Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Bravo fantje, ste polni vozniških izkušenj, zato so na cestah vsak dan problemi s prevoznostjo, ker znate pravi čas pohodit zavoro na polno. Skoraj vsak dan sem v situacijah, v katerih povprečni vozniki, ne znate drugega, kot pohodit zavoro in zamižat, ker vas zagrabi panika. Ob normalni zavorni razdalji, imate ob vsaki situaciji, vsaj 5 sekund časa za ukrepanje, če porabite 3 sekunde, da razmislite, kaj storiti, je zavorna razdalja za polno zaviranje naenkrat prekratka in karambol je tu. Sekunda ali dve za reakcijo so časi, ki jih povprečni voznik v kritični situaciji nikoli ne doseže, zato zavirate prepozno in takrat vas ne reši niti pet ABS-ov, niti šaltanje na dol.
Zakaj nisem zaviral na polno še nikoli? Enostavno v tako situacijo nikoli ne pridem, zaradi mojega obnašanja na cesti, ne zaradi vas, ki ste tako super duper vozniki.
Če bi takrat na AC, ko sem imel celo familijo v avtu in mi je pri 150, naenkrat zaprl prehitevalni pas kamion s svojih 80, naredil to kar predlagate vi (kar tudi počnete), bi se danes kot duh vozil okoli na tej prikolici. Od vas v taki situaciji ni bil še nikoli nihče. Žena je že naredila oporoko v mislih, mene so pa samo izkušnje in mirnost, rešile pred zanesljivo smrtjo. Šli smo pač trije v štric, s tem, da je bilo med kolesi kamiona in mojim avtom, morda nekaj mm prostora, ograjo sem pa skoraj podrsal. Od takrat moje žene ne spraviš več na AC.
Enako bi se mi zgodilo pri Kozini, ko sta mi ob 2-eh ponoči, nasproti prišla dva turška MACK-a in mi je na cesti ostalo za pol avtomobila prostora, hitrost okoli 100 km/h.
Naštel bi vam lahko ničkoliko situacij, iz katerih bi redki od vas prinesli celo glavo, od živali, otrok, pešcev, kolesarjev, ki so iznenada prileteli pred vozilo, skala ali cel udor kamenja sredi ceste, do tistih zadaj, ki niso imeli zadosti varnostne razdalje, pa so zaradi mojih manevrov, lahko varno ustavili.
Bistvo je spremljanje prometa, koncentracija na vožnjo in predvidevanje, v pomoč pa so rešitve, v kritičnih situacijah, simulirane in naučene, skozi dolga leta, treningov in spoznavanja obnašanja avtomobila na različnih podlagah.
Zaradi mojega načina vožnje, so vsi varni, sam pa se moram vedno pazit, presenečenja, ki ga dolgoletne izkušnje, še niso doživele. Zato, kljub temu, da polovico "kritičnih" situacij rešuje praktično podzavest (tako kot dihanje), nikoli ne telefoniram v avtu, upravljam z radiem, si ne vrtam po nosu, skratka ne opravljam zadev, ki z vožnjo niso povezane.
Morda bom moral tudi kdaj sam uporabiti zaviranje na polno, vendar bo to prej posledica moje nezbranosti, kot pa napaka drugih.
Nikoli vam nisem sugeriral, kaj storite v kritični situaciji, sem vam pa predlagal, da na varnem mestu, pri podobnih hitrostih, preizkusite tudi zaviranje z motorjem, v kritičnih situacijah, pač uporabite tisto, kar znate dobro, ker je to v vsaki situaciji najbolj učinkovito, ni pa rečeno, da tudi maximalno.
In nehajte pljuvat po ljudeh, ki morda znajo več kot vi, raje poizkusite in potem podajte svoje mnenje, seveda če znate poleg naučenih stvari, poizkusiti tudi kaj novega. Vedite, da tudi 4x4 pogon in ABS, ESP in drugi pripomočki, ne morejo zajebat fizike, kadar vozite nad svojimi zmožnostmi (lahko tudi v okviru predpisov).
jype - niti slučajno se ne obnašava enako, jaz se na cesti ne obnašam, kot zadnji idiot.
Zakaj nisem zaviral na polno še nikoli? Enostavno v tako situacijo nikoli ne pridem, zaradi mojega obnašanja na cesti, ne zaradi vas, ki ste tako super duper vozniki.
Če bi takrat na AC, ko sem imel celo familijo v avtu in mi je pri 150, naenkrat zaprl prehitevalni pas kamion s svojih 80, naredil to kar predlagate vi (kar tudi počnete), bi se danes kot duh vozil okoli na tej prikolici. Od vas v taki situaciji ni bil še nikoli nihče. Žena je že naredila oporoko v mislih, mene so pa samo izkušnje in mirnost, rešile pred zanesljivo smrtjo. Šli smo pač trije v štric, s tem, da je bilo med kolesi kamiona in mojim avtom, morda nekaj mm prostora, ograjo sem pa skoraj podrsal. Od takrat moje žene ne spraviš več na AC.
Enako bi se mi zgodilo pri Kozini, ko sta mi ob 2-eh ponoči, nasproti prišla dva turška MACK-a in mi je na cesti ostalo za pol avtomobila prostora, hitrost okoli 100 km/h.
Naštel bi vam lahko ničkoliko situacij, iz katerih bi redki od vas prinesli celo glavo, od živali, otrok, pešcev, kolesarjev, ki so iznenada prileteli pred vozilo, skala ali cel udor kamenja sredi ceste, do tistih zadaj, ki niso imeli zadosti varnostne razdalje, pa so zaradi mojih manevrov, lahko varno ustavili.
Bistvo je spremljanje prometa, koncentracija na vožnjo in predvidevanje, v pomoč pa so rešitve, v kritičnih situacijah, simulirane in naučene, skozi dolga leta, treningov in spoznavanja obnašanja avtomobila na različnih podlagah.
Zaradi mojega načina vožnje, so vsi varni, sam pa se moram vedno pazit, presenečenja, ki ga dolgoletne izkušnje, še niso doživele. Zato, kljub temu, da polovico "kritičnih" situacij rešuje praktično podzavest (tako kot dihanje), nikoli ne telefoniram v avtu, upravljam z radiem, si ne vrtam po nosu, skratka ne opravljam zadev, ki z vožnjo niso povezane.
Morda bom moral tudi kdaj sam uporabiti zaviranje na polno, vendar bo to prej posledica moje nezbranosti, kot pa napaka drugih.
Nikoli vam nisem sugeriral, kaj storite v kritični situaciji, sem vam pa predlagal, da na varnem mestu, pri podobnih hitrostih, preizkusite tudi zaviranje z motorjem, v kritičnih situacijah, pač uporabite tisto, kar znate dobro, ker je to v vsaki situaciji najbolj učinkovito, ni pa rečeno, da tudi maximalno.
In nehajte pljuvat po ljudeh, ki morda znajo več kot vi, raje poizkusite in potem podajte svoje mnenje, seveda če znate poleg naučenih stvari, poizkusiti tudi kaj novega. Vedite, da tudi 4x4 pogon in ABS, ESP in drugi pripomočki, ne morejo zajebat fizike, kadar vozite nad svojimi zmožnostmi (lahko tudi v okviru predpisov).
jype - niti slučajno se ne obnašava enako, jaz se na cesti ne obnašam, kot zadnji idiot.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
jype ::
solatko> jype - niti slučajno se ne obnašava enako, jaz se na cesti ne obnašam, kot zadnji idiot.
Seveda - ti si izkušen in hiter voznik, zato se obnašaš kot prvi idiot. Zadnji sem jaz.
