» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
65 / 81
»»

amigo_no1 ::

Miličnikov pri nas ni več.
Boš šel v Srbijo vprašat ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

jype ::

Na najbližjo postajo ljudske milice.

Sicer pa on itak hitro vozi, bo hitro tja in nazaj.

dzinks63 ::

Kategorija kolo brez motorja ne obstaja. Že otroci si lahko pridobijo kolesarski izpit za vožnjo po javnih prometnih površinah. , če je kdo to prešprical in nima opravljenega nobenega drugega znanja iz cestno prometnih predpisov, potem zna biti kriza.

jype ::

Ja, ampak tam jih naučijo, da je treba pri zeleni luči speljati, kar je v nasprotju s samoohranitvenimi kolesarskimi principi.

kmetek ::

na videu vidim ogromno peščev, ki so odgovorni za svoje napake.

jype ::

Na katerem videu?

Matako ::

kmetek je izjavil:

na videu vidim ogromno peščev, ki so odgovorni za svoje napake.


Gazi bando! :D
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

dzinks63 ::



Na cesti se lahko na vsem lepem zgodi tisto kar najmanj pričakuješ. Včasih pa niti niso za vse krivi vozniki, ampak še kaj druga, npr. pregladek asfalt, kateri je ob dežju kot drsalnica, pred leti so veliko flikali za takšnimi materiali, cesta se je svetila kot fatamorgana.

jype ::

O, ta tadrug ovink je pa v Reki, sem se že peljal s kolesom mimo ko so se zaletavali, ampak še pred 2000 :)

Močna ograja je!

kmetek ::

TALE Drugi video, to bi moral kazenske ovadbe napisat odgovornim!!!!!

jype ::

kmetek> TALE Drugi video, to bi moral kazenske ovadbe napisat odgovornim!!!!!

Zakaj? Saj je očitno kriva neprilagojena hitrost!

Tisti pešec pri 2:00 še posebej pretirava.

kmetek ::

Spolzka cesta nič drugega....ena katrca je prigonila.

msjr ::

jype je izjavil:

kmetek>Zakaj? Saj je očitno kriva neprilagojena hitrost!


Jype nehi že trolat, ker si zaslužiš naziv uradnega trola v tej temi.

Asfalt na tem konkretnem ovinku je bil odločno preveč zlizan, tudi ni bilo opozorila. Take točke je potrebno popravit, tle ni druge.

dzinks63 ::

Na center Vransko sem poslal prošnjo, da mi odpišejo kako se pravilno zavira in dobil odgovor:

"
Center varne voznje Vransko-www.amzs.si

Pozdravljeni!

Spodaj vam posredujem odgovor na vaše vprašanje inštruktorja varne vožnje Braneta Legana.

ZAVIRANJE V SILI!

Že tu je prva velika razlika. Ali govorimo o vadbi zaviranja v sili ali pa o zaviranju v sili v "živo" v neposredni nevarni situaciji. V resnični situaciji lahko uporabimo vse znanje, ki smo ga na tak ali drugačen način pridobili, kot tudi spodaj opisani načini.

Vendar se ta znanja sedaj razlikujejo predvsem v tem, kaj lahko uporabimo. Zavedati se moramo, da je namišljena nevarna situacija naša predstav, resnična pa je hudo kritična. Kdor še ni bil v taki resnični kritični situaciji, si jo ne zna predstavljati, ker enostavno nima te izkušnje.

IZKUŠNJE: zaviranje v sili bo najbolj učinkovito, da čim prej-hitreje in čim močneje pritisnemo zavorni pedal, hkrati sklopko, da odvzamemo oz. izklopimo motorno moč, ki v začetku zelo moti pojemek - moč zaviranja samih zavor, ki so neprimerno močnejše kot pa motor, pa četudi bi imel več sto KM oz izredno visok navor. V nevarni situaciji, ko nam preti resnična nevarnost enostavno nimamo časa karkoli kombinirati, saj se želimo čim hitreje in varneje ustaviti, to pa bomo storili le z zavorami, pri tem se bomo lahko posvetili še morebitnem drugem manevru, umikanju, če je prostor oz če sploh imamo čas, vse ostalo bo zaviranje motilo. Tudi vozila z avtomatskim menjalnikom imajo sistem, ki prepozna zaviranje v sili in menjalniku poda info, da obdrži v prostem teku prestave, da ne moti zaviranja.

