Forum » Na cesti » Stacionarni radar
Stacionarni radar
Mare2 ::
Če kdo ve, na kolikšno hitrost je nastavljen ta radar? 100 ali 80?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Roadkill ::
Včasih te slika tudi če voziš med 80 in 100. Menda zato, ker na roke iščejo tovornjake, kateri imajo tam omejitev 80.
Ü
dzinks63 ::
Tudi v BTC-ju se najde radar: Tako je danes na Leskovškovi v ljubljanskem BTC stal bel Kangoo
MisterR ::
Vem da je stara tema ampak glede na to da bo od ponedeljka naprej začel delovati prvi sekcijski radar me zanima sledeče
http://www.24ur.com/novice/slovenija/od...
Torej vsakič ko bo omejitev 60 ali 80 lahko pelješ 130 ?
Kako bodo policisti vedeli, da je v tistem trenutku bila znižana omejitev glede na to, da se omejitev zniža samodejno ko sistem zazna oviro v predoru ali na odstavnem pasu in da takrat ne bodo upoštevali meritev?
Še en zanimiv komentar iz 24ur
http://www.24ur.com/novice/slovenija/od...
Meritve ne bodo veljale, če bodo na avtocestnem odseku, kjer jih opravljajo, znižali hitrost, so povedali na policiji.
Torej vsakič ko bo omejitev 60 ali 80 lahko pelješ 130 ?
Kako bodo policisti vedeli, da je v tistem trenutku bila znižana omejitev glede na to, da se omejitev zniža samodejno ko sistem zazna oviro v predoru ali na odstavnem pasu in da takrat ne bodo upoštevali meritev?
Še en zanimiv komentar iz 24ur
V glavnem, ko pripeljete iz zadnjega tunela proti Lj, vse štir žmigovce, pa mal po odstavnem, pa nazaj :) (preverjeno od avtorjev softvera za ta radar :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
smacker ::
Dokler bote eni samo študirali, kako se peljat 130 čez tunele brez kazni, bo število smrtnih žrtev na cestah še naprej naraščalo. Če je 60, je 60 z razlogom. Vso srečo ko se boš s 130 zakantal v pokvarjen tovornjak.
kuvanasarma ::
Dokler bote eni samo študirali, kako se peljat 130 čez tunele brez kazni, bo število smrtnih žrtev na cestah še naprej naraščalo. Če je 60, je 60 z razlogom. Vso srečo ko se boš s 130 zakantal v pokvarjen tovornjak.
Hvaha ja, sem že parkrat v Šentivškem videl omejitev 60, čeprav ni bilo čisto nič ne pred ne po tunelu, kaj šele v njem narobe.
Edino kar je bilo drugače je bil kangoo z radarjem na koncu tunela.
Tako, da ja razlog je ziher...
A eni res živite z glavo v riti?
P.S. se držim omejitev v tunelih
smacker ::
Policija nima pooblastil za določanje hitrosti v tunelih, te določa DARS. Oni samo poskrbijo za upoštevanje teh pravil (žal pogosto na precej oderuški način). Včasih je 60 zarad prevelike količine plinov v tunelu. Saj nočeš da se ti avto ravno v tunelu pokvari pa umreš zarad zastrupitve s CO2 Z glavo v riti živijo taki, ki ne vidijo drugih udeležencev v prometu in rantajo po forumih, ker so zapravili cele tri minute svojega življenja s počasnejšo vožnjo.
dj_uro ::
Oprosti, dokler omejitve ne bodo postavljene z razlogom, se ne bo nič kaj drastično spremenilo na +
Marsikje so omejitve postavljene nepravilno!
Marsikje, kjer bi morale biti jih ni, kjer pa niso potrebne, pa so!
Prav tako radarji in policisti...
Marsikje so omejitve postavljene nepravilno!
Marsikje, kjer bi morale biti jih ni, kjer pa niso potrebne, pa so!