Seveda - ti si izkušen in hiter voznik, zato se obnašaš kot prvi idiot. Zadnji sem jaz.
Gray_Warden ::
solatko..kako veš da znaš vozit bolje kot jaz? mogoče si 2 milijona km vozil narobe? saj veš kot tista varianta k vidiš kako izkušen jadralni letalec pade z neba ker postane preveč siguren vase tako kot si ti absolutno preveč siguren v svojo vožnjo.
Tu igraš pametnjakoviča medtem ko vidiš da se nihče na forumu ne strinja s teboj.
tako je!!! Zato vozi svojim letom primerno...POČASI! Če si stalno v nekih situacijah ko moraš zavirat z motorjem in zavorami da bi se pravočasno ustavil to pomeni da je s tvojo vožnjo nekaj hudo narobe kajne? Stalno razlagaš kako si vozil okoli 100 km/h in se ti je zgodilo nekaj groznega na cesti...KAJ PA ČE BI VOZIL POČASNEJE TAKO KOT VSI OSTALI??? Meni nikoli ni bilo treba na hitro menjavat menjalnika ker sem že pred tem imel primerno hitrost in sem se lahko varno ustavil. NI treba paničairt in menjat v nižjo prestavo kot nek pajac....zadošča če pred tem prilagodiš hitrost in VARNOSTNO RAZDALJO. Če imaš primerno varnostno razdaljo se voš VEDNO pravočasno ustavil, tudi če si star 85 in imaš reflekse na ravni lenivca.
Kot je rekel jype, ti si izkušen in hiter voznik in moraš biti stalno v pripravljenosti da nekoga ne ubiješ. Mi pa imamo primerno varnostno razdaljo in zaradi tega lahko v vožnji uživamo saj se bomo vedno pravočasno ustavili tudi če le pohodino zavoro na polno in zamižimo ob tem :D
Tu igraš pametnjakoviča medtem ko vidiš da se nihče na forumu ne strinja s teboj.
In nehajte pljuvat po ljudeh, ki morda znajo več kot vi, raje poizkusite in potem podajte svoje mnenje, seveda če znate poleg naučenih stvari, poizkusiti tudi kaj novega. Vedite, da tudi 4x4 pogon in ABS, ESP in drugi pripomočki, ne morejo zajebat fizike, kadar vozite nad svojimi zmožnostmi (lahko tudi v okviru predpisov).
tako je!!! Zato vozi svojim letom primerno...POČASI! Če si stalno v nekih situacijah ko moraš zavirat z motorjem in zavorami da bi se pravočasno ustavil to pomeni da je s tvojo vožnjo nekaj hudo narobe kajne? Stalno razlagaš kako si vozil okoli 100 km/h in se ti je zgodilo nekaj groznega na cesti...KAJ PA ČE BI VOZIL POČASNEJE TAKO KOT VSI OSTALI??? Meni nikoli ni bilo treba na hitro menjavat menjalnika ker sem že pred tem imel primerno hitrost in sem se lahko varno ustavil. NI treba paničairt in menjat v nižjo prestavo kot nek pajac....zadošča če pred tem prilagodiš hitrost in VARNOSTNO RAZDALJO. Če imaš primerno varnostno razdaljo se voš VEDNO pravočasno ustavil, tudi če si star 85 in imaš reflekse na ravni lenivca.
Kot je rekel jype, ti si izkušen in hiter voznik in moraš biti stalno v pripravljenosti da nekoga ne ubiješ. Mi pa imamo primerno varnostno razdaljo in zaradi tega lahko v vožnji uživamo saj se bomo vedno pravočasno ustavili tudi če le pohodino zavoro na polno in zamižimo ob tem :D
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Gray_Warden - Kje si prebral, da sem boljši voznik od tebe. Dovolj sem dober, da do sedaj v skoraj 40 letih z avtom, 44 letih z motorji in 49 s kolesi nisem nikoli nikogar ogrozil, sem pa dovolj na cesti, da sem bil večkrat, v situacijah, ko sem bil ogrožen sam. V prometu niso toliko važna leta, kot možnost koncentracije, na delo ki ga opravljaš.
Nikoli nisem trdil, da ne morem prit v situacijo iz katere tudi sam ne bom videl izhoda, ni pa to vsaka ovira pred avtom ali motorjem, ni vsaka kritična situacija tako huda, da se ne bi dalo lepo prit mimo (tudi po bankini ali če je potreba tudi po travniku, če ne gre drugače, trpi sicer pleh, ki pa je tako potrošni material).
Če bi prišel v situacijo, ko bi se moral odločat ali hudo poškodovan ali mrtev človek ali razbit avto, bi se vedno odločil za razbitino (ne glede na vrednost).
Poglej, če si prebral poste, vedno vozim na meji kakih 60-70%-ov sposobnosti avta in sebe, nikoli ne nabiram adrenalina na cesti, za to imam treninge in tatami, nikomur ne solim pameti, samo rdeča nit cele teme je, da počasne kolone povzročajo najhujše nesreče in iz tega se je razvila debata o vsem živem. Še vedno mi vsi kontrirate, razen parih, verjetno dobrih voznikov.
Kolona, v kateri se prvi giblje počasneje, kot je prometni tok, je v prometu najnevarnejša situacija, kar jih je lahko in to ZA TISTE, KI VOZIJO NASPROTI.
Veš, poznam voznike, ki nikakor nočejo biti prvi, ravno zaradi tega, ker so že morali reševati svoje življenje in življenje svoje familije, pred vozilom, ki je prehitevalo tako kolono, en bivši prijatelj pa je celo tragično preminil v taki situaciji, ker se prehitevajoči ni imel kam umaknit.
Če si na cesti v povprečju 5-6 ur na dan, se ti zgodi marsikaj in lahko ti povem, da bi brez slabe vesti v 5-ih urah imel vsak dan vsaj en karambol, brez trohice krivde.
In dejstvo je, da je vožnja avtomobila, med najkompleksnejšimi opravili človeka, delovati morajo vsa čutila, zbranost ne sme popustiti niti za trenutek in vsako sekundo se zgodi kaj novega. Poznaš morda težji in telesno ter duševno veliko poklicev. Pilot mora pazit med vzletom in pristankom, rudar je sicer v nevarnosti skozi, vendar mu ni treba biti 8 ur zbran in skoncentriran, kirurg ne rabi bit zbran cel delovni dan..... in sedaj razmisli, smo res vsi, ki imamo izpit (naredi se ga izredno lahko) sposobni tega dela.
Večina nesreč je posledica trenutne napačne odločitve, ene napake, trenutka nezbranosti..., večina nesreč se zgodi blizu doma, ko se vozniki enostavno opustijo, saj so že skoraj doma. To so ugotovitve pametnejših tujih strokovnjakov, te tudi ugotavljajo, da voznik pri višji hitrosti, opravlja manj del, ki nimajo veze s šofiranjem. Tudi o nevarnosti oviranja prometa, so narejene raziskave v razvitejših in prometno bolj urejenih državah.
Nikoli nisem trdil, da ne morem prit v situacijo iz katere tudi sam ne bom videl izhoda, ni pa to vsaka ovira pred avtom ali motorjem, ni vsaka kritična situacija tako huda, da se ne bi dalo lepo prit mimo (tudi po bankini ali če je potreba tudi po travniku, če ne gre drugače, trpi sicer pleh, ki pa je tako potrošni material).
Če bi prišel v situacijo, ko bi se moral odločat ali hudo poškodovan ali mrtev človek ali razbit avto, bi se vedno odločil za razbitino (ne glede na vrednost).