ŠE ENKRAT: UČINKOVITO JE ZAVIRANJE ČIMPREJ NA POLNO Z UPORABO SKLOPKE
"

In to je to, Solatkove teorije zaviranja se ne poklapajo s tem odgovorom

solatko ::

Tebi zgleda razumevanje dela probleme, stokrat sem že napisal, da še nisem bil nikoli v situaciji, ko je potrebno zavirati na polno, ti pa iz iskušenj povem, da v primeru (veliko ur treninga in preizkušanja), da boš naredil to, kar so ti odgovorili, pri 130+, pridem samo še na tvoj pogreb.

Odlika dobrih voznikov je predvidevanje, zato skoraj nikoli v življenju ne pridemo v kritične situacije, jih pa vseeno namislimo in treniramo - eno sem opisal višje, velika penasta kocka, ki ti jo nekdo vrže nekaj metrov pred avto izza kakšne ovire (seveda moraš izbrati vozišče, ki ima dosti prostora).

Drugače sem pa že prej navedel, da za povprečne, slabo izkušene voznike, so vedno predlagani vzorci, ki so jim razumljivi.

Če nekomu, ki ima zelo malo izkušenj, omeniš zaviranje z motorjem, te bo gledal, kot da si prišel z lune. S treningom, namišljenimi situacijami, ure in ure poligona ali opuščenega ravnega terena, pa se naučiš, še kaj drugega in ne samo pritiskanja zavore na polno.

Zato vedno pravim, uporabljaj tisto, kar si se naučil, uči pa se še tisto, kar ne znaš ali obvladaš slabo. Nobena zadeva, ki je ne obvladaš 100%, ni dobra, saj gre lahko marsikaj narobe.

Bistvo vožnje pa je, da ne prideš v SILO! In to je vsa umetnost, sem spada vožnja ovinkov, prehitevanje, varnostna razdalja, vožnja po terenu, kjer se že po logiki pričakuje živali, otroke, poledico, prehitevanje z nasprotne smeri......., kolesarje, pešce,........
Delo krepa človeka

dzinks63 ::

Kaj skačeš do plafona, tega odgovora si nisem izmislil, če ti kaj ne paše, se žali zgoraj navedenemu inštruktorju varne vožnje.

RejZoR ::

Tak ovinek bi moral sfrezat in naredit bolj grob asfalt, ker je očitno zlizan v nulo in na njem drsi ob vsakem dežju. Ni pa vidit, da bi neki ekstra noreli in kot je vidit gre za priključek na neko cesto kjer moraš logično it malo hitreje, ne da se naserješ na cesto kot polž.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

dzinks63 - Sploh ne skačem, pravim, da imaš probleme z razumevanjem postov. To isto, v malo drugačni obliki se vleče skozi vse moje poste. Inštruktor ti je pravilno odgovoril, ker vidi da nimaš zadosti izkušenj.
Tudi en hitri tečaj varne vožnje, ti ne da vozniških izkušenj, te si moraš nabirat v dejanskem prometu ali na poligonu, opuščenem vozišču,..... Je pač tako, da se ne rodimo pametni in je vsaka lekcija en kamenček v mozaiku izkušenj, več jih imaš, manj bo presenečenj, to velja za vsa področja življenja.

In poglej, v prometu ne vozimo samo v idealnih razmerah, na idealni podlagi. Take vožnje je najmanj, razen pri tistih nedeljskih voznikih, ki gredo ven samo ob lepem vremenu na +20 stopinj C. Tisti, ki smo na cesti praktično doma, smo dali skoz že veliko in seveda nabrali veliko izkušenj.

Iz prakse lahko povem, da je najslabša odločitev tista, ko z vso silo pohodimo zavoro. Takrat nimamo več kaj drugega naredit, samo to, če seveda vozilo še obvladamo, da poiščemo najlepšo in za ostale udeležence v prometu, najmanj bolečo smer ustavljanja, tisti, ki pa ne obvladajo tega, pa lahko samo še zamižijo in čakajo, da poči. Seveda je veselje veliko, kadar ne poči. Skoraj vedno se najde, samo s hitrim zmanjšanjem hitrosti, narediti veliko več, za našo in varnost drugih.

