Forum » Kaj kupiti » Uveljavljanje garancije
Uveljavljanje garancije
PIII850 ::
Aprila sem kupil disk wd 120gb. Sedaj pa mi je zgleda crknu. In ko sem ga nesel nazaj v podjetje so me gladko zavrnili (niti preverisli niso ali disk dela ali ne) da dela, in da ga naj ne nosim več k njim na servis ker zadeva deluje 100%. Ali je nujno potrebno s seboj imeti račun in ali so dolžni prodajalci voditi evidenco o prodanih artiklih na osnovi serijskih številk. Ne bi se rad kr takoj obrnil na tržneag inšpektorja vendar če to ne bo šlo potem bo pač to treba tudi naredit. Kaj mi predlagate?
lp
lp
- premaknilo iz Pomoč in nasveti: bastadu ()
Ziga Dolhar ::
> ... ali so dolžni prodajalci voditi evidenco o prodanih artiklih na osnovi serijskih številk.
Čaki, da te Matthai sliši!
Sicer pa, afaik garancijo uveljavljaš skupaj z računom. (Če predložiš račun, pa afaik prodajalec ne sme garancije pogojevat s predložitvijo dodatno garancijskega lista. Morda se motim.)
Čaki, da te Matthai sliši!
Sicer pa, afaik garancijo uveljavljaš skupaj z računom. (Če predložiš račun, pa afaik prodajalec ne sme garancije pogojevat s predložitvijo dodatno garancijskega lista. Morda se motim.)
https://dolhar.si/
Poldy ::
Račun moraš imeti seveda s seboj in ponavadi preverijo serijske številke.
Si pa zelo čudno napisal - izgleda da je crknil - je ali ni? Na servis nesi cel računalnik, ga priklopi in jim pokaži kje je problem.
Si pa zelo čudno napisal - izgleda da je crknil - je ali ni? Na servis nesi cel računalnik, ga priklopi in jim pokaži kje je problem.
OZZY ::
zaupaš pri kateri firmi si kupil.
Račun pa moraš imeti s seboj. Sicer ma jae narjeno na črtno kodo , ne vem kako pa je pri drugih.
Če si disk prinesu kr tko, brez antistatične vrečke in računa potem ni niti čudno, da so tko rekl.
SAmo bi se blo pa dobro pri trženm inšpektorju pozanimat.
Račun pa moraš imeti s seboj. Sicer ma jae narjeno na črtno kodo , ne vem kako pa je pri drugih.
Če si disk prinesu kr tko, brez antistatične vrečke in računa potem ni niti čudno, da so tko rekl.
SAmo bi se blo pa dobro pri trženm inšpektorju pozanimat.
Go with the flow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OZZY ()
cosmos ::
Na tey strani WDC - Western digital site preveri ali še maš garancijo
Tukaj najdeš vse o RMA proceduri
Torej, če ne boš uspel uveljaviti garancije pri nas je to alternativa.
Z WD še nisem imel podobnih izkušenj, sem pa 2x uveljavljal Maxtor garancijo na tak način.
Stroške, ki sem jih imel, so bili stroki poštnine do proizvajalčvega centra za RMA (v tem primeru Irska).
Aja, če uveljavljaš garancijo na tak način, moraš povsem slediti navodilom, tudi glede načina pakiranja in seveda pravilno izpeljati postopek, tako da dobiš RMA številko. Drugače ti ne bodo sprejeli diska.
BTW pa ne pozabit prevert, če ti nišel morda IDE kontroler in je disk vredu.
Tukaj najdeš vse o RMA proceduri
Torej, če ne boš uspel uveljaviti garancije pri nas je to alternativa.
Z WD še nisem imel podobnih izkušenj, sem pa 2x uveljavljal Maxtor garancijo na tak način.
Stroške, ki sem jih imel, so bili stroki poštnine do proizvajalčvega centra za RMA (v tem primeru Irska).