Poglej, če si prebral poste, vedno vozim na meji kakih 60-70%-ov sposobnosti avta in sebe, nikoli ne nabiram adrenalina na cesti, za to imam treninge in tatami, nikomur ne solim pameti, samo rdeča nit cele teme je, da počasne kolone povzročajo najhujše nesreče in iz tega se je razvila debata o vsem živem. Še vedno mi vsi kontrirate, razen parih, verjetno dobrih voznikov.
Kolona, v kateri se prvi giblje počasneje, kot je prometni tok, je v prometu najnevarnejša situacija, kar jih je lahko in to ZA TISTE, KI VOZIJO NASPROTI.
Veš, poznam voznike, ki nikakor nočejo biti prvi, ravno zaradi tega, ker so že morali reševati svoje življenje in življenje svoje familije, pred vozilom, ki je prehitevalo tako kolono, en bivši prijatelj pa je celo tragično preminil v taki situaciji, ker se prehitevajoči ni imel kam umaknit.
Če si na cesti v povprečju 5-6 ur na dan, se ti zgodi marsikaj in lahko ti povem, da bi brez slabe vesti v 5-ih urah imel vsak dan vsaj en karambol, brez trohice krivde.
In dejstvo je, da je vožnja avtomobila, med najkompleksnejšimi opravili človeka, delovati morajo vsa čutila, zbranost ne sme popustiti niti za trenutek in vsako sekundo se zgodi kaj novega. Poznaš morda težji in telesno ter duševno veliko poklicev. Pilot mora pazit med vzletom in pristankom, rudar je sicer v nevarnosti skozi, vendar mu ni treba biti 8 ur zbran in skoncentriran, kirurg ne rabi bit zbran cel delovni dan..... in sedaj razmisli, smo res vsi, ki imamo izpit (naredi se ga izredno lahko) sposobni tega dela.
Večina nesreč je posledica trenutne napačne odločitve, ene napake, trenutka nezbranosti..., večina nesreč se zgodi blizu doma, ko se vozniki enostavno opustijo, saj so že skoraj doma. To so ugotovitve pametnejših tujih strokovnjakov, te tudi ugotavljajo, da voznik pri višji hitrosti, opravlja manj del, ki nimajo veze s šofiranjem. Tudi o nevarnosti oviranja prometa, so narejene raziskave v razvitejših in prometno bolj urejenih državah.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
zato moraš vedno in povsod prilagoditi hitrost vožnje tako da ustreza zakonskim omejitvam in ti omogoča varno obvladanje vozila. Prav tako moraš prilagoditi varnostno razdaljo med tvojim vozilom in vozilom pred tvojim da se lahko vedno varno ustaviš pa tudi če zaviraš zgolj tako da pohodiš zavore in zamižiš..v tem primeru imaš pač malo večjo varnostno razdaljo in je spet vse ok!
Vožnja je izjemno kompleksno opravilo, se strijam. Ne samo da moraš čutiti vozilo ki ga voziš, čutiti moraš tudi okolico. S tem ciljam na kvaliteto podlage po kateri se voziš, da znaš oceniti kako hitro lahko tam varno pelješ, zavedati se moraš kje voziš da veš če ti lahko kakšen otrok skoči iz kakšnega dvorišča, pozoren moraš biti ko voziš po cesti kjer lahko pade skala na cesto ali skoči srna.
V vsakem primeru moraš prilagoditi hitrost razmeram in v NOBENEM primeru ne smeš reči da obvladaš vozilo in zato lahko voziš hitro. Ne. Vedno moraš voziti tako da se vsi v avtu počutijo varno in ne ogrožaš niti sebe niti ljudi okoli sebe.
solatko> Poglej, če si prebral poste, vedno vozim na meji kakih 60-70%-ov sposobnosti avta in sebe, nikoli ne nabiram adrenalina na cesti, za to imam treninge in tatami, nikomur ne solim pameti, samo rdeča nit cele teme je, da počasne kolone povzročajo najhujše nesreče in iz tega se je razvila debata o vsem živem. Še vedno mi vsi kontrirate, razen parih, verjetno dobrih voznikov.
tu torej trdiš da nisem dober voznik ker ti kontram? Mogoče pa sem dober voznik ker vedno vožnjo prilagodim razmeram na cesti in mi nikoli ni treba preizkušat načinov kako se avto čimprej ustavi??? Mogoče sem dober voznik ker vedno prilagodim varnosnto razdaljo, vedno prehitevam tam kjer vem da bom varno prehitel.
Verjemi, tudi jaz rad zase trdim da sem hiter voznik vendar vedno hitrost vozila prilagodim tako, da ga lahko v vsakem primeru čimbolje obvladam, pa četudi to pomeni izogibanje kretenu ki prehiteva v škarje tako da zapeljem na travnik...če je moja hitrost dovolj prilagojena, bom ta manever storil brez kakršnih koli posledic. Zato pač v nepreglednih ovinkih rahlo znižam hitrost in sem z mislimi na zavori da bi nogo v primeru nevarnosti čimprej prestavil na zavoro, prav tako prilagodim prestavo menjalnika da bi avto v primeru drsenja lahko obvladal.
Vožnja je izjemno kompleksno opravilo, se strijam. Ne samo da moraš čutiti vozilo ki ga voziš, čutiti moraš tudi okolico. S tem ciljam na kvaliteto podlage po kateri se voziš, da znaš oceniti kako hitro lahko tam varno pelješ, zavedati se moraš kje voziš da veš če ti lahko kakšen otrok skoči iz kakšnega dvorišča, pozoren moraš biti ko voziš po cesti kjer lahko pade skala na cesto ali skoči srna.
V vsakem primeru moraš prilagoditi hitrost razmeram in v NOBENEM primeru ne smeš reči da obvladaš vozilo in zato lahko voziš hitro. Ne. Vedno moraš voziti tako da se vsi v avtu počutijo varno in ne ogrožaš niti sebe niti ljudi okoli sebe.
solatko> Poglej, če si prebral poste, vedno vozim na meji kakih 60-70%-ov sposobnosti avta in sebe, nikoli ne nabiram adrenalina na cesti, za to imam treninge in tatami, nikomur ne solim pameti, samo rdeča nit cele teme je, da počasne kolone povzročajo najhujše nesreče in iz tega se je razvila debata o vsem živem. Še vedno mi vsi kontrirate, razen parih, verjetno dobrih voznikov.
tu torej trdiš da nisem dober voznik ker ti kontram? Mogoče pa sem dober voznik ker vedno vožnjo prilagodim razmeram na cesti in mi nikoli ni treba preizkušat načinov kako se avto čimprej ustavi??? Mogoče sem dober voznik ker vedno prilagodim varnosnto razdaljo, vedno prehitevam tam kjer vem da bom varno prehitel.
Verjemi, tudi jaz rad zase trdim da sem hiter voznik vendar vedno hitrost vozila prilagodim tako, da ga lahko v vsakem primeru čimbolje obvladam, pa četudi to pomeni izogibanje kretenu ki prehiteva v škarje tako da zapeljem na travnik...če je moja hitrost dovolj prilagojena, bom ta manever storil brez kakršnih koli posledic. Zato pač v nepreglednih ovinkih rahlo znižam hitrost in sem z mislimi na zavori da bi nogo v primeru nevarnosti čimprej prestavil na zavoro, prav tako prilagodim prestavo menjalnika da bi avto v primeru drsenja lahko obvladal.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Solatko se na promet in vozila spozna kot zajec na boben. Glede na to da niti zavirat ne zna je popolnoma jasno, kam sodi.