Inštruktor, ki ti je odgovoril na vprašanje, verjetno razen na poligonu, tudi v življenju še ni bremzal na polno in samo s tem, reševal situacijo. Tudi njegova predvidevanja in pripravljenost je taka, da v kritične situacije ne zahaja, oziroma so situacije, ki so za večino kritične, zanj normalno, vsakodnevno doživetje.

Te zadeve pridejo v kri in sploh več ne rabiš reakcijskega časa, ker reagira podzavest, zato se vse zgodi hitreje in pravočasno, ker v situacijah je najpomembnejši čas, pri katerem začne voznik ukrepati.

Velika razlika je, ali ti neka zadeva v trenutku, ko oči to zaznajo, možgani že dajo ukaz ostalim organom ali se moraš najprej odločiti, kaj boš sploh naredil. Tu pride do razlike 2-5-ih sekund, kar pa pomeni ogromno prevoženih metrov. In te sekunde so tisto, kar loči dobre voznike od povprečnih, na pa tisto, koliko na uro lahko nekdo pelje po določeni cesti.
Delo krepa človeka

Invictus ::

solatko, malo narobe si razumel ...

ko pride do zaviranja v sili, takrat motor na zavira nič. Pozabimo na to da bi moral predvideti da se boš lahko varno ustavil. Včasih preprosto ne gre drugače kot da pritisneš na zavoro in moliš da si imel dovolj veliko varnostno razdaljo. Meni se je to zgodilo lani in motor ne bi NIČ pomagal pri zaviranju. Sam sem se ustavil, avto za mano žal ne ... Ženska mi je v moj stoječ avto priletela preko 100 km/h. Babnica pač veselo zjutraj telefonira na pori v službo. Edino zadoščenje mi je bila njena totalka. Zdaj vem zakaj je rezevna guma v dnu prtljažnika ...

Pri normalni vožni, kjer lahko normalno zaviraš, pa jasno zaviraš predvsem z zmanjševanjem pritiskanja na plin. Vsaj naj bi. Ne da ves čas folku svetijo zavorne luči ... Sploh na avtocesti zelo moteče. Zakaj za hudiča mora zavirati na prehitevalnem pasu, če pa pred njim ni nikogar ...?

LP I.

knesz ::

Invictus je izjavil:

s Zakaj za hudiča mora zavirati na prehitevalnem pasu, če pa pred njim ni nikogar ...?

LP I.

Ker kot varen voznik predvideva, da se mu bo na cestišču pojavila krava na cesti in ima zato stalno nogo na zavori? Ker je malo klanca in mu števec vsake toliko časa uide na 135km/h?

solatko ::

Invictus - Vzemiva normalno vožnjo na AC okoli 130 km/h, normalen promet, normalna varnostna razdalja, naenkrat se začne spredaj nekaj dogajat. Ti to opazuješ in predno reagiraš, je varnostna razdalja porušena, poleg tega pa še v ogledalu vidiš kombi, ki je preblizu. Kaj storiti? Ker voziš v 5. brzini, je prva pametna odločitev, prestavit menjalnik v 3. brzino in malo pomagat z zavoro, tako, da tudi zadaj vidi, da gre za zmanjšanje hitrosti. Števec ti bo v momentu padel na 80-90, brez kakšnega pretiranega zaviranja. V momentu imaš hitrost, pri kateri lahko močneje zaviraš ali, če je še čas ponoviš postopek z drugo brzino. Hitrost je samo še 40km/h in če zadaj še ni počilo, lahko zaviraš na polno. Avto bo stal na parih metrih. Manever ustavljanja bo 3-4sekunde, če pa boš pri 130 pohodil zavoro pa 5-6 sekund (preizkusi na prazni cesti).

Gre samo za čas ustavljanja in nič drugega. Pri izkušenih voznikih, v trenutku, ko se začne slika v prometu nenavadno spreminjat, imaš menjalnik v 3., brez razmišljanja in to so tiste 2 sekunde, ki pri kritičnih situacijah zmanjkajo.