Prav tako radarji in policisti...
vw-klub.si
Nikonja ::
Ziher en v prometnom centru ne sedi za računalnikom in si reče "grem malo j... voznike ker mi je dolgčas" Vsaka omejitev je z razlogom in na tebi je da se držiš omejitev, če ne potem kar plačaj. Podpiram definitivno vsaki radar na cesti, ampak po meni bi bilo pravično da vsak plača kazen glede na finančno stanje, ker ne more bit ista kazen za enega z 500 eur plače in enega z 20.000 plače.
Aja pa še, posobej v LJ bi dal na vsako semaforizirano križišče radar za rdeče luči, garantirano bi padali milijončki eurov v prvem mesecu ker je to bolano kaj eni počnejo.
Aja pa še, posobej v LJ bi dal na vsako semaforizirano križišče radar za rdeče luči, garantirano bi padali milijončki eurov v prvem mesecu ker je to bolano kaj eni počnejo.
MisterR ::
Dokler bote eni samo študirali, kako se peljat 130 čez tunele brez kazni, bo število smrtnih žrtev na cestah še naprej naraščalo. Če je 60, je 60 z razlogom. Vso srečo ko se boš s 130 zakantal v pokvarjen tovornjak.
Mojster, smo na IT forumu in ne bibaleze. Sprašujem zato, ker se je leto in pol testiral sistem kateri ni povezan z darsovim sistemom. In kaj je večja nevarnost, da se pri omejitvi 100km/h nekdo pelje 130, ali da se pri omejitvi 60km/h pelje 130km/h? Razlika je v tem, da ga v drugem primeru radar ne bo zaznal. Zgodil se bo točno ta primer in potem se bo izkazalo, da so radarji neučinkoviti ravno takrat, ko bi jih najbolj potreboval.
Pa še to, kazni se bodo pošiljale samo slovenskim državljanom. Za razliko od Hrvaške,Avstrije in Nemčije (mislim da tudi Italije), ki veselo pošiljajo kazni tudi v Slovenijo.
In ko sem prilepil komentar iz 24ur sem mislil, da se bo razvila debata o programski opremi teh radarjev ne pa o pametovanju kako vozit.
P.S.
Policija in DARS delata z roko v roki, tako da je brezpredmetno govorit o tem, da policija nima pooblastil. Dober primer je stacionarni radar v smeri MB-CE za predorom Pletovarje, po parih nesrečah, kateri vzrok je bil "neprilagojena hitrost" je DARS postavil table, ki omejujejo hitrost na 100km/h (prej je bila 130km/h), policija pa ASAP prilagodila radar na 100km/h.
Čemu omejitev na 100, če je zmeraj kriva NEPRILAGOJENA HITROST in ne omejitev?
Pa še to,
V trenutku ko se v oz. v bližini predora ustavi vozilo oz. se zazna povišana vrednost plinov, sistem samodejno prilagodi table oz. določi omejitev hitrosti.
Torej, če se policija odloči ZA predorom postaviti kangooja, bo 100% v tunelu hitrost omejena na 60km/h !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
krneki0001 ::
Policija nima pooblastil za določanje hitrosti v tunelih, te določa DARS. Oni samo poskrbijo za upoštevanje teh pravil (žal pogosto na precej oderuški način). Včasih je 60 zarad prevelike količine plinov v tunelu. Saj nočeš da se ti avto ravno v tunelu pokvari pa umreš zarad zastrupitve s CO2 Z glavo v riti živijo taki, ki ne vidijo drugih udeležencev v prometu in rantajo po forumih, ker so zapravili cele tri minute svojega življenja s počasnejšo vožnjo.
Omejitev 70km/h, se pripeljeta policaja, postavita tablo delo na cesti in omejitev 40km/h in tam merita - videno pri belinki v Šentjakobu.
Sprašujem zato, ker se je leto in pol testiral sistem kateri ni povezan z darsovim sistemom.