T-h-o-r ::
ampak na srečo v prometu štejejo le izkušnje, teorija ti večinoma prav 0 ne pomaga
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Gray_Warden ::
izkušnje niti niso pomembne. Poglej voznike avtekov od picerij. Dnevno naredijo ogromno km po mestu vendar so izjemno slabi vozniki. Šteje le zdrava pamet da se znaš prilagodit razmeram na cesti in pa seveda znanje da avto lahko obvladaš tudi v nepredvidenih primerih.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
BlueRunner ::
solatko ::
Gray_Warden - Ti s takimi avti, kot vozijo vozniki v dostavi, ne bi naredil v LJ 100km. Vedno, ko pokličeš dostavo hrane, se spomni, da bo pripeljal vozni v napol tehnično izpravnem vozilu, ko bo imel poleg tebe vsaj še 5 lačnih strank, šef pa od njega zahteva, da vse pripelje pravočasno. Veš, dobro poznam ta posel in ti povem, da ga ne bi opravljal za tiste 3 - 4€/h.
Te fantje so s parimi izjemami odlični vozniki, saj ti v vsej prometni kolobociji, ki se dogaja v LJ, pripeljejo večinoma še toplo hrano.
Pojdi se kdaj s kakšnim od njih peljat, pa ti bo po parih urah vse jasno.
Si velikokrat slišal, da je kakšen dostavljač hrane, koga zbil?
jype - vozim tako, da ne rabim zavirat, razen pred prehodi za pešce in semaforji. Še vedno mi pa nisi odgovoril na vprašanje ali imajo počasni vozniki pravico kršit predpise in ustvarjat počasne kolone?
Drugače pa fantje, rezgetajte naprej, saj itak od vas ne pričakujem, da boste v kritični situaciji reagirali pravilno, zato jaz pazim na vas, pa srečno vožnjo.
Te fantje so s parimi izjemami odlični vozniki, saj ti v vsej prometni kolobociji, ki se dogaja v LJ, pripeljejo večinoma še toplo hrano.
Pojdi se kdaj s kakšnim od njih peljat, pa ti bo po parih urah vse jasno.
Si velikokrat slišal, da je kakšen dostavljač hrane, koga zbil?
jype - vozim tako, da ne rabim zavirat, razen pred prehodi za pešce in semaforji. Še vedno mi pa nisi odgovoril na vprašanje ali imajo počasni vozniki pravico kršit predpise in ustvarjat počasne kolone?
Drugače pa fantje, rezgetajte naprej, saj itak od vas ne pričakujem, da boste v kritični situaciji reagirali pravilno, zato jaz pazim na vas, pa srečno vožnjo.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Te fantje so s parimi izjemami odlični vozniki, saj ti v vsej prometni kolobociji, ki se dogaja v LJ, pripeljejo večinoma še toplo hrano.
Pojdi se kdaj s kakšnim od njih peljat, pa ti bo po parih urah vse jasno.
Ni se nikomur potrebno peljati z njimi.
Tako na hitro:
- zaparkirani interventni dovozi
- iz pasu za naravnost se postavi na prehod za pešce pred kolono tako, da lahko nadaljuje zavijanje levo
- fenomen je zapeljal na pločnik, šel desno od semaforja po pločniku, in nadaljeval desno po cesti - ni se mu dalo čakati
- proti Bizoviku prehitevanje v škarje s kakšnih 90+
- vožnja v napačno smer po enosmerni
- parkiranje na pločniku
- parkiranje na prehodu za pešce
- iz fizično ločenega pasu za zavijanje desno, preko robnika na pas za naravnost
V zadnjem cca. letu dni. Če je to cena za tople njoke, potem bolje, da si jih nekam zagazijo. To, da se jih hvali, ker naokoli menda vozakajo v tehnično neizpravnih vozilih, je pa sploh cvetka. To je negacija varnosti. to je NEvarnost.
Proti njim stil vožnje taksistov v Kairu, ko imajo ti zelo slab dan, izgleda naravnost zgleden primer strpnosti in varnosti.
Ampak ti že veš, solatko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
jype ::
solatko> imajo počasni vozniki pravico kršit predpise in ustvarjat počasne kolone?
Seveda ne. Ampak to ne pomeni, da če to počnejo, se zate karkoli spremeni.
Razen, če voziš kolo.
Seveda ne. Ampak to ne pomeni, da če to počnejo, se zate karkoli spremeni.
Razen, če voziš kolo.
solatko ::
BlueRunner - To je posledica tržnih razmer v Sloveniji. Najdi mi picerijo, ki je sposobna plačati voznike tako kot bi jih moral, ki vsake dve leti zamenja vozni park in ti pripelje topel obrok za študentski bon.
Zaparkira voznik iz dostave za max 5 minut - kaj pa vsi tisti, ki zaparkirajo garaže, dohode,...... za celo dopoldne ali cel dan. Ne seri.
Zato, da boš ti hitro dobil hrano in vedi da nisi edina njegova stranka tisto furo. Si videl morda kakšno nesrečo, povzročeno z njihove strani?
Ni imel časa čakat, saj si ti čakal njoke in že trikrat telefoniral, kdaj bo. To je pri teh voznikih čisto normalno - kazni pa gredo iz njihovega žepa.
Verjetno je bilo še veliko prostora, tebi se je zdelo da gre v škarje. Ne samo enkrat dnevno, čas jih priganja - kazni gredo iz njihovega žepa.
Vožnja v enosmerno, gre po navadi v rikverc, drugače jih pa večina to ne preferirajo. Kazni so njihove.
Parkirat mora za tistih 5 minut, da dostavi hrano.
In koliko jih je ogrozil?
Bi ti za 600-700€, kolikor dobijo (na študentske napotnice), uporabljal nov avto, srednjega razreda. Za dostavo je vse dobro, samo da so zavore in krmilni mehanizem v redu in, da vžge, ko obrne ključ.
Vozijo skoraj v enakem prometu kot je v Kairu, samo tukaj je hitrost ostalih v slow motion-u.
Tile pobje delajo po 5000+km/mesec po LJ, pa še noben ni nikogar zgazil v tej LJ džungli, kjer si jype še z biciklom podobno utira pot, med šalabajzerji.
Res kapa dol pred temi fanti, se pa včasih tudi sam vprašam, od kje jim taka sreča, da ob vseh pizdarijah, ki jih počnejo, ne poka večkrat, ker vozniških izkušenj imajo izredno malo, po parih letih tega dela, so pa bolj usposobljeni za na cesto, kot kdorkoli od nas.
Zaparkira voznik iz dostave za max 5 minut - kaj pa vsi tisti, ki zaparkirajo garaže, dohode,...... za celo dopoldne ali cel dan. Ne seri.
Zato, da boš ti hitro dobil hrano in vedi da nisi edina njegova stranka tisto furo. Si videl morda kakšno nesrečo, povzročeno z njihove strani?
Ni imel časa čakat, saj si ti čakal njoke in že trikrat telefoniral, kdaj bo. To je pri teh voznikih čisto normalno - kazni pa gredo iz njihovega žepa.
Verjetno je bilo še veliko prostora, tebi se je zdelo da gre v škarje. Ne samo enkrat dnevno, čas jih priganja - kazni gredo iz njihovega žepa.
Vožnja v enosmerno, gre po navadi v rikverc, drugače jih pa večina to ne preferirajo. Kazni so njihove.
Parkirat mora za tistih 5 minut, da dostavi hrano.
In koliko jih je ogrozil?