Primer od prejšnjega četrtka, pred Kozino na regionalki LJ - KP. Vožnja po prazni cesti okoli 100-110, pripeljem v ovinek in sredi ovinka mašina, ki kosi rob ceste. V momentu, ko so oči videle oviro, je že roka bila na ročici menjalnika in vozilo v 3. brzini, v tem času, pa sem videl, da ni nikogar nasproti in je šlo lepo mimo, če pa bi bil v nasprotno smer promet, bi se varno ustavil, saj je bilo vozilo cestarjev skoraj do polovice ceste. Delo ni bilo naznanjeno, tako da je bilo čisto presenečenje, vendar, brez panike in pričakovano, ker se take zadeve lahko pričakujejo v čisto vsakem ovinku. Stvar je v tem, da so reakcije po toliko pridobljenih izkušnjah, avtomatične in niso stvar naključne odločitve 2-3 sekunde potem, ko nekaj opaziš.

Ob vsaki čudni zadevi na cesti, je prva reakcija brzina ali dve nižje, praktično brez vidnega zmanjševanja hitrosti, če pa je potreba, pa je reakcija avtomotila pri 100 v peti in pri 100 v tretji brzini, zelo različna. To lahko prav vsak poizkusi s svojim avtomobilom in tisti, ki bodo to preizkusili, bodo hitro vedli o čem govorim.
Delo krepa človeka

darkolord ::

To deluje, če se spredaj "nekaj začne dogajat".

Problem pa je, če se nekaj zgodi. Hitro. Če kamionu, ki je za varnostno razdaljo pred teboj, brez opozorila pade tono težka škatla na cesto. Takrat nimaš časa, da gledaš v ogledalo in menjaš tako, da bo tisti zadaj videl tvoje lučke od bremze. Takrat na polno stisneš na bremzo.

Gray_Warden ::

solatko še vedno trobi svoje.

če imaš zavore izpravne in pri 100 km/h pohodiš zavoro do konca se boš ustavil isto hitreje kot če zgubljaš čas z menjavanjem prestav in gledanjem v ogledala. Pohodiš zavoro potem pa začneš pomagat z menjalnikom. Samo totalen kreten pa bi najprej dal v nižjo prestavo, potem pogledal ogledalo in šele nato pohodil zavoro. KO pride do krizne situacije zavoro pohodiš do tal in šele nato čaraš z menjalnikom drugače izgubiš dragocene metre.

če pa ti pod krizno situacijo smatraš recimo da vidiš da se 1 km pred tabo dela kolona vozil ki čakajo pri cestninski postaji pa je razumljivo da boš najprej dal v 3 prestavo in šele nato počasi začel zavirat..... ma ko vidiš da se moraš ustaviti _takoj_ boš pohodil zavoro in šele nato dal menjalnik v nižjo prestavo.

Prav tako praviš da si videl oviro pred seboj v ovinku in najprej dal v 3. prestavo šele nato pa premišljeval ali boš šel lahko mimo ali ne? Saj veš da si s tem izgubil dragocen čas? Takrat bi moral dat nogo na zavoro, začet zavirat in šele nato v 3. prestavi ker zavore vozilo upočasnijo neprimerno hitreje kot motor.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Tebi zgleda razumevanje dela probleme, stokrat sem že napisal, da še nisem bil nikoli v situaciji, ko je potrebno zavirati na polno,


Ce pri 2mio kilometrov nisi bil _nikoli_ v situaciji, ko bi moral na polno zavirati, potem si te kilometre prevozil v sanjah ali pa si imel ze kar neverjetno sreco. Meni se je ze zgodilo, da so mi ljudje uletavali v nepregledna krizisca pri rdeci luci, da sta se pred menoj na avtocesti zaletela dva tovornjaka in so iz enega popadali hladilniki, da se je malo pred menoj zvrnil motorist, da je nekdo iz pasu za vkljucevanje zapeljal direktno pred mano na prehitevalni pas... Hja, nevem no. Verjetno imas res precejsnjo sreco. Al pa izkusnje in jedi powers, da predvidis padajoce hladilnike...

solatko je izjavil:

ti pa iz iskušenj povem, da v primeru (veliko ur treninga in preizkušanja), da boš naredil to, kar so ti odgovorili, pri 130+, pridem samo še na tvoj pogreb.