Kateri sistem na avtocestah pa ni povezan z darsovim sistemom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
kuvanasarma ::
Policija nima pooblastil za določanje hitrosti v tunelih, te določa DARS. Oni samo poskrbijo za upoštevanje teh pravil (žal pogosto na precej oderuški način). Včasih je 60 zarad prevelike količine plinov v tunelu. Saj nočeš da se ti avto ravno v tunelu pokvari pa umreš zarad zastrupitve s CO2 Z glavo v riti živijo taki, ki ne vidijo drugih udeležencev v prometu in rantajo po forumih, ker so zapravili cele tri minute svojega življenja s počasnejšo vožnjo.
Sj to veš, da je v tunelu sistem za detekcijo plina, ki pri določeni vrednosti plina preide v stopnjo 1 (predalarm) in zažene prezračevanje, če pa pride do stopnje 2 (tj. alarma ) pa so nadaljnji ukrepi.
In ta ukrep ni zmanjševanje hitrosti na 60 in postavitev zelenega kangooja na izhodu...
Naše kamere za detekcijo hitrosti in prepoznavanje tablic so do hitrosti 190km/h zanesljive z 98,8% uspešnostjo (torej slikanje, prepoznava (OCR) tablice in pošiljanje na strežnik) in to na dveh pasovih hkrati...
Vendar je taka kamera zaradi cene na AC križu ena sama, pa še ta gre dol...
Neprilagojena hitrost je pa za naše policaje vedno. Če bi vozil z 0km/h do nesreče nebi prišlo,zato pa je neprilagojena hitrost.
Pa podpiram omejitve, in jih upoštevam, vendar nimam glave v riti in vem da so omejitve nametane kar tako malo naokoli, in ne zato da bi preprečile kakšne neumnosti.
Kolikokrat so policaji na nevarnih odsekih, koliko krat pa so na standardnih mestih tj. 3m za tablo naselje, ki je itak 3km za zadnjo bajto??
krneki0001 ::
MisterR ::
Od kod ti podatek oz. zakaj so povezani z darsom, če pa so fiksno nastavljeni na 100km/h, ne glede na to, če je omejitev 60km/h zaradi xyz razloga?
krneki0001 ::
Od kod ti podatek oz. zakaj so povezani z darsom, če pa so fiksno nastavljeni na 100km/h, ne glede na to, če je omejitev 60km/h zaradi xyz razloga?
"Dars bo v tem obdobju s policijo, ki bo kršiteljem izdajala plačilne naloge, dorekel še nekatere operativne podrobnosti v zvezi z upravljanjem tega sistema meritev hitrosti, ki bo v veljavi neprekinjeno šest mesecev od dneva začetka polnega delovanja," dodajajo pri upravljavcu avtocestnega omrežja.
Meritve se bodo opravljale na približno petkilometrskem odseku med priključkom Trojane in izvozom iz predora Podmilj. Tam je hitrost vseskozi omejena na 100 km/h, a glede na analize Darsa je kar tri petine voznikov vozilo hitreje. Najvišja hitrost je bila kar 218 km/h.
Po napovedi novega načina merjenja lani poleti in postavitvi kamer je sicer hitrost znatno upadla, a se je nato znova dvignila, saj je strah voznikov izvodenel. Dars je tako znova meril celo hitrosti prek 160 km/h, vendar policija brez ustreznega certifikata ni imela možnosti kaznovanja.
Kako sistem deluje?
Sistem sicer meri le voznike v smeri vožnje iz Maribora proti Ljubljani, a lahko procesira vsa vozila, ki so v tistem hipu na odseku. Prva kamera na portalu pred predorom Trojane zabeleži registrsko številko vozila (fotografija se zakodirana shrani v sami kameri) in nato še druga, nameščena na portalu po izvozu iz predora Podmilj. Kameri nato pošljeta registrsko številko (in ne fotografije vozila) v pristojni nadzorni center.