Bi ti za 600-700€, kolikor dobijo (na študentske napotnice), uporabljal nov avto, srednjega razreda. Za dostavo je vse dobro, samo da so zavore in krmilni mehanizem v redu in, da vžge, ko obrne ključ.
Vozijo skoraj v enakem prometu kot je v Kairu, samo tukaj je hitrost ostalih v slow motion-u.
Tile pobje delajo po 5000+km/mesec po LJ, pa še noben ni nikogar zgazil v tej LJ džungli, kjer si jype še z biciklom podobno utira pot, med šalabajzerji.
Res kapa dol pred temi fanti, se pa včasih tudi sam vprašam, od kje jim taka sreča, da ob vseh pizdarijah, ki jih počnejo, ne poka večkrat, ker vozniških izkušenj imajo izredno malo, po parih letih tega dela, so pa bolj usposobljeni za na cesto, kot kdorkoli od nas.
Delo krepa človeka
Pyr0Beast ::
Glede na to, da so avti precej stolčeni zelo dvomim da vozijo varno in previdno.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Gray_Warden ::
tudi glede na to koliko ljudi zbijejo in kolikokrat butnejo avto...
smešno pa se mi zdi da solatko meni da so ti vozniki odlični. očitno velja da bolj kot si star, bolj si nor.
smešno pa se mi zdi da solatko meni da so ti vozniki odlični. očitno velja da bolj kot si star, bolj si nor.
Why so serious?
BlueRunner ::
To je posledica tržnih razmer v Sloveniji. Najdi mi picerijo, ki je sposobna plačati voznike tako kot bi jih moral, ki vsake dve leti zamenja vozni park in ti pripelje topel obrok za študentski bon.
Nisem vedel, da je težko otroštvo olajševalna okoliščina za neodgovorno odraslost. Ali lahko to uporabim na sodišču, ko se bom zagovarjal zaradi kakšnega prometnega prekrška?
B.m.k. kaj picerije zmorejo ali ne zmorejo. Tudi sanitarni minimum pomeni stroške, pa to še ne pomeni, da je to opravičilo, da mi natakar dostavi juho v katero ima pomočen svoj palec, ki si ga je 5min nazaj potegnil iz riti.
Torej nesposobni in neodgovorni morilci na cestah, gremo dalje...
Zaparkira voznik iz dostave za max 5 minut - kaj pa vsi tisti, ki zaparkirajo garaže, dohode,...... za celo dopoldne ali cel dan. Ne seri.
Tvoje rešitve za te paciente so tako ali tako znane. Spustiti gume, ventilčke v grm, pa je zadeva rešena, aneda? Čudno, da te nič ne briga, da njihov delodajalec morda tako slabo ravna znimi, da nimajo izbire, aneda?
Dvojna merila samo za potrebo dokazovanja lastnega zgrešenega in logično nekonsistentnega blebetanja. Nekaj po čemer v sosednji temi neizmerno pljuvaš in zagovarjaš povzročanje še večje škode, je tukaj konec koncev celo opravičljivo. Saj se gre samo za 5 minut. Ubožčki ubogi.
Zato, da boš ti hitro dobil hrano in vedi da nisi edina njegova stranka tisto furo. Si videl morda kakšno nesrečo, povzročeno z njihove strani?
Da in to ne samo eno. V spomin sta se mi najbolj vtisnili dve. V eni je en pred menoj do smrti povozil mlado peško, ko je pospeševal v rdečo. V drugi je dobro prijateljico spravil za nekaj let v posteljo in na bergle. Še danes ne hodi čisto normalno, ker ji je polomil toliko kost, ko ni zvozil ovinka in je odletel v njo, ki je čakala pri semaforju, da pride na mojo stran.
Zvitega pleha sploh ne bi mogel prešteti. Zadnjega nekje konec letošnjega januarja, ko je šofer zelo sposobno ritensko zapeljal iz dvorišča na glavno cesto naravnost pred tovornjak.
Pa se mi je še vedno smilil, čeprav je bil prav debilno nesposoben in nevaren voznik.
Ampak saj to mu je opravičeno. Ima težega šefa, mar ne?
Ni imel časa čakat, saj si ti čakal njoke in že trikrat telefoniral, kdaj bo. To je pri teh voznikih čisto normalno - kazni pa gredo iz njihovega žepa.
Nevarni so in to je to. Meni je pa žena zjutraj težila in imam sedaj licenco za ubijanje, ali kaj?
To je pri teh voznikih čisto normalno
Torej nekaj izjem je morda res nevarnih, je pa to pri teh voznikih čisto normalno. Jp. Tukaj se pa strinjam. Tebe hebe logika, ki je nimaš, ker pač tumbaš po svoje, njih pa vse po vrsti hebe to, da so vsi po vrsti nevarne tempirane bombe na cestah.
Verjetno je bilo še veliko prostora, tebi se je zdelo da gre v škarje. Ne samo enkrat dnevno, čas jih priganja - kazni gredo iz njihovega žepa.
Če dva od treh udeležnih v zgodbi zavirata, je takšno opravičilo lahko samo solatkova solata. Sicer pa kaj potem? Morilci so. V naselju preko omejitve v škarje. Froc je dobil v šoli cvek. Ali imam sedaj licenco, da se lahko zaletavam v druge?
Vožnja v enosmerno, gre po navadi v rikverc, drugače jih pa večina to ne preferirajo. Kazni so njihove.
Parkirat mora za tistih 5 minut, da dostavi hrano.
No, po tisti ulici ne vozijo v rikverc, ker bi jih to upočasnjevalo. Zato, da ne bi preveč tvegali, še posebej pritisnejo na plin, da pridejo v coni 30 s kakšnih 50km/h na drugo stran čim hitreje.
Torej prekršek na prekršek. Prvi nevaren, drugi pa že skoraj kriminalen.
Bi ti za 600-700€, kolikor dobijo (na študentske napotnice), uporabljal nov avto, srednjega razreda. Za dostavo je vse dobro, samo da so zavore in krmilni mehanizem v redu in, da vžge, ko obrne ključ.
Sporoči to fantom na tehničnih. Zame, kot udeleženca v prometu, takšno vozilo še ni nujno primerno za vožnjo. Zato, ker se z drugačnimi kripami posel morda ne bi tekel, pa me ne briga, ker to ni opravičilo.
Ali bi odpustil človeku, ki bi pokosil koga od tvojih bižnjih in se bi opravičil z "šef me ne mara, kazni gredo iz mojega žepa, mudilo se mi je, pa žmigavci ne delajo". Mhm. Si kar mislim. Verjetno bi zahteval, da linčajo njega in vse ostale po vrsti, ne pa tako pohlevno in milostno - saj ni on, ubogi revež, nič kriv.
Ampak takšna solata tako ali tako raste samo na tvojem vrtu. Enkrat je ledenka, drugič pa radič. Samo, da imaš ti najbolj prav.
Tile pobje delajo po 5000+km/mesec po LJ, pa še noben ni nikogar zgazil v tej LJ džungli, ...
Navadna laž.
jype ::
solatko> kjer si jype še z biciklom podobno utira pot, med šalabajzerji.
Če kje na posnetkih opaziš, da je kdorkoli moral spremeniti hitrost ali smer vožnje zaradi mene, me na to prosim opozori.
Če kje na posnetkih opaziš, da je kdorkoli moral spremeniti hitrost ali smer vožnje zaradi mene, me na to prosim opozori.
solatko ::
Nikakor ne opravičujem njihovega načina obnašanja v prometu, zato sem tudi napisal, s čem se ti fantje srečujejo. Vedi, da pri stranki, ki čaka na naročeno uro in več, ne slišijo pohval, temveč razna vprašanja v stilu ali vaša picerija dostavlja s kočijami, da sem toliko časa čakal.