Aja, če uveljavljaš garancijo na tak način, moraš povsem slediti navodilom, tudi glede načina pakiranja in seveda pravilno izpeljati postopek, tako da dobiš RMA številko. Drugače ti ne bodo sprejeli diska.
BTW pa ne pozabit prevert, če ti nišel morda IDE kontroler in je disk vredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cosmos ()
lopov ::
Da ne odpiram nove teme, ce kdo ve.
Racunalo bo staro 3 leta, garancija na racunu za diske je 2 leti, kar je ze poteklo.
Zdaj pa sem preveril zgornji link za WD disk in za Slovenijo mi je napisalo, da je disk v garanciji se do 6. decembra 2004 -- se pravi se dobrih 20 dni.
Sicer sem ze vgradil nov disk, a tega originalnega (40 Gb) bi vseeno imel. Disk "pozablja" podatke in sicer nekje na zacetku, tko da po dolocenem casu zgubi info o particijah. Do sedaj se vedno uspel dobiti podatke nazaj (oz.obnoviti info o particijah), a je prevec zajebancije, da ne omenjam moznosti izgube podakov.
Vprasanje: se vseeno splaca iti k prodajalcu in ne glede na racun pokazati print z interneta in upati, da bo disk zamenjan? Racunalo ni moje in lastnica se je ze bolj kot ne sprijaznila, da je disk zanic in ni vec v garanciji.
Hvala,
b.
Racunalo bo staro 3 leta, garancija na racunu za diske je 2 leti, kar je ze poteklo.
Zdaj pa sem preveril zgornji link za WD disk in za Slovenijo mi je napisalo, da je disk v garanciji se do 6. decembra 2004 -- se pravi se dobrih 20 dni.
Sicer sem ze vgradil nov disk, a tega originalnega (40 Gb) bi vseeno imel. Disk "pozablja" podatke in sicer nekje na zacetku, tko da po dolocenem casu zgubi info o particijah. Do sedaj se vedno uspel dobiti podatke nazaj (oz.obnoviti info o particijah), a je prevec zajebancije, da ne omenjam moznosti izgube podakov.
Vprasanje: se vseeno splaca iti k prodajalcu in ne glede na racun pokazati print z interneta in upati, da bo disk zamenjan? Racunalo ni moje in lastnica se je ze bolj kot ne sprijaznila, da je disk zanic in ni vec v garanciji.
Hvala,
b.
Dr_M ::
Če da proizvajalec garancijo 3 leta, ni nujno da jo da tudi prodajalec.
sej to si lahko privoscijo samo slovenski trgovci...
oni majo da prodajo izdelek in ga vzamejo v garancijo v roku, ki ga je dolocil proizvajalec. sej ti ni trgovc naredu diska, pravtako ti ne garantira on, da bo disk delu n dni, ampak proizvajalec.
sej to si lahko privoscijo samo slovenski trgovci...
oni majo da prodajo izdelek in ga vzamejo v garancijo v roku, ki ga je dolocil proizvajalec. sej ti ni trgovc naredu diska, pravtako ti ne garantira on, da bo disk delu n dni, ampak proizvajalec.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Lime ::
To ni samo v Sloveniji.
Ravno zadnjič sem malo gledal po Metroju v Avstriji in je garancija npr. na LG LCD monitorje 24 mesecev, pri nas 36 (kot daje proizvajalec). Trgovci se s tem zavarujejo, saj dobijo garancijo od dneva nakupa. Torej če blaga ne prodajo takoj in ga stranka vrne zadnji mesec pred iztekom garancije, krije garancijsko popravilo ali zamenjavo trgovec sam.
Ravno zadnjič sem malo gledal po Metroju v Avstriji in je garancija npr. na LG LCD monitorje 24 mesecev, pri nas 36 (kot daje proizvajalec). Trgovci se s tem zavarujejo, saj dobijo garancijo od dneva nakupa. Torej če blaga ne prodajo takoj in ga stranka vrne zadnji mesec pred iztekom garancije, krije garancijsko popravilo ali zamenjavo trgovec sam.