Če je prek ustreznega merilnega sistema glede na povprečno hitrost vozila ugotovljena prekoračitev nad 100 km/h (z ustreznimi odbitki), kamera posreduje v center tudi fotografijo vozila.
Dars poudarja, da ne gre za snemanje, ampak za fotografiranje in v primeru, ko kršitev ne bo zabeležena, se bo fotografija takoj uničila. V nasprotnem primeru pa se bo fotografija posredovala na strežnik, ki je v pristojnosti policije. Ta je nato pristojna za obvestilo voznikov o storjenem prekršku. S podatki ne bo mogoče manipulirati oziroma jih brisati ali spreminjati, obljubljajo pri Darsu.
Še vedno misliš, da dars nima nič zraven?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
MisterR ::
Kje sem napisal, da nima nič zraven? Sej je DARS naročnik tega sistema.
Jaz govorim o tem, da radar ni povezan z darsovim sistemom, ki skrbi za nadzor največje dovoljene hitrosti na tem odseku, kar ni logično.
Jaz govorim o tem, da radar ni povezan z darsovim sistemom, ki skrbi za nadzor največje dovoljene hitrosti na tem odseku, kar ni logično.
krneki0001 ::
Radar je povezan direktno z darsom. V bistvu ni radar, ampak sistem kamer. Na vhodu posname tablico in na izhodu sname tablico, potem pa izračuna čas. Kamere so tudi priklopljene na darsove serverje, potem pa sporočajo policiji tiste tablice, ki imajo preveliko povprečno hitrost na tem odseku.
MisterR ::
Ti sploh prebereš kaj pišeš ? To kar si ti napisal je lasten sistem v prostorih darsa. To pa je tud vse. Povezan pa ni z nobenim drugim sistemom darsa.
krneki0001 ::
Si ti prebral, kaj sem citiral?
To je čisto darsov sistem. V primeru prekrška, se šele posreduje fotografija na strežnik policije.
Dars poudarja, da ne gre za snemanje, ampak za fotografiranje in v primeru, ko kršitev ne bo zabeležena, se bo fotografija takoj uničila. V nasprotnem primeru pa se bo fotografija posredovala na strežnik, ki je v pristojnosti policije. Ta je nato pristojna za obvestilo voznikov o storjenem prekršku. S podatki ne bo mogoče manipulirati oziroma jih brisati ali spreminjati, obljubljajo pri Darsu.
To je čisto darsov sistem. V primeru prekrška, se šele posreduje fotografija na strežnik policije.
MisterR ::
Ja je darsov sistem, ki pa je sam zase, ni povezan z nobenim drugim sistemom, ki ga ima dars. To je vse kar ti hočem povedat.
Primer:
Omejitev na tem odseku je 60km/h (stoječe vozilo, plini itd), nekdo se pelje 100km/h in po darsovem to ni prekršek! Zakaj ne? Ker sistem fotografiranja,radarja ali kakorkoli ga poimenuješ, ni povezan z nadzornim sistem darsa, ki upravlja te hitrosti in sistem, ki skrbi za to ali je bil prekršek ali ne, ne ve da je bila omejitev znižana na 60km/h.
Tako da je po tvoje DARS spremenil zakone kakor jim paše, ker za njih vožnja skozi predor s 100km/h ob omejitvi 60km/h ni prekršek, saj ob tem primeru ne bodo poslali fotografij policiji.
Primer:
Omejitev na tem odseku je 60km/h (stoječe vozilo, plini itd), nekdo se pelje 100km/h in po darsovem to ni prekršek! Zakaj ne? Ker sistem fotografiranja,radarja ali kakorkoli ga poimenuješ, ni povezan z nadzornim sistem darsa, ki upravlja te hitrosti in sistem, ki skrbi za to ali je bil prekršek ali ne, ne ve da je bila omejitev znižana na 60km/h.
Tako da je po tvoje DARS spremenil zakone kakor jim paše, ker za njih vožnja skozi predor s 100km/h ob omejitvi 60km/h ni prekršek, saj ob tem primeru ne bodo poslali fotografij policiji.
krneki0001 ::
Tako da je po tvoje DARS spremenil zakone kakor jim paše...