Jaz sem ze bremzal na polno pri 130+. Z ABSom in brez ABSa. Na mojem pogrebu te pa nisem videl. A nisi mel casa?

solatko je izjavil:

Odlika dobrih voznikov je predvidevanje, zato skoraj nikoli v življenju ne pridemo v kritične situacije, jih pa vseeno namislimo in treniramo - eno sem opisal višje, velika penasta kocka, ki ti jo nekdo vrže nekaj metrov pred avto izza kakšne ovire (seveda moraš izbrati vozišče, ki ima dosti prostora).


Tvoja penasta kocka je bila v mojem primeru hladilnik. Ko se pred teboj zaletita dva tovornjaka med prehitevanjem na avtocesti, bremzas na polno, sploh ce imas v avtu se zeno in otroke. Ne klobasaj neumnosti. Takrat NE VES a se bo tovornjak prevrnil, ga bos lahko obvozil, a bo kej padlo iz tovornjaka, ce bo kaj padlo a bo to pesek al bodo pralni stroji...

solatko je izjavil:

Če nekomu, ki ima zelo malo izkušenj, omeniš zaviranje z motorjem, te bo gledal, kot da si prišel z lune. S treningom, namišljenimi situacijami, ure in ure poligona ali opuščenega ravnega terena, pa se naučiš, še kaj drugega in ne samo pritiskanja zavore na polno.


Ko se avto pred teboj pri 130km/h zavrti in mu hitrost pade za polovico in imas ti dve sekundi varnostne razdalje ti nobeno zaviranje z motorjem ne bo pomagalo. Tvoja varnostna razdalja, ki je priblizno 75m se v trenutku prepolovi. Potem nucas se nadaljne pol sekunde, da dejansko zacnes zavirati z zavoro in zgubis se kakih 15m...

solatko je izjavil:

Bistvo vožnje pa je, da ne prideš v SILO! In to je vsa umetnost, sem spada vožnja ovinkov, prehitevanje, varnostna razdalja, vožnja po terenu, kjer se že po logiki pričakuje živali, otroke, poledico, prehitevanje z nasprotne smeri......., kolesarje, pešce,........


Ja, in to 'ne pridet v silo' je priblizno tako natancno kot vedezevanje. Vcasih z opazovanjem kaj uganes, vcasih pa ne. A pred levim ovinkom, ki ga 'dober sofer' zvozi z 90km/h bremzas in ga prevozis s 25km/h po skrajnem desnem robu, ker predvidevas, da bo nekdo prehiteval v tem ovinku s tvoje nasprotne strani? Ce ne, pol bolj slabo predvidevas.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Števec ti bo v momentu padel na 80-90, brez kakšnega pretiranega zaviranja. V momentu imaš hitrost, pri kateri lahko močneje zaviraš ali, če je še čas ponoviš postopek z drugo brzino. Hitrost je samo še 40km/h in če zadaj še ni počilo, lahko zaviraš na polno. Avto bo stal na parih metrih. Manever ustavljanja bo 3-4sekunde, če pa boš pri 130 pohodil zavoro pa 5-6 sekund (preizkusi na prazni cesti).


Zavorna bot, brez reakcijskega casa za 130km/h je okrog 100m. To razdaljo prevozis v treh sekundah, ce se peljes s 130km/h. Ce zaviras pa potrebujes dalj casa. Lahko nam pa razlozis kako uzenemo fiziko v kozji rog!

solatko je izjavil:

Ob vsaki čudni zadevi na cesti, je prva reakcija brzina ali dve nižje, praktično brez vidnega zmanjševanja hitrosti, če pa je potreba, pa je reakcija avtomotila pri 100 v peti in pri 100 v tretji brzini, zelo različna. To lahko prav vsak poizkusi s svojim avtomobilom in tisti, ki bodo to preizkusili, bodo hitro vedli o čem govorim.


Prej zgoraj si pa rekel, da das v tretjo brzino in ti hitrost pade na 80-90?

jype ::

Mah, rekel je že vse živo, ampak ker še ni bil blizu nobene ceste (vsaj kategorizirane očitno ne), njegovo pisanje ni vredno počenega groša.