Šimpanz ::
Stvar je zelo jasna. Disk je pri prodajalcu že izven garancije, lahko pa uveljavljaš garancijo direktno na WD-ju. Prodajalec je namreč na garancijskem listu napisal garancijsko dobo ki se je mora držati.
lopov ::
Thx, bom vseeno najprej povprasal pri prodajalcu.
Sem pa videl da zdaj, ko smo v EU sporocim WD serijsko & stevilko kreditne kartice in mi posljejo nov disk vnaprej, preden dobijo starega. Seveda pa moram prej se stestirati disk ...
Edit: vrne error status 0159 --> error returned during SMART. The drive is defective. Replace.
Sem pa videl da zdaj, ko smo v EU sporocim WD serijsko & stevilko kreditne kartice in mi posljejo nov disk vnaprej, preden dobijo starega. Seveda pa moram prej se stestirati disk ...
Edit: vrne error status 0159 --> error returned during SMART. The drive is defective. Replace.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
billy ::
Dr_M, meni tudi pri jae niso hotel zamenjati enega dela hardwara sem potem moral RMA direkt na proizvajalca, kjer pa ni bilo problema.
slovenija pač...
slovenija pač...
boštjan ::
Dr_M, meni tudi pri jae niso hotel zamenjati enega dela hardwara sem potem moral RMA direkt na proizvajalca, kjer pa ni bilo problema.
nam zaupaš katerega?
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek
lopov ::
Ojla!
Sem dobil racune in po moje ni sans da v Lj. uveljavim garancijo za disk (pretekla vec kot 3 leta), zato sem izpolnil obrazec za RMA (?) in bom poslal disk.
Dobil sem navodila kako stvar zapakirati in oznaciti, pa me zanima dvoje:
- se da pri nas dobiti embalazo za samo 1 disk? Najbrz bi bilo fino povprasati v kaksni stacuni ali servisu, ane :)
- priporocajo posiljanje s paketno sluzbo, da se lahko sledi stanju posiljke. Jaz to ne bi -- poslal bi navaden paket in placal dodatno zavarovanje (50-100 tolarjev, ce se ne motim). Kako je pa nato s povratnim paketom? Pise, da postnino casti proizvajalec, muci pa me nasa carina. Se zna zgoditi, da bodo komplicirali ali je to ze tako oznaceno, da ni problemov? Izkusnje?
Hvala,
b.
Sem dobil racune in po moje ni sans da v Lj. uveljavim garancijo za disk (pretekla vec kot 3 leta), zato sem izpolnil obrazec za RMA (?) in bom poslal disk.
Dobil sem navodila kako stvar zapakirati in oznaciti, pa me zanima dvoje:
- se da pri nas dobiti embalazo za samo 1 disk? Najbrz bi bilo fino povprasati v kaksni stacuni ali servisu, ane :)
- priporocajo posiljanje s paketno sluzbo, da se lahko sledi stanju posiljke. Jaz to ne bi -- poslal bi navaden paket in placal dodatno zavarovanje (50-100 tolarjev, ce se ne motim). Kako je pa nato s povratnim paketom? Pise, da postnino casti proizvajalec, muci pa me nasa carina. Se zna zgoditi, da bodo komplicirali ali je to ze tako oznaceno, da ni problemov? Izkusnje?
Hvala,
b.
Šimpanz ::
Če boš pošiljal kamorkoli v EU ni problema kajti od 1-5-2004 ni več carin (zdaj smo vsi ena velika EU družina).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podaljšanje garancije (Asus laptop)Oddelek: Pomoč in nasveti | 3989 (3535) | St235 |
» | Asus - garancijaOddelek: Pomoč in nasveti | 4221 (3287) | Magic1 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14817 (12489) | kratos |
» | Tevion 500GB USB disk v HoferjuOddelek: Kaj kupiti | 11650 (9707) | OCCULT |
» | Kje sta nf7-s in raptor 36G najcenejšaOddelek: Kaj kupiti | 1834 (1215) | frenk |