Ne nakladaj. Nikjer nisem tega zapisal. Zapisal sem le da je to darsov sistem (nič nisem omenjal povezave z drugimi sistemi), kar pa si ti zanikal, češ da je to sistem od policije. Sedaj pa spet nekaj obračaš besede.
To je čisto darsov sistem in prekrškarje sporoča policiji. Ni pa povezan z ostalimi, ker ne rabi biti. (Za ostale imajo kamere za nadzor prometa).
St235 ::
Ja je darsov sistem, ki pa je sam zase, ni povezan z nobenim drugim sistemom, ki ga ima dars. To je vse kar ti hočem povedat.
Primer:
Omejitev na tem odseku je 60km/h (stoječe vozilo, plini itd), nekdo se pelje 100km/h in po darsovem to ni prekršek! Zakaj ne? Ker sistem fotografiranja,radarja ali kakorkoli ga poimenuješ, ni povezan z nadzornim sistem darsa, ki upravlja te hitrosti in sistem, ki skrbi za to ali je bil prekršek ali ne, ne ve da je bila omejitev znižana na 60km/h.
Tako da je po tvoje DARS spremenil zakone kakor jim paše, ker za njih vožnja skozi predor s 100km/h ob omejitvi 60km/h ni prekršek, saj ob tem primeru ne bodo poslali fotografij policiji.
Mešaš hruške in jabolka. Vožnja 100km/h pri omejitvi 60 km/h je prekršek, ne glede na to ali te radar izmeri ali ne. Če konkreten sistem ni namenjen merjenju hitrosti ob dinamičnem prilagajanju omejitve (kar verjetno ni, glede na to, da to bistveno zakomplicira pridobitev certifikatov) potem bo pač zaznaval prekrške samo kadar bo omejitev 100 km/h. Sistem prav tako ne bo zaznaval alkoholiziranosti voznika ali prekratke varnostne razdalje pa zato to še ne pomeni, da navedeno ni prekršek. Še manj pa bo o tem kaj je prekršek presojal DARS.
Po taki logiki, če redar Joško v spodnjem dupleku ne napiše kazni za napačno parkirano vozilo, je s tem pravzaprav spremenil zakon in lahko vsak parkira kakor mu paše?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
FTad ::
Imam tehnicno vprasanje. Se mi je ravno danes na poti v sluzbo zgodilo. Peljal sem se v smeri po cesti proti stacionarnem radarju po omejitvah, medtem ko je nasproti voznik vozil nad omejitvo in je radar zabliskal. Moje vprasanje je, kako radar prepozna, da sem jaz vozil po omejitvijo, da ne dobim se jaz kazni neupraviceno.
krneki0001 ::
Ker ne morejo določit kdo je vozil hitreje, noben ne dobi kazni. Enako je tudi na avtocesti, če dva vozita vzporedno, ko radar slika, ne morejo določit, kateri je vozil hitreje.
Če bi slikal več zaporednih slik, pa bi se lahko videlo, kateri vozi hitreje.
Če bi slikal več zaporednih slik, pa bi se lahko videlo, kateri vozi hitreje.
MoRp ::
@FTad V mislih moras imeti, da radar ne meri hitrosti ampak razdaljo med radarjem in premikajocim objektom (velikokrat v zelo kratjem casu). Z izracunom doloci hitrost (razdalja, cas). V tvojem primeru se je razdalja med tabo in radarjem zmanjsevala zato tvojo hitrost radar zazna kot + (pozitivno hitrost), vozilo, ki je bilo prehitro pa kot -, tako doloci ali gre za prihajajoce vozilo ali odhajajoce. Poleg parametra- in +, imajo novejsi radarji tudi parameter voznega pasu (L1,L2,L3), pri teh je potrebno vnest ogromno podatkov (sirina voznega pazu, sirina cestisca, odmik radarja od vozisca...). Vse te podatke potem vidis na sliki. V tvojem primeru bo na sliki nasproti vozecega oznaka za odhajajoce vozilo (in L2 ce gre za novejsi radar), verjetno bo pa tudi tvoje vozilo videti gor.
