Forum » Loža » Vlivanje gume po naročilu?
Vlivanje gume po naročilu?
SkIDiver ::
Ve kdo za kakega majstra v Novem mestu ali bližnji okolici, ki vliva gumo po naročilu? Namreč zavora na rolerjih se mi grozno hitr obrabi pa niti ne zaviram kaj dosti. Nova stane pa celga tisočaka kar niti ni poceni. Sestra, da za zavoro za alpina rolerje 490 sit pa še to na vsake 3 leta in zavira bistveno več kot pa jaz. V 14 dneh rolanja sem skeširal 3x več kot je ona v 3 letih za gumo zavore.
Zato mi je padlo, da idejo, da bi dal zavoro vlit (trša guma), če so kake sprejemljive cene. Vem sicer za firmo Vargalant v Vrhniki samo tako daleč ne mislm hodt za eno gumi zavoro.
Še bolj interesanten bi bil podatek o kakem ključavničarju ali nekomu, ki se ukvarja z raznim oblikovanjem/krivljenjem in varjenjem kovin, profilov in podobnim, da bi mi naredil nosilc zavore za moj roler kateri bi držal zavoro od alpininih rolerjev.
Komu kj poznano v NM ali okolici?
Zato mi je padlo, da idejo, da bi dal zavoro vlit (trša guma), če so kake sprejemljive cene. Vem sicer za firmo Vargalant v Vrhniki samo tako daleč ne mislm hodt za eno gumi zavoro.
Še bolj interesanten bi bil podatek o kakem ključavničarju ali nekomu, ki se ukvarja z raznim oblikovanjem/krivljenjem in varjenjem kovin, profilov in podobnim, da bi mi naredil nosilc zavore za moj roler kateri bi držal zavoro od alpininih rolerjev.
Komu kj poznano v NM ali okolici?
Cr00k ::
Hja to ni tko enostavno... poceni pa se manj...
...Brizganje plastike/gume... je proces ki je rentabilen pri zelo veliki seriji...
Rabiš stroj... ki je drag kot nov avto višjega cenovnega razreda in se več...
Stroj sam ne more nič nardit...potrebuje orodje (kalup v katerega se brizga...)
Orodja so tudi zelo draga saj so narejena po naročilu...za povsem preprosto orodje za izdelek kot je guma za zaviranje pri rolerjih bi lahko odštel okoli 100.000sit in več...
Tako da te kar v štartu ustavim pri takemu razmišljanju...
Za ključavničarje pa ti nevem povedat nič konkretnega...bodo drugi...
Raje pejt v štacuno pa tm povpraši (al pa kje po netu) kje bi lohka dobu bremz-gumo ki je trša...
...če delajo kolesca različnih trdot... ni vrag da nebi še bremz-gume
Lp, Rok
...Brizganje plastike/gume... je proces ki je rentabilen pri zelo veliki seriji...
Rabiš stroj... ki je drag kot nov avto višjega cenovnega razreda in se več...
Stroj sam ne more nič nardit...potrebuje orodje (kalup v katerega se brizga...)
Orodja so tudi zelo draga saj so narejena po naročilu...za povsem preprosto orodje za izdelek kot je guma za zaviranje pri rolerjih bi lahko odštel okoli 100.000sit in več...
Tako da te kar v štartu ustavim pri takemu razmišljanju...
Za ključavničarje pa ti nevem povedat nič konkretnega...bodo drugi...
Raje pejt v štacuno pa tm povpraši (al pa kje po netu) kje bi lohka dobu bremz-gumo ki je trša...
...če delajo kolesca različnih trdot... ni vrag da nebi še bremz-gume
Lp, Rok
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
SkIDiver ::
Cr00k Vargalant bi zadevo vlil samo se mi nekako ne splača hodt do njih, ker se za ceno izdelave in ceno stroškov ne splača. So pa že vlival nosilc menjalnika in je zadeva dokaj ugodna Kot kaže v NM taki majstri ne obstajajo.
Torej iščem enega majstra, ki bo zadevo naredil iz kovine. Bi se lotil sam samo nimam CO2 varilnega aparata
Torej iščem enega majstra, ki bo zadevo naredil iz kovine. Bi se lotil sam samo nimam CO2 varilnega aparata
Saladin ::
Daj eno sliko originalne zavore gor.
Sliši se kot preprosta zadeva, ki si jo lahko izdelaš sam doma iz primernega kosa gume.
