s hitrostjo 105 kmh. Ali sem po tvojem mnenju, jype, smatran kot adrenalinski psihopat ker se mi to zdi absolutno neprimerno?


Ej, posluši mal! Če se vozim po avtocesti 105km/h in naletim na kamion, prvo preverim, če je za mano (prehitevalni, vozni pas) kdo, ki vozi hitreje, ga z odvzemom gasa (da obdržim varnostno razdaljo za kamionom), spustim mimo in se nato vključim na prehitevalni pas. Če se med tem, ko s 105km/h prehitevam kamion ali več njih, najde nekdo, ki vozi 130km/h, pričakujem (morda naivno), da premore dovolj samokontrole, da bo na varnostni razdalji počakal, da prehitim.

Avtocesta ti ne zagotavlja 130km/h. Nikjer ne piše, da imaš absolutno pravico voziti toliko in da se morajo drugi umikati.

Tudi ni smotrno pričakovati od nekoga, da bo pospeševal zgolj zaradi tebe, ali da se bo umikal na silo, da ustreže tebi.

lp
Death before dishonor!

BigWhale ::

Buggy je izjavil:

Pocasnejsi bo VEDNO prej ustavil, in bo imel VEDNO vec casa za reakcijo. Posledicno je pocasnejsa voznja varnejsa.

...to je seveda res v laboratorijskih pogojih in primerno za vaso butasto statistiko, ki z realnim zivlejnjem, sploh pa ne mentaliteto ljudi, ki vozijo po nasih cesta, nima popolnoma nic in je POPOLNOMA zgreseno mislenje in temelj bilo kateri neumni cestni ureditvi.


Ne, to je VEDNO res. Pocasnejsa voznja je VEDNO varnejsa kot hitrejsa. Pogoji pri katerih je hitrejsa voznja varnejsa so marginalni, ce sploh so. Mejijo pa na zakljucke kot je tale: "Ce bi hitrej peljal pol se mi nesreca ne bi zgodila, k bi un avto ze prej prehitel in ne bi en nasproti pripeljal." ...

Buggy je izjavil:

Ko taki pocasnejsi vozniki vozijo imajo za to PRAVILOMA razlog in sicer:
-kot prvo opazam, da so taki PRAVILOMA tisti, ki so v avtu zaposleni s telefoni, sminkanjem, pitjem kave, kajenjem, debatiranje. Taksen voznik BO imel DOSTI MANJ casa za reakcijo, da ne govorim o tem koliko je zbran se za ostale stvari v prometu, ki se dogajajo okoli njega.


To 'praviloma' zdej poudarjas, ker se delas pametnega. Samo ti ne pomaga prav dosti. Ti lahko marsikaj opazas. Eni opazajo celo vesoljce in neznane letece predmete. Eni slo clo doktorji znanosti! Ampak jim to prav nic ne pomaga. Ne mores vzeti enega mejnega primera in ga posplositi kar na vse. So taksni, ki vozijo pocasi in so nepozorni. Taksni vozniki so nevarni. So tudi taksni, ki vozijo hitro in so nepozorno. Taksni so se bolj nevarni od tistih prej. Zdaj lahko ti edino trdis, da so tisti, ki vozijo hitro vedno bolj zbrani od tistih, ki vozijo pocasi. Kar je en kup sranja.

Lahko pa podas link na kaksno raziskavo, ki dokazuje tvoje trditve. Zaenkrat imam se vedno jaz prav. Manjsa hitrost, manj energije, lazje ustavljanje, vec casa za reakcijo = vecja varnost.

Buggy je izjavil:

-kot drugo opazam, da so taki pocasni vozniki PONAVADI stari ati/mame v starih (neizpravnih) avtih za katere ravno ne morem reci, da so profil varnih voznikov za katere ti tako teoreticno posplosujes kot nasa drzava v pravilniku.