Buggy ::

jype je izjavil:

Mah, rekel je že vse živo, ampak ker še ni bil blizu nobene ceste (vsaj kategorizirane očitno ne), njegovo pisanje ni vredno počenega groša.


...je povedal samomorilec, ki vozi cez rdeco in morilec, ki vozi po prehodu za pesce.

Gray_Warden ::

Tokrat moram braniti jypa saj ima prav. Solatkove izjave niso vredne počenega groša. Kakorkoli obrneš, če se jajp zaleti s kolesom, bo v najslabšem primeru polomil nekomu kakšno kost, solatko pa bo s svojim prehitevanjem pri 150 km/h in počasnim zaviranjem, enkrat samo zletel nekam.

Solatko, ti praviš da prva reakcija ki jo imaš je pretikanje v nižjo prestavo. s tem izgubiš 1 sekundo. Nato se odločiš da boš začel zavirat, izgubiš še 1 sekundo. Se ti ne zdi da bi bilo mnogo bolj smiselno na polno zavirati in šele nato pretikati v nižjo prestavo????? (glede na to da ima danes vsak avto ABS verjetno veš da se da vsak avto popolnoma obvladati tudi ob polnem zaviranju).
Why so serious?

Pyr0Beast ::

Vsaj bremze zna uporabljat, pa ne šalta ko bremza.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Buggy> samomorilec

That's between me and my mind.

Buggy> morilec, ki vozi po prehodu za pesce.

Nope. V povprečju bom morilec postal šele v nekaj milijonih let, ti si pa vsak dan znova!

Danes sem se spet odločil peljat s kolesom skozi rdečo, saj bi čakanje na zeleno luč bilo potencialno usodno. Smrti ali težkih poškodb si žal ne morem privoščiti, ker imam še veliko dela.

Buggy ::

Danes sem se spet odločil peljat s kolesom skozi rdečo


seveda si se odlocil tako...koga razen sebe pa se lahko slepis s svojimi nebulozami...ti kar naprej trolaj v prometu tako kot tukaj.

knesz ::

jype je izjavil:

Buggy> samomorilec


Danes sem se spet odločil peljat s kolesom skozi rdečo, saj bi čakanje na zeleno luč bilo potencialno usodno. Smrti ali težkih poškodb si žal ne morem privoščiti, ker imam še veliko dela.

Sem pa mislil, da prometni predpisi veljajo za vse.

jype ::

knesz> Sem pa mislil, da prometni predpisi veljajo za vse.

O tem smo že govorili: za kolesarje prometni predpisi ne veljajo (in nikdar niso).

Če kdo zmotno misli, da veljajo, se lahko zgodi da ga pri vožnji po predpisih ubijejo, kar je nezaželeno (no, vsaj v večini primerov).

Šlo je za vožnjo po odseku ceste, kjer avtomobilisti vozijo zelo hitro, pločnika in kolesarske steze pa ni.

Kljub vožnji skozi rdečo luč je vožnjo skozi rdečo luč za menoj nadaljevalo še nekaj motornih vozil, za katera pa prometni predpisi veljajo in torej tega ne bi smeli storiti nikoli (se mi pa zdi, da je v zakonu napaka, ker se velika večina voznikov motornih vozil drži predpisa, da rdeča luč pomeni "samo še dve vozili").

knesz ::

jype je izjavil:

knesz> Sem pa mislil, da prometni predpisi veljajo za vse.

O tem smo že govorili: za kolesarje prometni predpisi ne veljajo (in nikdar niso).


Kolesarji so udeleženci v prometu in tudi zanje veljajo prometni predpisi. In vedno so.

jype ::

knesz> Kolesarji so udeleženci v prometu in tudi zanje veljajo prometni predpisi. In vedno so.

Jaz imam posnetke, na katerih očitno v nasprotju z zakonom peljem mimo policistov, ti pa ne ukrepajo. Razumem, da se imajo pravico odločiti, katere prekrške bodo sankcionirali, a kljub temu ne verjamem, da me ne bi kaznovali, če bi bila reč na kakršenkoli način in za kogarkoli nevarna.