Sliši se kot preprosta zadeva, ki si jo lahko izdelaš sam doma iz primernega kosa gume.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
SkIDiver ::
Saladin to mi pa sploh ni kaplno na pamet! Sam še kos gume morm najdt Slika pa težko. Nimam digitalca.
;-) ::
Hmmm odkar se mi je bremza na rolerjih obrabila, je ne uporabljam več. Dost lažje in hitrej se ustaviš z drugo nogo.
Ziga Dolhar ::
> Dost lažje in hitrej se ustaviš z drugo nogo.
Želiš prosim malo razložit svojo 'tehniko'? Sam se namreč nikakor ne morem efektivno hitro ustavit "s koleščki". Odkar imam sekundarne rolerje z 100/90 podvozjem in tako serijsko brez bremze, se poskušam naučit, vendar mi ne uspeva kaj pretirano.
[Že samo zaviranje je počasnejše. Najhuje pa je, da ni tak problem zmanjšat hitrost -- največji problem se je čist ustavit! Pri nizki hitrosti namreč izgubim stabilnost in ratam fuuul neroden :).]
Želiš prosim malo razložit svojo 'tehniko'? Sam se namreč nikakor ne morem efektivno hitro ustavit "s koleščki". Odkar imam sekundarne rolerje z 100/90 podvozjem in tako serijsko brez bremze, se poskušam naučit, vendar mi ne uspeva kaj pretirano.
[Že samo zaviranje je počasnejše. Najhuje pa je, da ni tak problem zmanjšat hitrost -- največji problem se je čist ustavit! Pri nizki hitrosti namreč izgubim stabilnost in ratam fuuul neroden :).]
https://dolhar.si/
SkIDiver ::
EWEER to tud mene zanima. Sem probaval pa mi ne uspe kot Zigatu ne. Pr tem ratam pa nestabilen, da glava peče.
sverde21 ::
Torej iščem enega majstra, ki bo zadevo naredil iz kovine.Kaj ti hočš orat alsfalt Pomoje je tale železna bremza mal tvegana... ker bi mogu glih prov bremzat... če bi preveč lahka preveč prime, potegne kako plahto alsfalta vn, pa teb nogo nazaj zašpona, rezultat je predvidljiv
<?php echo `w`; ?>
Ziga Dolhar ::
Kovinski bi bil le nosilec (adapter) za Alpininin Zavorni Vložek..
https://dolhar.si/
SkIDiver ::
Tako kot pravi Ziga Dolhar. Kovinski bi bil samo nosilec na katerega bi bila vpeta zavora.
hamax ::
kako bremzat z drugo nogo...preprosto:
vaja 1: pelji se naravnost na enmu rolarju.
vaja2: drugo nogo obrn pocez(smer koles pravokotno na smer gibanja)
vaja3: drugo nogo pritisni k tlom.
vaja4: ko se hitrost dovolj zmanjsa, se postavi pravokotno na smer gibanja.
tadam in si ze pri miru.
vaja 1: pelji se naravnost na enmu rolarju.
vaja2: drugo nogo obrn pocez(smer koles pravokotno na smer gibanja)
vaja3: drugo nogo pritisni k tlom.
vaja4: ko se hitrost dovolj zmanjsa, se postavi pravokotno na smer gibanja.
tadam in si ze pri miru.
para! ::
Ustaviš se s koleščki, kakor pač gre, ustavljanje z bremzo zgleda way2lame.
lp
lp
Death before dishonor!
SkIDiver ::
OK, ko smo že pri tem. Tare me ena težava. Nekako nimam stabilne noge v gležnju, ker mi zgornji del rolerja ne nudi dovolj upore in se mi roler zmakne v stran (klecnem). Kaj se da glede tega nardit? No je vsekakor bolje samo kdaj pa kdaj me še vseeno preseneti. Pri dveh nogah ni problem. Pri vožnji z eno pri zaviranju pa bo zgodba drugačna
Je mogoče problem v gležnjih, ker imam take kot elastika? Dejansko si jih sploh ne morem zvit
Je mogoče problem v gležnjih, ker imam take kot elastika? Dejansko si jih sploh ne morem zvit
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rolerji - čiščenje vzdrževanje mazanje ležajevOddelek: Šport | 3048 (2764) | umexteacher |
» | zavore za rolerjeOddelek: Loža | 4312 (3520) | rolerka |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31545 (29651) | energetik |
» | katere rolerjeOddelek: Loža | 4349 (3914) | Gandalfar |
» | Rolerji - nakupOddelek: Loža | 6479 (6134) | JurijTurnsek |