Statistiko prosim, koliko pocasnih je v resnici starih fotrov in mam in potem se potrdila o tem, da imajo neizpravne avtomobile. Take, ki jih je podpisal mehanik, ki se na te reci sponza in ima dovolj znanja in kredibilnosti, da lahko pove kdaj je en avto neizpraven. Ce lahko ti to reces samo po tem, ko na poti v sluzbo pol ure gledas en avto v rit in se zivciras, ker ga ne mores prehiteti, potem imas verjetno napacno sluzbo. Lahko bi delal v kaksnem diagnosticnem centru v NASI. Pred vzletom mal uc vrzes na shuttle in poves a je ok al ni. Buggy says we are GO for launch!

Buggy je izjavil:

Taki ljudje PRAVILMO delajo statisticno vec nesrec in SIGURNO ne reagirajo v situacijah varneje kot nekdo z ispravnim avtom in s pred kratkim opravljenim zdravstvenim pregledom. Sploh pa ne vem ker idiot je dal meni (in drugim) brepogojni izpit do 80-tega leta!?


Z zadnjim delom se strinjam. Znanje in sposobnost voznje bi se morali bolj pogosto preverjati. Prvi del je pa load of crap. So ti podali link na statistiko, kdo povzroci najvec nesrec. Ti tole tvojo statistiko in 'sigurnost' kdo kako vozi vleces iz enih anal. In vedno primerjas en mejni primer z drugim. Popolnoma narobe.

Buggy je izjavil:

-kot tretje pa so taki, ki ceste ne poznajo ali pa taki, ki namenoma uveljavljajo svoj prav oz. kompleks izzivljajo na cesti.


Caki mal, to sta dve popolnoma razlicni skupini voznikov.

Buggy je izjavil:

Pa ce se ne motim so bile delane tudi ze neke raziskave v stilu, kako se koncentracija pri hitrejsi voznji povecuje in kontra kako s nizko hitrostjo, glasno muziko in ostalimi motecimi elementi za katere imamo potem cas med voznjo fokus drasticno pada...posledicno slabsi refleksi...posledicno nevarnejsi v prometu ;D)


Urlpls. Koncentracija pri hitrejsi voznji se ti mogoce poveca za prvih nekaj minut taksne voznje, potem, ko se pa navadis na hitrost, je pa tako kot je bilo prej. Pri vsem skupaj pa imas zaradi vecje hitrosti manj casa za reakcijo in vecjo energijo. V primeru, da ne odreagiras dovolj hitro pa naredis vec skode, kot bi jo sicer, ce bi sploh jo.

Brane2 je izjavil:

Meni nižje hitrosti kar odgovarjajo, le mentalni preklop je treba naredit.

Sem s fotrovo Corso prešaltal na penzionerski način vožnje in mi je ratalo naredit s 43,4 litri 927,8 km, kar pomeni 4,67 l/100km


Ja sej! Zate bo ze pocas cajt, da cist presaltas na tak nacin voznje. ;> Jest ze tud treniram!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Pa ga mamo vrabca - tebi se njemu ni treba prilagajat, on se pa tebi mora? V svetu odraslih ljudi ni nihče privilegiran in se vsak prilagaja vsem ostalim.

Tudi kolono tovornjakov prehitevš s 105 šele, ko sta prehitevalni in vozni pas za tabo povsem prazna. Če mora kdo zaradi tebe zavirat iz dovoljenih 130 na 105, si ga oviral brez vsakega dobrega razloga. Tvoj debel ego ni dost dober razlog, da bi lahko oviral druge v prometu.