Povsod sem tudi napisal, da so kazni njihov -, torej, če vozijo tako, kot vozijo in ne plačajo kazni vsak dan vsaj 10x, nekdo od represivnih organov, to tolerira.
Enkrat sem se pogovarjal z dobrim kolegom, policajem ravno o teh "norcih" v dostavi, hrane, pošte in taxi voznikih. Pa mi je dejal približno takole, dokler v 10-ih letih niso povzročili nesreče, z ranjenimi, ob vseh km, ki jih naredijo na tak način vožnje, jim tudi policaji veliko stvari pogledajo skozi prste, nasprotno pa taxisti, povzročijo vsak mesec vsaj eno, s težko ranjenim udeležencem, zato so do njih še posebej rigorozni. Stvar je v tem, da se vozniki picerij, v glavnem vozijo z raznimi golfi II, petkami, malimi fiati, takxisti pa praviloma z vozili višje kategorije, manj so izkušeni in raje vozijo prehitro, saj so njihovi avtomobili, bolj varni.
Zavedat se morate, da je v LJ cca 100 starih izkušenih (nekateri so v tem 20 in več let) voznikov, v dostavi hrane, ki poznajo vsako ulico in se selijo iz picerije v picerijo, vse ostalo pa so študentje, ki v tem poslu vidijo veliko zabave, spoznavanje ljudi in zanimivosti - kakšna napaka.
Včasih so morali fantje voziti izključno na svojih vozilih, sedaj pa ima večina picerij tudi službene avte, ki pa niso v prav dobrem stanju, saj se na njh zamenja preveč ljudi.
Kar se tiče parkiranja, je za vas pet minut (vsi imajo na vidnem mestu listek s telefonsko številko) enako, kot nekaj ur ali cel dan. Začnite malo logično razmišljat, preden kaj napišete.
In še enkrat, osebno nisem še nikoli naredil škode na lastnini nekoga drugega, napisal sem samo, kaj se v soseski kjer živim dogaja, sem pa prvi za rešitev teh problemov, ki bi jih nekdo podal tukaj na forumu, ne pa, da samo nakladate in se lovite na posamezne, iz konteksta izpuljene stavke.
Povsod sem tudi napisal, da so kazni njihov -, torej, če vozijo tako, kot vozijo in ne plačajo kazni vsak dan vsaj 10x, nekdo od represivnih organov, to tolerira.
Enkrat sem se pogovarjal z dobrim kolegom, policajem ravno o teh "norcih" v dostavi, hrane, pošte in taxi voznikih. Pa mi je dejal približno takole, dokler v 10-ih letih niso povzročili nesreče, z ranjenimi, ob vseh km, ki jih naredijo na tak način vožnje, jim tudi policaji veliko stvari pogledajo skozi prste, nasprotno pa taxisti, povzročijo vsak mesec vsaj eno, s težko ranjenim udeležencem, zato so do njih še posebej rigorozni. Stvar je v tem, da se vozniki picerij, v glavnem vozijo z raznimi golfi II, petkami, malimi fiati, takxisti pa praviloma z vozili višje kategorije, manj so izkušeni in raje vozijo prehitro, saj so njihovi avtomobili, bolj varni.
Zavedat se morate, da je v LJ cca 100 starih izkušenih (nekateri so v tem 20 in več let) voznikov, v dostavi hrane, ki poznajo vsako ulico in se selijo iz picerije v picerijo, vse ostalo pa so študentje, ki v tem poslu vidijo veliko zabave, spoznavanje ljudi in zanimivosti - kakšna napaka.
Včasih so morali fantje voziti izključno na svojih vozilih, sedaj pa ima večina picerij tudi službene avte, ki pa niso v prav dobrem stanju, saj se na njh zamenja preveč ljudi.
Kar se tiče parkiranja, je za vas pet minut (vsi imajo na vidnem mestu listek s telefonsko številko) enako, kot nekaj ur ali cel dan. Začnite malo logično razmišljat, preden kaj napišete.
In še enkrat, osebno nisem še nikoli naredil škode na lastnini nekoga drugega, napisal sem samo, kaj se v soseski kjer živim dogaja, sem pa prvi za rešitev teh problemov, ki bi jih nekdo podal tukaj na forumu, ne pa, da samo nakladate in se lovite na posamezne, iz konteksta izpuljene stavke.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Nikakor ne opravičujem njihovega načina obnašanja v prometu, zato sem tudi napisal, s čem se ti fantje srečujejo.
Če ne opravičuješ njihovega obnašanja, zakaj potem razpredaš o stvareh s katerimi se ti fantje srečujejo? Kako so okoliščine njihovega življenja relevantne za njihovo nevarno obnašanje v prometu?
Solatko, 23.7.2011 ob 22:18:35
Te fantje so s parimi izjemami odlični vozniki
solatko, 24.7.2011 ob 12:16:27
Zavedat se morate, da je v LJ cca 100 starih izkušenih (nekateri so v tem 20 in več let) voznikov, v dostavi hrane, ki poznajo vsako ulico in se selijo iz picerije v picerijo, vse ostalo pa so študentje, ki v tem poslu vidijo veliko zabave, spoznavanje ljudi in zanimivosti - kakšna napaka.
sem pa prvi za rešitev teh problemov, ki bi jih nekdo podal tukaj na forumu, ne pa, da samo nakladate in se lovite na posamezne, iz konteksta izpuljene stavke.
Vzemi tablet in nehaj nakladati. Samega sebe negiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
V čem pa, v tem, da je moje mnenje, da so ti fantje navkljub vsemu, varni, torej so pripravljeni na presenečenja na cesti, če niso v vseh letih, povzročili hujše nesreče, katere pa previdni počasni vozniki, povzročajo vsak dan.
Delo krepa človeka
Buggy ::
solatko... spusti žogo, spusti žogo.
res..je solatko, pri takih idiotih nimas kaj kosarke spilat, ker tukajsni mlecnezobci zelijo "medicinke" za svoj e-penis trenirat pa ceprav jeh ne morejo dvigniti pa vseeno zagovarjajo nepravilnosti in egoizem v prometu, ki ga sami pocnejo.
..upostevaj tudi ti rek "pameten odneha prvi" pa jih pusti da uzivajo v svojih zmotah :D
jype ::
Kazni naj pa med tem kar drastično rastejo, da boste "hitri in dobri" plačali za škodo, ki jo povzročate.
WarpedGone ::
Od kje ti taka slepa milost, zakaj ne kar takoj na max?
Tudi ti torej podpiraš klanje na cesti - zagovarjaš le postopno povečevanje kazni.
Jaz zahtvam kazni, ki bodo končno zadoščale. I'm holier than thou!
P.S. Začni upoštevat semafor.
Tudi ti torej podpiraš klanje na cesti - zagovarjaš le postopno povečevanje kazni.
Jaz zahtvam kazni, ki bodo končno zadoščale. I'm holier than thou!
P.S. Začni upoštevat semafor.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Od kje ti taka slepa milost, zakaj ne kar takoj na max?
Ker je tisto, kar očitno deluje _zvišanje_ kazni - ne sama višina. Če kazni ves čas rastejo, je to idealno.
WarpedOne> P.S. Začni upoštevat semafor.
You first.
Ker je tisto, kar očitno deluje _zvišanje_ kazni - ne sama višina. Če kazni ves čas rastejo, je to idealno.