@nebivedu vedno bolj vidim zakaj se zliva gnojnica po tebi na tem forumu. VEDNO imas odgovor na VSE. Vendar kot nekdo, ki pozna samodejne radarske sisteme, ti povem da nakladaš! Edina pol resnicna trditev je vzporedna voznja, pa se to samo s sistemom Multanova C, ki ne zazna voznega pasu.
@nebivedu vedno bolj vidim zakaj se zliva gnojnica po tebi na tem forumu. VEDNO imas odgovor na VSE. Vendar kot nekdo, ki pozna samodejne radarske sisteme, ti povem da nakladaš! Edina pol resnicna trditev je vzporedna voznja, pa se to samo s sistemom Multanova C, ki ne zazna voznega pasu.
krneki0001 ::
@FTad V mislih moras imeti, da radar ne meri hitrosti ampak razdaljo med radarjem in premikajocim objektom (velikokrat v zelo kratjem casu). Z izracunom doloci hitrost (razdalja, cas). V tvojem primeru se je razdalja med tabo in radarjem zmanjsevala zato tvojo hitrost radar zazna kot + (pozitivno hitrost), vozilo, ki je bilo prehitro pa kot -, tako doloci ali gre za prihajajoce vozilo ali odhajajoce. Poleg parametra- in +, imajo novejsi radarji tudi parameter voznega pasu (L1,L2,L3), pri teh je potrebno vnest ogromno podatkov (sirina voznega pazu, sirina cestisca, odmik radarja od vozisca...). Vse te podatke potem vidis na sliki. V tvojem primeru bo na sliki nasproti vozecega oznaka za odhajajoce vozilo (in L2 ce gre za novejsi radar), verjetno bo pa tudi tvoje vozilo videti gor.
@nebivedu vedno bolj vidim zakaj se zliva gnojnica po tebi na tem forumu. VEDNO imas odgovor na VSE. Vendar kot nekdo, ki pozna samodejne radarske sisteme, ti povem da nakladaš! Edina pol resnicna trditev je vzporedna voznja, pa se to samo s sistemom Multanova C, ki ne zazna voznega pasu.
Zakaj nakladam? Še pred kratkim je bilo tako, da če sta 2 vozil vzporedno, ni noben od njiju dobil kazni, ker niso znali določiti, kdo je tisti, ki vozi hitreje.
Če je danes tako, da zaznavajo vozni pas, pa odlično. Tega nisem vedel.
V osnovi namreč nimam problemov z radarji, ker ne vozim preko omejitev. Nekak se mi zdi bedasto plačevati kazni za prehitro vožnjo državi, ko pa tisti denar lahko veliko pametneje porabim (pa če ga klošarju v roko porinem, bo bolje kot ga dat državi).
MoRp ::
"Butasti" sistemi, ki ne zaznajo voznega pasu imajo to zanimivo lastnost, da je vozilo na fotografiji vedno na enakem mestu. In tudi ko sta dva vzporedna se zaradi tega dejstva da z 90% natancnostjo dolocit kateri je sprozil kamero (problem je samo ko sta na obeh pasovih oba avta v "tocki prozenja". Celo vec, ce se fotografijo poslje izvedencu, lahko doloci z 99% verjetnostjo kateri je bil. Praksa je sledeca, glede na pozicijo na fotografiji se poslje tistemu, ki je 90% prehiter, v primeru pritozbe, sodisce v cca 50% zahteva mnenje izvedenca. Nisem se dozivel, da bi bilo napacno izbrano vozilo s strani pooblascenih oseb (policija ali redarstva z drugimi ne sodelujemo in ne vem)
@nebivedu zmotilo me je, ker se tvoj post bere kot da je tako in nic drugace. Je pa zgodba teh radarjev kompleksna in zaradi pol resnic in rekla kazala en kup napacnih predpostavk. Ljudje pa vecinoma nic krivi, polcaj me je zajebu...