Aston_11 ::

Neukrepanje policistov ne spremeni veljavnosti zakonodaje.

jype ::

K sreči to res drži. Kljub temu smatram, da je upoštevanje predpisov za šibkejše udeležence v prometu prenevarno, zato jih ne upoštevam, kadar ne upravljam motornih vozil.

Prvič sem se z asimetrijo te vrste srečal že kot otrok, ko je tovornjak, ki je peljal skozi rdečo luč, na mestu ubil dekletce, ki je steklo čez cesto, ko je na semaforju ugledalo zeleno luč za pešce.

Želim si, da bi pešci in kolesarji pogosteje in varneje prečkali cestišča, tudi pri rdeči luči na semaforju zanje, da bi bilo vsem udeležencem povsem jasno, da semafor ne pomeni popolnoma ničesar in daje zgolj varljiv občutek varnosti.

BigWhale ::

Buggy je izjavil:

jype je izjavil:

Mah, rekel je že vse živo, ampak ker še ni bil blizu nobene ceste (vsaj kategorizirane očitno ne), njegovo pisanje ni vredno počenega groša.


...je povedal samomorilec, ki vozi cez rdeco in morilec, ki vozi po prehodu za pesce.


No, dokler je samomorilec mene ne skrbi tako zelo, tudi, ce vozi s kolesom skozi rdeco. Me bolj skrbijo tisti, ki v nujnih primerih zavirajo z motorjem namesto z zavorami. In tisti, ki pravijo, da se v treh sekundah ustavijo pri 130km/h. Milijoni kilometrov gor ali dol ampak nima vsak avtomobila opremljenega s sidrom in bathookom...

knesz ::

BigWhale je izjavil:

Buggy je izjavil:

jype je izjavil:

Mah, rekel je že vse živo, ampak ker še ni bil blizu nobene ceste (vsaj kategorizirane očitno ne), njegovo pisanje ni vredno počenega groša.


...je povedal samomorilec, ki vozi cez rdeco in morilec, ki vozi po prehodu za pesce.


No, dokler je samomorilec mene ne skrbi tako zelo, tudi, ce vozi s kolesom skozi rdeco. Me bolj skrbijo tisti, ki v nujnih primerih zavirajo z motorjem namesto z zavorami. In tisti, ki pravijo, da se v treh sekundah ustavijo pri 130km/h. Milijoni kilometrov gor ali dol ampak nima vsak avtomobila opremljenega s sidrom in bathookom...

Upam, da ne boš ti tisti, ki ga bo z avtom nasadil pri svoji zeleni luči (v bistvu upam, da ga ne bo nihče).
Ampak verjetno pa ni najboljši občutek, ko nekoga ubiješ, četudi ne po svoji krivdi.

jype ::

Brez skrbi, s kolesom ne grem skozi križišče, dokler nisem prepričan o položaju in hitrosti popolnoma vseh udeležencev, ki me lahko poškodujejo.

Odkar kot šibkejši udeleženec namesto na predpise pazim nase, še nisem imel slabih pripetljajev.

Kadar vozim naprave, ki so nevarne tudi drugim udeležencem, je pa seveda svet obrnjen na glavo - tam sem odgovoren za vse, tudi za tiste, ki sredi avtoceste na stran pahnejo pokrov kanalizacijskega jaška in pomolijo ven glavo.

BigWhale ::

knesz je izjavil:

Upam, da ne boš ti tisti, ki ga bo z avtom nasadil pri svoji zeleni luči (v bistvu upam, da ga ne bo nihče).
Ampak verjetno pa ni najboljši občutek, ko nekoga ubiješ, četudi ne po svoji krivdi.

Manj slabe vesti bom imel kot ce se mi bo v rit zaletel solatko pri 130km/h in mi ubil familijo. Precej precej manj.

Ce se ze gremo extreme, a ne? :)

amigo_no1 ::

jype na kolesu == solatko v avtu z X milijoni prevoženih km.

Oba imata par kompleksov za pozdraviti.

jype ::

amigo_no1> Oba imata par kompleksov za pozdraviti.

Katerega moram pa jaz pozdravit? Komu sem nevaren? Koga ogrožam?

knesz ::

jype je izjavil:

amigo_no1> Oba imata par kompleksov za pozdraviti.