WarpedOne> P.S. Začni upoštevat semafor.
You first.
Gray_Warden ::
solatko naj si kupi traktor da bo končno vozil tako kot je treba, da ne bo razlagal kako je hiter in varen voznik. to ne obstaja.
Why so serious?
WarpedGone ::
Ker je tisto, kar očitno deluje _zvišanje_ kazni - ne sama višina. Če kazni ves čas rastejo, je to idealno.
Ampak kazni NE rastejo ves čas. Komaj vsake dve ali tri leta jih mal dvignejo, tu pa tam pa še kakšno spustijo. Horrrors..
WarpedOne> P.S. Začni upoštevat semafor.
You first.
Če čakaš mene, že ZELO zamujaš.
Js sam držim fige, da mi ne boš na moji zeleni zapeljal predme. Tukaj sedaj ti obljubim klofuto. Nekaj je napaka, neki povsem druzga pa (tvoja) objestnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Js sam držim fige, da mi ne boš na moji zeleni zapeljal predme. Tukaj sedaj ti obljubim klofuto. Nekaj je napaka, neki povsem druzga pa (tvoja) objestnost.
Ti kar drži fige - na tvoji zeleni bodo predte zapeljali vozniki avtomobilov, ne pa kolesarji. Ti pa morda obljubim, da bom pred nepreglednim križiščem zaviral tudi takrat, ko se na semaforju bohoti zelena luč - ker je prenevarno peljat skozi, ker preveč avtomobilistov vozi tako prekleto dinamično, da peljejo kar v rdečo.
Ti kar drži fige - na tvoji zeleni bodo predte zapeljali vozniki avtomobilov, ne pa kolesarji. Ti pa morda obljubim, da bom pred nepreglednim križiščem zaviral tudi takrat, ko se na semaforju bohoti zelena luč - ker je prenevarno peljat skozi, ker preveč avtomobilistov vozi tako prekleto dinamično, da peljejo kar v rdečo.
solatko ::
WarpedOne - se strinjam, uvedba smrtne kazni, hitra vojaška sodišča in tistemu, ki gre 10+, takoj metek v čelo.
Gray_Warden - Ravno sedaj iščem enga tazga, ki gre vsaj 100+. Dokler bom živ, obstaja.
Gray_Warden - Ravno sedaj iščem enga tazga, ki gre vsaj 100+. Dokler bom živ, obstaja.
Delo krepa človeka
TESKAn ::
WarpedOne> Js sam držim fige, da mi ne boš na moji zeleni zapeljal predme. Tukaj sedaj ti obljubim klofuto. Nekaj je napaka, neki povsem druzga pa (tvoja) objestnost.
Ti kar drži fige - na tvoji zeleni bodo predte zapeljali vozniki avtomobilov, ne pa kolesarji. Ti pa morda obljubim, da bom pred nepreglednim križiščem zaviral tudi takrat, ko se na semaforju bohoti zelena luč - ker je prenevarno peljat skozi, ker preveč avtomobilistov vozi tako prekleto dinamično, da peljejo kar v rdečo.
Hm, avto še ni zapeljal predme, ko sem šel skozi zeleno, kolesarja pa že dva. Na preglednih križiščih. Enkrat od teh dveh primerov je bedak zapeljal pred mene, ko je en avto že šel pred mano skozi križišče. Pa še punco je mel na štangi. No ja, mogoče pa zato ni ustavil, se je bal, da se prekucneta. Al pa se je je hotel znebit, pa si je mislil, da ga ne bom opazil in bom ustavil šele, ko bom pregazil polovico kolesa. No, na njegovo (ne)srečo sem ga opazil že prej in brez problema ustavil, da je lahko skozi rdečo luč odpeljal mimo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
TESKAn ::
P.S.:
A pešec je pa je**** stranka?
WarpedOne> Če čakaš mene, že ZELO zamujaš.
Čakam _vse_, ki vozijo motorna vozila.
A pešec je pa je**** stranka?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
jype ::
TESKAn> A pešec je pa je**** stranka?
Ne, s pešcem se bova že zmenila kako in kaj, s tono pleha pri več kot 50 km/h se je pa zelo težko pogovarjat.
TESKAn> Hm, avto še ni zapeljal predme, ko sem šel skozi zeleno, kolesarja pa že dva.
Verjamem, ja. No, jaz nisem še pred nikogar zapeljal.
Ne, s pešcem se bova že zmenila kako in kaj, s tono pleha pri več kot 50 km/h se je pa zelo težko pogovarjat.
TESKAn> Hm, avto še ni zapeljal predme, ko sem šel skozi zeleno, kolesarja pa že dva.
Verjamem, ja. No, jaz nisem še pred nikogar zapeljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Ob normalni zavorni razdalji, imate ob vsaki situaciji, vsaj 5 sekund časa za ukrepanje
Prosim, ce zacnes racunati in nehas z vlacenjem stevilk iz riti. Pet sekund pomeni 180m pri hitrosti 130km/h. Za 130km/h pa ze vemo, da je zavorna razdalja okrog 110m. Da ustavis avto pri tej hitrosti in na taksni varnostni razdalji, potrebujes okrog sest sekund. To pomeni sest sekund konstatnega in enakomernega zaviranja. Pred tem imas pa se dve sekundi varnostne razdalje in od tega porabis eno sekundo za to, da se spomnis in pritisnes bremzo na polno - razmislek in pritisk na zavoro, oboje skupaj.
A nam lahko razlozis kje si dobil 5 sekund za ukrepanje?
Zakaj nisem zaviral na polno še nikoli? Enostavno v tako situacijo nikoli ne pridem, zaradi mojega obnašanja na cesti, ne zaradi vas, ki ste tako super duper vozniki.To pomeni samo to, da si se vozil vedno po praznih cestah, imel blazno sreco ali pa si si stvar preprosto izmislil. No, lahko si tudi Jedi in znas te stvari predvidevati.
Če bi takrat na AC, ko sem imel celo familijo v avtu in mi je pri 150, naenkrat zaprl prehitevalni pas kamion s svojih 80,
Hoces povedati, da si vozil po AC po prehitevalnem pasu in nisi predvideval, da ti bo kamion zaprl pot? Al si ravno to predvideval in ze menjaval v tretjo brzino? :>
Šli smo pač trije v štric, s tem, da je bilo med kolesi kamiona in mojim avtom, morda nekaj mm prostora, ograjo sem pa skoraj podrsal.
Kako si pa to izmeril? A to ves, da se nam pri vecjih hitrostih stvari zdijo ozje kot v resnici so?
Enako bi se mi zgodilo pri Kozini, ko sta mi ob 2-eh ponoči, nasproti prišla dva turška MACK-a in mi je na cesti ostalo za pol avtomobila prostora, hitrost okoli 100 km/h.
A pol si su tkole?
solatko ::
BigWhale - Seveda ti vidiš, da se kaj dogaja, ko že vse stoji, takrat res nimaš več časa za ukrepanje, posledično so vsak dan na cestah zastoji, zaradi prometnih nesreč. Ob spremljanju dogajanja pred seboj, vidiš, da se nekaj dogaja, od takrat imaš najmanj 5-6 sekund za ukrepanje.
Redkogdaj imam srečo, da se lahko peljem po dokaj prazni cesti, je pa tega več, od kar so vinjete in je večina povprečnežev na AC.
Če ne bi bil pripravljen na presenečenje, se sedaj ne bi pogovarjala.
Ko boš v taki situaciji in, če boš preživel, boš vedel, šele pozneje, da si nekako ukrepal pravilno.