@nebivedu zmotilo me je, ker se tvoj post bere kot da je tako in nic drugace. Je pa zgodba teh radarjev kompleksna in zaradi pol resnic in rekla kazala en kup napacnih predpostavk. Ljudje pa vecinoma nic krivi, polcaj me je zajebu...
krneki0001 ::
...Ljudje pa vecinoma nic krivi, polcaj me je zajebu...
V sloveniji je itak vedno nekdo drug kriv.
Meni je to izredno smešno, kako ljudje vozijo prehitro, potem jih je pa prasec policaj zajebu, ker jih je na radar dobil. Še bolj so mi pa smešne pijanske zadeve, ko policaj ustavi pijanega in mu oduzame izpit in je itak policaj kriv, ne tisti, ki je alko konzumiral. Očitno so ga silili v pitje alkohola.
sumoborac ::
Hitrost je vedno zanimiva tema. Sej veste kaj ma Clarkson na majci napisan - Speed never killed anyone. Suddenly becoming stationary -
that's what gets you.
Radarski sistem v Sloveniji je sicer pametna ideja. A žal so nekateri radarji postavljeni ekstremno "opurtinistično". Klasični primer so radarji na cestninskih postajah, kjer je potrebno bremzat na 60kmh za tistih 50m kolikor je dosega radarja. Tabla 60 je postavljena 500m pred postajo, tabla za preklic omejitve tudi do 800m za cestninsko. Omejitve na celotni razdalji se drži manj kot 5% ljudi, ti so ponavadi tudi razlog za razne nesreče ker ljudje delajo neumnosti da jih prehitijo. Ostalih 95% pribremza na 60kmh tistih 50m pred radarjem in takoj za njim pričnejo normalno pospeševati.
Lep primer razmišljanja držanja zakonov se je pokazal ravno za predorom Golovec. Spremenili so črte in postavili stebričke pri priključitvi na južno obvoznico za "večjo" pretočnost. Efekt je še sedaj viden - v povprečju se 4x na teden predor Golovec ugasne (prižgejo rdeče luči) ker se naredi gužva na omenjenem ovinku. Ko prvi avto ustavi znotraj predora zaradi kolone, se predor prične ugašati. Gužva se ponavadi vleče vse do LJ-bizovik če ne kar LJ-moste. To jasno pokaže, da je očitno velik del ljudi vozilo po levem pasu ter naredilo prekrkšen in se vključilo na Južno obvoznico nepravilno.
Če sem pravilno razumel kolegico iz DARSa, se število nesreč ni spremenilo na omenjenem odseku. Kljub spremembi.
Omejitve imajo svoje razloge. In večino časa so čisto na mestu. Ne pa vedno.
that's what gets you.
Radarski sistem v Sloveniji je sicer pametna ideja. A žal so nekateri radarji postavljeni ekstremno "opurtinistično". Klasični primer so radarji na cestninskih postajah, kjer je potrebno bremzat na 60kmh za tistih 50m kolikor je dosega radarja. Tabla 60 je postavljena 500m pred postajo, tabla za preklic omejitve tudi do 800m za cestninsko. Omejitve na celotni razdalji se drži manj kot 5% ljudi, ti so ponavadi tudi razlog za razne nesreče ker ljudje delajo neumnosti da jih prehitijo. Ostalih 95% pribremza na 60kmh tistih 50m pred radarjem in takoj za njim pričnejo normalno pospeševati.