Disclaimer: vzdržite se pretepanja slamnatih mož.
Zbogom in hvala za vse ribe

T-h-o-r ::

upam, da vsaj daš smernik, ko zapelješ s 105 na levi pas

nekateri preprosto - zapeljejo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

Za 90%-ov normalnih ljudi, kaj pa tistih 10%?
Skoraj vsa zakonodaja je namenjena 25%-om ljudi, ki se brez tega, ne bi znali v družbi obnašat, cca 10% pa jih krši tudi zakone, ne glede na posledice.
Motoristi točno vedo, kdaj jim daješ prostor, saj vsak še nekaj sekund po tvojem manevru lepo vozi za vozilom, šele, ko je prepričan, da vozilo obvladaš in ni možnosti normalnega prehitevanja, to storijo en za drugim (tudi sam, sem precej kilometrine naredil z težjimi motorji). To se dogaja pri vožnji v koloni, pri precej nižji hitrosti, kot je omejitev, pri vožnji omejitev +5, strnjenih kolon ni in motoristi lahko normalno prehitevajo, se pa vseeno umaknem na 30-40cm od roba, da gredo lažje mimo.
Eno je zavestno umikanje na rob, da narediš malo več prostora, drugo pa je panična reakcija, ko nepripravljenega voznika, določena zadeva preseneti, tak voznik, ni za na cesto, v današnjem prometnem kaosu.
Worf - še lepše je, ko se dva kamiona prehitevata z 2 km/h razlike in traja to tudi 10km. Zadaj pa par sto vozil na obeh pasovih.

Druga situacija je pač malo drugačna, tam je od tvoje vljudnosti do tujca v tvojem kraju, pustil človeka, da se nekako znajde, ko jaz naletim na takega gosta, peljem za njim in imam vklopljene vse štiri smerokaze, praktično zaščitim njegovo rit, saj je revež v popolnoma neznanem kraju. Tudi sam sem bil v podobnih situacijah v tujini, da nisem vedel kje imam rit in kje glavo. Po navadi se je najdu taxist, ki mi je dal znak, da naj ga sledim, potem sva se nekje varno ustavila in me je po navadi taxist odpeljal točno na željeni naslov.
Noben ni hotel denarja, pa smo včasih naredili kar nekaj 10km. To je prometna kultura do tujcev (tako je praktično v vseh državah prejšnjega zahodnega bloka, pa tudi v BG in SA, sem doživel podobne izkušnje), tudi pri nas, je kar nekaj taxistov, ki reagirajo podobno.

para!- na žalost, spet nimaš prav, ravno na avtocesti pričakuješ, da se bo voznik, ki prehiteva kamion z +5km/h takoj, po prehitevanju umaknil, ne pa da tako prehiteva 5 kamionov, med katerimi je dovolj prostora za umik.

BigWhale - samo za tistega, ki vozi počasi, za vse ostale pa predstavlja nevarno oviro, zaradi katere je največ težkih nesreč, seveda naši strokovnjaki raziskav iz Nemčije, še niso prevedli, da bi morda nekoč tudi to prišlo k nam, da je potrebno kaznovanje zaostriti, za voznike, ki zadržujejo prometni tok.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pa ga mamo vrabca - tebi se njemu ni treba prilagajat, on se pa tebi mora? V svetu odraslih ljudi ni nihče privilegiran in se vsak prilagaja vsem ostalim.

Tudi kolono tovornjakov prehitevš s 105 šele, ko sta prehitevalni in vozni pas za tabo povsem prazna. Če mora kdo zaradi tebe zavirat iz dovoljenih 130 na 105, si ga oviral brez vsakega dobrega razloga. Tvoj debel ego ni dost dober razlog, da bi lahko oviral druge v prometu.

Disclaimer: vzdržite se pretepanja slamnatih mož.


Saj je napisal, da prej preveri ce je prostor. Ves koliko je taksnih, ki te dohitijo med prehitevanjem? Uf, precej. Potem pa besno blendajo, trobijo in vijugajo levo in desno. Na koncu pa prehitijo in tebe in tovornjaka po odstavnem pasu samo zato, da lahko cez 320 metrov zavijejo na izvoz.