Redkogdaj imam srečo, da se lahko peljem po dokaj prazni cesti, je pa tega več, od kar so vinjete in je večina povprečnežev na AC.
Če ne bi bil pripravljen na presenečenje, se sedaj ne bi pogovarjala.
Ko boš v taki situaciji in, če boš preživel, boš vedel, šele pozneje, da si nekako ukrepal pravilno.
Delo krepa človeka
gokky ::
http://www.promet.si/portal/sl/stevci-p...
Poglejte, koliko je (povprečen) razmak v sekundah med vozili. Toliko je (v povprečju) tudi časa za reagiranje. In ti števci na AC lepo pokažejo, da - kljub novemu zakonu - še vedno ostaja bivakiranje na prehitevalnem pasu.
Poglejte, koliko je (povprečen) razmak v sekundah med vozili. Toliko je (v povprečju) tudi časa za reagiranje. In ti števci na AC lepo pokažejo, da - kljub novemu zakonu - še vedno ostaja bivakiranje na prehitevalnem pasu.
jype ::
gokky> ostaja bivakiranje na prehitevalnem pasu.
Mhm, to je nacionalni šport. Podobno kot parkiranje na kolesarskih stezah.
Mhm, to je nacionalni šport. Podobno kot parkiranje na kolesarskih stezah.
Truga ::
Saltanje pri 130 v tretjo prestavo, zaviranje z motorjem in ostale blodnje.
Tega upam da se zavedas, da navor tvojega motorja deluje _proti_ zavorni sili pri hitrem zaviranju, in vsaka prestava nizje poveca ta efekt? Zavore v avtih so sicer take da je ta sila zanemarljiva, ampak to ne spremeni zgornjih dejstev. Da efekta ki ga ima tako prestavljanje na sklopko sploh ne omenjam. Pa ne mi zdej s heel-and-toe, ker tega v tistih pol sekunde al koliko si rekel da imas reakcijski cas pac ne mores izvest.
Pyr0Beast ::
Ne vem zakaj ne daje v rikverc, bo zavrl praktično instantno.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Invictus ::
Pri prestavljanju v rikverc se bo ustavil praktično na mestu.
Pa še malo bo poskočil v zrak. To je bilo stestirano z eno staro stoenko . Je poskočila en meter v zrak ...
Sem samo opazoval ...
LP I.
Pa še malo bo poskočil v zrak. To je bilo stestirano z eno staro stoenko . Je poskočila en meter v zrak ...
Sem samo opazoval ...
LP I.
solatko ::
Zakaj se delate pametne? V avto in preizkusite ta način zaviranja in potem boste kljunčke lepo zaprli. Že samo šaltanje v nižjo brzino, brez dodanega gasa, zmanjša hitrost za cca 30km/h, če pa še malo zavirate, pa je to zmanjšanje med 50 in 60km/h. Če bi bilo po vašem, bi avto na klancu dol, v katerikoli brzini pridobival na hitrosti in bi na koncu km znašala hitrost krepko preko 200km/h, tako pa s pravo brzino, sploh ni treba zavirat, ker motor opravi svoje.
Res sami mojstri vožnje in dr.fizike.
Res sami mojstri vožnje in dr.fizike.
Delo krepa človeka
gokky ::
Sedaj bi bil že čas, da počasi ugotovite, da je
a) v Solatkovem primeru govora o počasnem zmanjševanju hitrosti (in pred tem spremljanju ceste),
b) v ostalih primerih govora o zaviranju v sili.
Oba principa se fundamentalno razlikujeta, saj se v a) trudimo pospeševati/zavirati zmerno v smislu povečanja udobnosti vožnje, v b) pa se trudimo rešiti, kar se rešiti še da, po tem, ko smo praktično izkoristili druge možnosti (lahko prej že tudi a). Tudi obnašanje avtomobilskih sklopov je v navedenih primerih različno.
a) v Solatkovem primeru govora o počasnem zmanjševanju hitrosti (in pred tem spremljanju ceste),
b) v ostalih primerih govora o zaviranju v sili.
Oba principa se fundamentalno razlikujeta, saj se v a) trudimo pospeševati/zavirati zmerno v smislu povečanja udobnosti vožnje, v b) pa se trudimo rešiti, kar se rešiti še da, po tem, ko smo praktično izkoristili druge možnosti (lahko prej že tudi a). Tudi obnašanje avtomobilskih sklopov je v navedenih primerih različno.
jype ::
Ja, smo ugotovili, da solatku ni treba nikoli zavirati v sili, ker vidi v prihodnost (sicer ne bi zmogel vozit "omejitev plus pet").
BlueRunner ::
Če bi bilo po vašem, bi avto na klancu dol, v katerikoli brzini pridobival na hitrosti in bi na koncu km znašala hitrost krepko preko 200km/h, tako pa s pravo brzino, sploh ni treba zavirat, ker motor opravi svoje.
1,6 bencinar. Po klancu dol v 5., 4. in 3. pridobiva na hitrosti. V 2. ga ne bom niti poskusil, ker mi že v 3. pride čez 5500 obratov in postane vaja že ekstremno neokusna.
Po drugi strani se zavore samo rahlo dotaknem in začnem zlagoma upočasnjevati.
Tako, da ne čenčaj. Klanc 1%, kjer bi tvoja teorija veljala, pač ni klanc v pravem pomeni besede.
Gray_Warden ::
20 stopinjski naklon, 1. prestava in moram zavirat ker drugače bi mi nabilo na 6000 obratov.
motor: 3000 ccm turbodizel, 135 konjev. (terensko vozilo)
solatko, začel si resno bluzit. your argument is not valid.
sicer pa stalno praviš da naj gremo v avto in sprobamo kot da govoriš z neko tajnico ki še ni sedela za volanom. Ti resno misliš da samo TI znaš vozit solatko? Si pa upaš....
motor: 3000 ccm turbodizel, 135 konjev. (terensko vozilo)
solatko, začel si resno bluzit. your argument is not valid.
sicer pa stalno praviš da naj gremo v avto in sprobamo kot da govoriš z neko tajnico ki še ni sedela za volanom. Ti resno misliš da samo TI znaš vozit solatko? Si pa upaš....
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
amigo_no1 ::
Sile na klancu, telo se giblje navzdol:
http://www2.arnes.si/~kvidma2/Ucila_GJV...
http://www2.arnes.si/~osljper2s/docs/fi...
m * a = Fd - Ftr
Ftr = Fn * k = Fg * cos (a)
http://www2.arnes.si/~kvidma2/Ucila_GJV...
http://www2.arnes.si/~osljper2s/docs/fi...
m * a = Fd - Ftr
Ftr = Fn * k = Fg * cos (a)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Gray_Warden ::
jap. in motor naj bi proizvedel tolikšno silo ko greš po klancu navzdol, da bo vozilo upočasnjevalo ali pa vsaj vzdrževalo stalno hitrost.
yea right. Ni mašine ki bi bila zmožna tega. Vsaka mašina bo izključno samo upočasnila pospeševanje. Pospeševanje po klancu navzdol pa je neizogibno tudi če imaš v 1. prestavi.
Te pa res ustavi če se voziš po ravnini.
yea right. Ni mašine ki bi bila zmožna tega. Vsaka mašina bo izključno samo upočasnila pospeševanje. Pospeševanje po klancu navzdol pa je neizogibno tudi če imaš v 1. prestavi.
Te pa res ustavi če se voziš po ravnini.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24519 (20909) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 271856 (242887) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34671 (28899) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17833 (14233) | solatko |