Katerega moram pa jaz pozdravit? Komu sem nevaren? Koga ogrožam?

Če smo že pri scenarijih:
BW pelje čez zeleno, ti mu pridrviš v rdečo, BW na moč zavira, solatko (ki ima ravno slab dan) pa tega ne predvidi in se zaleti BW v rit.
Se pravi, ogrožaš sebe, BW družino in solatkovo psiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

jype ::

knesz> BW pelje čez zeleno, ti mu pridrviš v rdečo

Narobe si razumel - jaz ne pridrvim v rdečo, nikoli. Še v zeleno ne pridrvim, temveč pred križiščem zaviram toliko, da imam nad njim pregled - dvakrat sem bil že povožen od voznikov, ki so pridrveli v rdečo.

knesz> BW na moč zavira,

To se skoraj ne more zgoditi. Kolesarim tako, da nikomur ni treba zavirati zaradi mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

amigo_no1 ::

Smo videli video tvoje vožnje.

Vožnja v rdečo, na silo, izogib vozilom zadnji hip in podobno, kar zame niti pod razno ni varna vožnja.
Razumem da se človek 1x tako pelje, samo to je pri tebi kot praviš dnevna praksa.

Kot pravi vikend sosed iz LJ, so začeli nedavno tega policaji kar lepo štrafati kolesarje.

jype ::

amigo_no1> Kot pravi vikend sosed iz LJ, so začeli nedavno tega policaji kar lepo štrafati kolesarje.

Žal samo tiste, ki vozijo varno, a na primer v napačno smer oziroma po pločniku, da se izognejo nevarnosti.

amigo_no1> Vožnja v rdečo, na silo, izogib vozilom zadnji hip in podobno

Ne, niste. Umišljate si, da ste to videli, a ne drži. Vožnja v rdečo je bila popolnoma v skladu s principi varne vožnje in ni nikogar ogrožala, izogib vozilom zadnji hip je seveda odlična alternativa zaletavanju v vozila in "podobno", kar vse meni zagotavlja preživetje med objestnimi vozniki motornih vozil, ki itak sploh ne vidijo kolesarjev.

amigo_no1> Razumem da se človek 1x tako pelje, samo to je pri tebi kot praviš dnevna praksa.

Dnevna praksa je vožnja po predpisih, razen takrat, ko bi predpisi poslabšali varnost. Recimo takrat, ko bi moral s kolono vozil počakati na zeleno luč, pa se raje odpravim skozi rdečo (pred tem pa seveda temeljito preverim, da imam prosto pot, kot storim tudi ko je semafor zelen), ker bi me sicer nevarno prehitevali kljub temu, da vozim po cestišču po predpisih, a malce počasneje od 50km/h, česar pa si "izkušeni, dobri in varni vozniki" ne morejo privoščiti.

amigo_no1 ::

Vidiš ? Čisto isti si kot solatko.
Škoda nadaljnjih besed, ker boš še vedno trobil svoje.

jype ::

Čisto isti kot solatko, samo da nisem zaščiten z dvema tonama pleha.

Se strinjam!

šernk ::

jype je izjavil:

amigo_no1> Kot pravi vikend sosed iz LJ, so začeli nedavno tega policaji kar lepo štrafati kolesarje.

Žal samo tiste, ki vozijo varno, a na primer v napačno smer oziroma po pločniku, da se izognejo nevarnosti.



zanima me kako greš v LJ mimo Name v smeri proti bežigradu? kontra po kolesarski? po pločniku? ali kot je pravilno po cesti? (pozor! pas za avtobuse je tudi za kolesarje prepovedan! )

zaviranje z motorjem v sili je brezveze, mogoče prišparaš na zavorah, na zavorni poti pa zagotovo ne, ker ko so kolesa tik pred blokiranjem, takrat imaš najkrajšo zavorno pot, koliko jih motor zaustavlja je popolnoma nepomembno, dokler so zavore sposobne blokiranja koles, najboljše je sklopka+zavora, vse ostalo je približek, ter teorija, ki nasprotuje fiziki. zakonov fizike, pa mislim, da zaenkrat še ne znamo premagat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
««
65 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224500 (20890) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776271709 (242740) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334658 (28886) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517828 (14228) solatko

Več podobnih tem