Vedno znova in znova se primerja mejne primere. Bom se jaz! :>

T-h-o-r ::

mah, blendanje je postalo že vsakdanje


samo je pa res smešno, ko ti začne kak pacient blendat, tudi če imaš 160 na števcu
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - samo za tistega, ki vozi počasi, za vse ostale pa predstavlja nevarno oviro, zaradi katere je največ težkih nesreč, seveda naši strokovnjaki raziskav iz Nemčije, še niso prevedli, da bi morda nekoč tudi to prišlo k nam, da je potrebno kaznovanje zaostriti, za voznike, ki zadržujejo prometni tok.


Spet ne razumes. Tisti, ki vozi pocasi je kriv oviranja prometa. Pa se to samo pogojno. Vcasih se ne da umakniti in spustiti predse hitrejsih. Vseeno te bodo 'norci' sli prehitevati. Kriv je VEDNO tisti, ki prehiteva na nepravilen in nevaren nacin. In v povprecju je pocasnejsa voznja VEDNO bolj varna kot hitrejsa. Osnovnosolska fizika.

Ce nekomu avto, ki vozi 15km/h manj kot je maximalna dovoljena hitrost predstavlja nevarno oviro, potem je z njim nekaj narobe. Ne z 'oviro', z onim, ki se pocuti ogrozenega.

Seveda spet nikjer nihce ne trdi, da je kaznovanje tistih, ki v resnici ovirajo promet ustrezno in dovolj pogosto.

Najvec tezkih nesrec je zaradi zivcnih kretenov, ki gredo prehitevati tam kjer to ni mogoce, ker so nesposobni pocakati, da bi lahko varno prehiteli ali pa, da se bo pocasno vozilo pred njimi umaknilo.

Your logic is flawed. Resno. Pocasen je kriv pocasne voznje, ne pa nepravilnega prehitevanja, ki ga je izvajal zivcen idiot. In zivcen idiot bo imel vedno nek razlog s katerim bo poizkusal opraviciti svoje divjanje.

Ce se vam tolk mudi, da morate prehitete vsakega, ki vozi pocasneje, potem ste ze itak zamudili. Drugic pa pet minut prej vstajajte. Al neki.

solatko ::

Je pač hitrejši in te opozarja na to, na AC je sicer ugotavljanje razlik v hitrosti, takole na uč, sila delikatna zadeva. Ko na AC prehitevam, po navadi po dnevi prižgem dolge luči, saj to poveča možnost, da me tisti, ki se nameravajo postavit na levi pas, opazijo dosti hitreje, pa še vsakemu v glavi vžge lampica, lej norca, ta gre čez 200, pa je po navadi malo čez 130.

Ugotovil sem, da je to po dnevi najboljši način, saj tistih brljivih zasenčenih luči na AC niti ne opazi dovolj zgodaj, dolge pa sigurno.
Delo krepa človeka

WarpedGone ::

Debatirah o imbecilih nima smisla, ker zapadejo pod drugačno "logiko".

Res je napisal da preveri če ma koga za sabo, ampak je napisal tudi da če ga kdo dohiti med samim prehitevanjem pričakuje da bo zaradi njega zaviral.
Ja, seveda bo zaviral, ker mu druzga ne preostane kot da počaka na konec slonjih dirk in si o slonu za volanom misli svoje.

Disclaimer: vsi nastopajoči v tej primeri vozijo max 130 in nič več.
Zbogom in hvala za vse ribe

ttommy ::

Strpnost na cesti prosim!!
Dandanes se itak večina obnaša, kot da so sami na cesti...
Gamer

solatko ::

Kar se tiče umikanja s prehitevalnega pasu je najhuje v okolici Celja, tam se pacienti vozijo po levem pasu s 100-110km/h in ni manevra, razen hudo reskiranega, ki ga sam ne uporabljam, prehitevanje po desni. Enako je na odseku, med rondojem Tomačevo in koncem mestne obvoznice, kjer vsi Domžalčani mislijo, da so na Tržaški štiri pasovnici in je levi pas namenjen vožnji. To je normalen prehitevalni pas, kot na celotnem ljubljanske obroču.
Delo krepa človeka

darkolord ::