Lep primer razmišljanja držanja zakonov se je pokazal ravno za predorom Golovec. Spremenili so črte in postavili stebričke pri priključitvi na južno obvoznico za "večjo" pretočnost. Efekt je še sedaj viden - v povprečju se 4x na teden predor Golovec ugasne (prižgejo rdeče luči) ker se naredi gužva na omenjenem ovinku. Ko prvi avto ustavi znotraj predora zaradi kolone, se predor prične ugašati. Gužva se ponavadi vleče vse do LJ-bizovik če ne kar LJ-moste. To jasno pokaže, da je očitno velik del ljudi vozilo po levem pasu ter naredilo prekrkšen in se vključilo na Južno obvoznico nepravilno.
Če sem pravilno razumel kolegico iz DARSa, se število nesreč ni spremenilo na omenjenem odseku. Kljub spremembi.
Omejitve imajo svoje razloge. In večino časa so čisto na mestu. Ne pa vedno.
Prid sm al pa tm ostan...
Utk ::
Poleg parametra- in +, imajo novejsi radarji tudi parameter voznega pasu (L1,L2,L3), pri teh je potrebno vnest ogromno podatkov (sirina voznega pazu, sirina cestisca, odmik radarja od vozisca...). Vse te podatke potem vidis na sliki.
Kakšna je verjetnost, da so ti podatki pravilno vnešeni? Ne na avtocestah, kjer je res fiksni radar, ampak ko jih policaji postavljajo naokoli.
Drugač se pa spomnem, da je pred par leti policaj na tv govoru, da slike stacionarnih radarjev ročno pregledajo, in tam kjer je več avtov na sliki, vržejo v koš, ker se jim ne splača ubadat s pritožbami, ki jih bi itak verjetno izgubili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zmaugy ::
@FTad V mislih moras imeti, da radar ne meri hitrosti ampak razdaljo med radarjem in premikajocim objektom (velikokrat v zelo kratjem casu). Z izracunom doloci hitrost (razdalja, cas). V tvojem primeru se je razdalja med tabo in radarjem zmanjsevala zato tvojo hitrost radar zazna kot + (pozitivno hitrost), vozilo, ki je bilo prehitro pa kot -, tako doloci ali gre za prihajajoce vozilo ali odhajajoce. Poleg parametra- in +, imajo novejsi radarji tudi parameter voznega pasu (L1,L2,L3), pri teh je potrebno vnest ogromno podatkov (sirina voznega pazu, sirina cestisca, odmik radarja od vozisca...). Vse te podatke potem vidis na sliki. V tvojem primeru bo na sliki nasproti vozecega oznaka za odhajajoce vozilo (in L2 ce gre za novejsi radar), verjetno bo pa tudi tvoje vozilo videti gor.
Hvala, tole je tudi mene zanimalo. Kako pa je na avtocesti? Sam predvidevam, da stacionarni radarji merijo hitrost samo v eno smer (prihajajoča vozila). Ali merijo hitrost tudi na nasprotnih pasovih (vozila, ki se od njih oddaljujejo)?
Dr_M ::
Tukaj je kar dobro opisano, kako delujo stari radarji in kako novi.
http://www.zurnal24.si/ljubljana-bo-dob...
http://www.zurnal24.si/ljubljana-bo-dob...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
VelkBla ::
Vem, da je tema malce stara, ampak ali je ta radar aktiven ali je naključno/izmenično aktiven?
St235 ::
Načeloma je tako, da je mest za radarje več kot pa samih radarjev. Zato ni vedno v vsaki škatli radar ampak je lahko prazna in posledično prerški niso sankcionirani.
konspirator ::
Tukaj je kar dobro opisano, kako delujo stari radarji in kako novi.
http://www.zurnal24.si/ljubljana-bo-dob...
Zoki ma vas rad:
http://www.zurnal24.si/avto/celje-za-ma...
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
Mare2 ::
Hudo mi je, ker imajo Celjani sodobnejše radarje kot mi Ljubljančani. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40111 (22034) | Mare2 |
» | Radar - Brdo/KosezeOddelek: Na cesti | 5983 (4621) | OrkAA |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27037 (23186) | Mare2 |