Ja, seveda bo zaviral, ker mu druzga ne preostane kot da počaka na konec slonjih dirk in si o slonu za volanom misli svoje.
Če se drži pravil, bo seveda zaviral in držal varnostno razdaljo. Če se jih ne drži mu preostane:

- lepljenje za meter rit in živčno "zibanje" levo in desno (tko da gre s kolesom čez črto)
- prehitevanje med obema pasovoma
- prehitevanje po odstavnem pasu
- rinjenje s ceste in zaletavanje v zadek

WarpedGone ::

@darkolord:
Debatirah o imbecilih nima smisla, ker zapadejo pod drugačno "logiko".


Your point being?
Zbogom in hvala za vse ribe

worf ::

Najlažje je vklopiti levi smerokaz in poblendati (to pomaga če je noč), podnevi pa čakaš da se bo ta voznik čimprej odstranil iz prehitevalnega pasu.. podnevi je itak izjemno majhna verjetnost da bo voznik ki vozi 100-110 kmh po prehitevalnem pasu sploh pogledal v vzratno ogledalo tako da niti ne bo opazil da si za njim.

Je pa na cesti ogromno takšnih kot je para!, ki menijo da moramo ostali počakati da bodo oni peljali 105 kmh, torej da se bomo mi prilagodili njim in ne oni nam. Zato je zgoraj tudi nastala takšna debata o tem kaj je sploh varno saj so vsi prepričani da se moramo mi prilagodit njim in voziti za njimi, ne bodo pa se oni prilagajali ostalim udeležencem prometa in pospešili/se odstranili iz prometa in dovolili normalno vožnjo.

worf ::

govorim seveda o hitristih kjer še vedno lahko popolnoma normalno kontroliraš vozilo in ni niti najmanjše nevarnosti da bi kolo zdrsnilo in o hitrostih ki so zakonite.

BlazP ::

Mi je pa zanimivo, da vsi samo upoštevajo to, da je omejitev takšna in takšna, pravila so točno določena in ker pač s 105km/h na prehitevalnem pasu ne kršiš CPPja, potem se morajo pač vsi drugi prilagoditi in počakati.

To da ima mogoče nekdo nosečnico v avtu, ki je pol ure stran od poroda seveda nima veze s CPPjem. Bo gospa lepo malo počakala.
To da nekdo na urgenco pelje človeka, ki je ravnokar doživel srčni napad, rešilec pa ne more do njih, bo tudi potrpežljivo počakal na prehitevalnem pasu pri 105km/h, saj zakon o CPP to človeku pred njim dovoljuje.

WarpedGone ::

Zelo priporočam kratke spote, katere občasno vrtijo na SLO 1 tik pred odmevi - kako se obnašati na AC.
Je precej takih "življenskih" situacij mal bol človeško predstavljenih:
- na pospeševalnem pasu se NE ustavlja ampak se pelje naprej po odstavnem (ja, prav ste prebrali: pelje naprej po odstavnem z levim smerokazom in čaka na prostor)
- ko dohitiš počasnelo na prehitevalnem vklopiš levi smernik in počakaš da se slon skida stran
- ko prehitevaš, to delaš z max dovoljeno hitrostjo in nič manj
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

To da nekdo na urgenco pelje človeka, ki je ravnokar doživel srčni napad, rešilec pa ne more do njih, bo tudi potrpežljivo počakal na prehitevalnem pasu pri 105km/h, saj zakon o CPP to človeku pred njim dovoljuje.
Kaj pa to, če ima tisti spredaj v avtomobilu bombo, ki jo raznese, če je hitrost večja ali manjša od 105km/h?

T-h-o-r ::

kaj pa če bo na slo vržena nukica, če tisti z bombo ne bo spremenil hitrosti na več kot 105
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()
««
23 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224114 (20504) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776268311 (239342) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334248 (28476) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517645 (14045) solatko

Več podobnih tem